Кількість абзаців - 85 Таблиця поправок


Про призначення керівників (президентів) Національної телекомпанії України і Національної радіокомпанії України та про припинення їхніх повноважень (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
1. Про порядок призначення керівників (президентів)      Про порядок призначення керівників (президентів)  
2. Національної телекомпанії України      Національної телекомпанії України  
3. і Національної радіокомпанії України      і Національної радіокомпанії України  
4. та про припинення їхніх повноважень      та про припинення їхніх повноважень  
5. Цей Закон визначає порядок призначення керівника (президента) Національної телекомпанії України (далі - керівник НТКУ) та керівника (президента) Національної радіокомпанії України (далі - керівник НРКУ), а також припинення повноважень цих посадових осіб.      Цей Закон визначає порядок призначення керівника (президента) Національної телекомпанії України (далі - керівник НТКУ) та керівника (президента) Національної радіокомпанії України (далі - керівник НРКУ), а також припинення повноважень цих посадових осіб.  
6. Розділ І.      Розділ І.  
7. Загальні положення      Загальні положення  
8. Стаття 1. Вимоги до керівників НТКУ та НРКУ      Стаття 1. Вимоги до керівників НТКУ та НРКУ  
9. 1. Керівники НТКУ та НРКУ призначаються з числа кваліфікованих фахівців у галузі журналістики, юриспуденції, телерадіомовлення, культури і мистецтва, державного управління.   -1- Заплатинський В.М.
Пункт 1 статті 1 доповнити словами "строком на 5 років"  
Враховано   1. Керівники НТКУ та НРКУ призначаються з числа кваліфікованих фахівців у галузі журналістики, юриспуденції, телерадіомовлення, культури і мистецтва, державного управління строком на 5 років.  
10. 2. Керівником НТКУ та НРКУ може бути призначений громадянин України, який на момент призначення не досяг пенсійного віку та володіє державною мовою України.   -2- Томенко М.В.
У пункті 2 статті 1 Проекту слово "пенсійного" замінити словом "шістдесятирічного".  
Враховано   2. Керівником НТКУ та НРКУ може бути призначений громадянин України, який на момент призначення не досяг шістдесятирічного віку та володіє державною мовою України.  
11. 3. Керівникам НТКУ та НРКУ на час виконання цих посадових обов (язків не дозволяється:      3. Керівникам НТКУ та НРКУ на час виконання їхніх посадових обов (язків забороняється:  
12. а) працювати в органах державної влади і місцевого самоврядування, обіймати штатні посади в об'єднаннях громадян, організаціях, установах та на підприємствах;   -3- Горбаль В.М.
У тексті пункту а) частини 3 статті 1 розділу І в кінці речення додати слова "незалежно від форми власності".  
Враховано   а) працювати в органах державної влади і місцевого самоврядування, обіймати штатні посади в об'єднаннях громадян, організаціях, установах та на підприємствах незалежно від форми власності;  
13. б) одержувати винагороди або разові гонорари за іншу роботу, крім наукової та творчої;   -4- Горбаль В.М.
У тексті пункту б) частини 3 статті 1 розділу І слова "наукової та творчої" замінити словами "гонорарів за наукову і творчу діяльність та позаштатну викладацьку (лекційну) роботу".  
Відхилено   б) одержувати винагороди або разові гонорари за іншу роботу, крім наукової, викладацької та творчої;  
    -5- Томенко М.В.
У пункті б) частини 3 статті 1 після слова "наукової" додати слово "викладацької".  
Враховано    
14. в) ставати засновником (співзасновником) засобів масової інформації.   -6- Заплатинський В.М.
Підпункт в) пункту 3 статті1 доповнити наступним реченням: "займатися підприємницькою діяльністю у сфері телебачення і радіомовлення"  
Відхилено   в) бути засновником (співзасновником) засобів масової інформації; г) займатися підприємницькою діяльністю.  
    -7- Горбаль В.М.
У тексті пункту в) частини 3 статті 1 розділу І в кінці речення додати слова "або брати участь у комерційній діяльності".  
Відхилено    
    -8- Томенко М.В.
У пункті в) частини 3 статті 1 слово "ставати" замінити словом "бути".  
Враховано    
    -9- Горбаль В.М.
У текст частини 3 статті 1 розділу І додати пункт г) у такій редакції: "Займатися підприємницькою діяльністю та отримувати прибутки від неї.".  
Враховано редакційно    
15. 4. Керівники НТКУ та НРКУ припиняють членство у політичних партіях і не беруть участі у політичній діяльності.   -10- Горбаль В.М.
У тексті частини 4 статті 1 розділу 1 в кінці речення додати слова "не можуть мати представницький мандат".  
Враховано   4. Керівники НТКУ та НРКУ припиняють членство у політичних партіях, не беруть участі у політичній діяльності та не можуть мати представницького мандата.  
16. 5. Керівником НТКУ та НРКУ не може бути призначена особа, яка має судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку.   -11- Горбаль В.М.
У тексті частини 5 статті 1 розділу 1 після слів "у встановленому" слово "законом" замінити словами "законодавством України".  
Відхилено   5. Керівником НТКУ та НРКУ не може бути призначена особа, яка має судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку.  
17. Стаття 2. Статус керівників НТКУ та НРКУ      Стаття 2. Статус керівників НТКУ та НРКУ  
18. 1. На керівників НТКУ та НРКУ поширюється правовий статус державних службовців.      1. На керівників НТКУ та НРКУ поширюється правовий статус державних службовців.  
19. 2. Посада керівника НТКУ та НРКУ відноситься до першої категорії державного службовця.      2. Посада керівника НТКУ та НРКУ належить до першої категорії посад державних службовців.  
20. 3. Керівники НТКУ та НРКУ з моменту призна-чення працюють на цих посадах на постійній основі.   -12- Горбаль В.М.
Текст частини 3 статті 2 розділу І доповнити реченням у такій редакції: "Час виконання керівниками НТКУ та НРКУ своїх повноважень зараховується до загального, безперервного стажу роботи за фахом."  
Враховано редакційно   3. Керівники НТКУ та НРКУ з моменту призначення працюють на цих посадах на постійній основі. 4. Час виконання керівниками НТКУ та НРКУ своїх повноважень зараховується до стажу роботи за спеціальністю.  
21. Розділ ІІ.      Розділ ІІ.  
22. Призначення керівників НТКУ та НРКУ      Призначення керівників НТКУ та НРКУ  
23. Стаття 3. Повноваження щодо призначень      Стаття 3. Повноваження щодо призначень  
24. 1. Керівники НТКУ та НРКУ призначаються Верховною Радою України за поданням Президента України або в інший спосіб, визначений цим Законом.   -13- Томенко М.В.
Викласти статтю 3 Проекту у такій редакції: "Керівники НТКУ та НРКУ призначаються Верховною Радою України за поданням Президента України."  
Враховано   Керівники НТКУ та НРКУ призначаються Верховною Радою України за поданням Президента України.  
25. 2. У разі відсутності або несвоєчасного подання Президента України Верховна Рада України призначає керівника НТКУ або НРКУ за пропозицією відповідного Комітету Верховної Ради України (далі - Комітет).       
26. 3. У разі затримки з розглядом цього питання Верховною Радою України або відсутністю ухваленого нею рішення керівника НТКУ або НРКУ призначає Президент України відповідно до статті 6 цього Закону.       
27. Стаття 4. Внесення кандидатур      Стаття 4. Внесення кандидатур  
28. 1. Протягом 15 днів після припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ Президент України вносить до Верховної Ради України три кандидатури для призначення одного з кандидатів на відповідну вакантну посаду.   -14- Заплатинський В.М.
В пункті 1 статті 4 слова "три кандидатури" замінити словами "кандидатуру" і далі за текстом  
Враховано в редакції  1. Протягом 15 днів після припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ Президент України вносить до Верховної Ради України подання щодо кандидатури для призначення на відповідну вакантну посаду.  
29. 2. У разі відсутності протягом визначеного цією статтею часу подання Президента України Верховна Рада України приймає Постанову, якою доручає Комітету внести у визначений нею термін, але не пізніше, ніж протягом 15 днів, три кандидатури для призначення одного з кандидатів на вакантну посаду керівника НТКУ або НРКУ. Кожна з цих кандидатур має бути попередньо підтримана не менше ніж трьома депутатськими фракціями або депутатськими групами Верховної Ради України.   -15- Томенко М.В.
Частину другу статті 4 Проекту вилучити.  
Враховано    
30. Стаття 5. Процедура призначення Верховною Радою України      Стаття 5. Процедура призначення Верховною Радою України  
31. 1. Після надходження подання з кандидатурами для призначення керівником НТКУ або НРКУ Верховна Рада України розглядає це питання і приймає відповідне рішення протягом 15 днів своєї пленарної роботи.   -16- Томенко М.В.
Частину першу статті 5 Проекту викласти у такій редакції: "Після надходження подання з кандидатурою для призначення керівника НТКУ або НРКУ Верховна Рада України розглядає це питання як невідкладне."  
Враховано   1. Після надходження подання з кандидатурою для призначення керівника НТКУ або НРКУ Верховна Рада України розглядає це питання як невідкладне.  
32. 2. Обов (язковими елементами процедури призначення є:   -17- Томенко М.В.
Частину другу та третю статті 5 вилучити, а частину четверту викласти у такій редакції: "У разі, якщо Верховна Рада України не призначить керівника НТКУ або НРКУ, повторний розгляд цього питання проводиться за процедурою, визначеною цим Законом."  
Враховано    
33. а) розгляд висновків Комітету;       
34. б) рейтингове голосування по кожній з кандидатур;       
35. в) прийняття Постанови Верховної Ради України про призначення на керівну посаду кандидата, який набрав при рейтинговому голосуванні найбільшу кількість голосів.       
36. 3. У разі, якщо Верховна Рада України відхилила внесені кандидатури, не прийнявши Постанови про призначення керівника НТКУ або НРКУ, на повторний розгляд цього питання вносяться інші кандидатури в порядку, визначеному попередньою статею цього Закону.       
37. 4. Повторний розгляд питання про призначення керівника НТКУ або НРКУ проводиться за процедурою, визначеною частинами першою та другою цієї статті.      2. У разі, якщо Верховна Рада України не призначить керівника НТКУ або НРКУ, повторний розгляд цього питання проводиться за процедурою, визначеною цим Законом.  
38. Стаття 6. Процедура призначення Президентом України   -18- Томенко М.В.
Статтю 6 Проекту вилучити.  
Враховано    
39. 1. У разі, якщо Верховна Рада України після надходження подання з кандидатурами для призначення керівником НТКУ або НРКУ протягом визначеного часу не провела призначення, один з цих кандидатів може бути призначеним на відповідну посаду Президентом України.       
40. 2. У разі, якщо Верховна Рада України двічі відхилила внесені кандидатури, Президентом України може бути призначеним на відповідну посаду один з двох кандидатів, які при рейтингових голосуваннях у парламенті набирали найбільшу кількість голосів.       
41. Розділ ІІІ.      Розділ ІІІ.  
42. Припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ      Припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ  
43. Стаття 7. Підстави для припинення повноважень      Стаття 6. Підстави для припинення повноважень  
44. 1. Повноваження керівника НТКУ або НРКУ вважаються припиненими у разі:      1. Повноваження керівника НТКУ або НРКУ вважаються припиненими у разі:  
45. 1) його звернення до Верховної Ради України та Президента України з особистою заявою про складання повноважень;   -19- Томенко М.В.
Пункт перший частини 1 статті 7 викласти у такій редакції: "1) звільнення за власним бажанням;"  
Враховано   1) звільнення за власним бажанням;  
46. 2) припинення його громадянства;   -20- Горбаль В.М.
Пункт 2 частини 1 статті 7 розділу ІІ викласти у наступній редакції: "припинення громадянства України;".  
Враховано   2) припинення громадянства України;  
47. 3) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;      3) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;  
48. 4) порушення ним вимог щодо несумісності, встановлених цим Законом;      4) порушення ним вимог щодо несумісності, встановлених цим Законом;  
49. 5) визнання його судом недієздатним, безвісно відсутнім або оголошення таким, що помер;      5) визнання його судом недієздатним, безвісно відсутнім або оголошення таким, що помер;  
50. 6) неможливості виконання ним цих обов'язків за станом здоров'я більше, ніж 6 місяців;      6) неможливості виконання ним своїх повноважень за станом здоров'я більше, ніж 6 місяців;  
51. 7) виїзду його на постійне місце проживання за кордон або зміни місця проживання, що унеможливлює його перебування у визначений робочий час на постійному робочому місці;      7) виїзду на постійне місце проживання за кордон або зміни місця проживання, що унеможливлює його перебування у визначений робочий час на постійному робочому місці;  
52. 8) порушення ним основних принципів інформа-ійних відносин і права громадян на інформацію, визначених у статті 34 Конституції України та статтях 5, 9, 10 Закону України "Про інформацію", а також основних принципів діяльності телерадіорганізацій, визначених у статті 2 Закону України "Про телебачення і радіомовлення";   -21- Заплатинський В.М.
Пункт 8 доповнити наступним реченням: "а також основних підстав припинення державної служби, визначених у статті 31 Закону України "Про державну службу"  
Відхилено    
    -22- Томенко М.В.
Пункт 8 частини першої статті 7 Проекту виключити.  
Враховано    
53. 9) його професійної невідповідності займаній посаді;      8) його невідповідності займаній посаді;  
54. 10) невиконання ним службових обов'язків або зловживання службовим становищем;      9) невиконання ним службових обов'язків або зловживання службовим становищем;  
55. 11) його смерті;      10) смерті;  
56. 12) реорганізації або ліквідації НТКУ чи НРКУ.   -23- Горбаль В.М.
У текст частини 1 статті 7 розділу ІІ додати пункт у такій редакції: "висловлення недовіри Верховною Радою України або Президентом України призначеному ними відповідно керівнику;".  
Відхилено   11) реорганізації або ліквідації НТКУ чи НРКУ.  
57. 2. Повноваження керівника НТКУ або НРКУ в цих випадках припиняються Постановою Верховної Ради (якщо керівника призначала Верховна Рада України) або Указом Президента України (якщо його призначав Президент України).   -24- Томенко М.В.
Частину другу статті 7 викласти у такій редакції: "Повноваження керівника НТКУ або НРКУ в цих випадках припиняються згідно з відповідним рішенням Верховної Ради України."  
Враховано   2. Повноваження керівника НТКУ або НРКУ в цих випадках припиняються згідно з відповідним рішенням Верховної Ради України.  
58. 3. Керівник НТКУ або НРКУ може бути звільненим з посади Верховною Радою України або Президентом України, якщо він порушує Конституцію України або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень.   -25- Томенко М.В.
Частину 3 статті 7 Проекту викласти утакій редакції: "Керівник НТКУ або НРКУ може бути звільненим з посади Верховною Радою України, якщо він порушує вимоги законодавства України, права і свободи громадян, не виконує надані йому повноваження."  
Враховано   3. Керівник НТКУ або НРКУ може бути звільненим з посади Верховною Радою України, якщо він порушує вимоги законодавства України, права і свободи громадян, не виконує надані йому повноваження.  
59. Стаття 8. Звільнення з посади Верховною Радою України   -26- Горбаль В.М.
Назву статті 8 розділу ІІ викласти у новій редакції: "Порядок звільнення з посади Верховною Радою України".  
Враховано частково   Стаття 7. Порядок звільнення керівників НТКУ і НРКУ з посад  
60. 1. Верховна Рада України може звільнити керівника НТКУ або НРКУ не раніше, ніж через рік його роботи на цій посаді, за результатами розгляду поданого ним звіту.   -27- Горбаль В.М.
У тексті частини 1 статті 8 розділу ІІ після слів "може звільнити" додати слова "призначеного нею", а в кінці речення додати слова "у порядку, визначеному цим законом".  
Відхилено   1. Згідно частини третьої статті 6 цього Закону Верховна Рада України може звільнити керівника НТКУ або НРКУ не раніше, ніж через рік його роботи на цій посаді, за результатами розгляду поданого ним звіту.  
    -28- Томенко М.В.
Частину першу статті 7 викласти у такій редакції: "Згідно частини третьої статті 7 цього Закону Верховна Рада України може звільнити керівника НТКУ або НРКУ не раніше, ніж через рік його роботи на цій посаді, за результатами розгляду поданого ним звіту."  
Враховано    
61. 2. Звіт керівника НТКУ або НРКУ про діяльність на відповідній посаді готується за письмовою пропозицією не менше 150 народних депутатів України, яка подається на ім (я Голови Верховної Ради України. У пропозиції формулюються запитання, на які народні депутати України хотіли б отримати відповіді перед розглядом звіту або безпосередньо у звіті.   -29- Горбаль В.М.
Текст частини 2 статті 8 розділу ІІ виключити.  
Відхилено   2. Звіт керівника НТКУ або НРКУ про діяльність на відповідній посаді заслуховується за письмовою пропозицією Президента України або не менше 150 народних депутатів України, яка подається на ім (я Голови Верховної Ради України.  
    -30- Томенко М.В.
Частину другу статті 8 викласти у такій редакції: "Звіт керівника НТКУ або НРКУ про діяльність на відповідній посаді заслуховується за письмовою пропозицією Президента України або не менше 150 народних депутатів України, яка подається на ім (я Голови Верховної Ради України."  
Враховано    
62. 3. Голова Верховної Ради України або особа, яка виконує його обов (язки, протягом п (яти днів після отримання пропозиції народних депутатів України повідомляє керівника НТКУ або НРКУ про необхідність підготовки звіту про його діяльність на відповідній посаді. До Верховної Ради України цей звіт має бути поданим у письмовій формі протягом десяти днів.   -31- Горбаль В.М.
Текст частини 3 статті 8 розділу ІІ виключити.  
Враховано    
63. 4. Після ознайомлення народних депутатів України із звітом у комітетах та фракціях і групах Верховної Ради України питання про звільнення з посади керівника НТКУ або НРКУ може бути розглянутим на пленарному засіданні Верховної Ради України.   -32- Горбаль В.М.
Текст частини 4 статті 8 розділу ІІ виключити  
Враховано    
64. 5. Внаслідок розгляду звіту керівника НТКУ або НРКУ може бути прийнята Постанова Верховної Ради України з пропозицією про звільнення його із займаної посади, яка надсилається для реагування Президентові України.   -33- Томенко М.В.
Частини п'яту та шосту статті 8 викласти у такій редакції: "5. За наслідками розгляду звіту керівника НТКУ або НРКУ приймається Постанова Верховної Ради України. 6. Керівник НТКУ або НРКУ вважається звільненим із займаної посади у разі прийняття Верховною Радою України відповідного рішення." У зв'язку з цим частини 7-8 статті 8 вилучити.  
Враховано   3. За наслідками розгляду звіту керівника НТКУ або НРКУ приймається Постанова Верховної Ради України.  
65. 6. Керівник НТКУ або НРКУ вважається звільненим із займаної посади, якщо Президент України погодився з пропозицією Верховної Ради України і видав відповідний Указ.   -34- Горбаль В.М.
У тексті частини 6 статті 8 розділу ІІ слова "і видав відповідний Указ" замінити словами "після чого Верховною Радою України приймається остаточна постанова про звільнення".  
Відхилено   4. Керівник НТКУ або НРКУ вважається звільненим із займаної посади у разі прийняття Верховною Радою України відповідного рішення.  
66. 7. Президент України має розглянути Постанову Верховної Ради України з пропозицією про звільнення з посади керівника НТКУ або НРКУ протягом десяти днів. Якщо у визначений термін Президент України не відреагував на пропозицію (не видав відповідний Указ або не надав аргументованих заперечень), Верховна Рада України може підтвердити свої попередні виснов-ки і прийняти остаточне рішення.   -35- Горбаль В.М.
У тексті частини 7 статті 8 розділу ІІ слова "не видав відповідний Указ" замінити словами "не погодився".  
Відхилено    
67. 8. Керівник НТКУ або НРКУ звільняється з посади також у разі, якщо Верховна Рада України протягом 15 днів пленарної роботи розглянула заперечення Президента України, але відхилила їх, підтвердивши свої попередні висновки і прийнявши остаточне рішен-ня про звільнення керівника НТКУ або НРКУ із займа-ної посади.       
68. 9. Якщо внаслідок розгляду звіту Верховна Рада України позитивно оцінила діяльність керівника НТКУ або НРКУ чи не прийняла ніякого рішення, черговий звіт керівника НТКУ або НРКУ за пропозицією народ-них депутатів України може бути розглянутим у Верховній Раді України не раніше ніж через рік.   -36- Горбаль В.М.
Текст частини 9 статті 8 розділу ІІ виключити.  
Відхилено   5. Якщо внаслідок розгляду звіту Верховна Рада України позитивно оцінила діяльність керівника НТКУ або НРКУ чи не прийняла ніякого рішення, черговий звіт керівника НТКУ або НРКУ за пропозицією народних депутатів України може бути розглянутий у Верховній Раді України не раніше ніж через рік.  
    -37- Горбаль В.М.
Після статті 8 розділу ІІ додати статтю 8-1 у такій редакції: "Стаття 8-1. Порядок подання та розгляду звіту НТКУ або НРКУ 1. Звіт про виконану роботу подається на розгляд Верховної Ради України керівником НТКУ або НРКУ в кінці кожного року роботи на цій посаді. 1. Якщо звільнення з посади ініційовано раніше закінчення чергового звітного року роботи, звіт керівника НТКУ або НРКУ про діяльність на відповідній посаді готується за письмовою пропозицією не менше двох третин народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради України, яка подається на ім (я Голови Верховної Ради України. У пропозиції зазначаються претензії до керівника та формулюються запитання, на які народні депутати України хотіли б отримати відповіді перед розглядом звіту або безпосередньо у звіті. 2. Голова Верховної Ради України або особа, яка виконує його обов (язки, протягом п (яти днів після отримання пропозиції народних депутатів України або Президента України письмово повідомляє керівника НТКУ або НРКУ про необхідність підготовки звіту про його діяльність на відповідній посаді. До Верховної Ради України цей звіт має бути поданим у письмовій формі протягом десяти днів. 3. Після ознайомлення народних депутатів України із звітом у комітетах та фракціях і групах Верховної Ради України питання про звільнення з посади керівника НТКУ або НРКУ може бути розглянутим на пленарному засіданні Верховної Ради України. 4. Якщо внаслідок розгляду звіту Верховна Рада України позитивно оцінила діяльність керівника НТКУ або НРКУ чи не прийняла ніякого рішення, черговий звіт керівника НТКУ або НРКУ за пропозицією народних депутатів України може бути розглянутим у Верховній Раді України не раніше, ніж через рік."  
Відхилено    
69. Стаття 9. Звільнення з посади Президентом України   -38- Горбаль В.М.
Назву статті 9 розділу ІІ викласти у новій редакції: "Порядок звільнення з посади Президентом України".  
Відхилено    
    -39- Томенко М.В.
Статтю 9 Проекту вилучити.  
Враховано    
70. 1. Президент України може ініціювати розгляд питання про звільнення керівника НТКУ або НРКУ із займаної посади чи звільнити його з посади в порядку, передбаченому цією статтею Закону.   -40- Горбаль В.М.
У тексті частини 1 статті 9 розділу ІІ після слів "про звільнення" додати слова "призначеного ним", а в кінці речення додати слова "але не раніше, ніж через рік його роботи на цій посаді".  
Відхилено    
71. 2. З цією метою Президент України вносить до Верховної Ради України відповідну пропозицію з обгрунтуванням необхідності звільнення керівника НТКУ або НРКУ із займаної посади.   -41- Горбаль В.М.
У тексті частини 2 статті 9 розділу ІІ в кінці речення додати слова "та з вимогою подати звіт про його діяльність на відповідній посаді за звітний період".  
Відхилено    
72. 3. Верховна Рада України протягом 15 днів своєї пленарної роботи розглядає пропозицію Президента України і приймає Постанову, якою схвалює цю пропозицію, наслідком чого є відставка керівника НТКУ або НРКУ із займаної посади, або відхиляє її, що має бути аргументованим.   -42- Горбаль В.М.
У тексті частини 3 статті 9 розділу ІІ після слів "пропозицію Президента України" сполучник "і" замінити словами "та проводить аналіз звіту керівника НТКУ або НРКУ згідно частин 2 та 3 статті 8-1 цього закону, після чого".  
Відхилено    
73. 4. Якщо у визначений термін Верховна Рада України не розглянула цю пропозицію або не визначилася щодо неї, Президент України має право звільнити керівника НТКУ або НРКУ із займаної посади своїм Указом.       
74. 5. Якщо Верховна Рада України своєю Постано-вою відхилила пропозицію про звільнення керівника НТКУ або НРКУ із займаної посади, Президент України повторно може порушити це питання не раніше ніж через півроку.       
75. Стаття 10. Виконання обов (язків керівника НТКУ або НРКУ      Стаття 8. Виконання обов (язків керівника НТКУ або НРКУ  
76. 1. У разі припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ посадові обов (язки цих керівників виконують їхні перші заступники.   -43- Томенко М.В.
Частини другу та третю статті 10 Проекту вилучити.  
Враховано   1. У разі припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ посадові обов (язки цих керівників виконують їхні перші заступники.  
77. 2. Якщо Верховна Рада України та Президент України у разі припинення повноважень керівника НТКУ або НРКУ протягом ста днів не призначать іншого керівника, на відповідну посаду призначається особа, яка протягом цього часу виконувала ці службові обов (язки.       
78. 3. Призначення в таких випадках проводиться розпорядженням Прем (єр-міністра України, що вида-ється протягом десяти днів.       
79. Прикінцеві положення      Розділ ІV. Прикінцеві положення  
80. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.  
81. 2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.      2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.  
82. 3. Кабінету Міністрів України протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом:      3. Кабінету Міністрів України протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом:  
83. 1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;      1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
84. 2) забезпечити приведення у відповідність із цим Законом нормативно-правових актів, якими керуються у своїй діяльності НТКУ та НРКУ.   -44- Томенко М.В.
Пункт 2 частини 3 "Прикінцевих положень" викласти у такій редакції: "внести пропозиції щодо змін до законів України у зв'язку з прийняттям цього Закону".  
Враховано   2) внести пропозиції щодо змін до законів України у зв'язку з прийняттям цього Закону.