Кількість абзаців - 172 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про аудиторську діяльність" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. вноситься       
2. народним депутатом України       
3. Валерієм Лебедівським (ОВО №221)       
4. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
5. Про внесення змін до Закону України      Про внесення змін до Закону України  
6. "Про аудиторську діяльність"      "Про аудиторську діяльність"  
7. Верховна Рада України постановляє:      Верховна Рада України постановляє:  
8. Внести до Закону України "Про аудиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №23, ст.243; 1995р., №14, ст.88) зміни , виклавши його в такій редакції:      Внести до Закону України "Про аудиторську діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 23, ст. 243; 1995 р., № 14, ст. 88; 1996 р., № 9, ст. 44; 2003 р., № 30, ст. 247; 2004 р., № 45, ст. 501; 2005 р., № 34, ст. 434; із змінами, внесеними Законом України від 15 грудня 2005 року № 3202-ІV) зміни, виклавши його в такій редакції:  
9. ЗАКОН УКРАЇНИ      "ЗАКОН УКРАЇНИ  
10. Про аудиторську діяльність      Про аудиторську діяльність  
11. Цей Закон визначає правові засади здійснення аудиторської діяльності в Україні і спрямований на створення системи незалежного фінансового контролю з метою захисту інтересів власника.   -1- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
У преамбулі слова "системи незалежного фінансового контролю з метою захисту інтересів власника" замінити словами "незалежної системи захисту інтересів користувачів фінансової та іншої економічної інформації".  
Враховано частково   Цей Закон визначає правові засади здійснення аудиторської діяльності в Україні і спрямований на створення системи незалежного фінансового контролю з метою захисту інтересів користувачів фінансової та іншої економічної інформації. .  
12. Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ      Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
13. Стаття 1. Сфера дії Закону Положення цього Закону діють на території України і поширюються на усі господарюючі суб'єкти незалежно від форм власності та видів діяльності, органи державної влади та органи місцевого самоврядування.   -2- Черняк В.К.
У ст. 1: слова "органи державної влади та органи місцевого самоврядування" вилучити; доповнити ст. новою частиною такого змісту: " Дія цього Закону не поширюється на аудиторську діяльність державних органів, їх підрозділів та посадових осіб, уповноважених законами України на здійснення державного фінансового контролю".  
Враховано   Стаття 1. Сфера дії Закону Положення цього Закону діють на території України і поширюються на усіх суб'єктів господарювання незалежно від форм власності та видів діяльності. Дія цього Закону не поширюється на аудиторську діяльність державних органів, їх підрозділів та посадових осіб, уповноважених законами України на здійснення державного фінансового контролю.  
14. Стаття 2. Законодавство про аудиторську діяльність      Стаття 2. Законодавство про аудиторську діяльність  
15. Аудиторська діяльність регулюється цим Законом та іншими нормативно-правовими актами України. У випадках, якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містить цей Закон, то застосовуються правила міжнародного договору.   -3- Черняк В.К.
У ст. 2: перше речення викласти у такій редакції: "Аудиторська діяльність у сфері фінансового контролю регулюється Господарським кодексом України, цим Законом, іншими нормативно-правовими актами та стандартами аудиту" доповнити статтю ч. 2 такого змісту: "Особливості проведення інших видів аудиторської діяльності регулюється спеціальним законодавством".  
Враховано   Аудиторська діяльність у сфері фінансового контролю регулюється Господарським кодексом України, цим Законом, іншими нормативно-правовими актами та стандартами аудиту. У випадках, якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містить цей Закон, то застосовуються правила міжнародного договору. Особливості проведення інших видів аудиторської діяльності регулюються спеціальним законодавством.  
16. Стаття 3. Аудиторська діяльність      Стаття 3. Аудиторська діяльність  
17. Аудиторська діяльність включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг.   -4- Шаров І.Ф.
У ст. 3 до переліку аудиторських послуг додати наступні: складання фінансової звітності; звітності з цінних паперів, проспектів емісій; комплексний аналіз господарсько-фінансової діяльності; маркетингові дослідження ринку; оцінка активів і пасивів економічного суб'єкта; оцінка інвестиційних проектів тощо. Надати визначення суті таких послуг.  
Враховано редакційно   Аудиторська діяльність - підприємницька діяльність, яка включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг. Аудит - перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішні положення суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів. Суттєвою є інформація, якщо її пропуск або неправильне відображення може вплинути на економічні рішення користувачів, прийняті на основі фінансових звітів.  
    -5- Черняк В.К.
Ст. 3 та 4 викласти у такій редакції: "Стаття 3. Аудиторська діяльність Аудиторська діяльність - це вид підприємницької діяльності, яка включає в себе організаційне і методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевірок (аудит) та надання інших аудиторських послуг. Аудит - це перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України і національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку або іншим правилам. Суттєвою є інформація, якщо її пропуск або неправильне відображення може вплинути на економічні рішення користувачів, прийняті на основі фінансових звітів. Аудит здійснюється незалежними особами (аудиторами), аудиторськими фірмами, які уповноважені суб'єктами господарювання на його проведення. Аудит може проводитись з ініціативи господарюючих суб'єктів, а також у випадках, передбачених законом (обов'язковий аудит). Аудитори (аудиторські фірми) можуть надавати інші аудиторські послуги, пов'язані з їх професійною діяльністю, зокрема, по веденню та відновленню бухгалтерського обліку, у формі консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, експертизи і оцінки стану фінансово-господарської діяльності та інших видів економіко-правового забезпечення господарської діяльності суб'єктів господарювання. Перелік послуг, які можуть надавати аудитори (аудиторські фірми), визначається Аудиторською палатою України відповідно до стандартів аудиту. " У зв'язку з цим змінити подальшу нумерацію статей.  
Враховано редакційно    
18. До аудиторських послуг відносяться:      Аудит здійснюється незалежними особами (аудиторами), аудиторськими фірмами, які уповноважені суб'єктами господарювання на його проведення.  
19. здійснення операційних перевірок;      Аудит може проводитись з ініціативи суб'єктів господарювання, а також у випадках, передбачених законом (обов'язковий аудит).  
20. компіляція даних бухгалтерської інформації; послуги консультативного та інформативного характеру; бухгалтерська та економіко-правова експертизи; ведення бухгалтерського обліку;      Аудитори (аудиторські фірми) можуть надавати інші аудиторські послуги, пов'язані з їх професійною діяльністю, зокрема, по веденню та відновленню бухгалтерського обліку, у формі консультацій з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, експертизи і оцінки стану фінансово-господарської діяльності та інших видів економіко-правового забезпечення господарської діяльності суб'єктів господарювання.  
21. інші види економіко-правового забезпечення діяльності господарюючих суб'єктів.      Перелік послуг, які можуть надавати аудитори (аудиторські фірми), визначається Аудиторською палатою України відповідно до стандартів аудиту.  
22. Аудиторська діяльність є видом підприємницької діяльності, прибуток від якої оподатковується згідно з законодавством України.   -6- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Текст статті 3 викласти в такій редакції: "Аудиторською діяльністю є підприємницька діяльність з надання аудиторських послуг. До аудиторських послуг відносяться: 1) аудит та огляд фінансової звітності; 2) виконання завдань з надання впевненості; 3) надання супутніх послуг, в тому числі: а) підготовка фінансової інформації; б) виконання погоджених процедур; в) інформаційно-консультаційні послуги; г) економічна і правова експертиза; ґ) ведення бухгалтерського обліку; д) інші види економіко-правового забезпечення діяльності суб'єктів господарювання. Право на здійснення аудиторської діяльності мають лише аудитори та аудиторські фірми, які включені до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм (далі - Реєстр). При здійсненні аудиторської діяльності аудитори та аудиторські фірми застосовують відповідні стандарти аудиторських послуг та дотримуються вимог кодексу етики. Діяльність аудиторів та аудиторських фірм, які внесені в Реєстр, обмежується виключно наданням аудиторських послуг."  
Враховано частково редакційно та у ст. 4- 6   
23. Стаття 4. Аудит       
24. Аудит - це перевірка даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України і національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку або іншим правилам згідно вимог її користувачів.   -7- Шаров І.Ф.
У ст. 4 уточнити вираз "достовірність в усіх суттєвих аспектах".  
Враховано редакційно    
    -8- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 4 викласти в такій редакції: "Стаття 4. Аудитор Аудитором є фізична особа, яка отримала сертифікат аудитора (професійного бухгалтера) після проходження процедури сертифікації у встановленому цим Законом порядку."  
Відхилено    
25. Стаття 5. Аудитор      Стаття 4. Аудитор  
26. Аудитором може бути фізична особа, яка отримала сертифікат, що визначає кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України та включена до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм.   -9- Шаров І.Ф.
Ст. 5 узгодити із ст. 364 Господарського кодексу України.  
Враховано   Аудитором може бути фізична особа, яка має сертифікат, що визначає її кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України.  
    -10- Черняк В.К.
У ст. 5: у ч.1 слова "та включена до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм" виключити; ч. 2 ст. 5 викласти у такій редакції: "Аудитор має право займатися аудиторською діяльністю як фізична особа - підприємець або в штаті аудиторської фірми з дотриманням вимог цього Закону та інших законів України.": Доповнити статтю новою частиною такого змісту: "Аудитор має право займатися аудиторською діяльністю як фізична особа - підприємець лише після включення його до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів."  
Враховано    
27. Аудитор має право займатися аудиторською діяльністю індивідуально, створити аудиторську фірму, об'єднатися з іншими аудиторами в спілку з дотриманням вимог цього Закону та інших законів України.      Аудитор має право займатися аудиторською діяльністю як фізична особа - підприємець або у складі аудиторської фірми з дотриманням вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів. Аудитор має право займатися аудиторською діяльністю як фізична особа - підприємець лише після включення його до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів.  
28. Аудиторам забороняється безпосередньо займатися торговельною, посередницькою та виробничою діяльністю, що не виключає їх права отримувати дивіденди від акцій та доходи від інших корпоративних прав.      Аудиторам забороняється безпосередньо займатися іншими видами підприємницької діяльності, що не виключає їх права отримувати дивіденди від акцій та доходи від інших корпоративних прав.  
29. Аудитором не може бути особа, яка має судимість за корисливі злочини.   -11- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 5 викласти в такій редакції: "Стаття 5. Аудиторська фірма Аудиторська фірма - це юридична особа, яка займається аудиторською діяльністю. Загальний розмір частки власників (учасників, акціонерів) аудиторської фірми, які не є аудиторами, у статутному фонді аудиторської фірми не може перевищувати 30 відсотків. Керівником аудиторської фірми може бути тільки аудитор."  
Враховано редакційно   Аудитором не може бути особа, яка має судимість за корисливі злочини.  
30. Стаття 6. Аудиторська фірма      Стаття 5. Аудиторська фірма  
31. Аудиторська фірма - це юридична особа, яка має право на заняття виключно аудиторською діяльністю та внесена до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм.   -12- Черняк В.К.
У ст. 6: ч. 1 та 2 ст. 6 викласти у такій редакції: "Аудиторська фірма - юридична особа, створена відповідно до законодавства, яка здійснює виключно аудиторську діяльність."; Доповнити статтю новою частиною такого змісту: "Право на здійснення аудиторської діяльності мають аудиторські фірми, включені до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів."  
Враховано   Аудиторська фірма - юридична особа, створена відповідно до законодавства, яка здійснює виключно аудиторську діяльність.  
32. Аудиторські фірми можуть створюватися на основі будь-яких форм власності відповідно до законів України.      Право на здійснення аудиторської діяльності мають аудиторські фірми, включені до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів.  
33. Загальний розмір частки засновників (учасників, акціонерів) аудиторської фірми, які не є аудиторами, у статутному фонді не може перевищувати 30 відсотків.      Загальний розмір частки засновників (учасників) аудиторської фірми, які не є аудиторами, у статутному капіталі не може перевищувати 30 відсотків.  
34. Аудиторській фірмі дозволяється здійснювати аудиторську діяльність лише за умови, якщо у ній працює хоча б один аудитор.       
35. Керівником аудиторської фірми може бути тільки аудитор.   -13- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 6 викласти в такій редакції: "Стаття 6. Стандарти аудиторських послуг та кодекс етики Стандарти аудиторських послуг та кодекс етики приймаються на основі стандартів та кодексу етики Міжнародної федерації бухгалтерів (далі - МФБ) з дотриманням вимог цього Закону."  
Враховано частково редакційно  Керівником аудиторської фірми може бути тільки аудитор. Стаття 6. Стандарти аудиту При здійсненні аудиторської діяльності аудитори та аудиторські фірми застосовують відповідні стандарти аудиту. Стандарти аудиту приймаються на основі стандартів аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів з дотриманням вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України. У випадках, передбачених законом, стандарти аудиту погоджуються з іншими суб'єктами. Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання.  
36. Стаття 7. Аудиторський висновок та інші офіційні документи      Стаття 7. Аудиторський висновок та інші офіційні документи  
37. Аудиторський висновок - це офіційний документ, засвідчений підписом та печаткою аудитора (аудиторської фірми), складений відповідно до стандартів аудиту за наслідками проведення аудиту, який містить в собі висновок про достовірність даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності господарюючого суб'єкту та їхню відповідності законам України, національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку та іншим нормативним актам України.   -14- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 7 викласти в такій редакції: "Стаття 7. Аудиторський висновок та інші офіційні документи аудитора (аудиторської фірми) Аудиторський висновок - це документ, що складений за відповідними стандартами аудиторських послуг та передбачає надання впевненості користувачам щодо відповідності фінансової звітності або іншої інформації концептуальним основам, що використовувались при її складанні. Концептуальними основами можуть бути Закони та нормативно-правові акти України, стандарти бухгалтерського обліку, внутрішні вимоги та положення суб'єктів господарювання, інші джерела. Результати виконання аудиторських послуг, що не передбачають надання впевненості користувачам, можуть бути оформлені у вигляді аудиторських звітів."  
Враховано частково   Аудиторський висновок - документ, що складений відповідно до стандартів аудиту та передбачає надання впевненості користувачам щодо відповідності фінансової звітності або іншої інформації концептуальним основам, які використовувались при її складанні. Концептуальними основами можуть бути закони та інші нормативно-правові акти України, положення (стандарти) бухгалтерського обліку, внутрішні вимоги та положення суб'єктів господарювання, інші джерела.  
38. Аудиторські послуги у вигляді консультацій можуть надаватись усно або письмово з оформленням довідки та інших офіційних документів. Аудиторські послуги у вигляді експертиз оформляються експертним висновком або актом.      Аудиторські послуги у вигляді консультацій можуть надаватись усно або письмово з оформленням довідки та інших офіційних документів. Аудиторські послуги у вигляді експертиз оформляються експертним висновком або актом.  
39. Результати надання інших аудиторських послуг оформляються відповідно до стандартів аудиту.   -15- Черняк В.К.
Ст. 7 доповнити новою частиною такого змісту: "Аудиторський висновок аудитора іноземної держави при офіційному його поданні установі, організації або суб'єкту господарювання України підлягає підтвердженню аудитором України, якщо інше не встановлено міжнародним договором."  
Враховано   Результати надання інших аудиторських послуг оформляються відповідно до стандартів аудиту. Аудиторський висновок аудитора іноземної держави при офіційному його поданні установі, організації або суб'єкту господарювання України підлягає підтвердженню аудитором України, якщо інше не встановлено міжнародним договором.  
40. Стаття 8. Обов'язкове проведення аудиту.      Стаття 8. Обов'язкове проведення аудиту  
41. Проведення аудиту є обов'язковим для:   -16- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 8 викласти в такій редакції: "Стаття 8. Обов'язковість аудиторських послуг Замовлення та отримання аудиторських послуг є обов'язковим у випадках, передбачених законодавством України."  
Відхилено   Проведення аудиту є обов'язковим для:  
42. 1) підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності банків, страхових компаній, інших небанківських фінансових установ, які здійснюють залучення коштів громадян, валютних та фондових бірж, компаній з управління активами, торговців цінними паперами, депозитаріїв цінних паперів, реєстраторів власників іменних цінних паперів та інших господарюючих суб'єктів звітність яких, відповідно до законодавства України, підлягає офіційному оприлюдненню;   -17- Черняк В.К.
У ст. 8: п. 1 викласти у такій редакції: "підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності відкритих акціонерних товариств, підприємств - емітентів облігацій, професійних учасників ринку цінних паперів, фінансових установ та інших суб'єктів господарювання, звітність яких відповідно до законодавства України підлягає офіційному оприлюдненню"; друге речення п.1 вилучити.  
Враховано   1) підтвердження достовірності та повноти річної фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності відкритих акціонерних товариств, підприємств - емітентів облігацій, професійних учасників ринку цінних паперів, фінансових установ та інших суб'єктів господарювання, звітність яких відповідно до законодавства України підлягає офіційному оприлюдненню;  
43. Обов'язкова аудиторська перевірка річного балансу і звітності господарюючих суб'єктів з річним господарським оборотом менш як двісті п'ятдесят неоподаткованих мінімумів доходів громадян проводиться раз на три роки.       
44. 2) перевірки фінансового стану засновників банків, підприємств з іноземними інвестиціями, відкритих акціонерних товариств (крім фізичних осіб), страхових і холдингових компаній, інвестиційних фондів, довірчих товариств та інших фінансових посередників;      2) перевірки фінансового стану засновників банків, підприємств з іноземними інвестиціями, відкритих акціонерних товариств (крім фізичних осіб), страхових і холдингових компаній, інститутів спільного інвестування, довірчих товариств та інших фінансових посередників;  
45. 3) емітентів цінних паперів.   -18- Черняк В.К.
П.3 ст.8 доповнити словами "при отриманні ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів."  
Враховано   3) емітентів цінних паперів при отриманні ліцензії на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.  
46. Проведення аудиту є обов'язковим також в інших випадках, передбачених законами України.   -19- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Доповнити Розділ І статтею 9 такого змісту: "Стаття 9. Обов'язки суб'єктів господарювання при отриманні аудиторських послуг Керівництво суб'єкта господарювання зобов'язане створити аудитору (аудиторській фірмі) належні умови для надання аудиторських послуг. Керівництво суб'єкта господарювання несе відповідальність за достовірність документів та інформації які надаються аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту чи надання інших аудиторських послуг."  
Враховано редакційно   Проведення аудиту є обов'язковим також в інших випадках, передбачених законами України. Стаття 9. Обов'язки суб'єктів господарювання при проведенні аудиту Органи управління суб'єкта господарювання зобов'язане створити аудитору (аудиторській фірмі) належні умови для якісного виконання аудиту. Органи управління суб'єкта господарювання несе відповідальність за повноту і достовірність документів та іншої інформації, які надаються аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту чи надання інших аудиторських послуг. Фінансова звітність суб'єкта господарювання, яка відповідно до закону підлягає обов'язковій аудиторській перевірці, повинна бути перевірена аудитором і оприлюднена відповідно до вимог законів України.  
47. Розділ ІІ СЕРТИФІКАЦІЯ АУДИТОРІВ ТА РЕЄСТР АУДИТОРІВ І АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ      Розділ ІІ СЕРТИФІКАЦІЯ АУДИТОРІВ І РЕЄСТР АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ ТА АУДИТОРІВ  
48. Стаття 9. Сертифікація аудиторів.      Стаття 10. Сертифікація аудиторів  
49. Сертифікація (визначення кваліфікаційної придатності на зайняття аудиторською діяльністю) аудиторів здійснюється Аудиторською палатою України.   -20- Шаров І.Ф.
Ст. 9 узгодити із ст. 364 Господарського кодексу України. Ч.1 ст. 9 узгодити з ч. 8 ст. 69 Закону України "Про банки і банківську діяльність".  
Враховано редакційно   Сертифікація (визначення кваліфікаційної придатності на зайняття аудиторською діяльністю) аудиторів здійснюється Аудиторською палатою України. Порядок сертифікації аудиторів, які здійснюватимуть аудит банків, затверджується Аудиторською палатою України за погодженням з Національним банком України.  
    -21- Черняк В.К.
Доповнити ст. 9 після першої частини новою частиною: "Порядок сертифікації аудиторів, які здійснюватимуть аудит банків, затверджується Аудиторською палатою України за погодженням з Національним банком України."  
Враховано    
50. Право на отримання сертифікату мають особи, що успішно здали іспит з права, бухгалтерського обліку, оподаткування, фінансів та аудиту на наявність достатніх знань з питань аудиту.   -22- Черняк В.К.
Частини 2-5 ст. 9 викласти у такій редакції: "Право на отримання сертифікату мають фізичні особи, які мають вищу економічну або юридичну освіту, документ про здобуття якої визнається в Україні, необхідні знання з питань аудиту, фінансів, економіки та господарського права, досвід роботи не менше трьох років підряд на посадах асистента (помічника) аудитора, ревізора, бухгалтера, юриста, фінансиста або економіста. Наявність необхідного обсягу знань для отримання сертифікату визначається шляхом проведення письмового кваліфікаційного іспиту за програмою, затвердженою Аудиторською палатою України. Термін чинності сертифіката не може перевищувати п'яти років. Продовження терміну чинності сертифіката здійснюється через п'ять років за підсумками контрольного тестування за фахом у порядку, встановленому Аудиторською палатою України."  
Враховано   Право на отримання сертифіката мають фізичні особи, які мають вищу економічну або юридичну освіту, документ про здобуття якої визнається в Україні, необхідні знання з питань аудиту, фінансів, економіки та господарського права, досвід роботи не менше трьох років підряд на посадах ревізора, бухгалтера, юриста, фінансиста, економіста, асистента (помічника) аудитора.  
51. До здачі іспиту допускаються фізичні особи, які мають вищу економічну та/або юридичну освіту і мають стаж роботи за спеціальністю в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, права та економіки не менше трьох років підряд.      Наявність необхідного обсягу знань для отримання сертифіката визначається шляхом проведення письмового кваліфікаційного іспиту за програмою, затвердженою Аудиторською палатою України.  
52. Аудитор, який має намір здійснювати аудит банківських установ, повинен скласти іспит за програмою, затвердженою Національним банком України.      Термін чинності сертифіката не може перевищувати п'яти років.  
53. Особи, які не склали іспит, допускаються до його повторного складання не раніше як через один рік.      Продовження терміну чинності сертифіката здійснюється через п'ять років за підсумками контрольного тестування за фахом у порядку, встановленому Аудиторською палатою України.  
54. За проведення сертифікації справляється плата у розмірі, встановленому Аудиторською палатою України.   -23- Шаров І.Ф.
У ст. 9 визначити принципи формування розміру плати за сертифікацію.  
Враховано редакційно   За проведення сертифікації справляється плата в розмірі, встановленому Аудиторською палатою України, виходячи з кошторису витрат на утримання Аудиторської палати України.  
    -24- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 9 викласти в такій редакції: "Стаття 10. Сертифікація аудиторів Право на проведення сертифікації мають Аудиторська палата України, а також громадські об'єднання аудиторів (професійних бухгалтерів), що зареєстровані та здійснюють свою діяльність в Україні. Право на отримання сертифікату мають особи, що успішно склали іспити з права, бухгалтерського обліку, оподаткування, фінансів та аудиту; мають вищу освіту а також досвід роботи в галузі фінансів, бухгалтерського обліку, права, економіки не менше трьох років. Сертифікати аудиторів (професійних бухгалтерів) видаються безстроково. Термін чинності сертифікату аудитора (професійного бухгалтера) може бути обмежений тільки у випадках, передбачених законодавством. Для цілей цього Закону сертифікати аудиторів (професійних бухгалтерів), що видаються громадськими об`єднаннями, визнаються за умови дійсного членства таких об`єднань в МФБ та за умови дотримання вимог цієї статті при проведенні сертифікації."  
Відхилено    
55. Стаття 10. Реєстр аудиторів і аудиторських фірм      Стаття 11. Реєстр аудиторських фірм та аудиторів  
56. Право на здійснення аудиторської діяльності мають лише аудитори та аудиторські фірми, які включені до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм (далі - Реєстр).   -25- Шаров І.Ф.
Ст. 10 узгодити з п. 1 ст. 364 Господарського кодексу України.  
Враховано редакційно   Реєстр аудиторських фірм та аудиторів - база даних, що містить інформацію про аудиторські фірми та аудиторів, які займаються аудиторською діяльністю індивідуально як фізичні особи - підприємці (далі - Реєстр).  
57. Порядок ведення Реєстру визначається та забезпечується Аудиторською палатою України.      Порядок ведення Реєстру визначається та забезпечується Аудиторською палатою України.  
58. До заяви про включення до Реєстру аудитор повинен подати до Аудиторської палати України також копію сертифіката про кваліфікаційну придатність на зайняття аудиторською діяльністю та копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності.   -26- Черняк В.К.
Ч.3 ст. 10 викласти у такій редакції: "Реєстр не рідше одного разу на рік публікується у фаховому виданні Аудиторської палати України."  
Враховано редакційно   Реєстр не рідше одного разу на рік публікується у фаховому виданні Аудиторської палати України.  
59. До заяви про включення до Реєстру аудиторська фірма повинна подати до Аудиторської палати України також нотаріально посвідчену копію установчих документів, копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, а також копії сертифікатів про кваліфікаційну придатність на зайняття аудиторською діяльністю аудиторів, які в ній працюють та інші документи, що підтверджують дотримання вимог, передбачених статтею 6 цього Закону.   -27- Черняк В.К.
Ч.4 ст.10 викласти у такій редакції: "Аудиторські фірми та аудитори, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці, мають право на здійснення аудиторської діяльності лише після включення їх до Реєстру. ."  
Враховано   Аудиторські фірми та аудитори, які зареєстровані як фізичні особи-підприємці, мають право на здійснення аудиторської діяльності лише після включення їх до Реєстру.  
60. Включеним до Реєстру аудиторам та аудиторським фірмам видається свідоцтво відповідного зразка.      Включеним до Реєстру аудиторським фірмам та аудиторам, зазначеним у частині четвертій цієї статті, видається свідоцтво відповідного зразка.  
61. За включення до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм справляється плата в розмірі, встановленому Аудиторською палатою України.   -28- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 10 викласти в такій редакції: "Стаття 11. Реєстр аудиторів і аудиторських фірм Реєстр аудиторів і аудиторських фірм - це база даних, що містить інформацію щодо аудиторів і аудиторських фірм, які здійснюють аудиторську діяльність. Порядок формування та ведення Реєстру визначається Аудиторською палатою України. Для включення до Реєстру аудитор повинен подати до Аудиторської палати України заяву, копію сертифіката аудитора (професійного бухгалтера), копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності. Для включення до Реєстру аудиторська фірма повинна подати до Аудиторської палати України заяву, копію установчих документів, копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, копію сертифікату аудитора (професійного бухгалтера) директора аудиторської фірми. Включеним до Реєстру аудиторам та аудиторським фірмам видається свідоцтво відповідного зразка. Ведення, зберігання та оприлюднення Реєстру забезпечується Аудиторською палатою України."  
Враховано частково редакційно  За включення до Реєстру справляється плата в розмірі, встановленому Аудиторською палатою України.  
62. Розділ ІІІ АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ      Розділ ІІІ АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ  
63. Стаття 11. Повноваження Аудиторської палати України      Стаття 12. Повноваження Аудиторської палати України  
64. Повноваження Аудиторської палати України визначаються цим Законом та Статутом Аудиторської палати України.      Повноваження Аудиторської палати України визначаються цим Законом та Статутом Аудиторської палати України.  
65. Статут Аудиторської палати України приймається двома третинами голосів від загальної кількості членів палати.      Статут Аудиторської палати України приймається двома третинами голосів від загальної кількості членів Аудиторської палати України.  
66. Аудиторська палата України:   -29- Черняк В.К.
У ч.3 ст. 11: пункти 1, 2 викласти у такій редакції: "1) здійснює сертифікацію осіб, які мають намір займатися аудиторською діяльністю; 2) затверджує стандарти аудиту;" доповнити новим пунктом такого змісту: "затверджує програми підготовки аудиторів та за погодженням з Національним банком України програми підготовки аудиторів, які здійснюватимуть аудит банків".  
Немає висновку   Аудиторська палата України:  
67. 1)здійснює сертифікацію аудиторів;      1) здійснює сертифікацію осіб, які мають намір займатися аудиторською діяльністю;  
68. 2)затверджує стандарти аудиту та програми підготовки аудиторів;      2) затверджує стандарти аудиту; 3) затверджує програми підготовки аудиторів та за погодженням з Національним банком України програми підготовки аудиторів, які здійснюватимуть аудит банків;  
69. 3)веде Реєстр аудиторів та аудиторських фірм;      4) веде Реєстр;  
70. 4)здійснює контроль за дотриманням аудиторами (аудиторськими фірмами) вимог цього Закону, стандартів аудиту, норм професійної етики аудиторів;   -30- Черняк В.К.
Доповнити ч. 3 ст. 11 абзацом такого змісту: "здійснює заходи із забезпечення незалежності аудиторів при проведені ними аудиторських перевірок та організації контролю за якістю аудиторських послуг."  
Враховано   5) здійснює контроль за дотриманням аудиторськими фірмами та аудиторами вимог цього Закону, стандартів аудиту, норм професійної етики аудиторів; 6) здійснює заходи із забезпечення незалежності аудиторів при проведені ними аудиторських перевірок та організації контролю за якістю аудиторських послуг;  
71. 5)регулює взаємовідносини між аудиторами (аудиторськими фірмами) в процесі здійснення аудиторської діяльності;   -31- Черняк В.К.
Пункт 5 ч.3 ст.11 доповнити словами "та при необхідності застосовує до них стягнення".  
Враховано   7) регулює взаємовідносини між аудиторами (аудиторськими фірмами) в процесі здійснення аудиторської діяльності та при необхідності застосовує до них стягнення;  
72. 6)здійснює інші повноваження передбачені цим Законом та Статутом.   -32- Черняк В.К.
Доповнити ст. 11 новою частиною такого змісту: "Щорічно Аудиторська палата України отримує від аудиторських фірм та аудиторів звіт про виконані ними роботи, здійснює їх аналіз та подає до Кабінету Міністрів України зведену інформацію про стан аудиторської діяльності в Україні. "  
Враховано   8) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та Статутом Аудиторської палати України. Щорічно Аудиторська палата України отримує від аудиторських фірм та аудиторів звіт про виконані ними роботи, здійснює їх аналіз та подає до Кабінету Міністрів України узагальнену інформацію про стан аудиторської діяльності в Україні.  
    -33- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 11 викласти в такій редакції: "Стаття 12. Повноваження Аудиторської палати України Повноваження Аудиторської палати України визначаються цим Законом та Статутом Аудиторської палати України (далі - Статут), який приймається відповідно до норм цього Закону. Аудиторська палата України приймає Статут не менше ніж двома третинами голосів від загальної кількості своїх членів. Аудиторська палата України: 1) приймає стандарти аудиторських послуг та кодекс етики; 2) забезпечує здійснення сертифікації аудиторів; 3) веде Реєстр аудиторів та аудиторських фірм; 4) приймає стандарти контролю якості аудиторських послуг; 5) здійснює контроль за дотриманням аудиторами (аудиторськими фірмами) вимог цього Закону, стандартів аудиторських послуг та контролю якості, кодексу етики; 6) здійснює інші повноваження передбачені цим Законом та Статутом."  
Враховано частково    
73. Стаття 12. Стандарти аудиту.       
74. Стандарти аудиту розробляються на основі Міжнародних стандартів аудиту з дотримань вимог цього закону та інших актів законодавства України.   -34- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 12 виключити.  
Враховано    
75. Затвердження стандартів аудиту є виключним правом Аудиторської палати України. У випадках передбачених законами України, стандарти аудиту погоджуються з іншими суб'єктами.       
76. Стандарти аудиту набирають чинності після реєстрації в Міністерстві юстиції України і є обов'язковими для дотримання аудиторами та аудиторськими фірмами.   -35- Шаров І.Ф.
Уточнити норму ч. 3 ст. 12.  
Враховано редакційно    
    -36- Черняк В.К.
Ст.12 вважати статтею 6 та ч.3 викласти у такій редакції: "Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фірмами та суб'єктами господарювання. "  
Враховано у ст. 6   
77. Стаття 13. Створення Аудиторської палати України      Стаття 13. Створення Аудиторської палати України  
78. Аудиторська палата України функціонує як незалежний орган.      Аудиторська палата України функціонує як незалежний орган.  
79. Аудиторська палата України є юридичною особою, веде відповідний облік та звітність.   -37- Черняк В.К.
Доповнити ст.13 після ч. 2 новою частиною такого змісту: "Аудиторська палата України є неприбутковою організацією."  
Враховано   Аудиторська палата України є юридичною особою, веде відповідний облік та звітність. Аудиторська палата України є неприбутковою організацією.  
80. Аудиторська палата України набуває повноважень юридичної особи від дня реєстрації її у Міністерстві юстиції України на підставі заяви та Статуту, затвердженого в порядку, передбаченому цим Законом.      Аудиторська палата України набуває повноважень юридичної особи з дня її реєстрації у Міністерстві юстиції України на підставі заяви та Статуту, затвердженого в порядку, передбаченому цим Законом.  
81. Аудиторська палата України формується з аудиторів, обраних до її складу аудиторами України та з аудиторів або фахівців навчальних та наукових організацій, делегованих Міністерством фінансів України, Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерством юстиції України, Національним Банком України, Державною комісію з цінних паперів та фондового ринку України.   -38- Черняк В.К.
Ч.4-10 ст. 13 викласти у такій редакції: "Аудиторська палата України формується на паритетних засадах шляхом делегування до її складу аудиторів та представників державних органів. Загальна кількість членів Аудиторської палати України становить двадцять осіб. Від державних органів делегують по одному представнику Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України, Міністерство економіки України, Державна податкова адміністрація України, Національний банк України, Державний комітет статистики України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України, Рахункова палата та Головне контрольно-ревізійне управління України. До складу Аудиторської палати України від аудиторів делегуються в кількості десяти осіб висококваліфіковані аудитори з безперервним стажем аудиторської діяльності не менше п'яти років, представники фахових навчальних закладів та наукових організацій . Права аудиторів обирати представників до складу Аудиторської палати України і бути обраними реалізується через рішення, які приймаються на з'їзді аудиторів України. Порядок делегування представників до Аудиторської палати України визначається відповідно з'їздом аудиторів України, колегією державних органів або іншим вищим керівним органом."  
Враховано   Аудиторська палата України формується на паритетних засадах шляхом делегування до її складу аудиторів та представників державних органів. Загальна кількість членів Аудиторської палати України становить двадцять осіб.  
82. Право обирати членів Аудиторської палати України має кожен аудитор, внесений до Реєстру аудиторів України.      Від державних органів делегують по одному представнику Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України, Міністерство економіки України, Державна податкова адміністрація України, Національний банк України, Державний комітет статистики України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України, Рахункова палата та Головне контрольно-ревізійне управління України.  
83. Право висувати кандидата у члени Аудиторської палати України має не менше, як 5% аудиторів, внесених до Реєстру аудиторів України. На кожного кандидата складаються підписні листи в довільній формі із зазначенням прізвища, імені, по батькові ініціаторів висунення, місця праці, серії і номера сертифікату, реєстраційний номер в Реєстрі аудиторів України, особистого підпису. Кожен аудитор має право ініціювати висунення лише одного кандидата.      До складу Аудиторської палати України від аудиторів делегуються в кількості десяти осіб висококваліфіковані аудитори з безперервним стажем аудиторської діяльності не менше п'яти років, представники фахових навчальних закладів та наукових організацій. Право аудиторів обирати представників до складу Аудиторської палати України і бути обраними реалізується через рішення, які приймаються на з'їзді аудиторів України.  
84. Обраними членами Аудиторської палати України вважаються 16 кандидатів, які набрали найбільшу кількість голосів.      Порядок делегування представників до Аудиторської палати України визначається відповідно з'їздом аудиторів України, колегією державних органів або іншим вищим керівним органом.  
85. Порядок обрання членів Аудиторської палати України аудиторами визначається Кабінетом Міністрів України.       
86. Міністерство фінансів України, Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерство юстиції України, Національний Банк України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України мають право делегувати до Аудиторської палати України по одному представнику.       
87. Загальна кількість членів Аудиторської палати України становить 21 особу.   -39- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Текст статті 13 викласти в такій редакції: "Аудиторська палата України є юридичною особою, що створена з урахуванням вимог цього Закону. Аудиторська палата України формується з аудиторів, представників органів державної влади та громадськості. Загальна кількість членів Аудиторської палати України становить 21 особу, з яких 11 аудиторів та 4 представники громадськості обираються аудиторами., 6 представників органів державної влади делегуються до Аудиторської палати України відповідно до цього Закону. Представники громадськості також можуть бути аудиторами. Право обирати членів Аудиторської палати України має кожен аудитор. Обрання членів Аудиторської палати України проводиться шляхом висування аудиторами кандидатів у члени Аудиторської палати України та підрахунку голосів кандидатів окремо по спискам аудиторів та представників громадськості. Кожен аудитор має право висувати кандидатів шляхом формування та подачі до Аудиторської палати України двох окремих списків своїх кандидатів в члени Аудиторської палати України, де вказується не більше 11 кандидатів від аудиторів та не більше 4 кандидатів - представників громадськості. Списки складаються в довільній формі при цьому в них обов'язково зазначаються: назва списку - список кандидатів від аудиторів чи від громадськості; прізвища, імена, по батькові кандидатів у члени Аудиторської палати України; прізвище, ім'я, по батькові аудитора - ініціатора висунення, його особистий підпис, серія і номер його сертифікату аудитора (професійного бухгалтера). Прийом списків кандидатів в члени Аудиторської палати України здійснюється з 1 січня по 30 березня року, в якому збігає термін повноважень Аудиторської палати України. Допускається прийом колективних списків - від необмеженої кількості аудиторів, ініціаторів висунення з обов'язковим дотриманням встановлених вимог. Аудиторська палата України діючого складу повинна провести підрахунок голосів та оприлюднити результати до 30 квітня року, в якому збігає термін повноважень Аудиторської палати України. Обраними членами Аудиторської палати України вважаються 15 кандидатів в члени Аудиторської палати України, які набрали найбільшу кількість голосів окремо по спискам аудиторів та представників громадськості . Міністерство фінансів України, Міністерство економіки України, Міністерство юстиції України, Національний банк України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку України, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг мають право делегувати до Аудиторської палати України по одному представнику. У разі дострокового вибуття членів Аудиторської палати України - представників органів державної влади відповідні органи державної влади зобов'язані на протязі місяця делегувати нових членів до складу Аудиторської палати України. У разі дострокового вибуття членів Аудиторської палати України, що обираються аудиторами Аудиторська палата України зобов'язана офіційно оголосити та на протязі трьох місяців зібрати списки кандидатів у члени Аудиторської палати України. На протязі наступного місяці Аудиторська палата України проводить підрахунок та оприлюднює результати. Термін повноважень членів Аудиторської палати України, що були делеговані (вибрані) замість членів Аудиторської палати України, що достроково вибули обмежується терміном повноважень Аудиторської палати України. Порядок забезпечення проведення виборів членів Аудиторської палати України та довиборів у разі дострокового вибуття членів Аудиторської палати України затверджується Аудиторською палатою України з урахуванням вимог цієї статті."  
Відхилено    
88. Стаття 14. Діяльність Аудиторської палати України.      Стаття 14. Діяльність Аудиторської палати України  
89. Всі рішення Аудиторської палати України приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів, при наявності двох третіх її членів за винятком випадків, передбачених цим Законом та Статутом.   -40- Черняк В.К.
У ч. 1 ст.14 слова "двох третіх " замінити словами "більш як половина ".  
Враховано   Рішення Аудиторської палати України приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів за наявності більш як половина її членів за винятком випадків, передбачених цим Законом та Статутом.  
90. Аудиторська палата України створює на території України регіональні відділення, повноваження яких визначаються Аудиторською палатою України.      Аудиторська палата України може створювати на території України регіональні відділення, повноваження яких визначаються Аудиторською палатою України.  
91. Термін повноважень члена Аудиторської палати України становить 5 років. Одна і та ж особа не може бути обрана членом Аудиторської палати два терміни підряд.   -41- Шаров І.Ф.
Обґрунтувати положення ч. 3 ст. 14.  
ідсутня чітка пропозиція  Термін повноважень члена Аудиторської палати України становить п'ять років. Одна і та ж особа не може бути делегована до Аудиторської палати України більше двох термінів підряд. Призначення нових членів Аудиторської палати України замість вибулих здійснюється у встановленому цим Законом порядку.  
    -42- Черняк В.К.
Доповнити ст.14 новою частиною такого змісту: "Призначення нових членів Аудиторської палати України замість вибулих здійснюється у встановленому цим Законом порядку."  
Враховано    
92. Члени Аудиторської палати України, за винятком Голови Аудиторської палати України, виконують свої обов'язки на громадських засадах.      Члени Аудиторської палати України, за винятком Голови Аудиторської палати України, виконують свої обов'язки на громадських засадах.  
93. Джерелами фінансування діяльності Аудиторської палати України можуть бути:      Джерелами фінансування діяльності Аудиторської палати України можуть бути:  
94. плата за проведення сертифікації про придатність на заняття аудиторською діяльністю;      плата за проведення сертифікації фізичних осіб на право зайняття аудиторською діяльністю;  
95. плата за включення до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм;      плата за включення до Реєстру;  
96. добровільні внески, що надходять від професійних організацій аудиторів;      добровільні внески, що надходять від професійних організацій аудиторів України;  
97. інші джерела, що не забороняються законодавством.   -43- Черняк В.К.
Доповнити ст. 14 новою частиною такого змісту: "Ведення поточних справ в Аудиторській палаті України здійснює Секретаріат, який очолює завідуючий. Завідуючий Секретаріатом несе персональну відповідальність за ефективне використання майна та коштів Аудиторської палати України і створення належних умов для виконання функціональних обов'язків її членами".  
Враховано   інші джерела, не заборонені законодавством. Для виконання своїх функцій Аудиторська палата України може створювати комісії із числа її членів. До роботи в комісіях можуть залучатись експерти, які не є членами Аудиторської палати України. Ведення поточних справ в Аудиторській палаті України здійснює Секретаріат, який очолює завідуючий. Завідуючий Секретаріатом несе персональну відповідальність за ефективне використання майна та коштів Аудиторської палати України і створення належних умов для виконання функціональних обов'язків її членами.  
    -44- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Текст статті 14 викласти в такій редакції: "Всі рішення Аудиторської палати України приймаються на її засіданнях простою більшістю голосів, при наявності двох третіх від загальної кількості її членів за винятком випадків, передбачених цим Законом . Аудиторська палата України може створювати на території України регіональні відділення, повноваження яких визначаються Аудиторською палатою України. Термін повноважень члена Аудиторської палати України обмежується терміном повноважень Аудиторської палати України, який становить 3 роки. Одна і та сама особа не може бути членом Аудиторської палати України три терміни підряд. Члени Аудиторської палати України, за винятком Голови Аудиторської палати України, виконують свої обов'язки на громадських засадах. Для виконання своїх функцій Аудиторська палата України може створювати комісії із числа членів. До роботи в комісіях можуть залучатись експерти, які не є членами Аудиторської палати України. Джерелами фінансування діяльності Аудиторської палати України можуть бути: плата за проведення сертифікації аудиторів; плата за включення до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм; інші джерела, що не забороняються законодавством."  
Враховано частково    
98. Стаття 15. Голова Аудиторської палати України:      Стаття 15. Голова Аудиторської палати України  
99. Голова Аудиторської палати України - вища посадова особа Аудиторської Палати України, яка виконує свої повноваження на професійній основі.   -45- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
В абзаці першому статті 15 слова "вища посадова особа Аудиторської Палати України, яка" виключити.  
Враховано   Голова Аудиторської палати України виконує свої повноваження на професійній основі.  
100. Голова Аудиторської палати України обирається більшістю голосів загальної кількості членів Аудиторської палати України.   -46- Черняк В.К.
Ч.2 та 3 ст. 15 викласти у такій редакції: "Голова Аудиторської палати України обирається з числа її членів на термін здійснення своїх повноважень члена Аудиторської палати України. більшістю голосів від загальної кількості членів Аудиторської палати України."  
Враховано   Голова Аудиторської палати України обирається з числа її членів на термін здійснення своїх повноважень члена Аудиторської палати України більшістю голосів від загальної кількості членів Аудиторської палати України.  
    -47- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Абзац другий статті 15 після слова "обирається" доповнити словами "з числа членів Аудиторської палати України".  
Враховано редакційно    
101. Голова Аудиторської палати України обирається на термін повноважень Аудиторської палати України.   -48- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
В абзаці третьому у статті 15 слово "повноважень" замінити словами "здійснення своїх повноважень члена".  
Враховано    
102. Голова Аудиторської палати України може бути достроково звільнений з посади за рішенням Аудиторської палати України за його бажанням та у інших випадках передбачених законодавством України.   -49- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
В абзаці четвертому ст. 15 слова "за його бажанням" виключити.  
Враховано   Голова Аудиторської палати України може бути достроково звільнений з посади за рішенням Аудиторської палати України та в інших випадках, передбачених законодавством України.  
103. Повноваження Голови Аудиторської Палати України визначаються Статутом Аудиторської палати України.   -50- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
В абзаці п'ятому ст. 15 слова "Аудиторської палати України" виключити.  
Враховано по суті  Повноваження Голови Аудиторської палати України визначаються Статутом Аудиторської палати України.  
104. Голова Аудиторської палати України забезпечує процедуру формування нового складу Аудиторської палати України.      Голова Аудиторської палати України забезпечує формування нового складу Аудиторської палати України.  
105. Стаття 16. Структура аудиторської палати України Для виконання своїх функцій Аудиторська палата України створює:   -51- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Статтю 16 виключити.  
Враховано    
106. кваліфікаційний комітет, який здійснює сертифікацію суб'єктів, що мають намір займатися аудиторською діяльністю.       
107. дисциплінарний комітет, який здійснює контроль за якістю надання аудиторських послуг, дотриманням аудиторами (аудиторськими фірмами) вимог цього Закону, інших законодавчих актів України, стандартів аудиту, а також регулює взаємовідносини між аудиторами (аудиторськими фірмами) в процесі здійснення аудиторської діяльності.       
108. науково-методологічну комісію, яка розробляє стандарти аудиту, програми підготовки та сертифікації. Ведення поточних справ в Аудиторській палаті України здійснює Секретаріат.       
109. Розділ ІV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ТА НАДАННЯ ІНШИХ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ   -52- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Розділ ІV виключити  
Враховано частково   Розділ ІV ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ТА НАДАННЯ ІНШИХ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ  
110. Стаття 17. Загальні умови проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг      Стаття 16. Загальні умови проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг  
111. Проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг здійснюється аудиторами, аудиторськими фірмами, які набули право на здійснення аудиторської діяльності відповідно до цього Закону.      Проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг здійснюється аудиторами, аудиторськими фірмами, які набули право на здійснення аудиторської діяльності відповідно до цього Закону.  
112. Аудит проводиться з ініціативи власника господарюючого суб'єкта або уповноваженого ним органу, а також у випадках, передбачених законами України (обов'язковий аудит).       
113. Умови проведення аудиту та інших аудиторських послуг визначаються Аудиторською палатою України.      Загальні умови проведення аудиту та інших аудиторських послуг визначаються стандартами аудиту, затвердженими Аудиторською палатою України.  
114. Стаття 18. Підстави для проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг      Стаття 17. Підстави для проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг  
115. Аудит проводиться на підставі договору між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником.      Аудит проводиться на підставі договору між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником.  
116. Інші аудиторські послуги можуть надаватися на підставі договору, письмового або усного звернення замовника до аудитора (аудиторської фірми).      Інші аудиторські послуги можуть надаватися на підставі договору, письмового або усного звернення замовника до аудитора (аудиторської фірми).  
117. Замовник має право вільного вибору аудитора (аудиторської фірми) з дотриманням вимог цього Закону.      Замовник має право вільного вибору аудитора (аудиторської фірми) з дотриманням вимог цього Закону.  
118. В договорі на проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг передбачаються предмет і термін перевірки, обсяг аудиторських послуг, розмір і умови оплати, відповідальність сторін.      У договорі на проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг передбачаються предмет і термін перевірки, обсяг аудиторських послуг, розмір і умови оплати, відповідальність сторін.  
119. Стандартами аудиту можуть бути передбачені й інші істотні умови договору про проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг.      Стандартами аудиту можуть бути передбачені й інші істотні умови договору на проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг.  
120. Недійсними є будь-які положення договору, спрямовані на повне звільнення аудитора (аудиторської фірми) від встановленої Законом майнової відповідальності за недостовірність аудиторського висновку чи іншого документа, в якому відображені результати аудиторської перевірки.      Недійсними є будь-які положення договору, спрямовані на повне звільнення аудитора (аудиторської фірми) від встановленої законом майнової відповідальності за недостовірність аудиторського висновку чи іншого документа, в якому відображені результати аудиторської перевірки.  
121. Документи, передані замовником аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту, не підлягають розголошенню чи вилученню без згоди замовника.      Документи, передані замовником аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту, не підлягають розголошенню чи вилученню без згоди замовника.  
122. Стаття 19. Звіт про наслідки аудиту       
123. Виконання аудитором (аудиторською фірмою) договору оформляється актом прийому-здачі аудиторського висновку або іншого офіційного документа.       
124. Аудиторський висновок складається з дотриманням відповідних норм та стандартів і повинен містити підтвердження або аргументовану відмову від підтвердження достовірності, повноти даних бухгалтерського обліку і показників фінансової звітності господарюючого суб'єкта та їхньої відповідності законам України, національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку та іншим нормативним актам України.       
125. Порядок оформлення інших офіційних документів за наслідками надання аудиторських послуг визначається Аудиторською палатою України з дотриманням вимог цього Закону та інших актів законодавства України.       
126. Розділ V ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АУДИТОРІВ І АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ      Розділ V ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АУДИТОРІВ І АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ  
127. Стаття 20. Права аудиторів і аудиторських фірм   -53- Черняк В.К.
Доповнити статтю 20 частинами 1 та 2 такого змісту: "Аудитори України мають право об'єднуватися в громадські організації за професійними ознаками, дотримуючись вимог цього Закону та інших законів. Професійні організації аудиторів України сприяють підвищенню професійного рівня аудиторів, захищають соціальні та професійні права аудиторів, вносять пропозиції щодо подальшого вдосконалення аудиторської діяльності, виконують інші повноваження, передбачені статутами та положеннями."  
Враховано   Стаття 18. Права аудиторів і аудиторських фірм Аудитори України мають право об'єднуватися в громадські організації за професійними ознаками, дотримуючись вимог цього Закону та інших законів. Професійні організації аудиторів України сприяють підвищенню професійного рівня аудиторів, захищають соціальні та професійні права аудиторів, вносять пропозиції щодо подальшого вдосконалення аудиторської діяльності, виконують інші повноваження, передбачені статутами та положеннями.  
128. Аудитори і аудиторські фірми України мають право:      Аудитори і аудиторські фірми під час здійснення аудиторської діяльності мають право:  
129. 1) самостійно визначати форми і методи аудиту на підставі чинного законодавства, існуючих норм і стандартів, умов договору із замовником, професійних знань та досвіду;   -54- Черняк В.К.
П.1 ст. 20 викласти у такій редакції: "самостійно визначати форми і методи проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг на підставі чинного законодавства, стандартів аудиту та умов договору із замовником".  
Враховано   1) самостійно визначати форми і методи проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг на підставі чинного законодавства, стандартів аудиту та умов договору із замовником;  
130. 2) отримувати необхідні документи, які мають відношення до предмету перевірки і знаходяться як у замовника, так і у третіх осіб.      2) отримувати необхідні документи, які мають відношення до предмета перевірки і знаходяться як у замовника, так і у третіх осіб.  
131. Треті особи, які мають у своєму розпорядженні документи стосовно предмету перевірки, зобов'язані надати їх на вимогу аудитора (аудиторської фірми). Зазначена вимога повинна бути офіційно засвідчена замовником;      Треті особи, які мають у своєму розпорядженні документи стосовно предмета перевірки, зобов'язані надати їх на вимогу аудитора (аудиторської фірми). Зазначена вимога повинна бути офіційно засвідчена замовником;  
132. 3) отримувати необхідні пояснення в письмовій чи усній формі від керівництва та працівників замовника;      3) отримувати необхідні пояснення в письмовій чи усній формі від керівництва та працівників замовника;  
133. 4) перевіряти наявність майна, грошей, цінностей, вимагати від керівництва господарюючого суб'єкта проведення контрольних оглядів, замірів виконаних робіт, визначення якості продукції, щодо яких здійснюється перевірка документів;      4) перевіряти наявність майна, грошей, цінностей, вимагати від керівництва суб'єкта господарювання проведення контрольних оглядів, замірів виконаних робіт, визначення якості продукції, щодо яких здійснюється перевірка документів;  
134. 5) залучати на договірних засадах до участі у перевірці фахівців різного профілю.      5) залучати на договірних засадах до участі в перевірці фахівців різного профілю.  
135. Стаття 21. Обов'язки аудиторів і аудиторських фірм      Стаття 19. Обов'язки аудиторів і аудиторських фірм  
136. Аудитори і аудиторські фірми зобов'язані:   -55- Черняк В.К.
У ст. 21: доповнити новим пунктом такого змісту: "в аудиторській діяльності дотримуватись вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів, стандартів аудиту, принципів незалежності аудитора та відповідних рішень Аудиторської палати України"; п. 1 викласти у такій редакції: "належним чином проводити аудит та надавати інші аудиторські послуги".  
Враховано   Аудитори і аудиторські фірми зобов'язані: 1) в аудиторській діяльності дотримуватись вимог цього Закону та інших нормативно-правових актів, стандартів аудиту, принципів незалежності аудитора та відповідних рішень Аудиторської палати України;  
137. 1) належним чином надавати аудиторські послуги, перевіряти стан бухгалтерського обліку та фінансової звітності замовника, їх достовірність, повноту і відповідність чинному законодавству та національним положенням (стандартам) бухгалтерського обліку;      2) належним чином проводити аудит та надавати інші аудиторські послуги;  
138. 2) повідомляти власників, уповноважених ними осіб, замовників про виявлені під час проведення аудиту недоліки ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності;      3) повідомляти власників, уповноважених ними осіб, замовників про виявлені під час проведення аудиту недоліки ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;  
139. 3) зберігати в таємниці інформацію, отриману при проведенні аудиту та виконанні інших аудиторських послуг. Не розголошувати відомості, що становлять предмет комерційної таємниці, і не використовувати їх у своїх інтересах або в інтересах третіх осіб;      4) зберігати в таємниці інформацію, отриману при проведенні аудиту та виконанні інших аудиторських послуг, не розголошувати відомості, що становлять предмет комерційної таємниці, і не використовувати їх у своїх інтересах або в інтересах третіх осіб;  
140. 4) відповідати перед замовником за порушення умов договору відповідно до законодавства України;      5) відповідати перед замовником за порушення умов договору відповідно до договору та закону;  
141. 5) обмежувати свою діяльність наданням аудиторських послуг та іншими видами робіт, які мають безпосереднє відношення до надання аудиторських послуг у формі консультацій, перевірок або експертиз.   -56- Черняк В.К.
Доповнити ст. 21 новим пунктом такого змісту: "своєчасно подавати до Аудиторської палати України звіт про свою аудиторську діяльність".  
Враховано   6) обмежувати свою діяльність наданням аудиторських послуг та іншими видами робіт, які мають безпосереднє відношення до надання аудиторських послуг, у формі консультацій, перевірок або експертиз; 7) своєчасно подавати до Аудиторської палати України звіт про свою аудиторську діяльність.  
142. Стаття 22. Спеціальні вимоги      Стаття 20. Спеціальні вимоги  
143. Забороняється проведення аудиту:      Забороняється проведення аудиту:  
144. 1) аудитором, який має прямі родинні стосунки з керівництвом господарюючого суб'єкта, що перевіряється;   -57- Шаров І.Ф.
Ст. 22 доповнити положенням про надання права Аудиторській палаті встановлювати мінімальну вартість аудиторських послуг (залежно від виду послуг).  
Відхилено   1) аудитором, який має прямі родинні стосунки з членами органів управління суб'єкта господарювання, що перевіряється;  
145. 2) аудитором, який має особисті майнові інтереси у господарюючого суб'єкта, що перевіряється;      2) аудитором, який має особисті майнові інтереси в суб'єкта господарювання, що перевіряється;  
146. 3) аудитором - членом керівництва, засновником або власником господарюючого суб'єкта, що перевіряється;      3) аудитором - членом органів управління, засновником або власником суб'єкта господарювання, що перевіряється;  
147. 4) аудитором - працівником господарюючого суб'єкта, що перевіряється;      4) аудитором - працівником суб'єкта господарювання, що перевіряється;  
148. 5) аудитором - працівником, співвласником дочірнього підприємства, філії чи представництва господарюючого суб'єкта, що перевіряється.      5) аудитором - працівником, співвласником дочірнього підприємства, філії чи представництва суб'єкта господарювання, що перевіряється; 6) якщо розмір винагороди за надання аудиторських послуг не враховує необхідного для якісного виконання таких послуг часу, належних навичок, знань, професійної кваліфікації та міру відповідальності аудитора;  
149. 6) якщо розмір винагороди за надання аудиторських послуг не враховує необхідного для якісного виконання таких послуг часу, належних навичок, знань, професійної кваліфікації та міру відповідальності аудитора.   -58- Черняк В.К.
Ст. 22 доповнити новим пунктом та новою частиною у такій редакції: "аудитором в інших випадках, при яких не забезпечуються вимоги щодо його незалежності. Членам адміністративних, керівних та контролюючих органів аудиторських фірм, які не є аудиторами, а також засновникам, власникам, учасникам аудиторських фірм забороняється втручатися в практичне виконання аудиту в спосіб, що порушує незалежність аудиторів, які здійснюють аудит."  
Враховано   7) аудитором в інших випадках, за яких не забезпечуються вимоги щодо його незалежності. Членам адміністративних, керівних та контролюючих органів аудиторських фірм, які не є аудиторами, а також засновникам, власникам, учасникам аудиторських фірм забороняється втручатися в практичне виконання аудиту в спосіб, що порушує незалежність аудиторів, які здійснюють аудит.  
150. Розділ VІ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРІВ ТА АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ      Розділ VІ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРІВ ТА АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ  
151. Стаття 23. Цивільно-правова відповідальність аудиторів та аудиторських фірм      Стаття 21. Цивільно-правова відповідальність аудиторів та аудиторських фірм  
152. За неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор (аудиторська фірма) несе майнову та іншу відповідальність, визначену в договорі, відповідно до законодавства України.      За неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор (аудиторська фірма) несе майнову та іншу цивільно-правову відповідальність відповідно до договору та закону.  
153. Розмір майнової відповідальності аудиторів (аудиторських фірм) не може перевищувати фактично завданих замовнику збитків з їх вини.      Розмір майнової відповідальності аудиторів (аудиторських фірм) не може перевищувати фактично завданих замовнику збитків з їх вини.  
154. Всі спори майнового характеру між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником вирішуються у встановленому порядку з дотриманням вимог цього Закону.   -59- Черняк В.К.
Ч.3 ст. 23 викласти у такій редакції: "Всі спори стосовно невиконання умов договору, а також спори майнового характеру між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником вирішуються у встановленому законом порядку."  
Враховано   Усі спори стосовно невиконання умов договору, а також спори майнового характеру між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником вирішуються у встановленому законом порядку.  
155. Стаття 24. Інші види відповідальності аудиторів та аудиторських фірм      Стаття 22. Інші види відповідальності аудиторів та аудиторських фірм  
156. За неналежне виконання професійних обов'язків до аудитора (аудиторської фірми) можуть бути застосовані Аудиторською палатою України такі стягнення:   -60- Черняк В.К.
Ч.1 ст. 24 викласти у такій редакції: "За неналежне виконання професійних обов'язків до аудитора (аудиторської фірми) можуть бути застосовані Аудиторською палатою України стягнення у вигляді попередження, зупинення чинності сертифіката на строк до одного року або анулювання сертифіката, виключення з Реєстру."  
Враховано   За неналежне виконання професійних обов'язків до аудитора (аудиторської фірми) можуть бути застосовані Аудиторською палатою України стягнення у вигляді попередження, зупинення чинності сертифіката на строк до одного року або анулювання сертифіката, виключення з Реєстру.  
157. -попередження;       
158. -виключення з Реєстру;       
159. -анулювання сертифікату аудитора.   -61- Шаров І.Ф.
Відновити чинну редакцію ст. 27 Закону, що регулює припинення дії сертифікату.  
Враховано частково редакційно   
160. Порядок притягнення аудиторів (аудиторських фірм) до відповідальності визначається Аудиторською палатою України.   -62- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Розділи V та VІ замінити Розділом ІV такого змісту: "Розділ ІV ПРАВА, ОБОВ'ЯЗКИ, ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРІВ І АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ Стаття 16. Права аудиторів і аудиторських фірм Аудитори і аудиторські фірми мають право визначати форми і методи проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг, на підставі чинного законодавства, існуючих стандартів, кодексу етики та умов договору із замовником. Стаття 17. Обов`язки аудиторів, аудиторських фірм та професійна відповідальність Аудитори і аудиторські фірми зобов'язані належним чином надавати аудиторські послуги згідно з вимогами стандартів аудиторських послуг і кодексу етики та відповідно до закону. За неналежне надання аудиторських послуг до аудиторів (аудиторських фірм) Аудиторською палатою України у порядку, встановленому нею, можуть бути застосовані відповідні заходи впливу. Виключення з реєстру та/або анулювання сертифікату аудитора (професійного бухгалтера) можливе тільки за рішенням суду. Стаття 18. Цивільно-правова відповідальність аудиторів та аудиторських фірм За неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор (аудиторська фірма) несе майнову та іншу відповідальність відповідно до закону. Всі спори майнового характеру між аудитором (аудиторською фірмою) та замовником вирішуються у встановленому порядку з дотриманням вимог цього Закону."  
Враховано частково редакційно  Порядок застосування до аудиторів (аудиторських фірм) стягнень визначається Аудиторською палатою України. Рішення Аудиторської палати України щодо застосування до аудиторів (аудиторських фірм) стягнень можуть бути оскаржені до суду. До аудиторів можуть бути застосовані інші види відповідальності відповідно до закону.  
161. Розділ VІІ ОБОВ'ЯЗКИ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ'ЄКТІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АУДИТУ   -63- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Розділ VІІ виключити, замінивши його положення новою статтею 9, як це пропонувалося вище.  
Враховано редакційно    
162. Стаття 25. Обов'язки господарюючого суб'єкта при проведенні аудиту       
163. Керівництво господарюючого суб'єкта зобов'язане створити аудитору (аудиторській фірмі) належні умови для якісного виконання аудиту.       
164. Керівництво господарюючого суб'єкта, відповідно до законодавства, несе персональну відповідальність за повноту та достовірність бухгалтерських та інших документів, які надаються аудитору (аудиторській фірмі) для проведення аудиту чи надання інших аудиторських послуг.       
165. Фінансова звітність господарюючих суб'єктів, які згідно з чинним законодавством підлягають обов'язковій аудиторській перевірці, повинна бути перевірена аудитором і оприлюднена відповідно до вимог законів України.       
166. Розділ VІІІ ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ   -64- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Відповідно до запропонованого вище змінити нумерацію Розділу ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ з "VІІІ" на "V".  
Відхилено   Розділ VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
167. 1.Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.  
168. 2.Особи, які отримали сертифікат про кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю до набрання чинності цим Законом і термін чинності якого не закінчився, мають право протягом року подати документи для включення їх до Реєстру аудиторів та аудиторських фірм. У цьому випадку термін чинності сертифіката вважається необмеженим. Особи, термін чинності сертифіката аудитора яких закінчився, для зайняття аудиторською діяльністю повинні отримати сертифікат відповідно до цього Закону та зареєструватися в Реєстрі аудиторів та аудиторських фірм.   -65- Черняк В.К.
У Прикінцевих положеннях: П.1 доповнити словами "через три місяці"; П.2 викласти в редакції: "Здійснення організаційних заходів щодо скликання з'їзду аудиторів покласти на Аудиторську палату України та Спілку аудиторів України (за їх згодою)."  
Враховано   2. Здійснення організаційних заходів щодо скликання з'їзду аудиторів покласти на Аудиторську палату України та Спілку аудиторів України (за їх згодою).  
    -66- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Пункт 2 Розділу VІІІ ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ виключити.  
Враховано редакційно    
169. 3.Кабінету Міністрів України в місячний строк з моменту набрання чинності цим Законом внести до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом.   -67- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
Пункти 3 та 4 Розділу VІІІ ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ замінити пунктом 2 такого змісту: "2. Кабінету Міністрів України, Національному банку України в місячний строк з моменту набрання чинності цим Законом: внести до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення підзаконних нормативно-правових актів України у відповідність із цим Законом."  
Враховано редакційно   3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: внести до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.  
170. 4.Національному банку України в місячний строк з моменту набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.      4. Національному банку України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.  
171. 5.Кабінету Міністрів України разом з Аудиторською палатою України у тримісячний строк з моменту набрання чинності цим Законом ініціювати процедуру створення Аудиторської палати України у відповідності з вимогами цього Закону.   -68- Буряк С.В.
Хомутиннік В.Ю.
Пузаков В.Т.
Святаш Д.В.
Семинога А.І.
У пункті 5 Розділу VІІІ ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ: 1) відповідно до запропонованого вище змінити нумерацію з "5" на "3"; 2) доповнити пункт після слова "процедуру" словами "проведення виборів (делегування) та".  
Відхилено   5. Аудиторській палаті України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом ініціювати процедуру створення Аудиторської палати України з дотриманням вимог цього Закону. 6. Державним органам, зазначеним у статті 13 цього Закону, протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом делегувати в порядку, визначеному цим Законом, відповідних представників до складу Аудиторської палати України."  
    -69- Черняк В.К.
Доповнити Прикінцеві положення новим пунктом такого змісту: "Державним органам, зазначеним у статті 13 цього Закону, протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом делегувати в порядку, визначеному цим Законом, відповідних представників до складу Аудиторської палати України."  
Враховано