Кількість абзаців - 106 Таблиця поправок


Про реабілітацію осіб, які постраждали внаслідок терористичного акту (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про реабілітацію осіб, які постраждали від терористичного акту   -1- Сімонов В.Д.
Назву законопроекту після слова "Про" доповнити словом "соціальну".  
Враховано   Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про соціальну реабілітацію осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
1. Цей Закон визначає загальні засади державної політики у сфері медичної, психологічної, соціальної та професійної реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту.   -2- Сімонов В.Д.
Частину першу преамбули вилучити.  
Враховано    
2. Метою Закону є створення умов для всебічного сприяння держави, її органів та установ у ліквідації фізичних та моральних наслідків терористичного акту для осіб, що постраждали від нього, медична та соціальна реабілітація таких осіб, повернення їх до звичного способу життя, праці та відпочинку.   -3- Зубов В.С.
В преамбулі слова "медична та" вилучити.  
Враховано   Метою цього Закону є створення умов для всебічного сприяння держави, її органів та установ у ліквідації фізичних та моральних наслідків терористичного акту або диверсії для осіб, що постраждали від них, соціальна реабілітація таких осіб, повернення їх до звичного способу життя, праці та відпочинку.  
3. Розділ І. Загальні положення      Розділ І. Загальні положення  
4. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
5. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:      У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: соціальна реабілітація - комплекс заходів, здійснюваних з метою повернення особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, до нормального життя з проведенням у разі необхідності психологічної, медичної, професійної реабілітації, наданням правової допомоги, житла та працевлаштування;  
6. медична реабілітація - комплекс заходів медичного чи профілактичного характеру, спрямованих на відновлення здоров'я особи, яка постраждала від терористичного акту, зокрема надання їй своєчасної медичної допомоги, лікування, забезпечення необхідними ліками, медичними засобами, проведення медичних оглядів, обстежень, операцій;      медична реабілітація - комплекс заходів лікувального чи профілактичного характеру, спрямованих на відновлення здоров'я особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, що вимагають надання своєчасної медичної допомоги, забезпечення необхідними лікарськими, медичними засобами, проведення медичних оглядів, обстежень тощо;  
7. особа, що загинула внаслідок терористичного акту - особа, яка загинула під час вчинення терористичного акту, під час проведення антитерористичної операції, або померла від травм (ран, опіків), отриманих внаслідок терористичного акту чи під час проведення антитерористичної операції;   -4- Сокирко М.В.
В дефініції слова "травм (ран, опіків)" замінити словами "тілесних ушкоджень";  
Немає висновку   психологічна реабілітація - комплекс заходів психологічного чи психіатричного характеру, спрямованих на відновлення порушеного психологічного стану, психічного здоров'я особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії;  
    -5- Зубов В.С.
Абзац третій частини першої статті 1 законопроекту вилучити  
Враховано    
8. прожитковий мінімум - законодавчо встановлений прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для осіб, які втратили працездатність;   -6- Сімонов В.Д.
Абзац четвертий частини першої статті 1 законопроекту вилучити.  
Враховано    
9. професійна реабілітація - комплекс заходів, спрямованих на відновлення у особи, яка постраждала від терористичного акту, фізіологічних та фізичних можливостей до праці, у тому числі можливості працювати на посаді, на якій така особа працювала до здійснення терористичного акту чи на рівноцінній за статусом та рівнем матеріального забезпечення посаді;   -7- Сокирко М.В.
Із дефініції вилучити слова "фізіологічних та фізичних можливостей до праці";  
Враховано   професійна реабілітація - комплекс заходів, спрямованих на відновлення працездатності особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, у тому числі можливості працювати на роботі, на якій така особа працювала до здійснення терористичного акту або диверсії, чи на рівноцінній за статусом та рівнем матеріального забезпечення роботі.  
10. психологічна реабілітація - комплекс заходів психологічного чи психіатричного характеру, спрямованих на відновлення порушеного психологічного стану, психічного здоров'я особи, яка постраждала від терористичного акту;       
11. реабілітація - комплекс заходів медичного, психологічного та соціального характеру, спрямованих на подолання наслідків терористичного акту, повернення особи, що постраждала від терористичного акту, до звичного способу життя, праці та відпочинку, який вона вела раніше;   -8- Сімонов В.Д.
Абзац сьомий частини першої статті 1 законопроекту вилучити.  
Враховано    
12. соціальна реабілітація - комплекс заходів, спрямованих на відновлення соціального статусу особи, яка постраждала від терористичного акту, що включає в себе відновлення втраченого чи пошкодженого майна, або виплату компенсації за нього, виплату компенсації за моральні та фізичні страждання, виплату соціальної пенсії та інші заходи;   -9- Волков О.М.
У зазначеному абзаці статті 1 вилучити слова "відновлення втраченого чи пошкодженого майна, або виплату компенсації за нього", оскільки це не є компетенцією органів соціального захисту населення.  
Враховано з уточненням редакції   
13. Терміни "антитерористична операція", "терористичний акт", "район проведення антитерористичної операції" необхідно трактувати відповідно до Закону України "Про боротьбу з тероризмом".      Терміни "антитерористична операція", "терористичний акт", "район проведення антитерористичної операції", "диверсія" необхідно трактувати відповідно до Закону України "Про боротьбу з тероризмом" та Кримінального кодексу України.  
14. Стаття 2. Законодавство України у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту      Стаття 2. Законодавство України у сфері соціальної реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
15. Законодавство України у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, складається з Конституції України, цього Закону, Закону України "Про боротьбу з тероризмом", а також інших законодавчих та нормативно-правових актів, що стосуються питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту.   -10- Волков О.М.
Статтю 2 доповнити частиною другою такого змісту: "Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються норми міжнародного договору".  
Враховано   Законодавство України у сфері соціальної реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, складається з Конституції України, цього Закону, Закону України "Про боротьбу з тероризмом", а також інших нормативно-правових актів, що стосуються питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії. Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються норми міжнародного договору.  
    -11- Заплатинський В.М.
До законопроекту № 2402 У розділі 1 передбачити наступну статтю: "Стаття 2. Законодавство України у сфері соціального захисту населення від терористичних актів або диверсії Законодавство України у сфері соціального захисту населення від терористичних актів або диверсії базується на Конституції України та складається з цього Закону, Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" і інших нормативно-правових актів".  
Враховано редакційно в даному законопроекті   
16. Стаття 3. Сфера дії Закону      Стаття 3. Сфера дії Закону  
17. Дія цього Закону поширюється на громадян України, громадян інших держав та осіб без громадянства, які постраждали безпосередньо внаслідок терористичного акту чи внаслідок проведення антитерористичної операції.      Дія цього Закону поширюється на громадян України, осіб без громадянства, а також іноземців, які на законних підставах знаходилися на території України, які постраждали внаслідок терористичного акту або диверсії чи внаслідок проведення антитерористичної операції.  
18. Дія цього Закону поширюється також на громадян України, які постраждали від терористичного акту за межами території України.   -12- Зубов В.С.
Частину другу статті 3 викласти у такій редакції: "Соціальна реабілітація та соціальний захист громадян України, які постраждали від терористичного акту або диверсії за межами території України, здійснюється згідно з положеннями цього Закону на підставі документів, наданих відповідними органами зарубіжних держав, на територіях яких були вчинені терористичний акт або диверсія".  
Враховано   Соціальна реабілітація та соціальний захист громадян України, які постраждали від терористичного акту або диверсії за межами території України, здійснюються згідно з положеннями цього Закону на підставі документів, наданих відповідними органами іноземних держав, на територіях яких були вчинені терористичний акт або диверсія.  
19. Дія цього Закону не поширюється:      Дія цього Закону не поширюється на осіб:  
20. на осіб, які відповідно до Закону України "Про боротьбу з тероризмом" беруть участь у боротьбі з тероризмом;   -13- Сімонов В.Д.
Абзац другий частини третьої статті 3 законопроекту вилучити.  
Враховано    
21. на осіб, які співробітничали з терористами, сприяли терористам чи добровільно (без примусу, чому є беззаперечні підтвердження) надавали їм будь-яку допомогу;      які сприяли терористам або диверсантам чи добровільно надавали їм будь-яку допомогу;  
22. на осіб, які свідомо перешкоджали проведенню антитерористичної операції чи грубо, з власної волі та без належних на те підстав, порушували режим у районі проведення антитерористичної операції.      які свідомо перешкоджали проведенню антитерористичної операції чи без належних на те підстав, порушували режим у районі проведення антитерористичної операції.  
23. Реабілітація та соціальний захист осіб, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, регулюються Законом України "Про боротьбу з тероризмом".      Соціальний та правовий захист осіб, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, регулюється Законом України "Про боротьбу з тероризмом".  
24. Стаття 4. Основні принципи державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту      Стаття 4. Основні принципи державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
25. Державна політика у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, ґрунтується на наступних принципах:      Державна політика у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, ґрунтується на принципах:  
26. усвідомлення відповідальності держави за безпеку своїх громадян, громадян інших держав та осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України;      усвідомлення відповідальності держави за безпеку своїх громадян, громадян інших держав та осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України;  
27. відповідальність за наслідки вчинення терористичного акту;       
28. всебічне сприяння особам, які постраждали від терористичного акту, у компенсації матеріальних та моральних збитків, забезпеченні їх повноцінного лікування та повернення до звичного способу життя;      всебічного сприяння особам, які постраждали від терористичного акту, у компенсації матеріальних та моральних збитків, забезпеченні їх повернення до звичного способу життя;  
29. забезпечення соціального захисту осіб, які внаслідок терористичного акту, з незалежних від них причин, не можуть повернутися до звичного способу життя;      забезпечення соціального захисту осіб, які внаслідок терористичного акту або диверсії з незалежних від них причин не можуть повернутися до звичного способу життя;  
30. забезпечення соціального захисту сімей осіб, які загинули від терористичного акту, внаслідок проведення антитерористичної операції чи померли від травм (ран, опіків), отриманих від терористичного акту чи внаслідок проведення антитерористичної операції.   -14- Сокирко М.В.
В абзаці слова "травм (ран, опіків)" замінити словами "тілесних ушкоджень";  
Враховано   забезпечення соціального захисту сімей осіб, які загинули від терористичного акту або диверсії, внаслідок проведення антитерористичної операції чи померли від тілесних ушкоджень, отриманих від терористичного акту або диверсії чи внаслідок проведення антитерористичної операції.  
31. Стаття 5. Органи, що забезпечують реалізацію державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту      Стаття 5. Органи, що забезпечують реалізацію державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
32. Головним органом, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, координацію дій інших органів виконавчої влади у цій сфері, є Кабінет Міністрів України.   -15- Зубов В.С.
Частину першу сттті 5 законопроекту вилучити.  
Враховано    
33. Центральні органи виконавчої влади, інші установи та організації беруть участь у реалізації державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, у межах своєї компетенції, визначеної цим Законом, іншими законами України та виданими на їх основі нормативно-правовими актами.      Центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації беруть участь у реалізації державної політики у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, у межах своєї компетенції, визначеної цим Законом, іншими законами України та виданими на їх основі нормативно-правовими актами.  
34. Медична та психологічна реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту, здійснюється центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров'я населення.   -16- Волков О.М.
Частини третю і четверту статті 5 відповідно до прийнятої законодавчої термінології викласти у такій редакції: "Медична та психологічна реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту, здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я населення. Соціальна та професійна реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту, здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері соціального захисту населення."  
Враховано   Забезпечення медичної та психологічної реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я населення.  
35. Соціальна та професійна реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту, здійснюється центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення.      Забезпечення соціальної та професійної реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики. Місцева державна адміністрація, на території якої було вчинено терористичний акт або диверсія, терміново (протягом 12 годин із часу здійснення терористичного акту або диверсії) утворює комісію з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії.  
36. Для безпосередньої реалізації заходів у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, Кабінетом Міністрів України утворюється Комісія з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту.       
37. Положення про Комісію з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, затверджується Кабінетом Міністрів України.       
38. У разі необхідності, до заходів по реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, можуть залучатися інші органи виконавчої влади, установи, підприємства та організації державної форми власності та на договірних засадах установи, підприємства та організації інших форм власності.      У разі необхідності до заходів по реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, можуть залучатися інші органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності та на договірних засадах підприємства, установи та організації інших форм власності. Для безпосередньої реалізації заходів у сфері реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, Кабінет Міністрів України відповідно до його повноважень вирішує питання щодо органу, на який покладається безпосереднє вирішення питання щодо реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії. Положення про цей орган та типові положення про місцеві комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, затверджуються Кабінетом Міністрів України.  
39. Розділ ІІ. Реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту      Розділ ІІ. Реабілітація осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
40. Стаття 6. Державні гарантії реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту      Стаття 6. Державні гарантії реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
41. Особам, які постраждали від терористичного акту та на яких поширюється частини перша і друга статті 3 цього Закону, за рахунок держави гарантується надання медичної, психологічної, соціальної, професійної реабілітації у обсязі, що забезпечує такій особі, повне або максимально можливе повернення до звичного для неї способу життя.   -17- Сокирко М.В.
Частину першу після слова "реабілітації" доповнити словами "та правової допомоги";  
Враховано   Особам, які постраждали від терористичного акту або диверсії, за рахунок держави гарантується надання медичної, психологічної, соціальної, професійної реабілітації та правової допомоги в обсязі, що забезпечує такій особі повне або максимально можливе повернення до звичного для неї способу життя.  
42. У разі неможливості повернення особи, яка постраждала від терористичного акту, до звичного способу життя держава здійснює додатковий соціальний захист такої особи.      У разі неможливості повернення особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, до звичного способу життя держава здійснює додатковий соціальний захист такої особи.  
43. У разі смерті особи, яка постраждала від терористичного акту, держава здійснює соціальний захист сім'ї загиблого.      У разі смерті особи, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, держава здійснює соціальний захист сім'ї загиблого.  
44. У разі, якщо внаслідок терористичного акту чи проведення антитерористичної операції було втрачене чи пошкоджене рухоме чи нерухоме майно, держава гарантує заміну його рівноцінним майном або виплату грошової компенсації за нього в повному обсязі.   -18- Сокирко М.В.
Частину четверту доповнити словами "за рішенням суду відповідно до цього Закону та законодавства України";  
Враховано   У разі якщо внаслідок терористичного акту або диверсії чи проведення антитерористичної операції було втрачене чи пошкоджене рухоме чи нерухоме майно, держава гарантує заміну його рівноцінним майном або виплату грошової компенсації за нього в повному обсязі у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.  
45. Гарантії, надані цим Законом, не є вичерпними. Органи центральної виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, установи, підприємства та організації різних форм власності можуть з власної ініціативи, за рахунок власних коштів, встановлювати додаткові соціальні гарантії для осіб, які постраждали від терористичного акту, проводити заходи по реабілітації таких осіб чи здійснювати фінансування цих заходів.      Гарантії, надані цим Законом, не є вичерпними. Центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації різних форм власності можуть з власної ініціативи, за рахунок власних коштів встановлювати додаткові соціальні гарантії для осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, проводити заходи по реабілітації таких осіб чи здійснювати фінансування цих заходів.  
46. Стаття 7. Особи, що підлягають реабілітації      Стаття 7. Особи, що підлягають реабілітації  
47. Реабілітації, відповідно до норм цього Закону, підлягають особи, які постраждали від вчинення терористичного акту чи постраждали в результаті проведення антитерористичної операції та отримали каліцтво, поранення, травму, інші ушкодження, отримали психологічну травму (пережили психологічний стрес), або якщо у них розвинулося захворювання, причиною якого є дія факторів терористичного акту.      Реабілітації відповідно до норм цього Закону підлягають особи, які постраждали внаслідок терористичного акту або диверсії чи постраждали в результаті проведення антитерористичної операції та отримали каліцтво, поранення, травму, інші ушкодження, отримали психологічну травму (пережили психологічний стрес) або якщо в них розвинулося захворювання, причиною якого є дія факторів терористичного акту або диверсії.  
48. Підтвердженням факту вчинення терористичного акту є постанова органу дізнання, слідчого, прокурора або ухвала суду про відкриття кримінальної справи по статті 258 Кримінального кодексу України.   -19- Сімонов В.Д.
Частини другу та третю статті 7 проекту вилучити, оскільки порядок визначення особи такою, що підлягає реабілітації визначено у статті 8 проекту.  
Враховано    
49. Підтвердженням факту отримання каліцтва, поранення, ушкоджень, травми (в тому числі психологічної травми), виникнення іншого захворювання є висновок медичної установи.       
50. Стаття 8. Порядок визнання особи такою, що підлягає реабілітації      Стаття 8. Порядок визнання особи такою, що підлягає реабілітації  
51. Місцева державна адміністрація, на території підвідомчості якої було вчинено терористичний акт, терміново (протягом 12 годин з часу здійснення терористичного акту) утворює комісію з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту.   -20- Сімонов В.Д.
Частину першу статті 8 подати новою частиною в статті 5 проекту.  
Враховано    
52. Органи, що беруть участь у ліквідації наслідків терористичного акту та наданні допомоги постраждалим від нього, у терміновому порядку подають списки осіб, які постраждали від терористичного акту, до Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту.      Органи, що беруть участь у ліквідації наслідків терористичного акту або диверсії та наданні допомоги постраждалим, у терміновому порядку подають списки осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, до комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, створеної при місцевій державній адміністрації.  
53. Рішення про визнання особи такою, що потребує реабілітації також може бути прийняте за особистим зверненням такої особи.   -21- Сокирко М.В.
Частину третю викласти у такій редакції: "Рішення про визнання особи такою, що потребує реабілітації також може бути прийняте за особистим зверненням особи або за заявою члена сім'ї такої особи";  
Враховано   Рішення про визнання особи такою, що потребує реабілітації, також може бути прийняте за особистим зверненням особи або за заявою члена сім'ї такої особи.  
54. Для визнання особи такою, що підлягає реабілітації відповідно до цього Закону, особа, яка постраждала від терористичного акту, звертається із відповідною заявою до Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, утвореної при місцевій державній адміністрації.   -22- Сокирко М.В.
Частину четверту після слова "особа" доповнити словами "або член сім'ї такої особи";  
Враховано   Для визнання особи такою, що підлягає реабілітації відповідно до цього Закону, особа або член сім'ї такої особи звертається з відповідною заявою до комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, утвореної при місцевій державній адміністрації.  
55. Рішення про визнання особи постраждалою від терористичного акту чи відмова у такому визнанні приймаються протягом двох тижнів з моменту звернення. Рішення Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, утвореної при місцевій державній адміністрації, про відмову у визнанні особи такою, що підлягає реабілітації, у тримісячний термін може бути оскаржене до Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, утвореної при Кабінеті Міністрів України або до суду.      Рішення про визнання особи постраждалою від терористичного акту або диверсії чи відмова в такому визнанні приймаються протягом двох тижнів з моменту звернення. Рішення комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, утвореної при місцевій державній адміністрації, про відмову у визнанні особи такою, що підлягає реабілітації, у тримісячний термін може бути оскаржене до органу з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, або до суду.  
56. Особам, які визнані постраждалими від терористичного акту, видається відповідна довідка за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України.      Особам, які визнані постраждалими від терористичного акту або диверсії, видається відповідна довідка за формою, встановленою Кабінетом Міністрів України.  
57. З метою з'ясування, якого виду реабілітації та у якому об'ємі, потребує особа, яка постраждала від терористичного акту, проводиться комплексне обстеження таких осіб у спеціалізованих медичних закладах із залученням необхідних спеціалістів.      З метою з'ясування, якого виду реабілітації та в якому обсязі потребує особа, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, проводиться комплексне обстеження таких осіб у спеціалізованих закладах охорони здоров'я із залученням необхідних спеціалістів.  
58. Стаття 9. Медична реабілітація      Стаття 9. Медична реабілітація  
59. Особам, які внаслідок терористичного акту отримали травму та потребують медичної реабілітації, забезпечується:      Особам, які внаслідок терористичного акту або диверсії отримали травму, каліцтво, поранення або інше ушкодження та потребують медичної реабілітації, забезпечується:  
60. безкоштовне обстеження та лікування у медичних закладах державної форми власності;   -23- Волков О.М.
Абзац другий частини першої статті 9 після слова "державної" доповнити словами "та комунальної".  
Враховано   безкоштовне обстеження та лікування в закладах охорони здоров'я державної та комунальної форм власності;  
61. безкоштовне отримання ліків за рецептами лікарів, забезпечення протезами, інвалідними колясками та іншими медичними засобами;   -24- Заплатинський В.М.
До законопроекту 2402: абзац після слів "забезпечення протезами" доповнити словами "за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них, що визначається Міністерством охорони здоров'я України";  
Враховано у даному законопроекті  безкоштовне забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів, протезами, ортопедичними, корегуючими виробами, спеціальними засобами пересування, зубопротезування (за винятком зубопротезування з дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них) та іншими медичними засобами;  
62. безкоштовне оздоровлення у санаторно-лікувальних закладах відповідного профілю.   -25- Заплатинський В.М.
До законопроекту 2402: Абзац доповнити словами "чи відпочинку, враховуючи розмір середньої вартості путівки в Україні";  
Враховано редакційно у даному законопроекті  безкоштовне оздоровлення в санаторно-курортних закладах відповідного профілю чи в будинках відпочинку або повна компенсація вартості путівки, враховуючи розмір її середньої вартості в Україні.  
63. У разі відсутності умов для обстеження, лікування чи оздоровлення осіб, які постраждали від терористичного акту, в медичних закладах державної форми власності, заходи з реабілітації, передбачені частиною першою цієї статті, проводяться у медичних закладах іншої форми власності з наступним відшкодуванням державою цим закладам понесених витрат.   -26- Волков О.М.
Частину другу статті 9 після слова "державної" доповнити словами "та комунальної".  
Враховано   У разі відсутності умов для обстеження, лікування чи оздоровлення осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, у закладах охорони здоров'я державної та комунальної форми власності заходи з реабілітації, передбачені частиною першою цієї статті, проводяться в закладах охорони здоров'я іншої форми власності з наступним відшкодуванням державою цим закладам понесених витрат.  
64. У разі, якщо особа, яка потребує медичної реабілітації, за рецептом лікаря за власні кошти придбавала необхідні їй ліки чи медичні засоби, держава відшкодовує такій особі їх вартість.      У разі якщо особа, яка потребує медичної реабілітації, за рецептом лікаря за власні кошти придбавала необхідні їй лікарські чи медичні засоби, держава відшкодовує такій особі їх вартість.  
65. Стаття 10. Психологічна реабілітація      Стаття 10. Психологічна реабілітація  
66. Усім особам, які постраждали від терористичного акту, надається невідкладна психологічна допомога.      Усім особам, які постраждали внаслідок терористичного акту або диверсії, надається невідкладна психологічна допомога.  
67. У разі отримання особою, яка постраждала від терористичного акту, психологічної травми, їй забезпечується постійний нагляд психолога та призначається необхідне лікування.      У разі отримання особою, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, психологічної травми їй забезпечується постійний нагляд психолога та призначається необхідне лікування.  
68. Психологічна допомога надається також членам родини особи, яка загинула від терористичного акту.      Психологічна допомога надається також членам сім'ї особи, яка загинула від терористичного акту або диверсії.  
69. Стаття 11. Соціальна реабілітація      Стаття 11. Соціальна реабілітація  
70. Особам, які постраждали від терористичного акту, в залежності від ступеню важкості отриманих ними травм (ран, тілесних ушкоджень) забезпечується:      Особам, які постраждали від терористичного акту або диверсії, залежно від втрати працездатності, забезпечується:  
71. у разі, якщо внаслідок терористичного акту особа отримала легкі тілесні ушкодження, незначні опіки чи травми, а період її медичної реабілітації, відповідно до цього Закону, не перевищує двох місяців - виплата одноразової грошової допомоги у розмірі від п'яти і більше прожиткових мінімумів;      у разі якщо внаслідок терористичного акту або диверсії особа отримала легкі тілесні ушкодження, а період її медичної реабілітації відповідно до цього Закону не перевищує двох місяців - виплата одноразової грошової допомоги в розмірі п'яти прожиткових мінімумів;  
72. у разі, якщо внаслідок терористичного акту особа отримала тілесні ушкодження, опіки чи травми середньої тяжкості, а період її медичної реабілітації, відповідно до цього Закону, склав від одного до трьох місяців - виплата одноразової грошової допомоги у розмірі від десяти і більше прожиткових мінімумів та виплата щомісячної грошової компенсації протягом шести місяців у розмірі одного прожиткового мінімуму;      у разі якщо внаслідок терористичного акту або диверсії особа отримала тілесні ушкодження середньої тяжкості, а період її медичної реабілітації відповідно до цього Закону становив від одного до трьох місяців - виплата одноразової грошової допомоги в розмірі десяти прожиткових мінімумів та виплата щомісячної грошової компенсації протягом шести місяців у розмірі одного прожиткового мінімуму;  
73. у разі, якщо внаслідок терористичного акту особа отримала тілесні ушкодження, опіки чи травми середньої тяжкості, їй встановлено інвалідність ІІІ групи, а період її медичної реабілітації, відповідно до цього Закону, склав від трьох до шести місяців - виплата одноразової грошової допомоги у розмірі від двадцяти і більше прожиткових мінімумів та виплата щомісячної грошової компенсації протягом одного року у розмірі одного прожиткового мінімуму, а у разі встановлення інвалідності ІІІ групи виплата довічної грошової компенсації у розмірі 0, 5 прожиткових мінімумів;      у разі якщо внаслідок терористичного акту або диверсії особа отримала тілесні ушкодження середньої тяжкості, їй встановлено інвалідність ІІІ групи, а період її медичної реабілітації відповідно до цього Закону становив від трьох до шести місяців - виплата одноразової грошової допомоги в розмірі двадцять прожиткових мінімумів та виплата щомісячної грошової компенсації протягом одного року в розмірі одного прожиткового мінімуму, а в разі встановлення інвалідності ІІІ групи виплата довічної грошової компенсації в розмірі 0,5 прожиткового мінімуму;  
74. у разі, якщо внаслідок терористичного акту особа отримала тяжкі ушкодження, опіки чи травми, їй встановлено інвалідність І або ІІ групи, а період її медичної реабілітації, відповідно до цього Закону, перевищує шість місяців - виплата одноразової грошової допомоги у розмірі від п'ятидесяти і більше прожиткових мінімумів та виплата довічної щомісячної грошової компенсації у розмірі одного прожиткового мінімуму.      у разі якщо внаслідок терористичного акту або диверсії особа отримала тяжкі тілесні ушкодження, їй встановлено інвалідність І або ІІ групи, а період її медичної реабілітації відповідно до цього Закону перевищує шість місяців - виплата одноразової грошової допомоги в розмірі п'ятдесяти прожиткових мінімумів та виплата довічної щомісячної грошової компенсації в розмірі одного прожиткового мінімуму.  
75. Особи, які внаслідок терористичного акту втратили житло, за рахунок держави забезпечуються житлом (загальною житловою площею не меншою за втрачену) у першочерговому порядку.   -27- Зубов В.С.
Частину другу статті 11 проекту викласти у такій редакції: "Постраждалі особи, житло яких в результаті терористичного акту пошкоджено або знищено, для тимчасового проживання забезпечуються житлом з відповідних фондів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій. Надання зазначеним особам житла для постійного проживання здійснюється місцевими органами виконавчої влади згідно із законодавством".  
Враховано   Постраждалі особи, житло яких у результаті терористичного акту пошкоджено або знищено, для тимчасового проживання забезпечуються житлом з відповідних фондів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій. Надання зазначеним особам житла для постійного проживання здійснюється місцевими органами виконавчої влади згідно із законодавством.  
76. Стаття 12. Професійна реабілітація      Стаття 12. Професійна реабілітація  
77. У разі, якщо особа, яка постраждала від терористичного акту, є частково працездатною, однак за станом здоров'я не може працювати на посаді, на якій працювала раніше, їй гарантується працевлаштування на іншій посаді не нижчій за рівнем оплати.      У разі якщо особа, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, за станом здоров'я не може працювати на роботі, на якій працювала раніше, їй гарантується працевлаштування з рівнем оплати не нижче попереднього рівня.  
78. За особою, яка проходить курс реабілітації, протягом одного року зберігається попереднє місце роботи (незалежно від форми власності підприємства чи установи на якому працювала така особа).      За особою, яка проходить курс реабілітації, протягом одного року зберігається попереднє місце роботи (незалежно від форми власності підприємства, установи чи організації, на якому працювала така особа).  
79. У разі, якщо особа, яка постраждала від терористичного акту, за станом здоров'я не може працювати за своїм фахом, за рахунок держави їй забезпечується можливість навчання іншій професії (за вибором такої особи), у тому числі навчання у спеціальних середніх та вищих навчальних закладах.   -28- Волков О.М.
Частину третю статті 12 після слів "за рахунок держави" доповнити словами "у тому числі шляхом державного замовлення".  
е 1  У разі якщо особа, яка постраждала від терористичного акту або диверсії, за станом здоров'я не може працювати за своїм фахом, їй забезпечується за рахунок держави можливість навчання іншій професії (за вибором такої особи), у тому числі навчання у професійно-технічних та вищих навчальних закладах.  
80. Стаття 13. Реабілітація членів сім'ї осіб, які загинули від терористичного акту      Стаття 13. Реабілітація членів сім'ї осіб, які загинули внаслідок терористичного акту або диверсії  
81. У разі, якщо під час вчинення терористичного акту, внаслідок проведення антитерористичної операції чи від отриманих ран або травм особа загинула, членам сім'ї загиблого забезпечується:      У разі якщо під час вчинення терористичного акту або диверсії, внаслідок проведення антитерористичної операції чи від отриманих тілесних ушкоджень особа загинула, членам сім'ї загиблого забезпечується:  
82. виплата одноразової грошової допомоги у розмірі 500 прожиткових мінімумів;      виплата одноразової грошової допомоги в розмірі 500 прожиткових мінімумів;  
83. відшкодування витрат на поховання особи, яка загинула від терористичного акту.      відшкодування витрат на поховання особи, яка загинула від терористичного акту або диверсії.  
84. Неповнолітнім дітям особи, яка загинула від терористичного акту, до досягнення ними повноліття забезпечується:      Неповнолітнім дітям особи, яка загинула від терористичного акту або диверсії, до досягнення ними повноліття забезпечується щорічне безкоштовне оздоровлення в санаторно-курортних закладах.  
85. щорічне безкоштовне оздоровлення у санаторно-курортних закладах;       
86. виплата щомісячної пенсії у розмірі двох прожиткових мінімумів на кожну дитину (до досягнення повноліття);   -29- Зубов В.С.
Абзац третій частини другої статті 13 проекту вилучити.  
Враховано    
87. Крім зазначеного у частині другій цієї статті, дітям особи, яка загинула від терористичного акту, надається право позаконкурсного вступу до вищих та середньо-спеціальних навчальних закладів державної форми власності та до закінчення навчання виплачується щомісячна стипендія у розмірі двох прожиткових мінімумів.   -30- Заплатинський В.М.
До законопроекту 2402: Розділ доповнити статтею такого змісту: "Стаття ___. Іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, у разі виникнення терористичного акту або диверсії користуються тими самими правами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України".  
Враховано редакційно у ст.3 законопроекту  Дітям особи, яка загинула від терористичного акту або диверсії, надається право позаконкурсного вступу до вищих та професійно-технічних навчальних закладів державної форми власності та до закінчення навчання виплачується щомісячна стипендія в розмірі двох прожиткових мінімумів.  
88. Стаття 14. Фінансування заходів, пов'язаних з реабілітацією осіб, які постраждали від терористичного акту      Стаття 14. Фінансування заходів, пов'язаних з реабілітацією осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії  
89. Фінансування заходів, пов'язаних з реабілітацією осіб, які постраждали від терористичного акту, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Необхідні кошти передбачаються у Державному бюджеті за поданням центральних органів виконавчої влади у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України.      Фінансування заходів, пов'язаних з реабілітацією осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Необхідні кошти передбачаються в Державному бюджеті України за поданням центральних органів виконавчої влади в порядку, встановленому Бюджетним кодексом України.  
90. У випадку, якщо у Державному бюджеті на відповідний рік кошти на фінансування реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, не передбачені, першочергові заходи реабілітації фінансуються за рахунок коштів резервного фонду бюджету.      У разі якщо в Державному бюджеті України на відповідний рік кошти на фінансування реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії, не передбачені, першочергові заходи реабілітації фінансуються за рахунок коштів резервного фонду бюджету.  
91. У разі прийняття судом рішення про визнання особи чи групи осіб винними у вчиненні терористичного акту, зазначені особі в установленому законом порядку відшкодовують державі витрати на реабілітацію осіб, які постраждали від терористичного акту.      У разі винесення судом вироку про визнання особи чи групи осіб винними у вчиненні терористичного акту або диверсії зазначені особи в установленому законом порядку відшкодовують державі витрати на реабілітацію осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії.  
92. Стаття 15. Вирішення спорів   -31- Сімонов В.Д.
Статтю 15 проекту вилучити  
Враховано    
93. Рішення територіальних відділень Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту при Кабінеті Міністрів України може бути оскаржене до Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту, утвореної при Кабінеті Міністрів України або до суду.       
94. Рішення інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та організацій щодо реалізації норм цього Закону можуть бути оскаржені до вищестоящого органу або до суду.       
95. Стаття 16. Відповідальність за порушення Закону      Стаття 15. Відповідальність за порушення цього Закону  
96. У разі порушення норм цього Закону, посадові особи, які вчинили такі порушення, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.      У разі порушення норм цього Закону посадові особи, які вчинили такі порушення, несуть відповідальність згідно із законом.  
97. У разі, якщо дії чи бездіяльність посадових осіб органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та органів призвели до погіршення стану особи, яка постраждала, чи її смерті, зазначені посадові особи несуть адміністративну та кримінальну відповідальність згідно з законом.      У разі якщо дії чи бездіяльність посадових осіб органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій призвели до погіршення стану особи, яка постраждала, чи її смерті, зазначені посадові особи несуть адміністративну та кримінальну відповідальність згідно із законом.  
98. Розділ ІІІ. Прикінцеві положення      Розділ ІІІ. Прикінцеві положення  
99. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2007 року. 2. Дія цього Закону поширюється також на осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії до набрання чинності цим Законом, у разі, якщо на момент набрання чинності цим Законом вони підлягають реабілітації відповідно до цього Закону та протягом року з дня набрання чинності цим Законом звернулися до органу, на який Кабінетом Міністрів України покладено безпосереднє вирішення питання щодо реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту або диверсії.  
100. 2. Кабінету Міністрів України:      3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:  
101. у тримісячний термін з дня набрання Законом чинності:       
102. розробити та затвердити нормативно-правові акти, які випливають з цього Закону;      розробити та затвердити нормативно-правові акти, які випливають із цього Закону;  
103. внести на розгляд Верховної Ради України проект Закону України про внесення змін до законодавства України у зв'язку з набранням чинності цього Закону;      внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавства України.  
104. у місячний термін з дня набрання Законом чинності утворити Комісію з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту при Кабінеті Міністрів України;   -32- Зубов В.С.
Абзац четвертий пункту 2 Прикінцевих положень вилучити.  
Враховано    
105. 3. Дія цього Закону поширюється також на осіб, які постраждали від терористичного акту до набрання чинності цим Законом, у разі якщо на момент набрання Законом чинності вони підлягають реабілітації відповідно до цього Закону та протягом року з дня набрання Законом чинності звернулися до Комісії з питань реабілітації осіб, які постраждали від терористичного акту утвореної при Кабінеті Міністрів України.