Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань | Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань | ||
1. | Цим Законом визначаються засади міжбюджетних відносин між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань (далі - бюджетами місцевого самоврядування), а також між міським бюджетом міста обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, міста Севастополя, та бюджетами адміністративно підпорядкованих йому міст, селищ, сіл. | -1- Качур П.С. Преамбулу доповнити та викласти у наступній редакції: "Цим Законом визначаються засади міжбюджетних відносин між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань (далі - бюджети місцевого самоврядування), а також між міським бюджетом міста обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, міста Севастополя та бюджетами адміністративно підпорядкованих йому міст, селищ, сіл, крім бюджетів місцевого самоврядування, трансферти до яких визначаються законом про Державний бюджет України на наступний рік" | Враховано | Цим Законом визначаються засади міжбюджетних відносин між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань (далі - бюджетами місцевого самоврядування), а також між міським бюджетом міста обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, міста Севастополя, та бюджетами адміністративно підпорядкованих йому міст, селищ, крім бюджетів місцевого самоврядування, трансферти до яких визначаються законом про Державний бюджет України на наступний рік. |
-2- Горбаль В.М. Преамбулу проекту Закону України виключити (преамбула проекту закону дублює за змістом статтю 1) | Відхилено | |||
2. | Стаття 1. Законом України "Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань" регулюються міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. | Стаття 1. Законом України "Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об'єднань" регулюються міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. | ||
3. | Міжбюджетні відносини між міським бюджетом міста обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, міста Севастополя, та бюджетами адміністративно підпорядкованих йому міст, селищ, сіл визначаються на засадах, встановлених Бюджетним Кодексом України та цим Законом для взаємовідносин районного бюджету з бюджетами місцевого самоврядування | Міжбюджетні відносини між міським бюджетом міста обласного (республіканського Автономної Республіки Крим) значення, міста Севастополя, та бюджетами адміністративно підпорядкованих йому міст, селищ, сіл визначаються на засадах, встановлених Бюджетним Кодексом України та цим Законом для взаємовідносин районного бюджету з бюджетами місцевого самоврядування | ||
4. | Стаття 2. Визначення основних термінів | -3- Горбаль В.М. Статтю 2 "Визначення основних термінів" виключити. (Бюджетний кодекс України має вищу юридичну силу порівняно із іншими законодавчими актами, тому терміни, що застосовуватимуться у інших законах України, носитимуть значення, визначене Кодексом). | Відхилено | Стаття 2. Визначення основних термінів |
5. | Терміни у цьому Законі вживаються у значеннях, визначених в Бюджетному кодексі України . | Терміни у цьому Законі вживаються у значеннях, визначених в Бюджетному кодексі України . | ||
6. | Стаття 3. Міжбюджетні трансферти | Стаття 3. Міжбюджетні трансферти | ||
7. | 1.У районному бюджеті можуть передбачатись такі міжбюджетні трансферти: | 1.У районному бюджеті можуть передбачатись такі міжбюджетні трансферти: | ||
8. | 1) дотація вирівнювання бюджетам місцевого самоврядування | 1) дотація вирівнювання бюджетам місцевого самоврядування | ||
9. | 2) кошти, що передаються до районного бюджету з бюджетів місцевого самоврядування | 2) кошти, що передаються до районного бюджету з бюджетів місцевого самоврядування | ||
10. | 3) додаткова дотація на вирівнювання диспропорцій, пов'язаних із нерівномірністю мережі бюджетних установ; | 3) додаткова дотація на вирівнювання диспропорцій, пов'язаних із нерівномірністю мережі бюджетних установ; | ||
11. | 4) інші дотації; | 4) інші дотації; | ||
12. | 5) субвенції на виконання інвестиційних проектів; | 5) субвенції на виконання інвестиційних проектів; | ||
13. | 6) інші субвенції. | 6) інші субвенції. | ||
14. | 2.У бюджеті місцевого самоврядування можуть передбачатися такі види міжбюджетних трансфертів: | 2.У бюджеті місцевого самоврядування можуть передбачатися такі види міжбюджетних трансфертів: | ||
15. | 1) дотація вирівнювання із районного бюджету; | 1) дотація вирівнювання із районного бюджету; | ||
16. | 2) кошти, що передаються до районного бюджету . | 2) кошти, що передаються до районного бюджету . | ||
17. | 3) субвенції: | 3) субвенції: | ||
18. | а) субвенції на утримання об'єктів спільного користування; | а) субвенції на утримання об'єктів спільного користування; | ||
19. | б) субвенції на ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування; | б) субвенції на ліквідацію негативних наслідків діяльності об'єктів спільного користування; | ||
20. | в) інвестиційні субвенції на будівництво або реконструкцію об'єктів спільного користування; | в) інвестиційні субвенції на будівництво або реконструкцію об'єктів спільного користування; | ||
21. | г) субвенції на виконання власних повноважень територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань; | г) субвенції на виконання власних повноважень територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань; | ||
22. | д) інші субвенції. | д) інші субвенції. | ||
23. | 3. Обсяг дотації вирівнювання з районного бюджету до бюджетів місцевого самоврядування або обсяг коштів, що передаються із бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджету, визначається на основі Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань, яка затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. | 3. Обсяг дотації вирівнювання з районного бюджету до бюджетів місцевого самоврядування або обсяг коштів, що передаються із бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджету, визначається на основі Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань, яка затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. | ||
24. | 4.Умови надання субвенцій, визначених у пункті 3 частини 2 цієї статті, визначаються відповідною угодою сторін, якщо інше не визначено бюджетним законодавством. | -4- Горбаль В.М. Частину 4 статті 3 доповнити реченням у наступній редакції: "Типова форма угоди та умови її укладання затверджується Кабінетом Міністрів України". (Доповнення пропонуєтьсязЗ метою уникнення суб'єктивного підходу до умов та критеріїв надання субвенцій) | Враховано | 4. Умови надання субвенцій, визначених у пункті 3 частини 2 цієї статті, визначаються відповідною угодою сторін, якщо інше не визначено бюджетним законодавством. Типова форма угоди та умови її укладання затверджується Кабінетом Міністрів України |
25. | Стаття 4. Термін затвердження (внесення змін) Кабінетом Міністрів України постанови про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань. | Стаття 4. Термін затвердження (внесення змін) Кабінетом Міністрів України постанови про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань. | ||
26. | 1. Постанова Кабінету Міністрів України про затвердження ( внесення змін) Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань затверджується не пізніше визначеного частиною 7 статті 75 Бюджетного кодексу України терміну доведення Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад розрахунків прогнозних показників міжбюджетних трансфертів, методики їх визначення та інших показників, необхідних для складання проектів місцевих бюджетів. | 1. Постанова Кабінету Міністрів України про затвердження ( внесення змін) Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань затверджується не пізніше визначеного частиною 7 статті 75 Бюджетного кодексу України терміну доведення Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та виконавчим органам відповідних рад розрахунків прогнозних показників міжбюджетних трансфертів, методики їх визначення та інших показників, необхідних для складання проектів місцевих бюджетів. | ||
27. | Стаття 5. Основні вимоги до Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань та параметри, які враховуються у Формулі | Стаття 5. Основні вимоги до Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами сіл, селищ, міст районного значення та їх об'єднань та параметри, які враховуються у Формулі | ||
28. | 1. Формула розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування повинна бути стимулюючим фактором до створення адміністративно-територіальних одиниць, які мають можливість надавати всі послуги, передбачені статтею 88 Бюджетного Кодексу. | -5- Супрун Л.П. пункт 1 статті 5 вилучити | Враховано | |
29. | 2. У Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування враховуються такі параметри: | 1. У Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування враховуються такі параметри: | ||
30. | 1)прогнозний показник обсягу доходів зведеного бюджету району; | 1)прогнозний показник обсягу доходів зведеного бюджету району; | ||
31. | 2)прогнозний показник обсягу податку з доходів фізичних осіб зведеного бюджету району; | 2)прогнозний показник обсягу податку з доходів фізичних осіб зведеного бюджету району; | ||
32. | 3)індекс відносної податкоспроможності; | 3)індекс відносної податкоспроможності; | ||
33. | 4)фінансовий норматив бюджетної забезпеченості; | 4)фінансовий норматив бюджетної забезпеченості; | ||
34. | 5)кількість мешканців та кількість споживачів соціальних послуг; | 5)кількість мешканців та кількість споживачів соціальних послуг; | ||
35. | 6)коефіцієнт вирівнювання. | 6)коефіцієнт вирівнювання. | ||
36. | 3. У Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування можуть використовуватися додаткові параметри, при цьому застосовуються коефіцієнти пофакторного впливу, що визначають питому вагу кожного фактору у загальному обсязі видатків бюджетв місцевого самоврядування, але їх сумарне значення не може бути більше 0,5. | 2. У Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування можуть використовуватися додаткові параметри, при цьому застосовуються коефіцієнти пофакторного впливу, що визначають питому вагу кожного фактору у загальному обсязі видатків бюджетв місцевого самоврядування, але їх сумарне значення не може бути більше 0,5. | ||
37. | 4.До складу доходів, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом до бюджетами місцевого самоврядування (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету), відносяться доходи, визначені статтями 64 та 66 Бюджетного Кодексу України. | 3.До складу доходів, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом до бюджетами місцевого самоврядування (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету), відносяться доходи, визначені статтями 64 та 66 Бюджетного Кодексу України. | ||
38. | 5. Індекс відносної податкоспроможності відповідного місцевого бюджету є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності адміністративно-територіальної одиниці у порівнянні із середнім показником по зведеному бюджету району у розрахунку на одного мешканця на основі даних про фактичне виконання відповідного бюджету за три останні бюджетні періоди. | 4. Індекс відносної податкоспроможності відповідного місцевого бюджету є коефіцієнтом, що визначає рівень податкоспроможності адміністративно-територіальної одиниці у порівнянні із середнім показником по зведеному бюджету району у розрахунку на одного мешканця на основі даних про фактичне виконання відповідного бюджету за три останні бюджетні періоди. | ||
39. | 6. Індекси відносної податкоспроможності бюджетів місцевого самоврядування переглядаються відповідно до порядку, визначеного Бюджетним кодексом України. | 5. Індекси відносної податкоспроможності бюджетів місцевого самоврядування переглядаються відповідно до порядку, визначеного Бюджетним кодексом України. | ||
40. | 7.Дані про фактичне виконання доходів місцевих бюджетів збільшуються на суму втрат, що виникли внаслідок надання місцевими радами пільг платникам податків. | 6.Дані про фактичне виконання доходів місцевих бюджетів збільшуються на суму втрат, що виникли внаслідок надання місцевими радами пільг платникам податків. | ||
41. | 8.До складу видатків, що враховуються для визначення обсягів міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету), відносяться видатки, визначені статтями 88 Бюджетного Кодексу України. | 7.До складу видатків, що враховуються для визначення обсягів міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування (дотації вирівнювання або коштів, що передаються до районного бюджету), відносяться видатки, визначені статтями 88 Бюджетного Кодексу України. | ||
42. | 9. У складі видатків бюджетів місцевого самоврядування, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету), передбачаються нерозподілені видатки в розмірі не менше 1 відсотка обсягу зазначених видатків зведеного бюджету району для перерозподілу зазначених коштів між бюджетами місцевого самоврядування . | 8. У складі видатків бюджетів місцевого самоврядування, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету), передбачаються нерозподілені видатки в розмірі не менше 1 відсотка обсягу зазначених видатків зведеного бюджету району для перерозподілу зазначених коштів між бюджетами місцевого самоврядування . | ||
43. | 10.Мінімальний рівень фінансового нормативу бюджетної забезпеченості бюджетів місцевого самоврядування встановлюється Кабінетом Міністрів України у відносному значенні. | 9.Мінімальний рівень фінансового нормативу бюджетної забезпеченості бюджетів місцевого самоврядування встановлюється Кабінетом Міністрів України у відносному значенні. | ||
44. | 11.Коефіцієнт вирівнювання застосовується до обчисленого за Формулою обсягу коштів, що підлягають передачі до районного бюджету, і визначається в межах від 0,6 до 1. | 10.Коефіцієнт вирівнювання застосовується до обчисленого за Формулою обсягу коштів, що підлягають передачі до районного бюджету, і визначається в межах від 0,6 до 1. | ||
45. | 12. Дотація вирівнювання з районного бюджету до бюджету місцевого самоврядування - це величина перевищення розрахункового обсягу видатків, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів, над розрахунковим обсягом доходів, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів відповідного бюджету. | 11. Дотація вирівнювання з районного бюджету до бюджету місцевого самоврядування - це величина перевищення розрахункового обсягу видатків, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів, над розрахунковим обсягом доходів, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів відповідного бюджету. | ||
46. | 13. У разі, якщо розрахункові показники обсягу доходів бюджету місцевого самоврядування, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів, перевищують розрахунковий обсяг відповідних видатків, для таких бюджетів встановлюється обсяг коштів, що підлягають передачі до районного бюджету. | 12. У разі, якщо розрахункові показники обсягу доходів бюджету місцевого самоврядування, що враховуються для визначення обсягу міжбюджетних трансфертів, перевищують розрахунковий обсяг відповідних видатків, для таких бюджетів встановлюється обсяг коштів, що підлягають передачі до районного бюджету. | ||
47. | Стаття 6. Порядок розрахунку та затвердження показників міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) | Стаття 6. Порядок розрахунку та затвердження показників міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) | ||
48. | 1.Розрахунки міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) здійснюються районною державною адміністрацією в двотижневий термін після доведення Кабінетом Міністрів України положень та показників міжбюджетних відносин відповідно до статті 75 Бюджетного Кодексу України з урахуванням наступних вимог: | 1.Розрахунки міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) здійснюються районною державною адміністрацією в двотижневий термін після доведення Кабінетом Міністрів України положень та показників міжбюджетних відносин відповідно до статті 75 Бюджетного Кодексу України з урахуванням наступних вимог: | ||
49. | а) при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування прогнозний обсяг доходів, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, зведеного бюджету району на плановий бюджетний період не може бути більше показника, врахованого при визначенні обсягу міжбюджетного трансферту між Державним бюджетом України та зведеним бюджетом району; | а) при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів (дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування прогнозний обсяг доходів, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, зведеного бюджету району на плановий бюджетний період не може бути більше показника, врахованого при визначенні обсягу міжбюджетного трансферту між Державним бюджетом України та зведеним бюджетом району; | ||
50. | б) фінансові нормативи бюджетної забезпеченості не можуть бути менше розміру, встановленого у постанові Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | б) фінансові нормативи бюджетної забезпеченості не можуть бути менше розміру, встановленого у постанові Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | ||
51. | в) до обсягу коштів, що передаються з бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджету, може застосовуватись коефіцієнт вирівнювання в межах, визначених Формулою розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | в) до обсягу коштів, що передаються з бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджету, може застосовуватись коефіцієнт вирівнювання в межах, визначених Формулою розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | ||
52. | г) коефіцієнти пофакторного впливу затверджуються розпорядженням районної державної адміністрації в межах, визначених Формулою розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | г) коефіцієнти пофакторного впливу затверджуються розпорядженням районної державної адміністрації в межах, визначених Формулою розподілу обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | ||
53. | 3.Розрахунки міжбюджетних трансфертів подаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим для перевірки їх відповідності нормам Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України, та одночасно доводяться до відома відповідних органів місцевого самоврядування. | -6- Фоменко К.О. Змінити нумерацію пункту 3 на 2 Вилучити слово "нормам" | Враховано | 2.Розрахунки міжбюджетних трансфертів подаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим для перевірки їх відповідності Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України, та одночасно доводяться до відома відповідних органів місцевого самоврядування. |
54. | 4. Не пізніш, ніж у десятиденний термін, але не раніше, як у п'ятиденний термін після отримання від районної державної адміністрації розрахунків міжбюджетних трансфертів обласна державна адміністрація, Рада міністрів Автономної Республіки Крим за результатами перевірки готує висновок щодо відповідності цих розрахунків нормам Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. | -7- Фоменко К.О. Змінити нумерацію пункту 4 на 3 Вилучити слово "нормам" | Враховано | 3. Не пізніш, ніж у десятиденний термін, але не раніше, як у п'ятиденний термін після отримання від районної державної адміністрації розрахунків міжбюджетних трансфертів обласна державна адміністрація, Рада міністрів Автономної Республіки Крим за результатами перевірки готує висновок щодо відповідності цих розрахунків Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. |
55. | 5.Висновок обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим щодо відповідності розрахунків міжбюджетних трансфертів нормам Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування подається районною державною адміністрацією разом з матеріалами до проекту відповідного районного бюджету, визначеними у статті 76 Бюджетного кодексу України, перед розглядом на сесії районної ради. | -8- Фоменко К.О. Змінити нумерацію пункту 5 на 4 Вилучити слово "нормам" | Враховано | 4.Висновок обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим щодо відповідності розрахунків міжбюджетних трансфертів Формулі розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування подається районною державною адміністрацією разом з матеріалами до проекту відповідного районного бюджету, визначеними у статті 76 Бюджетного кодексу України, перед розглядом на сесії районної ради. |
56. | 6. Обсяги міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування затверджуються рішенням районної ради про районний бюджет на плановий бюджетний період у термін, визначений частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України, та доводяться районними державними адміністраціями до міських, сільських та селищних рад у дводенний термін після затвердження відповідного районного бюджету. | -9- Фоменко К.О. Змінити нумерацію пункту 6 на 5 | Враховано | 5. Обсяги міжбюджетних трансфертів між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування затверджуються рішенням районної ради про районний бюджет на плановий бюджетний період у термін, визначений частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України, та доводяться районними державними адміністраціями до міських, сільських та селищних рад у дводенний термін після затвердження відповідного районного бюджету. |
57. | 7. Під час затвердження місцевих бюджетів відповідні ради враховують показники міжбюджетних трансфертів, затверджені рішенням відповідної районної ради про районний бюджет, та інші вимоги законодавства щодо визначення особливостей формування місцевих бюджетів. | -10- Фоменко К.О. Змінити нумерацію пункту 7 на 6 | Враховано | 6. Під час затвердження місцевих бюджетів відповідні ради враховують показники міжбюджетних трансфертів, затверджені рішенням відповідної районної ради про районний бюджет, та інші вимоги законодавства щодо визначення особливостей формування місцевих бюджетів. |
58. | Стаття 7. Особливості розрахунку міжбюджетних трансфертів у разі незабезпеченості адміністративно-територіальної одиниці мережею бюджетних установ | Стаття 7. Особливості розрахунку міжбюджетних трансфертів у разі незабезпеченості адміністративно-територіальної одиниці мережею бюджетних установ | ||
59. | 1.Якщо на території села, селища, міста районного значення недостатньо бюджетних закладів для надання передбачених статтею 88 соціальних послуг і вони надаються бюджетними установами, що фінансуються з іншого бюджету, обрахунок трансфертів здійснюється із врахуванням перерахунку відповідної кількості споживачів. | -11- Горбаль В.М. Частину 1 статті 7 після слів "передбачених статтею 88" доповнити словами "Бюджетного кодексу України". | Враховано | 1.Якщо на території села, селища, міста районного значення недостатньо бюджетних закладів для надання передбачених статтею 88 Бюджетного кодексу України соціальних послуг і вони надаються бюджетними установами, що фінансуються з іншого бюджету, обрахунок трансфертів здійснюється із врахуванням перерахунку відповідної кількості споживачів. |
60. | 2.Перерахунок кількості споживачів здійснюється на підставі спільних рішень відповідних рад територіальних громад і укладення угод. | 2.Перерахунок кількості споживачів здійснюється на підставі спільних рішень відповідних рад територіальних громад і укладення угод. | ||
61. | 3.Угоди про перерахунок кількості споживачів чи зміни до них укладаються до 1 серпня року, що передує плановому. | 3.Угоди про перерахунок кількості споживачів чи зміни до них укладаються до 1 серпня року, що передує плановому. | ||
62. | 4.Якщо в установлений термін угоди не укладені, рішення щодо перерахунку відповідної кількості споживачів приймається районною радою. | 4.Якщо в установлений термін угоди не укладені, рішення щодо перерахунку відповідної кількості споживачів приймається районною радою. | ||
63. | 5.Якщо соціальні послуги, передбачені ст. 88 надаються бюджетними установами, що фінансуються з районного бюджету, кількість споживачів цих послуг при розрахунку трансфертів до відповідного бюджету місцевого самоврядування зменшується на кількість споживачів, що користуються цими послугами. | -12- Горбаль В.М. Частину 5 статті 7 після слів "передбачених статтею 88" доповнити словами "Бюджетного кодексу України". | Відхилено | |
-13- Супрун Л.П. пункт 5 статті 7 вилучити | Враховано | |||
64. | Стаття 8. Особливості міжбюджетних відносин та виконання бюджетів місцевого самоврядування у разі несвоєчасного прийняття районного бюджету | Стаття 8. Особливості міжбюджетних відносин та виконання бюджетів місцевого самоврядування у разі несвоєчасного прийняття районного бюджету | ||
65. | 1. У разі, якщо рішення районної ради про районний бюджет на плановий бюджетний рік не затверджене у термін, визначений частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України, рішення про встановлення обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування приймається обласною державною адміністрацією, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, виходячи з норм Бюджетного кодексу України, цього Закону та постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. | -14- Баранівський О.П. у пункті 1 статті 8 слова "приймається обласною державною адміністрацією, Радою міністрів Автономної Республіки Крим" замінити словами "приймається обласною радою, Верховною Радою Автономної Республіки Крим" | Враховано | 1. У разі, якщо рішення районної ради про районний бюджет на плановий бюджетний рік не затверджене у термін, визначений частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України, рішення про встановлення обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування приймається обласною радою, Верховною Радою Автономної Республіки Крим за поданням обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, виходячи з норм Бюджетного кодексу України, цього Закону та постанови Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування. |
-15- Нощенко М.П. у пункті 1 статті 8 слова "приймається обласною державною адміністрацією, Радою міністрів Автономної Республіки Крим" замінити словами "приймається обласною радою, Верховною Радою Автономної Республіки Крим за поданням обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим" | Враховано | |||
66. | 2. При розрахунках обсягів міжбюджетних трансфертів відповідно до частини 1 цієї статті враховуються наступні вимоги: | 2. При розрахунках обсягів міжбюджетних трансфертів відповідно до частини 1 цієї статті враховуються наступні вимоги: | ||
67. | 1)фінансові нормативи бюджетної забезпеченості та коефіцієнти вирівнювання застосовуються на рівні, визначеному постановою Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | 1)фінансові нормативи бюджетної забезпеченості та коефіцієнти вирівнювання застосовуються на рівні, визначеному постановою Кабінету Міністрів України про затвердження Формули розподілу обсягу міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування; | ||
68. | 2)коефіцієнти пофакторного впливу не застосовуються; | 2)коефіцієнти пофакторного впливу не застосовуються; | ||
69. | 3)показники кількості споживачів визначаються на підставі спільних рішень відповідних рад територіальних громад і укладених угод, а у випадку їх відсутності - в розрахунку на кількість населення чи споживачів послуг, що проживають на території відповідної ради; | 3)показники кількості споживачів визначаються на підставі спільних рішень відповідних рад територіальних громад і укладених угод, а у випадку їх відсутності - в розрахунку на кількість населення чи споживачів послуг, що проживають на території відповідної ради; | ||
70. | 4) нерозподілені видатки, передбачені відповідно до частини 9 статті 5 цього Закону, перерозподіляються між бюджетами сіл, селищ, міст районного значення пропорційно загальному розрахунковому обсягу видатків, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, відповідного бюджету місцевого самоврядування. | 4) нерозподілені видатки, передбачені відповідно до частини 9 статті 5 цього Закону, перерозподіляються між бюджетами сіл, селищ, міст районного значення пропорційно загальному розрахунковому обсягу видатків, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, відповідного бюджету місцевого самоврядування. | ||
71. | 3. Розрахунки обсягів дотації вирівнювання бюджетам сіл, селищ та міст районного значення, та коштів, що передаються до районного бюджету, здійснені обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим) мають бути доведені до відома відповідних органів місцевого самоврядування. | 3. Розрахунки обсягів дотації вирівнювання бюджетам сіл, селищ та міст районного значення, та коштів, що передаються до районного бюджету, здійснені обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим) мають бути доведені до відома відповідних органів місцевого самоврядування. | ||
72. | 4. Рішення про затвердження обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування приймається обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим) не пізніше, ніж у місячний термін після терміну, встановленому частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України для затвердження районних бюджетів. | -16- Баранівський О.П. у пункті 4 статті 8 слова "приймається обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим)" замінити словами "приймається обласною радою (Верховною Радою Автономної Республіки Крим)" | Враховано | 4. Рішення про затвердження обсягів міжбюджетних трансфертів (дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету) між районним бюджетом та бюджетами місцевого самоврядування приймається обласною радою (Верховною Радою Автономної Республіки Крим) не пізніше, ніж у місячний термін після терміну, встановленого частиною 2 статті 77 Бюджетного кодексу України для затвердження районних бюджетів. |
73. | 5. Перерахування дотації вирівнювання та коштів, що передаються з бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджет, здійснюється органами Державного казначейства України в обсягах, визначених у рішенні обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятого відповідно до частини 1 статті 8 цього Закону, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. | -17- Баранівський О.П. у пункті 5 статті 8 слова "рішенні обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим" замінити словами "рішенні обласної ради, Верховної Ради Автономної Республіки Крим" | Враховано | 5. Перерахування дотації вирівнювання та коштів, що передаються з бюджетів місцевого самоврядування до районного бюджет, здійснюється органами Державного казначейства України в обсягах, визначених у рішенні обласної ради, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, прийнятого відповідно до частини 1 статті 8 цього Закону, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. |
74. | 6.У рішенні районної ради про бюджет показники дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету, визначені обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим) згідно з вимогами цієї статті, не можуть бути погіршеними (обсяги дотації вирівнювання не можуть бути зменшені, а обсяги коштів, що передаються до районного бюджету, не можуть бути збільшені). | -18- Горбаль В.М. Частину 6 статті 8 після слів "У рішенні районної ради про бюджет" доповнити словами "незатвердженому у термін, визначений ч.2 ст.77 Бюджетного кодексу України" (Пропонується уточнити, що вимоги частини 6 цієї статті поширюються не на усі рішення районних рад, а лише на ті рішення, що не затверджені у встановлений строк) | Враховано | 6.У рішенні районної ради про бюджет, незатвердженому у термін, визначений ч.2 ст.77 Бюджетного кодексу України, показники дотації вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету, визначені обласною радою (Верховною Радою Автономної Республіки Крим) згідно з вимогами цієї статті, не можуть бути погіршеними (обсяги дотації вирівнювання не можуть бути зменшені, а обсяги коштів, що передаються до районного бюджету, не можуть бути збільшені). |
-19- Баранівський О.П. у пункті 6 статті 8 слова "визначені обласною державною адміністрацією (Радою міністрів Автономної Республіки Крим)" замінити словами "визначені обласною радою (Верховною Радою Автономної Республіки Крим)" | Враховано | |||
75. | 7. Дія положень цієї статті не розповсюджується на випадки, коли Закон про Державний бюджет України не ухвалено у другому читанні до початку нового бюджетного періоду. | -20- Горбаль В.М. частину 7 статті 8 викласти у наступній редакції: "Дія положень цієї статті не розповсюджується на випадки, коли проект Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік не ухвалено у другому читанні до початку нового бюджетного періоду" (редакційне уточнення). | Враховано | 7. Дія положень цієї статті не розповсюджується на випадки, коли проект Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік не ухвалено у другому читанні до початку нового бюджетного періоду. |
76. | Стаття 9. Прикінцеві положення | Стаття 10. Прикінцеві положення | ||
77. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, а стаття 4 та частина 3 статті 7 - з 1 січня 2004 року. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, а стаття 4 та частина 3 статті 7 - з 1 січня 2004 року. | ||
78. | 2. Кабінету Міністрів України у місячний термін розробити та затвердити порядок перерахування дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету, відповідно до частини 5 статті 8 цього Закону. | 2. Кабінету Міністрів України у місячний термін розробити та затвердити порядок перерахування дотацій вирівнювання та коштів, що передаються до районного бюджету, відповідно до частини 5 статті 8 цього Закону. |