Про внесення змін до Закону України ''Про альтернативну (невійськову) службу'' (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Закон України | Проект Закон України | ||
1. | Про внесення змін до Закону України | Про внесення змін до Закону України | ||
2. | "Про альтернативну (невійськову) службу" | "Про альтернативну (невійськову) службу" | ||
3. | Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: | Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: | ||
4. | І. Внести до Закону України "Про альтернативну (невійськову) службу" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 15, ст. 86; 2000 р., № 25, ст. 200) такі зміни: | І. Внести до Закону України "Про альтернативну (невійськову) службу" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 15, ст. 86; 2000 р., № 25, ст. 200) такі зміни: | ||
5. | 1. Статтю 5 викласти у такій редакції: | 1. Статтю 5 викласти в такій редакції: | ||
6. | "Стаття 5. Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній, комунальній власності або у статутному фонді яких його частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України. | -1- Курас І.Ф. Частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній або комунальній власності, або у статутному фонді яких його частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, діяльність яких пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України." | Враховано | "Стаття 5. Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній, комунальній власності або переважна частка у статутному фонді яких є в державній або комунальній власності, діяльність яких, у першу чергу, пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України. |
-2- Самойлик К.С. Полііт А.А. Рябіка В.Л. Частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Альтернативну службу громадяни проходять на підприємствах, в установах, організаціях, що перебувають у державній або комунальній власності, або у статутному фонді яких його переважна частка належить державі чи органу місцевого самоврядування, діяльність яких, в першу чергу, пов'язана із соціальним захистом населення, охороною здоров'я, захистом довкілля, будівництвом, житлово-комунальним та сільським господарством, а також у патронажній службі в організаціях Товариства Червоного Хреста України." | Враховано | |||
7. | Види діяльності, якими можуть займатися громадяни, що проходять альтернативну службу, визначаються Кабінетом Міністрів України". | Види діяльності, якими можуть займатися громадяни, які проходять альтернативну службу, визначаються Кабінетом Міністрів України". | ||
8. | 2. Частину першу статті 6 викласти у такій редакції: | 2. Частину першу статті 6 викласти в такій редакції: | ||
9. | "Стаття 6. Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк строкової військової служби". | -3- Четверіков І.А. Частину першу статті 6 викласти в такій редакції: "Строк альтернативної служби становить двадцять сім місяців, а для осіб, які мають повну вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра - вісімнадцять місяців." | Відхилено | " Стаття 6. Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для солдатів і сержантів, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших утворених відповідно до законів України військових формуваннях. Для осіб, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки спеціаліста або магістра, строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для осіб, які мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень". |
-4- Турчинов О.В. Акопян В.Г. Шаров І.Ф. Частину першу статті 6 викласти в такій редакції: "Строк альтернативної служби дорівнює строку строкової військової служби." | Відхилено | |||
-5- Самойлик К.С. Полііт А.А. Рябіка В.Л. Частину першу статті 7 викласти в такій редакції: " Строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для солдатів і сержантів, які проходять строкову військову службу в Збройних Силах України та інших військових формуваннях. Для осіб, які мають вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем підготовки спеціаліста або магістра строк альтернативної служби у півтора раза перевищує строк військової служби, встановлений для осіб, які мають відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень." | Враховано | |||
10. | 3. У статті 8: | 3. У статті 8: | ||
11. | частину першу доповнити абзацом такого змісту: | частину першу доповнити абзацом шостим такого змісту: | ||
12. | "відмовлятися від місця проходження альтернативної служби, визначеного комісією"; | "відмовлятися від місця проходження альтернативної служби, визначеного комісією"; | ||
13. | в абзаці четвертому частини другої слова "роботу в умовах неповного робочого дня або неповного робочого тижня" виключити. | в абзаці четвертому частини другої слова "роботу в умовах неповного робочого дня або неповного робочого тижня" виключити. | ||
14. | 4. Частину третю статті 11 викласти у такій редакції: | 4. Частину третю статті 11 викласти в такій редакції: | ||
15. | "Підставою для відмови громадянину у направленні на альтернативну службу або звільненні від призову на військові збори є: | "Підставою для відмови громадянину в направленні на альтернативну службу або звільненні від призову на військові збори є: | ||
16. | несвоєчасне подання заяви про направлення на альтернативну службу або звільнення від призову на військові збори; | несвоєчасне подання заяви про направлення на альтернативну службу або звільнення від призову на військові збори; | ||
17. | відсутність підтверджень щодо істинності релігійних переконань; | -6- Беспалий Б.Я. Абзац третій частини третьої статті 11 виключити. | Відхилено | відсутність підтверджень щодо істинності релігійних переконань; |
18. | неявка громадянина без поважних причин на засідання комісії". | неявка громадянина без поважних причин на засідання комісії". | ||
19. | 5. У частині першій статті 16 слова "зазначеного у направленні" замінити словами "визначеного наказом про прийняття на роботу". | -7- Акопян В.Г. Шаров І.Ф. Статтю 16 доповнити новою частиною такого змісту: "Громадянам, які проходять альтернативну службу, надаються відпустки, що передбачені для військовослужбовців строкової служби згідно із статтею 10 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", статтями 6, 10 Закону України "Про відпустки". | Відхилено | 5. У частині першій статті 16 слова "зазначеного у направленні" замінити словами "визначеного наказом про прийняття на роботу". |
20. | 6. Статтю 18 доповнити частиною такого змісту: | 6. Статтю 18 доповнити частиною третьою такого змісту: | ||
21. | "Власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган не має права в односторонньому порядку достроково розірвати трудовий договір з громадянином, який проходить альтернативну службу". | -8- Беспалий Б.Я. В частині третій статті 18 після слів "установи, організації" доповнити словами "приватний підприємець" - далі за текстом. | Відхилено | "Власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган не має права в односторонньому порядку достроково розірвати трудовий договір з громадянином, який проходить альтернативну службу". |
22. | 7. У статті 19 слова "скорочення чисельності або штату працівників" виключити. | 7. У статті 19 слова "скорочення чисельності або штату працівників" виключити. | ||
23. | 8. У першому реченні статті 23 слова "та комісії за місцем проживання" виключити. | 8. У першому реченні статті 23 слова "та комісії" виключити. | ||
24. | 9. Доповнити Закон розділом V такого змісту: | 9. Доповнити Закон розділом V такого змісту: | ||
25. | "Розділ V. Контроль за проходженням громадянами альтернативної служби | "Розділ V Контроль за проходженням громадянами альтернативної служби | ||
26. | Стаття 26. Контроль за організацією альтернативної служби здійснюється комісіями у справах альтернативної служби. | Стаття 26. Контроль за організацією альтернативної служби здійснюється комісіями у справах альтернативної служби. | ||
27. | Стаття 27. Контроль за додержанням законодавства про працю власниками підприємств, установ та організацій або уповноваженими ними органами під час проходження альтернативної служби здійснюється урядовим органом державного управління з питань контролю та нагляду за додержанням законодавства про працю". | -9- Беспалий Б.Я. В статті 27 після слів "установ та організацій" доповнити словами "приватними підприємцями" - далі за текстом. | Відхилено | Стаття 27. Контроль за додержанням власниками підприємств, установ та організацій або уповноваженими ними органами законодавства про працю під час проходження громадянами України альтернативної служби здійснюється спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з державного нагляду за додержанням законодавства про працю". |
-10- Самойлик К.С. Полііт А.А. Рябіка В.Л. В статті 27 замість слів "урядовим органом державного управління з питань контролю" записати слова "спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з державного" далі за текстом. | Враховано | |||
28. | ІІ. Прикінцеві положення | ІІ. Прикінцеві положення | ||
29. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | ||
30. | 2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом. | 2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти, а також забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом. |