Кількість абзаців - 92 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України      Проект Закон України  
1. Про внесення змін до Закону України      Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань  
2. "Про загальнообов'язкове державне соціальне      загальнообов'язкового державного соціального  
3. страхування на випадок безробіття"      страхування на випадок безробіття  
4. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:   -1- Хара В.Г.
Доповнити проект пунктом такого змісту: "Частину другу статті 244-9 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) викласти у такій редакції: „Від імені Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівники виконавчої дирекції Фонду, її робочих органів Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських та районних у містах та їх заступники".  
Враховано   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: І. Внести зміни до таких законодавчих актів України: 1. Частину другу статті 244-9 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) викласти в такій редакції: "Від імені Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівник виконавчої дирекції Фонду, його заступники, керівники центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських та районних у містах центрів зайнятості та їх заступники". 2. В Основах законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 23, ст. 121): частину третю статті 19 викласти в такій редакції: "У разі невиконання членами правління цільового страхового фонду своїх обов'язків орган державного нагляду може порушити питання про припинення повноважень цих членів правління фонду перед стороною, що їх обрала (делегувала) або призначила"; в абзаці п'ятому пункту 5 частини першої статті 25 слова „створення робочих місць" замінити словами „працевлаштування безробітних".  
    -2- Хара В.Г.
Доповнити проект пунктом такого змісту: "В Основах законодавства України про загальнообов'язкове державне соціальне страхування: частину третю статті 19 викласти в такій редакції: "У разі невиконання членами правління цільового страхового фонду своїх обов'язків орган державного нагляду може порушити питання про припинення повноважень цих членів правління Фонду перед стороною, що їх обрала (делегувала) або призначила; в абзаці п'ятому пункту 5 статті 25 слова „створення додаткових робочих місць" замінити словами „працевлаштування безробітних"  
Враховано    
5. І. Внести до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 22, ст. 171; 2002 р., № 17, ст. 124; 2003 р., № 27, ст. 209) такі зміни:      3. У Законі України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 22, ст. 171; 2001 р., № 11, ст. 47; 2002 р., № 17, ст. 124; 2003 р., № 27, ст. 209):  
6. 1. У статті 1:      1) у статті 1:  
7. у пункті 9 слово і цифри " (пункти 1, 2, 3)" замінити словом і цифрами " (пункти 1, 2, 3, 6)";   -3- Хара В.Г.
В дужках слово і цифри "пункти 1,2,3,6)" вилучити цифру "1".  
Враховано   у пункті 9 слово і цифри " (пункти 1, 2, 3)" замінити словом і цифрами " (пункти 2, 3, 6)";  
8. абзац четвертий пункту 10 викласти у такій редакції:      абзац четвертий пункту 10 викласти в такій редакції:  
9. "Представниками роботодавців є організації роботодавців та їх об`єднання";      "Представниками роботодавців є організації роботодавців та їх об`єднання";  
10. доповнити статтю пунктом 13 такого змісту:      доповнити пунктом 13 такого змісту:  
11. "13) платники страхових внесків - роботодавці та застраховані особи, які відповідно до цього Закону зобов'язані сплачувати страхові внески, та особи, які беруть участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні на добровільних засадах".      "13) платники страхових внесків - роботодавці та застраховані особи, які відповідно до цього Закону зобов'язані сплачувати страхові внески, та особи, які беруть участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні на добровільних засадах";  
12. 2. В абзаці третьому статті 2 слова "які забезпечують себе роботою самостійно (члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок), а також громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності" замінити словами "зазначеними у частинах третій і четвертій статті 6 цього Закону".      2) в абзаці третьому статті 2 слова "які забезпечують себе роботою самостійно (члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок), а також громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності" замінити словами "зазначеними в частинах третій і четвертій статті 6 цього Закону";  
13. 3. Частину першу статті 3 після слів "цього Закону" доповнити словами "Закону України "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування".      3) у частині першій статті 3 слова "Закону України "Про зайнятість населення" замінити словами "законів України "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування", "Про зайнятість населення";  
14. 4. Абзац третій статті 5 після слова "тимчасово" доповнити словами "проживають та".   -4- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
В абз. 3 ст. 5 замінити слова "проживають та" на "мешкають та".  
Відхилено   4) абзац третій статті 5 після слова "тимчасово" доповнити словами "проживають та";  
15. 5. У статті 6:      5) у статті 6:  
16. у частині третій слова "за цим Законом" замінити словами "як застраховані особи";      у частині третій слова "за цим Законом" замінити словами "як застраховані особи";  
17. частину четверту викласти у такій редакції:      частину четверту викласти в такій редакції:  
18. "4. Особи, які забезпечують себе роботою самостійно (особи, які займаються підприємницькою, адвокатською, нотаріальною, творчою та іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, в тому числі члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок, члени особистого селянського господарства, якщо розрахунковий місячний дохід на одного члена особистого селянського господарства дорівнює або перевищує розмір мінімальної заробітної плати), особи, які виконують роботи (послуги) згідно з цивільно-правовими угодами, мають право на забезпечення як застраховані особи за умови сплати страховику страхових внесків";   -5- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
Ч.4 ст.6 після слова "творчою" доповнити словом "науковою".  
Відхилено   "4. Особи, які забезпечують себе роботою самостійно (особи, які займаються підприємницькою, адвокатською, нотаріальною, творчою та іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, в тому числі члени творчих спілок, творчі працівники, які не є членами творчих спілок, члени особистого селянського господарства, якщо розрахунковий місячний дохід на одного члена особистого селянського господарства дорівнює або перевищує розмір мінімальної заробітної плати), особи, які виконують роботи (послуги) за цивільно-правовими угодами, мають право на забезпечення як застраховані особи за умови сплати страховику страхових внесків";  
    -6- Пузаков В.Т.
Вважаю, що члени особистого селянського господарства повинні мати право на матеріальне забезпечення у випадку безробіття тільки за однієї умови - сплати страхових внесків.  
Відхилено , як таку, що врегульована ст. 8 Закону України "Про особисте селянське господарство"   
19. доповнити статтю частиною такого змісту:      доповнити частиною п'ятою такого змісту:  
20. "5. Порядок укладання та зразок договору про добровільне страхування затверджується правлінням Фонду".   -7- Хара В.Г.
Доповнити законопроект пунктом 6 такого змісту: „6. В абзаці третьому частини другої статті 7 слова „на створення додаткових робочих місць" виключити; у зв'язку з цим пункти 6-20 вважати пунктами 7-21  
Враховано   "5. Порядок укладання та зразок договору про добровільне страхування на випадок безробіття затверджуються правлінням Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття"; 6) в абзаці третьому частини другої статті 7 слова „на створення додаткових робочих місць" виключити; 7) в абзаці шостому статті 9 слова "від загальної кількості голосів та" замінити словом "або";  
21. 6. У статті 10:      8) у статті 10:  
22. друге і третє речення абзацу другого частини другої викласти у такій редакції: "Представники застрахованих осіб та роботодавців обираються (делегуються) профспілками, їх об'єднаннями та організаціями роботодавців, їх об`єднаннями, які мають статус всеукраїнських. Порядок обрання (делегування) цих представників визначається сторонами самостійно";   -8- Хара В.Г.
Пропоную: "абзац третій частини п'ятої викласти в такій редакції: „Рішення правління Фонду вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість, а при обранні голови правління Фонду - дві третини чисельності членів правління від кожної сторони".  
Враховано   друге і третє речення абзацу другого частини другої викласти в такій редакції: "Представники застрахованих осіб та роботодавців обираються (делегуються) профспілками, їх об'єднаннями та організаціями роботодавців, їх об`єднаннями, які мають статус всеукраїнських. Порядок обрання (делегування) цих представників визначається сторонами самостійно"; абзац третій частини п'ятої викласти в такій редакції: „Рішення правління Фонду вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість, а при обранні голови правління Фонду - дві третини членів правління від кожної сторони";  
23. доповнити частину п'яту абзацом такого змісту:      доповнити частину п'яту абзацом четвертим такого змісту:  
24. "Організаційне забезпечення діяльності правління Фонду здійснюється виконавчою дирекцією Фонду".      "Організаційне забезпечення діяльності правління Фонду здійснюється виконавчою дирекцією Фонду";  
25. 7. В абзацах п'ятому і шостому частини першої статті 11 слова "та його заступників" замінити словами "його заступників та керівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя".      9) в абзацах п'ятому і шостому частини першої статті 11 слова "та його заступників" замінити словами "його заступників та керівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі";  
26. 8. У статті 13:      10) у статті 13:  
27. абзац третій частини другої викласти у такій редакції:      абзац третій частини другої викласти в такій редакції:  
28. "Представники застрахованих осіб та роботодавців обираються (делегуються) профспілками, їх об'єднаннями та організаціями роботодавців, їх об'єднаннями, які мають статус всеукраїнських. Порядок обрання (делегування) цих представників визначається сторонами самостійно";      "Представники застрахованих осіб та роботодавців обираються (делегуються) профспілками, їх об'єднаннями та організаціями роботодавців, їх об'єднаннями, які мають статус всеукраїнських. Порядок обрання (делегування) цих представників визначається сторонами самостійно";  
29. частину сьому викласти у такій редакції:      частину сьому викласти в такій редакції:  
30. "7. Організаційне забезпечення діяльності наглядової ради здійснюється виконавчою дирекцією Фонду".      "7. Організаційне забезпечення діяльності наглядової ради здійснюється виконавчою дирекцією Фонду";  
31. 9. У статті 15:      11) у статті 15:  
32. у частині першій:      у частині першій:  
33. перше речення після слів "допущені порушення" доповнити словами "та у письмовій формі";      перше речення після слів "на випадок безробіття" доповнити словами "у письмовій формі";  
34. у другому реченні слова "спеціально уповноваженим центральним органом" замінити словами "наказом спеціально уповноваженого центрального органу";   -9- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У другому реченні ч.1 ст.15 слово "наказом" замінити на слово "розпорядженням".  
Відхилено , оскільки розпорядження мають організаційно-розпорядчий характер і не несуть нормативного навантаження.  у другому реченні слова "спеціально уповноваженим центральним органом" замінити словами "наказом спеціально уповноваженого центрального органу";  
35. частину третю викласти у такій редакції:      частину третю викласти в такій редакції:  
36. "3. За рішенням органу державного нагляду члени правління Фонду у разі невиконання своїх обов'язків можуть бути позбавлені своїх повноважень".   -10- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У ч.3 ст.15 після слова "своїх" доповнити словом "функціональних".  
Відхилено . Члени правління працюють на громадських засадах і не мають функціональних обов'язків  "3. У разі невиконання членами правління Фонду своїх обов'язків орган державного нагляду може порушити питання про припинення повноважень цих членів правління Фонду перед стороною, що їх обрала (делегувала) або призначила";  
    -11- Пузаков В.Т.
(стенограмма) Не можна погодитись із запропонованою зміною ч.3 ст.15. Позбавити члена правління своїх повноважень може лише сторона, яка його делегувала.  
Враховано    
37. 10. У статті 16:   -12- Кармазін Ю.А.
(стенограмма) Я маю застереження до статті 16.  
Відхилено , оскільки немає конкретних пропозицій.  12) у статті 16: абзац третій частини першої доповнити словами "на виплату забезпечення та надання соціальних послуг безробітним з числа незастрахованих осіб та сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за них у період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;"  
    -13- Хара В.Г.
Доповнити пункт 10 абзацом другим такого змісту: „абзац третій частини першої доповнити словами "на надання соціальних послуг та матеріальне забезпечення безробітним з числа незастрахованих осіб та сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за них в період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації";  
Враховано    
38. у частині другій:      у частині другій:  
39. в абзаці третьому слова "відшкодування Пенсійному фонду України" замінити словом "фінансування";      в абзаці третьому слова "відшкодування Пенсійному фонду України" замінити словом "фінансування";  
40. в абзаці четвертому слова "розвиток його матеріальної та інформаційної бази" виключити;      в абзаці четвертому слова "розвиток його матеріальної та інформаційної бази" виключити;  
41. доповнити частину абзацом такого змісту:      доповнити абзацами шостим і сьомим такого змісту:  
42. "фінансування витрат на розвиток і утримання автоматизованої інформаційно-довідкової системи та створення умов для обслуговування громадян робочими органами виконавчої дирекції Фонду";   -14- Хара В.Г.
Доповнити пункт абзацом восьмим такого змісту: "сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за безробітних в період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації";  
Враховано   "фінансування витрат на розвиток і утримання автоматизованої інформаційно-довідкової системи та створення умов для обслуговування громадян робочими органами виконавчої дирекції Фонду; сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за безробітних у період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації";  
43. доповнити статтю частиною такого змісту:      доповнити частиною шостою такого змісту:  
44. "6. Кошти Фонду зараховуються на єдиний централізований рахунок Фонду".      "6. Кошти Фонду зараховуються на єдиний централізований рахунок Фонду";  
45. 11. У статті 17:   -15- Кармазін Ю.А.
(стенограмма) Я маю застереження до ст. 17.  
Відхилено , оскільки немає конкретних пропозицій.  13) у статті 17: у частині першій: у пункті 3:  
46. в абзаці другому пункту 3 частини першої слова "відшкодуванням Пенсійному фонду України" замінити словом "фінансуванням";   -16- Хара В.Г.
У пункті 11: абзац третій викласти в такій редакції: „фінансування витрат на утримання та забезпечення діяльності виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, управління Фондом; фінансування витрат на розвиток і утримання автоматизованої інформаційно-довідкової системи та створення умов для обслуговування громадян робочими органами виконавчої дирекції Фонду;" б) доповнити частину пунктом такого змісту: "4) сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за застрахованих осіб в період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації";  
Враховано   в абзаці другому слова "відшкодуванням Пенсійному фонду України" замінити словом "фінансуванням"; в абзаці третьому слова "розвиток його матеріальної та інформаційної бази" виключити; доповнити абзацом четвертим такого змісту: "фінансуванням витрат на розвиток і утримання автоматизованої інформаційно-довідкової системи та створенням умов для обслуговування громадян робочими органами виконавчої дирекції Фонду"; доповнити пунктом 4 такого змісту: "4) сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за застрахованих осіб у період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації";  
47. у частині другій слово "поточний" замінити словом "відповідний".   -17- Хара В.Г.
Доповнити законопроект пунктом такого змісту: „Доповнити Закон статтею 17-1 такого змісту: „Стаття 17-1 . Розмір асигнувань Державного бюджету та порядок надходження їх до Фонду 1. Розмір асигнувань Державного бюджету визначається виходячи з того, що він повинен забезпечувати: 1) виплату незастрахованим особам матеріального забезпечення та надання соціальних послуг; 2) покриття витрат Фонду, пов'язаних із сплатою Пенсійному фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за безробітних з числа незастрахованих осіб. 2. Матеріальне виконавчої дирекції Фонду забезпечення та надання соціальних послуг за безробітних з числа незастрахованих осіб здійснюється робочими органами щомісячно за рахунок коштів Фонду. 3. Покриття витрат Фонду щодо матеріального забезпечення та надання соціальних послуг безробітним з числа незастрахованих осіб та пов'язаних із сплатою Пенсійному фонду України страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за них здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України."  
Враховано   у частині другій слово "поточний" замінити словом "відповідний"; 14) доповнити статтею 17-1 такого змісту: „Стаття 17-1. Розмір асигнувань державного бюджету та порядок їх надходження до Фонду 1. Розмір асигнувань державного бюджету визначається виходячи з того, що він повинен забезпечувати: 1) виплату безробітним з числа незастрахованих осіб забезпечення та надання соціальних послуг; 2) покриття витрат Фонду, пов'язаних зі сплатою внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за безробітних із числа незастрахованих осіб у період отримання допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації. 2. Забезпечення та надання соціальних послуг за безробітних із числа незастрахованих осіб здійснюються робочими органами виконавчої дирекції Фонду щомісячно за рахунок коштів Фонду. 3. Покриття витрат Фонду на виплату забезпечення та надання соціальних послуг безробітним із числа незастрахованих осіб та пов'язаних зі сплатою внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування за них здійснюються у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України";  
48. 12. У частині другій статті 20 слова "що відшкодовуються Фондом" замінити словом "Фонду".      15) у частині другій статті 20 слова "що відшкодовуються Фондом" замінити словом "Фонду";  
49. 13. У частині першій статті 21:      16) у частині першій статті 21:  
50. слово "сплачувала" замінити словом "сплачувались";      слова "сплачувала страхові внески" замінити словами "сплачувалися страхові внески нею";  
51. після слова "внески" доповнити словом "нею";       
52. доповнити частину абзацом такого змісту:      доповнити абзацом другим такого змісту:  
53. "До страхового стажу не зараховуються періоди, протягом яких страхові внески не сплачувались через відсутність працівника на роботі з непередбачених Законом України "Про відпустки" причин".      "До страхового стажу не зараховуються періоди, протягом яких страхові внески не сплачувалися через відсутність працівника на роботі з непередбачених Законом України "Про відпустки" причин";  
54. 14. У статті 22:      17) у частині другій статті 22 слова та цифри "статтею 37, пунктами 3,4,7,8 статті 40, статтями 41 і 45 Кодексу законів про працю України" замінити словами та цифрами "пунктом 7 статті 36, статтею 37, пунктами 3,4,7,8 статті 40, статтями 41 і 45 Кодексу законів про працю України, або за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків, інші порушення, передбачені законами";  
55. частину другу після слів "з підстав, передбачених" доповнити словами і цифрами "пунктом 7 статті 36";   -18- Хара В.Г.
Абзац другий пункту 14 доповнити словами: "та після слів "Кодексу законів про працю України" словами "та за невиконання або неналежне виконання службових обов'язків, інші порушення за іншими законами України";  
Враховано    
56. в абзаці другому частини четвертої слова і цифри " (за 2 роки до настання права на пенсію)" замінити словами і цифрами " (для чоловіків по досягненні 58 років, жінок - 53 років)".   -19- Гінзбург О.П.
(стенограмма) Цим проектом протягується норма, коли два роки, останніх перед пенсією може бути виплачена компенсація людям, які проходять по безробіттю. А на сьогодні працює Закон, де мова йде, за те, що якщо у тебе два роки залишилось "не по віку, а по стажу до пенсії", наприклад пільговики 2 і 1 категорій можуть втратити свої пільги з прийняттям цього закону.  
Враховано    
57. 15. У статті 23:      18) у статті 23:  
58. абзац шостий частини першої після слів "тривалості безробіття" доповнити словами і цифрами "в тому числі сумарної, передбаченої частиною п'ятою статті 22 цього Закону";   -20- Хара В.Г.
Пункт 15 доповнити абзацом третім такого змісту : "частину третю після слова "причин" доповнити словами "або за угодою сторін" (пункт 1 статті 36 Кодексу законів про працю України)"; у зв'язку з цим абзац третій вважати абзацом четвертим.  
Враховано   абзац шостий частини першої після слів "тривалості безробіття" доповнити словами і цифрами "в тому числі сумарної, передбаченої частиною п'ятою статті 22 цього Закону"; частину третю після слова "причин" доповнити словами "або за угодою сторін";  
59. друге речення частини четвертої викласти у такій редакції: "Допомога по безробіттю за один календарний день поточного місяця не може перевищувати середню заробітну плату, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за минулий місяць у розрахунку на один календарний день, а в цілому за повний місяць не може бути нижчою від прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом".      друге речення частини четвертої викласти в такій редакції: "Допомога по безробіттю за один календарний день поточного місяця не може перевищувати середню заробітну плату, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за минулий місяць у розрахунку на один календарний день, а в цілому за повний місяць не може бути нижчою від прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом"; 19) частину другу статті 23, частину першу статті 26, абзац другий частини першої та частину другу статті 28, абзац перший частини першої статті 33 після слів "прожиткового мінімуму" доповнити словами "для працездатної особи";  
60. 16. Статтю 29 доповнити частиною такого змісту:   -21- Кармазін Ю.А.
(стенограмма) Я маю застереження до статті 29. Порядок надання допомоги на поховання - центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду. Давайте, випишемо якісь єдині норми.  
Відхилено Порядок надання допомоги на поховання за рахунок коштів Фонду затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики від 20.11.2000 р. № 309, зареєстрований в Міністерстві юстиції 14.12.2000 р. № 917/5138  20) текст статті 29 викласти в такій редакції: "1. Допомога на поховання у разі смерті безробітного або особи, яка перебувала на його утриманні, виплачується особам, які здійснювали поховання, у розмірі прожиткового мінімуму для працездатної особи.  
61. "2. Порядок надання допомоги на поховання у разі смерті безробітного або особи, яка перебувала на його утриманні, встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду".   -22- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У ст. 29 після слова "встановлюється" записати "розпорядженням спеціально уповноваженого центрального органу" і далі за текстом.  
Відхилено , оскільки розпорядження мають організаційно-розпорядчий характер і не несуть нормативного навантаження.  2. Порядок надання допомоги на поховання у разі смерті безробітного або особи, яка перебувала на його утриманні, встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду";  
62. 17. Частину першу статті 30 викласти у такій редакції:      21) статтю 30 викласти в такій редакції:  
63. "1. Фондом може надаватися роботодавцю щомісяця протягом року дотація на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за направленням державної служби зайнятості. Дотація надається у розмірі фактичних витрат на основну та додаткову заробітну плату цих осіб (але не вище середньої заробітної плати, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за минулий місяць, або обчисленої з неї відповідної суми у разі, якщо особа працювала неповний місяць), оплату перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та сум внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що сплачують роботодавці відповідно до законодавства".   -23- Кармазін Ю.А.
(стенограмма) Фондом може надаватися роботодавцю щомісяця протягом року дотація на створення додаткових робочих місць, а може і не надаватися. Тому давайте єдині критерії розробимо: коли буде надаватися ця допомога.  
Враховано   "Стаття 30. Дотація роботодавцю для працевлаштування безробітних 1. Фондом може надаватися роботодавцю щомісяця протягом року дотація для працевлаштування безробітних за направленням державної служби зайнятості. Дотація надається в розмірі фактичних витрат на основну та додаткову заробітну плату цих осіб (але не вище середньої заробітної плати, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за минулий місяць, або обчисленої з неї відповідної суми в разі, якщо особа працювала неповний місяць), оплату перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та сум внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що сплачують роботодавці відповідно до законодавства. 2. Дотація надається роботодавцю за умови працевлаштування на строк понад два роки за направленням державної служби зайнятості безробітних з числа: 1) молоді, яка закінчила вищі та професійно-технічні навчальні заклади та отримала відповідну фахову кваліфікацію, якій надається перше робоче місце - з дня визнання безробітними; 2) осіб, які перебували на обліку в державній службі зайнятості як безробітні не менше трьох місяців: молоді, яка закінчила або припинила навчання в середніх загальноосвітніх школах, припинила навчання у вищих та професійно-технічних навчальних закладах, звільнилася зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби і якій надається перше робоче місце; жінок, які мають дітей віком до шести років; одиноких матерів, які мають дітей віком до чотирнадцяти років або дітей-інвалідів; дітей - сиріт, які залишилися без опіки батьків, а також осіб, яким виповнилося п'ятнадцять років і які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу; осіб передпенсійного віку; осіб, звільнених після відбуття покарання або примусового лікування; осіб, які входять до складу сім'ї, де двоє і більше її членів є безробітними (чоловік, дружина та неодружені діти, які проживають разом з батьками); 3) осіб, які знаходяться у тривалому безробітті (перебувають на обліку в державній службі зайнятості як безробітні не менше шести місяців). Дотація надається роботодавцю в разі відсутності заборгованості по сплаті страхових внесків до Фонду на дату звернення та фінансових санкцій за недотримання законів України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та "Про зайнятість населення" протягом шести місяців, що передували місяцю розгляду питання про надання дотації, та відсутності скорочення чисельності працюючих за професією (спеціальністю), за якою працевлаштовується безробітний, протягом останніх шести місяців. 3. У разі розірвання трудового договору з працівником, для працевлаштування якого роботодавцю надано дотацію, у зв'язку зі скороченням чисельності або штату працівників, недотриманням роботодавцем законодавства про працю, умов колективного чи трудового договору надана дотація має бути повернена роботодавцем у повному обсязі з урахуванням індексації на рівень інфляції. 4. Можливості та обсяги надання дотацій визначаються правлінням Фонду виходячи з фінансового стану Фонду. 5. Порядок надання роботодавцю дотації для працевлаштування безробітних встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду";  
    -24- Сухий Я.М.
(стенограмма) Слід буде обов'язково попрацювати на підставами надання такої дотації та чітко визначити систему контролю за використанням коштів дотацій.  
Враховано    
    -25- Пинзеник В.М.
(стенограмма) Ви хочете використати кошти, які призначені на страхові платежі на випадок безробіття для роздачі окремим підприємницьким структурам. Кошти всіх платників податків підуть для створення робочих місць для вибраних підприємницьких структур.  
Відхилено    
    -26- Хара В.Г.
Пункт 17 викласти в такій редакції: „17. Статтю 30 викласти в такій редакції: " Стаття 30. Дотація роботодавцю для працевлаштування безробітних 1. Фондом може надаватися роботодавцю щомісяця протягом року дотація для працевлаштування безробітних за направленням державної служби зайнятості. Дотація надається у розмірі фактичних витрат на основну та додаткову заробітну плату цих осіб (але не вище середньої заробітної плати, що склалася за всіма видами економічної діяльності у відповідній області за минулий місяць, або обчисленої з неї відповідної суми у разі, якщо особа працювала неповний місяць), оплату перших п'яти днів тимчасової непрацездатності, що здійснюється за рахунок коштів роботодавця, та сум внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що сплачують роботодавці відповідно до законодавства. 2. Дотація надається роботодавцю за умови працевлаштування на строк понад два роки безробітних за направленням державної служби зайнятості: молоді, яка закінчила вищі та професійно-технічні навчальні заклади, отримала відповідну фахову кваліфікацію та якій надається перше робоче місце - з дня визнання безробітними; осіб, які перебували на обліку в державній службі зайнятості як безробітні не менше 3 місяців: молоді, яка закінчила або припинила навчання у середніх загальноосвітніх школах, припинила навчання у вищих та професійно-технічних навчальних закладах, звільнилася зі строкової військової або альтернативної (невійськової) служби і якій надається перше робоче місце; жінок, які мають дітей віком до шести років; одиноких матерів, які мають дітей віком до чотирнадцяти років або дітей-інвалідів; дітей (сиріт), які залишилися без піклування батьків, а також осіб, яким виповнилося п'ятнадцять років і які за згодою одного із батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу; осіб передпенсійного віку; осіб, звільнених після відбуття покарання або примусового лікування; осіб, які входять до складу сім'ї, де двоє і більше її членів є безробітними (чоловік, дружина та неодружені діти, які проживають разом з батьками); осіб, які знаходяться у довготривалому безробітті та перебувають на обліку в державній службі зайнятості як безробітні не менше 6 місяців. Дотація надається роботодавцю у разі відсутності заборгованості за сплатою внесків на страхування на випадок безробіття на дату звернення та фінансових санкцій за недотримання Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та Закону України "Про зайнятість населення" протягом 6 місяців, що передували місяцю розгляду питання про надання дотації, та відсутності скорочення чисельності працюючих за професією (спеціальністю), за якою працевлаштовується безробітний, протягом останніх 6 місяців. 3. У разі розірвання трудового договору з працівником, працевлаштованим на дотаційне робоче місце, у зв'язку із скороченням чисельності або штату працівників, невиконанням роботодавцем законодавства про працю, умов колективного чи трудового договору надана дотація має бути повернена роботодавцем в повному обсязі з урахуванням індексації на рівень інфляції. 4. Можливості та обсяги надання дотацій визначаються правлінням Фонду виходячи з фінансового стану Фонду. 5. Порядок надання роботодавцю дотації для працевлаштування безробітних встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики за погодженням з правлінням Фонду".  
Враховано    
64. 18. У статті 31:      22) у статті 31:  
65. частину першу після пункту 13 доповнити новим пунктом такого змісту:      частину першу після пункту 13 доповнити новим пунктом такого змісту:  
66. "14) приховування відомостей про працевлаштування, зайняття підприємницькою або іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, виконання робіт (послуг) згідно з цивільно-правовими угодами".      "14) приховування відомостей про працевлаштування, зайняття підприємницькою або іншою діяльністю, пов'язаною з одержанням доходу безпосередньо від цієї діяльності, виконання робіт (послуг) за цивільно-правовими угодами".  
67. У зв'язку з цим пункт 14 вважати пунктом 15;      У зв'язку з цим пункт 14 вважати пунктом 15;  
68. у частині третій слова "призначення безробітній жінці допомоги по вагітності та пологах, допомоги по" замінити словами "тимчасової непрацездатності безробітної жінки у зв'язку з вагітністю та пологами";   -27- Хара В.Г.
В частині третій статті 31 замість слів "тимчасової непрацездатності безробітної жінки у зв'язку з вагітністю та пологами" записати слова "отримання права безробітною жінкою на допомоге у зв'язку з вагітністю і пологами"  
Враховано   у частині третій слова "призначення безробітній жінці допомоги по вагітності та пологах, допомоги" замінити словами "отримання права безробітною жінкою на допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами або на допомогу";  
69. частину четверту викласти у такій редакції:      частину четверту викласти в такій редакції:  
70. "4. Виплата допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації відкладається на строк, що дорівнює періоду, протягом якого застрахованій особі відповідно до законів надається вихідна допомога або інші виплати при звільненні з підприємств, установ і організацій або закінченні строку повноважень за виборною посадою, що забезпечують часткову або тимчасову компенсацію втраченого заробітку (крім державної допомоги сім'ям з дітьми та допомоги, що виплачується з громадських фондів)";      "4. Виплата допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації відкладається на строк, що дорівнює періоду, протягом якого застрахованій особі відповідно до законів надається вихідна допомога або інші виплати при звільненні з підприємства, установи чи організації або закінченні строку повноважень на виборній посаді, що забезпечують часткову або тимчасову компенсацію втраченого заробітку (крім державної допомоги сім'ям з дітьми та допомоги, що виплачується з громадських фондів)";  
71. у частині п'ятій:   -28- Хара В.Г.
Пункт 18 щодо змін у частині п'ятій: доповнити абзацом другим такого змісту: "у пункті 1 після слова "причин" доповнити словами "або за угодою сторін (пункт 1 статті 36 Кодексу законів про працю України)".  
Враховано   у частині п'ятій: у пункті 1 після слова "причин" доповнити словами "або за угодою сторін";  
72. пункт 2 після слів "з підстав, передбачених" доповнити словами і цифрами "пунктом 7 статті 36";   -29- Хара В.Г.
Абзац другий доповнити словами "та після слів "Кодексу законів про працю України" словами "та за невиконання або неналежне виконання службових обов'язків, інші порушення за іншими законами України";  
Враховано   пункт 2 викласти в такій редакції: "2) звільнення з останнього місця роботи з підстав, передбачених пунктом 7 статті 36, статтею 37, пунктами 3,4,7,8 статті 40, статтями 41 і 45 Кодексу законів про працю України, або за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків, інші порушення, передбачені законами (на 90 календарних днів)";  
73. у пункті 3 слова "або професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації" виключити;      у пункті 3 слова "або професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації" виключити;  
74. пункт 4 викласти у такій редакції:      пункт 4 викласти в такій редакції:  
75. "4) відмови безробітного, який не має професії, спеціальності або займав робоче місце, яке не потребує спеціальної підготовки, від двох пропозицій професійної підготовки, що пропонується за місцем постійного проживання за професією відповідно до стану здоров'я".   -30- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У п.4. ч. 5 ст. 31 вилучити слова "за професією відповідно до стану здоров'я" і слово "двох" замінити на слово "трьох".  
Відхилено   "4) відмови безробітного, який не має професії, спеціальності або займав робоче місце, яке не потребує спеціальної підготовки, від двох пропозицій професійної підготовки, що пропонуються за місцем постійного проживання, за професією відповідно до стану здоров'я".  
76. 19. У статті 35:      23) у статті 35:  
77. у частині другій:      у частині другій:  
78. у пункті 3:      у пункті 3:  
79. абзац третій після слова "працівників" доповнити словами "у тому числі прийнятих за направленням державної служби зайнятості з наданням роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних";   -31- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У п.3 ч.2 ст.35 замість слова "прийнятих" записати "тих, хто прийнятий" і далі за текстом.  
Відхилено   абзац третій після слова "працівників" доповнити словами "у тому числі прийнятих за направленням державної служби зайнятості з наданням роботодавцю дотації для працевлаштування безробітних";  
    -32- Хара В.Г.
У абзаці четвертому пункту 19 законопроекту слова "на створення додаткових робочих місць" виключити  
Враховано    
80. доповнити пункт абзацом такого змісту:      доповнити абзацом шостим такого змісту:  
81. "виплату застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю";      "виплату застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю";  
82. доповнити частину абзацом такого змісту:       
83. "Поточні та інші рахунки платникам страхових внесків банківські установи відкривають за умови пред'явлення документів, що підтверджують їх реєстрацію у робочих органах виконавчої дирекції Фонду";   -33- Кармазін Ю.А.
(стенограмма) Ми заставляємо тих, хто виробляє матеріальні цінності, ще раз ходити і просити якийсь дозвіл. Давайте ці речі вилучати, це не відповідає сучасним підходам.  
Враховано    
84. частину четверту доповнити абзацом такого змісту:      частину четверту доповнити абзацом п'ятим такого змісту:  
85. "сума виплаченого особі матеріального забезпечення, призначеного на підставі довідки про середню заробітну плату, яка містить недостовірні дані з вини роботодавця".   -34- Хара В.Г.
Доповнити законопроект пунктом такого змісту: "Абзац другий частини четвертої статті 38 викласти в такій редакції: „Право накладати фінансові санкції та адміністративні штрафи від імені Фонду мають керівники виконавчої дирекції Фонду, її робочих органів Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських та районних у містах та їх заступники";  
Враховано   "сума виплаченого особі забезпечення, призначеного на підставі довідки про середню заробітну плату, що містить недостовірні дані з вини роботодавця". 24) абзац другий частини четвертої статті 38 викласти в такій редакції: „Право накладати фінансові санкції та адміністративні штрафи від імені Фонду мають керівник виконавчої дирекції Фонду, його заступники, керівники центру зайнятості Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських, районних, міськрайонних, міських та районних у містах центрів зайнятості та їх заступники";  
86. 20. Частину другу статті 23, частину першу статті 26, абзац другий частини першої та частину другу статті 28, частину першу статті 29 та абзац перший частини першої статті 33 після слів "прожиткового мінімуму" доповнити словами "для працездатної особи".   -35- Хара В.Г.
Доповнити розділ І пунктом 21 такого змісту: "21. Пункт 3 розділу УІІІ "Прикінцеві положення" доповнити абзацом такого змісту: "Матеріальне забезпечення за цим Законом (крім допомоги по частковому безробіттю, одноразової матеріальної допомоги та допомоги на поховання) збільшується відповідно до Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні". Допомога по безробіттю та матеріальна допомога у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації не підвищуються, якщо їх розмір визначений із середньої заробітної плати, середнього грошового забезпечення, що включає підвищені відповідно до Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні" тарифні ставки (посадові оклади). Збільшення матеріального забезпечення здійснюється за рахунок тих же коштів, що і виплата відповідного його виду."  
Враховано   25) пункт 3 розділу VІІІ "Прикінцеві положення" доповнити абзацами такого змісту: "Матеріальне забезпечення згідно з цим Законом (крім допомоги по частковому безробіттю, одноразової матеріальної допомоги та допомоги на поховання) збільшується відповідно до Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні". Допомога по безробіттю та матеріальна допомога в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації не підвищуються, якщо їх розмір визначений із середньої заробітної плати, середнього грошового забезпечення, що включає підвищені відповідно до Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні" тарифні ставки (посадові оклади). Збільшення матеріального забезпечення здійснюється за рахунок тих же коштів, що й виплата відповідного його виду". 4. У Законі України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., №№ 49-51, ст. 376): пункт 16 статті 11 доповнити словами „та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації"; пункт 8 розділу ХV "Прикінцеві положення" після підпункту 3 доповнити новим підпунктом такого змісту: „4) за осіб, зазначених у пункті 16 статті 11 цього Закону, страхові внески, що перераховуються до солідарної системи, сплачуються з коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у розмірі 10 відсотків страхового внеску, обчисленого із суми допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації відповідно до статті 19 цього Закону з поступовим його збільшенням до 100-відсоткового розміру відповідно до рішення, що приймається щорічно Верховною Радою України під час затвердження розміру страхових внесків. Періоди сплати страхових внесків у розмірі, визначеному абзацом першим цього підпункту, зараховуються до страхового стажу як періоди, за які сплачено страхові внески в повному обсязі. При обчисленні коефіцієнта заробітної плати (доходу) в цьому випадку враховується сума отриманої за цей період допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги в період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації." У зв'язку з цим пункт 4 вважати пунктом 5.  
    -36- Хара В.Г.
Доповнити розділ пунктом такого змісту: " Внести до Закону України „Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" такі зміни: 1) пункт 16 статті 11 доповнити словами „та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації"; 2) підпункт 3 пункту 8 розділу ХV "Прикінцеві положення" доповнити абзацами такого змісту: „За осіб, зазначених у пункті 16 статті 11 цього Закону, страхові внески, що перераховуються до солідарної системи, сплачуються з коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в розмірі 10 відсотків страхового внеску, обчисленого із суми допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації відповідно до статті 19 цього Закону, з поступовим його збільшенням до 100-відсоткового розміру відповідно до рішення, що приймається щорічно Верховною Радою України під час затвердження розміру страхових внесків. Періоди сплати страхових внесків у розмірі, визначеному абзацом третім цього підпункту, зараховуються до страхового стажу як періоди, за які сплачено страхові внески у повному обсязі. При обчисленні коефіцієнта заробітної плати (доходу) у цьому випадку враховується сума отриманої за цей період допомоги по безробіттю та матеріальної допомоги у період професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації." У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 4.  
Враховано    
87. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
88. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -37- Хара В.Г.
У розділі другому „Прикінцеві положення": доповнити пункт 1 абзацом такого змісту: "Абзаци другий і восьмий підпункту 12 пункту 2 розділу І, якими вносяться зміни до статті 16, а також підпункт 14 пункту 2 розділу І, яким доповнюються статтею 17-1 Закон "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", набирають чинності з 1 січня 2005 року".  
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. Абзаци другий і восьмий підпункту 12 пункту 3 розділу І, якими вносяться зміни до статті 16 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", а також підпункт 14 пункту 3 розділу І, яким доповнюється статтею 17-1 зазначений Закон, набирають чинності з 1 січня 2005 року.  
89. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом:      2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом:  
90. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;      привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
91. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади прийнятих ними нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.      забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.