Кількість абзаців - 14 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про планування і забудову територій" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про планування і забудову територій"      ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про планування і забудову територій"  
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
3. 1. Внести зміни і доповнення до Закону України "Про планування і забудову територій" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 31, ст. 250):   -1- Одарченко Ю.В.
Абзац 2 статті 23 викласти у такій редакції: "Забудова та реконструкція територій здійснюється будівельними організаціями за наявності у них сертифікатів та ліцензій на виконання робіт, системи контролю за якістю, чисельності сертифікованих працівників, спеціалізованої техніки, технологій та обладнання на підставі договорів підряду та полягає в організації комплексної забудови територій або розташуванні та будівництві окремих будинків і споруд. Підрядні будівельні організації для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо) можуть створювати тимчасові статутні об'єднання підприємств (консорціуми). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність".  
Враховано редакційно у статті 24-1  І. Внести до Закону України "Про планування і забудову територій" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 31, ст. 250) такі зміни: у статті 24: частину третю викласти в такій редакції: "До заяви додається документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або документ згоду власника земельної ділянки на забудову цієї ділянки. Вичерпний перелік інших документів та матеріалів, необхідних для отримання дозволу на будівництво, які додаються до письмової заяви, порядок їх розгляду визначаються Кабінетом Міністрів України. У регіональних правилах забудови враховується цей перелік у повному обсязі"; частину десяту викласти в такій редакції: "При наданні дозволу на будівництво органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від заявника документи, не передбачені частиною третьою цієї статті";  
    -2- Поляченко В.А.
Абзац третій викласти у такій редакції: До заяви додається документ, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або документ згоду власника земельної ділянки на забудову цієї ділянки. Вичерпний перелік інших документів та матеріалів, необхідних для отримання дозволу на будівництво, які додаються до письмової заяви, порядок їх розгляду визначаються Кабінетом Міністрів України.  
Враховано редакційно    
    -3- Сербін Ю.С.
Абзац одинадцятий викласти у такій редакції: При наданні дозволу на будівництво органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування забороняється вимагати від заявника документи, не передбачені вичерпним переліком, визначеним Кабінетом Міністрів України та цим Законом.  
Враховано редакційно    
4. Після статті 24 Закону України "Про планування і забудову територій" додати статтю "24-1 і викласти її у наступній редакції:      2) після статті 24 доповнити новою статтею такого змісту:  
5. "Стаття 24-1. Кваліфікаційні вимоги до юридичних осіб, заінтересованих у здійсненні будівництва"   -4- Берташ В.М.
Необхідно чітко розмежувати вимоги до фізичних та юридичних осіб, оскільки відповідно до статті 24 цього закону дозвіл на будівництво отримують фізичні та юридичні особи, виклавши назву статті у наступній редакції: Стаття 24-1. Кваліфікаційні вимоги до фізичних та юридичних осіб, заінтересованих у здійсненні будівництва"  
Враховано   "Стаття 24-1. Кваліфікаційні вимоги до фізичних та юридичних осіб, заінтересованих у здійсненні будівництва. Фізичні особи, які мають намір здійснити будівництво садибного, котеджного, дачного, садового будинку, отримують дозвіл на будівництво об'єктів містобудування у порядку, визначеному статтею 24 цього Закону.  
    -5- Берташ В.М.
Розпочати статтю з такого абзацу: Фізичні, які мають намір здійснити будівництво садибного (котеджного), дачного (садового) будинку, отримують дозвіл на будівництво об'єктів містобудування у порядку, визначеному статтею 24 цього закону.  
Враховано    
6. Юридичні особи, для яких будівельна діяльність є профільною та які заінтересовані в здійсненні будівництва об'єктів містобудування, для отримання дозволу на будівництво об'єкта зобов'язані надавати виконавчим органам відповідних рад, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, у разі делегування їм таких повноважень відповідними радами, відомості, які підтверджують фінансову стабільність та фахову кваліфікацію потенційного замовника будівництва.   -6- Поляченко В.А.
Частини першу, другу та третю об'єднати та викласти у такій редакції: "Юридичні особи для отримання дозволу на будівництво подають до виконавчого органу відповідної ради або Київської чи Севастопольської міських державних адміністрацій, крім визначених статтею 24 цього закону, наступні документи: ліцензію на виконання будівельних робіт (для забудовників, які здійснюватимуть будівництво власними силами); результати аудиторської перевірки фінансової діяльності за попередній фінансовий рік; довідку щодо обсягів ліквідних активів, незакладених основних виробничих фондів, кредитних ліній та інші фінансових джерел або ресурсів".  
Враховано редакційно у частині другій статті 24-1  Юридичні особи для отримання дозволу на будівництво подають до виконавчого органу відповідної ради або Київської чи Севастопольської міських державних адміністрацій, крім визначених статтею 24 цього закону, такі документи: ліцензію на виконання будівельних робіт (для забудовників, які здійснюватимуть будівництво власними силами); - довідку щодо обсягів ліквідних активів, визначених законодавством, незакладених основних виробничих фондів, кредитних ліній та інших фінансових джерел або ресурсів; річний фінансовий звіт; - річні фінансові показники, що підтверджують достатній фінансовий стан, рентабельність, ліквідність та платоспроможність, ділову активність. Нормативні значення вказаних показників та порядок їх розрахунку визначаються Кабінетом Міністрів України.  
7. Відомості про фінансову стабільність повинні містити: річний бухгалтерський звіт; річні фінансові показники - звіт про прибутки та збитки; річний звіт про рух коштів.   -7- Берташ В.М.
Частину другу статті 24-1 виключити.  
Враховано редакційно у частині другій статті 24-1   
    -8- Семинога А.І.
В тексті частини 1 законопроекту слова "річний бухгалтерський звіт" замінити словами "річний фінансовий звіт". В тексті частини 1 законопроекту виключити слова "річний звіт про рух коштів". Текст частини 1 законопроекту після слів "річні фінансові показники" доповнити словами "що підтверджують достатній фінансовий стан, рентабельність, ліквідність та платоспроможність, ділову активність. Нормативні значення вказаних показників та порядок їх розрахунку розробляються Міністерством економіки України та затверджуються Кабінетом Міністрів України".  
Враховано редакційно у частині другій статті 24-1   
8. Потенційний замовник будівництва повинен довести, що він має доступ до ліквідних активів або має в наявності у достатніх обсягах ліквідні активи, незакладені основні робочі фонди, кредитні лінії та інші фінансові джерела або ресурси.   -9- Сербін Ю.С.
Змістовно уточнити про які ліквідні активи йдеться, за якими критеріями визначатиметься їх достатність та якими документами вони можуть підтверджуватись.  
Враховано редакційно у частині другій статті 24-1   
9. Стабільність фінансового стану і довготермінова рентабельність діяльності організації характеризується обсягами власного капіталу та залучених коштів, кількістю власних і орендованих основних засобів, фінансовими вкладеннями, прибутком організації, обсягом оборотних коштів. Важливою характеристикою, яка засвідчує фінансову стабільність про обсяги сплати податків до бюджетів різних рівнів, відсутність податкової заборгованості, заборгованості по виплаті заробітної плати працівникам організації.   -10- Берташ В.М.
Реалізація на практиці положень частини 4 може викликати певні неузгодженості, оскільки, трактуватиметься неоднозначно. Пропонується чітко та однозначно визначити перелік документів, які підтверджуватимуть фінансову стабільність заявників та вимоги до них. Або виключити цю частину повністю.  
Враховано редакційно у частині другій статті 24-1  Юридичні особи, які існують менше двох років, надають фінансові та звітні документи за час фактичного функціонування. У разі здійснення юридичною особою будівництва в інтересах третіх осіб із залученням коштів цих осіб з метою отримання прибутку чи збереження реальної вартості фінансових активів такі юридичні особи також подають ліцензію для здійснення діяльності з надання фінансових послуг.  
    -11- Сербін Ю.С.
Частину четверту викласти у наступній редакції: Юридичні особи, які існують менше двох років, надають фінансові та звітні документи за час фактичного функціонування.  
Враховано .   
    -12- Берташ В.М.
Після частини четвертої доповнити частиною такого змісту: У разі здійснення юридичною особою будівництва в інтересах третіх осіб із залученням коштів цих осіб, або за рахунок інших фінансових активів, з метою отримання прибутку чи збереження реальної вартості фінансових активів, такі юридичні особи також надають ліцензію Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України.  
Враховано редакційно    
10. У підтвердження своєї фахової кваліфікації юридична особа, заінтересована в здійсненні будівництва, може надавати відомості про аналогічні збудовані об'єкти, рівноцінні за площею та обсягом будівництва, відгуки та рекомендаційні листи, інші документи, що підтверджують досвід організації та її здатність реалізувати будівництво з високими організаційно-технічними параметрами, що обов'язково враховується при визначенні замовника.   -13- Поляченко В.А.
У підтвердження своєї фахової кваліфікації забудовник повинен надати відомості про аналогічні збудовані ним об'єкти, рівноцінні за площею та об'ємом будівництва, інформацію, яка засвідчує стаж роботи організації по обраному напрямку діяльності, кількість та обсяги завершених аналогічних контрактів за минулий період, наявний портфель інвестиційних проектів, що знаходяться в стадії реалізації та завершені на протязі останніх трьох років, кількість сертифікованих фахівців та відомості про чисельність персоналу організації.  
Враховано редакційно у частині шостій статті 24-1  У разі ненадання таких документів замовнику має бути відмовлено у видачі дозволу на будівництво об'єкта містобудування.  
    -14- Берташ В.М.
Частину п'яту статті 24-1 виключити  
Враховано    
    -15- Поляченко В.А.
Після частини четвертої доповнити наступною частиною такого змісту: "У разі ненадання таких документів замовнику має бути відмовлено у видачі дозволу на будівництво об'єкта містобудування".  
Враховано .   
11. Якщо об'єкт будівництва (реконструкції) знаходиться у природоохоронній зоні, зоні розміщення споруд історичної та культурної спадщини або у густонаселеному районі населеного пункту, а також, якщо нове будівництво (реконструкція) викликає необхідність проведення робіт по комплексному благоустрою території, потенційний замовник зобов'язаний надати відомості про обрану ним підрядну організацію та пакет документів, що підтверджує здатність останньої здійснити виконання робіт на якісному рівні та у стислі строки.   -16- Берташ В.М.
Частину шосту статті 24-1 виключити.  
Враховано .   
12. До пакету документів, що відображають фахову придатність обраної замовником підрядної організації повинні обов'язково входити відомості про наявність у неї сертифікату та ліцензій на виконання робіт, системи контролю за якістю, чисельність сертифікованих спеціалістів, наявність спеціалізованої техніки, технологій та обладнання, досвід проведення подібних робіт."   -17- Сербін Ю.С.
Викласти частину сьому у такій редакції: Забудовник має право додатково надавати до вичерпного переліку документів, що засвідчують його фахову кваліфікацію, відгуки та рекомендаційні листи від споживацьких та громадсько-професійних об'єднань.  
Враховано   Забудовник має право додатково надавати до вичерпного переліку документів, що засвідчують його фахову кваліфікацію, відгуки та рекомендаційні листи від споживчих та громадсько-професійних об'єднань.  
13. 2. Закон набирає чинності з дня його опублікування      ІІ. Прикінцеві положення. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців після набрання чинності цим Законом : привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; забезпечити відповідно до своєї компетенції прийняття нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.