Кількість абзаців - 75 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та сприяння інвестиційній діяльності у будівництві (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та сприяння інвестиційній діяльності у будівництві      Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та сприяння інвестиційній діяльності у будівництві  
3. Верховна Рада п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада п о с т а н о в л я є:  
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:      І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
5. 1. У Законі України "Про архітектурну діяльність" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 31, ст.246):   -1- Берташ В.М.
Абзац 8 статті 7 Закону України Про архітектурну діяльність вилучити 1) у статті 10:  
Враховано редакційно   1. У Законі України "Про архітектурну діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 31, ст. 246; 2006 р. N 39, ст. 342): 1) частину десяту статті 7 виключити;  
6. 1) у статті 10:      2) у статті 10:  
7. а) назву статті в кінці доповнити словом " (нагляд)";   -2- Кальченко В.М.
У назві статті перед словом " (нагляд)" доповнити словом "та".  
Враховано редакційна правка  а) назву та частину першу статті доповнити словами "та нагляд";  
8. б) частину першу в кінці доповнити словом " (нагляд)";   -3- Кальченко В.М.
У частині першій в кінці перед словом " (нагляд)" доповнити словом "та".  
Враховано редакційна правка   
9. в) частину другу викласти в такій редакції:      б) частину другу викласти в такій редакції:  
10. "Державний архітектурно-будівельний контроль здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Державний контроль у системі центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";   -4- Кальченко В.М.
В підпункті "в" розділу 1 законопроекту по тексту після слова "контроль" доповнити словом " (та нагляд)".  
Враховано   "Державний архітектурно-будівельний контроль та нагляд здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Державний контроль та нагляд у системі центрального органу виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";  
11. г) доповнити новою частиною наступного змісту:   -5- Кальченко В.М.
В підпункті "г" розділу 1 законопроекту по тексту після слова "контроль" доповнити словом " (та нагляд)".  
Відхилено редакційна правка Назва інспекції державного архітектурно-будівельного контролю не може бути змінена  в) доповнити частиною третьою такого змісту:  
12. "Утримання інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю здійснюється за рахунок коштів замовників (забудовників) у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, шляхом зарахування їх на спеціальний рахунок Державного бюджету";   -6- Порошенко П.О.
Підпункт "г" пункту 1) частини 1 розділу І вилучити  
Відхилено . Запропонована норма за своєю суттю є аналогічною нормі, передбаченій ч. 5 ст. 27 Закону України "Про планування і забудову територій", згідно з якою замовники перераховують на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів кошти, граничний розмір яких та порядок його визначення встановлюються Кабінетом Міністрів України. При цьому законопроектом передбачено, що відрахування замовників на утримання інспекцій держархбудконтролю будуть здійснюватися на спеціальний рахунок держбюджету. Таким чином суперечностей із Законом України "Про джерела фінансування органів державної влади" законопроект не містить. Централізовані зосередження відрахувань замовників і розподіл коштів на утримання інспекцій через спеціальний рахунок держбюджету унеможливлює їх залежність від конкретного замовника.  "Утримання інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю здійснюється за рахунок коштів замовників (забудовників) у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, шляхом зарахування їх на спеціальний рахунок Державного бюджету".  
    -7- Горбаль В.М.
Підпункт "г" пункту 1) частини 1 розділу І вилучити  
Немає висновку    
13. 2. У Законі України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 46, ст.411):   -8- Савосін Г.А.
В ст. 1 Закону варто змінити абзац 2, який передбачає відповідальність за проведення будівельних робіт без дозволу на їх виконання у вигляді штрафу в розмірі 50% вартості цих робіт, так як вартість виконаних робіт можливо визначити за офіційними даними забудовника, або за висновками експертної оцінки, яка потребує додаткових витрат. Ідо в свою чергу ускладнює механізм накладання штрафу на правопорушника.  
Відхилено Відсутня конкретна пропозиція  2. Частини першу та четверту статті 2 Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 46, ст. 411; 2000 р., N 46, ст. 398) викласти в такій редакції:  
14. 1) у статті 2:       
15. а) частину першу викласти в такій редакції:       
16. "Справи про правопорушення, передбачені цим Законом, розглядаються Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та її територіальними органами (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";      "Справи про правопорушення, передбачені цим Законом, розглядаються Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та її територіальними органами (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";  
17. б) частину дев'яту викласти в такій редакції:       
18. "Накладати штраф від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю мають право начальник Державної архітектурно-будівельної інспекції України та його заступники, начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України";      "Накладати штраф від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю мають право начальник Державної архітектурно-будівельної інспекції України та його заступники, начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України".  
19. 3. У Законі України "Про планування і забудову територій" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2000, N 31, ст.250):      3. У Законі України "Про планування і забудову територій" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 31, ст. 250):  
20. 1) у статті 24 абзац чотирнадцятий викласти в такій редакції:      1) частину чотирнадцяту статті 24 викласти в такій редакції:  
21. "Дозвіл на будівництво об'єкта містобудування не дає права на початок виконання будівельних робіт без одержання відповідного дозволу Державної архітектурно-будівельного інспекції України або її територіальних органів (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";      "Дозвіл на будівництво об'єкта містобудування не дає права на початок виконання будівельних робіт без одержання відповідного дозволу Державної архітектурно-будівельного інспекції України або її територіальних органів (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю)";  
22. 2) у статті 31 абзац перший викласти в такій редакції:      2) частину першу статті 31 викласти в такій редакції:  
23. "державний контроль за плануванням, забудовою та іншим використанням територій здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань містобудування та архітектури і відповідними спеціально уповноваженими органами з питань містобудування та архітектури, Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та її територіальними органами, а також іншими спеціально уповноваженими на це органами виконавчої влади";      "Державний контроль за плануванням, забудовою та іншим використанням територій здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань містобудування та архітектури, відповідними спеціально уповноваженими органами з питань містобудування та архітектури, Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та її територіальними органами, а також іншими спеціально уповноваженими на це органами виконавчої влади".  
24. 4. У Законі України "Про основи містобудування" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992, N 52, ст.683; (2257-ІІІ) ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, N 16, ст.76)      4. Абзац дев'ятий частини другої статті 13 Закону України "Про основи містобудування" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 52, ст. 683; 2001 р., N 16, ст. 76) викласти в такій редакції:  
25. 1) у статті 13 абзац сімнадцятий викласти в такій редакції:       
26. "здійснення державного контролю за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій і в разі виявлення порушень - зупинення такого будівництва в порядку, встановленому законом";   -9- Довгий Т.О.
„абзац дев'ятий частини другої статті 13 Закону України „Про основи містобудування" викласти в такій редакції: „здійснення державного контролю за дотриманням містобудівного законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій, а також державного архітектурно-будівельного контролю за будівництвом об'єктів незалежно від форми власності і в разі виявлення порушень - зупинення такого будівництва в порядку, встановленому законом".  
Враховано частково   "здійснення державного контролю за дотриманням містобудівного законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій і в разі виявлення порушень - зупинення такого будівництва в порядку, встановленому законом".  
27. 5. У Законі України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 20-21, ст.190):   -10- Кальченко В.М.
У розділі 5 передбачити механізм оперативної взаємодії між Державною архітектурно-будівельною інспекцією чи/та її територіальними органами на місцях.  
Відхилено редакційна правка Буде врегульовано у постанові Кабінету Міністрів України "Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію"  5. Пункт 7 статті 16 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 20-21, ст. 190; 2003 р., N 24, ст. 159) виключити.  
    -11- Довгий Т.О.
Підпункт п'ятий пункту першого проекту Закону виключити.  
Відхилено Суперечить концепції законопроекту   
28. 1) у статті 16 пункт сьомий виключити;       
29. 6. У Законі України „Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, N 24, ст.170):   -12- Довгий Т.О.
Підпункт шостий пункту першого проекту Закону виключити.  
Відхилено редакційна правка Суперечить концепції законопроекту  6. Частину другу статті 31 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 24, ст. 170) викласти в такій редакції:  
30. 1) у статті 31частину другу викласти в такій редакції:   -13- Кальченко В.М.
У розділі 6 передбачити механізм оперативної взаємодії між Державною архітектурно-будівельною інспекцією чи/та її територіальними органами на місцях.  
Відхилено редакційна правка Буде врегульовано у постанові Кабінету Міністрів "Про затвердження Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію"   
31. "До відання виконавчих органів міських рад (за винятком міст районного значення), крім повноважень, зазначених у пункті "б" частини першої цієї статті, належить також видача забудовникам архітектурно-планувальних завдань та технічних умов на проектування, будівництво, реконструкцію будинків і споруд, благоустрій територій";      "2. До відання виконавчих органів міських рад (за винятком міст районного значення), крім повноважень, зазначених у пункті "б" частини першої цієї статті, належить також видача забудовникам архітектурно-планувальних завдань та технічних умов на проектування, будівництво, реконструкцію будинків і споруд, благоустрій територій".  
32. 7. У Декреті Кабінету Міністрів України "Про державне мито" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1993, N 26, ст.281):   -14- Довгий Т.О.
Підпункт сьомий пункту першого проекту Закону виключити.  
Відхилено редакційна правка  7. Пункт 42 частини першої статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93"Про державне мито" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., N 13, ст. 113; 2000 р., N 46, ст. 398) викласти в такій редакції:  
33. 1) у статті 4 пункт сорок другий викласти в такій редакції:       
34. "Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи за позовами до господарського суду щодо стягнення штрафу за порушення в сфері містобудування";      "42) Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи за позовами до господарського суду щодо стягнення штрафу за порушення у сфері містобудування".  
35. 8. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР), 1984, додаток до N 51, ст.1123; (Відомості Верховної Ради (ВВР) 1994, N 46, ст.413):      8. Текст статті 244-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1123) викласти в такій редакції:  
36. 1) статтю 244-6 викласти в такій редакції:       
37. "Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю) розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з недодержанням екологічних вимог під час проектування, розміщення, будівництва, реконструкції та прийняття в експлуатацію об'єктів чи споруд, недодержанням державних стандартів, норм і правил під час проектування і будівництва, а також самовільним будівництвом будинків або споруд (статті 79-1, 96, 97).      "Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю) розглядають справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з недодержанням екологічних вимог під час проектування, розміщення, будівництва, реконструкції та прийняття в експлуатацію об'єктів чи споруд, недодержанням державних стандартів, норм і правил під час проектування і будівництва, а також самовільним будівництвом будинків або споруд (статті 79-1, 96, 97).  
38. Від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право начальник Державної архітектурно-будівельної інспекції України та його заступники, начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники";      Від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право начальник Державної архітектурно-будівельної інспекції України та його заступники, начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники".  
39. 9. У Законі України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2000, N 36, ст.299):   -15- Довгий Т.О.
Підпункт дев'ятий пункту першого проекту Закону виключити.  
Відхилено Законом України "Про основи містобудування" (абзац одинадцятий частини першої статті 9) визначення порядку ліцензування у будівництві віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України, що не узгоджується із Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" Ліцензування будівельної діяльності потребує встановлення окремого порядку.  9. У Законі України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., N 36, ст. 299 із наступними змінами):  
    -16- Горбаль В.М.
Частину 9 розділу І виключити  
Відхилено Законом України "Про основи містобудування" (абзац одинадцятий частини першої статті 9) визначення порядку ліцензування у будівництві віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України, що не узгоджується із Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" Ліцензування будівельної діяльності потребує встановлення   
40. 1) у статті 2 частину другу після слів "у сфері телекомунікацій" доповнити словами "певних видів господарської діяльності у будівництві";      1) частину другу статті 2 після слів "у сфері телекомунікацій" доповнити словами "певних видів господарської діяльності у будівництві";  
41. 2) у статті 9 пункт 30 виключити;   -17- Кальченко В.М.
На думку Комітету вилучення цієї норми Закону, без розроблення відповідного механізму ліцензування в статті 17 "Ліцензування та професійна атестація виконавців робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" Закону України "Про архітектурну діяльність" є недоцільним, оскільки частиною сьомою статті 1 Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування" передбачена відповідальність за здійснення окремих видів господарської діяльності у будівництві без ліцензії.  
Відхилено редакційна правка Законом України "Про основи містобудування" (абзац одинадцятий частини першої статті 9) визначення порядку ліцензування у будівництві віднесено до компетенції Кабінету Міністрів України, що не узгоджується із Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" Ліцензування будівельної діяльності потребує встановлення  2) пункт 30 статті 9 виключити.  
42. 10. У Законі України "Про інвестиційну діяльність" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 47, ст.646):   -18- Кальченко В.М.
Розділ 10 законопроекту пропонуємо викласти в наступній редакції: "10. У Законі України "Про інвестиційну діяльність" (Відомості верховної Ради (ВВР), 1991, № 47, ст. 646): 1) одержати позитивний комплексний висновок державної експертизи щодо додержання в інвестиційних програмах та проектах будівництва діючих нормативів з питань санітарного і епідемічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної безпеки, міцності, надійності та необхідної довговічності будинків і споруд, а також архітектурних вимог, інженерних і спеціальних рішень, організації і економічності будівництва, за винятком об'єктів цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва, яких висновок державного експертизи не є обов'язковим за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України."  
Відхилено не відповідає концепції законопроекту  10. У Законі України "Про інвестиційну діяльність" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., N 47, ст. 646; 1998 р., N 33, ст. 226):  
43. 1) у статті 8 абзац четвертий частини першої доповнити словами "за винятком об'єктів цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим (будівництво житла за проектами повторного застосування, крім умовною висотою більше 73, 5 м, при незмінності архітектурно-планувальних, конструктивних та технічних рішень, та будинків і споруд І і ІІ категорії складності на непідроблювальних територіях із інженерно-геологічними умовами І категорії складності, їх ремонт та технічне переоснащення; об'єкти виробничого призначення за встановленим Кабінетом Міністрів України переліком)";   -19- Порошенко П.О.
Досить нечітко викладені випадки виключення із передбачених частиною першою статті 8 Закону України "Про інвестиційну діяльність" обов'язків інвестора щодо отримання позитивного висновку державної експертизи для інвестиційних програм та проектів будівництва за об'єктами цивільного та виробничого призначення. Застосування таких термінів, як наприклад "будівництво житла за проектами повторного застосування, крім умовною висотою більше 73, 5 м., при незмінності архітектурно-планувальних, конструктивних та технічних рішень, та будинків і споруд І і ІІ категорії складності на непідроблювальних територіях із інженерно-геологічними умовами І категорії складності" тощо у Законі України "Про інвестиційну діяльність", який визначає загальні правові, економічні та соціальні умови інвестиційної діяльності на території України або потребує відповідних уточнень або посилань на спеціальне законодавство, якими такі терміни визначені.  
Відхилено редакційна правка Спеціальне законодавство відсуне. У законопроекті використана термінологія встановлена державними будівельними нормами.  1) абзац четвертий частини першої статті 8 доповнити словами "за винятком об'єктів цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим (будівництво житла за проектами повторного застосування, крім умовною висотою більше 73,5 м, при незмінності архітектурно-планувальних, конструктивних та технічних рішень та будинків і споруд І і ІІ категорій складності на непідроблювальних територіях із інженерно-геологічними умовами І категорії складності, їх ремонт та технічне переоснащення; об'єкти виробничого призначення за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України)";  
    -20- Бурлаков П.М.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту   
    -21- Присяжнюк М.В.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту   
    -22- Зац О.В.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту   
44. 2) у статті 15 в частині першій:   -23- Бурлаков П.М.
Виключити.  
Відхилено редакційна правка Не відповідає концепції законопроекту  2) у частині першій статті 15:  
    -24- Присяжнюк М.В.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту   
    -25- Зац О.В.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту   
45. а) абзац перший після слів "а також коштів державних підприємств, установ та організацій" доповнити словами "за винятком об'єктів цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим". Далі за текстом;   -26- Савосін Г.А.
В проекті змін до Закону України „Про інвестиційну діяльність" пропоную зменшити перелік об'єктів, що потребують висновку комплексної державної експертизи, зосередившись на більш важливих і значних об'єктах.  
Враховано редакційно   а) перше речення доповнити словами "за винятком об'єктів цивільного та виробничого призначення, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим";  
46. б) абзац другий викласти в такій редакції:      б) абзац другий викласти в такій редакції:  
47. "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється на засадах організаційної єдності спеціалізованою державною експертною організацією - "Укрдержекспертиза" Мінбуду України та її місцевими підрозділами. Порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та здійснення їх державної експертизи визначається Кабінетом Міністрів України";   -27- Берташ В.М.
Назву спеціалізованої державною експертної організації - "Укрдержекспертиза" викласти у такій редакції: "Укрдержбудекспертиза" центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури  
Враховано редакційна правка  "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється на засадах організаційної єдності спеціалізованою державною експертною організацією центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури "Укрдержбудекспертиза" та її місцевими підрозділами за участю експертних підрозділів організацій - співвиконавців комплексної державної експертизи. Порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та здійснення їх державної експертизи визначається Кабінетом Міністрів України".  
    -28- Савосін Г.А.
1. Комплексну експертизу проектів будівництва проводити на конкурентних засадах організаціями, що мають відповідну ліцензію. 2. Комплексна експертиза повинна проводитись висококваліфікованими необхідними спеціалістами одночасно, під одним керівництвом. 3. Комплексна експертиза повинна нести відповідальність юридичну в т.ч. і матеріальну за прийняті рішення разом із розробником проекту. 4. Державний нагляд за діяльністю незалежних ліцензованих експертиз ( центрі в) доцільно було б покласти на органи містобудування та архітектури облдержадміністрацій,  
Відхилено державна експертиза не може проводитись на конкурентних засадах.   
    -29- Порошенко П.О.
На нашу думку, визначення конкретної юридичної особи, як це передбачено підпунктом "б" підпункту 2 вищезазначеного пункту законопроекту, а саме "Укрдержекспертиза Мінбуду та її місцевими підрозділами", є таким, дещо звужує визначені статтею 116 Конституції України повноваження Кабінету Міністрів України щодо забезпечення проведення інвестиційної діяльності в зазначених частиною другою статті 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність" положеннях.  
Враховано редакційно    
    -30- Бурлаков П.М.
Пропонуємо у другій частині зазначеної статті 15, після слів "Укрдержекспертиза" Мінбуду України та її місцевими підрозділами" додати слова: "за участі експертних підрозділів організацій-співвиконавців комплексної державної експертизи".  
Враховано    
    -31- Присяжнюк М.В.
Пропонуємо у другій частині зазначеної статті 15, після слів "Укрдержекспертиза" Мінбуду України та її місцевими підрозділами" додати слова: "за участі експертних підрозділів організацій-співвиконавців комплексної державної експертизи".  
Враховано    
    -32- Зац О.В.
Пропоную у другій частині зазначеної статті 15, після слів "Укрдержекспертиза" Мінбуду України та її місцевими підрозділами" додати слова: "за участі експертних підрозділів організацій-співвиконавців комплексної державної експертизи".  
Враховано    
48. 11. У Законі України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 27, ст.218):   -33- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідеміологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  11. У Законі України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 27, ст. 218; 2002 р., N 29, ст. 190):  
49. 1) у статті 11 абзац п'ятий після слів "проекти будівництва, розширення, реконструкції об'єктів будь-якого призначення, " доповнити словами "за винятком тих, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим";      1) абзац п'ятий статті 11 доповнити словами "за винятком тих, для затвердження проектів будівництва яких висновок державної експертизи не є обов'язковим";  
50. 2) у статті 12 частину першу після слів "державним санітарним лікарем" доповнити словами "інвестиційних програм і проектів будівництва - згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -34- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону  2) частину першу статті 12 доповнити реченням такого змісту: "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
51. 12. У Законі України "Про охорону навколишнього природного середовища" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 41, ст.546):   -35- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідемологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено редакційна правка Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  12. Частину першу статті 28 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., N 41, ст. 546) доповнити реченням такого змісту: "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
52. 1) у статті 28 частину першу доповнити новим реченням наступного змісту:       
53. "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -36- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону   
54. 13. У Законі України "Про пожежну безпеку" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 5, ст. 21):   -37- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідемологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено редакційна правка Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  13. Частину сьому статті 10 Закону України "Про пожежну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 5, ст. 21) доповнити реченням такого змісту: "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
55. 1) у статті 10 частину сьому доповнити новим реченням такого змісту:       
56. "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -38- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону   
57. 14. У Законі України "Про екологічну експертизу" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1995, N 8, ст.54):   -39- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідемологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  14. У Законі України "Про екологічну експертизу" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., N 8, ст. 54; 2000 р., N 27, ст. 213):  
58. 1) у статті 13 частину першу доповнити новим реченням такого змісту:      1) частину першу статті 13 доповнити реченням такого змісту: "Державна екологічна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";  
59. "Державна екологічна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -40- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону   
60. 2) статтю 37 доповнити новою частиною такого змісту:   -41- Бурлаков П.М.
Виключити.  
Відхилено Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  2) статтю 37 доповнити частиною другою такого змісту:  
    -42- Присяжнюк М.В.
Виключити.  
Немає висновку    
    -43- Зац О.В.
Виключити.  
Немає висновку    
61. "Державна екологічна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -44- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону  "Державна екологічна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
62. 15. У Законі України "Про енергозбереження" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 30, ст.283):   -45- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідемологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено редакційна правка Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  15. Частину третю статті 23 Закону України "Про енергозбереження" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 30, ст. 283) доповнити словами "а інвестиційних програм і проектів будівництва - згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
63. 1) у статті 23 частину третю після слів "Кабінетом Міністрів України органом" доповнити словами "а інвестиційних програм і проектів будівництва - згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -46- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону   
64. 16. У Законі України "Про охорону праці" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992, N 49, ст.668):   -47- Кальченко В.М.
Комітет пропонує вилучити розділи 11-16 законопроекту, які спрямовані на обмеження участі в експертизах архітектурно-будівельних об'єктів, санітарно-епідемологічних та екологічних служб, а також органів відповідальних за пожежну безпеку, енергозбереження та охорону праці.  
Відхилено редакційна правка Не відповідає концепції законопроекту, яким встановлюється принцип організаційної єдності, що передбачає проведення експертизи однією організацією із залученням у разі необхідності відповідних експертних підрозділів  16. Частину другу статті 21 Закону України "Про охорону праці" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., N 2, ст. 10) доповнити реченням такого змісту: "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність".  
65. 1) у статті 21 частину другу доповнити новим реченням такого змісту:       
66. "Державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва здійснюється згідно із статтями 8 та 15 Закону України "Про інвестиційну діяльність";   -48- Порошенко П.О.
Зважаючи на те, що положення Закону України "Про інвестиційну діяльність" відповідно до Конституції України є обов'язковими для виконання, потреба прийняття таких доповнень, на нашу думку, не є доцільною.  
Відхилено редакційна правка Норма спрямована на приведення законодавства у відповідність до цього проекту Закону   
67. 17. У Законі України "Про столицю України - місто-герой Київ" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, N 11, ст. 79):   -49- Довгий Т.О.
Підпункт сімнадцятий пункту першого проекту Закону виключити.  
Відхилено редакційна правка Суперечить єдиному підходу до засад проведення державної експертизи  17. Пункт 9 статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., N 11, ст. 79) виключити.  
68. 1) у статті 22 пункт дев'ятий виключити. Пункти 10-16 вважати пунктами 9-15.       
69. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
70. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2008 року.  
71. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування Закону:      2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня опублікування цього Закону:  
72. 1) відповідно до своєї компетенції забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;      1) відповідно до своєї компетенції забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;  
73. 2) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;      2) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
74. 3) забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.      3) забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.