Кількість абзаців - 73 Таблиця поправок


Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період      Закон України Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період  
1. Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період.   -1- Кальченко В.М.
додати абзац такого змісту "особливий період"- період функціонування органів державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань , утворених відповідно до законів України , органів місцевого самоврядування , органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також галузей національної економіки, підприємств, установ та організацій, який настає з моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації, воєнний час і частково відбудований період після закінчення воєнних дій".  
Відхилено Поняття особливий період"- визначено у Законі України "Про оборону України" , який є базовим Законом  Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період. Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Сфера дії Закону Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергоносіїв в особливий період підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу незалежно від форм власності та взаємодію з органами державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, органів місцевого самоврядування, органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також підприємств, установ та організацій галузей національної економіки, який настає із запрвадженням особливого періоду Стаття 2. Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період Відносини, пов'язані з функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період регулюються цим Законом, законами України "Про оборону України", "Про Цивільну оборону України ","Про мобілізаційну підготовку та мо-білізацію ", "Про електроенергетику", "Про нафту і газ", Гірничим законом України та іншими нормативно-правовими актами.  
    -2- Бронніков В.К.
Панасовський О.Г.
Доповнити розділом "Загальні положення" і статтями "Сфера дії Закону", та "Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період" Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Стаття 1. Сфера дії Закону Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв'язку з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергоносіїв в особливий період підприємствами, установами та організації паливно-енергетичного комплексу незалежно від форм власності та взаємодію з органами державної влади, Збройних Сил України та інших військових формувань , утворених відповідно до законів України , органів місцевого самоврядування , органів управління у справах цивільної оборони і сил цивільної оборони, а також галузей національної економіки, підприємств, установ та організацій, який настає з моменту оголошення особливого періоду  
Враховано    
    -3- Бронніков В.К.
Панасовський О.Г.
Стаття 2. Законодавство про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період Відносини, пов'язані з функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період регулюються цим Законом , законами України "Про оборону України" , "Про цивільну оборону України " "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію ","Про електро-енергетику" , "Про нафту і газ" , "Гірничим законом" та іншими нормативно-правовими актами.  
Враховано    
2. Розділ І. ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД      Розділ ІІ. ОСНОВНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД  
3. Стаття 1. Підприємства, установи та організації паливно-енергетичного комплексу в особливий період      Стаття 3. Підприємства, установи та організації паливно-енергетичного комплексу в особливий період  
4. До складу паливно-енергетичного комплексу в особливий період входять підприємства, установи та організації електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів незалежно від форми власності.      До складу паливно-енергетичного комплексу в особливий період входять підприємства, установи та організації електроенергетичного, ядерно-промислового, вугільно-промислового та нафтогазового комплексів незалежно від форми власності.  
5. Стаття 2. Основні завдання підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період      Стаття 4. Основні завдання підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період  
6. Основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є:      Основними завданнями підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період є:  
7. виробництво відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобуток вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії для потреб Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, підприємств, установ та організацій, а також населення;      виробництво відповідно до мобілізаційних завдань (замовлень) на особливий період електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобуток вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії для потреб Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань, підприємств, установ та організацій, а також населення;  
8. утримання в належному стані об'єктів паливно-енергетичного комплексу та призначеної для їх обслуговування техніки відповідно до вимог законодавства, що діє в особливий період;      утримання в належному стані об'єктів паливно-енергетичного комплексу та призначеної для їх обслуговування техніки відповідно до вимог законодавства, чинного в особливий період;  
9. забезпечення технічного прикриття та відбудови найважливіших об'єктів комплексу;      забезпечення технічного прикриття та відбудови найважливіших об'єктів комплексу;  
10. посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів.   -4- Міщенко С.Г.
Доповнити статтю 2 пунктом п'ятим такого змісту: створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення  
Враховано   посилення безпеки, охорони та оборони його об'єктів. створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення;  
11. Стаття 3. Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період      Стаття 5. Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період  
12. Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у мирний час центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі відповідно до мобілізаційних завдань, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, у взаємодії з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади виходячи з потреб держави.      Планування роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у мирний час центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі відповідно до мобілізаційних завдань (замовлень), що встановлюються Кабінетом Міністрів України, у взаємодії з центральними і місцевими органами виконавчої влади виходячи з потреб держави.  
13. Постачання продукції підприємств паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у такій послідовності:      Постачання продукції підприємств паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснюється у такій послідовності:  
14. органи державної влади;      органи державної влади;  
15. збройні Сили України та інші утворені відповідно до законів військові формування;      Збройні Сили України та інші утворені відповідно до законів військові формування;  
16. оператори телекомунікацій, що забезпечують зв'язок для потреб державної системи урядового зв'язку, національної системи конфіденційного зв'язку, органів з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, охорони правопорядку;      оператори телекомунікацій, що забезпечують зв'язок для потреб державної системи урядового зв'язку, національної системи конфіденційного зв'язку, органів з надзвичайних ситуацій, безпеки, оборони, охорони правопорядку;  
17. підприємства, що виконують мобілізаційні завдання із створення, виробництва, ремонту та постачання озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів;      підприємства, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення) із створення, виробництва, ремонту та постачання озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів;  
18. підприємства, що виконують мобілізаційні завдання із створення, виробництва та постачання матеріально-технічних засобів;   -5- Кальченко В.М.
У частині другий статті 3 після абзацу п'ятого додати нові абзаці такого змісту : медичні заклади, що виконують мобілізаційні завдання сили і служби цивільної оборони  
Враховано 1 в абзаці 9 зазначеної статті  підприємства, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення) із створення, виробництва та постачання матеріально-технічних засобів; Заклади охорони здоров'я, що виконують мобілізаційні завдання (замовлення);  
19. підприємства повітряного, водного, автомобільного та залізничного транспорту;      підприємства повітряного, водного, автомобільного та залізничного транспорту;  
20. органи місцевого самоврядування;      органи місцевого самоврядування;  
21. підприємства, установи та організації, що забезпечують життєдіяльність населення;      підприємства, установи та організації, що забезпечують життєдіяльність населення;  
22. інші об'єкти, що належать до відповідних груп з цивільної оборони.      інші об'єкти, що належать до відповідних груп з цивільної оборони.  
23. Розділ ІІ. ПІДГОТОВКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД      Розділ ІІІ. ПІДГОТОВКА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ДО ФУНКЦІОНУВАННЯ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД  
24. Стаття 4. Здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період      Стаття 6. Здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період  
25. Підготовка підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюється в мирний час відповідно до мобілізаційних планів, а також довгострокових та річних програм мобілізаційної підготовки галузей національної економіки, пов'язаних з:      Підготовка підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюється в мирний час відповідно до мобілізаційних планів, а також довгострокових та річних програм мобілізаційної підготовки галузей національної економіки, пов'язаних з:  
26. виробництвом електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутком вугілля, торфу, нафти і газу, постачанням і транспортуванням нафти, газу та продуктів їх переробки, передачею (постачанням) електричної та теплової енергії;      виробництвом електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутком вугілля, торфу, нафти і газу, постачанням і транспортуванням нафти, газу та продуктів їх переробки, передачею (постачанням) електричної та теплової енергії;  
27. упровадженням раціональних схем виробництва та управління;      упровадженням раціональних схем виробництва та управління;  
28. розвитком комунікацій та інфраструктури.      розвитком комунікацій та інфраструктури.  
29. Відповідальність за координацію та методичне забезпечення заходів щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період несе центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі.      Центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі здійснює координацію та методичне забезпечення заходів щодо підготовки підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період.  
30. Стаття 5. Основні заходи щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період      Стаття 7. Основні заходи щодо здійснення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період  
31. З метою підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюються організаційні, інженерно-технічні та спеціальні заходи.      З метою підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період здійснюються організаційні, інженерно-технічні та спеціальні заходи.  
32. Основними організаційними заходами є:      Основними організаційними заходами є:  
33. розроблення центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі мобілізаційного плану роботи підприємств, установ та організацій на особливий період;      розроблення центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі мобілізаційного плану роботи підприємств, установ та організацій на особливий період;  
34. завчасне створення системи управління комплексом в особливий період з використанням міських і позаміських пунктів управління;      завчасне створення системи управління комплексом в особливий період з використанням міських і позаміських пунктів управління;  
35. раціональне розміщення об'єктів паливно-енергетичного комплексу в межах території України;   -6- Міщенко С.Г.
В частині четвертій статті 5 Доповнити статтю 2 пунктом п'ятим такого змісту Створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення  
Враховано   раціональне розміщення об'єктів паливно-енергетичного комплексу в межах території України; створення передумов для мінімізації загроз для населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення  
36. організація охорони та оборони об'єктів комплексу;      організація охорони та оборони об'єктів комплексу;  
37. розроблення комплексних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу з урахуванням особливостей його функціонування в особливий період;      розроблення комплексних програм розвитку паливно-енергетичного комплексу з урахуванням особливостей його функціонування в особливий період;  
38. створення, зберігання та освіження (оновлення) запасів матеріальних цінностей державного, у тому числі мобілізаційного, резерву;      створення, зберігання та освіження (оновлення) запасів матеріальних цінностей державного, у тому числі мобілізаційного, резерву;  
39. створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції мобілізаційного призначення, проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт під час ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії та катастрофи;   -7- Кальченко В.М.
У частині другий статті 5 після абзацу сьомого додати новий абзац такого змісту "створення системи підземних сховищ із запасами державного резерву нафтопродуктів "  
Враховано по суті  створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції мобілізаційного призначення, проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт під час ліквідації наслідків стихійного лиха, аварії та катастрофи; створення запасів державного резерву нафтопродуктів на особливий період  
40. забезпечення створення, розвитку і збереження мобілізаційних потужностей згідно з мобілізаційним планом;      забезпечення створення, розвитку і збереження мобілізаційних потужностей згідно з мобілізаційним планом;  
41. бронювання військовозобов'язаних працівників за підприємствами, установами та організаціями комплексу.      бронювання військовозобов'язаних працівників за підприємствами, установами та організаціями комплексу.  
42. Основними інженерно-технічними заходами є:      Основними інженерно-технічними заходами є:  
43. своєчасне проведення на об'єктах комплексу планово-запобіжних робіт, капітального ремонту, заміна фізично та морально застарілого обладнання;      своєчасне проведення на об'єктах комплексу планово-запобіжних робіт, капітального ремонту, заміна фізично та морально застарілого обладнання;  
44. організація виробництва відповідно до мобілізаційних завдань електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутку вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії;      організація виробництва відповідно до мобілізаційних завдань електричної та теплової енергії, продуктів переробки нафти і газу, обладнання, комплектувальних виробів, видобутку вугілля, торфу, нафти і газу, постачання і транспортування нафти, газу та продуктів їх переробки, передача (постачання) електричної та теплової енергії;  
45. Упровадження сучасних енергозберігаючих та інформаційних технологій;      упровадження сучасних енергозберігаючих та інформаційних технологій;  
46. підготовка людських і матеріально-технічних ресурсів до виконання робіт з технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу, створення мобільного резерву пересувних ремонтних засобів;      підготовка людських і матеріально-технічних ресурсів до виконання робіт з технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу, створення мобільного резерву пересувних ремонтних засобів;  
47. підготовка підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в умовах радіоактивного, хімічного і біологічного зараження, а також до роботи в нічних та інших умовах обмеженої видимості з дотриманням світломаскування.      підготовка підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в умовах радіоактивного, хімічного і біологічного зараження, а також до роботи в нічних та інших умовах обмеженої видимості з дотриманням світломаскування.  
48. Основними спеціальними заходами є:      Основними спеціальними заходами є:  
49. забезпечення технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу;      забезпечення технічного прикриття та відбудови об'єктів комплексу;  
50. підготовка та утримання в готовності до використання запасних пунктів управління і захисних споруд цивільної оборони;      підготовка та утримання в готовності до використання запасних пунктів управління і захисних споруд цивільної оборони;  
51. планування та підготовка до проведення евакуації працівників підприємств, установ та організацій комплексу.   -8- Міщенко С.Г.
В частині четвертій статті 5 доповнити пункт третій викласти в редакції : Планування та підготовка до проведення евакуації населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення  
Враховано по суті  планування та підготовка до проведення евакуації працівників підприємств, установ та організацій комплексу та населення, що проживає у безпосередній близькості від об'єктів паливно-енергетичного комплексу, які мають стратегічне значення  
52. Стаття 6. Утворення і підготовка спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах паливно-енергетичного комплексу      Стаття 8. Утворення і підготовка спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах паливно-енергетичного комплексу  
53. На підприємствах, в установах та організаціях паливно-енергетичного комплексу у мирний час створюються спеціальні формування для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу в особливий період.      На підприємствах, в установах та організаціях паливно-енергетичного комплексу у мирний час створюються спеціальні формування для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу в особливий період.  
54. Забезпечення створення, належної підготовки та підтримання у готовності спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі.      Забезпечення створення, належної підготовки та підтримання у готовності спеціальних формувань для проведення аварійно-рятувальних та відбудовних робіт на об'єктах комплексу здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі.  
55. Стаття 7. Фінансове і матеріально-технічне забезпечення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період      Стаття 9. Фінансове і матеріально-технічне забезпечення підготовки підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до сталого функціонування в особливий період  
56. Фінансування витрат, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а також коштів підприємств, установ та організацій відповідно до законодавства.      Фінансування витрат, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою підприємств, установ та організацій комплексу до сталого функціонування в особливий період, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, а також коштів підприємств, установ та організацій відповідно до законодавства.  
57. Матеріально-технічне забезпечення підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період здійснюється за рахунок державних (у тому числі мобілізаційних) резервів, які створюються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією об'єктів комплексу відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період.      Матеріально-технічне забезпечення підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період здійснюється за рахунок державних (у тому числі мобілізаційних) резервів, які створюються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією об'єктів комплексу відповідно до мобілізаційних завдань на особливий період.  
58. Стаття 8. Контроль за станом готовності підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період      Стаття 10. Контроль за станом готовності підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу до виконання завдань в особливий період  
59. Порядок організації та здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій комплексу до виконання завдань в особливий період установлюється Кабінетом Міністрів України.      Порядок організації та здійснення контролю за станом готовності підприємств, установ та організацій комплексу до виконання завдань в особливий період установлюється Кабінетом Міністрів України.  
60. Розділ ІІІ. УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИМ КОМПЛЕКСОМ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД      Розділ ІУ. УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНИМ КОМПЛЕКСОМ В ОСОБЛИВИЙ ПЕРІОД  
61. Стаття 9. Порядок організації роботи та здійснення управління підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу в особливий період      Стаття 11. Порядок організації роботи та здійснення управління підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу в особливий період  
62. Організацію роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснює Кабінет Міністрів України шляхом використання автоматизованих систем управління, запасних пунктів управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі та каналів зв'язку усіх форм власності.      Організацію роботи підприємств, установ та організацій паливно-енергетичного комплексу в особливий період здійснює Кабінет Міністрів України шляхом використання автоматизованих систем управління, запасних пунктів управління центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі та каналів зв'язку усіх форм власності.  
63. Забезпечення функціонування комплексу, технічного прикриття та відбудови його об'єктів в особливий період покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі.      Забезпечення функціонування комплексу, технічного прикриття та відбудови його об'єктів в особливий період покладається на центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі.  
64. Відповідальність за виконання підприємствами, установами та організаціями комплексу мобілізаційних завдань в особливий період несуть їх керівники.      Відповідальність за невиконання підприємствами, установами та організаціями комплексу мобілізаційних завдань в особливий період несуть їх керівники.  
65. Безпосереднє управління підприємствами, установами та організаціями комплексу в особливий період здійснюють їх керівники та місцеві органи виконавчої влади в межах своїх повноважень.      Безпосереднє управління підприємствами, установами та організаціями комплексу в особливий період здійснюють їх керівники та місцеві органи виконавчої влади в межах своїх повноважень.  
66. Інформування центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, підприємств, установ та організацій комплексу здійснюється через загальну систему оповіщення.      Інформування центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі, підприємств, установ та організацій комплексу здійснюється через загальну систему оповіщення.  
67. Стаття 10. Взаємодія центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади і підприємствами, установами та організаціями в особливий період      Стаття 12. Взаємодія центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади і підприємствами, установами та організаціями в особливий період  
68. У процесі підготовки паливно-енергетичного комплексу до функціонування в особливий період та під час його функціонування в цей період центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, штабами оперативних командувань, військовими комісаріатами шляхом спільного розроблення планових організаційно-методичних документів і заходів щодо забезпечення сталого функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період, матеріально-технічного забезпечення, а також прийняття відповідних нормативно-правових актів.      У процесі підготовки паливно-енергетичного комплексу до функціонування в особливий період та під час його функціонування в цей період центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у паливно-енергетичному комплексі взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, штабами оперативних командувань, військовими комісаріатами шляхом спільного розроблення планових організаційно-методичних документів і заходів щодо забезпечення сталого функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період, матеріально-технічного забезпечення, а також прийняття відповідних нормативно-правових актів.  
69. Взаємодія з питань функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період з відповідними органами інших держав забезпечується відповідно до міжнародних договорів України.      Взаємодія з питань функціонування підприємств, установ та організацій комплексу в особливий період з відповідними органами інших держав забезпечується відповідно до міжнародних договорів України.  
70. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      Розділ V. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
71. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
72. 2. Кабінету Міністрів України забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.      2. Кабінету Міністрів України забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.