Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Закон України Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період | Закон України Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період | ||
1. | Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період. | -1- Кальченко В.М. додати абзац такого змісту "особливий період"- період функціонування органів державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань , утворених відповідно до законів України , органів місцевого самоврядування , органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також галузей національної економіки, підприємств, установ та організацій, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації, воєнний час і частково відбудований період після закінчення воєнних дій". | Відхилено Поняття особливий період"- визначено у Законі України "Про оборону України" , який є базовим Законом | Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період. Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Сфера дії Закону Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергоносіїв в особливий період підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу незалежно від форм власності та взаємодію з органами державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, органів місцевого самоврядування, органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також підприємств, установ та організацій галузей національної економіки, який настає із запрвадженням особливого періоду Стаття 2. Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період Відносини, пов'язані з функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період регулюються цим Законом, законами України "Про оборону України", "Про Цивільну оборону України ","Про мобілізаційну підготовку та мо-білізацію ", "Про електроенергетику", "Про нафту і газ", Гірничим законом України та іншими нормативно-правовими актами. |
-2- Бронніков В.К. Панасовський О.Г. Доповнити розділом "Загальні положення" і статтями "Сфера дії Закону", та "Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період" Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Сфера дії Закону Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергоносіїв в особливий період підприємствами, установами та організації паливно-енергетичного комплексу незалежно від форм власності та взаємодію з органами державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань , утворених відповідно до законів України , органів місцевого самоврядування , органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також галузей національної економіки, підприємств, установ та організацій, який настає з моменту оголошення особливого періоду | Враховано | |||
-3- Бронніков В.К. Панасовський О.Г. Стаття 2. Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період Відносини, пов'язані з функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період регулюються цим Законом , законами України "Про оборону України" , "Про цивільну оборону України " "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію ","Про електро-енергетику" , "Про нафту і газ" , "Гірничим законом" та іншими нормативно-правовими актами. | Враховано | |||
2. | Розділ І. ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | Розділ ІІ. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | ||
3. | Стаття 1. Підприємства, установи та організації паливно-енергетичного комплексу в особливий період | Стаття 3. Підприємства, установи та організації паливно-енергетичного комплексу в особливий період | ||
4. | До складу паливно-енергетичного комплексу в особливий період входять підприємства, установи та організації електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів незалежно від форми власності. | До складу паливно-енергетичного комплексу в особливий період входять підприємства, установи та організації електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів незалежно від форми власності. | ||
5. | Стаття 2. Основні завдання підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період | Стаття 4. Основні завдання підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період | ||
6. | Основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є: | Основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є: | ||
7. | виробництво відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобуток вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії для потреб Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, підприємств, установ та організацій, а також населення; | виробництво відповідно до мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобуток вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії для потреб Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, підприємств, установ та організацій, а також населення; | ||
8. | утримання в належному стані об'єктів паливно-енергетичного комплексу та призначеної для їх обслуговування техніки відповідно до вимог законодавства, що діє в особливий період; | утримання в належному стані об'єктів паливно-енергетичного комплексу та призначеної для їх обслуговування техніки відповідно до вимог законодавства, чинного в особливий період; | ||
9. | забезпечення технічного прикриття та відбудови найважливіших об'єктів комплексу; | забезпечення технічного прикриття та відбудови найважливіших об'єктів комплексу; | ||
10. | посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. | -4- Міщенко С.Г. Доповнити статтю 2 пунктом п'ятим такого змісту: створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення | Враховано | посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення; |
11. | Стаття 3. Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період | Стаття 5. Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період | ||
12. | Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у мирний час центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі відповідно до мобілізаційних завдань, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, у взаємодії з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади виходячи з потреб держави. | Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у мирний час центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі відповідно до мобілізаційних завдань (замовлень), що встановлюються Кабінетом Міністрів України, у взаємодії з центральними і місцевими органами виконавчої влади виходячи з потреб держави. | ||
13. | Постачання продукції підприємств паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у такій послідовності: | Постачання продукції підприємств паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у такій послідовності: | ||
14. | органи державної влади; | органи державної влади; | ||
15. | збройні Сили України та інші утворені відповідно до законів військові формування; | Збройні Сили України та інші утворені відповідно до законів військові формування; | ||
16. | оператори телекомунікацій, що забезпечують зв'язок для потреб державної системи урядового зв'язку, національної системи конфіденційного зв'язку, органів з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, охорони правопорядку; | оператори телекомунікацій, що забезпечують зв'язок для потреб державної системи урядового зв'язку, національної системи конфіденційного зв'язку, органів з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, охорони правопорядку; | ||
17. | підприємства, що виконують мобілізаційні завдання із створення, виробництва, ремонту та постачання озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів; | підприємства, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення) із створення, виробництва, ремонту та постачання озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів; | ||
18. | підприємства, що виконують мобілізаційні завдання із створення, виробництва та постачання матеріально-технічних засобів; | -5- Кальченко В.М. У частині другий статті 3 після абзацу п'ятого додати нові абзаці такого змісту : медичні заклади, що виконують мобілізаційні завдання сили і служби цивільної оборони | Враховано 1 в абзаці 9 зазначеної статті | підприємства, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення) із створення, виробництва та постачання матеріально-технічних засобів; Заклади охорони здоров'я, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення); |
19. | підприємства повітряного, водного, автомобільного та залізничного транспорту; | підприємства повітряного, водного, автомобільного та залізничного транспорту; | ||
20. | органи місцевого самоврядування; | органи місцевого самоврядування; | ||
21. | підприємства, установи та організації, що забезпечують життєдіяльність населення; | підприємства, установи та організації, що забезпечують життєдіяльність населення; | ||
22. | інші об'єкти, що належать до відповідних груп з цивільної оборони. | інші об'єкти, що належать до відповідних груп з цивільної оборони. | ||
23. | Розділ ІІ. ПІДГОТОВКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | Розділ ІІІ. ПІДГОТОВКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | ||
24. | Стаття 4. Здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | Стаття 6. Здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | ||
25. | Підготовка підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюється в мирний час відповідно до мобілізаційних планів, а також довгострокових та річних програм мобілізаційної підготовки галузей національної економіки, пов'язаних з: | Підготовка підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюється в мирний час відповідно до мобілізаційних планів, а також довгострокових та річних програм мобілізаційної підготовки галузей національної економіки, пов'язаних з: | ||
26. | виробництвом електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутком вугілля, торфу, нафти і газу, постачанням і транспортуванням нафти, газу та продуктів їх переробки, передачею (постачанням) електричної та теплової енергії; | виробництвом електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутком вугілля, торфу, нафти і газу, постачанням і транспортуванням нафти, газу та продуктів їх переробки, передачею (постачанням) електричної та теплової енергії; | ||
27. | упровадженням раціональних схем виробництва та управління; | упровадженням раціональних схем виробництва та управління; | ||
28. | розвитком комунікацій та інфраструктури. | розвитком комунікацій та інфраструктури. | ||
29. | Відповідальність за координацію та методичне забезпечення заходів щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період несе центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі. | Центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі здійснює координацію та методичне забезпечення заходів щодо підготовки підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період. | ||
30. | Стаття 5. Основні заходи щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | Стаття 7. Основні заходи щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | ||
31. | З метою підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюються організаційні, інженерно-технічні та спеціальні заходи. | З метою підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюються організаційні, інженерно-технічні та спеціальні заходи. | ||
32. | Основними організаційними заходами є: | Основними організаційними заходами є: | ||
33. | розроблення центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі мобілізаційного плану роботи підприємств, установ та організацій на особливий період; | розроблення центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі мобілізаційного плану роботи підприємств, установ та організацій на особливий період; | ||
34. | завчасне створення системи управління комплексом в особливий період з використанням міських і позаміських пунктів управління; | завчасне створення системи управління комплексом в особливий період з використанням міських і позаміських пунктів управління; | ||
35. | раціональне розміщення об'єктів паливно-енергетичного комплексу в межах території України; | -6- Міщенко С.Г. В частині четвертій статті 5 Доповнити статтю 2 пунктом п'ятим такого змісту Створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення | Враховано | раціональне розміщення об'єктів паливно-енергетичного комплексу в межах території України; створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення |
36. | організація охорони та оборони об'єктів комплексу; | організація охорони та оборони об'єктів комплексу; | ||
37. | розроблення комплексних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу з урахуванням особливостей його функціонування в особливий період; | розроблення комплексних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу з урахуванням особливостей його функціонування в особливий період; | ||
38. | створення, зберігання та освіження (оновлення) запасів матеріальних цінностей державного, у тому числі мобілізаційного, резерву; | створення, зберігання та освіження (оновлення) запасів матеріальних цінностей державного, у тому числі мобілізаційного, резерву; | ||
39. | створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції мобілізаційного призначення, проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт під час ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії та катастрофи; | -7- Кальченко В.М. У частині другий статті 5 після абзацу сьомого додати новий абзац такого змісту "створення системи підземних сховищ із запасами державного резерву нафтопродуктів " | Враховано по суті | створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції мобілізаційного призначення, проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт під час ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії та катастрофи; створення запасів державного резерву нафтопродуктів на особливий період |
40. | забезпечення створення, розвитку і збереження мобілізаційних потужностей згідно з мобілізаційним планом; | забезпечення створення, розвитку і збереження мобілізаційних потужностей згідно з мобілізаційним планом; | ||
41. | бронювання військовозобов'язаних працівників за підприємствами, установами та організаціями комплексу. | бронювання військовозобов'язаних працівників за підприємствами, установами та організаціями комплексу. | ||
42. | Основними інженерно-технічними заходами є: | Основними інженерно-технічними заходами є: | ||
43. | своєчасне проведення на об'єктах комплексу планово-запобіжних робіт, капітального ремонту, заміна фізично та морально застарілого обладнання; | своєчасне проведення на об'єктах комплексу планово-запобіжних робіт, капітального ремонту, заміна фізично та морально застарілого обладнання; | ||
44. | організація виробництва відповідно до мобілізаційних завдань електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутку вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії; | організація виробництва відповідно до мобілізаційних завдань електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутку вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії; | ||
45. | Упровадження сучасних енергозберігаючих та інформаційних технологій; | упровадження сучасних енергозберігаючих та інформаційних технологій; | ||
46. | підготовка людських і матеріально-технічних ресурсів до виконання робіт з технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу, створення мобільного резерву пересувних ремонтних засобів; | підготовка людських і матеріально-технічних ресурсів до виконання робіт з технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу, створення мобільного резерву пересувних ремонтних засобів; | ||
47. | підготовка підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в умовах радіоактивного, хімічного і біологічного зараження, а також до роботи в нічних та інших умовах обмеженої видимості з дотриманням світломаскування. | підготовка підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в умовах радіоактивного, хімічного і біологічного зараження, а також до роботи в нічних та інших умовах обмеженої видимості з дотриманням світломаскування. | ||
48. | Основними спеціальними заходами є: | Основними спеціальними заходами є: | ||
49. | забезпечення технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу; | забезпечення технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу; | ||
50. | підготовка та утримання в готовності до використання запасних пунктів управління і захисних споруд цивільної оборони; | підготовка та утримання в готовності до використання запасних пунктів управління і захисних споруд цивільної оборони; | ||
51. | планування та підготовка до проведення евакуації працівників підприємств, установ та організацій комплексу. | -8- Міщенко С.Г. В частині четвертій статті 5 доповнити пункт третій викласти в редакції : Планування та підготовка до проведення евакуації населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення | Враховано по суті | планування та підготовка до проведення евакуації працівників підприємств, установ та організацій комплексу та населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення |
52. | Стаття 6. Утворення і підготовка спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах паливно-енергетичного комплексу | Стаття 8. Утворення і підготовка спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах паливно-енергетичного комплексу | ||
53. | На підприємствах, в установах та організаціях паливно-енергетичного комплексу у мирний час створюються спеціальні формування для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу в особливий період. | На підприємствах, в установах та організаціях паливно-енергетичного комплексу у мирний час створюються спеціальні формування для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу в особливий період. | ||
54. | Забезпечення створення, належної підготовки та підтримання у готовності спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі. | Забезпечення створення, належної підготовки та підтримання у готовності спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі. | ||
55. | Стаття 7. Фінансове і матеріально-технічне забезпечення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | Стаття 9. Фінансове і матеріально-технічне забезпечення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період | ||
56. | Фінансування витрат, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а також коштів підприємств, установ та організацій відповідно до законодавства. | Фінансування витрат, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а також коштів підприємств, установ та організацій відповідно до законодавства. | ||
57. | Матеріально-технічне забезпечення підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період здійснюється за рахунок державних (у тому числі мобілізаційних) резервів, які створюються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією об'єктів комплексу відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період. | Матеріально-технічне забезпечення підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період здійснюється за рахунок державних (у тому числі мобілізаційних) резервів, які створюються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією об'єктів комплексу відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період. | ||
58. | Стаття 8. Контроль за станом готовності підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період | Стаття 10. Контроль за станом готовності підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період | ||
59. | Порядок організації та здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій комплексу до виконання завдань в особливий період установлюється Кабінетом Міністрів України. | Порядок організації та здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій комплексу до виконання завдань в особливий період установлюється Кабінетом Міністрів України. | ||
60. | Розділ ІІІ. УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИМ КОМПЛЕКСОМ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | Розділ ІУ. УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИМ КОМПЛЕКСОМ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД | ||
61. | Стаття 9. Порядок організації роботи та здійснення управління підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу в особливий період | Стаття 11. Порядок організації роботи та здійснення управління підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу в особливий період | ||
62. | Організацію роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснює Кабінет Міністрів України шляхом використання автоматизованих систем управління, запасних пунктів управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі та каналів зв'язку усіх форм власності. | Організацію роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснює Кабінет Міністрів України шляхом використання автоматизованих систем управління, запасних пунктів управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі та каналів зв'язку усіх форм власності. | ||
63. | Забезпечення функціонування комплексу, технічного прикриття та відбудови його об'єктів в особливий період покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі. | Забезпечення функціонування комплексу, технічного прикриття та відбудови його об'єктів в особливий період покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі. | ||
64. | Відповідальність за виконання підприємствами, установами та організаціями комплексу мобілізаційних завдань в особливий період несуть їх керівники. | Відповідальність за невиконання підприємствами, установами та організаціями комплексу мобілізаційних завдань в особливий період несуть їх керівники. | ||
65. | Безпосереднє управління підприємствами, установами та організаціями комплексу в особливий період здійснюють їх керівники та місцеві органи виконавчої влади в межах своїх повноважень. | Безпосереднє управління підприємствами, установами та організаціями комплексу в особливий період здійснюють їх керівники та місцеві органи виконавчої влади в межах своїх повноважень. | ||
66. | Інформування центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, підприємств, установ та організацій комплексу здійснюється через загальну систему оповіщення. | Інформування центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, підприємств, установ та організацій комплексу здійснюється через загальну систему оповіщення. | ||
67. | Стаття 10. Взаємодія центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади і підприємствами, установами та організаціями в особливий період | Стаття 12. Взаємодія центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади і підприємствами, установами та організаціями в особливий період | ||
68. | У процесі підготовки паливно-енергетичного комплексу до функціонування в особливий період та під час його функціонування в цей період центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, штабами оперативних командувань, військовими комісаріатами шляхом спільного розроблення планових організаційно-методичних документів і заходів щодо забезпечення сталого функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період, матеріально-технічного забезпечення, а також прийняття відповідних нормативно-правових актів. | У процесі підготовки паливно-енергетичного комплексу до функціонування в особливий період та під час його функціонування в цей період центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, штабами оперативних командувань, військовими комісаріатами шляхом спільного розроблення планових організаційно-методичних документів і заходів щодо забезпечення сталого функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період, матеріально-технічного забезпечення, а також прийняття відповідних нормативно-правових актів. | ||
69. | Взаємодія з питань функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період з відповідними органами інших держав забезпечується відповідно до міжнародних договорів України. | Взаємодія з питань функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період з відповідними органами інших держав забезпечується відповідно до міжнародних договорів України. | ||
70. | Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ | Розділ V. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ | ||
71. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | ||
72. | 2. Кабінету Міністрів України забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом. | 2. Кабінету Міністрів України забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом. |