Кількість абзаців - 28 Таблиця поправок


Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ  
1. Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності   -1- Семинога А.І.
Оскільки стаття 1 дублює чинні норми Конституції України та Закону України „Про статус народного депутата", немає потреби втретє дублювати умови несумісності депутатського мандату, зміст статті 2 та статті 5 є допоміжними/відсилочними і не містять правових норм, частиною другою Прикінцевих положень припускається зворотна дія Закону, що суперечить нормам Конституції України і лише статті 3,4 законопроекту містять норми, які передбачають механізм звільнення народного депутата України з посади, яку він незаконно суміщає з депутатським мандатом, та враховуючи той факт, що запропонована редакція цих статей викладена без дотримання техніко-юридичних вимог, а також що складення повноважень народного депутата України згідно чинному законодавству України відбувається не автоматично, а за відповідним рішенням Верховної Ради України, пропоную: Скасувати рішення Верховної Ради України про прийняття проекту Закону України „Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності", реєстраційний № 7628. Прошу врахувати мою пропозицію при підготовці проекту Закону України „Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності", реєстраційний № 7628 до другого читання.  
Відхилено   Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають депутатський мандат з іншими видами діяльності  
    -2- Гаврилюк В.В.
Редакційно удосконалити назву проекту Закону: "Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають депутатський мандат з іншими видами діяльності", дотримуючись такої термінології по всьому тексту проекту Закону.  
Враховано    
    -3- Гаврилюк В.В.
Враховуючи те, що запропонований проект Закону викладений без дотримання вимог законодавчої техніки, пропонується розділи із проекту закону вилучити.  
Враховано    
2. Цей Закон відповідно до Конституції України визначає порядок звільнення осіб, які незаконно суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності в органах виконавчої влади, в органах місцевого самоврядування, мають інший представницький мандат, входять до складу керівництва, правління чи ради підприємства, установи, організації, що має на меті одержання прибутку.      Цей Закон відповідно до Конституції України визначає порядок звільнення осіб, які незаконно суміщають депутатський мандат з іншими видами діяльності в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, мають інший представницький мандат, входять до складу керівництва, правління чи ради підприємства, установи, організації, що має на меті одержання прибутку.  
3. РОЗДІЛ І. Загальні положення       
4. Стаття 1. Несумісність депутатського мандата з іншими видами діяльності      Стаття 1. Несумісність депутатського мандата з іншими видами діяльності  
5. 1. Народний депутат України здійснює свої повноваження на постійній основі.      1. Народний депутат України здійснює свої повноваження на постійній основі.  
6. 2.Народний депутат України не має права:      2.Народний депутат України не має права:  
7. 1) бути членом Кабінету Міністрів України, керівником центрального органу виконавчої влади;      1) бути членом Кабінету Міністрів України, керівником центрального органу виконавчої влади;  
8. 2) мати інший представницький мандат чи одночасно бути на державній службі;      2) мати інший представницький мандат чи одночасно бути на державній службі;  
9. 3) обіймати посаду міського, сільського, селищного голови;      3) обіймати посаду міського, сільського, селищного голови;  
10. 4)займатися будь-якою, крім депутатської, оплачуваною роботою, за винятком викладацької, наукової та творчої діяльності, а також медичної практики у вільний від виконання обов'язків народного депутата час;      4)займатися будь-якою, крім депутатської, оплачуваною роботою, за винятком викладацької, наукової та творчої діяльності, а також медичної практики у вільний від виконання обов'язків народного депутата час;  
11. 5) залучатись як експерт органами досудового слідства, прокуратури, суду, а також займатися адвокатською діяльністю;      5) залучатись як експерт органами досудового слідства, прокуратури, суду, а також займатися адвокатською діяльністю;  
12. 6) входити до складу керівництва, правління чи ради підприємства, установи, організації, що має на меті одержання прибутку.      6) входити до складу керівництва, правління чи ради підприємства, установи, організації, що має на меті одержання прибутку.  
13. Стаття 2. Сфера дії Закону      Стаття 2. Сфера дії Закону  
14. Дія цього Закону розповсюджується на осіб, які незаконно суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності.      Дія цього Закону поширюється на осіб, які незаконно суміщають депутатський мандат з іншими видами діяльності.  
15. РОЗДІЛ ІІ. Порядок звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності       
16. Стаття 3. Порядок звільнення Президентом України або Кабінетом Міністрів України з посади особи, яка суміщає повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності на посадах, призначення на які та звільнення з яких здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України      Стаття 3. Порядок звільнення Президентом України та Кабінетом Міністрів України з посади осіб, які суміщають депутатський мандат з іншими видами діяльності на посадах, призначення на які та звільнення з яких здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України  
17. 1. У випадку, коли особа протягом п'ятнадцяти календарних днів незаконно суміщає повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності на посадах, призначення на які та звільнення з яких здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України без добровільного складення повноважень народного депутата України, рішення про звільнення цієї особи з посади приймається відповідно Президентом України або Кабінетом Міністрів України.   -4- Гаврилюк В.В.
Частину 1 статті 3 викласти у редакції, за якою головним суб'єктом правовідносин є особа, а не випадок, а також з уточненнями щодо моменту призначення на посаду та викладенням намірів цієї особи скласти повноваження народного депутата, а не самого факту складення повноважень, який залежить від рішення Верховної Ради України: "1. Особа, яка протягом п'ятнадцяти календарних днів з дня призначення на посаду, що є несумісною з депутатським мандатом, порушує вимоги щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності на посадах, призначення на які та звільнення з яких здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України, і не подала в установленому законом порядку заяви про складення повноважень народного депутата України, має бути звільнена з посади за відповідним рішенням Президента України або Кабінету Міністрів України.".  
Враховано   1. Особа, яка протягом п'ятнадцяти календарних днів з дня призначення на посаду, що є несумісною з депутатським мандатом, порушує вимоги щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності на посадах, призначення на які та звільнення з яких здійснює Президент України або Кабінет Міністрів України, і не подала в установленому законом порядку заяви про складення повноважень народного депутата України, має бути звільнена з посади за відповідним рішенням Президента України або Кабінету Міністрів України.  
18. 2. Після закінчення терміну, передбаченому частиною першою цієї статті, відповідно Президент України або Кабінет Міністрів України зобов'язані протягом п'яти календарних днів прийняти рішення про звільнення особи з посади, несумісної з депутатським мандатом, та протягом трьох календарних днів поінформувати Верховну Раду України про прийняте рішення.      2. Після закінчення терміну, передбаченого частиною першою цієї статті, відповідно Президент України або Кабінет Міністрів України зобов'язані протягом п'яти календарних днів прийняти рішення про звільнення особи з посади, що є несумісною з депутатським мандатом, та протягом трьох календарних днів поінформувати Верховну Раду України про прийняте рішення.  
19. Стаття 4. Порядок звільнення особи, яка суміщає повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності      Стаття 4. Порядок звільнення особи, яка суміщає депутатський мандат з іншими видами діяльності  
20. 1. У випадку, коли особа протягом п'ятнадцяти календарних днів незаконно суміщає повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності, передбаченими пунктами 2-6 частини другої статті 1 цього Закону без добровільного складення повноважень народного депутата України, рішення про звільнення цієї особи з посади приймається органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємством, установою, організацією або посадовою особою, до компетенції яких належить призначення та звільнення цієї особи з посади.   -5- Гаврилюк В.В.
Частину 1 статті 4 викласти у більш досконалій юридично редакції: "1.Особа, яка протягом п'ятнадцяти календарних днів з дня призначення на посаду, що є несумісною з депутатським мандатом, порушує вимоги щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності, передбаченими пунктами 2-6 частини другої статті 1 цього Закону і не подала в установленому законом порядку заяви про складення повноважень народного депутата України, має бути звільнена з посади за рішенням відповідного органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації або посадової особи, до компетенції яких належить призначення на посаду та звільнення з посади цієї особи.".  
Враховано   1.Особа, яка протягом п'ятнадцяти календарних днів з дня призначення на посаду, що є несумісною з депутатським мандатом, порушує вимоги щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності, передбаченими пунктами 2-6 частини другої статті 1 цього Закону і не подала в установленому законом порядку заяви про складення повноважень народного депутата України, має бути звільнена з посади за рішенням відповідного органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації або посадової особи, до компетенції яких належить призначення на посаду та звільнення з посади цієї особи.  
21. 2. Про результати розгляду питання про звільнення особи з посади, несумісної з депутатським мандатом та про прийняте рішення протягом трьох днів інформується Верховна Рада України.   -6- Добкін М.М.
Законопроект доповнити новою статтею 4-1 такого змісту: "Стаття 4-1. Дія акта про призначення народного депутата України на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом. Акт про призначення народного депутата України на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом втрачає чинність через двадцять днів з дня його видання, якщо повноваження народного депутата України не припинені в установленому законом порядку".  
Враховано   2. Про результати розгляду питання про звільнення особи з посади, що є несумісною з депутатським мандатом та про прийняте рішення протягом трьох календарних днів інформується Верховна Рада України. Стаття 5. Дія акта про призначення особи, яка є народним депутатом України, на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом Акт про призначення особи, яка є народним депутатом України, на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом, втрачає чинність через двадцять календарних днів з дня його видання, якщо повноваження народного депутата України не припинені в установленому законом порядку.  
22. РОЗДІЛ ІІІ. Відповідальність за порушення Закону України "Про особливості звільнення з посад осіб, які суміщають повноваження народного депутата України з іншими видами діяльності"       
23. Стаття 5. Відповідальність за порушення цього Закону      Стаття 6. Відповідальність за порушення цього Закону  
24. Особи, винні в порушенні цього Закону несуть відповідальність згідно законів України.      Особи, винні в порушенні цього Закону, несуть відповідальність згідно з законом.  
25. РОЗДІЛ ІV. Прикінцеві положення   -7- Добкін М.М.
Назву Прикінцевих положень проекту викласти в такій редакції: "Прикінцеві та перехідні положення".  
Враховано   Прикінцеві та перехідні положення  
26. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
27. 2. Дія цього Закону поширюється на народних депутатів України, починаючи з четвертого скликання.   -8- Добкін М.М.
Пункт 2 Прикінцевих та перехідних положень проекту викласти в такій редакції "2. Встановити, що акт про призначення народного депутата України на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом, і є чинним на день набрання чинності цим Законом, втрачає свою чинність через п'ять календарних днів з дня набрання чинності цим Законом, якщо повноваження народного депутата України не припинені в установленому законом порядку".  
Враховано   2. Встановити, що акт про призначення особи, яка є народним депутатом України, на посаду, що є несумісною із депутатським мандатом, є чинним на день набрання чинності цим Законом, втрачає свою чинність через п'ять календарних днів з дня набрання чинності цим Законом, якщо повноваження народного депутата України не припинені в установленому законом порядку. 3. Встановити, що з дня набрання чинності цим Законом, у разі невиконання народним депутатом України вимог щодо несумісності депутатського мандата з іншими видами діяльності, за поданням Комітету Верховної Ради України, до компетенції якого входять питання депутатської етики, Голова Верховної Ради України видає розпорядження про блокування дії персональної картки для голосування цього народного депутата України, припинення нарахування йому заробітної плати та відшкодування інших витрат, пов'язаних з виконанням депутатських повноважень.  
    -9- Добкін М.М.
Доповнити "Прикінцеві та перехідні положення" проекту наступними положеннями: "3. Встановити, що з дня набрання чинності цим Законом, у разі невиконання народним депутатом України вимог щодо несумісності, за поданням Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Голова Верховної Ради України видає розпорядження про блокування дії персональної картки для голосування цього депутата, припинення нарахування депутату заробітної плати, видатків на відрядження, грошей на здійснення депутатських повноважень та фонду оплати праці помічників".  
Враховано