Кількість абзаців - 115 Таблиця поправок


Про особливості приватизації підприємств Державної акціонерної компанії ''Укррудпром'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про особливості приватизації підприємств Державної акціонерної компанії "Укррудпром"      Про особливості приватизації підприємств Державної акціонерної компанії "Укррудпром"  
3. Приватизація підприємств Державної акціонерної компанії "Укррудпром" (далі - Укррудпром) здійснюється згідно з законодавством України про приватизацію з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.   -1- Мовчан В.П.
У преамбулі проекту Закону слова (далі - Укррудпром) виключити.  
Враховано   Приватизація підприємств Державної акціонерної компанії "Укррудпром" здійснюється згідно із законодавством України про приватизацію з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.  
4. Розділ І. Загальні положення      Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
5. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
6. підприємства Укррудпрому - відкриті акціонерні товариства, пакети акцій яких передані до статутного фонду Державної акціонерної компанії "Укррудпром".   -2- Мовчан В.П.
У частині 1 статті 1 визначення "підприємства Укррудпрому" доповнити словами (далі - Укррудпом).  
Враховано   Підприємства Укррудпрому - відкриті акціонерні товариства, пакети акцій яких передані до статутного фонду Державної акціонерної компанії "Укррудпром" (далі - Укррудпром);  
    -3- Мовчан В.П.
У частині 2 статті 1 визначення "інвестор" викласти в такій редакції: "інвестор - юридична особа або об'єднання юридичних осіб, яким належать пакети акцій в розмірі не менше 25 % статутного фонду окремих підприємств Укррудпрому. Інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні;"  
Відхилено    
7. інвестор - юридична особа (резидент чи нерезидент) або об`єднання юридичних осіб, що володіє пакетом акцій підприємства Укррудпрому, що приватизується, в розмірі не менше 25 % статутного фонду підприємства. Інвестором не може бути юридична особа, зареєстровані в офшорній зоні.   -4- Полякова Л.Є.
Абзац другий статті 1 викласти в такій редакції: „інвестор - юридична особа (резидент чи нерезидент), що володіє пакетом акцій підприємства Укррудпрому, що приватизується, в розмірі не менше 25 % статутного фонду підприємства, або об'єднання, створене за участю такої юридичної особи. Інвестором не може бути юридична особа, зареєстрована в офшорній зоні."  
ропозиція на засіданні Комітету не голосувалася  інвестор - юридична особа (резидент чи нерезидент) або об`єднання юридичних осіб, що володіє пакетом акцій підприємства Укррудпрому, яке приватизується, в розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду підприємства. Інвестором не може бути юридична особа, зареєстрована в офшорній зоні;  
    -5- Горбаль В.М.
У частині 2 статті 1 виключити друге речення такого змісту: "Інвестором не може бути юридична особа, зареєстровані в офшорній зоні."  
Відхилено    
8. промисловий інвестор - юридична особа або об'єднання юридичних осіб (резидент чи нерезидент), що понад один рік здійснюють економічну діяльність з видобутку гірничорудних копалин, виробництва залізорудної сировини чи оптової торгівлі цією продукцією чи споживання цієї продукції в основному виробництві або здійснюють безпосередній контроль на підприємствах, які проводять таку економічну діяльність. Промисловим інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні;   -6- Мовчан В.П.
У частині 3 статті 1 визначення "промисловий інвестор" викласти в такій редакції: "промисловий інвестор - юридична особа або об'єднання юридичних осіб, які понад один рік здійснюють економічну діяльність з видобутку гірничорудних копалин, виробництва залізорудної сировини чи оптової торгівлі цією продукцією чи споживання цієї продукції в основному виробництві або здійснюють безпосередній контроль на підприємствах, які проводять таку економічну діяльність. Промисловим інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні;"  
Відхилено   промисловий інвестор - юридична особа або об'єднання юридичних осіб (резидент чи нерезидент), що понад один рік здійснюють економічну діяльність з видобутку гірничорудних копалин, виробництва залізорудної сировини чи оптової торгівлі цією продукцією чи споживання цієї продукції в основному виробництві або здійснюють безпосередній контроль на підприємствах, які проводять таку економічну діяльність. Промисловим інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні;  
    -7- Горбаль В.М.
У частині 3 статті 1 виключити друге речення такого змісту: "Промисловим інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні;".  
Відхилено    
9. пакет акцій - належний державі пакет акцій підприємства Укррудпрому, що приватизуються відповідно до цього Закону. При цьому приватизації підлягають акції, що перевищують пакет 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція, закріплений у державній власності;   -8- Мовчан В.П.
У статті 1 частину 4 (визначення "пакет акцій") визнати частиною 2, виклавши її в такій редакції: "пакет акцій - пакет акцій, який належить державі у статутному фонді підприємства Укррудпрому, який приватизується відповідно до цього Закону";  
Враховано   пакет акцій - пакет акцій, який належить державі у статутному фонді підприємства Укррудпрому, який приватизується відповідно до цього Закону;  
10. викуп пакету акцій - продаж пакету акцій інвестору без проведення відповідних конкурсних процедур у випадках, передбачених цим Законом;   -9- Мовчан В.П.
Частину 5 статті 1 - термін "викуп пакету акцій" вилучити.  
Відхилено   викуп пакета акцій - продаж пакета акцій інвестору без проведення відповідних конкурсних процедур у випадках, передбачених цим Законом;  
11. конкурс з обмеженою участю - конкурс з продажу пакету акцій підприємства Укррудпрому, участь у якому беруть тільки інвестори підприємства Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується. Переможцем у конкурсі з обмеженою участю визнається особа, яка за дотримання рівних фіксованих умов конкурсу запропонувала найвищу ціну;   -10- Мовчан В.П.
У частині 6 статті 1 визначення "конкурс з обмеженою участю" викласти в такій редакції: "спеціальний конкурс з обмеженою участю - конкурентний спосіб продажу пакету акцій, участь у якому беруть інвестори. Переможцем у спеціальному конкурсі з обмеженою участю визнається інвестор, який за дотримання умов приватизації, визначеними цим Законом запропонував найвищу ціну;"  
Відхилено   конкурс з обмеженою участю - конкурс з продажу пакета акцій підприємства Укррудпрому, участь у якому беруть тільки інвестори підприємства Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується. Переможцем у конкурсі з обмеженою участю визнається особа, яка за дотримання рівних фіксованих умов конкурсу запропонувала найвищу ціну;  
12. спеціальний конкурс з обмеженою участю - конкурс з продажу пакету акцій підприємства Укррудпрому, участь у якому беруть інвестори будь-якого підприємства Укррудпрому незалежно від того, чи є вони інвесторами підприємства, пакет акцій якого приватизується. Переможцем у спеціальному конкурсі з обмеженою участю визнається особа, яка за дотримання рівних фіксованих умов конкурсу запропонувала найвищу ціну;   -11- Мовчан В.П.
У частині 7 статті 1 визначення "конкурс з обмеженою участю", виклавши її в такій редакції: "спеціальний конкурс - конкурентний спосіб продажу пакету акцій, участь у якому беруть інвестори і промислові інвестори. Переможцем у спеціальному конкурсі визнається інвестор або промисловий інвестор, який за дотримання умов приватизації, визначеними цим Законом запропонував найвищу ціну."  
Відхилено   спеціальний конкурс з обмеженою участю - конкурс з продажу пакету акцій підприємства Укррудпрому, участь у якому беруть інвестори будь-якого підприємства Укррудпрому незалежно від того, чи є вони інвесторами підприємства, пакет акцій якого приватизується. Переможцем у спеціальному конкурсі з обмеженою участю визнається особа, яка за дотримання рівних фіксованих умов конкурсу запропонувала найвищу ціну;  
13. відкриті торги - конкурентні процедури з реалізації пакету акцій на загальних засадах.   -12- Мовчан В.П.
У частині 8 статті 1 визначення терміну "відкриті торги" виключити.  
Відхилено   відкриті торги - конкурентні процедури з реалізації пакета акцій на загальних засадах; початкова ціна - ціна пакета акцій, яка визначається на підставі незалежної оцінки, виходячи з ринкової вартості та незалежно від номінальної вартості акцій.  
    -13- Полякова Л.Є.
Доповнити статтю 1 абзацом 9 та викласти його в такій редакції: „початкова ціна - ціна пакету акцій, яка визначається на підставі незалежної оцінки, виходячи з ринкової вартості та незалежно від номінальної вартості акцій"  
Враховано    
14. Стаття 2. Мета приватизації Укррудпрому   -14- Мовчан В.П.
Статтю 2 викласти в такій редакції: "Стаття 2. Мета приватизації Укррудпрому Згідно з цим Законом метою приватизації Укррудпрому є : розвиток, технічне переозброєння та модернізація виробництва на підприємствах Укррудпрому; підвищення ефективності господарської діяльності та конкурентоспроможності підприємств Укррудпрому; збільшення надходжень коштів до Державного бюджету України; запобігання банкрутству підприємств Укррудпрому, проведення фінансової реструктуризації.  
Відхилено   Стаття 2. Мета приватизації Укррудпрому  
15. Згідно з цим Законом метою приватизації Укррудпрому є створення умов для:      Згідно із цим Законом метою приватизації Укррудпрому є створення умов для:  
16. - недопущення внутрішніх корпоративних суперечок в підприємствах Укррудпрому для забезпечення нормальної роботи вказаних підприємств;      недопущення внутрішніх корпоративних суперечок у підприємствах Укррудпрому для забезпечення нормальної роботи вказаних підприємств;  
17. - реалізації пакетів акцій підприємств Укррудпрому покупцям, які мають реальну зацікавленість в розвитку підприємства;      реалізації пакетів акцій підприємств Укррудпрому покупцям, які мають реальну зацікавленість у розвитку підприємства;  
18. - розвитку металургійного комплексу як одного з основних в економіці України;      розвитку металургійного комплексу як одного з основних в економіці України;  
19. - підвищення конкурентоспроможності підприємств Укррудпрому на зовнішніх ринках;      підвищення конкурентоспроможності підприємств Укррудпрому на зовнішніх ринках;  
20. - недопущення банкрутства підприємств Укррудпрому, проведення фінансової реструктуризації.      недопущення банкрутства підприємств Укррудпрому, проведення фінансової реструктуризації.  
21. Стаття 3. Особливі принципи приватизації   -15- Мовчан В.П.
Назву статті 3 викласти в такій редакції: "Стаття 3. Особливі принципи приватизації Укррудпрому"  
Відхилено   Стаття 3. Особливі принципи приватизації  
22. Особливими принципами приватизації Укррудпрому є:      Особливими принципами приватизації Укррудпрому є:  
23. заборона перепрофілювання підприємств Укррудпрому;   -16- Мовчан В.П.
У абзаці 2 статті 3 слово 2 "підприємств" виключити  
Відхилено   заборона перепрофілювання підприємств Укррудпрому;  
    -17- Горбаль В.М.
Частину 2 статті 3 після слів "перепрофілювання підприємств Укррудпрому" доповнити словами: "протягом процесу приватизації та наступних п'яти років після завершення процесу приватизації підприємств "Укррудпрому".  
Відхилено    
24. продаж пакетів акцій підприємств Укррудпрому різним покупцям в порядку, визначеному цим Законом;   -18- Мовчан В.П.
Абзаци 3, 4, 5, 6, 7, 8 статті 3 викласти таким чином: "створення спеціалізованої комісії з приватизації; визначення умов приватизації; недопущення дроблення пакетів акцій; надання пріоритетного права інвесторам на придбання пакетів акцій, в тому числі права викупу, в порядку визначеному цим Законом;  
Відхилено   продаж пакетів акцій підприємств Укррудпрому різним покупцям у порядку, визначеному цим Законом;  
25. недопущення дроблення пакету акцій підприємства Укррудпрому, що підлягає приватизації;      недопущення дроблення пакета акцій підприємства Укррудпрому, що підлягає приватизації;  
26. закріплення у державній власності 25 % статутного фонду плюс одна акція підприємств Укррудпрому та передача цих пакетів до статутного фонду Укррудпрому;   -19- Мовчан В.П.
Статтю 3 доповнити новим абзацом такого змісту: "надання промисловим інвесторам права на придбання пакетів акцій, в порядку передбаченому цим Законом."  
Відхилено   закріплення в державній власності 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція підприємств Укррудпрому та передача цих пакетів до статутного фонду Укррудпрому;  
27. платність відчуження державного майна;      платність відчуження державного майна;  
28. переважне право інвесторів, визначених у ст. 1 цього Закону, на придбання пакетів акцій підприємств Укррудпрому;      переважне право інвесторів, визначених у статті 1 цього Закону, на придбання пакетів акцій підприємств Укррудпрому;  
29. збереження ДАК "Укррудпром" як особи, уповноваженої здійснювати управління державними корпоративними правами, переданими до статутного фонду ДАК Укррудпром.      збереження ДАК "Укррудпром" як особи, уповноваженої здійснювати управління державними корпоративними правами, переданими до статутного фонду ДАК "Укррудпром".  
30. Стаття 4. Об'єкт приватизації   -20- Мовчан В.П.
Статтю 4 викласти в такій редакції: "Стаття 4. Об'єкт приватизації Об'єктом приватизації згідно з цим Законом є пакети акцій, що перебувають у державній власності на день набрання чинності цим Законом і підлягають приватизації."  
Враховано   Стаття 4. Об'єкт приватизації  
31. Об'єктом приватизації згідно з цим Законом є акції підприємств Укррудпрому, що перебувають у державній власності, у розмірі, що перевищує 25 % плюс одна акція пакету, закріпленого у державній власності.      Об'єктом приватизації згідно із цим Законом є пакети акцій, що перебувають у державній власності на день набрання чинності цим Законом і підлягають приватизації.  
32. Стаття 5. Суб'єкти приватизації   -21- Мовчан В.П.
В назві статті 5 після слів "Суб'єкти приватизації" додати слово "Укррудпрому"  
Враховано   Стаття 5. Суб'єкти приватизації Укррудпрому  
33. Суб'єктами приватизації Укррудпрому згідно з цим Законом є:      Суб'єктами приватизації Укррудпрому згідно із цим Законом є:  
34. Фонд державного майна України;      Фонд державного майна України;  
35. інвестори;      інвестори;  
36. промислові інвестори.      промислові інвестори.  
37. Розділ ІІ. ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ   -22- Мовчан В.П.
У назві розділу ІІ додати слово "Укррудпрому".  
Враховано   Розділ ІІ. ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ УКРРУДПРОМУ  
38. Стаття 6. Етапи приватизації.   -23- Мовчан В.П.
Назву статті 6 викласти в такій редакції "Порядок приватизації Укррудпрому"  
Відхилено   Стаття 6. Етапи приватизації  
    -24- Турчинов О.В.
Статтю 6 викласти в наступній редакції: "Стаття 6. Етапи приватизації. 1. Протягом двох років з моменту набуття чинності цим законом, з метою визначення початкової вартості пакету акцій та оптимального способу приватизації Фонд державного майна України вивчає попит потенційних покупців на належний державі пакет акцій Укррудпрому. На цей час на процедуру приватизації накладається мораторій. 2. Приватизація належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому відбувається у наступні етапи: 1. Прийняття рішення про приватизацію та проведення передприватизаційної підготов-ки. 2. Створення комісії з приватизації та розробка умов приватизації 3. Проведення викупу об'єкту приватизації або конкурсу з обмеженою участю. 4. Проведення відкритих торгів з продажу належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому".  
Відхилено    
39. Приватизація належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому відбувається у слідуючі етапи:   -25- Мовчан В.П.
Положення статті 6 викласти в такій редакції: "Порядок приватизації Укррудпрому передбачає: прийняття рішення про приватизацію; визначення початкової вартості пакету акцій шляхом проведення незалежної оцінки; створення спеціалізованої комісії з приватизації пакетів акцій та визначення умов приватизації; продаж пакетів акцій на спеціальному конкурсі з обмеженою участю; продаж пакетів акцій шляхом викупу, у випадку передбаченому цим Законом; продаж пакетів акцій на спеціальному конкурсі."  
Відхилено   Приватизація належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому відбувається за такими етапами:  
40. 1. Прийняття рішення про приватизацію та проведення передприватизаційної підготовки.      прийняття рішення про приватизацію та проведення передприватизаційної підготовки;  
41. 2. Створення комісії з приватизації та розробка умов приватизації.      створення комісії з приватизації та розробка умов приватизації;  
42. 3. Проведення викупу об`єкту приватизації або конкурсу з обмеженою участю.      проведення викупу об`єкта приватизації або конкурсу з обмеженою участю;  
43. 4. Проведення відкритих торгів з продажу належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому.      проведення відкритих торгів з продажу належних державі пакетів акцій підприємств Укррудпрому.  
44. Стаття 7. Прийняття рішення про приватизацію та проведення передприватизаційної підготовки.   -26- Мовчан В.П.
Статтю 7 викласти у такій редакції: "Стаття 7. Прийняття рішення про приватизацію Укррудпрому. Рішення про приватизацію Укррудпрому приймається Кабінетом Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом. В рішенні про приватизацію пакетів акцій: вказується розміри пакетів акцій, які підлягають приватизації; скасовуються рішення Кабінету Міністрів України про закріплення в державній власності пакетів акцій; визначаються заходи щодо вилучення пакетів акцій, які підлягають приватизації, із статутного фонду Державної акціонерної компанії "Укррудпром" і передачі їх в місячний строк Фонду державного майна України для здійснення приватизації відповідно до цього Закону; визначаються заходи щодо приведення статутного фонду Державної акціонерної компанії "Укррудпром" у відповідність з вимогами цього Закону в частині зменшення його розміру на пакети акцій підприємств, що підлягають приватизації."  
Відхилено   Стаття 7. Прийняття рішення про приватизацію та проведення передприватизаційної підготовки  
45. Рішення стосовно приватизації пакетів акцій приймається Кабінетом Міністрів України щодо всіх пакетів акцій, переданих до статутного фонду ДАК "Укррудпром". Рішення приймається Кабінетом Міністрів України у місячний строк з дня вступу в силу цього Закону.      Рішення стосовно приватизації пакетів акцій приймається Кабінетом Міністрів України щодо всіх пакетів акцій, переданих до статутного фонду ДАК "Укррудпром". Рішення приймається Кабінетом Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом.  
46. При цьому в рішенні:      При цьому в рішенні:  
47. - вказується розмір пакету акцій кожного підприємства Укррудпрому, що буде приватизуватись;      вказується розмір пакета акцій кожного підприємства Укррудпрому, що буде приватизовуватися;  
48. - скасовуються рішення Кабінету Міністрів України про закріплення в державній власності пакетів акцій підприємств Укррудпрому;      скасовуються рішення Кабінету Міністрів України про закріплення в державній власності пакетів акцій підприємств Укррудпрому;  
49. - приймається нове рішення про закріплення у державній власності пакетів акцій підприємств Укррудпрому у розмірі 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція;      приймається нове рішення про закріплення в державній власності пакетів акцій підприємств Укррудпрому в розмірі 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція;  
50. - із статутного фонду Укррудпрому вилучаються пакети акцій підприємств Укррудпрому у розмірі, що перевищують 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція від закріплених у статутному фонді Укррудпрому на дату прийняття рішення. Вилучені пакети акцій передаються Фонду державного майна України для здійснення приватизації у строк не пізніше одного місяця з дня прийняття рішення Кабінетом Міністрів України;      із статутного фонду Укррудпрому вилучаються пакети акцій підприємств Укррудпрому в розмірі, що перевищують 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція від закріплених у статутному фонді Укррудпрому на дату прийняття рішення. Вилучені пакети акцій передаються Фонду державного майна України для здійснення приватизації у строк не пізніше одного місяця з дня прийняття рішення Кабінетом Міністрів України;  
51. - дається доручення Фонду державного майна України та Міністерству промислової політики України створити комісію з приватизації пакету акцій.   -27- Мовчан В.П.
Розділ ІІ після статті 7 доповнити новою статтею 8, виклавши її в такій редакції: "Стаття 8. Визначення початкової вартості пакетів акцій Початкова вартість пакетів акцій, щодо яких прийнято рішення про їх приватизацію, визначається на підставі незалежної оцінки, відповідно до вимог визначених законодавством з оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності. "  
Відхилено   дається доручення Фонду державного майна України та Міністерству промислової політики України створити комісію з приватизації пакета акцій.  
52. Стаття 8. Створення комісії з приватизації та розробка умов приватизації.   -28- Мовчан В.П.
Статтю 8 вважати статтею 9, виклавши її в такій редакції: "Стаття 9. Спеціалізована комісія з приватизації та визначення умов приватизації Спеціалізована комісія з приватизації пакетів акцій (далі - Комісія) створюється Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України на умовах рівного представництва з кожної сторони протягом 30 днів з дня прийняття рішення про приватизацію. За рішенням Комісії, до її складу можуть залучатися з правом дорадчого голосу, представники територіальних органів центрального органу виконавчої влади з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, центрального органу виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів України або його територіальних органів, працівник підприємства Укррудпрому, що приватизується, працівники місцевих органів виконавчої влади, інші особи. Голова Комісії призначається Фондом державного майна України. Кількісний та персональний склад комісії формується Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України. Порядок створення та діяльності Комісії визначається Фондом державного майна України. Комісія у місячний строк з дати її утворення визначає умови приватизації пакетів акцій. Умовами приватизації пакетів акцій є: заборона на перепрофілювання підприємства на протязі 5 років; здійснення програм технічного переозброєння виробництва та впровадження прогресивних технологій; здійснення комплексу заходів щодо збереження технологічної цілісності виробництва та технологічних циклів; збереження та раціональне використання робочих місць; утримання об'єктів соціально-побутового призначення; виконання заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці та охорони навколишнього середовища; виконання встановлених мобілізаційних завдань; вжиття заходів щодо запобігання банкрутства підприємства; сплата поточних платежів до Державного бюджету України та місцевих бюджетів. Визначення додаткових умов приватизації, не передбачених цією статтею, не допускається. Умови приватизації включаються в договір купівлі-продажу пакету акцій та діють на протязі 5 років, якщо більшого строку не буде передбачено договором."  
Відхилено   Стаття 8. Створення комісії з приватизації та розробка умов приватизації  
53. 1. Комісія з приватизації утворюється Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України на умовах рівного представництва з кожної сторони. Голова комісії призначається Фондом державного майна України. Кількісний та персональний склад комісії формується безпосередньо Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України. Комісія повинна бути сформована у строк не пізніше 30 днів з дня прийняття рішення Кабінетом Міністрів України, вказаного у ст. 7 цього Закону.      Комісія з приватизації утворюється Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України на умовах рівного представництва з кожної сторони. Голова комісії призначається Фондом державного майна України. Кількісний та персональний склад комісії формується безпосередньо Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України. Комісія повинна бути сформована у строк не пізніше 30 днів з дня прийняття рішення Кабінетом Міністрів України, вказаного в статті 7 цього Закону.  
54. 2. На протязі одного місяця з дня утворення конкурсна комісія розробляє умови приватизації пакетів акцій. По кожному пакету акцій розробляються окремі умови. Розроблені умови схвалюються Фондом державного майна України та Міністерством промислової політики України та подаються на затвердження Кабінету Міністрів України. Умови приватизації повинні передбачати слідуючі зобов`язання покупця:      Протягом одного місяця з дня утворення конкурсна комісія розробляє умови приватизації пакетів акцій. Щодо кожного пакета акцій розробляються окремі умови. Розроблені умови схвалюються Фондом державного майна України і Міністерством промислової політики України та подаються на затвердження Кабінету Міністрів України. Умови приватизації повинні передбачати такі зобов`язання покупця:  
55. - заборону на перепрофілювання підприємства на протязі 5 років;      заборону на перепрофілювання підприємства протягом 5 років;  
56. - здійснення комплексу заходів щодо збереження технологічної єдності виробництва та технологічних циклів;      здійснення комплексу заходів щодо збереження технологічної єдності виробництва та технологічних циклів;  
57. - збереження та раціонального використання робочих місць;      збереження та раціональне використання робочих місць;  
58. - утримання об'єктів соціально-побутового призначення;      утримання об'єктів соціально-побутового призначення;  
59. - виконання заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці та охорони навколишнього середовища;      виконання заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці та охорони навколишнього середовища;  
60. - виконання встановлених мобілізаційних завдань.      виконання встановлених мобілізаційних завдань;  
61. - вжиття заходів з недопущення банкрутства підприємства;      вжиття заходів з недопущення банкрутства підприємства;  
62. - сприяння залучення інвестицій в підприємство;      сприяння залученню інвестицій у підприємство;  
63. - сплата поточних платежів до Державного бюджету України та місцевих бюджетів.      сплату поточних платежів до Державного бюджету України та місцевих бюджетів.  
64. Включення інших умов приватизації не допускається.      Включення інших умов приватизації не допускається.  
65. Вказані умови приватизації при включенні їх в договір купівлі-продажу пакету акцій діють на протязі 5 років, якщо меншого строку не буде передбачено самим договором.   -29- Горбаль В.М.
У частині 13 статті 8 замінити слова "менше" на слово "більше".  
Відхилено   Указані умови приватизації при включенні їх у договір купівлі-продажу пакета акцій діють протягом 5 років, якщо меншого строку не буде передбачено самим договором.  
66. Стаття 9. Способи приватизації пакетів акцій підприємств Укррудпрому.   -30- Мовчан В.П.
Статтю 9 визнати статтею 10, виклавши її у такій редакції: "Стаття 10. Способи приватизації пакетів акцій" Приватизація пакетів акцій здійснюється шляхом продажу пакетів акцій на спеціальному конкурсі з обмеженою участю, шляхом викупу, у випадку передбаченому цим Законом, або продажу пакетів акцій на спеціальному конкурсі. Пріоритетне право на придбання пакету акцій на спеціальному конкурсі з обмеженою участю мають інвестори. Спеціальний конкурс проводиться у тому разі, якщо жоден з інвесторів не прийняв участь у спеціальному конкурсі з обмеженою участю. Викуп проводиться у випадку, якщо на спеціальний конкурс з обмеженою участю або на спеціальний конкурс надійшла заява від одного інвестора чи промислового інвестора. Якщо в підприємстві Укррудпрому відсутній хоча б один інвестор, приватизація цього підприємства Укррудпрому здійснюється шляхом продажу пакетів акцій на спеціальному конкурсі. У разі, якщо інвестор чи промисловий інвесторів не прийняв участь у спеціальному конкурсі, приватизація підприємств Укррудпрому здійснюється згідно з законодавством України про приватизацію. Рішення стосовно визначення конкретного способу приватизації приймається Комісією відповідно до цього Закону та оформлюється наказом Фонду державного майна України.  
Відхилено   Стаття 9. Способи приватизації пакетів акцій підприємств Укррудпрому  
67. 1. Приватизація пакетів акцій відбувається шляхом викупу, шляхом проведення конкурсу з обмеженою участю, спеціального конкурсу з обмеженою участю або відкритих торгів.      Приватизація пакетів акцій відбувається шляхом викупу, шляхом проведення конкурсу з обмеженою участю, спеціального конкурсу з обмеженою участю або відкритих торгів.  
68. 2. Першочергове право на приватизацію пакету акцій підприємства Укррудпрому має інвестор, що є власником пакету акцій цього ж підприємства Укррудпрому у розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду.      Першочергове право на приватизацію пакету акцій підприємства Укррудпрому має інвестор, який є власником пакета акцій цього ж підприємства Укррудпрому в розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду.  
69. 3. Викуп проводиться тоді, коли в підприємстві Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, є тільки один інвестор, або, якщо є декілька таких інвесторів, тільки один з них виявив бажання приватизувати пакет акцій.      Викуп проводиться в разі, якщо в підприємстві Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, є тільки один інвестор або якщо є декілька таких інвесторів, і лише один із них виявив бажання приватизувати пакет акцій.  
70. 4. Конкурс з обмеженою участю проводиться тоді, коли у підприємстві Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, є більше одного інвестора, і вони виявили бажання придбати пакет акцій в першочерговому порядку.      Конкурс з обмеженою участю проводиться в разі, якщо в підприємстві Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, є більше одного інвестора і вони виявили бажання придбати пакет акцій у першочерговому порядку.  
71. 5. Відкриті торги з приватизації пакету акцій проводяться у тому разі, якщо жоден з інвесторів підприємства Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, не виявив бажання на приватизацію пакету.      Відкриті торги з приватизації пакета акцій проводяться в разі, якщо жоден з інвесторів підприємства Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується, не виявив бажання на приватизацію пакета.  
72. 6. Якщо в підприємстві Укррудпрому відсутній хоча б один інвестор, про що достовірно відомо, для приватизації пакету акцій цього підприємства Укррудпрому проводиться спеціальний конкурс з обмеженою участю. Взяти участь у цьому конкурсі мають право інвестори інших підприємств Укррудпрому.      Якщо в підприємстві Укррудпрому відсутній хоча б один інвестор, про що достовірно відомо, для приватизації пакета акцій цього підприємства Укррудпрому проводиться спеціальний конкурс з обмеженою участю. Взяти участь у цьому конкурсі мають право інвестори інших підприємств Укррудпрому.  
73. 7. Рішення стосовно конкретного способу приватизації приймається комісією з приватизації та оформлюється спільним наказом Фонду державного майна України та Міністерства промислової політики України. Рішення з приводу вибору того чи іншого способу приватизації обов`язково повинно бути вмотивованим.   -31- Турчинов О.В.
Друге речення пункту 7 статті 9 викласти у наступній редакції: "Рішення стосовно конкретного способу приймається на підставі результатів вивчення попиту потенційних покупців та повинно бути мотивованим".  
пропозиція на засіданні Комітету не голосувалася  Рішення щодо конкретного способу приватизації приймається комісією з приватизації та оформляється спільним наказом Фонду державного майна України і Міністерства промислової політики України. Рішення з приводу вибору того чи іншого способу приватизації обов`язково повинно бути вмотивованим.  
    -32- Полякова Л.Є.
Доповнити ст. 9 п. 8 та викласти його в такій редакції: „8. У разі, якщо прийнято рішення щодо приватизації пакету акцій підприємства, 100% акцій якого знаходяться в статутному фонді Укррудпрому, одночасно з проведенням продажу пакету акцій інвестору органи приватизації розпочинають проведення пільгового продажу акцій такого підприємства відповідно до чинного законодавства з питань приватизації. Акції, що залишились нереалізованими за підсумками пільгового продажу підлягають викупу інвестором разом з пакетом акцій підприємства Укррудпрому, закріпленим у державній власності."  
Відхилено    
74. Стаття 10. Порядок проведення викупу та конкурсу з обмеженою участю.   -33- Мовчан В.П.
Статтю 10 визнати статтею 11 виклавши її в такій редакції: "Стаття 11. Порядок проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю та викупу На протязі одного місяця з дня затвердження умов приватизації пакету акцій уповноважені особи Комісії повідомляють інвесторів про їх пріоритетне право на приватизацію пакету акцій. З метою виявлення інвесторів комісія з приватизації надсилає до реєстроутримувачів, що ведуть реєстри власників іменних цінних паперів підприємств Укррудпрому, а також зберігачів та депозитаріїв обов`язкове до виконання розпорядження про надання інформації стосовно осіб, які володіють пакетами акцій у розмірі не менше 25 відсотків від статутного фонду. Таке розпорядження підлягає виконанню реєстроутримувачами, зберігачами та депозитаріями у строк не більше п`яти днів. Реєстроутримувачі, зберігачі та депозитарії несуть встановлену законом відповідальність за несвоєчасне надання вказаної інформації. Для проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю Комісія у триденний строк з дня прийняття рішення про проведення такого конкурсу забезпечує публікацію інформаційного повідомлення в газеті "Відомості приватизації". На протязі одного місяця з дня публікації інформаційного повідомлення інвестори мають право звернутися до Комісії за отриманням конкурсної документації, яка включає: інформацію про підприємство Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується; умови приватизації; проекти договорів купівлі-продажу пакету акцій. В місячний строк з дня опублікування інформаційного повідомлення про проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю інвестори подають свої пропозиції до Комісії. Переможцем спеціального конкурсу з обмеженою участю визнається інвестор, який за дотримання умов приватизації запропонував найвищу ціну. Якщо участь у конкурсі взяв тільки один інвестор, то з таким інвестором протягом 10 днів укладається договір купівлі-продажу пакету акцій. Якщо протягом 10 днів інвестор відмовляється укласти договір купівлі-продажу пакету акцій, Комісія приймає рішення про проведення спеціального конкурсу зазначеного пакету акцій."  
Відхилено   Стаття 10. Порядок проведення викупу та конкурсу з обмеженою участю  
75. 1. На протязі одного місяця з дня затвердження умов приватизації пакету акцій уповноважені особи комісії з приватизації повідомляють інвесторів про їх переважне право на приватизацію пакету акцій підприємства Укррудпрому. З метою виявлення інвесторів комісія з приватизації надсилає до реєстроутримувачів, що ведуть реєстри власників іменних цінних паперів підприємств Укррудпрому, а також зберігачів та депозитаріїв обов`язкове до виконання розпорядження про надання інформації стосовно осіб, які володіють пакетами акцій у розмірі не менше 25 відсотків від статутного фонду. Таке розпорядження підлягає виконанню реєстроутримувачами, зберігачами та депозитаріями у строк не більше п`яти днів. Реєстроутримувачі, зберігачі та депозитарії несуть встановлену законодавством України відповідальність за несвоєчасне надання вказаної інформації.      Протягом одного місяця з дня затвердження умов приватизації пакета акцій уповноважені особи комісії з приватизації повідомляють інвесторів про їхнє переважне право на приватизацію пакета акцій підприємства Укррудпрому. З метою виявлення інвесторів комісія з приватизації надсилає до реєстроутримувачів, які ведуть реєстри власників іменних цінних паперів підприємств Укррудпрому, а також зберігачів та депозитаріїв обов`язкове до виконання розпорядження про надання інформації стосовно осіб, які володіють пакетами акцій у розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду. Таке розпорядження підлягає виконанню реєстроутримувачами, зберігачами та депозитаріями у строк не більш як 5 днів. Реєстроутримувачі, зберігачі та депозитарії несуть установлену законодавством України відповідальність за несвоєчасне надання вказаної інформації.  
76. 2. Повідомлення, надіслане інвестору або інвесторам, обов`язково повинно містити перелік умов приватизації, а також ціну пакету акцій, визначену за результатами оцінки, проведеної відповідно до вимог чинного законодавства України. В повідомленні також вказується адреса, куди може звернутися інвестор з відповіддю.   -34- Полякова Л.Є.
Перше речення пункту 2 статті 10 викласти в такій редакції: "Повідомлення, надіслане інвестору або інвесторам, обов`язково повинно містити перелік умов приватизації, а також початкову ціну пакету акцій".  
Враховано   Повідомлення, надіслане інвестору або інвесторам, обов`язково повинно містити перелік умов приватизації, а також початкову ціну пакета акцій. У повідомленні також вказується адреса, куди може звернутися інвестор з відповіддю.  
77. 3. На протязі одного місяця з дня отримання такого повідомлення інвестор дає відповідь, в якій вказує свою згоду або незгоду взяти участь у процесі приватизації. Відповідь про згоду взяти участь у процесі приватизації обов`язково повинна містити згоду із ціною пакета акцій, а також прийняття усіх умов приватизації. У відповіді обов`язково вказуються реквізити для зв`язку з інвестором.      Протягом одного місяця з дня отримання такого повідомлення інвестор дає відповідь, у якій вказує свою згоду або незгоду взяти участь у процесі приватизації. Відповідь про згоду взяти участь у процесі приватизації обов`язково повинна містити згоду із ціною пакета акцій, а також прийняття всіх умов приватизації. У відповіді обов`язково вказуються реквізити для зв`язку з інвестором.  
78. До відповіді про згоду взяти участь у процесі приватизації обов`язково додаються:      До відповіді про згоду взяти участь у процесі приватизації обов`язково додаються:  
79. - документ, що підтверджує неофшорний статус інвестора (свідоцтво про державну реєстрацію, інший відповідний документ тощо);   -35- Горбаль В.М.
У статті 10 виключити частину 3 пункту 3.  
Відхилено   документ, що підтверджує неофшорний статус інвестора (свідоцтво про державну реєстрацію, інший відповідний документ тощо);  
80. - правовстановлюючий документ, що підтверджує право власності інвестора на акції підприємства Укррудпрому у розмірі не менше 25 % статутного фонду;      правовстановлюючий документ, що підтверджує право власності інвестора на акції підприємства Укррудпрому в розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду.  
81. 4. Якщо на протязі одного місяця з дня отримання інвесторами повідомлення згоду на участь у процесі приватизації виявив тільки один інвестор, то йому надсилається пропозиція укласти договір купівлі-продажу пакету акцій, а також проект такого договору у двох примірниках. В проект договору купівлі-продажу обов`язково включаються умови приватизації, які повинен виконати інвестор, та ціна пакету, визначена за результатами оцінки, проведеної відповідно до вимог чинного законодавства України. Інвестор повинен підписати договір на протязі 10 днів з дня одержання такого договору, та виконати інші формальні дії пов`язані з нотаріальним оформленням договору. Невиконання умов, передбачених у попередньому реченні цього пункту, дає підстави прийняти рішення про проведення відкритих торгів з продажу вказаного пакету акцій.      Якщо протягом одного місяця з дня отримання інвесторами повідомлення згоду на участь у процесі приватизації виявив тільки один інвестор, то йому надсилається пропозиція укласти договір купівлі-продажу пакета акцій, а також проект такого договору у двох примірниках. У проект договору купівлі-продажу обов`язково включаються умови приватизації, які повинен виконати інвестор, та ціна пакета, визначена за результатами оцінки, проведеної відповідно до вимог чинного законодавства України. Інвестор повинен підписати договір протягом 10 днів з дня одержання такого договору та виконати інші формальні дії, пов`язані з нотаріальним оформленням договору. Невиконання умов, передбачених у попередньому реченні цього пункту, дає підстави прийняти рішення про проведення відкритих торгів з продажу вказаного пакета акцій.  
82. 5. Якщо згоду взяти участь у процесі приватизації виявили двоє та більше інвесторів, то конкурсна комісія направляє їм повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю на протязі 15 днів з дня закінчення строку, передбаченого п. 3 цієї статті. При цьому умови приватизації об`єкту вважаються фіксованими умовами конкурсу, а ціна об`єкту приватизації, визначена відповідно до правил п. 2 цієї статті, вважається початковою ціною. До повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю обов`язково додається проект договору купівлі-продажу об`єкту приватизації.   -36- Полякова Л.Є.
В другому реченні абзацу 1 пункту 5 статті 10 слова "правил п.2 цієї статті" замінити на слова "абз.9 ст.1 цього Закону".  
Враховано   Якщо згоду взяти участь у процесі приватизації виявили двоє та більше інвесторів, то конкурсна комісія направляє їм повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю протягом 15 днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті. При цьому умови приватизації об`єкта вважаються фіксованими умовами конкурсу, а ціна об`єкта приватизації, визначена відповідно до абзацу дев'ятого статті 1 цього Закону, вважається початковою ціною. До повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю обов`язково додається проект договору купівлі-продажу об`єкта приватизації.  
83. На протязі одного місяця з дня отримання повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю інвестори надсилають свої пропозиції до комісії з приватизації у вигляді підписаних проектів договорів купівлі-продажу. Переможцем конкурсу визнається інвестор, який при дотриманні всіх фіксованих умов конкурсу запропонував найвищу ціну. Якщо з усіх інвесторів участь у конкурсі взяв тільки один інвестор, то з таким інвестором укладається договір купівлі-продажу пакету акцій. При цьому в договір купівлі-продажу в якості зобов`язань покупця включаються фіксовані умови конкурсу; ціною пакету акцій є ціна, запропонована таким інвестором, але не нижча за початкову ціну.   -37- Мовчан В.П.
Статтю 11 визнати статтею 12 виклавши її в такій редакції: "Стаття 12. Порядок проведення спеціального конкурсу Спеціальний конкурс здійснюється за правилами, визначеними статтею 11, крім вимог частин 2 та 6 статті 11 цього Закону."  
Відхилено   Протягом одного місяця з дня отримання повідомлення про проведення конкурсу з обмеженою участю інвестори надсилають свої пропозиції до комісії з приватизації у вигляді підписаних проектів договорів купівлі-продажу. Переможцем конкурсу визнається інвестор, який при дотриманні всіх фіксованих умов конкурсу запропонував найвищу ціну. Якщо з усіх інвесторів участь у конкурсі взяв лише один інвестор, то з таким інвестором укладається договір купівлі-продажу пакета акцій. При цьому в договір купівлі-продажу в якості зобов`язань покупця включаються фіксовані умови конкурсу; ціною пакета акцій є ціна, запропонована таким інвестором, але не нижча за початкову ціну.  
84. Стаття 11. Проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю.      Стаття 11. Проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю  
85. Для проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю комісія з приватизація у триденний строк з дня прийняття рішення про проведення такого конкурсу забезпечує публікацію інформаційного повідомлення в газеті "Відомості приватизації". На протязі одного місяця з дня публікації такого інформаційного повідомлення інвестори мають право звернутися до комісії з приватизації за отриманням конкурсної документації, яка включає:      Для проведення спеціального конкурсу з обмеженою участю комісії з приватизації у триденний строк з дня прийняття рішення про проведення такого конкурсу забезпечує публікацію інформаційного повідомлення в газеті "Відомості приватизації". Протягом одного місяця з дня публікації такого інформаційного повідомлення інвестори мають право звернутися до комісії з приватизації за отриманням конкурсної документації, яка включає:  
86. - інформацію про підприємство Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується;      інформацію про підприємство Укррудпрому, пакет акцій якого приватизується;  
87. - умови приватизації;      умови приватизації;  
88. - проекти договорів купівлі-продажу пакету акцій.      проекти договорів купівлі-продажу пакета акцій.  
89. На протязі двох місяців з дня опублікування інформаційного повідомлення про проведення конкурсу інвестори подають свої пропозиції до комісії з приватизації. Переможцем конкурсу визнається інвестор, який при дотриманні всіх фіксованих умов конкурсу запропонував найвищу ціну. Якщо з усіх інвесторів участь у конкурсі взяв тільки один інвестор, то з таким інвестором укладається договір купівлі-продажу пакету акцій. При цьому в договір купівлі-продажу в якості зобов`язань покупця включаються фіксовані умови конкурсу; ціною пакету акцій є ціна, запропонована таким інвестором, але не нижча за початкову ціну.      Протягом двох місяців з дня опублікування інформаційного повідомлення про проведення конкурсу інвестори подають свої пропозиції до комісії з приватизації. Переможцем конкурсу визнається інвестор, який при дотриманні всіх фіксованих умов конкурсу запропонував найвищу ціну. Якщо з усіх інвесторів участь у конкурсі взяв лише один інвестор, то з таким інвестором укладається договір купівлі-продажу пакета акцій. При цьому в договір купівлі-продажу в якості зобов`язань покупця включаються фіксовані умови конкурсу; ціною пакета акцій є ціна, запропонована таким інвестором, але не нижча за початкову ціну.  
90. Стаття 12. Дотримання вимог антимонопольного законодавства.   -38- Мовчан В.П.
Статтю 12 визнати статтею 13 виклавши її в такій редакції : "Стаття 12. Дотримання вимог антимонопольного законодавства. Приватизація пакетів акцій, яка здійснюється відповідно до вимог цього Закону не вимагає від інвесторів та промислових інвесторів отримувати згоду Антимонопольного комітету України на здійснення економічної концентрації.  
Відхилено   Стаття 12. Дотримання вимог антимонопольного законодавства  
91. Враховуючи особливості приватизації, викладені в цьому Законі, для викупу пакетів акцій підприємств Укррудпрому, а також для участі у конкурсі з обмеженою участю або спеціальному конкурсі з обмеженою участю, від інвесторів не вимагається отримання згоди Антимонопольного комітету на здійснення економічної концентрації.      Враховуючи особливості приватизації, викладені в цьому Законі, для викупу пакетів акцій підприємств Укррудпрому, а також для участі в конкурсі з обмеженою участю або спеціальному конкурсі з обмеженою участю від інвесторів не вимагається отримання згоди Антимонопольного комітету України на здійснення економічної концентрації.  
92. Стаття 13. Порядок проведення відкритих торгів.   -39- Мовчан В.П.
Статтю 13 "Порядок проведення відкритих торгів" виключити  
Відхилено   Стаття 13. Порядок проведення відкритих торгів  
93. Порядок проведення відкритих торгів визначається відповідно до чинного законодавства України.      Порядок проведення відкритих торгів визначається відповідно до чинного законодавства України.  
94. Стаття 14. Форма, істотні умови та подальше відчуження об`єкту приватизації.   -40- Мовчан В.П.
Статтю 14 викласти в такій редакції: "Стаття 14. Істотні умови договору купівлі-продажу пакета акцій та подальше відчуження об`єкту приватизації. Істотними умовами договору купівлі-продажу пакета акцій, який укладається з Покупцем пакету акцій є: визначені цим Законом умови приватизації пакетів акцій; вирішення спільних проблем, пов'язаних з відпрацюванням Криворізького родовища залізних руд групою підприємств; здійснення інвестицій у виробництво підприємств Укррудпрому; погашення протягом п'яти років реструктуризованої простроченої кредиторської заборгованості підприємства Укррудпрому; що приватизується; вимоги щодо утримання об'єктів соціально-побутового призначення; порядок та умови взяття участі у фінансуванні витрат, пов'язаних з реструктуризацією підприємств з видобутку залізної руди та усунення негативних екологічних наслідків їх діяльності; ціна, за якою придбано пакет акцій; порядок розрахунків за пакет акцій; порядок та умови застосування санкцій за порушення умов договору; порядок та умови розірвання договору; інші умови, що вважаються сторонами договору істотними. Покупець має право продати належний йому пакет акцій з переходом до нового власника всіх прав, наданих Покупцеві згідно з цим Законом, виключно за умови переходу до нового власника всіх зобов'язань, покладених на Покупця згідно договором купівлі-продажу. До повного виконання власником пакета акцій зобов'язань, передбачених договором купівлі-продажу, пакет акцій не може бути поділений шляхом його подальшого відчуження окремими частками.  
Відхилено   Стаття 14. Форма, істотні умови та подальше відчуження об`єкта приватизації  
95. Форма, істотні умови, та порядок подальшого відчуження об`єкту приватизації, придбаного відповідно до умов цього Закону, визначаються відповідно до вимог чинного законодавства України.      Форма, істотні умови та порядок подальшого відчуження об`єкта приватизації, придбаного відповідно до умов цього Закону, визначаються згідно з вимогами чинного законодавства України.  
96. Розділ ІІІ. ПІСЛЯПРИВАТИЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА      Розділ ІІІ. ПІСЛЯПРИВАТИЗАЦІЙНА ПОЛІТИКА  
97. Стаття 15. Запобігання банкрутству підприємств Укррудпрому   -41- Горбаль В.М.
Статтю 15 виключити.  
Відхилено   Стаття 15. Запобігання банкрутству підприємств Укррудпрому  
98. З метою недопущення банкрутства, яке може потягнути ліквідацію стратегічно важливих для економіки та безпеки держави підприємств Укррудпрому або інші негативні наслідки та збереження сировинної бази металургійного комплексу України встановлюється мораторій на введення процедури розпорядження майном та застосування примусової реалізації майна підприємств Укррудпрому терміном на 5 років. Для цілей цього Закону під примусовою реалізацією майна підприємств розуміється відчуження об'єктів нерухомого майна та інших основних засобів виробництва, що забезпечують ведення виробничої діяльності цими підприємствами, а також акцій (часток, паїв), що належать підприємствам Укррудпрому в майні інших господарських товариств, якщо таке відчуження здійснюється шляхом:   -42- Мовчан В.П.
Положення статті 15 викласти в такій редакції: "Для запобігання банкрутства підприємств Укррудпрому встановлюється мораторій на застосування примусової реалізації майна підприємств Укррудпрому терміном на 5 років, з дня набрання чинності цим Законом. Під примусовою реалізацією майна підприємств Укррудпрому розуміється відчуження об'єктів нерухомого майна та інших основних засобів виробництва, що забезпечують ведення виробничої діяльності цими підприємствами, якщо таке відчуження здійснюється шляхом: звернення стягнення на майно підприємств Укррудпрому за рішеннями, що підлягають виконанню Державною виконавчою службою; продажу майна підприємств Укррудпрому в процесі провадження справи про банкрутство, визначеного статтями 22, 23, 24, 25, 26, 30, частиною одинадцятою статті 42, абзацом другим частини шостої статті 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і продажу майна підприємства Укррудпрому  
Відхилено   З метою недопущення банкрутства, яке може призвести до ліквідації стратегічно важливих для економіки та безпеки держави підприємств Укррудпрому або інших негативних наслідків, та збереження сировинної бази металургійного комплексу України встановлюється мораторій на введення процедури розпорядження майном та застосування примусової реалізації майна підприємств Укррудпрому терміном на 5 років. Для цілей цього Закону під примусовою реалізацією майна підприємств розуміється відчуження об'єктів нерухомого майна та інших основних засобів виробництва, що забезпечують ведення виробничої діяльності цими підприємствами, а також акцій (часток, паїв), що належать підприємствам Укррудпрому в майні інших господарських товариств, якщо таке відчуження здійснюється шляхом:  
99. звернення стягнення на майно боржника за рішеннями, що підлягають виконанню Державною виконавчою службою;      звернення стягнення на майно боржника за рішеннями, що підлягають виконанню Державною виконавчою службою;  
100. продажу майна в процесі провадження справи про банкрутство, визначеного статтями 22, 23, 24, 25, 26, 30, частиною одинадцятою статті 42, абзацом другим частини шостої статті 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і продажу майна підприємства.      продажу майна в процесі провадження справи про банкрутство, визначеного статтями 22, 23, 24, 25, 26, 30, частиною одинадцятою статті 42, абзацом другим частини шостої статті 43 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і продажу майна підприємства.  
101. Також з цією метою проводиться реструктуризація заборгованості шляхом надання відстрочки підприємств Укррудпрому перед Державним бюджетом України по податках та неподаткових платежах на строк 5 років без нарахування відсотків.      Також з цією метою проводиться реструктуризація заборгованості підприємств Укррудпрому перед Державним бюджетом України по податках та неподаткових платежах шляхом надання відстрочки на строк 5 років без нарахування відсотків.  
102. Стаття 16. Управління державними корпоративними правами   -43- Мовчан В.П.
У Розділі ІІІ виключити статті 16,17.  
Відхилено   Стаття 16. Управління державними корпоративними правами  
103. Інвестор, який придбав акції за результатами конкурсу, має право отримати в управління пакет акцій у розмірі 25 відсотків плюс одна акція, що закріплений в державній власності. Умови передачі в управління інвестору зазначеного пакета акцій визначаються у відповідному договорі.   -44- Горбаль В.М.
Статтю 16 виключити.  
Відхилено   Інвестор, який придбав акції за результатами конкурсу, має право отримати в управління пакет акцій у розмірі 25 відсотків плюс одна акція, що закріплений у державній власності. Умови передачі в управління інвестору зазначеного пакета акцій визначаються у відповідному договорі.  
104. Стаття 17. Подальший викуп пакету акцій, що закріплений у державній власності.      Стаття 17. Подальший викуп пакета акцій, що закріплений у державній власності  
105. Пакет акцій підприємства Укррудпрому у розмірі 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція, який закріплюється у державній власності, підлягає викупу інвестором, який придбав пакет акцій підприємства у порядку, визначеному цим Законом. Вказаний викуп повинен бути проведений на протязі одного року з дати придбання інвестором попереднього пакету акцій. Викуп проводиться в порядку, визначеному ст. 10 цього Закону. Ініціатива стосовно викупу закріпленого в державній власності пакету акцій повинна виходити від інвестора. У разі невикупу інвестором закріпленого у державній власності пакету акцій останній несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України.      Пакет акцій підприємства Укррудпрому в розмірі 25 відсотків статутного фонду плюс одна акція, який закріплюється в державній власності, підлягає викупу інвестором, який придбав пакет акцій підприємства в порядку, визначеному цим Законом. Указаний викуп повинен бути проведений протягом одного року з дати придбання інвестором попереднього пакета акцій. Викуп проводиться в порядку, визначеному статтею 10 цього Закону. Ініціатива щодо викупу закріпленого в державній власності пакета акцій повинна виходити від інвестора. У разі невикупу інвестором закріпленого в державній власності пакета акцій останній несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України.  
106. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ   -45- Мовчан В.П.
"Прикінцеві положення" доповнити новим пунктом такого змісту: "Встановити, що фінансування заходів системи гідротехнічного захисту підземних виробок Криворізького залізо-рудного басейну, техногенної безпеки та реструктуризації шахт, які на момент прийняття цього Закону знаходяться на балансі Державної акціонерної компанії "Укррудпром" та підлягають закриттю (в тому числі закриті) здійснюється з 1 січня 2005 року за рахунок 50 % платежів, що сплачують підприємства Укррудпрому за користування надрами для видобування корисних копалин."  
Відхилено   Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
107. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -46- Єхануров Ю.І.
"Прикінцеві положення" законопроекту викласти в такій редакції: 1. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування. 2. До 1 січня 2006 року заборонити приватизацію наступних ВАТ, що входять до статутного фонду ДАК "Укррудпром": "Криворізький залізорудний комбінат", "Докучаєвський флюсо-доломітний комбінат", "Новотроїцьке рудоуправління", "Балаклавське рудоуправління ім.. О.М.Горького", "ПВП "Кривбасвибухпром". 3. До приведення законів та інших нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону. 4. Кабінету Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом: підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; привести свої нормативно-правові акти в відповідність з вимогами цього Закону; забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їхніх нормативно-правових актів у відповідність з вимогами цього Закону; привести статутний фонд ДАК "Укррудпром" у відповідність з вимогами цього Закону в частині зменшення його розміру на пакети акцій підприємств, що підлягають приватизації. 5. Державній податковій адміністрації України для підприємств ДАК "Укрудпром надати розстрочку на 60 місяців щодо сплати податкової заборгованості перед Державним бюджетом України і державними цільовими фондами на момент набрання чинності цього Закону."  
Відхилено   Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
108. 2. Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.      2. Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.  
109. 3. Кабінету Міністрів України у місячний строк після набрання чинності цим Законом:      3. Кабінету Міністрів України в місячний строк після набрання чинності цим Законом:  
110. підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти, що випливають із цього Закону;      підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти, що випливають із цього Закону;  
111. привести свої нормативно-правові акти в відповідність з цим Законом;      привести свої нормативно-правові акти в відповідністьіз цим Законом;  
112. забезпечити приведення міністерствами та іншими органами виконавчої влади своїх рішень у відповідність із цим Законом;      забезпечити приведення міністерствами та іншими органами виконавчої влади своїх рішень у відповідність із цим Законом;  
113. відповідно до компетенції забезпечити видання нормативних актів, передбачених цим Законом.      відповідно до компетенції забезпечити видання нормативних актів, передбачених цим Законом.  
114. 4. Державній податковій адміністрації України здійснити заходи по відстрочці на п`ять років погашення заборгованості підприємств Укррудпрому по податках та неподаткових платежах до Державного бюджету України, яка утворилася на момент прийняття цього Закону.   -47- Єхануров Ю.І.
Прикінцеві положення законопроекту доповнити новим пунктом такого змісту "Встановити, що фінансування заходів системи гідротехнічного захисту підземних виробок Криворізького залізорудного басейну, техногенної безпеки та реструктуризації шахт, кар'єрів, відвалів, шламосховищ Криворізького басейну, які на момент прийняття цього Закону вже закриті або підлягають закриттю, здійснюються з 1 січня 2005 року за рахунок 50% платежів за користування надрами для видобування корисних копалин, що сплачують підприємства ДАК "Укррудпром", які здійснюють видобуток залізорудної сировини."  
Немає висновку   4. Державній податковій адміністрації України здійснити заходи з відстрочки на 5 років погашення заборгованості підприємств Укррудпрому по податках та неподаткових платежах до Державного бюджету України, яка утворилася на момент прийняття цього Закону.  
    -48- Горбаль В.М.
У Розділі ІV. "Прикінцеві положення" виключити пункт 4.  
Відхилено    
    -49- Мовчан В.П.
Прикінцеві положення зазначеного законопроекту доповнити новим пунктом такого змісту: "Припинити порушені справи про банкрутство підприємств ДАК "Укррудпром" і заборонити порушувати такі справи до перебігу одного календарного року після визнання в установленому порядку виконаним плану приватизації (розміщення акцій)".  
Відхилено