Кількість абзаців - 182 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України      Закон України  
1. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування      Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування  
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
3. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:      І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
4. 1. У Законі України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 19, ст. 259; із наступними змінами):   -1- Виключити пункт 1 розділу І  Враховано    
5. 1) частину першу статті 19 доповнити пунктом "щ" такого змісту:       
6. "щ) устаткування, обладнання та комплектуючі вироби до них (крім підакцизних товарів, товарів, які були у використанні, та товарів 1 (24 груп згідно з УКТ ЗЕД), які ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності для реалізації інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України. Перелік такого устаткування, обладнання та комплектуючих виробів до них із зазначенням кодів УКТ ЗЕД затверджується Кабінетом Міністрів України";       
7. 2) частину другу статті 21 замінити частинами такого змісту:       
8. "У разі ввезення (пересилання) на території спеціальних (вільних) економічних зон, де запроваджено режим спеціальної митної зони, товарів (крім підакцизних товарів та товарів 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД) з метою їх переробки в рамках реалізації інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, суб'єкти підприємницької діяльності можуть за власним бажанням подавати митним органам податкові векселі, які підлягають обов'язковому підтвердженню комерційними банками шляхом авалю, на суму ввізного мита зі строком погашення, що дорівнює строку переробки таких товарів, але не більш як 90 днів.       
9. Кабінет Міністрів України може встановлювати більш тривалий строк погашення таких векселів виходячи з технологічних особливостей операцій з переробки, передбачених інвестиційними проектами.       
10. У разі вивезення товарів після здійснення або без здійснення операцій з переробки за межі митної території України у строк, що не перевищує 90 днів, або в інший строк, встановлений Кабінетом Міністрів України, виходячи з технологічних особливостей операцій з переробки, податковий вексель погашається і ввізне мито не справляється.       
11. Підставою для погашення податкового векселя є подання суб'єктом підприємницької діяльності органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням копії вивізної вантажної митної декларації на такі товари з відміткою митниці, яка здійснила оформлення готової продукції, про фактичне перетинання готовою продукцією митного кордону України.       
12. Вивезення товарів після здійснення операцій з переробки з території спеціальної (вільної) економічної зони, де запроваджено режим спеціальної митної зони, на митну територію України проводиться із сплатою мита за пільговими ставками, а наданий на момент ввезення товарів податковий вексель вважається погашеним.       
13. Підставою для погашення податкового векселя є подання суб'єктом підприємницької діяльності органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням копії ввізної вантажної митної декларації на такі товари, оформлені в митному режимі імпорту.       
14. Випуск, обіг, відстрочення та погашення зазначених у цій статті податкових векселів здійснюється у порядку, визначеному Законом України "Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.       
15. Від сплати ввізного мита не звільняються товари, повністю вироблені або достатньо перероблені у спеціальних (вільних) економічних зонах, де запроваджено режим спеціальної митної зони, в рамках реалізації інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, які ввозяться на митну територію України в митному режимі реімпорту.       
16. На суб'єктів підприємницької діяльності, які до 31 березня 2005 року уклали договори (контракти) на реалізацію інвестиційних проектів (за винятком тих, реалізація яких передбачає імпорт підакцизних товарів та товарів 1 (24 груп згідно з УКТ ЗЕД) на територіях спеціальних (вільних) економічних зон, норми цієї статті поширюються в разі їх реєстрації Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, після набрання чинності цим Законом";       
17. 3) доповнити статтею 21-1 такого змісту:       
18. "Стаття 21-1. Особливості сплати мита підприємствами суднобудівної промисловості       
19. У разі ввезення (пересилання) на митну територію України матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання (крім підакцизних товарів та товарів 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД), що використовуються для будівництва морських та річкових суден підприємствами суднобудівної промисловості, визначеними відповідно до статті 1 Закону України "Про заходи щодо державної підтримки суднобудівної промисловості в Україні", якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або виробляються, але не відповідають сертифікаційним вимогам міжнародних класифікаційних товариств чи вимогам замовників морських та річкових суден, визначеним умовами контрактів, суб'єкти підприємницької діяльності можуть за власним бажанням подавати митним органам податкові векселі, які підлягають обов'язковому підтвердженню комерційними банками шляхом авалю, на суму ввізного мита зі строком погашення, що дорівнює строку переробки таких товарів, але не більш як 90 днів.       
20. Перелік таких товарів, матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання із зазначенням кодів УКТ ЗЕД затверджується Кабінетом Міністрів України.       
21. Кабінет Міністрів України може встановлювати виходячи з технологічних особливостей операцій з переробки, передбачених інвестиційними проектами, більш тривалий строк погашення таких векселів, який не може перевищувати 1095 днів".       
22. 2. У Законі України "Про оподаткування прибутку підприємств" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 27, ст. 181; 1998 р., № 10, ст. 35, № 18, ст. 94; 1999 р., № 2-3, ст. 21; 2000 р., № 43, ст. 363; 2002 р., № 17, ст. 122, № 36, ст. 266; 2003 р., № 10-11, ст. 86, № 12, ст. 88, № 30, ст. 247; 2004 р., № 17-18, ст. 250, № 35, ст. 412, № 46, ст. 563, № 52, ст. 563; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17-19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96, № 18, ст. 155):      1. У Законі України "Про оподаткування прибутку підприємств" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 27, ст. 181; 1998 р., № 10, ст. 35, № 18, ст. 94; 1999 р., № 2-3, ст. 21; 2000 р., № 43, ст. 363; 2002 р., № 17, ст. 122, № 36, ст. 266; 2003 р., № 10-11, ст. 86, № 12, ст. 88, № 30, ст. 247; 2004 р., № 17-18, ст. 250, № 35, ст. 412, № 46, ст. 563, № 52, ст. 563; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17-19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96, № 18, ст. 155):  
23. 1) підпункт 1.11.4 пункту 1.11 статті 1 викласти у такій редакції:   -2- Виключити підпункт 1 пункту 2 розділу І  Враховано   1) у статті 1:  
24. "1.11.4. Інвестиційний податковий кредит - це безоплатне відстрочення терміну сплати податкових зобов'язань з податку, нарахованого платником податку у зв'язку з реалізацією інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України. Інвестиційний податковий кредит надається на умовах забезпеченості, повернення, строковості та цільового характеру використання. Строк надання інвестиційного податкового кредиту не може перевищувати п'яти років з моменту реєстрації інвестиційного проекту";   -3- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
підпункт 1 пункту 2 розділу І Закону викласти у такій редакції: "у пункті 1.26 цифри "20" замінити цифрами „25"; доповнити пункт 1.26 новим підпунктом такого змісту: "1.26.1. Холдингова компанія - юридична особа, яка є власником інших юридичних осіб або здійснює контроль над такими юридичними особами як пов'язані особи, відповідно до цього пункту".  
Враховано   у пункті 1.26 цифри "20" замінити цифрами „25"; доповнити пункт 1.26 новим підпунктом такого змісту: "1.26.1. Холдингова компанія - юридична особа, яка є власником інших юридичних осіб або здійснює контроль над такими юридичними особами як пов'язані особи, відповідно до цього пункту".  
25. 2) у пункті 4.2 статті 4:      2) у пункті 4.2 статті 4:  
26. включити підпункт 4.2.9 такого змісту:      включити підпункт 4.2.9 такого змісту:  
27. "4.2.9. Суми одержаного платником податку емісійного доходу";   -4- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
підпункт 2 пункту 2 розділу І Закону після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту: "у підпункті 4.2.11 слова „що оподатковані у порядку, встановленому" замінити словами: "у випадках, передбачених";  
Враховано   "4.2.9. Суми одержаного платником податку емісійного доходу"; у підпункті 4.2.11 слова "що оподатковані у порядку, встановленому" замінити словами "у випадках, передбачених";  
28. абзац п'ятий підпункту 4.2.15 викласти у такій редакції:      абзац п'ятий підпункту 4.2.15 викласти у такій редакції:  
29. "Основні фонди, що отримуються у випадках, передбачених цим підпунктом, приймаються на баланс за ринковою (оціночною) вартістю і з метою оподаткування не підлягають амортизації";      „Основні фонди, що отримуються у випадках, передбачених цим підпунктом, приймаються на баланс за ринковою (оціночною) вартістю і з метою оподаткування не підлягають амортизації";  
30. 3) у статті 5:      3) у статті 5:  
31. у пункті 5.2:      у пункті 5.2:  
32. підпункт 5.2.18 викласти у такій редакції:      підпункт 5.2.18 викласти у такій редакції:  
33. "5.2.18. Суми коштів або вартість майна, добровільно перераховані (передані) для цільового використання з метою виробництва національних фільмів (у тому числі анімаційних) та аудіовізуальних творів на користь резидентів, але не більше 10 відсотків оподатковуваного прибутку попереднього податкового періоду";      "5.2.18. Суми коштів або вартість майна, добровільно перераховані (передані) для цільового використання з метою виробництва національних фільмів (у тому числі анімаційних) та аудіовізуальних творів на користь резидентів, але не більше 10 відсотків оподатковуваного прибутку попереднього податкового періоду";  
34. підпункт 5.2.19 виключити;   -5- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
підпункт 3 пункту 2 розділу І Закону після абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змісту: "другий абзац підпункту 5.3.6 виключити;"  
Враховано   підпункт 5.2.19 виключити; у пункті 5.3: другий абзац підпункту 5.3.6 виключити;  
35. у пункті 5.3 включити підпункт 5.3.7 такого змісту:      включити підпункт 5.3.7 такого змісту:  
36. "5.3.7. Виплату емісійного доходу на користь емітента корпоративних прав";      "5.3.7. Виплату емісійного доходу на користь емітента корпоративних прав";  
37. 4) у підпункті 7.8.5 пункту 7.8 статті 7 слова "а також у разі виплат дивідендів на користь інститутів спільного інвестування" замінити словами "а також у разі виплат дивідендів інститутами спільного інвестування та у разі виплати дивідендів платником податку, переважна частина доходів (більше 90 відсотків) якого отримана у вигляді дивідендів, сплачених юридичними особами (резидентами, які перебувають під його контролем відповідно до пункту 1.26 цього Закону";   -6- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
підпункт 4 пункту 2 розділу І Закону викласти у такій редакції: "4) пункт 7.8.5 викласти у такій редакції: "7.8.5. Авансовий внесок, передбачений підпунктом 7.8.2 цього пункту, не справляється у разі виплати дивідендів: а) у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих платником податку, за умови, що така виплата ніяким чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, незалежно від того чи були такі акції (частки, паї) належним чином зареєстровані (відображені у зміні до статутних документів) чи ні; б) інститутами спільного інвестування; в) на користь власників корпоративних прав холдингової компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої холдингової компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав холдингової компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, то дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню за правилами, встановленими підпунктом 7.8.2 цього пункту".  
Враховано   4) пункт 7.8.5 викласти у такій редакції: "7.8.5. Авансовий внесок, передбачений підпунктом 7.8.2 цього пункту, не справляється у разі виплати дивідендів: а) у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих платником податку, за умови, що така виплата ніяким чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, незалежно від того чи були такі акції (частки, паї) належним чином зареєстровані (відображені у зміні до статутних документів) чи ні; б) інститутами спільного інвестування; в) на користь власників корпоративних прав холдингової компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої холдингової компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав холдингової компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, то дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню за правилами, встановленими підпунктом 7.8.2 цього пункту".  
38. 5) абзац шостий підпункту 8.1.3 пункту 8.1 статті 8 виключити;   -7- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
пункт 2 розділу І Закону після підпункту 5 доповнити підпунктом такого змісту: "6) пункт 7.8.5 викласти у такій редакції: "На суму додаткового податкового зобов'язання, розрахованого внаслідок такого збільшення, нараховується пеня, визначена із розрахунку 3-кратного розміру річної облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення додаткового податкового зобов'язання";  
Враховано   5) абзац шостий підпункту 8.1.3 пункту 8.1 статті 8 виключити; 6) перше речення абзацу другого частини „в" підпункту 12.1.2 пункту 12.1 статті 12 викласти у такій редакції: "На суму додаткового податкового зобов'язання, розрахованого внаслідок такого збільшення, нараховується пеня, визначена із розрахунку 3-кратного розміру річної облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення додаткового податкового зобов'язання";  
39. 6) абзаци другий та третій пункту 13.6 статті 13 викласти у такій редакції:      7) абзаци другий та третій пункту 13.6 статті 13 викласти у такій редакції:  
40. "при укладенні договорів страхування або перестрахування ризику безпосередньо із страховиками та перестраховиками ( нерезидентами, рейтинг фінансової надійності (стійкості) яких відповідає вимогам, установленим спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг (у тому числі через або за посередництвом перестрахових брокерів, які в порядку, визначеному таким уповноваженим органом, підтверджують, що перестрахування здійснено у перестраховика, рейтинг фінансової надійності (стійкості) якого відповідає вимогам, установленим зазначеним уповноваженим органом), а також при укладенні договорів перестрахування з обов'язкового страхування цивільної відповідальності оператора ядерної установки за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок ядерного інциденту, - за ставкою 0 відсотків;      „при укладенні договорів страхування або перестрахування ризику безпосередньо із страховиками та перестраховиками ( нерезидентами, рейтинг фінансової надійності (стійкості) яких відповідає вимогам, установленим спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг (у тому числі через або за посередництвом перестрахових брокерів, які в порядку, визначеному таким уповноваженим органом, підтверджують, що перестрахування здійснено у перестраховика, рейтинг фінансової надійності (стійкості) якого відповідає вимогам, установленим зазначеним уповноваженим органом), а також при укладенні договорів перестрахування з обов'язкового страхування цивільної відповідальності оператора ядерної установки за шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок ядерного інциденту, - за ставкою 0 відсотків;  
41. в інших випадках - за ставкою 12 відсотків від суми таких виплат за власний рахунок у момент здійснення перерахування таких виплат";      в інших випадках - за ставкою 12 відсотків від суми таких виплат за власний рахунок у момент здійснення перерахування таких виплат";  
42. 7) пункт 22.13 статті 22 викласти у такій редакції:      8) пункт 22.13 статті 22 викласти у такій редакції:  
43. "22.13. У 2007 році сума від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток, що виникла станом на 1 січня 2006 року і не погашена протягом 2006 року, не підлягає протягом 2007 року врахуванню у складі валових витрат платника податку".      „22.13. У 2007 році сума від'ємного значення об'єкта оподаткування з податку на прибуток, що виникла станом на 1 січня 2006 року і не погашена протягом 2006 року, не підлягає протягом 2007 року врахуванню у складі валових витрат платника податку".  
44. 4. У Законі України "Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156; із наступними змінами):      3. У Законі України „Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156; із наступними змінами):  
45. 1) пункт 4.1 статті 4 доповнити абзацом другим такого змісту:      1) у пункті 4.1 статті 4 доповнити абзацом другим такого змісту:  
46. "У разі якщо звичайна ціна на товари (послуги) перевищує договірну ціну на такі товари (послуги) більше ніж на 20 відсотків, база оподаткування операції з поставки таких товарів (послуг) визначається за звичайними цінами";      „База оподаткування операції з поставки товарів (послуг) визначається за звичайними цінами виключно у разі якщо звичайна ціна на товари (послуги) перевищує договірну ціну на такі товари (послуги) більше ніж на 20 відсотків";  
47. 2) абзац перший пункту 5.14 статті 5 доповнити словами "або які ввозяться фізичними особами для власних потреб";   -8- Виключити підпункт 2 пункту 4 розділу І  Відхилено   2) абзац перший пункту 5.14 статті 5 доповнити словами „або які ввозяться фізичними особами для власних потреб";  
48. 3) абзац перший підпункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 викласти у такій редакції:      3) абзац перший підпункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 викласти у такій редакції:  
49. "7.4.1. Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з";      "7.4.1. Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з";  
50. 4) у статті 11:      4) у статті 11:  
51. абзац перший пункту 11.5 замінити чотирма абзацами такого змісту:   -9- Виключити абзаци другий - восьмий підпункту 4 пункту 4 розділу І  Враховано частково в іншій редакції  у пункті 11.5: абзац перший викласти у такій редакції:  
52. "11.5. Платники податку у разі імпорту товарів виробничого призначення на митну територію України можуть подавати за власним бажанням, за умови оформлення митної декларації (за винятком тимчасової чи неповної, періодичної чи попередньої декларації), митним органам, а митні органи зобов'язані прийняти податковий вексель на суму податкового зобов'язання із строком погашення на тридцятий календарний день після подання митному органу. Один примірник податкового векселя залишається в митному органі, другий надсилається митним органом на адресу органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку, а третій примірник залишається у платника податку.   -10- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
абзац третій підпункту 4 пункту 4 викласти у такій редакції: "11.5. Платники податку у разі імпорту товарів, щодо яких Митним тарифом України, затвердженим Законом України "Про Митний тариф України", встановлено нульову ставку ввізного мита (крім товарів, що входять до товарних позицій 2709 та 2711 згідно з УКТ ЗЕД), за власним бажанням можуть подавати, а митні органи зобов'язані прийняти податковий вексель на суму податкового зобов'язання із строком погашення на тридцятий календарний день після подання митному органу. Один примірник податкового векселя залишається в митному органі, другий надсилається митним органом на адресу органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку, а третій примірник залишається у платника податку. Такий податковий вексель надається митним органам за умови оформлення митної декларації (за винятком тимчасової чи неповної, періодичної чи попередньої декларації) та за умови наявності у платника податку, відповідно до поданих податкових декларацій, права на відшкодування податку з бюджету за результатами попереднього звітного періоду (в межах сум вказаних у податкових деклараціях), якщо така заборгованість з відшкодування податку на день видачі податкового векселя не погашена відповідно до законів України."  
Враховано   "11.5. Платники податку у разі імпорту товарів, щодо яких Митним тарифом України, затвердженим Законом України "Про Митний тариф України", встановлено нульову ставку ввізного мита (крім товарів, що входять до товарних позицій 2709 та 2711 згідно з УКТ ЗЕД), за власним бажанням можуть подавати, а митні органи зобов'язані прийняти податковий вексель на суму податкового зобов'язання із строком погашення на тридцятий календарний день після подання митному органу. Один примірник податкового векселя залишається в митному органі, другий надсилається митним органом на адресу органу державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку, а третій примірник залишається у платника податку. Такий податковий вексель надається митним органам за умови оформлення митної декларації (за винятком тимчасової чи неповної, періодичної чи попередньої декларації) та за умови наявності у платника податку, відповідно до поданих податкових декларацій, права на відшкодування податку з бюджету за результатами попереднього звітного періоду (в межах сум вказаних у податкових деклараціях), якщо така заборгованість з відшкодування податку на день видачі податкового векселя не погашена відповідно до законів України."  
53. Для цілей цього пункту під товарами виробничого призначення розуміються основні фонди групи 3, визначені статтею 8 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", та/або виробничі запаси, що підлягають оприбуткуванню для використання їх у виробничому обороті.       
54. Дія цього пункту до 31 грудня 2008 року не поширюється на розібрані кузови для моторних транспортних засобів товарної позиції 8703 та/або складові частини до них, шасі з встановленими двигунами (код УКТ ЗЕД 8706) незалежно від мети ввезення.       
55. Перелік таких товарів із зазначенням кодів згідно з УКТ ЗЕД та порядок визначенння виробничих запасів затверджуються Кабінетом Міністрів України".   -11- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
підпункт 4 пункту 4 після абзацу шостого доповнити новими абзацами такого змісту: абзац восьмий замінити новими абзацами такого змісту: "Кабінет Міністрів України має право визначити більш довгі строки погашення податкового векселя для: окремих видів діяльності, які мають сезонний характер або здійснюються з використанням довгострокових договорів; підприємств на яких розповсюджується дія Законів України: „Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" та „Про розвиток автомобільної промисловості України" - при ввезенні ними товарів і комплектуючих виробів, які використовуються такими підприємствами для виробництва автомобілів, мотоциклів, комплектуючих виробів і запасних частин, країною походження яких є Україна; „Про заходи щодо державної підтримки суднобудівної промисловості в Україні" - при ввезенні ними матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання, що використовуються такими підприємствами для будівництва суден, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають сертифікаційним вимогам міжнародних класифікаційних товариств чи вимогам замовників суден, визначеним умовами контрактів; „Про визнання бронетанкової галузі однією з пріоритетних у промисловості України та заходи щодо надання їй державної підтримки" - при ввезенні ними матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання, що використовуються такими підприємствами для виробництва броньованих бойових машин, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають вимогам замовників броньованих бойових машин, визначеним умовами контрактів; „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" - при ввезенні ними матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання, що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг такими підприємствами".  
Враховано   абзац восьмий замінити новими абзацами такого змісту: "Кабінет Міністрів України має право визначити більш довгі строки погашення податкового векселя для: окремих видів діяльності, які мають сезонний характер або здійснюються з використанням довгострокових договорів; підприємств на яких розповсюджується дія Законів України: „Про стимулювання виробництва автомобілів в Україні" та „Про розвиток автомобільної промисловості України" - при ввезенні ними товарів і комплектуючих виробів, які використовуються такими підприємствами для виробництва автомобілів, мотоциклів, комплектуючих виробів і запасних частин, країною походження яких є Україна; „Про заходи щодо державної підтримки суднобудівної промисловості в Україні" - при ввезенні ними матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання, що використовуються такими підприємствами для будівництва суден, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають сертифікаційним вимогам міжнародних класифікаційних товариств чи вимогам замовників суден, визначеним умовами контрактів; „Про визнання бронетанкової галузі однією з пріоритетних у промисловості України та заходи щодо надання їй державної підтримки" - при ввезенні ними матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання, що використовуються такими підприємствами для виробництва броньованих бойових машин, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають вимогам замовників броньованих бойових машин, визначеним умовами контрактів; „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" - при ввезенні ними матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання, що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг такими підприємствами".  
56. У зв'язку з цим абзаци другий - дванадцятий вважати відповідно абзацами п'ятим - п'ятнадцятим;      У зв'язку з цим абзаци дев'ятий - дванадцятий вважати відповідно абзацами п'ятнадцятим-вісімнадцятим;  
57. доповнити пунктами 11.44 - 11.46 такого змісту:      доповнити пунктами 11.44 - 11.45 такого змісту:  
58. "11.44. Тимчасово до 1 січня 2008 року операції з поставки відходів і брухту чорних металів, у тому числі операції з імпорту таких товарів, звільняються від оподаткування. Перелік таких товарів із зазначенням кодів згідно з УКТ ЗЕД затверджує Кабінет Міністрів України.      "11.44. Тимчасово до 1 січня 2008 року операції з поставки відходів і брухту чорних металів, у тому числі операції з імпорту таких товарів, звільняються від оподаткування. Перелік таких товарів із зазначенням кодів згідно з УКТ ЗЕД затверджує Кабінет Міністрів України.  
59. 11.45. У разі ввезення (пересилання) на території спеціальних (вільних) економічних зон, де запроваджено режим спеціальної митної зони, товарів (крім підакцизних товарів та товарів 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД) з метою їх переробки для реалізації інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, а також у разі ввезення (пересилання) на митну територію України матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання, що використовуються для будівництва морських та річкових суден підприємствами суднобудівної промисловості, визначеними відповідно до статті 1 Закону України "Про заходи щодо державної підтримки суднобудівної промисловості в Україні", якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або виробляються, але не відповідають сертифікаційним вимогам міжнародних класифікаційних товариств чи вимогам замовників морських та річкових суден, визначеним умовами контрактів, платники податку можуть за власним бажанням подавати митним органам податкові векселі, які підлягають обов'язковому підтвердженню комерційними банками шляхом авалю, на суму податку із строком погашення, що дорівнює строку переробки таких товарів, але не більш як 90 днів.   -12- Виключити абзаци десятий - сімнадцятий підпункту 4 пункту 4 розділу І  Враховано    
60. Перелік таких товарів, матеріалів, устаткування і комплектуючого обладнання із зазначенням кодів УКТ ЗЕД затверджується Кабінетом Міністрів України.       
61. Кабінет Міністрів України може встановлювати виходячи з технологічних особливостей операцій з переробки, передбачених інвестиційними проектами, більш тривалий строк погашення таких векселів.       
62. У разі вивезення товарів після здійснення або без здійснення операцій з переробки за межі митної території України у строк, що не перевищує 90 днів, або в інший строк, встановлений Кабінетом Міністрів України, податковий вексель погашається і податок не справляється.       
63. Підставою для погашення податкового векселя є подання платником податку органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням копії вивізної вантажної митної декларації на такі товари з відміткою митниці, яка здійснила митне оформлення готової продукції, про фактичне перетинання готовою продукцією митного кордону України.       
64. Вивезення товарів після здійснення операцій з переробки з території спеціальної (вільної) економічної зони, де запроваджено режим спеціальної митної зони, на митну територію України здійснюється із сплатою податку як при імпорті товарів на митну територію України, а поданий податковий вексель вважається погашеним у відповідній сумі.       
65. Випуск, обіг, відстрочення та погашення податкових векселів здійснюються у порядку, визначеному Законом України "Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах", та з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.       
66. На платників податку, які до 31 березня 2005 року уклали договори (контракти) на реалізацію інвестиційних проектів (за винятком тих, реалізація яких передбачає імпорт підакцизних товарів та товарів 1-24 груп згідно з УКТ ЗЕД) на територіях спеціальних (вільних) економічних зон і територіях пріоритетного розвитку, норми цього пункту поширюються в разі реєстрації Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, після набрання чинності цим Законом.       
67. 11.46. Тимчасово до 1 січня 2008 року в разі вивезення (експорту) товарів за межі митної території України шляхом бартерних (товарообмінних) операцій сума податку, сплачена (нарахована) у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не включається до складу податкового кредиту, а відноситься до складу валових витрат платника податку".      11.45. Тимчасово до 1 січня 2008 року в разі вивезення (експорту) товарів за межі митної території України шляхом бартерних (товарообмінних) операцій сума податку, сплачена (нарахована) у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не включається до складу податкового кредиту, а відноситься до складу валових витрат платника податку".  
68. 5. У Законі України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 10, ст. 44; 2003 р., № 24, ст. 154; 2004 р., № 11, ст. 140):   -13- Виключити пункт 5 розділу І  Враховано    
69. 1) статтю 1 доповнити пунктом 1.21 такого змісту:      5. Підпункт 16.4.2 пункту 16.4 статті 16 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 10, ст. 44; 2003 р., № 24, ст. 154; 2004 р., № 11, ст. 140) викласти у такій редакції:  
70. "1.21) термін "інвестиційний податковий кредит" використовується у визначенні Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств";   -14- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
пункт 5 розділу І викласти у такій редакції: "16.4.2. Зазначений розмір пені діє щодо всіх видів податків і зборів (обов'язкових платежів), крім пені щодо порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється окремим законодавством та пені, нарахованої на суму додаткового зобов'язання з податку на прибуток, розрахованого згідно з підпунктом 12.1.2 статті 12 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств".  
Враховано   "16.4.2. Зазначений розмір пені діє щодо всіх видів податків і зборів (обов'язкових платежів), крім пені щодо порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється окремим законодавством та пені, нарахованої на суму додаткового зобов'язання з податку на прибуток, розрахованого згідно з підпунктом 12.1.2 статті 12 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств".  
71. 2) у статті 14:       
72. пункт 14.6 викласти у такій редакції:       
73. "14.6. Особливості відстрочення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств у вигляді інвестиційного податкового кредиту       
74. 14.6.1. Платникам податків, які реалізують інвестиційні проекти, зареєстровані Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України, надається інвестиційний податковий кредит з податку на прибуток підприємств на безоплатній основі. Інвестиційний податковий кредит надається на умовах забезпеченості, повернення, строковості та цільового характеру використання. Строк надання інвестиційного податкового кредиту не може перевищувати п'ять років з моменту реєстрації інвестиційного проекту.       
75. 14.6.2. Сума інвестиційного податкового кредиту не може перевищувати суми інвестицій, фактично внесених платником податку згідно з інвестиційним проектом, зареєстрованим Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України";       
76. доповнити пунктом 14.7 такого змісту:       
77. "14.7. Порядок реалізації цієї статті, крім пункту 14.6, встановлюється центральним податковим органом.       
78. Порядок реалізації пункту 14.6 цієї статті, у тому числі порядок надання, погашення інвестиційного податкового кредиту та контролю за його цільовим використанням, встановлюється Кабінетом Міністрів України".       
79. 8. У Законі України "Про податок з доходів фізичних осіб" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 37, ст. 308; 2004 р., № 52, ст. 564; 2006 р., № 13, ст. 110):   -15- Виключити пункт 8 розіду І  Враховано    
80. 1) пункт 7.2 статті 7 після абзацу дев'ятого доповнити новим абзацом такого змісту:       
81. "дохід у вигляді дивідендів, нарахованих резидентом ( емітентом корпоративних прав, крім зазначених у пункті 4.3 статті 4 цього Закону".       
82. У зв'язку з цим абзац десятий вважати абзацом одинадцятим;       
83. 10. Частину першу статті 2 Закону України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 50, ст. 261) після слів "літакобудівної промисловості" доповнити словами "інвестиційні проекти яких зареєстровані Кабінетом Міністрів України".   -16- Виключити пункти 10 - 28 розіду І  Враховано    
84. 11. Преамбулу Закону України "Про заходи щодо державної підтримки суднобудівної промисловості в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 3, ст. 20; 2005 р., № 3, ст. 77) доповнити словами "інвестиційні проекти яких зареєстровані Кабінетом Міністрів України".       
85. 12. Статтю 2 Закону України "Про визнання бронетанкової галузі однією з пріоритетних у промисловості України та заходи щодо надання їй державної підтримки" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 11, ст. 46) доповнити частиною третьою такого змісту:       
86. "Заходи державної підтримки запроваджуються для інвестиційних проектів, зареєстрованих Кабінетом Міністрів України".       
87. 13. Статтю 14 Закону України "Про спеціальну економічну зону "Миколаїв" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 42, ст. 349) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
88. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються на території СЕЗ "Миколаїв", підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
89. У зв'язку з цим пункти 2 - 4 вважати відповідно пунктами 3 - 5.       
90. 14. Закон України "Про спеціальну економічну зону "Закарпаття" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., №23, ст.111; 2005 р., №№17-19, ст. 267) доповнити статтею 14 такого змісту:       
91. "Стаття 14. Реєстрація інвестиційних проектів, які реалізуються на території СЕЗ "Закарпаття"       
92. Інвестиційні проекти, які реалізуються на території СЕЗ "Закарпаття", підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
93. 15. Статтю 3 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності у Закарпатській області" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 7, ст. 51) після слів "економічної діяльності" доповнити словами "підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України та".       
94. 16. Статтю 20 Закону України "Про спеціальні економічні зони та спеціальний режим інвестиційної діяльності в Донецькій області" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 7, ст. 50) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
95. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
96. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
97. 17. Статтю 12 Закону України "Про спеціальну економічну зону "Славутич" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 32,       
98. ст. 263) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
99. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
100. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
101. 18. Статтю 13 Закону України "Про спеціальну економічну зону "Рені" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 25, ст. 196) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
102. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
103. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
104. 19. Статтю 14 Закону України "Про спеціальну (вільну) економічну зону "Порто-франко" на території Одеського морського торговельного порту" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р.,       
105. № 26, ст. 208) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
106. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
107. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
108. 20. Статтю 13 Закону України "Про спеціальну економічну зону туристсько-рекреаційного типу "Курортополіс Трускавець" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., №18, ст. 139) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
109. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
110. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
111. 21. Статтю 12 Закону України "Про спеціальну економічну зону "Яворів" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 15, ст. 82) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
112. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
113. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
114. 22. Статтю 21 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку та спеціальну економічну зону "Порт Крим" в Автономній Республіці Крим" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 9, ст. 40) після пункту 2 доповнити новим пунктом такого змісту:       
115. "3. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
116. У зв'язку з цим пункти 3 і 4 вважати відповідно пунктами 4 і 5.       
117. 23. Статтю 11 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Житомирській області" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 2, ст. 15) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
118. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
119. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
120. 24. Статтю 7 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Чернігівській області" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 10, ст. 111) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
121. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
122. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
123. 25. Статтю 11 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території пріоритетного розвитку у Волинській області" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 23, ст. 113) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
124. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
125. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
126. 26. Статтю 7 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території міста Шостки Сумської області" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 10, ст. 112) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
127. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
128. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
129. 27. Статтю 9 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території міста Харкова" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 32, ст. 259) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
130. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
131. У зв'язку з цим пункти 2 і 3 вважати відповідно пунктами 3 і 4.       
132. 28. Статтю 11 Закону України "Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на територіях пріоритетного розвитку в Луганській області" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 38, ст. 351) після пункту 1 доповнити новим пунктом такого змісту:       
133. "2. Інвестиційні проекти, які реалізуються відповідно до норм цього Закону, підлягають реєстрації Кабінетом Міністрів України".       
134. У зв'язку з цим пункт 2 вважати пунктом 3.       
135. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
136. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2007 року, крім:      1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2007 року, крім:  
137. абзацу третього пункту 3 розділу І, який набирає чинності після затвердження Кабінетом Міністрів України правил обліку, зберігання та реалізації дизельного палива залежно від вмісту масової частини сірки;   -17- Порошенко П.О.
Клюєв С.П.
в абзаці другому пункту 1 Розділу І цифру "3" замінити цифрою "2"  
Враховано   абзацу третього пункту 2 розділу І, який набирає чинності після затвердження Кабінетом Міністрів України правил обліку, зберігання та реалізації дизельного палива залежно від вмісту масової частини сірки;  
138. пункту 2 цього розділу, який набирає чинності з дня опублікування цього Закону.      пункту 2 цього розділу, який набирає чинності з дня опублікування цього Закону.  
139. 2. Платники податку за результатами одинадцяти місяців 2006 року зобов'язані подати декларацію, складену за правилами, встановленими для повного податкового періоду, з урахуванням приросту (убутку) матеріальних запасів за одинадцять місяців 2006 року, суми амортизаційних відрахувань, нарахованих за три квартали поточного року, двох третин амортизаційних відрахувань четвертого кварталу поточного року та сплатити податкове зобов'язання, нараховане згідно із зазначеною декларацією, не пізніше ніж 29 грудня 2006 року.      2. Платники податку за результатами одинадцяти місяців 2006 року зобов'язані подати декларацію, складену за правилами, встановленими для повного податкового періоду, з урахуванням приросту (убутку) матеріальних запасів за одинадцять місяців 2006 року, суми амортизаційних відрахувань, нарахованих за три квартали поточного року, двох третин амортизаційних відрахувань четвертого кварталу поточного року та сплатити податкове зобов'язання, нараховане згідно із зазначеною декларацією, не пізніше ніж 29 грудня 2006 року.  
140. У порядку, встановленому абзацом першим цього пункту, платники податку зобов'язані скласти та подати декларацію за результатами одинадцяти місяців 2007 року згідно із даними податкового обліку за зазначений період, а також сплатити податок у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.      У порядку, встановленому абзацом першим цього пункту, платники податку зобов'язані скласти та подати декларацію за результатами одинадцяти місяців 2007 року згідно із даними податкового обліку за зазначений період, а також сплатити податок у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.  
141. 3. Установити, що у 2007 році:      3. Установити, що у 2007 році:  
142. 1) суб'єкти господарювання, які здійснюють видобуток вуглеводневої сировини, а саме природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) та газового конденсату і нафти на підставі спеціальних дозволів на право користування надрами, вносять у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, до Державного бюджету України:      1) суб'єкти господарювання, які здійснюють видобуток вуглеводневої сировини, а саме природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) та газового конденсату і нафти на підставі спеціальних дозволів на право користування надрами, вносять у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, до Державного бюджету України:  
143. 1.1) рентну плату за природний газ (у тому числі і нафтовий (попутний) газ):      1.1) рентну плату за природний газ (у тому числі і нафтовий (попутний) газ):  
144. у розмірі 50 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), крім обсягів природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), видобутого із морських родовищ;      у розмірі 50 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), крім обсягів природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), видобутого із морських родовищ;  
145. у розмірі 40 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5000 метрів, крім обсягів природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), видобутого із морських родовищ;      у розмірі 40 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5000 метрів, крім обсягів природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу), видобутого із морських родовищ;  
146. у розмірі 0 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) із морських родовищ;      у розмірі 0 гривень за 1.000 куб. метрів видобутого природного газу (у тому числі і нафтового (попутного) газу) із морських родовищ;  
147. 1.2) рентну плату за нафту:      1.2) рентну плату за нафту:  
148. у розмірі 1.090 гривень за одну тонну нафти, видобутої з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5.000 метрів;      у розмірі 1.090 гривень за одну тонну нафти, видобутої з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5.000 метрів;  
149. у розмірі 404 гривні за одну тонну нафти, видобутої з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5.000 метрів;      у розмірі 404 гривні за одну тонну нафти, видобутої з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5.000 метрів;  
150. 1.3) рентну плату за газовий конденсат:      1.3) рентну плату за газовий конденсат:  
151. у розмірі 1.090 гривень за одну тонну газового конденсату, видобутого з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5.000 метрів;      у розмірі 1.090 гривень за одну тонну газового конденсату, видобутого з покладів, які повністю або частково залягають на глибині до 5.000 метрів;  
152. у розмірі 404 гривні за одну тонну газового конденсату, видобутого з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5.000 метрів.      у розмірі 404 гривні за одну тонну газового конденсату, видобутого з покладів, які повністю залягають на глибині понад 5.000 метрів.  
153. Протягом 2007 року у кожному звітному (податковому) періоді до затверджених цим пунктом ставок рентної плати за нафту застосовується коригуючий коефіцієнт, який визначається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та враховує динаміку зміни цін на нафту по відношенню до встановленого цим порядком базового періоду.      Протягом 2007 року у кожному звітному (податковому) періоді до затверджених цим пунктом ставок рентної плати за нафту застосовується коригуючий коефіцієнт, який визначається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та враховує динаміку зміни цін на нафту по відношенню до встановленого цим порядком базового періоду.  
154. У випадку здійснення підприємствами, частка держави у статутному фонді яких перевищує 50 відсотків, господарськими товариствами, більш ніж 50 відсотків акцій (часток, паїв) яких знаходиться у статутних фондах інших господарських товариств, акціонером яких є держава і володіє в них контрольним пакетом акцій, а також дочірніми підприємствами, представництвами та філіями таких підприємств і товариств, учасниками договорів про спільну діяльність та/або уповноваженими особами договорами про спільну діяльність, що укладені за участю зазначених підприємств, операцій з реалізації обсягів природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) власного видобутку не для формування ресурсу природного газу, що використовується для потреб населення, до зазначених обсягів видобутого природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) застосовується семикратний розмір рентної плати за природний газ (у тому числі нафтовий (попутний) газ), величина якої затверджена цим пунктом;      У випадку здійснення підприємствами, частка держави у статутному фонді яких перевищує 50 відсотків, господарськими товариствами, більш ніж 50 відсотків акцій (часток, паїв) яких знаходиться у статутних фондах інших господарських товариств, акціонером яких є держава і володіє в них контрольним пакетом акцій, а також дочірніми підприємствами, представництвами та філіями таких підприємств і товариств, учасниками договорів про спільну діяльність та/або уповноваженими особами договорами про спільну діяльність, що укладені за участю зазначених підприємств, операцій з реалізації обсягів природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) власного видобутку не для формування ресурсу природного газу, що використовується для потреб населення, до зазначених обсягів видобутого природного газу (у тому числі нафтового (попутного) газу) застосовується семикратний розмір рентної плати за природний газ (у тому числі нафтовий (попутний) газ), величина якої затверджена цим пунктом;  
155. 2) суб'єкти господарювання, які здійснюють транспортування трубопровідним транспортом територією України природного газу, нафти, нафтопродуктів та аміаку, вносять до Державного бюджету України:      2) суб'єкти господарювання, які здійснюють транспортування трубопровідним транспортом територією України природного газу, нафти, нафтопродуктів та аміаку, вносять до Державного бюджету України:  
156. рентну плату за транзитне транспортування природного газу в розмірі 1, 67 гривні за 1.000 куб. метрів газу на кожні 100 кілометрів відстані;      рентну плату за транзитне транспортування природного газу в розмірі 1,67 гривні за 1.000 куб. метрів газу на кожні 100 кілометрів відстані;  
157. рентну плату за транспортування нафти магістральними нафтопроводами в розмірі 4, 5 гривні за одну тонну нафти, що транспортується;      рентну плату за транспортування нафти магістральними нафтопроводами в розмірі 4,5 гривні за одну тонну нафти, що транспортується;  
158. рентну плату за транспортування нафтопродуктів магістральними нафтопродуктоводами в розмірі 4, 5 гривні за одну тонну нафтопродуктів, що транспортуються;      рентну плату за транспортування нафтопродуктів магістральними нафтопродуктоводами в розмірі 4,5 гривні за одну тонну нафтопродуктів, що транспортуються;  
159. рентну плату за транзитне транспортування аміаку в розмірі 5, 1 гривні за одну тонну на кожні 100 кілометрів відстані.      рентну плату за транзитне транспортування аміаку в розмірі 5,1 гривні за одну тонну на кожні 100 кілометрів відстані.  
160. Сплата зазначених платежів здійснюється щодекадно (15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця) виходячи з обсягів природного газу, нафти, нафтопродуктів та аміаку, що транспортуються територією України, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.      Сплата зазначених платежів здійснюється щодекадно (15, 25 числа поточного місяця, 5 числа наступного місяця) виходячи з обсягів природного газу, нафти, нафтопродуктів та аміаку, що транспортуються територією України, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.  
161. Розрахунки з рентної плати за транзитне транспортування природного газу, аміаку через територію України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та продуктоводами подаються до органів стягнення за звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), ( протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.      Розрахунки з рентної плати за транзитне транспортування природного газу, аміаку через територію України та рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та продуктоводами подаються до органів стягнення за звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), ( протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.  
162. Сума рентної плати, яка була нарахована за звітний період і не була внесена в установлений термін (протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації), сплачується до Державного бюджету України із нарахуванням пені у порядку, встановленому Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами";      Сума рентної плати, яка була нарахована за звітний період і не була внесена в установлений термін (протягом 10 календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації), сплачується до Державного бюджету України із нарахуванням пені у порядку, встановленому Законом України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами";  
163. 3) до нормативів збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 1999 року № 115, застосовується коефіцієнт 2, 11;      3) до нормативів збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 1999 року № 115, застосовується коефіцієнт 2,11;  
164. 4) суб'єкти господарювання, які здійснюють експорт:      4) суб'єкти господарювання, які здійснюють експорт:  
165. газу, природного газу у газоподібному стані, сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 35 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 400 гривень за 1.000 куб. метрів;      газу, природного газу у газоподібному стані, сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 35 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 400 гривень за 1.000 куб. метрів;  
166. природного газу у скрапленому стані, сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 35 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 400 гривень за одну тонну;      природного газу у скрапленому стані, сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 35 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 400 гривень за одну тонну;  
167. скраплених газів (крім природного), сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 8 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 250 гривень за одну тонну;      скраплених газів (крім природного), сплачують ставку вивізного (експортного) мита у розмірі 8 відсотків митної вартості таких товарів, але не менше 250 гривень за одну тонну;  
168. якщо більші розміри не встановлені міжнародними договорами, обов'язковими для України;      якщо більші розміри не встановлені міжнародними договорами, обов'язковими для України;  
169. 5) запроваджуються базові нормативи плати за користування надрами для видобування корисних копалин згідно з додатком № 1 до цього Закону, який є його невід'ємною частиною;      5) запроваджуються базові нормативи плати за користування надрами для видобування корисних копалин згідно з додатком № 1 до цього Закону, який є його невід'ємною частиною;  
170. 6) запроваджуються нормативи збору за спеціальне водокористування в частині використання поверхневих та підземних вод згідно з додатком № 2 до цього Закону, який є його невід'ємною частиною;      6) запроваджуються нормативи збору за спеціальне водокористування в частині використання поверхневих та підземних вод згідно з додатком № 2 до цього Закону, який є його невід'ємною частиною;  
171. 7) забороняється надання відстрочок щодо термінів сплати податкових зобов'язань суб'єктів господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами), крім надання інвестиційного податкового кредиту з податку на прибуток;      7) забороняється надання відстрочок щодо термінів сплати податкових зобов'язань суб'єктів господарювання за податками, зборами (обов'язковими платежами), крім надання інвестиційного податкового кредиту з податку на прибуток;  
172. 8) продовжується дія експерименту щодо справляння запроваджених у 2003 році Верховною Радою Автономної Республіки Крим за погодженням з Кабінетом Міністрів України окремих місцевих зборів (збору на розвиток рекреаційного комплексу в Автономній Республіці Крим та збору на розвиток пасажирського електротранспорту в Автономній Республіці Крим);      8) продовжується дія експерименту щодо справляння запроваджених у 2003 році Верховною Радою Автономної Республіки Крим за погодженням з Кабінетом Міністрів України окремих місцевих зборів (збору на розвиток рекреаційного комплексу в Автономній Республіці Крим та збору на розвиток пасажирського електротранспорту в Автономній Республіці Крим);  
173. 9) зупиняється дія:      9) зупиняється дія:  
174. Закону України "Про рентні платежі за нафту, природний газ і газовий конденсат" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 19, ст. 272, № 43 (44, ст. 493; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17 (19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96);      Закону України „Про рентні платежі за нафту, природний газ і газовий конденсат" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 19, ст. 272, № 43 (44, ст. 493; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17 (19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96);  
175. частини шостої статті 30 (в частині встановлення Кабінетом Міністрів України базових і диференційованих нормативів плати за користування надрами для видобування корисних копалин) Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст. 340; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17 (19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96);      частини шостої статті 30 (в частині встановлення Кабінетом Міністрів України базових і диференційованих нормативів плати за користування надрами для видобування корисних копалин) Кодексу України про надра (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 36, ст. 340; 2005 р., № 7 (8, ст. 162, №№ 17 (19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96);  
176. пункту 8 статті 14 (в частині встановлення Кабінетом Міністрів України нормативів збору за спеціальне водокористування, крім встановлення нормативів збору, які справляються за скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти) Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 24, ст. 189; 2000 р., № 45, ст. 390);      пункту 8 статті 14 (в частині встановлення Кабінетом Міністрів України нормативів збору за спеціальне водокористування, крім встановлення нормативів збору, які справляються за скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти) Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 24, ст. 189; 2000 р., № 45, ст. 390);  
177. абзацу другого підпункту 7.1.1 пункту 7.1 статті 7, підпунктів "в" і "г" підпункту 18.2.1 пункту 18.2 статті 18 та підпункту 19.4.10 пункту 19.4 статті 19 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 10, ст. 44; 2003 р., № 10-11, ст. 86, № 24, ст. 154; 2004 р., № 17-18, ст. 250; 2005 р., № 7-8, ст. 162, №№ 17-19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96).      абзацу другого підпункту 7.1.1 пункту 7.1 статті 7, підпунктів „в" і „г" підпункту 18.2.1 пункту 18.2 статті 18 та підпункту 19.4.10 пункту 19.4 статті 19 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 10, ст. 44; 2003 р., № 10-11, ст. 86, № 24, ст. 154; 2004 р., № 17-18, ст. 250; 2005 р., № 7-8, ст. 162, №№ 17-19, ст. 267; 2006 р., №№ 9-11, ст. 96).  
178. 4. Кабінету Міністрів України протягом місяця після набрання чинності цим Законом:      4. Кабінету Міністрів України протягом місяця після набрання чинності цим Законом:  
179. забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;      забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;  
180. забезпечити приведення органами виконавчої влади виданих ними нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону.      забезпечити приведення органами виконавчої влади виданих ними нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону.  
181. 5. До приведення інших нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону вони діють у частині, що не суперечить цьому Закону.      5. До приведення інших нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону вони діють у частині, що не суперечить цьому Закону.