Кількість абзаців - 10 Таблиця поправок


Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (щодо встановлення плати за комунальні послуги) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України Про внесення змін і доповнень до Закону України „Про житлово-комунальні послуги" (щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги)   -1- Турчинов О.В.
Назву проекту закону викласти у наступній редакції: "Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги".  
Відхилено   Закон України Про внесення змін до Закону України „Про житлово-комунальні послуги" щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги  
    -2- Боднар-Петровська О.Б.
Викласти назву "Про внесення змін і доповнень до Закону України „Про житлово-комунальні послуги" (щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги)" у такій редакції: "Про внесення змін до деяких законів України щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги"  
Відхилено    
    -3- Пашинський С.В.
Назву проекту закону викласти у наступній редакції: "Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги".  
Відхилено    
    -4- Беспалий Б.Я.
Вилучити слова "і доповнень"  
Враховано    
2. Верховна Рада України постановляє:      Верховна Рада України постановляє:  
3. І. Внести до Закону України „Про житлово-комунальні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 47, ст. 514) наступні зміни:   -5- Лук'янчук Р.В.
У статті 1 визначення терміну "комунальні послуги" викласти у такій редакції: "результат господарської діяльності, підприємств питного водопостачання, теплогенеруючих, газо- та теплопостачальних організацій, енергопостачальників та підприємств-перевізників, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачання, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством, відповідно до умов договорів та стандартів";  
Відхилено   1. Внести до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 47, ст. 514) такі зміни: у статті 5: пункти 2 і 4 частини першої викласти в такій редакції: "2) організація в межах його повноважень розроблення і реалізації державних програм у сфері житлово-комунального господарства"; "4) розроблення в межах повноважень системи нормативно-правових актів щодо формування, порядку розгляду, затвердження та перегляду цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері житлово-комунальних послуг, а також щодо експлуатації, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об'єктів житлового фонду";  
    -6- Куйбіда В.С.
Пункт 2 частини першої статті 5 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" викласти у редакції: "2) організація в межах його повноважень розроблення і реалізації державних програм у сфері житлово-комунального господарства;"  
Враховано    
    -7- Куйбіда В.С.
Пункт 4 частини першої статті 5 викласти у редакції: "4) розроблення в межах повноважень системи нормативно-правових актів щодо формування, порядку розгляду, затвердження та перегляду цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері житлово-комунальних послуг, а також щодо, експлуатації, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об'єктів житлового фонду;"  
Враховано    
4. 1) частину третю статті 5 викласти у такій редакції: „3. Центральні органи виконавчої влади за дорученням Кабінету Міністрів України формують у межах своєї компетенції державну політику щодо встановлення цін/тарифів на водовідведення, централізоване опалення, постачання/ транспортування природного газу, електроенергії, холодної, гарячої води для побутових потреб населення та підприємствам і організаціям, що виробляють та надають житлово-комунальні послуги."   -8- Турчинов О.В.
Частину третю статті 5 Закону України викласти у редакції: "Центральний орган виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України, формує у межах своєї компетенції державну політику щодо встановлення цін/тарифів на водовідведення, централізоване опалення, постачання/ транспортування природного газу, електроенергії, холодної, гарячої води для побутових потреб населення та підприємствам і організаціям, що виробляють та надають житлово-комунальні послуги."  
Відхилено   частину третю викласти в такій редакції: "3. Центральні органи виконавчої влади за дорученням Кабінету Міністрів України формують в межах своєї компетенції державну політику щодо встановлення цін/тарифів на водовідведення, централізоване опалення, постачання/транспортування природного газу, електроенергії, холодної, гарячої води для побутових потреб населення підприємствам і організаціям, що виробляють та надають житлово-комунальні послуги"; у частині другій статті 11: абзац перший після слів "норм і правил" доповнити словами "цін/тарифів"; пункт 2 після слів "в обговоренні" доповнити словами "цін/тарифів"; 3) частину першу статті 14 доповнити абзацом такого змісту: "Вичерпний перелік житлово-комунальних послуг для кожної групи визначається Кабінетом Міністрів України";  
    -9- Кузьменко С.Л.
Частину третю статті 5 доповнити словами: "надають висновки, щодо економічного обґрунтування розрахунків цін /тарифів на водовідведення, централізоване опалення, постачання/транспортування природного газу, електроенергії, холодної, гарячої води для побутових потреб населення".  
Відхилено    
    -10- Куйбіда В.С.
Статтю 5 доповнити частиною четвертою такого змісту: "4. Центральні органи виконавчої влади несуть відповідальність за наслідки прийнятих ними рішень відповідно до їх повноважень, визначених цим Законом".  
Відхилено Норма визначена пунктом 7 статті 31   
    -11- Пашинський С.В.
Доповнити статтею 5-1 такого змісту: "Стаття 5-1. Повноваження територіальних (обласних) представництв Національної комісії регулювання електроенергетики, які мають статус юридичної особи До повноважень територіальних (обласних) представництв Національної комісії регулювання електроенергетики, які мають статус юридичної особи щодо надання житлово-комунальних послуг з централізованого опалення і постачання холодної та гарячої води належить: ліцензування комунальних послуг з централізованого опалення та централізованого постачання холодної та гарячої води; встановлення цін/тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання холодної та гарячої води; сприяння розвитку конкурентних відносин у сфері надання комунальних послуг з централізованого опалення та централізованого постачання холодної та гарячої води; захист прав споживачів."  
Відхилено    
    -12- Куйбіда В.С.
Частину другу статті 11 та пункт 2 частини другої статті 11 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" викласти у такій редакції: "2. З метою забезпечення прав населення на отримання інформації щодо дотримання вимог законодавства, а також стандартів, нормативів, норм і правил, цін/тарифів у сфері житлово-комунальних послуг органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень: 2) залучають представників органів самоорганізації населення та членів правлінь об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів, молодіжних житлових комплексів тощо, які зареєстровані в установленому порядку, до участі в обговоренні цін/тарифів, стану та планів, проектів розвитку, реформування житлово-комунального господарства відповідного населеного пункту;"  
Враховано    
    -13- Куйбіда В.С.
Пункти 1, 2 та 3 частини першої статті 14 доцільно доповнити вичерпним переліком послуг, віднесених до кожної групи.  
Враховано редакційно    
    -14- Пашинський С.В.
Статтю 16 доповнити новим пунктом 8 такого змісту: "Надання житлово-комунальних послуг з централізовано опалення і постачання гарячої води здійснюється лише за наявності договору купівлі-продажу теплової енергії з теплопостачальною організацією. Операція з купівлі-продажу теплової енергії відбувається на межі продажу теплової енергії, в узгоджених договором точках теплової мережі, обладнаних вузлом комерційного обліку теплової енергії або інших точках розподілу, визначених договором у разі відсутності вузла обліку. Розрахунки за теплову енергію, що споживається, проводяться на межі продажу, яка є межею балансової належності (відповідальності), і яка визначається договором."  
Відхилено    
5. 2) частину першу статті 20 доповнити пунктом 9 такого змісту: „9) на адресну безготівкову субсидію, у разі, якщо розмір плати за користування житлом, його утримання та оплати послуг водо-, тепло-, газопостачаня, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (житлово-комунальні послуги) в межах норм володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) громадян, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) перевищує 20 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 20 відсотків їх річного сукупного доходу. Якщо у складі зареєстрованих та таких, що проживають у житловому приміщенні (будинку), осіб є діти, інваліди першої або другої групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані і проживають тільки непрацездатні громадяни, розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами за умови призначення житлової субсидії становить 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України."   -15- Турчинов О.В.
Пункт 9 частини першої статті 20 викласти у такій редакції: „9) на адресну безготівкову субсидію у разі, якщо розмір плати за житлово-комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) перевищує 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків їх річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України;  
Відхилено   4) частину першу статті 20 доповнити пунктом 9 такого змісту: „9) на адресну безготівкову субсидію, у разі, якщо розмір плати за користування житлом, його утримання та оплати послуг водо-, тепло-, газопостачаня, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (житлово-комунальні послуги) в межах норм володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) громадян, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) перевищує 20 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 20 відсотків річного сукупного доходу. Якщо у складі зареєстрованих та таких, що проживають у житловому приміщенні (будинку), осіб є діти, інваліди першої або другої групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані і проживають тільки непрацездатні громадяни, розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами за умови призначення житлової субсидії становить 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України";  
    -16- Боднар-Петровська О.Б.
Пункт 9 частини першої статті 20 викласти у такій редакції: "9) на адресну безготівкову субсидію у разі, якщо розмір плати за житлово-комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) перевищує 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків їх річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -17- Александровська А.О.
Пункт 9 частини першої статті 20 викласти у такій редакції: „9) на адресну безготівкову субсидію, у разі, якщо розмір плати за користування житлом, його утримання та оплати послуг водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (житлово-комунальні послуги) в межах норм володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) громадян, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) перевищує 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива -15 відсотків їх річного сукупного доходу. Якщо у складі зареєстрованих та таких, що проживають у житловому приміщенні (будинку), осіб є діти, інваліди першої або другої групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 70 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані і проживають тільки непрацездатні громадяни, розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами за умови призначення житлової субсидії становить 10 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 10 відсотків річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України."  
Відхилено    
    -18- Кузьменко С.Л.
Пункт 9 частини першої статті 20 викласти у такій редакції: "9) на адресну безготівкову субсидію, у разі, якщо розмір плати за користування житлом, його утримання та оплати послуг водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (житлово-комунальні послуги) в межах норм володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами (з урахуванням пільг, які надаються відповідно до чинного законодавства) громадян, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) перевищує 20 відсотків, а з 01.01.2008 року - 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу, за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 20 відсотків, а з 01.01.2008 року - 15 відсотків їх річного сукупного доходу. Якщо у складі зареєстрованих та таких, що проживають у житловому приміщенні (будинку), осіб є діти, інваліди першої або другої групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані і проживають тільки непрацездатні громадяни, розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами за умови призначення житлової субсидії становить 15 відсотків, а з 01.01.2008 року - 10 відсотків середньомісячного сукупного доходу, за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків, а з 01.01.2008 року - 10 відсотків річного сукупного доходу. Порядок надання субсидій встановлюється Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -19- Беспалий Б.Я.
Після слів "субсидії для відшкодування" доповнити словами " в повному обсязі".  
Відхилено    
    -20- Шаманов В.В.
У пункті 9 частини першої статті 20: слова "перевищує 20 відсотків середньомісячного сукупного доходу" замінити словами : "перевищує 15 відсотків середньомісячного сукупного доходу" і далі за текстом. Речення : " твердого та рідкого пічного побутового палива - 20 відсотків їх річного сукупного доходу" замінити реченням : "твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків їх річного сукупного доходу". Речення :"середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць" замінити реченням : "середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць" і далі за текстом. Речення : "призначення житлової субсидії становить 15 відсотків" замінити реченням: "призначення житлової субсидії становить 10 відсотків". Речення : "а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 15 відсотків річного сукупного доходу" замінити реченням : "а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 10 відсотків річного сукупного доходу".  
Відхилено    
    -21- Червонописький С.В.
У пункті 9 частини першої статті 20: цифру "20" замінити на цифру "15"; цифру "15" замінити на цифру "10"; в абзаці другому після слів "не перевищує" цифру та слово "50 відсотків" вилучити.  
Відхилено    
6. 3) частину третю статті 31 доповнити абзацом такого змісту: „Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги лише за умови отримання відповідного висновку центрального органу виконавчої влади, визначеного Кабінетом Міністрів України, щодо економічного обґрунтування розрахунків."   -22- Кузьменко С.Л.
Частину третю статті 31 викласти у такій редакції: "3. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги в розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги лише за умови отримання відповідного висновку центрального органу виконавчої влади, визначеного Кабінетом Міністрів України, щодо економічного обґрунтування розрахунків. При цьому збільшення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги може здійснюватися лише за умов, що не залежать від господарської діяльності підприємств і організацій, що забезпечують функціонування житлово-комунального комплексу. Рівень підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги не може перевищувати темпів росту мінімальної заробітної плати за останній календарний рік".  
Відхилено   5) частину третю статті 31 викласти в такій редакції: „3. Органи місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги лише за умови отримання відповідного висновку центрального органу виконавчої влади, визначеного Кабінетом Міністрів України, щодо економічного обґрунтування розрахунків"; 6) статтю 32 доповнити частиною шостою такого змісту: "6. Не раніше ніж через 30 днів після затвердження відповідним органом змін до цін/тарифів на житлово-комунальні послуги виконавець/виробник повідомляє про це споживача і надає відповідні обґрунтування з посиланням на погодження відповідних органів та новий договір про надання послуг з урахуванням зміни цін/тарифів".  
    -23- Червонописький С.В.
В абзаці, що доповнює частину третю статті 31 після слів "обґрунтування розрахунків" доповнити словами "та за погодженням з територіальними об'єднаннями профспілок, що мають відповідний статус".  
Відхилено    
    -24- Турчинов О.В.
3) частину третю статті 31 доповнити абзацом такого змісту: "При цьому підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги може здійснюватися лише за умов, що не залежать від господарської діяльності підприємств і організацій, що забезпечують функціонування житлово-комунального комплексу."  
Відхилено    
    -25- Беспалий Б.Я.
Доповнення до частини третьої статті 31 вилучити  
Відхилено    
    -26- Турчинов О.В.
Доповнити статтю 31 частиною 3-1 наступного змісту: "3-1. Рівень підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги не може перевищувати темпів росту середньої заробітної плати працівників, зайнятих в галузях економіки, за останній календарний рік.".  
Відхилено    
    -27- Боднар-Петровська О.Б.
Доповнити статтю 31 пунктом 4 такого змісту: "4. Рівень підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги не може перевищувати темпів росту середньої заробітної плати працівників, зайнятих в галузях економіки, за останній календарний рік."  
Відхилено    
    -28- Лук'янчук Р.В.
У частині 4 статті 31 після слів "виконавцям/виробникам" доповнити слова: "незалежно від їх відомчого підпорядкування та форми власності"  
Відхилено    
    -29- Лук'янчук Р.В.
Частину 4 статті 31 доповнити абзацом такого змісту: "Розмір дотацій та субвенцій з відповідного бюджету для житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоповерхових будинків не може бути іншим, ніж для житлово-комунальних підприємств державної та комунальної форми власності".  
Відхилено    
    -30- Куйбіда В.С.
Частину 5 статті 32 викласти у редакції: "5. Перегляд цін/тарифів на житлово-комунальні послуги здійснюється у порядку відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 5, пункту 2 частини другої статті 11, статті 14 цього Закону."  
Відхилено    
    -31- Куйбіда В.С.
Доповнити статтю 32 частиною 6 у такій редакції: "6. Не раніше ніж через 30 днів після затвердженим відповідним органом змін до цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, виконавець/виробник повідомляє про це споживача з наданням відповідних обґрунтувань та з посиланням на погодження відповідних органів, а також надає нову редакцію договору про надання послуг з урахуванням змін до цін/тарифів."  
Враховано    
    -32- Боднар-Петровська О.Б.
Доповнити законопроект новим розділом такого змісту: "Доповнити статтю 7 Закону України "Про нафту і газ" (Відомості Верховної Ради, 2001 р., № 50, ст.262) частиною третьою такого змісту: "Суб'єкти підприємницької діяльності реалізують природний газ, видобутий в межах території України, її територіальних вод та виключної (морської) економічної зони, виключно для задоволення потреб населення України, підприємств комунальної теплоенергетики, теплових електростанцій, електроцентралей та котелень, зареєстрованих у встановленому законом порядку громадських та релігійних організацій, а також установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів. Ціна реалізації газу власного видобутку для побутових потреб населення та релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, визначається на рівні собівартості та запланованого прибутку не вище 10 %".  
Відхилено    
    -33- Турчинов О.В.
Доповнити законопроект розділом ІІ наступного змісту: "ІІ. У Законі України "Про нафту і газ" (Відомості Верховної Ради, 2001р., №59, ст.262): статтю 7 доповнити частиною третьою такого змісту: "Суб'єкти підприємницької діяльності реалізують природний газ, видобутий в межах території України, її територіальних вод та виключної (морської) економічної зони, виключно для задоволення потреб населення України, підприємств комунальної теплоенергетики, теплових електростанцій, електроцентралей та котелень, громадських організацій, а також установ та організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Ціна реалізації природного газу власного видобутку для побутових потреб населення та релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, визначається на рівні собівартості та запланованого прибутку не вище 10%.". У зв'язку з цим розділ ІІ "Прикінцеві положення" законопроекту вважати розділом ІІІ.  
Відхилено    
    -34- Пашинський С.В.
ІІІ. Внести до Закону України "Про теплопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 28, ст.. 373) такі зміни: 1) пункт 18 статті 1 викласти у такій редакції: "споживач теплової енергії - фізична або юридична особа, яка використовує теплову енергію на підставі договору, при цьому споживач теплової енергії може надавати комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води відповідно до умов договору щодо надання зазначених послуг"; 2) статтю 1 доповнити терміном "межа продажу теплової енергії - сукупність точок теплової мережі, обладнаних вузлом комерційного обліку, на підставі показів якого проводяться операції купівлі-продажу теплової енергії або інша точка розподілу, визначена договором у разі відсутності вузла облікую. Розрахунки за теплову енергію, що споживається, проводяться на межі продажу, яка є межею балансової належності (відповідальності), і яка визначається договором";  
Відхилено    
    -35- Пашинський С.В.
3) пункт 13 статті 15 викласти в редакції: "Територіальними (обласними) представництвами Національної комісії регулювання електроенергетики, які наділені статусом юридичної особи встановлюються тарифи для теплопостачальних компаній в області на основі методологічної підтримки центрального органу Національної комісії регулювання електроенергетики";  
Відхилено    
    -36- Пашинський С.В.
4) до назви статті 17 додати "та її територіальних (обласних) представництв, які наділені статусом юридичної особи";  
Відхилено    
    -37- Пашинський С.В.
5)пункт 1 статті 17 викласти в такій редакції: "До повноваженьНаціональної комісії регулювання електроенергетики України та її територіальних (обласних) представництв, які наділені статусом юридичної особи, у сфері теплопостачання належить:";  
Відхилено    
    -38- Пашинський С.В.
6)пункт 2 статті 17 викласти в редакції: "регулювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на котельних, теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС та когенераційних установках і установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, які входять до складу система централізованого та помірно-централізованого теплопостачання";  
Відхилено    
    -39- Пашинський С.В.
7) пункт 3 статті 20 викласти в редакції: "Тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії затверджуються територіальними (обласними) представництвами Національної комісії регулювання електроенергетики, які наділені статусом юридичної особи, включаючи теплову енергію, що виробляється котельними, а також суб'єктами господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні та поновлювані джерела енергії, на підставі розрахунків, виконаних теплогенеруючими, теплотранспортуючими та теплопостачальними організаціями за методиками, розробленими центральним органом Національної комісії регулювання електроенергетики. На підставі тарифів на теплову енергію територіальні (обласні) представництва Національної комісії регулювання електроенергетики, які наділені статусом юридичної особи, визначають тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води відповідно до відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги";  
Відхилено    
    -40- Пашинський С.В.
8) статтю 20 доповнити новим абзацом такого змісту: "Тарифи на теплову енергію коригуються у разі: зміни цін і тарифів на енергоносії; зміни обсягів виробництва, транспортування та постачання теплової енергії; здійснення заходів для зниження рівня витрат на технологічні потреби та втрат теплової енергії; впровадження інших енергозберігаючих заходів; зміни ставок податків і зборів (обов'язкових платежів); мінімального рівня заробітної плати; ставок орендної плати; інших обов'язкових платежів і зборів, але не рідше одного разу на рік перед початком опалювального сезону".  
Відхилено    
    -41- Пашинський С.В.
ІV. Внести зміни до пункту 2 статті 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170): "встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг ( крім комунальних послуг з централізованого опалення та централізованого постачання холодної та гарячої води), які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади".  
Відхилено    
7. ІІ. Прикінцеві положення.      2. Прикінцеві положення  
8. 1.Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
9. 2.Кабінету Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом: - привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти; - забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.   -42- Турчинов О.В.
Частину 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення" викласти у такій редакції: "2. Кабінету Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим законом: - привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим законом; - забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього закону; - забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим законом.".  
Враховано   Кабінету Міністрів України з дня набрання чинності цим Законом: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону; забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.  
    -43- Беспалий Б.Я.
Частину 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення" викласти у такій редакції: "2. Кабінету Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим законом: забезпечити приведення міністерствами та іншими органами виконавчої влади у відповідність до цього Закону; забезпечити прийняття міністерствами та іншими органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.".  
Враховано редакційно    
    -44- Беспалий Б.Я.
Доповнити розділ ІІ новою частиною такого змісту: "Рекомендувати відповідним органам місцевого самоврядування протягом одного місяця з дня набрання чинності цим Законом привести свої рішення у відповідність до цього Закону".  
Відхилено