Кількість абзаців - 110 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України ''Про м'ясо та м'ясні продукти'' (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. З А К О Н У К Р А Ї Н И      З А К О Н У К Р А Ї Н И  
1. Про м'ясо та м'ясні продукти      Про м'ясо та м'ясні продукти  
2. Цей Закон визначає організаційні та правові засади забезпечення якості і безпеки м'яса та м'ясних продуктів для життя, здоров'я населення і довкілля під час їх виробництва, переробки, пакування, зберігання, транспортування та реалізації, а також вивезення з України і ввезення в Україну.      Цей Закон визначає організаційні та правові засади забезпечення якості і безпеки м'яса та м'ясних продуктів для життя, здоров'я населення і довкілля під час їх виробництва, переробки, пакування, зберігання, транспортування та реалізації, а також вивезення з України і ввезення в Україну.  
3. Стаття 1. Терміни та їх визначення      Стаття 1. Терміни та їх визначення  
4. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:      У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:  
5. атестація - процедура оцінки санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного стану та технічних можливостей суб'єкта господарювання з метою забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає встановленим вимогам щодо якості та безпеки;      атестація - процедура оцінки санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного стану та технічних можливостей суб'єкта господарювання з метою забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає встановленим вимогам щодо якості та безпеки;  
6. загальновідомі назви - назви виробів, регламентовані вимогами чинних національних, регіональних і міжнародних стандартів;      загальновідомі назви - назви виробів, регламентовані вимогами чинних національних, регіональних і міжнародних стандартів;  
7. маркування ( інформація про м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;      маркування ( інформація про м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;  
8. мінімальна ціна на закупівлю сільськогосподарських і диких тварин, птиці - нижня межа ціни закупівлі (продажу) на внутрішньому ринку України;      мінімальна ціна на закупівлю сільськогосподарських і диких тварин, птиці - нижня межа ціни закупівлі (продажу) на внутрішньому ринку України;  
9. м'ясо ( туша тварини або її частина, що являє собою сукупність м'язової, жирової, сполучної тканин з кістками;      м'ясо ( туша тварини або її частина, що являє собою сукупність м'язової, жирової, сполучної тканин з кістками;  
10. м'ясо механічного обвалювання ( м'ясна маса, отримана шляхом механічного відокремлення м'яса від тушок птиці (окремих її частин), яловичих, свинячих та баранячих кісток і пісної баранини;      м'ясо механічного обвалювання ( м'ясна маса, отримана шляхом механічного відокремлення м'яса від тушок птиці (окремих її частин), яловичих, свинячих та баранячих кісток і пісної баранини;  
11. м'ясні продукти ( продукти, в яких м'ясна сировина становить не менше 50 відсотків;      м'ясні продукти ( продукти, в яких м'ясна сировина становить не менше 50 відсотків;  
12. м'ясна сировина ( м'ясо, піддане сортовому або спеціальному відокремленню, субпродукти, шкури, жири та продукти забою тварин чи полювання, що підлягають подальшій механічній, термічній та іншій промисловій обробці для виробництва м'ясної та іншої продукції;      м'ясна сировина ( м'ясо, піддане сортовому або спеціальному відокремленню, субпродукти, шкури, жири та продукти забою тварин чи полювання, що підлягають подальшій механічній, термічній та іншій промисловій обробці для виробництва м'ясної та іншої продукції;  
13. пакування ( засіб чи комплекс засобів, які забезпечують захист м'ясної сировини, м'яса та м'ясних продуктів від пошкоджень та забруднень;      пакування ( засіб чи комплекс засобів, які забезпечують захист м'ясної сировини, м'яса та м'ясних продуктів від пошкоджень та забруднень;  
14. сировина для виробництва м'яса ( сільськогосподарські та дикі тварини і птиця;      сировина для виробництва м'яса ( сільськогосподарські та дикі тварини і птиця;  
15. стихійний ринок - місце несанкціонованого продажу продуктів харчування, де відсутній постійний ветеринарно-санітарний контроль якості та безпеки харчових продуктів;      стихійний ринок - місце несанкціонованого продажу продуктів харчування, де відсутній постійний ветеринарно-санітарний контроль якості та безпеки харчових продуктів;  
16. суб'єкт господарювання ( юридична особа незалежно від форми власності, а також фізична особа ( суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.      суб'єкт господарювання ( юридична особа незалежно від форми власності, а також фізична особа ( суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
17. Стаття 2. Законодавство про м'ясо та м'ясні продукти      Стаття 2. Законодавство про м'ясо та м'ясні продукти  
18. Законодавство України про м'ясо та м'ясні продукти складається із цього Закону та інших нормативно-правових актів.      Законодавство України про м'ясо та м'ясні продукти складається із цього Закону та інших нормативно-правових актів.  
19. Стаття 3. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 3. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
20. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів проводиться шляхом встановлення норм цих показників у нормативно-правових актах, стандартах та інших нормативних документах на продукцію.      Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів проводиться шляхом встановлення норм цих показників у нормативно-правових актах, стандартах та інших нормативних документах на продукцію.  
21. У процесі розроблення, прийняття та перевірки нормативно-правових актів, стандартів та інших нормативних документів на м'ясо, м'ясну сировину і м'ясні продукти, а також внесення змін до них необхідно враховувати такі вимоги:      У процесі розроблення, прийняття та перевірки нормативно-правових актів, стандартів та інших нормативних документів на м'ясо, м'ясну сировину і м'ясні продукти, а також внесення змін до них необхідно враховувати такі вимоги:  
22. забороняється використання у м'ясних продуктах вищого сорту, дитячого та дієтичного харчування - м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, а також стабілізаторів, емульгаторів, консервантів, барвників, антиоксидантів, карагенанів, згущувачів тощо (крім нітриту натрію, фосфатів, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;      забороняється використання у м'ясних продуктах вищого сорту, дитячого та дієтичного харчування - м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, а також стабілізаторів, емульгаторів, консервантів, барвників, антиоксидантів, карагенанів, згущувачів тощо (крім нітриту натрію, фосфатів, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;  
23. дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, за умови, що їх загальна кількість не перевищує у рецептурах м'ясних продуктів першого сорту 30 відсотків загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання ( 10 відсотків, другого сорту ( відповідно 40 і 20 відсотків, третього сорту ( відповідно      дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, за умови, що їх загальна кількість не перевищує у рецептурах м'ясних продуктів першого сорту 30 відсотків загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання ( 10 відсотків, другого сорту ( відповідно 40 і 20 відсотків, третього сорту ( відповідно  
24. 50 і 30 відсотків.      50 і 30 відсотків.  
25. У консервах і напівфабрикатах дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, але не більше 25 (для виробів із тіста - не більше 40) відсотків загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання - до 10 відсотків.      У консервах і напівфабрикатах дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, але не більше 25 (для виробів із тіста - не більше 40) відсотків загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання - до 10 відсотків.  
26. Дозволяється використання білкових стабілізаторів, шкурки свинячої у виробництві вищого сорту кров'яних, ліверних ковбас, сальтисонів та паштетів.      Дозволяється використання білкових стабілізаторів, шкурки свинячої у виробництві вищого сорту кров'яних, ліверних ковбас, сальтисонів та паштетів.  
27. Стаття 4. Забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 4. Забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
28. З метою забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів забороняється приймання на переробку суб'єктами господарювання сільськогосподарських чи диких тварин, птиці від неатестованих суб'єктів господарювання.   -1- Калінчук В.А.
В частині 1 статті 4 після слів "не атестованих суб'єктів господарювання" доповнити словами " крім фізичних осіб"  
Враховано   З метою забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів забороняється приймання на переробку суб'єктами господарювання сільськогосподарських чи диких тварин, птиці від неатестованих суб'єктів господарювання, крім фізичних осіб.  
29. Забороняється присвоєння новим видам м'ясних продуктів загальновідомих назв, а також додавання окремих слів до загальновідомих назв.      Забороняється присвоєння новим видам м'ясних продуктів загальновідомих назв, а також додавання окремих слів до загальновідомих назв.  
30. М'ясні продукти, за винятком напівфабрикатів та консервів (крім яловичини тушкованої), повинні виготовлятися за сортами.      М'ясні продукти, за винятком напівфабрикатів та консервів (крім яловичини тушкованої), повинні виготовлятися за сортами.  
31. Забороняється відокремлення процесу пакування м'ясних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції.      Забороняється відокремлення процесу пакування м'ясних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції.  
32. Упаковка для м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів повинна бути виготовлена з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Пакувальні матеріали, що контактують з м'ясом, м'ясною сировиною та м'ясними продуктами, повинні бути нейтральними до них.      Упаковка для м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів повинна бути виготовлена з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я. Пакувальні матеріали, що контактують з м'ясом, м'ясною сировиною та м'ясними продуктами, повинні бути нейтральними до них.  
33. Маркування м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється з урахуванням вимог Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини".      Маркування м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється з урахуванням вимог Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини".  
34. Технологічне обладнання, тара, інвентар та транспортні засоби, в яких перевозяться і зберігаються м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, повинні виготовлятися з матеріалів, дозволених центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.      Технологічне обладнання, тара, інвентар та транспортні засоби, в яких перевозяться і зберігаються м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, повинні виготовлятися з матеріалів, дозволених центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.  
35. М'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що ввозяться на митну територію України, підлягають обов'язковому контролю відповідно до законодавства.      М'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що ввозяться на митну територію України, підлягають обов'язковому контролю відповідно до законодавства.  
36. Забороняється продаж м'яса та м'ясних продуктів на стихійних ринках.      Забороняється продаж м'яса та м'ясних продуктів на стихійних ринках.  
37. Законом можуть бути встановлені також інші вимоги щодо забезпечення якості і безпеки м'ясної сировини та м'ясних продуктів.      Законом можуть бути встановлені також інші вимоги щодо забезпечення якості і безпеки м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
38. Стаття 5. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти      Стаття 5. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти  
39. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що не відповідають встановленим вимогам, підлягають вилученню з обігу в установленому законом порядку.      Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що не відповідають встановленим вимогам, підлягають вилученню з обігу в установленому законом порядку.  
40. Вилучені з обігу неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти можуть бути повернуті в обіг у разі приведення їх у відповідність із встановленими вимогами шляхом промислової переробки, сортування, очищення, зміни цільового призначення тощо.      Вилучені з обігу неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти можуть бути повернуті в обіг у разі приведення їх у відповідність із встановленими вимогами шляхом промислової переробки, сортування, очищення, зміни цільового призначення тощо.  
41. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, які неможливо повернути в обіг, підлягають утилізації або знищенню в установленому законом порядку.      Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, які неможливо повернути в обіг, підлягають утилізації або знищенню в установленому законом порядку.  
42. Стаття 6. Обов'язки суб'єктів господарювання у сфері      Стаття 6. Обов'язки суб'єктів господарювання у сфері  
43. виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної      виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної  
44. сировини та м'ясних продуктів      сировини та м'ясних продуктів  
45. Суб'єкти господарювання, які здійснюють переробку, виробництво і реалізацію м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, зобов'язані:      Суб'єкти господарювання, які здійснюють переробку, виробництво і реалізацію м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, зобов'язані:  
46. забезпечувати виробництво продукції згідно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів;      забезпечувати виробництво продукції згідно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів;  
47. забезпечувати дотримання вимог санітарно-епідеміологічних та ветеринарно-санітарних норм і правил, а також виконувати розпорядження державної санітарно-епідеміологічної служби та державної служби ветеринарної медицини щодо здійснення протиепідемічних та протиепізоотичних заходів з метою запобігання розповсюдженню захворювань, спільних для людей та тварин;      забезпечувати дотримання вимог санітарно-епідеміологічних та ветеринарно-санітарних норм і правил, а також виконувати розпорядження державної санітарно-епідеміологічної служби та державної служби ветеринарної медицини щодо здійснення протиепідемічних та протиепізоотичних заходів з метою запобігання розповсюдженню захворювань, спільних для людей та тварин;  
48. вести в установленому порядку документацію, яка підтверджує забезпечення якості і безпеки готової продукції;      вести в установленому порядку документацію, яка підтверджує забезпечення якості і безпеки готової продукції;  
49. надавати доступ на територію підприємства представникам органів державного контролю (нагляду);      надавати доступ на територію підприємства представникам органів державного контролю (нагляду);  
50. надавати необхідні для здійснення державного контролю (нагляду) інформацію, документацію, зразки м'яса, компонентів рецептури, м'ясних продуктів для проведення лабораторних досліджень у кількості, що передбачається нормативними документами;      надавати необхідні для здійснення державного контролю (нагляду) інформацію, документацію, зразки м'яса, компонентів рецептури, м'ясних продуктів для проведення лабораторних досліджень у кількості, що передбачається нормативними документами;  
51. реалізувати м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти тільки відповідним чином маркованими та за наявності відповідних супровідних документів, що підтверджують їх ціну, якість і безпеку.      реалізувати м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти тільки відповідним чином маркованими та за наявності відповідних супровідних документів, що підтверджують їх ціну, якість і безпеку.  
52. Суб'єкти господарювання повинні забезпечувати постійний контроль якості і безпеки продукції у процесі її виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.      Суб'єкти господарювання повинні забезпечувати постійний контроль якості і безпеки продукції у процесі її виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.  
53. Стаття 7. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 7. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
54. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється згідно з вимогами Закону України "Про підтвердження відповідності".      Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється згідно з вимогами Закону України "Про підтвердження відповідності".  
55. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів є обов'язковим у всіх випадках їх реалізації.      Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів є обов'язковим у всіх випадках їх реалізації.  
56. Стаття 8. Атестація суб'єктів господарювання      Стаття 8. Атестація суб'єктів господарювання  
57. Суб'єкти господарювання, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають атестації на відповідність обов'язковим вимогам, встановленим нормативно-правовими актами, стандартами та іншими нормативними документами. Реалізація м'яса та м'ясних продуктів з неатестованих підприємств забороняється.   -2- Президент України
Друге речення частини першої статті 8 Закону викласти в такій редакції: "Реалізація сировини для виробництва м'яса, поставленої неатестованими суб'єктами господарювання, а також м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, вироблених чи перероблених не атестованими суб'єктами господарювання, забороняється".  
Враховано   Суб'єкти господарювання, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають атестації на відповідність обов'язковим вимогам, встановленим нормативно-правовими актами, стандартами та іншими нормативними документами, крім фізичних осіб. Реалізація сировини для виробництва м'яса, поставленої неатестованими суб'єктами господарювання, а також м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, вироблених чи перероблених не атестованими суб'єктами господарювання, забороняється.  
    -3- Калінчук В.А.
В частині 1 статті 8 після слів "іншими нормативними документами" доповнити словами " крім фізичних осіб"  
Враховано    
58. Порядок проведення атестації суб'єктів господарювання і форма атестата встановлюються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я і технічного регулювання та споживчої політики.      Порядок проведення атестації суб'єктів господарювання і форма атестата встановлюються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я і технічного регулювання та споживчої політики.  
59. Атестація суб'єкта господарювання проводиться один раз на 5 років.      Атестація суб'єкта господарювання проводиться один раз на 5 років.  
60. Стаття 9. Реєстр атестованих суб'єктів господарювання      Стаття 9. Реєстр атестованих суб'єктів господарювання  
61. Атестований суб'єкт господарювання заноситься до реєстру з присвоєнням йому відповідного номера.      Атестований суб'єкт господарювання заноситься до реєстру з присвоєнням йому відповідного номера.  
62. Ведення реєстру здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я, технічного регулювання та споживчої політики.      Ведення реєстру здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я, технічного регулювання та споживчої політики.  
63. У супровідних документах на м'ясо, м'ясну сировину, м'ясні продукти зазначається реєстраційний номер атестованого суб'єкта господарювання.      У супровідних документах на м'ясо, м'ясну сировину, м'ясні продукти зазначається реєстраційний номер атестованого суб'єкта господарювання.  
64. Реєстр атестованих суб'єктів господарювання не рідше одного разу на 6 місяців публікується в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики.      Реєстр атестованих суб'єктів господарювання не рідше одного разу на 6 місяців публікується в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики.  
65. Стаття 10. Переатестація суб'єкта господарювання      Стаття 10. Переатестація суб'єкта господарювання  
66. Підставами для переатестації суб'єкта господарювання є:      Підставами для переатестації суб'єкта господарювання є:  
67. зміна найменування суб'єкта господарювання (якщо така зміна не пов'язана з його реорганізацією);      зміна найменування суб'єкта господарювання (якщо така зміна не пов'язана з його реорганізацією);  
68. зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання;      зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання;  
69. зміна, пов'язана з проведенням суб'єктом господарювання нового виду діяльності;      зміна, пов'язана з проведенням суб'єктом господарювання нового виду діяльності;  
70. закінчення строку дії атестата суб'єкта господарювання.      закінчення строку дії атестата суб'єкта господарювання.  
71. Стаття 11. Зупинення дії атестата суб'єкта господарювання      Стаття 11. Зупинення дії атестата суб'єкта господарювання  
72. Дія атестата суб'єкта господарювання може бути тимчасово зупинена органом, який його видав, у разі порушення цим суб'єктом господарювання вимог нормативно-правових актів та нормативних документів про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини.      Дія атестата суб'єкта господарювання може бути тимчасово зупинена органом, який його видав, у разі порушення цим суб'єктом господарювання вимог нормативно-правових актів та нормативних документів про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини.  
73. Стаття 12. Анулювання атестата суб'єкта господарювання      Стаття 12. Анулювання атестата суб'єкта господарювання  
74. Атестат суб'єкта господарювання може бути анульованим у разі виявлення недостовірних даних у заяві та документах, поданих відповідному органу для проведення атестації, повторного або грубого порушення вимог законодавства у сфері виробництва харчової продукції, а також невиконання розпорядження цього органу про усунення порушень умов виробництва.      Атестат суб'єкта господарювання може бути анульованим у разі виявлення недостовірних даних у заяві та документах, поданих відповідному органу для проведення атестації, повторного або грубого порушення вимог законодавства у сфері виробництва харчової продукції, а також невиконання розпорядження цього органу про усунення порушень умов виробництва.  
75. Стаття 13. Державна підтримка та економічне стимулювання постачання сировини для виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 13. Державна підтримка та економічне стимулювання постачання сировини для виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
76. Державна підтримка та стимулювання виробництва м'яса, м'ясної сировини і м'ясних продуктів здійснюється на основі державної політики щодо пріоритетності розвитку м'ясної галузі агропромислового комплексу за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті на виконання державних програм шляхом:      Державна підтримка та стимулювання виробництва м'яса, м'ясної сировини і м'ясних продуктів здійснюється на основі державної політики щодо пріоритетності розвитку м'ясної галузі агропромислового комплексу за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті на виконання державних програм шляхом:  
77. надання бюджетної, кредитної та інвестиційної підтримки суб'єктам господарювання у процесі виробництва, зберігання, переробки м'яса, м'ясної сировини, м'ясних продуктів та задоволення потреб споживачів у якісній м'ясній продукції;      надання бюджетної, кредитної та інвестиційної підтримки суб'єктам господарювання у процесі виробництва, зберігання, переробки м'яса, м'ясної сировини, м'ясних продуктів та задоволення потреб споживачів у якісній м'ясній продукції;  
78. щорічного визначення внутрішньої потреби у м'ясі виходячи з мінімальних та раціональних норм споживання, забезпечення виробництва м'ясної продукції в широкому асортименті;      щорічного визначення внутрішньої потреби у м'ясі виходячи з мінімальних та раціональних норм споживання, забезпечення виробництва м'ясної продукції в широкому асортименті;  
79. створення рівних умов для вітчизняних товаровиробників та імпортерів м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів через удосконалення митно-тарифної політики щодо захисту вітчизняних виробників м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів;      створення рівних умов для вітчизняних товаровиробників та імпортерів м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів через удосконалення митно-тарифної політики щодо захисту вітчизняних виробників м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів;  
80. здійснення підтримки експорту м'яса, м'ясної сировини та м'ясної продукції шляхом пільгового кредитування, експортних премій та дотацій виробникам цієї продукції тваринництва;      здійснення підтримки експорту м'яса, м'ясної сировини та м'ясної продукції шляхом пільгового кредитування, експортних премій та дотацій виробникам цієї продукції тваринництва;  
81. створення умов для запровадження сприятливої цінової політики на м'ясо, м'ясну сировину та м'ясну продукцію з метою підвищення ефективності функціонування ринку цієї продукції через здійснення фінансових і товарних інтервенцій та державних дотацій.      створення умов для запровадження сприятливої цінової політики на м'ясо, м'ясну сировину та м'ясну продукцію з метою підвищення ефективності функціонування ринку цієї продукції через здійснення фінансових і товарних інтервенцій та державних дотацій.  
82. Стаття 14. Ціноутворення у сфері закупівлі тварин та встановлення торговельних надбавок      Стаття 14. Ціноутворення у сфері закупівлі тварин та встановлення торговельних надбавок  
83. Мінімальна ціна закупівлі сільськогосподарських і диких тварин, птиці в розрахунку на одиницю продукції або одну голову встановлюється виходячи із середньогалузевих нормативних витрат на їх виробництво та мінімального рівня прибутку.      Мінімальна ціна закупівлі сільськогосподарських і диких тварин, птиці в розрахунку на одиницю продукції або одну голову встановлюється виходячи із середньогалузевих нормативних витрат на їх виробництво та мінімального рівня прибутку.  
84. Мінімальний рівень цін встановлюється до початку бюджетного року. Виходячи з цього рівня визначається обсяг бюджетного фінансування заходів з підтримки цін закупівлі м'ясної сировини.      Мінімальний рівень цін встановлюється до початку бюджетного року. Виходячи з цього рівня визначається обсяг бюджетного фінансування заходів з підтримки цін закупівлі м'ясної сировини.  
85. При реалізації готової продукції - м'яса та м'ясних виробів промислового виробництва в роздрібній мережі встановлюється гранична межа (верхній рівень) торговельних надбавок.      При реалізації готової продукції - м'яса та м'ясних виробів промислового виробництва в роздрібній мережі встановлюється гранична межа (верхній рівень) торговельних надбавок.  
86. Порядок визначення мінімальних цін та середньогалузевих нормативних витрат на вирощування сільськогосподарських і диких тварин, птиці, рівень граничної межі торговельних надбавок встановлюються Кабінетом Міністрів України.      Порядок визначення мінімальних цін та середньогалузевих нормативних витрат на вирощування сільськогосподарських і диких тварин, птиці, рівень граничної межі торговельних надбавок встановлюються Кабінетом Міністрів України.  
87. Стаття 15. Державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 15. Державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
88. Органами, які здійснюють державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, відповідно до законодавства є:      Органами, які здійснюють державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, відповідно до законодавства є:  
89. з питань дотримання санітарних норм і правил, розроблення технічних умов на продукцію, визначення показників її безпеки на початку та на всіх етапах виробництва продукції, а також здійснення нагляду за використанням обладнання, тари, транспортних засобів - установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби;      з питань дотримання санітарних норм і правил, розроблення технічних умов на продукцію, визначення показників її безпеки на початку та на всіх етапах виробництва продукції, а також здійснення нагляду за використанням обладнання, тари, транспортних засобів - установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби;  
90. з питань дотримання ветеринарно-санітарних вимог під час розроблення технічних умов на продукцію, здійснення постійного контролю (нагляду) з проведенням моніторингових досліджень за показниками безпеки тварин, якістю продукції, у тому числі у разі її реалізації безпосередньо з підприємства, експортом та імпортом, використанням обладнання, тари, транспортних засобів, а також контролю за показниками безпеки продукції, який виконують самі підприємства, -державні установи ветеринарної медицини;      з питань дотримання ветеринарно-санітарних вимог під час розроблення технічних умов на продукцію, здійснення постійного контролю (нагляду) з проведенням моніторингових досліджень за показниками безпеки тварин, якістю продукції, у тому числі у разі її реалізації безпосередньо з підприємства, експортом та імпортом, використанням обладнання, тари, транспортних засобів, а також контролю за показниками безпеки продукції, який виконують самі підприємства - державні установи ветеринарної медицини;  
91. з питань розроблення та реєстрації виробником продукції вимог нормативних документів, пов'язаних з якістю продукції (крім показників безпеки та ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду і вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів - державні органи з питань технічного регулювання та споживчої політики;      з питань розроблення та реєстрації виробником продукції вимог нормативних документів, пов'язаних з якістю продукції (крім показників безпеки та ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду і вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів - державні органи з питань технічного регулювання та споживчої політики;  
92. з питань дотримання мінімальних цін на закупівлю сільськогосподарських і диких тварин, птиці - органи державного контролю за цінами.      з питань дотримання мінімальних цін на закупівлю сільськогосподарських і диких тварин, птиці - органи державного контролю за цінами.  
93. Державний контроль і нагляд за якістю та безпекою м'яса та м'ясних продуктів, призначених для експорту, здійснює єдиний орган - Державний департамент ветеринарної медицини та його територіальні органи у порядку, затвердженому ним.      Державний контроль і нагляд за якістю та безпекою м'яса та м'ясних продуктів, призначених для експорту, здійснює єдиний орган - Державний департамент ветеринарної медицини та його територіальні органи у порядку, затвердженому ним.  
94. Стаття 16. Відповідальність за порушення вимог цього Закону      Стаття 16. Відповідальність за порушення вимог цього Закону  
95. За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання незалежно від форми власності застосовуються фінансові санкції у формі штрафів: у разі проведення господарської діяльності з виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестата та інших документів, що дозволяють проводити таку діяльність, чи виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог показників їх якості та безпеки - у розмірі 200 відсотків вартості виробленої продукції.   -4- Президент України
В частині першій статті 16 Закону слова "у разі проведення господарської діяльності з виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестата та інших документів, що дозволяють проводити таку діяльність" замінити словами "у разі проведення господарської діяльності з постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестата".  
Немає висновку   За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання незалежно від форми власності застосовуються фінансові санкції у формі штрафів: у разі проведення господарської діяльності з постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестата, чи виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог показників їх якості та безпеки - у розмірі 200 відсотків вартості виробленої продукції.  
96. Застосування фінансових санкцій здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.      Застосування фінансових санкцій здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.  
97. Суб'єкти господарювання, які проводять господарську діяльність з виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть нести також іншу відповідальність згідно із законодавством.      Суб'єкти господарювання, які проводять господарську діяльність з виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть нести також іншу відповідальність згідно із законодавством.  
98. Стаття 17. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 17. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
99. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється шляхом:      Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється шляхом:  
100. участі в роботі міжнародних організацій;      участі в роботі міжнародних організацій;  
101. укладання міжнародних договорів;      укладання міжнародних договорів;  
102. гармонізації нормативних документів, норм і правил з міжнародними стандартами, нормами і правилами, які визначають вимоги до якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, а також ветеринарно-санітарними вимогами;      гармонізації нормативних документів, норм і правил з міжнародними стандартами, нормами і правилами, які визначають вимоги до якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, а також ветеринарно-санітарними вимогами;  
103. обміну інформацією про заходи, які вживаються для забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.      обміну інформацією про заходи, які вживаються для забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
104. Якщо міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів.      Якщо міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів.  
105. Стаття 18. Прикінцеві положення      Стаття 18. Прикінцеві положення  
106. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
107. 2. Суб'єкти господарювання, які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть проводити діяльність до проведення атестації і занесення до відповідного реєстру, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.   -5- Президент України
В частині другій статті 18 слова "які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів" замінити словами "які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів".  
Немає висновку   2. Суб'єкти господарювання, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть проводити діяльність до проведення атестації і занесення до відповідного реєстру, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.  
108. 3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог статті 3 цього Закону, можуть проводити діяльність до внесення відповідних змін до нормативної документації, але не більше ніж протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом.      3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог статті 3 цього Закону, можуть проводити діяльність до внесення відповідних змін до нормативної документації, але не більше ніж протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом.  
109. 4. Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із вимогами цього Закону та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону.      4. Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із вимогами цього Закону та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону.