Кількість абзаців - 31 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України ''Про альтернативну (невійськову) службу'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України      Проект Закон України  
1. Про внесення змін до Закону України      Про внесення змін до Закону України  
2. "Про альтернативну (невійськову) службу"      "Про альтернативну (невійськову) службу"  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
4. І. Внести до Закону України "Про альтернативну (невійськову) службу" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 15, ст. 86; 2000 р., № 25, ст. 200) такі зміни:      І. Внести до Закону України "Про альтернативну (невійськову) службу" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 15, ст. 86; 2000 р., № 25, ст. 200) такі зміни:  
5. 1. Статтю 5 викласти у такій редакції:      1. Статтю 5 викласти в такій редакції:  
6. "Стаття 5. Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній, комунальній власності або у статутному фонді яких його частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України.   -1- Курас І.Ф.
Частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній або комунальній власності, або у статутному фонді яких його частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, діяльність яких пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України."  
Враховано   "Стаття 5. Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній, комунальній власності або переважна частка у статутному фонді яких є в державній або комунальній власності, діяльність яких, у першу чергу, пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України.  
    -2- Самойлик К.С.
Полііт А.А.
Рябіка В.Л.
Частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній або комунальній власності, або у статутному фонді яких його переважна частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, діяльність яких, в першу чергу, пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України."  
Враховано    
7. Види діяльності, якими можуть займатися громадяни, що проходять альтернативну службу, визначаються Кабінетом Міністрів України".      Види діяльності, якими можуть займатися громадяни, які проходять альтернативну службу, визначаються Кабінетом Міністрів України".  
8. 2. Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:      2. Частину першу статті 6 викласти в такій редакції:  
9. "Стаття 6. Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк строкової військової служби".   -3- Четверіков І.А.
Частину першу статті 6 викласти в такій редакції: "Строк альтернативної служби становить двадцять сім місяців, а для осіб, які мають повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра - вісімнадцять місяців."  
Відхилено   " Стаття 6. Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для солдатів і сержантів, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших утворених відповідно до законів України військових формуваннях. Для осіб, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки спеціаліста або магістра, строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для осіб, які мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень".  
    -4- Турчинов О.В.
Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
Частину першу статті 6 викласти в такій редакції: "Строк альтернативної служби дорівнює строку строкової військової служби."  
Відхилено    
    -5- Самойлик К.С.
Полііт А.А.
Рябіка В.Л.
Частину першу статті 7 викласти в такій редакції: " Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для солдатів і сержантів, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях. Для осіб, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки спеціаліста або магістра строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для осіб, які мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень."  
Враховано    
10. 3. У статті 8:      3. У статті 8:  
11. частину першу доповнити абзацом такого змісту:      частину першу доповнити абзацом шостим такого змісту:  
12. "відмовлятися від місця проходження альтернативної служби, визначеного комісією";      "відмовлятися від місця проходження альтернативної служби, визначеного комісією";  
13. в абзаці четвертому частини другої слова "роботу в умовах неповного робочого дня або неповного робочого тижня" виключити.      в абзаці четвертому частини другої слова "роботу в умовах неповного робочого дня або неповного робочого тижня" виключити.  
14. 4. Частину третю статті 11 викласти у такій редакції:      4. Частину третю статті 11 викласти в такій редакції:  
15. "Підставою для відмови громадянину у направленні на альтернативну службу або звільненні від призову на військові збори є:      "Підставою для відмови громадянину в направленні на альтернативну службу або звільненні від призову на військові збори є:  
16. несвоєчасне подання заяви про направлення на альтернативну службу або звільнення від призову на військові збори;      несвоєчасне подання заяви про направлення на альтернативну службу або звільнення від призову на військові збори;  
17. відсутність підтверджень щодо істинності релігійних переконань;   -6- Беспалий Б.Я.
Абзац третій частини третьої статті 11 виключити.  
Відхилено   відсутність підтверджень щодо істинності релігійних переконань;  
18. неявка громадянина без поважних причин на засідання комісії".      неявка громадянина без поважних причин на засідання комісії".  
19. 5. У частині першій статті 16 слова "зазначеного у направленні" замінити словами "визначеного наказом про прийняття на роботу".   -7- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
Статтю 16 доповнити новою частиною такого змісту: "Громадянам, які проходять альтернативну службу, надаються відпустки, що передбачені для військовослужбовців строкової служби згідно із статтею 10 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", статтями 6, 10 Закону України "Про відпустки".  
Відхилено   5. У частині першій статті 16 слова "зазначеного у направленні" замінити словами "визначеного наказом про прийняття на роботу".  
20. 6. Статтю 18 доповнити частиною такого змісту:      6. Статтю 18 доповнити частиною третьою такого змісту:  
21. "Власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган не має права в односторонньому порядку достроково розірвати трудовий договір з громадянином, який проходить альтернативну службу".   -8- Беспалий Б.Я.
В частині третій статті 18 після слів "установи, організації" доповнити словами "приватний підприємець" - далі за текстом.  
Відхилено   "Власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган не має права в односторонньому порядку достроково розірвати трудовий договір з громадянином, який проходить альтернативну службу".  
22. 7. У статті 19 слова "скорочення чисельності або штату працівників" виключити.      7. У статті 19 слова "скорочення чисельності або штату працівників" виключити.  
23. 8. У першому реченні статті 23 слова "та комісії за місцем проживання" виключити.      8. У першому реченні статті 23 слова "та комісії" виключити.  
24. 9. Доповнити Закон розділом V такого змісту:      9. Доповнити Закон розділом V такого змісту:  
25. "Розділ V. Контроль за проходженням громадянами альтернативної служби      "Розділ V Контроль за проходженням громадянами альтернативної служби  
26. Стаття 26. Контроль за організацією альтернативної служби здійснюється комісіями у справах альтернативної служби.      Стаття 26. Контроль за організацією альтернативної служби здійснюється комісіями у справах альтернативної служби.  
27. Стаття 27. Контроль за додержанням законодавства про працю власниками підприємств, установ та організацій або уповноваженими ними органами під час проходження альтернативної служби здійснюється урядовим органом державного управління з питань контролю та нагляду за додержанням законодавства про працю".   -9- Беспалий Б.Я.
В статті 27 після слів "установ та організацій" доповнити словами "приватними підприємцями" - далі за текстом.  
Відхилено   Стаття 27. Контроль за додержанням власниками підприємств, установ та організацій або уповноваженими ними органами законодавства про працю під час проходження громадянами України альтернативної служби здійснюється спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з державного нагляду за додержанням законодавства про працю".  
    -10- Самойлик К.С.
Полііт А.А.
Рябіка В.Л.
В статті 27 замість слів "урядовим органом державного управління з питань контролю" записати слова "спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з державного" далі за текстом.  
Враховано    
28. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
29. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
30. 2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.      2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.