Кількість абзаців - 22 Таблиця поправок


Про Державний бюджет України на 2007 рік (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України Про Державний бюджет України на 2007 рік      Закон України Про Державний бюджет України на 2007 рік  
1. ІV. ВИДАТКИ ТА КРЕДИТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ      ІV. ВИДАТКИ ТА КРЕДИТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ  
2. Стаття 26. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2007 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами та централізовані заходи і програми в розрізі адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатками № 3, № 4 та № 5 до цього Закону.... (в частині додатку № 3 до Закону)   -1- Президент України
У Законі не враховано в повному обсязі видатки на оборону, незважаючи на Основні напрями бюджетної політики на 2007 рік. Аналіз найгостріших проблем у цій сфері засвідчив необхідність включення до видаткової частини Державного бюджету України видатків на ліквідацію диспропорції грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та інших військових формувань у сумі 1056 млн. гривень, а також збільшення видатків на забезпечення виконання міжнародних зобов'язань України щодо участі у військово-морських операціях на Середземному морі в рамках операції "Активні зусилля" на суму 40, 5 млн. гривень, що і пропонується врахувати у Законі.  
Враховано частково (передбачено в абзаці третьому пункту 3 Прикінцевих положень)  Стаття 26. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів Державного бюджету України на 2007 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами та централізовані заходи і програми в розрізі адміністративно-територіальних одиниць згідно з додатками № 3, № 4 та № 5 до цього Закону.... (в частині додатку № 3 до Закону)  
3. V. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ ТА МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ      V. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ ТА МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ  
4. Стаття 57. Установити, що обсяги тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, пов'язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах планового бюджетного періоду, а тимчасові касові розриви Пенсійного фонду України, пов'язані із виплатою пенсій, ( в межах його фактичного дефіциту коштів на цю мету за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.      Стаття 57. Установити, що обсяги тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, пов'язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах планового бюджетного періоду, а тимчасові касові розриви Пенсійного фонду України, пов'язані із виплатою пенсій, ( в межах його фактичного дефіциту коштів на цю мету за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами.  
5. Міністерство фінансів України щомісячно за результатами виконання місцевих бюджетів надає середньострокові безвідсоткові позички на умовах повернення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку відповідним місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування в обсягах невиконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень доходів місцевих бюджетів на 2007 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, визначених у додатку № 6 до цього Закону. З цією метою Міністерство фінансів України затверджує на 2007 рік помісячний розпис зазначених доходів та доводить його до відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.   -2- Президент України
Відповідно до статті 57 Закону Міністерство фінансів України щомісячно, за результатами виконання місцевих бюджетів, надаватиме середньострокові безвідсоткові позички місцевим бюджетам на умовах повернення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Введення такої норми було виправданим у зв'язку із запровадженням з 1 січня 2004 року єдиної ставки податку з доходів фізичних осіб у розмірі 13 відсотків, оскільки існувала реальна загроза суттєвого недовиконання доходної частини місцевих бюджетів. На сьогодні ж такої загрози вже немає. За цих обставин пропонується не передбачати у Законі надання позичок місцевим бюджетам, що виходять за межі бюджетного періоду, тим більше що у переважній більшості випадків такі позички не повертаються, а списуються.  
Враховано частково (виключено части-ну третю статті 57)  Міністерство фінансів України щомісячно за результатами виконання місцевих бюджетів надає середньострокові безвідсоткові позички на умовах повернення у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку відповідним місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування в обсягах невиконання розрахунково визначених Міністерством фінансів України прогнозних надходжень доходів місцевих бюджетів на 2007 рік, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, визначених у додатку № 6 до цього Закону. З цією метою Міністерство фінансів України затверджує на 2007 рік помісячний розпис зазначених доходів та доводить його до відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.  
6. Погашення отриманих середньострокових позичок здійснюється за результатами річного звіту у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.       
7. VІ. ОСОБЛИВІ ПОЛОЖЕННЯ      VІ. ОСОБЛИВІ ПОЛОЖЕННЯ  
8. Стаття 62. Затвердити на 2007 рік прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня ( 492 гривні, з 1 квітня ( 501 гривня, з 1 жовтня ( 510 гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:   -3- Президент України
Статтею 62 Закону, що надійшов на підпис, пропонується затвердити на 2007 рік прожитковий мінімум, зокрема, для осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2007 року - 380 гривень, з 1 квітня 2007 року - 387 гривень, з 1 жовтня 2007 року - 395 гривень. За попередніми ж розрахунками розмір прожиткового мінімуму для цієї соціальної групи на 1 жовтня 2006 року становив 381 гривню, на 1 листопада - майже 391 гривню, а прогнозний показник на 1 січня 2007 року становить 406, 6 гривні. Ураховуючи, що за статтею 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" мінімальний розмір пенсії за віком установлюється в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, то визначення з 1 січня 2007 року пропонованого розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, призведе до недоодержання кожним пенсіонером, якому призначено мінімальну пенсію, щомісячно 26, 6 гривні, з чим погодитись не можна. Крім того, слід зазначити, що від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, залежать пенсії майже 12 млн. пенсіонерів. Від зазначеного показника залежить і розмір державної соціальної допомоги незахищеним верствам населення (допомога інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, по догляду за дитиною, допомога одиноким матерям, допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, допомога на поховання тощо). ... зробити розрахунки розмірів прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати на 2007 рік і пов'язаних з цими показниками видаткових статей Державного бюджету України на 2007 рік та за їх результатами внести відповідні корективи до Закону.  
Враховано частково (передбачено в абзаці другому пункту 3 Прикінцевих положень та доповнено пункт 3 Прикінцевих положень абзацом четвертим)  Стаття 62. Затвердити на 2007 рік прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня ( 492 гривні, з 1 квітня ( 501 гривня, з 1 жовтня ( 510 гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:  
9. дітей віком до 6 років: з 1 січня ( 434 гривні, з 1 квітня ( 442 гривні, з 1 жовтня ( 450 гривень;      дітей віком до 6 років: з 1 січня ( 434 гривні, з 1 квітня ( 442 гривні, з 1 жовтня ( 450 гривень;  
10. дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня ( 558 гривень, з 1 квітня ( 568 гривень, з 1 жовтня ( 579 гривень;      дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня ( 558 гривень, з 1 квітня ( 568 гривень, з 1 жовтня ( 579 гривень;  
11. працездатних осіб: з 1 січня ( 525 гривень, з 1 квітня ( 535 гривень, з 1 жовтня ( 548 гривень;      працездатних осіб: з 1 січня ( 525 гривень, з 1 квітня ( 535 гривень, з 1 жовтня ( 548 гривень;  
12. осіб, які втратили працездатність: з 1 січня ( 380 гривень, з 1 квітня ( 387 гривень, з 1 жовтня ( 395 гривень.      осіб, які втратили працездатність: з 1 січня ( 380 гривень, з 1 квітня ( 387 гривень, з 1 жовтня ( 395 гривень.  
13. Розміри державних соціальних гарантій на 2007 рік, що визначаються залежно від прожиткового мінімуму, встановлюються відповідними законами, цим Законом та нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.      Розміри державних соціальних гарантій на 2007 рік, що визначаються залежно від прожиткового мінімуму, встановлюються відповідними законами, цим Законом та нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.  
14. Стаття 71. З метою приведення окремих норм законів у відповідність із цим Законом зупинити на 2007 рік дію:      Стаття 71. З метою приведення окремих норм законів у відповідність із цим Законом зупинити на 2007 рік дію:  
15. 51) пункту 11.5 статті 11 Закону України "Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156; 2005 р., № 34, ст. 441) в частині застосування цього пункту для операцій з ввезення на митну територію України товарів за товарною позицією 2711 згідно УКТ ЗЕД;   -4- Президент України
Пунктом 51 статті 71 Закону зупиняється дія норм Закону України "Про податок на додану вартість" щодо надання податкового векселя при ввезенні на митну територію України товарів за товарною позицією 2711 згідно УКТ ЗЕД (гази нафтові та інші вуглеводні у газоподібному стані). Зазначене положення Закону обумовлено високою ліквідністю постачальників даних товарів, існуванням можливості сплачувати податок "живими" грішми. Однак до групи постачальників із високою ліквідністю мають бути віднесені й імпортери нафти, що у 2006 році сплачують на кордоні податок на додану вартість "живими" грішми. Тож до переліку товарів, які імпортуватимуться в Україну в 2007 році без можливості оформлення податкового векселя, пропонується віднести Законом і товарну групу 2709 згідно УКТ ЗЕД (нафта або нафтопродукти сирі з бітумінозних мінералів).  
Відхилено   51) пункту 11.5 статті 11 Закону України "Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156; 2005 р., № 34, ст. 441) в частині застосування цього пункту для операцій з ввезення на митну територію України товарів за товарною позицією 2711 згідно УКТ ЗЕД; 60) частини дванадцятої статті 20 Закону України "Про статус народного депутата України" (щодо визначення народним депутатам України розміру пенсії без обмеження її граничного розміру).  
    -5- Статтю 71 доповнити пунктом 60 такого змісту: "60) частини дванадцятої статті 20 Закону України "Про статус народного депутата України" (щодо визначення народним депутатам України розміру пенсії без обмеження її граничного розміру)". (пов'язано з пропозицією Президента України до статті 97)  Враховано    
16. Стаття 76. Установити з 1 січня 2007 року розмір мінімальної заробітної плати 400 гривень на місяць, з 1 липня 2007 року ( 420 гривень та з 1 грудня 2007 року ( 450 гривень.   -6- Президент України
Статтею 76 Закону передбачено встановити з 1 січня 2007 року розмір мінімальної заробітної плати 400 гривень на місяць, з 1 липня 2007 року - 420 гривень, з 1 грудня 2007 року - 450 гривень. Таким чином, якщо в 2005 році зростання розміру мінімальної заробітної плати становило 40 відсотків, у 2006 році - 20 відсотків, то в 2007 році воно заплановано лише на рівні 12, 5 відсотка. Таке різке уповільнення темпів зростання розміру мінімальної заробітної плати негативно позначиться на умовах оплати працівників абсолютної більшості підприємств в Україні, оскільки тарифні ставки їх працівників згідно з галузевими угодами та колективними договорами встановлюються залежно від розміру мінімальної заробітної плати. Ураховуючи прогнозований рівень інфляції в 2007 році (за прогнозами незалежних українських та міжнародних експертів він становитиме близько 11 відсотків), а також зростання податкового навантаження на доходи фізичних осіб, в Україні вперше за останні роки може відбутися реальне падіння розміру мінімальної заробітної плати, який є базою для обрахування заробітної плати близько 10 млн. працюючих громадян, зокрема працівників бюджетної сфери - лікарів, вчителів, науковців, працівників культури. Зробити розрахунки розмірів прожиткового мінімуму і мінімальної заробітної плати на 2007 рік і пов'язаних з цими показниками видаткових статей Державного бюджету України на 2007 рік та за їх результатами внести відповідні корективи до Закону.  
Враховано частково (доповнено пункт 3 Прикінцевих положень абзацом четвертим)  Стаття 76. Установити з 1 січня 2007 року розмір мінімальної заробітної плати 400 гривень на місяць, з 1 липня 2007 року ( 420 гривень та з 1 грудня 2007 року ( 450 гривень.  
17. Стаття 97. Установити, що з 1 січня 2007 року максимальний розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2006 (2007 роках відповідно до Митного кодексу України, законів України "Про державну службу", "Про Національний банк України", "Про дипломатичну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про судову експертизу", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", "Про пенсійне забезпечення", Постанови Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 379/95 (ВР "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" не може перевищувати 12 мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а по інших категоріях пенсіонерів (крім народних депутатів України) розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2007 році, не може перевищувати 10 тисяч гривень на місяць.   -7- Президент України
Викликає заперечення і стаття 97 Закону, що розглядається, якою пропонується з 1 січня 2007 року не встановлювати обмеження щодо максимального розміру пенсії для єдиної категорії пенсіонерів - народних депутатів України.  
Враховано (вилучено слова " (крім народних депутатів України)")  Стаття 97. Установити, що з 1 січня 2007 року максимальний розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2006 (2007 роках відповідно до Митного кодексу України, законів України "Про державну службу", "Про Національний банк України", "Про дипломатичну службу", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про судову експертизу", "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", "Про наукову і науково-технічну діяльність", "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", "Про пенсійне забезпечення", Постанови Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 379/95 (ВР "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" не може перевищувати 12 мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої абзацом першим частини першої статті 28 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", а по інших категоріях пенсіонерів розмір пенсії або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткових пенсій, цільової грошової допомоги та пенсій за особливі заслуги перед Україною та інших доплат до пенсій, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) у 2007 році, не може перевищувати 10 тисяч гривень на місяць.  
18. VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      VІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
19. 3. Кабінету Міністрів України:      3. Кабінету Міністрів України:  
20. протягом І кварталу 2007 року провести моніторинг відповідності затвердженого цим Законом розміру прожиткового мінімуму його реальному розміру і в разі необхідності внести на розгляд Верховної Ради України відповідні пропозиції щодо змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік";      протягом І кварталу 2007 року провести моніторинг відповідності затвердженого цим Законом розміру прожиткового мінімуму його реальному розміру і в разі необхідності внести на розгляд Верховної Ради України відповідні пропозиції щодо змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік";  
21. у тримісячний термін проаналізувати стан грошового забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу та прийняти рішення щодо застосування єдиних засад у формуванні оплати праці державних службовців та грошового забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу для поетапної ліквідації можливих диспропорцій у розмірах грошового забезпечення та у разі необхідності подати Верховній Раді України відповідні законодавчі пропозиції.   -8- Доповнити пункт 3 Прикінцевих положень абзацом четвертим такого змісту: "спрямувати в установленому порядку надходження від приватизації державного майна понад обсяги, визначені статтею 23 цього Закону, на збільшення розмірів прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, затверджених цим Законом." (пов'язано з пропозицією Президента України щодо збільшення розмірів прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати)  Враховано   у тримісячний термін проаналізувати стан грошового забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу та прийняти рішення щодо застосування єдиних засад у формуванні оплати праці державних службовців та грошового забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу для поетапної ліквідації можливих диспропорцій у розмірах грошового забезпечення та у разі необхідності подати Верховній Раді України відповідні законодавчі пропозиції; спрямувати в установленому порядку надходження від приватизації державного майна понад обсяги, визначені статтею 23 цього Закону, на збільшення розмірів прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, затверджених цим Законом.