Кількість абзаців - 77 Таблиця поправок


Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України      Закон України  
2. Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність   -1- Полякова Л.Є.
У назві та у всьому тексті законопроекту словосполучення "повернення приватизованого майна " та слово "реприватизація" у відповідних відмінках замінити на словосполучення "примусове відчуження приватизованого майна" у відповідних відмінках.  
Відхилено   Про повернення приватизованого майна в державну і комунальну власність  
3. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність в Україні та регулює відносини, пов'язані з його проведенням.   -2- Матвєєв В.Й.
У тексті Закону вилучити назви і нумерацію розділів  
Враховано   Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади повернення приватизованого майна в державну і комунальну власність в Україні та регулює відносини, пов'язані з його проведенням.  
4. Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ   -3- Полякова Л.Є.
Статтю 1 викласти в такій редакції: "Примусове відчуження у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації може бути застосоване лише за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану".  
Відхилено    
5. Стаття 1. Способи повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність   -4- Мартиновський В.П.
У ст. 1: назву статті 1 викласти в такій редакції :Випадки повернення приватизованого майна у державну чи комунальну власність"; у абзаці першому слова "власність територіальних громад" замінити словами "комунальну власність"; "шляхом примусового відчуження" замінити на слова "шляхом виконання відповідного судового рішення"; у абзаці другому статті 1 слова "за рішенням суду" виключити; у абзаці третьому статті 1 слова "в установленому порядку" виключити.  
Враховано частково   Стаття 1. Випадки повернення приватизованого майна в державну чи комунальну власність  
6. Повернення у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації, у разі визнання недійсними або розірвання відповідних договорів за рішенням суду (далі - реприватизація) здійснюється шляхом примусового відчуження на користь держави або територіальної громади об'єктів у разі:      1. Повернення у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації, у разі визнання недійсними або розірвання відповідних договорів за рішенням суду (далі - реприватизація) здійснюється шляхом виконання відповідного судового рішення на користь держави або територіальної громади об'єктів у разі:  
7. розірвання за рішенням суду договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у зв'язку з невиконанням іншою стороною зобов'язань, передбачених договором;      розірвання договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у зв'язку з невиконанням іншою стороною зобов'язань, передбачених договором;  
8. визнання в установленому законодавством порядку договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними.   -5- Гавриш С.Б.
У абзаці 1 ст.1 слова "шляхом примусового відчуження" замінити на слова "шляхом виконання відповідного судового рішення". У абзаці 2 ст.1 слова "за рішенням суду" виключити.  
Враховано   визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними.  
9. Стаття 2. Мета реприватизації   -6- Полякова Л.Є.
Статтю 2 виключити.  
Відхилено   Стаття 2. Мета реприватизації  
10. Реприватизація майна здійснюється з метою відновлення порушених прав держави як власника щодо приватизованих об'єктів, умови приватизації яких не виконано та/або приватизація яких здійснювалася з порушенням законодавства.      1. Реприватизація майна здійснюється з метою відновлення порушених прав держави як власника щодо приватизованих об'єктів, умови приватизації яких не виконано та/або приватизація яких здійснювалася з порушенням законодавства.  
11. Стаття 3. Принципи реприватизації      Стаття 3. Принципи реприватизації  
12. Реприватизація здійснюється на основі таких принципів:      1. Реприватизація здійснюється на основі таких принципів:  
13. законності;      законності;  
14. державного регулювання та контролю;      державного регулювання та контролю;  
15. дотримання антимонопольного законодавства;      дотримання антимонопольного законодавства;  
16. забезпечення соціальних гарантій, наданих згідно із законодавством працівникам підприємства, що реприватизується;      забезпечення соціальних гарантій, наданих згідно із законодавством працівникам підприємства, що реприватизується;  
17. дотримання гарантій, наданих згідно із законодавством інвесторам;      дотримання гарантій, наданих згідно із законодавством інвесторам;  
18. забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується.   -7- Горбаль В.М.
З тексту статті 3 розділу І виключити слова "забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується".  
Відхилено   забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується.  
19. Стаття 4. Законодавство про реприватизацію   -8- Полякова Л.Є.
П. 1 статті 4 викласти в такій редакції: "У відповідності з Конституцією України і законодавством України цей закон встановлює засади примусового відчуження у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними і фізичними особами шляхом приватизації, що допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану".  
Відхилено   Стаття 4. Законодавство про реприватизацію  
20. 1. Законодавство про реприватизацію складається з цього Закону, інших актів законодавства з питань реприватизації.   -9- Матвєєв В.Й.
В частині 1 статті 4 після слів "з цього Закону" додати слова "Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів".  
Враховано   1. Законодавство про реприватизацію складається з цього Закону, Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів, інших актів законодавства з питань реприватизації.  
21. 2. Дія цього Закону не поширюється на реприватизацію об'єктів недержавного житлового та земельного фондів, крім земельних ділянок, на яких розташовано об'єкти реприватизації.      2. Дія цього Закону не поширюється на реприватизацію об'єктів недержавного житлового та земельного фондів, крім земельних ділянок, на яких розташовано об'єкти реприватизації.  
22. 3. Реприватизація акцій (часток, паїв), що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб у майні підприємств із змішаною формою власності, здійснюється відповідно до законодавства та установчих документів цих підприємств.      3. Реприватизація акцій (часток, паїв), що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб у майні підприємств із змішаною формою власності, здійснюється відповідно до законодавства та установчих документів цих підприємств.  
23. 4. Реприватизація майна, що перебувало у власності територіальних громад та було приватизоване відповідно до законодавства, регулюється положеннями цього Закону, інших законодавчих актів з питань реприватизації і здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування.   -10- Матвєєв В.Й.
В частині 4 статті 4 після слів "цього Закону" додати слова "Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів".  
Враховано   4. Реприватизація майна, що перебувало у власності територіальних громад та було приватизоване відповідно до законодавства, регулюється положеннями цього Закону, Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів, інших законодавчих актів з питань реприватизації і здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування.  
24. Стаття 5. Об'єкти реприватизації      Стаття 5. Об'єкти реприватизації  
25. До об'єктів, що підлягають реприватизації, належать:      1. До об'єктів, що підлягають реприватизації, належать:  
26. цілісні майнові комплекси приватизованих підприємств;      цілісні майнові комплекси приватизованих підприємств;  
27. майно структурних підрозділів приватизованих підприємств (цехів, виробництв, дільниць, інших підрозділів, що можуть бути визначені як окремі майнові комплекси), якщо у разі їх виділення у самостійні підприємства не порушується технологічна єдність виробництва з основної спеціалізації підприємства, із структури якого вони виділяються;      майно структурних підрозділів приватизованих підприємств (цехів, виробництв, дільниць, інших підрозділів, що можуть бути визначені як окремі майнові комплекси), якщо в разі їх виділення у самостійні підприємства не порушується технологічна єдність виробництва з основної спеціалізації підприємства, із структури якого вони виділяються;  
28. окремі будівлі, споруди, приватизовані у складі цілісних майнових комплексів або як самостійні об'єкти;   -11- Матвєєв В.Й.
Доповнити ст. 5 новим абзацом такого змісту: "об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти;"  
Враховано   окремі будівлі, споруди, приватизовані у складі цілісних майнових комплексів або як самостійні об'єкти; об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти;  
29. акції (частки, паї), що належать фізичним чи юридичним особам у майні господарських товариств та інших об'єднань.      акції (частки, паї), що належать фізичним чи юридичним особам у майні господарських товариств та інших об'єднань.  
30. Стаття 6. Суб'єкти реприватизації   -12- Матвєєв В.Й.
Викласти положення статті 6 у такій редакції: Суб'єктами реприватизації можуть бути: Фонд державного майна України; Генеральна прокуратура України."  
Враховано   Стаття 6. Суб'єкти реприватизації  
31. Суб'єктами реприватизації можуть бути:      1. Суб'єктами реприватизації можуть бути:  
32. державні органи приватизації, інші органи, уповноважені здійснювати управління об'єктами державної власності;      Фонд державного майна України;  
33. посередники;      Генеральна прокуратура України.  
34. інші особи, які залучаються органами приватизації на договірних засадах.   -13- Мартиновський В.П.
В статті 6 записати новий абзац "органи приватизації, створені місцевими радами".  
Відхилено    
    -14- Мартиновський В.П.
Усунути неузгодженість між статтею 6 та 7.  
Враховано    
35. Стаття 7. Державні органи, які здійснюють реприватизацію      Стаття 7. Державні органи, які здійснюють реприватизацію  
36. 1. Державну політику у сфері реприватизації здійснює Кабінет Міністрів України.   -15- Матвєєв В.Й.
Частину 2 статті 7 викласти в такій редакції: 2. Фонд державного майна України, забезпечує здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України."  
Враховано   1. Державну політику у сфері реприватизації здійснює Кабінет Міністрів України.  
37. 2. Фонд державного майна України, його регіональні відділення забезпечують здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.   -16- Матвєєв В.Й.
Доповнити закон новою статтею виклавши її у такій редакції: "Стаття 8. Участь Генеральної прокуратури України у процесі реприватизації Генеральна прокуратура України в установленому законодавством порядку звертається до суду з відповідними позовами щодо визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними.  
Враховано   2. Фонд державного майна України забезпечує здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Стаття 8. Участь Генеральної прокуратури України у процесі реприватизації 1. Генеральна прокуратура України в установленому законодавством порядку має право звертатися до суду з відповідними позовами щодо визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними.  
38. Розділ ІІ. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ       
39. Стаття 8. Прийняття рішення про реприватизацію   -17- Матвєєв В.Й.
Частини 1 і 2 статті 8 викласти в такій редакції: 1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається Фондом державного майна на підставі відповідного рішення суду. 2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію об'єкта забороняється відчужувати майно (необоротні активи), що належить підприємству (продавати майно; здійснювати обмін, іпотеку та заставу майна; списувати основні засоби, які мають залишкову вартість, безоплатно передавати та реалізовувати майно для погашення заборгованості), здавати майно в оренду, вносити майно до статутних фондів інших підприємств, передавати майно в управління і здійснювати операції з борговими вимогами та зобов'язаннями (факторинг). У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України."  
Враховано   Стаття 9. Прийняття рішення про реприватизацію  
40. 1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається державним органом приватизації на підставі відповідного рішення суду.      1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається Фондом державного майна на підставі відповідного рішення суду.  
41. 2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію майна підприємства стосовно цього підприємства припиняється чинність частин третьої, п'ятої і шостої статті 10, частин першої і третьої статті 12, частини другої статті 24, частини третьої статті 25 Закону України "Про підприємства в Україні" щодо купівлі, продажу, передачі, обміну, здачі в оренду, надання безоплатно, списання майна, випуску та придбання цінних паперів, надання та одержання кредитів у розмірі, що перевищує середньорічний рівень таких операцій за останні три роки з урахуванням рівня інфляції. У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України.      2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію об'єкта забороняється відчужувати майно (необоротні активи), що належить підприємству (продавати майно; здійснювати обмін, іпотеку та заставу майна; списувати основні засоби, які мають залишкову вартість, безоплатно передавати та реалізовувати майно для погашення заборгованості), здавати майно в оренду, вносити майно до статутних фондів інших підприємств, передавати майно в управління і здійснювати операції з борговими вимогами та зобов'язаннями (факторинг). У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України. .  
42. Розділ ІІІ. ФІНАНСОВІ ВІДНОСИНИ РЕПРИВАТИЗАЦІЇ       
43. Стаття 9. Визначення вартості об'єкта реприватизації      Стаття 10. Визначення вартості об'єкта реприватизації  
44. 1. Вартість об'єкта реприватизації визначається шляхом проведення його незалежної оцінки відповідно до методики, що затверджується Кабінетом Міністрів України.      1. Вартість об'єкта реприватизації визначається шляхом проведення його незалежної оцінки відповідно до методики, що затверджується Кабінетом Міністрів України.  
45. Для обчислення загальної вартості об'єкта реприватизації ціна його продажу під час приватизації коригується з урахуванням:      Для обчислення загальної вартості об'єкта реприватизації ціна його продажу під час приватизації коригується з урахуванням:  
46. офіційно визначених індексів інфляції за період від дати укладення договору купівлі-продажу (біржового контракту на купівлю-продаж акцій) до дати прийняття рішення про реприватизацію;      офіційно визначених індексів інфляції за період від дати укладення договору купівлі-продажу (біржового контракту на купівлю-продаж акцій) до дати прийняття рішення про реприватизацію;  
47. зношення необоротних активів, приватизованих у складі об'єкта приватизації;      зношення необоротних активів, приватизованих у складі об'єкта приватизації;  
48. власного оборотного капіталу підприємства, який утворився за цей період;      власного оборотного капіталу підприємства, який утворився за цей період;  
49. інвестицій, внесених власником об'єкта у необоротні активи після приватизації об'єкта, з їх відповідним коригуванням на вартість (частку вартості) відчужених до прийняття рішення про реприватизацію необоротних активів, які були приватизовані у складі об'єкта, в порядку, встановленому методикою, зазначеною в абзаці першому цього пункту.      інвестицій, внесених власником об'єкта у необоротні активи після приватизації об'єкта, з їх відповідним коригуванням на вартість (частку вартості) відчужених до прийняття рішення про реприватизацію необоротних активів, які були приватизовані у складі об'єкта, в порядку, встановленому методикою, зазначеною в абзаці першому цієї частини.  
50. 2. Відшкодування вартості об'єкта, що реприватизується, здійснюється в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.      2. Відшкодування вартості об'єкта, що реприватизується, здійснюється в установленому Кабінетом Міністрів України порядку.  
51. 3. У разі коли під час розірвання договорів купівлі-продажу виявлено факти розкрадання, нестачі, знищення (псування) майна об'єкта, що реприватизується, власник зобов'язаний відшкодувати державі завдані збитки.      3. У разі якщо під час розірвання договорів купівлі-продажу виявлено факти розкрадання, нестачі, знищення (псування) майна об'єкта, що реприватизується, власник зобов'язаний відшкодувати державі завдані збитки.  
52. Розмір відшкодування завданих збитків визначається шляхом проведення незалежної оцінки об'єкта.      Розмір відшкодування завданих збитків визначається шляхом проведення незалежної оцінки об'єкта.  
53. Порядок та умови відшкодування завданих збитків визначаються Кабінетом Міністрів України.   -18- Горбаль В.М.
Текст статті 9 розділу ІІІ доповнити пунктом 4 такого змісту: "4. При реприватизації зобов'язання попереднього власника цього майна перед кредиторами та бюджетом не переходять до нового власника".  
Відхилено   Порядок та умови відшкодування завданих збитків визначаються Кабінетом Міністрів України.  
54. Стаття 10. Джерела коштів для реприватизації      Стаття 11. Джерела коштів для реприватизації  
55. 1. Відшкодування витрат, пов'язаних з реприватизацією, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або відповідного місцевого бюджету, передбачених на зазначені цілі.      1. Відшкодування витрат, пов'язаних з реприватизацією, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або відповідного місцевого бюджету, передбачених на зазначені цілі.  
56. 2. Обсяг кошів, що спрямовуються на повернення об'єктів у державну власність, визначається у Державному бюджеті на відповідний рік, а коштів, що спрямовуються на повернення об'єктів у комунальну власність, - у відповідному місцевому бюджеті.      2. Обсяг кошів, що спрямовуються на повернення об'єктів у державну власність, визначається у Державному бюджеті України на відповідний рік, а коштів, що спрямовуються на повернення об'єктів у комунальну власність, - у відповідному місцевому бюджеті.  
57. Стаття 11. Оформлення угод      Стаття 12. Оформлення угод  
58. 1. Передача об'єкта реприватизації у власність держави чи власність територіальної громади оформляється актом приймання-передачі. Форма та порядок підписання акта приймання-передачі об'єкта реприватизації визначається Фондом державного майна України.      1. Передача об'єкта реприватизації у власність держави чи власність територіальної громади оформляється актом приймання-передачі. Форма та порядок підписання акта приймання-передачі об'єкта реприватизації визначається Фондом державного майна України.  
59. 2. Угоди щодо операцій з акціями, які повернуто у власність держави шляхом реприватизації, можуть укладатися після занесення відомостей, визначених законодавством, до реєстру власників іменних цінних паперів.   -19- Горбаль В.М.
Після тексту статті 11 розділу ІІІ додати статтю 12 у такій редакції: Власники майна, що підлягає реприватизації мають право: - знайомитися з матеріалами, що обґрунтовують законність реприватизації; - оскаржувати в установленому порядку дії посадових осіб щодо його відчуження. Обов'язки власників майна, що підлягає реприватизації: - своєчасно надавати державним органам, що здійснюють реприватизацію його майна, необхідні матеріали про це майно, та можливість здійснювати відповідні фінансово-економічні перевірки; - забезпечити збереження майна до звернення у власність держави чи комунальну власність; - повернути все одержане майно попередньому власнику, а при неможливості повернути одержане в натурі ( відшкодувати його вартість грошима у розмірі вартості, визначеної відповідно до методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України; - точно і неухильно виконувати вимоги чинного законодавства України з питань реприватизації майна. Далі по тексту зробити відповідну зміну нумерації.  
Враховано частково в тексті Закону  2. Угоди щодо операцій з акціями, які повернуто у власність держави шляхом реприватизації, можуть укладатися після занесення відомостей, визначених законодавством, до реєстру власників іменних цінних паперів.  
60. Стаття 12. Соціальні гарантії, що надаються працівникам підприємства, яке реприватизується      Стаття 13. Соціальні гарантії, що надаються працівникам підприємства, яке реприватизується  
61. 1. З дня прийняття рішення про реприватизацію до завершення процесу реприватизації звільнення працівників підприємства, що реприватизується, з ініціативи адміністрації не допускається, крім звільнення на підставі пункту 6 статті 40 Кодексу законів про працю України або у зв'язку з вчиненням працівником дій, за які законодавством передбачено можливість звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7 і 8 статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України.      1. З дня прийняття рішення про реприватизацію до завершення процесу реприватизації звільнення працівників підприємства, що реприватизується, з ініціативи адміністрації не допускається, крім звільнення на підставі пункту 6 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України або у зв'язку з вчиненням працівником дій, за які законодавством передбачено можливість звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7 і 8 частини першої статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України.  
62. 2. Трудові відносини на підприємствах, що реприватизуються, регулюються законодавством про працю.      2. Трудові відносини на підприємствах, що реприватизуються, регулюються законодавством про працю.  
63. Стаття 13. Спори, що виникають у процесі реприватизації      Стаття 14. Спори, що виникають у процесі реприватизації  
64. Спори, що виникають у процесі реприватизації, розв'язуються судом або господарським судом відповідно до їх компетенції у встановленому порядку.   -20- Матвєєв В.Й.
Положення статті 13 викласти в такій редакції "1. Спори, що виникають у процесі реприватизації, вирішуються судом у встановленому порядку."  
Враховано   1. Спори, що виникають у процесі реприватизації, вирішуються судом у встановленому порядку.  
65. Стаття 14. Відповідальність за порушення законодавства про реприватизацію      Стаття 15. Відповідальність за порушення законодавства про реприватизацію  
66. 1. За порушення законодавства про реприватизацію винні особи несуть кримінальну, адміністративну, дисциплінарну, цивільно-правову відповідальність згідно із законодавством.   -21- Матвєєв В.Й.
У частинах 1,2,3,4 статті 14 слово "законодавством" замінити словом " законом"  
Враховано   1. За порушення законодавства про реприватизацію винні особи несуть кримінальну, адміністративну, дисциплінарну, цивільно-правову відповідальність згідно із законом.  
67. 2. Посадові особи державних органів приватизації, інших органів виконавчої влади за наявності в їх діях ознак злочину, пов'язаного з порушенням законодавства про реприватизацію, несуть кримінальну відповідальність згідно із законодавством.   -22- Матвєєв В.Й.
У частині 2 статті 14 слова "державних органів приватизації, інших органів виконавчої влади " замінити словами "державних органів, що здійснюють реприватизацію,".  
Враховано   2. Посадові особи державних органів, що здійснюють реприватизацію, за наявності в їх діях ознак злочину, пов'язаного з порушенням законодавства про реприватизацію, несуть кримінальну відповідальність згідно із законом.  
68. 3. Недопущення працівників державних органів, що здійснюють реприватизацію, на об'єкт, який реприватизується шляхом примусового відчуження, протидія чи перешкоджання їх діям тягне за собою відповідальність власника об'єкта, передбачену законодавством.   -23- Матвєєв В.Й.
У частині 3 статті 14 вилучити слова "шляхом примусового відчуження".  
Враховано   3. Недопущення працівників державних органів, на об'єкт, який реприватизується, протидія чи перешкоджання їх діям тягнуть за собою відповідальність власника об'єкта, передбачену законом.  
69. 4. Збитки, заподіяні порушенням законодавства про реприватизацію, а також витрати щодо забезпечення збереження об'єктів підлягають відшкодуванню у порядку, передбаченому законодавством.      4. Збитки, заподіяні порушенням законодавства про реприватизацію, а також витрати щодо забезпечення збереження об'єктів підлягають відшкодуванню у порядку, передбаченому законом.  
70. Стаття 15. Прикінцеві положення      Стаття 16. Прикінцеві положення  
71. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
72. 2. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.      2. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.  
73. 3. Кабінету Міністрів України:   -24- Стоян О.М.
В Прикінцевих положеннях визначити термін (до 3 місяців) внесення Кабінетом Міністрів України пропозиції до Верховної Ради України про внесення змін до законодавчих актів, що випливають із Закону "Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність".  
Враховано   3. Кабінету Міністрів України в тримісячний термін:  
74. підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону;      підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону;  
75. розробити та привести у відповідність з цим Законом власні нормативно-правові акти;      розробити та привести у відповідність з цим Законом власні нормативно-правові акти;  
76. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.      забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.