Кількість абзаців - 37 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення  
1. Верховна рада п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
2. І. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР,1984 р.) такі зміни:      1. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) такі зміни:  
3. 1.У статті 31 слова "районним (міським) судом (суддею) замінити словами "суддею місцевого суду";   -1- Чикал А.В.
У тексті Кодексу слова "районний (міський)" у всіх відмінках і числах замінено словами "районний, районний у місті, міський чи міськрайонний" крім статей: 211-2, 211-6, 235 у відповідному відмінку і числі згідно із Законом N 762-ІV від 15.03.2003 р. Тому немає необхідності через рік вносити нові зміни. Виключити зазначені зміни із тексту законопроекту.  
Враховано    
4. 2.У статті 32:       
5. у частині першій після слів "до п'ятнадцяти діб" доповнити словами "з обов'язковим залученням арештованого до безоплатних суспільно корисних робіт, вид яких визначають органи місцевого самоврядування", а слова районним (міським) судом (суддею) замінити словами "суддею місцевого суду";   -2- Чикал А.В.
У зв'язку з тим, що внесення змін до статті 32 КУпАП концептуально змінює підхід до переліку адміністративних покарань, в якому немає такого виду, як арешт із залученням заарештованого до громадських робіт, пропоную статтю 2 із законопроекту виключити. Крім того, положення частини 3 і 4 статті 32 проекту не є предметом Кодексу України про адміністративні правопорушення. Підстави розірвання з працівником трудового договору мають регулюватися Кодексом законів про працю.  
Враховано    
6. частини третю і четверту викласти у такій редакції:       
7. "Адміністративний арешт не може бути підставою для розірвання з працівником трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу за місцем постійної роботи та підставою для переривання загального трудового стажу.       
8. Особи, які були незаконно піддані адміністративному арешту, підлягають поновленню в їх правах з відшкодуванням їм майнової та моральної шкоди за рахунок держави в порядку, передбаченому законом".       
9. 3. У частині першій статті 40 слова "районного (міського)" замінити словом "місцевого".       
10. 4. Статтю 51 викласти у такій редакції:      1) Статтю 51 викласти у такій редакції:  
11. "Стаття 51. Дрібне розкрадання чужого майна      "Стаття 51. Дрібне викрадення чужого майна  
12. Дрібне розкрадання чужого майна шляхом крадіжки (крім вчиненої за попередньою змовою групою осіб або поєднаної з проникненням у житло, інше приміщення чи сховище), демонтажу електричної мережі, кабельних ліній зв'язку та їх обладнання, шахрайства, привласнення, розтрати чи зловживання службовим становищем - тягне за собою накладання штрафу від трьох до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку.   -3- Маркуш М.А.
Диспозицію та санкцію ст. 51 КУпАП пропонується викласти у такому вигляді: "Дрібне викрадення чужого майна шляхом крадіжки, шахрайства, привласнення чи розтрати,- тягне за собою накладання штрафу від трьох до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб. "  
Враховано   Дрібне викрадення чужого майна шляхом крадіжки, шахрайства, привласнення чи розтрати- тягне за собою накладання штрафу від трьох до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти процентів заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.  
13. Розкрадання чужого майна визначається дрібною, якщо вартість викраденого на час правопорушення не перевищує десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, встановленого законодавством України. При цьому ,крім вартості викраденого, враховується також кількість викрадених предметів у натурі (вага, обсяг) і значимість їх для власника".   -4- Чикал А.В.
Примітку до ст. 51 КупАП пропоную викласти у такому вигляді: "Викрадення чужого майна вважається дрібним, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення не перевищує трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян". Друге речення чинної редакції примітки пропонується виключити, оскільки воно вносить суб'єктивний момент у чіткий критерій визначення дрібного розміру майна.  
Враховано   Викрадення чужого майна вважається дрібним, якщо вартість такого майна на момент вчинення правопорушення не перевищує трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";  
14. 5. Статтю 157 виключити.      2) статтю 157 виключити;  
15. 6. У частині першій статті 178 слова "крім підприємств торгівлі і громадського харчування, в яких продаж спиртних напоїв на розлив дозволений виконавчим комітетом місцевої Ради народних депутатів" замінити словами "крім місць, визначених органами місцевого самоврядування";   -5- Маркуш М.А.
Запропоновані у законопроекті зміни до статті 178 КУпАП вже передбачені Законом України N 2342-ІІІ від 5 квітня 2001 року.  
Враховано    
    -6- Рудьковський М.М.
Цушко В.П.
Статтю 178 проекту Закону викласти у такій редакції: "Стаття 178. Розпивання алкогольних напоїв на вулицях, на стадіонах, у скверах, парках, у всіх видах громадського транспорту та в інших громадських місцях, крім місць, визначених органами місцевого самоврядування, або поява в громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську гідність і громадську мораль, - тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."  
Враховано частково    
16. 7.У частині першій статті 185-1 слова "а у випадках, якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника застосування цих заходів буде визнано недостатнім - адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб" виключити;      3) у абзаці другому частини першої статті 185-1 слова "а у виняткових випадках, якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника застосування цих заходів буде визнано недостатнім - адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб" виключити;  
17. 8.У частині першій статті 185-3 слова "або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб" виключити.   -7- Шкіль А.В.
Пропоную із санкції частини першої статті 185-3 адміністративний арешт не виключати, а у санкціях частини першої та другої штрафні санкції визначити від шести до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.  
Враховано   4) у абзаці другому частинах першій та другій статті 185-3 слова "від трьох до восьми" замінити словами "від шести до дванадцяти";  
18. 9.В абзаці четвертому статті 213 слова "районними (міськими) судами (суддями)" замінити словами "суддями місцевих судів".       
19. 10.У частині другій статті 214 слова "районних (міських)" замінити словами "місцевих".       
20. 11.У статті 221 цифри "157" виключити.      5) у статті 221 та частині першій статті 294 цифри "157" виключити;  
21. 12.У частині другій статті 246 слова "районних (міських)" замінити словом "місцевих".       
22. 13.У частині першій статті 255 цифри "157" виключити.   -8- Шкіль А.В.
Пропоную пункт 13 законопроекту викласти у такій редакції: " у абзаці другому пункту першого частини першої статті 255 цифри "155-2 - 157" замінити цифрами "155-2 - 156-2".  
Враховано   6) у абзаці другому пункту першого частини першої статті 255 цифри "155-2 - 157" замінити цифрами "155-2 - 156-2";  
23. 14.У частині другій статті 263 слова "з санкції прокурора" замінити словами "за постановою судді".   -9- Чикал А.В.
Зазначене питання потрібно вирішувати у комплексі при підготовці нового Адміністративного кодексу, у зв'язку з тим, що воно охоплює й інші статті Кодексу та потребує внесення змін і до інших нормативних актів.  
Враховано    
24. 15.У частині другій статті 268 слова "районного (міського)" замінити словом "місцевого", а цифри "157" виключити.      7) у частині другій статей 268 і 277 цифри "157" виключити;  
25. 16.У частині другій статті 277 цифри "157" виключити.   -10- Маркуш М.А.
Пропоную у частині першій статті 286 цифри "157" виключити;  
Враховано   8) у частині першій статті 286 цифри "157" виключити;  
26. 17.У частині другій статті 287 слова "районного міського суду (судді)" замінити словами "судді місцевого суду".       
27. 18.У першому, другому і третьому абзацах статті 288 слова "районний (міський)" замінити словом "місцевий".       
28. 19.У частині першій статті 294 цифри "157" виключити.       
29. 20.У частині першій статті 322 слова "районного (міського) суду (судді)" замінити словами "судді місцевого суду".       
30. 21.У частині другій статті 323 слова "районним (міським) судом (суддею)" замінити словами "суддею місцевого суду".       
31. 22.У статті 326 слова "районного (міського)" замінити словами "судді місцевого суду".       
32. 23. Статтю 328 викласти у такій редакції:       
33. "Стаття 328. Трудове використання осіб, підданих адміністративному арешту.       
34. Особи, піддані адміністративному арешту, обов'язково залучаються до безоплатних суспільно-корисних робіт, вид яких визначають органи місцевого самоврядування.   -11- Маркуш М.А.
Пропоную у частині першій статті 328 слова і цифри " статтями 185, 185-1" замінити словами і цифрами "статтею 185, частиною другою статті 185-1".  
Враховано   9) у частині першій статті 328 слово і цифри "статтями 185, 185-1" замінити словами і цифрами "статтею 185, частиною другою статті 185-1".  
35. Особам, підданим адміністративному арешту, за час перебування під арештом заробітна плата за місцем постійної роботи не виплачується. Строк адміністративного арешту в стаж, який дає право на щорічну відпуску, не включається".   -12- Чикал А.В.
У статті 9 Закону України "Про відпустки" наведений перелік робіт, що дають право на щорічну основну відпустку. Адміністративний арешт у цей перелік не потрапив. Таким чином, зазначене питання вже врегульоване чинним законодавством і додаткового врегулювання Кодексом України про адміністративні правопорушення не потребує. Пропоную статтю виключити із законопроекту.  
Враховано    
36. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.