Кількість абзаців - 52 Таблиця поправок


Про організацію оборонного планування (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про організацію оборонного планування      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про організацію оборонного планування  
1. Цей Закон визначає принципи, основні завдання та зміст оборонного планування.   -1- Крючков Г.К.
Преамбулу викласти в такій редакції: "Цей Закон визначає принципи, завдання, зміст і порядок планування в галузі оборони та координації дій органів державної влади у цій сфері". Уточнити редакцію окремих положень проекту.  
Враховано   Цей Закон визначає завдання, принципи, зміст і порядок планування в галузі оборони та координації дій органів державної влади в цій сфері.  
2. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
3. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:   -2- Крючков Г.К.
У статті 1 перелік термінів доповнити визначенням стратегії національної безпеки. Змінити порядок викладу термінів, значення яких викладається у цієї статті.  
Враховано   У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: Стратегія національної безпеки України - узгоджена за метою, завданнями, умовами і засобами довгострокова комплексна програма практичних дій щодо забезпечення захищеності життєво важливих інтересів особи, суспільства і держави від зовнішніх і внутрішніх загроз. Стратегія національної безпеки України є основою для комплексного планування діяльності органів державної влади у сфері оборони і національної безпеки; Стратегія воєнної безпеки - складова частина Стратегії національної безпеки України, яка визначає напрями запобігання та нейтралізації реальних і потенційних загроз національній безпеці України у воєнній сфері; стратегічне планування - функція державного управління, що визначає мету, завдання, пріоритети та комплекс заходів стосовно реалізації державної політики у сфері оборони та військового будівництва; Стратегічний оборонний бюлетень - концептуальний довгостроковий програмний документ з реформування та розвитку Збройних Сил України та інших складових Воєнної організації держави; оборонне планування - складова частина системи стратегічного планування та управління державними ресурсами у сфері оборони, що здійснюється у встановлені законом строки з метою забезпечення необхідного рівня обороноздатності держави шляхом обґрунтування перспектив розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань з урахуванням характеру реальних і потенційних загроз у воєнній сфері та економічних можливостей держави, із зазначенням конкретних заходів, виконавців та термінів їх реалізації;  
    -3- Заплатинський В.М.
Статтю 1 доповнити частиною 7 наступного змісту: "Стратегія національної безпеки - система політичних, економічних, соціальних, воєнних, наукових, науково-технічних, інформаційних, правових, організаційних, інших заходів щодо захищеності життєво важливих інтересів людини і громадянина, суспільства і держави, за якою забезпечуються сталий розвиток суспільства, своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізація реальних та потенційних загроз національним інтересам;".  
таття 1 доповнена визначенням стратегії національної безпеки, редакція якої враховує положення цієї пропозиції   
    -4- Рудковський Д.О.
Статтю 1 доповнити визначеннями стратегічного планування та Стратегічного оборонного бюлетеня.  
Враховано    
4. директива з оборонного планування - документ, який визначає основні показники оборонного планування;      директива з оборонного планування - документ, який визначає основні показники оборонного планування;  
5. комплексні цільові програми розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань - програми, що розробляються центральними органами виконавчої влади, які здійснюють керівництво військовими формуваннями, з метою визначення перспективних цілей, завдань та практичних заходів організаційного (технічного) і соціально-економічного характеру щодо розвитку відповідних військових формувань, з урахуванням визначених строків планування та основних (орієнтовних) показників забезпечення матеріальними, фінансовими і людськими ресурсами (далі - державні ресурси) у сфері оборони;   -5- Беспалий Б.Я.
У цієї частині і в частині 1 статті 5 зняти дужки зі слів "технічного" і "орієнтовних". Вираз "комплексні цільові програми" замінити на "державні програми" та додати: "Державні програми можуть включати декілька цільових програм.".  
Враховано   державні програми розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань - програми, що розробляються центральними органами виконавчої влади, які здійснюють керівництво військовими формуваннями, з метою визначення перспективних цілей, завдань та практичних заходів організаційно-технічного і соціально-економічного характеру щодо розвитку відповідних військових формувань, з урахуванням визначених строків планування та основних орієнтовних показників забезпечення матеріальними, фінансовими і людськими ресурсами (далі - державні ресурси) у сфері оборони. Державні програми можуть включати декілька цільових програм.  
6. оборонний бюджет - видатки, передбачені у Державному бюджеті України на оборону;   -6- Гаврилюк В.В.
У цьому визначенні додати слово "національну" перед словом "оборону".  
Враховано    
7. оборонне планування - складова частина системи планування оборони держави та управління у сфері оборони, що здійснюється з метою визначення заходів, спрямованих на досягнення необхідного рівня обороноздатності держави, шляхом обґрунтування перспектив розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, що найбільшою мірою відповідають характеру реальних і потенційних загроз у воєнній сфері, засадам стратегічного застосування Збройних Сил України, економічним та демографічним можливостям держави. Оборонне планування забезпечує здійснення заходів з підготовки держави до оборони відповідно до встановлених строків планування та прогнозних видатків на оборону;   -7- Крючков Г.К.
Визначення оборонного планування дати у такій редакції: "оборонне планування - складова частина системи стратегічного планування та управління державними ресурсами у сфері оборони, що здійснюється у встановлені законом строки з метою забезпечення необхідного рівня обороноздатності держави шляхом обґрунтування перспектив розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань з урахуванням характеру реальних і потенційних загроз у воєнній сфері та економічних можливостей держави, із зазначенням конкретних заходів, виконавців та термінів їх реалізації;".  
Враховано    
    -8- Беспалий Б.Я.
У попередній частині слова "характеру реальних і потенційних загроз у воєнній сфері, засадам стратегічного застосування Збройних Сил України" замінити словами "Воєнної доктрини України".  
едакція цієї частини змінена. Але посилання на необхідність врахування загроз у воєнній сфері більш відповідає змісту і призначенню цього законопроекту   
8. основні показники оборонного планування - вихідні дані для оборонного планування, які включають завдання мирного та воєнного часу для військових формувань на плановий період, пріоритетні цілі їх розвитку, перелік основних оборонних програм, аналіз стану та оцінку тенденцій розвитку військових формувань, основні параметри підготовки військ (сил), мету, завдання, строки, порядок розроблення, узгодження та затвердження документів планування, інші необхідні дані;   -9- Беспалий Б.Я.
У цій частині і в частині 1 статті 8 вилучити слово " (сил)".  
Відхилено У Збройних Силах є і війська, і сили.  основні показники оборонного планування - вихідні дані для оборонного планування, які включають завдання мирного та воєнного часу для військових формувань на плановий період, пріоритетні цілі їх розвитку, перелік основних оборонних програм, аналіз стану та оцінку тенденцій розвитку військових формувань, основні (орієнтовні) показники забезпечення потреб оборони матеріальними, фінансовими і людськими ресурсами, мету, завдання, строки, порядок розроблення, узгодження та затвердження документів планування, інші необхідні дані;  
    -10- Тарасюк Б.І.
У цій частині після слів "тенденцій розвитку військових формувань" додати: "основні (орієнтовні) показники забезпечення потреб оборони матеріальними, фінансовими і людськими ресурсами", а слова "основні параметри підготовки військ (сил)" виключити.  
Враховано    
9. стратегія воєнної безпеки - складова частина Стратегії національної безпеки України, яка визначає напрями запобігання та нейтралізації реальних і потенційних загроз національній безпеці України у воєнній сфері.   -11- Рудковський Д.О.
Статтю 1 доповнити переліком суб'єктів та об'єктів оборонного планування.  
Враховано , нумерацію наступних статей проекту змінено  оборонний бюджет - видатки, передбачені в Державному бюджеті України на оборону держави. Стаття 2. Суб'єкти та об'єкти оборонного планування Суб'єктами оборонного планування в межах наданих Конституцією і законами України повноваження є: Верховна Рада України; Президент України; Кабінет Міністрів України; Рада національної безпеки і оборони України; центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України та іншими військовими формуваннями; Генеральний штаб Збройних Сил України; місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування; урядові комісії, міжгалузеві та відомчі робочі групи. Об'єктами оборонного планування є: Збройні Сили України, інші військові формування, а також органи виконавчої влади, підприємства, установи і організації, діяльність яких може впливати на обороноздатність держави.  
10. Стаття 2. Основні принципи оборонного планування      Стаття 3. Основні принципи оборонного планування  
11. Оборонне планування здійснюється за такими принципами: відповідність оборонного планування засадам державної політики у сфері національної безпеки і оборони України;   -12- Крючков Г.К.
Заголовок частини 1 та пункт 1 частини 1 статті 2 об'єднати та викласти в такій редакції: "Оборонне планування здійснюється з метою забезпечення відповідності перспективних і поточних планів, державних програм, дій органів державної влади у сфері національної безпеки та оборони засадам державної політики і оборони України на основі:".  
Враховано   Оборонне планування здійснюється з метою забезпечення відповідності перспективних і поточних планів, державних програм, дій органів державної влади у сфері національної безпеки та оборони засадам державної політики і оборони України на основі:  
12. застосування програмно-цільового методу для забезпечення оптимального і ефективного використання державних ресурсів;      застосування програмно-цільового методу для забезпечення оптимального і ефективного використання державних ресурсів;  
13. системність і паралельність процесу оборонного планування із збереженням колегіальності у прийнятті рішень;      системності і паралельності процесу оборонного планування зі збереженням колегіальності у прийнятті рішень;  
14. самостійність і відповідальність учасників оборонного планування за визначення основних показників оборонного планування;   -13- Гаврилюк В.В.
Частину 1 статті 2 доповнити пунктами: "безперервності управління процесом оборонного планування;"; "своєчасності та адекватності заходів захисту національних інтересів України від зовнішніх і внутрішніх загроз у воєнній сфері;".  
Враховано   самостійності і відповідальності суб'єктів оборонного планування за визначення основних показників оборонного планування; безперервності управління процесом оборонного планування; своєчасності та адекватності заходів захисту національних інтересів України від зовнішніх і внутрішніх загроз у воєнній сфері;  
15. гарантування державою забезпечення реалізації заходів оборонного планування;   -14- Крючков Г.К.
Це положення викласти у такій редакції: "гарантування державою організаційно-технічного, науково-методичного, інформаційного, матеріального та фінансового забезпечення реалізації планів і державних програм у сфері оборони та забезпечення їх ефективного використання;".  
Враховано   гарантування державою організаційно-технічного, науково-методичного, інформаційного, матеріального та фінансового забезпечення реалізації планів і державних програм у сфері оборони та забезпечення їх ефективного використання;  
16. установлення демократичного цивільного контролю над Збройними Силами України та іншими військовими формуваннями.      установлення демократичного цивільного контролю над Збройними Силами України та іншими військовими формуваннями.  
17. Стаття 3. Основні завдання та види оборонного планування      Стаття 4. Основні завдання та види оборонного планування  
18. Основними завданнями оборонного планування є:      Основними завданнями оборонного планування є:  
19. систематичне проведення оцінки реальних і потенційних загроз у воєнній сфері, визначення взаємозв'язку між цілями і завданнями діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань;   -15- Тарасюк Б.І.
У частині першій цієї статті додати абзац наступного змісту: "визначення (уточнення) засад державної політики у сфері оборони".  
Враховано з уточненням редакції  систематичне проведення, виходячи з засад державної політики у сфері оборони, оцінки реальних і потенційних загроз у воєнній сфері, визначення взаємозв'язку між цілями і завданнями діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань;  
20. перегляд перспективних і поточних планів розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, які базуються на програмно-цільовому методі планування;      перегляд перспективних і поточних планів розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, які базуються на програмно-цільовому методі планування;  
21. створення і підтримання на належному рівні державних ресурсів у сфері оборони, а також ефективне управління ними для забезпечення розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань;      створення і підтримання на належному рівні державних ресурсів у сфері оборони, а також ефективне управління ними для забезпечення розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань;  
22. впровадження механізмів ринкової економіки у сфері оборонного планування для залучення інвестицій в оборонну промисловість.      упровадження механізмів ринкової економіки у сфері оборонного планування для залучення інвестицій в оборонну промисловість.  
23. Оборонне планування поділяється на довгострокове, середньострокове і короткострокове.   -16- Рудковський Д.О.
Статтю 3 доповнити переліком базових документів оборонного планування.  
Враховано з урахуван-ням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Оборонне планування поділяється на довгострокове, середньострокове і короткострокове. Основоположними документами оборонного планування є: законодавчі акти з питань національної безпеки та оборони, а також концептуальні документи з питань соціально-економічного розвитку; Стратегія національної безпеки України та Стратегія воєнної безпеки; Воєнна доктрина України; Державна програма розвитку Воєнної організації держави; Завдання Збройним Силам України та іншим військовим формуванням; Стратегічний оборонний бюлетень України; Державна програма розвитку озброєння та військової техніки; Державна програма реформування та розвитку оборонно-промислового комплексу.  
24. Стаття 4. Довгострокове оборонне планування      Стаття 5. Довгострокове оборонне планування  
25. Довгострокове оборонне планування здійснюється один раз на 12 років з метою визначення засад державної політики у сфері оборони та створення нормативно-правової бази для середньо- і короткострокового оборонного планування.   -17- Крючков Г.К.
Цю частину викласти у такій редакції: "Довгострокове оборонне планування здійснюється з метою визначення засад державної політики у сфері оборони та створення нормативно-правової бази для середньострокового і короткострокового оборонного планування. Довгострокові плани (державні програми) в сфері оборони складаються строком на 12 років.".  
Враховано   Довгострокове оборонне планування здійснюється з метою визначення (уточнення) засад державної політики у сфері оборони та створення нормативно-правової бази для середньострокового і короткострокового оборонного планування. Довгострокові плани (державні програми) у сфері оборони складаються строком на 12 років.  
    -18- Тарасюк Б.І.
У цій частині після слів "з метою визначення" додати: "(уточнення)".  
Враховано    
26. Під час здійснення довгострокового оборонного планування:      Під час здійснення довгострокового оборонного планування:  
27. Рада національної безпеки і оборони України на основі Стратегії національної безпеки України визначає стратегію воєнної безпеки, уточнює у разі потреби положення Воєнної доктрини України, завдання Збройних Сил України та інших військових формувань у сфері оборони, розглядає і подає на затвердження Президентові України проекти концепцій їх розвитку;   -19- Крючков Г.К.
Частину 3 статті 4 викласти у наступній редакції: "Рада національної безпеки і оборони України в межах своїх повноважень, визначених законом, на основі Стратегії національної безпеки України вносить Президенту України пропозиції щодо стратегії воєнної безпеки, уточнення, в разі потреби положень, Воєнної доктрини України, завдань Збройних Сил України та інших військових формувань, проекти концепцій і програм їх розвитку та інших документів з питань національної безпеки і оборони; з питань, що відносяться до компетенції Верховної Ради України, готуються відповідні законопроекти;".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Рада національної безпеки і оборони України в межах своєї компетенції, на основі Стратегії національної безпеки України вносить Президенту України пропозиції щодо стратегії воєнної безпеки, уточнення, в разі потреби, положень Воєнної доктрини України, завдань Збройних Сил України та інших військових формувань, проекти концепцій і програм їх розвитку та інших документів з питань національної безпеки і оборони. З питань, що належать до повноважень Верховної Ради України, розробляються відповідні законопроекти; Президент України, звертаючись до Верховної Ради України з Посланням про внутрішнє і зовнішнє становище України, визначає, серед іншого, стратегію національної безпеки та подає (при необхідності) пропозиції про зміни до чинних законів з питань національної безпеки і оборони;  
    -20- Тарасюк Б.І.
Доповнити цю частину словами "Збройних Сил України та інших військових формувань".  
Враховано з уточненням редакції   
    -21- Заплатинський В.М.
У частині 3 статті 4 після слів "безпеки України" викласти у наступній редакції: "розробляє та подає пропозиції Президентові України щодо визначення стратегічних національних інтересів України, концептуальних підходів та напрямів забезпечення національної безпеки і оборони, проектів Воєнної доктрини, директив Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, інших нормативних актів та документів з питань національної безпеки і оборони.".  
едакція частини 3 статті 4 змінена. Її зміст враховує зазначені пропозиції   
    -22- Тарасюк Б.І.
Доповнити статтю новою частиною такого змісту: "Президент України, звертаючись з Посланням до Верховної Ради України, визначає, серед іншого, стратегію національної безпеки та подає (при необхідності) пропозиції про зміни до Закону України "Про основи національної безпеки України".  
Враховано з уточненням редакції   
28. Кабінет Міністрів України розробляє макроекономічні показники стану і розвитку національної економіки, у тому числі оборонно-промислового комплексу, визначає прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону, орієнтовні показники обсягів державного оборонного замовлення, схвалює проекти концепцій розвитку військових формувань і вносить їх на розгляд Ради національної безпеки і оборони України;   -23- Крючков Г.К.
Цю частину викласти у такій редакції: "Кабінет Міністрів України розробляє макроекономічні показники розвитку національної економіки, у тому числі оборонно-промислового комплексу, за поданням Державної комісії з питань реформування, розвитку Збройних Сил України, інших військових формувань, озброєння та військової техніки, визначає прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням орієнтовних показників обсягів державного оборонного замовлення, узагальнює пропозиції щодо порядку стратегічного та оборонного планування, мобілізаційної підготовки, підготовки території держави до оборони на випадок воєнної загрози і вносить їх на розгляд Ради національної безпеки і оборони України, схвалює проекти концепцій і цільових програм розвитку Збройних Сил України, інших складових Воєнної організації держави; ".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління та пропозицій народного депутата України Б.Тарасюка  Кабінет Міністрів України, розробляючи макроекономічні показники розвитку національної економіки, у тому числі оборонно-промислового комплексу, визначає матеріальні, фінансові і людські ресурси для гарантованого забезпечення потреб оборони, прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням орієнтовних показників обсягів державного оборонного замовлення, узагальнює пропозиції щодо порядку стратегічного та оборонного планування, мобілізаційної підготовки, підготовки території держави до оборони на випадок воєнної загрози, організує розробку і попередньо схвалює проекти Концепції і Державної програми розвитку Воєнної організації держави, проекти концепцій і цільових програм розвитку Збройних Сил України, інших складових Воєнної організації держави та вносить їх на розгляд Ради національної безпеки і оборони України;  
    -24- Тарасюк Б.І.
Цю частину викласти в такій редакції: "Кабінет Міністрів України, розробляючи макроекономічні показники розвитку національної економіки, у тому числі оборонно-промислового комплексу, визначає матеріальні, фінансові і людські ресурси для гарантованого забезпечення потреб оборони, прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням орієнтовних показників обсягів державного оборонного замовлення, узагальнює пропозиції щодо порядку стратегічного та оборонного планування, мобілізаційної підготовки, підготовки території держави до оборони на випадок воєнної загрози, організує розробку і попередньо схвалює проекти концепцій і цільових програм розвитку Збройних Сил України, інших складових Воєнної організації держави та вносить їх на розгляд Ради національної безпеки і оборони України".  
Враховано    
29. центральні органи виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, розробляють проекти концепцій розвитку відповідних військових формувань, у яких зазначаються мета, завдання, принципи, напрями, пріоритети та етапи їх розвитку на плановий період, і вносять їх на розгляд Кабінету Міністрів України.   -25- Крючков Г.К.
Частину 5 статті 4 викласти у такій редакції: "центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, розробляють проекти державних програм розвитку цих формувань, та надають їх за належністю на затвердження Верховною Радою України.".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, розробляють проекти державних програм розвитку цих формувань та надають їх на затвердження в порядку, встановленому законом. Довгострокове оборонне планування є основою для середньострокового і короткострокового планування.  
    -26- Гаврилюк В.В.
Статтю 4 доповнити частиною наступного змісту: "Довгострокове оборонне планування є основою для середньострокового планування.".  
Враховано    
30. Стаття 5. Середньострокове оборонне планування      Стаття 6. Середньострокове оборонне планування  
31. Середньострокове оборонне планування здійснюється один раз на 6 років з метою визначення комплексу практичних заходів організаційного (технічного) і соціально-економічного характеру, що забезпечують підтримання необхідного рівня обороноздатності держави на плановий період.   -27- Рудковський Д.О.
Частину 1 статті 5 викласти у такій редакції: "Середньострокове оборонне планування здійснюється з метою визначення комплексу заходів організаційно-технічного і соціально-економічного характеру, що забезпечують підтримання необхідного рівня обороноздатності держави на плановий період. Середньострокові плани (державні програми) у сфері оборони складаються строком на 6 років.".  
Враховано   Середньострокове оборонне планування здійснюється з метою визначення комплексу заходів організаційно-технічного і соціально-економічного характеру, що забезпечують підтримання необхідного рівня обороноздатності держави на плановий період. Середньострокові плани (державні програми) у сфері оборони складаються строком на шість років.  
32. Під час здійснення середньострокового оборонного планування:      Під час здійснення середньострокового оборонного планування:  
33. Кабінет Міністрів України затверджує основні завдання центральних органів виконавчої влади у сфері оборони, прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону та орієнтовні показники обсягів державного оборонного замовлення, а також проекти комплексних цільових програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань;   -28- Гаврилюк В.В.
Частину 3 статті 5 викласти у такій редакції: "Кабінет Міністрів України затверджує основні завдання центральних органів виконавчої влади у сфері оборони, концепції та цільові програми, прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням орієнтовних показників обсягів державного оборонного замовлення; ".  
Враховано   Кабінет Міністрів України затверджує основні завдання центральних органів виконавчої влади у сфері оборони, концепції та державні цільові програми, прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням орієнтовних показників обсягів державного оборонного замовлення;  
34. центральні органи виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, на основі затверджених Президентом України концепцій розвитку відповідних військових формувань розробляють проекти комплексних цільових програм розвитку цих формувань;   -29- Доманський А.І.
Частину 4 статті 5 викласти у такій редакції: "центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, на основі затверджених Президентом України концепцій розвитку відповідних військових формувань, розробляють проекти державних програм розвитку цих формувань та подають їх за належністю на затвердження Верховною Радою України;".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, на основі затверджених Президентом України концепцій розвитку відповідних військових формувань розробляють проекти державних програм розвитку цих формувань та подають їх на затвердження в порядку, встановленому законом.  
35. Міністерство оборони України разом з іншими центральними органами виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, видає директиву з оборонного планування. У разі потреби зазначеними центральними органами виконавчої влади розробляються плани-графіки виконання комплексних цільових програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, а також їх забезпечення відповідними державними ресурсами.   -30- Андресюк Б.П.
Частину 5 статті 5 викласти у такій редакції: "Міністерство оборони України разом з іншими центральними органами виконавчої влади, що здійснюють керівництво відповідними військовими формуваннями, видає директиву або інший нормативний документ з організації оборонного планування. У разі потреби зазначеними центральними органами виконавчої влади розробляються і вносяться на затвердження Кабінету Міністрів України плани-графіки виконання державних програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, а також забезпечення їх відповідними ресурсами.".  
Враховано   Міністерство оборони України разом з іншими центральними органами виконавчої влади, що здійснюють керівництво відповідними військовими формуваннями, видає директиву або інший нормативний документ з організації оборонного планування. У разі потреби зазначеними центральними органами виконавчої влади розробляються і вносяться на затвердження Кабінету Міністрів України плани-графіки виконання державних програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань, а також забезпечення їх відповідними ресурсами.  
    -31- Гаврилюк В.В.
Статтю 5 доповнити частиною наступного змісту: "Середньострокове оборонне планування є основою для короткострокового оборонного планування.".  
икладено в іншій редакції у статті 4 проекту   
36. Стаття 6. Короткострокове оборонне планування      Стаття 7. Короткострокове оборонне планування  
37. Короткострокове оборонне планування здійснюється один раз на 2 роки з метою деталізації виконання комплексних цільових програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань шляхом розроблення планів розвитку цих формувань, а також своєчасного їх коригування.   -32- Андресюк Б.П.
Частину 1 статті 6 викласти у такій редакції: "Короткострокове оборонне планування передбачає щорічну розробку планів утримання та розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань на 2 роки, в яких деталізуються та конкретизуються і, при необхідності, коригуються державні програми розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань.".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Короткострокове оборонне планування передбачає щорічну розробку планів утримання та розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань на два роки, в яких деталізуються та конкретизуються і, за необхідності, коригуються у встановленому порядку державні програми розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань.  
38. Під час здійснення короткострокового оборонного планування:   -33- Чикал А.В.
Статтю 6 доповнити положенням такого змісту: "Рада національної безпеки і оборони України розглядає проект Закону України про Державний бюджет України по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України, та вносить Президенту України пропозиції щодо матеріального, фінансового, кадрового, організаційного та іншого забезпечення виконання заходів у сфері національної безпеки і оборони;".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Під час здійснення короткострокового оборонного планування: Рада національної безпеки і оборони України бере участь у розгляді проекту Закону України про Державний бюджет України по статтях, пов'язаних із забезпеченням національної безпеки і оборони України, та вносить Президенту України пропозиції щодо матеріального, фінансового, кадрового, організаційного та іншого забезпечення виконання заходів у сфері національної безпеки і оборони;  
39. Кабінет Міністрів України уточнює на 2 наступні роки прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону та показники обсягів державного оборонного замовлення, а також затверджує показники видатків на оборону та показники обсягів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік;   -34- Крючков Г.К.
Частину 3 статті 6 викласти у такій редакції: "Кабінет Міністрів України уточнює на наступні два роки прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням обсягів державного оборонного замовлення, передбачає у проекті Закону України про Державний бюджет України, який вноситься на затвердження Верховною Радою України, показники видатків на національну оборону та обсягів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік з урахуванням відповідного рішення Ради національної безпеки і оборони України, здійснює контроль за виконанням державних програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань;".  
Враховано   Кабінет Міністрів України уточнює на наступні два роки прогнозні показники видатків Державного бюджету України на оборону з урахуванням обсягів державного оборонного замовлення, передбачає у проекті Закону України про Державний бюджет України, який подається Верховній Раді України, показники видатків на національну оборону та обсягів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік з урахуванням відповідного рішення Ради національної безпеки і оборони України, здійснює контроль за виконанням державних програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань;  
40. центральні органи виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, розробляють плани розвитку відповідних військових формувань, бюджетний запит та пакет документів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік, а також пропозиції до проекту Державного бюджету України та проекту основних показників державного оборонного замовлення на другий наступний рік.   -35- Сімонов В.Д.
Частину 4 статті 6 викласти у такій редакції: "центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, розробляють плани утримання та розвитку відповідних військових формувань, бюджетні запити та сукупність документів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік, а також пропозиції до проекту Державного бюджету України та проекту основних показників державного оборонного замовлення на другий наступний рік;".  
Враховано   центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, розробляють плани утримання та розвитку відповідних військових формувань, бюджетні запити та сукупність документів державного оборонного замовлення на наступний бюджетний рік, а також пропозиції до проекту Державного бюджету України та проекту основних показників державного оборонного замовлення на другий наступний рік; короткострокові плани утримання та розвитку військових формувань затверджуються керівником відповідного центрального органу виконавчої влади, який здійснює керівництво ними.  
    -36- Рудковський Д.О.
Статтю 6 доповнити частиною наступного змісту: "короткострокові плани утримання та розвитку військових формувань затверджуються безпосереднім керівником центрального органу виконавчої влади.".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління   
41. Стаття 7. Координація заходів і контроль у сфері оборонного планування      Стаття 8. Координація заходів і контроль у сфері оборонного планування  
42. Координація заходів і контроль у сфері оборонного планування здійснюються Радою національної безпеки і оборони України.   -37- Крючков Г.К.
Статтю 7 доповнити положенням такого змісту: "Контроль за використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються для покриття видатків на оборону, від імені Верховної Ради України здійснює Рахункова палата".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Координація заходів і контроль у сфері оборонного планування здійснюються Радою національної безпеки і оборони України. Контроль за використанням коштів Державного бюджету України, що виділяються на оборону держави, від імені Верховної Ради України здійснює Рахункова палата.  
43. Кабінет Міністрів України організовує і здійснює контроль за виконанням комплексних цільових програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань.   -38- Тарасюк Б.І.
У цій частині після слів "Кабінет Міністрів України організовує" додати: "розробку".  
Враховано   Кабінет Міністрів України організовує розробку, виконання і здійснює контроль за виконанням державних програм розвитку Збройних Сил України та інших військових формувань.  
    -39- Гаврилюк В.В.
У цій частині додати слово "державних" перед словом "програм".  
Враховано    
44. Центральні органи виконавчої влади, що здійснюють керівництво військовими формуваннями, щороку до 1 вересня подають Кабінету Міністрів України звіт про стан оборонного планування, виконання оборонного бюджету та комплексних цільових програм розвитку відповідних військових формувань.   -40- Крючков Г.К.
Частину 3 статті 7 викласти у такій редакції: "Центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, щороку подають до Кабінету Міністрів України у встановлені терміни звіт про стан оборонного планування, виконання оборонного бюджету та державних програм розвитку відповідних військових формувань."  
Враховано   Центральні органи виконавчої влади, які здійснюють керівництво Збройними Силами України, іншими військовими формуваннями, щороку подають до Кабінету Міністрів України у встановлені терміни звіт про стан оборонного планування, виконання оборонного бюджету та державних програм розвитку відповідних військових формувань.  
45. У рамках оборонного планування для забезпечення формування і розроблення спільних засад виконання завдань оборонного планування, здійснення ефективної координації та взаємодії між центральним і місцевими органами виконавчої влади під час виконання цих завдань можуть утворюватися урядові, міжгалузеві та відомчі робочі групи (комісії).   -41- Гаврилюк В.В.
У цій частині додати слово "комісії" після слова "урядові", а слово " (комісії)" наприкінці речення вилучити.  
Враховано   У рамках оборонного планування для забезпечення формування і розроблення спільних засад виконання завдань оборонного планування, здійснення ефективної координації та взаємодії між центральним і місцевими органами виконавчої влади під час виконання цих завдань Кабінетом Міністрів України можуть утворюватися урядові комісії, міжгалузеві та відомчі робочі групи.  
    -42- Тарасюк Б.І.
У цій частині після слів "під час виконання цих завдань" додати: "Кабінетом Міністрів України".  
Враховано    
46. Стаття 8. Оборонний огляд      Стаття 9. Оборонний огляд  
47. Оборонний огляд - процедура перевірки стану і готовності Збройних Сил України та інших військових формувань до виконання визначених завдань у сфері оборони, відповідності структури, бойового і кількісного складу військ (сил) встановленому рівню забезпеченості державними ресурсами.   -43- Рудковський Д.О.
Частину 1 статті 8 викласти у такій редакції: "Оборонний огляд - процедура оцінки стану і готовності Збройних Сил України та інших військових формувань до виконання завдань у сфері оборони, за результатами якої розробляється Стратегічний оборонний бюлетень.".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Оборонний огляд - процедура оцінки стану і готовності Збройних Сил України та інших військових формувань до виконання завдань у сфері оборони, за результатами якої розробляється Стратегічний оборонний бюлетень та здійснюються заходи, спрямовані на зміцнення обороноздатності держави.  
48. Рішення щодо проведення оборонного огляду приймається Президентом України за поданням Ради національної безпеки і оборони України.      Рішення про проведення оборонного огляду приймаються Радою національної безпеки і оборони України та вводяться в дію указами Президента України.  
49. Кабінет Міністрів України організовує і контролює проведення центральними органами виконавчої влади та іншими заінтересованими державними органами оборонного огляду.   -44- Беспалий Б.Я.
Вилучити слово "державними".  
Відхилено   Кабінет Міністрів України організовує і контролює проведення оборонного огляду центральними органами виконавчої влади та іншими заінтересованими державними органами.  
50. Результати оборонного огляду відображаються у стратегічному оборонному бюлетені, організація розроблення якого покладається на Раду національної безпеки і оборони України, та враховуються під час здійснення оборонного планування.   -45- Рудковський Д.О.
Частину 4 статті 8 викласти у такій редакції: "Організація розробки Стратегічного оборонного бюлетеня покладається на Раду національної безпеки і оборони України.".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Організація розробки Стратегічного оборонного бюлетеня покладається на Раду національної безпеки і оборони України, яка подає Стратегічний оборонний бюлетень на схвалення Президентові України .  
51. Стаття 9. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -46- Крючков Г.К.
Статтю 9 виключити, замінивши її прикінцевими положеннями з наступним змістом: "ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України: забезпечити розробку і впровадження механізму та методології формування і бюджетного наповнення стратегічного, в тому числі оборонного, планування; у тримісячний строк подати Верховній Раді України пропозиції щодо приведення у відповідність з цим Законом інших актів законодавства України; провести власні нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".  
Враховано з уточненням редакції відповідно до зауважень Головного юридичного управління  Стаття 10. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України: забезпечити розробку і впровадження механізму та методології бюджетного фінансування стратегічного, у тому числі оборонного, планування; у тримісячний строк подати Верховній Раді України пропозиції щодо приведення у відповідність із цим Законом інших законодавчих актів України; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами ті іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.