Про Технополіс „Київська політехніка" (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | проект | проект | ||
1. | ЗАКОН УКРАЇНИ | ЗАКОН УКРАЇНИ | ||
2. | Про Технополіс „Київська політехніка" | -1- Самойлик К.С. Викласти назву законопроекту в наступній редакції: „Про науковий парк „Київська політехніка". | Враховано | Про науковий парк „Київська політехніка" |
-2- Каракай Ю.В. Викласти назву законопроекту в наступній редакції: „Про науковий парк". | Враховано частково | |||
3. | Цей Закон визначає правові та економічні засади запровадження та функціонування Технополісу „Київська політехніка" (далі Технополіс). | -3- Самойлик К.С. Замінити слово „визначає" на „регулює" і після слова „економічні" додати наступне: „ організаційні відносини, пов'язані зі створенням і функціонуванням наукового парку „Київська політехніка" (далі - науковий парк) і спрямований на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва, впровадження високотехнологічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, підвищення надходжень до державного та місцевих бюджетів шляхом поєднання освіти, науки і виробництва з метою прискорення інноваційного розвитку економіки України." | Враховано | Цей Закон регулює правові, економічні, організаційні відносини, пов'язані зі створенням і функціонуванням наукового парку „Київська політехніка" (далі - науковий парк) і спрямований на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва, впровадження високотехнологічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, підвищення надходжень до державного та місцевих бюджетів шляхом поєднання освіти, науки і виробництва з метою прискорення інноваційного розвитку економіки України. |
4. | РОЗДІЛ І. | РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | ||
5. | ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | |||
6. | Стаття 1. Визначення термінів | Стаття 1. Визначення термінів | ||
7. | У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: | У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні: | ||
8. | виробничо-технологічий комплекс - територія, на якій розташовані високотехнологічні підприємства, що розробляють, виробляють та реалізують інноваційну продукцію; | -4- Каракай Ю.В. Абз.2 статті 1 (позиція 8) виключити. | Враховано | договір про партнерство з науковим парком - договір між науковим парком і суб'єктами господарювання, що висловили бажання брати участь у процесі розроблення та виконання проектів наукового парку; замовники продукції наукового парку - установи, організації, підприємства, вітчизняні та іноземні компанії усіх форм власності, що замовляють і повністю сплачують вартість виконання конкретних розробок чи послуг за проектами наукового парку; засновники наукового парку - Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут" (далі - Університет) та інші суб'єкти господарювання, що підписали засновницький договір про утворення наукового парку (далі - засновницький договір) і можуть виконувати проекти наукового парку; науковий парк - договірне об'єднання суб'єктів господарювання, створене з метою організації, координації та контролю процесу виконання проектів наукового парку; партнери наукового парку - суб'єкти господарювання, що уклали з науковим парком договір про партнерство та беруть участь у виконанні проектів наукового парку; |
-5- Самойлик К.С. У статтю 1 після абз.2 додати наступне визначення наукового парку: „ науковий парк - це договірне об'єднання суб'єктів господарювання, створене з метою організації, координації та контролю процесу виконання проектів наукового парку;" | Враховано | |||
-6- Смітюх Г.Є. У статтю 1 після абз.2 додати абз.2-5 в наступній редакції: „ засновники наукового парку - Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут" (далі - Університет) та інші суб'єкти господарювання, що підписали засновницький договір про утворення наукового парку (далі - засновницький договір) і можуть виконувати проекти наукового парку; партнери наукового парку - суб'єкти господарювання, що підписали з науковим парком договір про партнерство та приймають участь у виконанні проектів наукового парку; договір про партнерство з науковим парком - договір між науковим парком і суб'єктами господарювання, що висловили бажання приймати участь у процесі розроблення та виконання проектів наукового парку; замовники продукції наукового парку - установи, організації, підприємства, вітчизняні та закордонні компанії будь-якої форми власності, що замовляють і повністю сплачують вартість виконання конкретних розробок чи послуг за проектами наукового парку;" | Враховано | |||
9. | інноваційний цикл - послідовний ланцюг дій від формулювання наукової ідеї до реалізації інноваційної продукції на ринку товарів і послуг: підготовка спеціалістів та підвищення їх кваліфікації - ідея - дослідження - розробка - патентування - дослідний зразок - маркетинг - виробництво - реалізація на ринках збуту; | -7- Смітюх Г.Є. Цей абзац вилучити | Враховано | |
10. | пріоритетні напрями Технополісу - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають напрямам діяльності Університету та визначеним законодавством України науково-технічним та інноваційним пріоритетам; | -8- Каракай Ю.В. Викласти цей абзац у редакції: „пріоритетні напрями діяльності наукового парку - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають меті створення наукового парку та визначаються законами України „Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки" та „Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні;" | Враховано | пріоритетні напрями діяльності наукового парку - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають меті створення наукового парку і визначаються законами України „Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки" та „Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні"; |
11. | проекти інноваційного циклу - комплект документів з реалізації інноваційного циклу, що розробляються за результатами наукових досліджень Університету та учасників Технополісу за пріоритетними напрямами діяльності Технополісу; | -9- Каракай Ю.В. Викласти цей абзац у редакції: „проект наукового парку - це інноваційний або науково-технологічний проект, який складається з комплекту документів, що визначає процедуру і комплекс необхідних заходів щодо розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції і включає в себе інформацію про матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, які необхідні при виконання інноваційного проекту | Враховано | проект наукового парку - інноваційний або науково-технологічний проект, що складається з комплекту документів, який визначає процедуру і комплекс необхідних заходів щодо розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції і включає в себе інформацію про матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, необхідні для виконання інноваційного проекту. |
12. | пропозиції з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу - опис наукового результату та концептуальних положень і напрямів з вирішення на їх основі проблем за пріоритетним напрямом Технополісу; | -10- Каракай Ю.В. Цей абзац вилучити | Враховано | |
13. | територія Технополісу - територія Університету та територія, що використовується або задіяна при реалізації проектів інноваційного циклу на термін їх виконання. | -11- Каракай Ю.В. Цей абзац вилучити | Враховано | |
14. | Технополіс „Київська політехніка" (далі Технополіс) -об'єднання, що створюється Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут" (далі Університет), юридичних осіб (учасників Технополісу) з метою розробки та реалізації проектів інноваційного циклу; | -12- Каракай Ю.В. Цей абзац вилучити | Враховано | |
15. | учасники Технополісу - Університет, представлений його науковими і навчальними підрозділами, установи, інноваційні структури (технопарки, бізнес-інкубатори, виробничо-технологічні комплекси), організації та підприємства будь-якої форми власності, що підписали договір про стратегічне партнерство з розробки інноваційного циклу; | -13- Каракай Ю.В. Цей абзац вилучити | Враховано | |
16. | Стаття 2. Сфера застосування Закону | Стаття 2. Законодавство про науковий парк та його партнерів | ||
17. | 1. Цей закон розроблено на базі Конституції України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про наукову і науково-технічну експертизу", „Про інноваційну діяльність" та інших законодавчих актів, що регулюють суспільні відносини в науково-технічній та інноваційній сферах. | -14- Смітюх Г.Є. Дати цей пункт у редакції Науковий парк та його партнери діють відповідно до Конституції України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про інноваційну діяльність", „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій", цього Закону та інших законодавчих актів, що регулюють відносини в науково-технічній та інноваційній сферах. | Враховано | Науковий парк та його партнери діють відповідно до Конституції України, Господарського, Цивільного кодексів України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про інноваційну діяльність", „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій", цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в науково-технічній та інноваційній сферах. |
18. | 2. Дія Закону поширюється на Технополіс, учасників Технополісу, які розробляють та виконують проекти інноваційного циклу. | -15- Смітюх Г.Є. Цей абзац вилучити | Враховано | |
19. | РОЗДІЛ ІІ. | РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ | ||
20. | ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ | |||
21. | Стаття 3. Організаційна структура Технополісу. | -16- Мартинюк А.І. Статтю 3 викласти у редакції „ Стаття 3. Установчі документи та функції наукового парку 1. Установчими документами наукового парку є засновницький договір та статут наукового парку „Київська політехніка" (далі - Статут). 2. Мета і предмет діяльності наукового парку, склад і компетенція його органу управління, порядок вступу до наукового парку та виходу з нього, формування його майна, порядок реорганізації та ліквідації наукового парку та інші засади його діяльності визначаються Статутом 3.Функціями наукового парку є: здійснення повного комплексу заходів, спрямованих на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва та впровадження наукомісткої, конкурентоспроможної продукції на внутрішні та зовнішні ринки; координація наукової, інноваційної, виробничої та комерційної діяльності засновників і партнерів наукового парку; організація і здійснення заходів щодо розвитку міжнародного та вітчизняного співробітництва в сфері інноваційної діяльності; сприяння залученню іноземних інвестицій; інформаційно-методичне, правове та консалтингове забезпечення засновників та партнерів наукового парку, надання патентно-ліцензійної допомоги; залучення і використання у своїй діяльності ризикового (венчурного) капіталу, підтримка наукомісткого бізнесу; залучення студентів, випускників та науковців Університету до виконання робіт по реалізації проектів наукового парку; організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів, необхідних для реалізації проектів наукового парку; захист інтересів засновників та партнерів наукового парку в державних органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також з іншими суб'єктами господарювання; виконання інших функцій, не заборонених чинним законодавством України. | Враховано | Стаття 3. Установчі документи та функції наукового парку |
22. | 1. Технополіс є юридичною особою. | 1. Установчими документами наукового парку є засновницький договір та статут наукового парку (далі - Статут). 2. Мета і предмет діяльності наукового парку, склад і повноваження його органу управління, порядок вступу до наукового парку та виходу з нього, формування його майна, порядок реорганізації та ліквідації наукового парку та інші засади його діяльності визначаються Статутом. 3. Науковий парк виконує такі функції: здійснення повного комплексу заходів, спрямованих на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва та впровадження наукоємної, конкурентоспроможної продукції на внутрішні та зовнішні ринки; координація наукової, інноваційної, виробничої та комерційної діяльності засновників і партнерів наукового парку; організація і здійснення заходів щодо розвитку міжнародного та вітчизняного співробітництва у сфері інноваційної діяльності; сприяння залученню іноземних інвестицій; інформаційно-методичне, правове та консалтингове забезпечення засновників і партнерів наукового парку, надання патентно-ліцензійної допомоги; залучення і використання у своїй діяльності ризикового (венчурного) капіталу, підтримка наукоємного бізнесу; залучення студентів, випускників та науковців Університету до виконання робіт з реалізації проектів наукового парку; організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів, необхідних для реалізації проектів наукового парку; захист інтересів засновників та партнерів наукового парку в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, а також у відносинах з іншими суб'єктами господарювання; інші функції, не заборонені законодавством України. | ||
23. | Учасники Технополісу створюють статутний фонд через внесення коштів, матеріальних чи нематеріальних активів, що оцінюються в гривневому еквіваленті. Розмір статутного фонду визначається „Положенням про Технополіс „Київська політехніка" (далі Положення). | |||
24. | 2. Вищим органом Технополісу є науково-технічна рада, до складу якої входять по одному представнику від кожного учасника Технополісу. Науково-технічна рада діє на підставі регламенту, який затверджується на перших її зборах. | |||
25. | 3. Технополіс очолює президент Технополісу, який за посадою є ректором Університету - системоутворюючого елемента Технополісу. | -17- Смітюх Г.Є. Доповнити статтею 4 у редакції „Особливості статусу Університету як базового елементу наукового парку" в наступній редакції: „1. Університет як провідний вищий навчальний заклад дослідницького типу може виступати засновником (учасником) юридичних осіб та/або їх об'єднань з метою розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції. 2. Університет має право на термін виконання проектів наукового парку надавати суб'єктам господарювання, які створені науковими та науково-педагогічними працівниками Університету, необхідні їм приміщення та обладнання відповідно до договорів, які укладаються між Університетом та зазначеними суб'єктами господарювання, в яких визначається порядок сплати комунальних послуг та орендної плати. 3. Університет приймає участь у формуванні статутного фонду наукового парку шляхом внесення до нього нематеріальних активів (майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності) у порядку, встановленому чинним законодавством. 4. Орган управління наукового парку щорічно звітує перед Університетом про результати своєї річної діяльності." | Враховано | Стаття 4. Особливості статусу Університету як учасника наукового парку 1. Університет як провідний вищий навчальний заклад може виступати засновником (учасником) юридичних осіб та/або їх об'єднань з метою розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції. 2. Університет має право на строк виконання проектів наукового парку надавати суб'єктам господарювання, які створені науковими та науково-педагогічними працівниками Університету, необхідні їм приміщення та обладнання відповідно до договорів, які укладаються між Університетом та зазначеними суб'єктами господарювання, в яких визначається порядок сплати комунальних послуг та орендної плати. 3. Університет бере участь у формуванні статутного фонду наукового парку шляхом внесення до нього нематеріальних активів (майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності) у порядку, встановленому чинним законодавством. 4. Орган управління наукового парку щорічно звітує перед Університетом про результати своєї діяльності. |
26. | Стаття 4. Розробка проектів інноваційного циклу | -18- Мартинюк А.І. Викласти статтю 4 "Розробка проектів інноваційного циклу" у редакці: "Стаття 5. Проекти наукового парку." 1. Проекти наукового парку подаються до наукового парку юридичними особами згідно умов та вимог, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку." 2. Рішення про прийняття до виконання науковим парком проекту наукового парку приймається органом управління наукового парку і є підставою для укладання договору про партнерство з юридичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті ." 3. Контроль за виконанням проектів наукового парку та реалізацією інноваційних продуктів та/або продукції здійснюється органом управління наукового парку." 4. Результати виконаного проекту приймається органом управління наукового парку чи замовником продукції наукового парку відповідно до умов укладеного договору." | Враховано | Стаття 5. Проекти наукового парку |
27. | 1. Розробка проектів інноваційного циклу здійснюється на основі конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу, які готуються науковими підрозділами Університету та учасниками Технополісу. | 1. Проекти наукового парку подаються до органу управління наукового парку юридичними особами згідно з умовами та вимогами, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку. | ||
28. | 2. За результатами конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу науково-технічною радою Технополісу приймається рішення про розробку проекту з інноваційного циклу. | 2. Рішення про прийняття до виконання проекту наукового парку приймається органом управління наукового парку і є підставою для укладення договору про партнерство з юридичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті. 3. Контроль за виконанням проектів наукового парку та реалізацією інноваційних продуктів та/або продукції здійснюється органом управління наукового парку. 4. Результати виконаного проекту приймаються органом управління наукового парку чи замовником продукції наукового парку відповідно до умов договору. | ||
29. | 3. Розробка проектів інноваційного циклу є складовою науково-навчального процесу і здійснюється із залученням студентів, аспірантів та молодих вчених Університету. | -19- Каракай Ю.В. Цей пункт вилучити | Враховано | |
30. | Стаття 5. Вимоги до проектів інноваційного циклу. | -20- Мартинюк А.І. Статтю 5 вилучити | Враховано | |
31. | 1. Проекти інноваційного циклу розробляються на базі наукових досягнень Університету, передбачають глибоке вивчення і наукове опрацювання етапів реалізації проекту, максимально враховують результати досліджень та якомога ширше залучають молодь і науковий та матеріально-технічний потенціал Університету, передбачають створення нових робочих місць і працевлаштування випускників Університету. В проектах інноваційного циклу визначаються матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, основні фонди, приміщення та території, на яких виконується проект. | |||
32. | 2. Порядок проведення конкурсу пропозицій та вимоги до проектів інноваційного циклу розробляються Технополісом і затверджуються науково-технічною радою Технополісу. | |||
33. | Стаття 6. Реалізація проекту інноваційного циклу | -21- Мартинюк А.І. Статтю 6 вилучити | Враховано | |
34. | 1. Реалізація проекту інноваційного циклу здійснюється виконавцями проекту - учасниками Технополісу. За кожним проектом інноваційного циклу Технополісом за погодженням з виконавцями проекту визначається керівник проекту. | |||
35. | 2. Керівник проекту щоквартально звітує перед Технополісом про етапи виконання проекту і повністю відповідає за його реалізацію. | |||
36. | 3. Керівник проекту є розпорядником коштів, що залучаються до реалізації завдань проекту інноваційного циклу. Для цього Технополісом відкривається у банку спеціальний рахунок з реалізації проекту інноваційного циклу, розпорядником якого є керівник проекту. | |||
37. | 4. Виконаний проект інноваційного циклу приймається науково-технічною радою Технополісу. | |||
38. | Стаття 7. Особливості державної підтримки розробки та реалізації проектів інноваційного циклу | -22- Самойлик К.С. Викласти назву цю статтю у редакції: „ Стаття 6. Особливості розробки та реалізації проектів наукового парку." 1. Розроблення та реалізація проектів наукового парку здійснюється за рахунок власних коштів наукового парку, його партнерів чи замовників та/або за рахунок державних коштів. „ 2. Виконання проектів наукового парку чи розробок за кошти замовників проектів наукового парку, що не передбачає будь-яких пільг чи спеціального режиму, здійснюється без їх державної реєстрації в установленому порядку." 3. Майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, які отримані в результаті виконання проектів наукового парку є власністю наукового парку та/або його партнерів, крім випадків зазначених в частині четвертій цієї статті. 4. Центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки (далі - орган), може обмежити майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, створені за рахунок державних коштів, у наступних випадках : а) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності віднесено до сфери національної безпеки та оборони держави; б) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності визнано таким, що його необхідно використовувати у публічних інтересах; в) орган у повному обсязі здійснює фінансування доведення технології та/або об'єкту права інтелектуальної власності до промислового використання та реалізації готової продукції. 5. У випадках, зазначених у частині четвертій даної статті, науковий парк та/або його партнери мають право використовувати технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений із залученням державних коштів, для власних потреб, якщо інше не визначено договором між ними та органом. 6. Науковий парк та/або його партнери зобов'язані протягом місяця від дати отримання ними повідомлення про створення технології та/або об'єкту права інтелектуальної власності із залученням державних коштів, сповістити орган про створену технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 7. Орган протягом двох місяців має повідомити науковий парк та/або його партнера чи буде віднесено технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений за державні кошти, до сфер національної безпеки та оборони або технологія та/або об'єкт права інтелектуальної власності буде використаний у публічних інтересах. 8. Якщо орган протягом цих двох місяців не повідомив про прийняте ним рішення науковий парк та/або його партнерів, тоді останнім належать виключні майнові права без обмежень на технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 9. У разі порушення органом положень частин третьої - восьмої цієї статті науковий парк та/або його партнер можуть звернутися до суду з позовом про захист їх прав." | Враховано | Стаття 6. Особливості розроблення та реалізації проектів наукового парку |
39. | 1. Розробка проектів інноваційного циклу та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу здійснюється за рахунок як власних коштів, так і загального фонду державного бюджету. | 1. Розроблення та реалізація проектів наукового парку здійснюються за рахунок власних коштів наукового парку, його партнерів чи замовників та/або за рахунок коштів Державного бюджету України. | ||
40. | 2. В державному бюджеті України за бюджетною пропозицією Університету передбачаються окремим рядком кошти за кодом бюджетної кваліфікації „розробка проектів та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу". | 2. Виконання проектів наукового парку чи розробок за кошти замовників проектів наукового парку, що не передбачає будь-яких пільг чи спеціального режиму, здійснюється без їх державної реєстрації. | ||
41. | 3. Проекти інноваційного циклу, що розробляються Технополісом, і результати наукових досліджень в рамках проектів, що проводяться за рахунок коштів Державного бюджету, є власністю Технополісу. | 3. Майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, набуті в результаті виконання проектів наукового парку, є власністю наукового парку та/або його партнерів, крім випадків, зазначених у частині четвертій цієї статті. 4. Центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки (далі - державний орган) може обмежити майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, створені за рахунок коштів Державного бюджету України, у таких випадках: технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності віднесено до сфери національної безпеки та оборони держави; технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності визнано таким, що має використовуватися в публічних інтересах; державний орган у повному обсязі здійснює фінансування доведення технології та/або об'єкта права інтелектуальної власності до промислового використання та реалізації готової продукції. 5. У випадках, зазначених у частині четвертій цієї статті, науковий парк та/або його партнери мають право використовувати технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений із залученням коштів Державного бюджету України, для власних потреб, якщо інше не визначено договором між ними та державним органом. 6. Науковий парк та/або його партнери зобов'язані протягом місяця з дня отримання ними повідомлення про створення технології та/або об'єкта права інтелектуальної власності із залученням державних коштів сповістити державний орган про створену технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 7. Державний орган протягом двох місяців має повідомити науковий парк та/або його партнерів, чи буде віднесено технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений за рахунок коштів Державного бюджету України, до сфери національної безпеки та оборони, чи технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності буде використано в публічних інтересах. 8. Якщо державний орган протягом строку, зазначеного в частині сьомій цієї статті, не повідомив про прийняте ним рішення науковий парк та/або його партнерів, виключні майнові права на технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності без обмежень належать науковому парку та його партнерам. 9. У разі порушення державним органом положень частин третьої - восьмої цієї статті науковий парк та/або його партнер можуть звернутися до суду з позовом про захист своїх прав. | ||
42. | Стаття 8. Територія Технополісу | |||
43. | 1. Територія Технополісу звільняється від плати за землю. | -23- Порошенко П.О. Пункт 1 статті 8 вилучити | Враховано | |
44. | 2. Приміщення та будівлі, що використовуються для реалізації проектів інноваційного циклу і належать державним організаціям або учасникам Технополісу, звільняються від орендної плати на час реалізації такого проекту. | -24- Каракай Ю.В. Абзац 2 вилучити | Враховано | |
45. | 3. Для реалізації проектів інноваційного циклу Технополісу Фондом державного майна України та органами місцевого самоврядування можуть передаватися на безоплатній основі або на пільгових умовах об'єкти незавершеного будівництва, території для створення виробничо-технологічних комплексів та інші об'єкти, що підлягають приватизації. | |||
46. | Стаття 9. Державне стимулювання проектів інноваційного циклу | -25- Самойлик К.С. Статтю 9 вилучити | Враховано | |
47. | При виконанні проектів інноваційного циклу запроваджуються такі види державного стимулювання: | |||
48. | надання інноваційного податкового кредиту; | |||
49. | надання фінансової підтримки учасникам Технополісу за рахунок повної або часткової компенсації відсоткової ставки за залученими ними в національній валюті банківськими довгостроковими кредитами; | |||
50. | державне замовлення на виготовлення інноваційної продукції та надання послуг; | |||
51. | прискорена амортизація основних фондів для учасників Технополісу; | -26- Порошенко П.О. Пункт 5 статті 9 вилучити | Враховано | |
52. | звільнення від сплати ввізного мита під час ввезення на митну територію України обладнання для проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт; | -27- Порошенко П.О. Пункт 6 статті 9 вилучити | Враховано | |
53. | застосування податкового векселя в рахунок сплати податку на додану вартість зі строком погашення на 720 календарний день на суми податкового зобов'язання при імпорті нового устаткування та комплектуючих до нього. | -28- Порошенко П.О. Пункт 7 статті 9 вилучити | Враховано | |
54. | РОЗДІЛ ІІІ | РОЗДІЛ ІІІ. ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ | ||
55. | ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ | |||
56. | Стаття 10. Джерела фінансування діяльності Технополісу | Стаття 7. Джерела фінансування діяльності наукового парку | ||
57. | 1. Джерелами фінансування Технополісу є: кошти від реалізації проектів інноваційного циклу, розробки на замовлення та продажу проектів інноваційного циклу та об'єктів інтелектуальної власності, що належать Технополісу, надання послуг та консультацій; | -29- Каракай Ю.В. Викласти цю статтю у редакції „.1 Для виконання своїх статутних завдань науковий парк може створювати статутний, резервний фонди, фонд підтримки інноваційної діяльності малих підприємств та інші фонди, не заборонені чинним законодавством України;. 2. Джерелами фінансування наукового парку є: внески засновників наукового парку; кошти від діяльності наукового парку; фінансові надходження від партнерів, замовників наукового парку та інших юридичних осіб; благодійні внески для розвитку наукового парку та на забезпечення реалізації проектів наукового парк державні кошти, інші надходження, що не заборонені законодавством України. | Враховано | 1. Для виконання своїх статутних завдань науковий парк може створювати статутний, резервний фонди, фонд підтримки інноваційної діяльності малих підприємств та інші фонди, не заборонені чинним законодавством України. |
58. | фінансові надходження від учасників Технополісу та інших юридичних осіб, благодійні внески для розвитку Технополісу та забезпечення реалізації проектів інноваційного циклу, інші надходження, не заборонені законодавчими актами України. | 2. Джерела фінансування наукового парку: внески засновників наукового парку; кошти від діяльності наукового парку; фінансові надходження від партнерів, замовників наукового парку та інших юридичних осіб; благодійні внески на розвиток наукового парку та на забезпечення реалізації проектів наукового парку; кошти Державного бюджету України; інші надходження, не заборонені законодавством України. | ||
59. | кошти державного та місцевого бюджетів, спеціальних та державних фондів цільового призначення. | |||
60. | 2. Для виконання своїх статутних завдань Технополіс може створювати фонди цільового призначення, залучати майно та нематеріальні активи інших організацій. | |||
61. | Стаття 11. Особливості розрахункового обслуговування діяльності Технополісу | Стаття 8. Розрахункове обслуговування діяльності наукового парку | ||
62. | 1. Технополіс має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах. | 1. Науковий парк має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах. | ||
63. | 2. На закупівлю товарів, робіт та послуг, що здійснюються в рамках проектів інноваційного циклу за рахунок державних коштів, не поширюються норми Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". | -30- Одайник М.М. Хомутиннік В.Ю. Одайник М.М. Частину 2 ст.11 виключити | Враховано | |
64. | Прикінцеві положення | ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ | ||
65. | 1. Цей Закон набирає чинності з дати його опублікування. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | ||
66. | У разі протиріч деяких норм законів України положенням цього Закону застосовуються норми цього Закону. | -31- Каракай Ю.В. Викласти пункт у редакції: "Питання, які не врегульовані цим Законом вирішуються відповідно до норм чинного законодавства України." | Враховано | 2. Питання, не врегульовані цим Законом, вирішуються відповідно до законодавства. |
67. | 2. Кабінету Міністрів України в тримісячний строк з дня набрання чинності цього Закону: | 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом: | ||
68. | привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону; | привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; | ||
69. | підготувати пропозиції щодо внесення змін до тих законів, норми яких суперечать положенням цього Закону. | підготувати пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів, норми яких суперечать положенням цього Закону. |