Кількість абзаців - 70 Таблиця поправок


Про Технополіс „Київська політехніка" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. проект      проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про Технополіс „Київська політехніка"   -1- Самойлик К.С.
Викласти назву законопроекту в наступній редакції: „Про науковий парк „Київська політехніка".  
Враховано   Про науковий парк „Київська політехніка"  
    -2- Каракай Ю.В.
Викласти назву законопроекту в наступній редакції: „Про науковий парк".  
Враховано частково    
3. Цей Закон визначає правові та економічні засади запровадження та функціонування Технополісу „Київська політехніка" (далі Технополіс).   -3- Самойлик К.С.
Замінити слово „визначає" на „регулює" і після слова „економічні" додати наступне: „ організаційні відносини, пов'язані зі створенням і функціонуванням наукового парку „Київська політехніка" (далі - науковий парк) і спрямований на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва, впровадження високотехнологічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, підвищення надходжень до державного та місцевих бюджетів шляхом поєднання освіти, науки і виробництва з метою прискорення інноваційного розвитку економіки України."  
Враховано   Цей Закон регулює правові, економічні, організаційні відносини, пов'язані зі створенням і функціонуванням наукового парку „Київська політехніка" (далі - науковий парк) і спрямований на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва, впровадження високотехнологічної продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках, підвищення надходжень до державного та місцевих бюджетів шляхом поєднання освіти, науки і виробництва з метою прискорення інноваційного розвитку економіки України.  
4. РОЗДІЛ І.      РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
5. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ       
6. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
7. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:      У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:  
8. виробничо-технологічий комплекс - територія, на якій розташовані високотехнологічні підприємства, що розробляють, виробляють та реалізують інноваційну продукцію;   -4- Каракай Ю.В.
Абз.2 статті 1 (позиція 8) виключити.  
Враховано   договір про партнерство з науковим парком - договір між науковим парком і суб'єктами господарювання, що висловили бажання брати участь у процесі розроблення та виконання проектів наукового парку; замовники продукції наукового парку - установи, організації, підприємства, вітчизняні та іноземні компанії усіх форм власності, що замовляють і повністю сплачують вартість виконання конкретних розробок чи послуг за проектами наукового парку; засновники наукового парку - Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут" (далі - Університет) та інші суб'єкти господарювання, що підписали засновницький договір про утворення наукового парку (далі - засновницький договір) і можуть виконувати проекти наукового парку; науковий парк - договірне об'єднання суб'єктів господарювання, створене з метою організації, координації та контролю процесу виконання проектів наукового парку; партнери наукового парку - суб'єкти господарювання, що уклали з науковим парком договір про партнерство та беруть участь у виконанні проектів наукового парку;  
    -5- Самойлик К.С.
У статтю 1 після абз.2 додати наступне визначення наукового парку: „ науковий парк - це договірне об'єднання суб'єктів господарювання, створене з метою організації, координації та контролю процесу виконання проектів наукового парку;"  
Враховано    
    -6- Смітюх Г.Є.
У статтю 1 після абз.2 додати абз.2-5 в наступній редакції: „ засновники наукового парку - Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут" (далі - Університет) та інші суб'єкти господарювання, що підписали засновницький договір про утворення наукового парку (далі - засновницький договір) і можуть виконувати проекти наукового парку; партнери наукового парку - суб'єкти господарювання, що підписали з науковим парком договір про партнерство та приймають участь у виконанні проектів наукового парку; договір про партнерство з науковим парком - договір між науковим парком і суб'єктами господарювання, що висловили бажання приймати участь у процесі розроблення та виконання проектів наукового парку; замовники продукції наукового парку - установи, організації, підприємства, вітчизняні та закордонні компанії будь-якої форми власності, що замовляють і повністю сплачують вартість виконання конкретних розробок чи послуг за проектами наукового парку;"  
Враховано    
9. інноваційний цикл - послідовний ланцюг дій від формулювання наукової ідеї до реалізації інноваційної продукції на ринку товарів і послуг: підготовка спеціалістів та підвищення їх кваліфікації - ідея - дослідження - розробка - патентування - дослідний зразок - маркетинг - виробництво - реалізація на ринках збуту;   -7- Смітюх Г.Є.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
10. пріоритетні напрями Технополісу - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають напрямам діяльності Університету та визначеним законодавством України науково-технічним та інноваційним пріоритетам;   -8- Каракай Ю.В.
Викласти цей абзац у редакції: „пріоритетні напрями діяльності наукового парку - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають меті створення наукового парку та визначаються законами України „Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки" та „Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні;"  
Враховано   пріоритетні напрями діяльності наукового парку - економічно і соціально зумовлені напрями науково-технічної та інноваційної діяльності, що відповідають меті створення наукового парку і визначаються законами України „Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки" та „Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні";  
11. проекти інноваційного циклу - комплект документів з реалізації інноваційного циклу, що розробляються за результатами наукових досліджень Університету та учасників Технополісу за пріоритетними напрямами діяльності Технополісу;   -9- Каракай Ю.В.
Викласти цей абзац у редакції: „проект наукового парку - це інноваційний або науково-технологічний проект, який складається з комплекту документів, що визначає процедуру і комплекс необхідних заходів щодо розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції і включає в себе інформацію про матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, які необхідні при виконання інноваційного проекту  
Враховано   проект наукового парку - інноваційний або науково-технологічний проект, що складається з комплекту документів, який визначає процедуру і комплекс необхідних заходів щодо розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції і включає в себе інформацію про матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, необхідні для виконання інноваційного проекту.  
12. пропозиції з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу - опис наукового результату та концептуальних положень і напрямів з вирішення на їх основі проблем за пріоритетним напрямом Технополісу;   -10- Каракай Ю.В.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
13. територія Технополісу - територія Університету та територія, що використовується або задіяна при реалізації проектів інноваційного циклу на термін їх виконання.   -11- Каракай Ю.В.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
14. Технополіс „Київська політехніка" (далі Технополіс) -об'єднання, що створюється Національним технічним університетом України "Київський політехнічний інститут" (далі Університет), юридичних осіб (учасників Технополісу) з метою розробки та реалізації проектів інноваційного циклу;   -12- Каракай Ю.В.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
15. учасники Технополісу - Університет, представлений його науковими і навчальними підрозділами, установи, інноваційні структури (технопарки, бізнес-інкубатори, виробничо-технологічні комплекси), організації та підприємства будь-якої форми власності, що підписали договір про стратегічне партнерство з розробки інноваційного циклу;   -13- Каракай Ю.В.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
16. Стаття 2. Сфера застосування Закону      Стаття 2. Законодавство про науковий парк та його партнерів  
17. 1. Цей закон розроблено на базі Конституції України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про наукову і науково-технічну експертизу", „Про інноваційну діяльність" та інших законодавчих актів, що регулюють суспільні відносини в науково-технічній та інноваційній сферах.   -14- Смітюх Г.Є.
Дати цей пункт у редакції Науковий парк та його партнери діють відповідно до Конституції України, Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про інноваційну діяльність", „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій", цього Закону та інших законодавчих актів, що регулюють відносини в науково-технічній та інноваційній сферах.  
Враховано   Науковий парк та його партнери діють відповідно до Конституції України, Господарського, Цивільного кодексів України, законів України "Про вищу освіту", „Про інвестиційну діяльність", „Про наукову і науково-технічну діяльність", „Про інноваційну діяльність", „Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій", цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в науково-технічній та інноваційній сферах.  
18. 2. Дія Закону поширюється на Технополіс, учасників Технополісу, які розробляють та виконують проекти інноваційного циклу.   -15- Смітюх Г.Є.
Цей абзац вилучити  
Враховано    
19. РОЗДІЛ ІІ.      РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ  
20. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ       
21. Стаття 3. Організаційна структура Технополісу.   -16- Мартинюк А.І.
Статтю 3 викласти у редакції „ Стаття 3. Установчі документи та функції наукового парку 1. Установчими документами наукового парку є засновницький договір та статут наукового парку „Київська політехніка" (далі - Статут). 2. Мета і предмет діяльності наукового парку, склад і компетенція його органу управління, порядок вступу до наукового парку та виходу з нього, формування його майна, порядок реорганізації та ліквідації наукового парку та інші засади його діяльності визначаються Статутом 3.Функціями наукового парку є: здійснення повного комплексу заходів, спрямованих на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва та впровадження наукомісткої, конкурентоспроможної продукції на внутрішні та зовнішні ринки; координація наукової, інноваційної, виробничої та комерційної діяльності засновників і партнерів наукового парку; організація і здійснення заходів щодо розвитку міжнародного та вітчизняного співробітництва в сфері інноваційної діяльності; сприяння залученню іноземних інвестицій; інформаційно-методичне, правове та консалтингове забезпечення засновників та партнерів наукового парку, надання патентно-ліцензійної допомоги; залучення і використання у своїй діяльності ризикового (венчурного) капіталу, підтримка наукомісткого бізнесу; залучення студентів, випускників та науковців Університету до виконання робіт по реалізації проектів наукового парку; організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів, необхідних для реалізації проектів наукового парку; захист інтересів засновників та партнерів наукового парку в державних органах виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також з іншими суб'єктами господарювання; виконання інших функцій, не заборонених чинним законодавством України.  
Враховано   Стаття 3. Установчі документи та функції наукового парку  
22. 1. Технополіс є юридичною особою.      1. Установчими документами наукового парку є засновницький договір та статут наукового парку (далі - Статут). 2. Мета і предмет діяльності наукового парку, склад і повноваження його органу управління, порядок вступу до наукового парку та виходу з нього, формування його майна, порядок реорганізації та ліквідації наукового парку та інші засади його діяльності визначаються Статутом. 3. Науковий парк виконує такі функції: здійснення повного комплексу заходів, спрямованих на інтенсифікацію процесів розроблення, виробництва та впровадження наукоємної, конкурентоспроможної продукції на внутрішні та зовнішні ринки; координація наукової, інноваційної, виробничої та комерційної діяльності засновників і партнерів наукового парку; організація і здійснення заходів щодо розвитку міжнародного та вітчизняного співробітництва у сфері інноваційної діяльності; сприяння залученню іноземних інвестицій; інформаційно-методичне, правове та консалтингове забезпечення засновників і партнерів наукового парку, надання патентно-ліцензійної допомоги; залучення і використання у своїй діяльності ризикового (венчурного) капіталу, підтримка наукоємного бізнесу; залучення студентів, випускників та науковців Університету до виконання робіт з реалізації проектів наукового парку; організація підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів, необхідних для реалізації проектів наукового парку; захист інтересів засновників та партнерів наукового парку в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, а також у відносинах з іншими суб'єктами господарювання; інші функції, не заборонені законодавством України.  
23. Учасники Технополісу створюють статутний фонд через внесення коштів, матеріальних чи нематеріальних активів, що оцінюються в гривневому еквіваленті. Розмір статутного фонду визначається „Положенням про Технополіс „Київська політехніка" (далі Положення).       
24. 2. Вищим органом Технополісу є науково-технічна рада, до складу якої входять по одному представнику від кожного учасника Технополісу. Науково-технічна рада діє на підставі регламенту, який затверджується на перших її зборах.       
25. 3. Технополіс очолює президент Технополісу, який за посадою є ректором Університету - системоутворюючого елемента Технополісу.   -17- Смітюх Г.Є.
Доповнити статтею 4 у редакції „Особливості статусу Університету як базового елементу наукового парку" в наступній редакції: „1. Університет як провідний вищий навчальний заклад дослідницького типу може виступати засновником (учасником) юридичних осіб та/або їх об'єднань з метою розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції. 2. Університет має право на термін виконання проектів наукового парку надавати суб'єктам господарювання, які створені науковими та науково-педагогічними працівниками Університету, необхідні їм приміщення та обладнання відповідно до договорів, які укладаються між Університетом та зазначеними суб'єктами господарювання, в яких визначається порядок сплати комунальних послуг та орендної плати. 3. Університет приймає участь у формуванні статутного фонду наукового парку шляхом внесення до нього нематеріальних активів (майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності) у порядку, встановленому чинним законодавством. 4. Орган управління наукового парку щорічно звітує перед Університетом про результати своєї річної діяльності."  
Враховано   Стаття 4. Особливості статусу Університету як учасника наукового парку 1. Університет як провідний вищий навчальний заклад може виступати засновником (учасником) юридичних осіб та/або їх об'єднань з метою розроблення та реалізації інноваційних продуктів та/або продукції. 2. Університет має право на строк виконання проектів наукового парку надавати суб'єктам господарювання, які створені науковими та науково-педагогічними працівниками Університету, необхідні їм приміщення та обладнання відповідно до договорів, які укладаються між Університетом та зазначеними суб'єктами господарювання, в яких визначається порядок сплати комунальних послуг та орендної плати. 3. Університет бере участь у формуванні статутного фонду наукового парку шляхом внесення до нього нематеріальних активів (майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності) у порядку, встановленому чинним законодавством. 4. Орган управління наукового парку щорічно звітує перед Університетом про результати своєї діяльності.  
26. Стаття 4. Розробка проектів інноваційного циклу   -18- Мартинюк А.І.
Викласти статтю 4 "Розробка проектів інноваційного циклу" у редакці: "Стаття 5. Проекти наукового парку." 1. Проекти наукового парку подаються до наукового парку юридичними особами згідно умов та вимог, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку." 2. Рішення про прийняття до виконання науковим парком проекту наукового парку приймається органом управління наукового парку і є підставою для укладання договору про партнерство з юридичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті ." 3. Контроль за виконанням проектів наукового парку та реалізацією інноваційних продуктів та/або продукції здійснюється органом управління наукового парку." 4. Результати виконаного проекту приймається органом управління наукового парку чи замовником продукції наукового парку відповідно до умов укладеного договору."  
Враховано   Стаття 5. Проекти наукового парку  
27. 1. Розробка проектів інноваційного циклу здійснюється на основі конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу, які готуються науковими підрозділами Університету та учасниками Технополісу.      1. Проекти наукового парку подаються до органу управління наукового парку юридичними особами згідно з умовами та вимогами, що розробляються і затверджуються органом управління наукового парку.  
28. 2. За результатами конкурсу пропозицій з реалізації пріоритетних напрямів Технополісу науково-технічною радою Технополісу приймається рішення про розробку проекту з інноваційного циклу.      2. Рішення про прийняття до виконання проекту наукового парку приймається органом управління наукового парку і є підставою для укладення договору про партнерство з юридичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті. 3. Контроль за виконанням проектів наукового парку та реалізацією інноваційних продуктів та/або продукції здійснюється органом управління наукового парку. 4. Результати виконаного проекту приймаються органом управління наукового парку чи замовником продукції наукового парку відповідно до умов договору.  
29. 3. Розробка проектів інноваційного циклу є складовою науково-навчального процесу і здійснюється із залученням студентів, аспірантів та молодих вчених Університету.   -19- Каракай Ю.В.
Цей пункт вилучити  
Враховано    
30. Стаття 5. Вимоги до проектів інноваційного циклу.   -20- Мартинюк А.І.
Статтю 5 вилучити  
Враховано    
31. 1. Проекти інноваційного циклу розробляються на базі наукових досягнень Університету, передбачають глибоке вивчення і наукове опрацювання етапів реалізації проекту, максимально враховують результати досліджень та якомога ширше залучають молодь і науковий та матеріально-технічний потенціал Університету, передбачають створення нових робочих місць і працевлаштування випускників Університету. В проектах інноваційного циклу визначаються матеріальні, фінансові, кадрові ресурси, основні фонди, приміщення та території, на яких виконується проект.       
32. 2. Порядок проведення конкурсу пропозицій та вимоги до проектів інноваційного циклу розробляються Технополісом і затверджуються науково-технічною радою Технополісу.       
33. Стаття 6. Реалізація проекту інноваційного циклу   -21- Мартинюк А.І.
Статтю 6 вилучити  
Враховано    
34. 1. Реалізація проекту інноваційного циклу здійснюється виконавцями проекту - учасниками Технополісу. За кожним проектом інноваційного циклу Технополісом за погодженням з виконавцями проекту визначається керівник проекту.       
35. 2. Керівник проекту щоквартально звітує перед Технополісом про етапи виконання проекту і повністю відповідає за його реалізацію.       
36. 3. Керівник проекту є розпорядником коштів, що залучаються до реалізації завдань проекту інноваційного циклу. Для цього Технополісом відкривається у банку спеціальний рахунок з реалізації проекту інноваційного циклу, розпорядником якого є керівник проекту.       
37. 4. Виконаний проект інноваційного циклу приймається науково-технічною радою Технополісу.       
38. Стаття 7. Особливості державної підтримки розробки та реалізації проектів інноваційного циклу   -22- Самойлик К.С.
Викласти назву цю статтю у редакції: „ Стаття 6. Особливості розробки та реалізації проектів наукового парку." 1. Розроблення та реалізація проектів наукового парку здійснюється за рахунок власних коштів наукового парку, його партнерів чи замовників та/або за рахунок державних коштів. „ 2. Виконання проектів наукового парку чи розробок за кошти замовників проектів наукового парку, що не передбачає будь-яких пільг чи спеціального режиму, здійснюється без їх державної реєстрації в установленому порядку." 3. Майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, які отримані в результаті виконання проектів наукового парку є власністю наукового парку та/або його партнерів, крім випадків зазначених в частині четвертій цієї статті. 4. Центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки (далі - орган), може обмежити майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, створені за рахунок державних коштів, у наступних випадках : а) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності віднесено до сфери національної безпеки та оборони держави; б) технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності визнано таким, що його необхідно використовувати у публічних інтересах; в) орган у повному обсязі здійснює фінансування доведення технології та/або об'єкту права інтелектуальної власності до промислового використання та реалізації готової продукції. 5. У випадках, зазначених у частині четвертій даної статті, науковий парк та/або його партнери мають право використовувати технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений із залученням державних коштів, для власних потреб, якщо інше не визначено договором між ними та органом. 6. Науковий парк та/або його партнери зобов'язані протягом місяця від дати отримання ними повідомлення про створення технології та/або об'єкту права інтелектуальної власності із залученням державних коштів, сповістити орган про створену технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 7. Орган протягом двох місяців має повідомити науковий парк та/або його партнера чи буде віднесено технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений за державні кошти, до сфер національної безпеки та оборони або технологія та/або об'єкт права інтелектуальної власності буде використаний у публічних інтересах. 8. Якщо орган протягом цих двох місяців не повідомив про прийняте ним рішення науковий парк та/або його партнерів, тоді останнім належать виключні майнові права без обмежень на технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 9. У разі порушення органом положень частин третьої - восьмої цієї статті науковий парк та/або його партнер можуть звернутися до суду з позовом про захист їх прав."  
Враховано   Стаття 6. Особливості розроблення та реалізації проектів наукового парку  
39. 1. Розробка проектів інноваційного циклу та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу здійснюється за рахунок як власних коштів, так і загального фонду державного бюджету.      1. Розроблення та реалізація проектів наукового парку здійснюються за рахунок власних коштів наукового парку, його партнерів чи замовників та/або за рахунок коштів Державного бюджету України.  
40. 2. В державному бюджеті України за бюджетною пропозицією Університету передбачаються окремим рядком кошти за кодом бюджетної кваліфікації „розробка проектів та проведення наукових досліджень в рамках проектів інноваційного циклу".      2. Виконання проектів наукового парку чи розробок за кошти замовників проектів наукового парку, що не передбачає будь-яких пільг чи спеціального режиму, здійснюється без їх державної реєстрації.  
41. 3. Проекти інноваційного циклу, що розробляються Технополісом, і результати наукових досліджень в рамках проектів, що проводяться за рахунок коштів Державного бюджету, є власністю Технополісу.      3. Майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, набуті в результаті виконання проектів наукового парку, є власністю наукового парку та/або його партнерів, крім випадків, зазначених у частині четвертій цієї статті. 4. Центральний орган виконавчої влади з питань освіти та науки (далі - державний орган) може обмежити майнові права на технології та об'єкти права інтелектуальної власності, створені за рахунок коштів Державного бюджету України, у таких випадках: технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності віднесено до сфери національної безпеки та оборони держави; технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності визнано таким, що має використовуватися в публічних інтересах; державний орган у повному обсязі здійснює фінансування доведення технології та/або об'єкта права інтелектуальної власності до промислового використання та реалізації готової продукції. 5. У випадках, зазначених у частині четвертій цієї статті, науковий парк та/або його партнери мають право використовувати технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений із залученням коштів Державного бюджету України, для власних потреб, якщо інше не визначено договором між ними та державним органом. 6. Науковий парк та/або його партнери зобов'язані протягом місяця з дня отримання ними повідомлення про створення технології та/або об'єкта права інтелектуальної власності із залученням державних коштів сповістити державний орган про створену технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності. 7. Державний орган протягом двох місяців має повідомити науковий парк та/або його партнерів, чи буде віднесено технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності, створений за рахунок коштів Державного бюджету України, до сфери національної безпеки та оборони, чи технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності буде використано в публічних інтересах. 8. Якщо державний орган протягом строку, зазначеного в частині сьомій цієї статті, не повідомив про прийняте ним рішення науковий парк та/або його партнерів, виключні майнові права на технологію та/або об'єкт права інтелектуальної власності без обмежень належать науковому парку та його партнерам. 9. У разі порушення державним органом положень частин третьої - восьмої цієї статті науковий парк та/або його партнер можуть звернутися до суду з позовом про захист своїх прав.  
42. Стаття 8. Територія Технополісу       
43. 1. Територія Технополісу звільняється від плати за землю.   -23- Порошенко П.О.
Пункт 1 статті 8 вилучити  
Враховано    
44. 2. Приміщення та будівлі, що використовуються для реалізації проектів інноваційного циклу і належать державним організаціям або учасникам Технополісу, звільняються від орендної плати на час реалізації такого проекту.   -24- Каракай Ю.В.
Абзац 2 вилучити  
Враховано    
45. 3. Для реалізації проектів інноваційного циклу Технополісу Фондом державного майна України та органами місцевого самоврядування можуть передаватися на безоплатній основі або на пільгових умовах об'єкти незавершеного будівництва, території для створення виробничо-технологічних комплексів та інші об'єкти, що підлягають приватизації.       
46. Стаття 9. Державне стимулювання проектів інноваційного циклу   -25- Самойлик К.С.
Статтю 9 вилучити  
Враховано    
47. При виконанні проектів інноваційного циклу запроваджуються такі види державного стимулювання:       
48. надання інноваційного податкового кредиту;       
49. надання фінансової підтримки учасникам Технополісу за рахунок повної або часткової компенсації відсоткової ставки за залученими ними в національній валюті банківськими довгостроковими кредитами;       
50. державне замовлення на виготовлення інноваційної продукції та надання послуг;       
51. прискорена амортизація основних фондів для учасників Технополісу;   -26- Порошенко П.О.
Пункт 5 статті 9 вилучити  
Враховано    
52. звільнення від сплати ввізного мита під час ввезення на митну територію України обладнання для проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;   -27- Порошенко П.О.
Пункт 6 статті 9 вилучити  
Враховано    
53. застосування податкового векселя в рахунок сплати податку на додану вартість зі строком погашення на 720 календарний день на суми податкового зобов'язання при імпорті нового устаткування та комплектуючих до нього.   -28- Порошенко П.О.
Пункт 7 статті 9 вилучити  
Враховано    
54. РОЗДІЛ ІІІ      РОЗДІЛ ІІІ. ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВОГО ПАРКУ  
55. ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕХНОПОЛІСУ       
56. Стаття 10. Джерела фінансування діяльності Технополісу      Стаття 7. Джерела фінансування діяльності наукового парку  
57. 1. Джерелами фінансування Технополісу є: кошти від реалізації проектів інноваційного циклу, розробки на замовлення та продажу проектів інноваційного циклу та об'єктів інтелектуальної власності, що належать Технополісу, надання послуг та консультацій;   -29- Каракай Ю.В.
Викласти цю статтю у редакції „.1 Для виконання своїх статутних завдань науковий парк може створювати статутний, резервний фонди, фонд підтримки інноваційної діяльності малих підприємств та інші фонди, не заборонені чинним законодавством України;. 2. Джерелами фінансування наукового парку є: внески засновників наукового парку; кошти від діяльності наукового парку; фінансові надходження від партнерів, замовників наукового парку та інших юридичних осіб; благодійні внески для розвитку наукового парку та на забезпечення реалізації проектів наукового парк державні кошти, інші надходження, що не заборонені законодавством України.  
Враховано   1. Для виконання своїх статутних завдань науковий парк може створювати статутний, резервний фонди, фонд підтримки інноваційної діяльності малих підприємств та інші фонди, не заборонені чинним законодавством України.  
58. фінансові надходження від учасників Технополісу та інших юридичних осіб, благодійні внески для розвитку Технополісу та забезпечення реалізації проектів інноваційного циклу, інші надходження, не заборонені законодавчими актами України.      2. Джерела фінансування наукового парку: внески засновників наукового парку; кошти від діяльності наукового парку; фінансові надходження від партнерів, замовників наукового парку та інших юридичних осіб; благодійні внески на розвиток наукового парку та на забезпечення реалізації проектів наукового парку; кошти Державного бюджету України; інші надходження, не заборонені законодавством України.  
59. кошти державного та місцевого бюджетів, спеціальних та державних фондів цільового призначення.       
60. 2. Для виконання своїх статутних завдань Технополіс може створювати фонди цільового призначення, залучати майно та нематеріальні активи інших організацій.       
61. Стаття 11. Особливості розрахункового обслуговування діяльності Технополісу      Стаття 8. Розрахункове обслуговування діяльності наукового парку  
62. 1. Технополіс має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах.      1. Науковий парк має право відкривати рахунки в національній та іноземній валютах в банківських та інших фінансових установах.  
63. 2. На закупівлю товарів, робіт та послуг, що здійснюються в рамках проектів інноваційного циклу за рахунок державних коштів, не поширюються норми Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".   -30- Одайник М.М.
Хомутиннік В.Ю.
Одайник М.М.
Частину 2 ст.11 виключити  
Враховано    
64. Прикінцеві положення      ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
65. 1. Цей Закон набирає чинності з дати його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
66. У разі протиріч деяких норм законів України положенням цього Закону застосовуються норми цього Закону.   -31- Каракай Ю.В.
Викласти пункт у редакції: "Питання, які не врегульовані цим Законом вирішуються відповідно до норм чинного законодавства України."  
Враховано   2. Питання, не врегульовані цим Законом, вирішуються відповідно до законодавства.  
67. 2. Кабінету Міністрів України в тримісячний строк з дня набрання чинності цього Закону:      3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:  
68. привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;      привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;  
69. підготувати пропозиції щодо внесення змін до тих законів, норми яких суперечать положенням цього Закону.      підготувати пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів, норми яких суперечать положенням цього Закону.