Кількість абзаців - 140 Таблиця поправок


Про нормування у будівництві (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України
 
 
0. Закон України
 
   Проект
Закон України
 
1. .
;  
 
1. .
;  
-1- Берташ В.М.
Назву законопроекту викласти у наступній редакції:
Про будівельні норми
 
Враховано   Про будівельні норми
 
2. .
;  
 
2. .
;  
-2- Савосін Г.А.
Преамбулу проекту Закону викласти у такій редакції:
Цей Закон визначає правові та організаційні засади розроблення, погодження, затвердження, реєстрації і застосування будівельних норм.
 
Враховано   Цей Закон визначає правові та організаційні засади розроблення, погодження, затвердження, реєстрації і застосування будівельних норм.
РозділІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
3. Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
 
 
3. Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
 
   Стаття 1. Основні терміни та їх визначення
 
4. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
 
 
4. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:
 
   У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:
 
5. будівельні норми - затверджений суб’єктом нормування нормативний акт, який містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
 
5. будівельні норми - затверджений суб’єктом нормування нормативний акт, який містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
-3- Одарченко Ю.В.
Абзац 2 статті 1 викласти у такій редакції:
будівельні норми – затверджений суб'єктом нормування документ, який за статусом є нормативним актом і містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
Враховано редакційно у відповідному абзаці статті 1  базова організація з науково-технічної діяльності у будівництві – науково-дослідна або науково-технічна (проектна) організація, яка виконує у визначеному напрямі науково-технічної діяльності з будівництва функції зі здійснення робіт щодо нормування у будівництві, науково-дослідної діяльності, консультативно-методичного та інформаційного забезпечення;
будівельні норми - затверджений суб’єктом нормування нормативний акт, який містить обов’язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури;
 
6. нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження норм та правил для обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища існування людини;
 
 
6. нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження норм та правил для обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища існування людини;
 
-4- Берташ В.М.
Абзац 3 статті 1 викласти у такій редакції:
нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження будівельних норм обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища для життя та здоров’я людини;
 
Враховано у відповідному абзаці статті 1     
7. державне нормування - нормування, що проводиться на рівні держави;
 
 
7. державне нормування - нормування, що проводиться на рівні держави;
 
-5- Савосін Г.А.
Абзац 4 статті 1 виключити
 
Враховано   нормування у будівництві - діяльність з розроблення та затвердження будівельних норм для обов’язкового застосування у сфері будівництва, містобудування та архітектури з метою формування безпечного середовища для життя та здоров’я людини;
 
8. державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
 
8. державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
   державні будівельні норми - нормативний акт, затверджений центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
9. відомчі будівельні норми - нормативний акт, затверджений іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень;
 
 
9. відомчі будівельні норми - нормативний акт, затверджений іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень;
 
-6- Одарченко Ю.В.
Абзац 6 статті 1 викласти у такій редакції:
відомчі будівельні норми - нормативний акт, затверджений іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень, розроблений у разі відсутності державних будівельних норм або необхідності встановлення вимог до будівництва окремих видів споруд, що конкретизують вимоги державних будівельних норм;
 
Враховано частково   галузеві будівельні норми - нормативний акт, затверджений міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади в межах своїх повноважень, у разі відсутності державних будівельних норм або необхідності встановлення вимог до будівництва окремих видів споруд, що конкретизують вимоги державних будівельних норм;
 
    -7- Берташ В.М.
Починаючи з абзацу 6 статті 1 та далі за текстом назву «відомчі будівельні норми» замінити назвою «галузеві будівельні норми»
 
Враховано    
10. територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією;
 
 
10. територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією;
 
-8- Одарченко Ю.В.
Абзац 7 статті 1 викласти у такій редакції:
територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською або Севастопольською міською державною адміністрацією, розроблений при необхідності встановлення вимог, що конкретизують вимоги державних і відомчих будівельних норм, та чинний на відповідній території;
 
Враховано частково   територіальні будівельні норми - нормативний акт, затверджений Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською або Севастопольською міською державною адміністрацією, що конкретизує вимоги державних і галузевих будівельних норм, та чинний на відповідній території;
 
11. фонд будівельних норм - контрольні примірники будівельних норм, зберігання яких покладено суб’єктами нормування на структурний підрозділ установи (організації).
 
 
11. фонд будівельних норм - контрольні примірники будівельних норм, зберігання яких покладено суб’єктами нормування на структурний підрозділ установи (організації).
 
-9- Одарченко Ю.В.
Абзац 8 статті 1 викласти у такій редакції:
фонд будівельних норм – упорядковане зібрання контрольних примірників будівельних норм.
 
Враховано   фонд будівельних норм – упорядковане зібрання контрольних примірників будівельних норм.
 
    -10- Берташ В.М.
Доповнити статтю 1 абзацом 9 такого змісту:
базова організація з науково-технічної діяльності у будівництві – це науково-дослідна або науково-технічна (проектна) організація, яка виконує у визначеному напрямі науково-технічної діяльності у будівництві функції з забезпечення організації робіт з нормування та стандартизації у будівництві, науково-дослідної діяльності, консультативно-методичного та інформаційного забезпечення.
 
Враховано частково у відповідному абзаці статті 1   
12. Стаття 2. Сфера дії Закону
 
 
12. Стаття 2. Сфера дії Закону
 
   Стаття 2. Сфера дії Закону
 
13. Цей Закон регулює відносини, пов’язані з діяльністю з нормування у будівництві та застосуванням її результатів.
 
 
13. Цей Закон регулює відносини, пов’язані з діяльністю з нормування у будівництві та застосуванням її результатів.
 
      
14. Дія цього Закону поширюється на суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадські організації.
 
 
14. Дія цього Закону поширюється на суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадські організації.
 
-11- Савосін Г.А.
Частину 1 статті 2 викласти у такій редакції:
Дія цього Закону поширюється на суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, а також на органи державної влади та органи місцевого самоврядування
 
Враховано   Дія цього Закону поширюється на суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність і забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, а також на органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
 
15. Дія цього Закону не поширюється на діяльність у сфері стандартизації будівельних матеріалів та виробів.
 
 
15. Дія цього Закону не поширюється на діяльність у сфері стандартизації будівельних матеріалів та виробів.
 
   Дія цього Закону не поширюється на діяльність у сфері стандартизації будівельних матеріалів та виробів.
 
16. Стаття 3. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
 
 
16. Стаття 3. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
 
-12- Берташ В.М.
Доповнити законопроект новою статтею 3, такого змісту:
Стаття 3. Законодавство України у сфері нормування у будівництві
Законодавство України у сфері нормування у будівництві складається з цього Закону, Законів України «Про основи містобудування», «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
Статтю 3 перенести до розділу ІІ, і вважати її статтею 4, виклавши її у такій редакції:
Стаття 4. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
відкритість, прозорість і демократичність процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
доступність інформації про чинні будівельні норми;
відповідність будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
врахування вимог законодавства, міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм.
Далі за текстом номери статей замінити відповідними номерами.
 
Враховано   Стаття 3. Законодавство України у сфері нормування у будівництві
Законодавство України у сфері нормування у будівництві складається з цього Закону, законів України «Про основи містобудування», «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування» та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері.
 
17. Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
 
 
17. Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
 
      
18. обов’язкове дотримання будівельних норм;
 
 
18. обов’язкове дотримання будівельних норм;
 
      
19. відповідність будівельних норм законодавству;
 
 
19. відповідність будівельних норм законодавству;
 
      
20. створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
 
 
20. створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
 
      
21. відкритість та прозорість процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
 
 
21. відкритість та прозорість процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
 
      
22. доступність інформації щодо нормування у будівництві;
 
 
22. доступність інформації щодо нормування у будівництві;
 
      
23. забезпечення участі фізичних та юридичних осіб у обговоренні проектів будівельних норм;
 
 
23. забезпечення участі фізичних та юридичних осіб у обговоренні проектів будівельних норм;
 
      
24. відповідність будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
 
 
24. відповідність будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
 
      
25. врахування міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм;
 
 
25. врахування міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм;
 
      
26. участь у міжнародному співробітництві.
 
 
26. участь у міжнародному співробітництві.
 
      
27. Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НОРМУВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ
 
 
27. Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НОРМУВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ
 
   Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ НОРМУВАННЯ У БУДІВНИЦТВІ
Стаття 4. Принципи державної політики у сфері нормування у будівництві
Державна політика у сфері нормування у будівництві базується на таких принципах:
створення безпечних умов для життя та здоров’я людини;
відкритості, прозорості і демократичності процедури розроблення, погодження та затвердження будівельних норм;
доступності інформації про чинні будівельні норми;
відповідності будівельних норм сучасним досягненням науки та техніки;
врахування вимог законодавства, міжнародних норм та правил при розробленні будівельних норм.
 
28. Стаття 4. Суб’єкти нормування у будівництві
 
 
28. Стаття 4. Суб’єкти нормування у будівництві
 
   Стаття 5. Суб’єкти нормування у будівництві
 
29. Суб’єктами нормування у будівництві є:
 
 
29. Суб’єктами нормування у будівництві є:
 
   До суб’єктів нормування у будівництві належать:
 
30. центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
 
30. центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
   центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури;
 
31. інші центральні органи виконавчої влади;
 
 
31. інші центральні органи виконавчої влади;
 
   міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, до повноважень яких належать питання з нормування у будівництві;
 
32. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
 
 
32. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.
 
33. Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури
 
 
33. Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури
 
-13- Савосін Г.А.
Статтю 5 викласти такій редакції:
Стаття 5. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури у сфері нормування у будівництві
Повноваженнями центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури у сфері нормування у будівництві є:
забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
розроблення, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
погодження проектів галузевих і територіальних будівельних норм;
реєстрація державних, галузевих і територіальних будівельних норм;
забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
організація роботи з перевірки державних будівельних норм щодо врахування вимог законодавства, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації через систему базових організацій з науково-технічної діяльності у будівництві;
надання інформації з питань нормування у будівництві;
представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій Державних будівельних норм, у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет, та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, у тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
Враховано Редакційна правка  Стаття 6. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури у сфері нормування у будівництві
 
34. Повноваженнями центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури є:
 
 
34. Повноваженнями центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури є:
 
   До повноважень центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури у сфері нормування у будівництві належать:
 
35. забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
 
 
35. забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
 
   забезпечення реалізації державної політики у сфері нормування у будівництві;
 
36. організація роботи з розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
 
36. організація роботи з розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
   розроблення, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
37. затвердження інших нормативних актів з питань нормування у будівництві;
 
 
37. затвердження інших нормативних актів з питань нормування у будівництві;
 
      
38. погодження проектів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
 
38. погодження проектів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
   погодження проектів галузевих і територіальних будівельних норм;
реєстрація державних, галузевих і територіальних будівельних норм;
 
39. забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
 
 
39. забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
 
   забезпечення гармонізації державних будівельних норм з відповідними міжнародними нормативними актами;
 
40. встановлення порядку розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
 
40. встановлення порядку розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
-14- Савосін Г.А.
Абзац сьомий статті 5 виключити
 
Враховано      
41. організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
 
 
41. організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
 
   організація роботи зі створення та забезпечення функціонування центрального фонду будівельних норм;
 
42. організація роботи з перевірки відповідності будівельних норм законодавству, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації;
 
 
42. організація роботи з перевірки відповідності будівельних норм законодавству, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації;
 
-15- Берташ В.М.
Абзац 9 статті 5 викласти у такій редакції:
організація роботи з перевірки відповідності будівельних норм законодавству, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації через систему базових організацій з науково-технічної діяльності у будівництві;
 
Враховано редакційно   організація роботи з перевірки державних будівельних норм щодо врахування вимог законодавства, забезпечення їх взаємоузгодженості та актуалізації через систему базових організацій з науково-технічної діяльності у будівництві;
 
43. провадження діяльності з надання інформаційних послуг з нормування у будівництві;
 
 
43. провадження діяльності з надання інформаційних послуг з нормування у будівництві;
 
   надання інформації з питань нормування у будівництві;
 
44. представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
 
 
44. представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
 
   представлення України у відповідних міжнародних спеціалізованих організаціях з нормування у будівництві;
 
45. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій державних будівельних норм та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, в тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
 
45. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій державних будівельних норм та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, в тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
-16- Одарченко Ю.В.
У абзаці 12 статті 5 після слів «публікацій державних будівельних норм» доповнити словами такого змісту:
у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет
 
Враховано   організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій державних будівельних норм, у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет, та інформації про затверджені інші нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві, у тому числі документів міжнародних спеціалізованих організацій з нормування у будівництві, членом яких є Україна або з якими здійснюється співпраця.
 
46. Стаття 6. Повноваження інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
 
 
46. Стаття 6. Повноваження інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
 
-17- Берташ В.М.
Статтю 6 викласти у такій редакції:
Стаття 6. Повноваження міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади у сфері нормування у будівництві
До повноважень міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері нормування у будівництві, належить:
розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до відповідних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних будівельних норм:
надання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури інформації щодо розроблення проектів галузевих і територіальних будівельних норм;
створення фондів галузевих і територіальних будівельних норм;
організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій галузевих і територіальних будівельних норм, у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет, та інформації про затверджені інші свої нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
Враховано   Стаття 7. Повноваження міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади у сфері нормування у будівництві
 
47. Повноваженнями інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій є:
 
 
47. Повноваженнями інших центральних органів виконавчої влади, що займаються нормуванням у будівництві, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій є:
 
   До повноважень міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у сфері нормування у будівництві належать:
 
48. розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, у межах своєї компетенції;
 
 
48. розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, у межах своєї компетенції;
 
   розроблення, затвердження, внесення змін до відповідних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність;
 
49. подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних, відомчих і територіальних будівельних норм, а також пропозицій щодо продовження строку дії чинних будівельних норм;
 
 
49. подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних, відомчих і територіальних будівельних норм, а також пропозицій щодо продовження строку дії чинних будівельних норм;
 
-18- Одарченко Ю.В.
Абзац 3 статті 6 викласти у такій редакції:
надання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури інформації щодо розроблення державних, відомчих і територіальних будівельних норм, а також пропозицій щодо продовження строку дії чинних будівельних норм;
 
Враховано редакційно   подання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури пропозицій щодо розроблення державних будівельних норм;
надання центральному органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури інформації щодо розроблення проектів галузевих і територіальних будівельних норм;
 
50. створення фондів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
 
50. створення фондів відомчих і територіальних будівельних норм;
 
   створення фондів галузевих і територіальних будівельних норм;
 
51. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій відомчих і територіальних будівельних норм та інформації про затверджені інші власні нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
 
51. організація роботи з розповсюдження офіційних публікацій відомчих і територіальних будівельних норм та інформації про затверджені інші власні нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
-19- Одарченко Ю.В.
У абзаці 5 статті 6 після слів «територіальних будівельних норм» доповнити словами такого змісту:
у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет
 
Враховано . Редакційна правка  організація роботи з офіційного опублікування галузевих і територіальних будівельних норм, у тому числі шляхом розміщення в мережі Інтернет, та поширення інформації про затверджені нормативні акти та документи з питань нормування у будівництві.
 
52. Стаття 7. Фонди будівельних норм
 
 
52. Стаття 7. Фонди будівельних норм
 
-20- Савосін Г.А.
Статтю 7 викласти у такій редакції:
Стаття 7. Фонди будівельних норм
Центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм, що містить контрольні примірники державних, відомчих і територіальних будівельних норм.
Положення про центральний фонд будівельних норм затверджується центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади створюють фонди галузевих будівельних норм, що містять контрольні примірники відомчих будівельних норм.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київські та Севастопольські міські державні адміністрації створюють фонди територіальних будівельних норм, що містять контрольні примірники територіальних будівельних норм.
Фонди відомчих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
Організації (підприємства, установи) на які покладається функції зберігання центрального фонду будівельних норм, фондів галузевих і територіальних будівельних норм визначаються відповідними суб’єктами нормування.
 
Враховано частково   Стаття 8. Фонди будівельних норм
 
53. З метою удосконалення інформаційного забезпечення державних органів, підприємств, установ, організацій і громадян у сфері нормування у будівництві центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм.
 
 
53. З метою удосконалення інформаційного забезпечення державних органів, підприємств, установ, організацій і громадян у сфері нормування у будівництві центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм.
 
      
54. Центральний фонд будівельних норм формується з будівельних норм, що встановлюють обов’язкові вимоги у сфері нормування у будівництві, для багаторазового використання державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
 
 
54. Центральний фонд будівельних норм формується з будівельних норм, що встановлюють обов’язкові вимоги у сфері нормування у будівництві, для багаторазового використання державними органами, а також підприємствами, установами, організаціями і громадянами.
 
   Центральний орган виконавчої влади з питань будівництва та архітектури створює центральний фонд будівельних норм, що містить контрольні примірники державних, галузевих і територіальних будівельних норм.
 
55. Положення про центральний фонд будівельних норм затверджується центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
 
55. Положення про центральний фонд будівельних норм затверджується центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
   Положення про центральний фонд будівельних норм та типове положення про фонди галузевих і територіальних будівельних норм затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
56. Фонди відомчих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
 
 
56. Фонди відомчих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
 
   Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади створюють фонди галузевих будівельних норм, що містять контрольні примірники галузевих будівельних норм.
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації створюють фонди територіальних будівельних норм, що містять контрольні примірники територіальних будівельних норм.
Фонди галузевих і територіальних будівельних норм діють на підставі положень, затверджених відповідними суб’єктами нормування.
Організації (підприємства, установи), на які покладаються функції зберігання центрального фонду будівельних норм, фондів галузевих і територіальних будівельних норм, визначаються відповідними суб’єктами нормування.
 
57. Стаття 8. Джерела фінансування роботи з нормування у будівництві
 
 
57. Стаття 8. Джерела фінансування роботи з нормування у будівництві
 
   Стаття 9. Джерела фінансування робіт з нормування у будівництві
 
58. Джерелами фінансування роботи з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України та інші кошти, передбачені законодавством.
 
 
58. Джерелами фінансування роботи з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України та інші кошти, передбачені законодавством.
 
-21- Берташ В.М.
Абзац 1 статті 8 слова викласти у такій редакції:
Джерелами фінансування робіт з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інші кошти в порядку визначеному законодавством.
 
Враховано   Джерелами фінансування робіт з нормування у будівництві є кошти Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інші кошти в порядку, визначеному законодавством.
Закупівля робіт із нормування у будівництві за державні кошти здійснюється без проведення торгів (конкурсів, тендерів).
 
    -22- Одарченко Ю.В.
Статтю 8 доповнити абзацом такого змісту:
Замовлення робіт із нормування за кошти державного бюджету України здійснюється без проведення торгів (конкурсів, тендерів).
 
Враховано частково    
59. Розділ ІІІ. РОЗРОБЛЕННЯ, ПОГОДЖЕННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ ТА ВИЗНАННЯ ЇХ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ
 
 
59. Розділ ІІІ. РОЗРОБЛЕННЯ, ПОГОДЖЕННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ ТА ВИЗНАННЯ ЇХ ТАКИМИ, ЩО ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ
 
-23- Берташ В.М.
Назву розділу ІІІ виключити, розділ ІV вважати розділом ІІІ
 
Враховано      
60. Стаття 9. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність
 
 
60. Стаття 9. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність
 
-24- Берташ В.М.
Назву статті 9 викласти у такій редакції:
Стаття 9. Порядок розроблення, затвердження та реєстрації будівельних норм
 
Враховано   Стаття 10. Порядок розроблення, затвердження та реєстрації будівельних норм
 
61. Порядок розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
 
61. Порядок розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
-25- Одарченко Ю.В.
Абзац 1 статті 9 викласти у такій редакції:
Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
Враховано   Розроблення, затвердження, внесення змін до державних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
62. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до відомчих і територіальних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється відповідними суб’єктами нормування.
 
 
62. Розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до відомчих і територіальних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється відповідними суб’єктами нормування.
 
-26- Берташ В.М.
Статтю 9 доповнити абзацом 2 такого змісту:
Затверджені державні будівельні норми та зміни до них набувають чинності не раніше ніж через 90 днів з моменту їх опублікування.
В зв’язку з цим абзаци 2, 3, 4 вважати абзацами 3, 4, 5.
 
Враховано частково у відповідному абзаці статті 10  Розроблення, затвердження, внесення змін до галузевих і територіальних будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, здійснюється відповідними суб’єктами нормування.
 
    -27- Савосін Г.А.
Статтю 9 доповнити абзацами такого змісту:
Затверджені державні будівельні норми та зміни до них набувають чинності не раніше ніж через 90 днів з моменту їх опублікування.
В зв’язку з цим абзаци 2, 3, 4 вважати абзацами 3, 4, 5.
 
Враховано у відповідному абзаці статті 10   
63. Проект відомчих і територіальних будівельних норм перед затвердженням суб’єктом нормування підлягає погодженню з центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
 
63. Проект відомчих і територіальних будівельних норм перед затвердженням суб’єктом нормування підлягає погодженню з центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
-28- Савосін Г.А.
Після абзацу 4 статті 9 доповнити абзацом такого змісту:
Порядок розроблення, затвердження, внесення змін до будівельних норм, та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано Редакційна правка  Проект галузевих або територіальних будівельних норм перед затвердженням суб’єктом нормування підлягає погодженню з центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
Порядок розроблення, погодження, затвердження, внесення змін до будівельних норм та визнання їх такими, що втратили чинність, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Державні, галузеві і територіальні будівельні норми протягом одного місяця з дня їх затвердження підлягають реєстрації в центральному органі виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
 
64. Державні будівельні норми не підлягають реєстрації в Міністерстві юстиції України.
 
 
64. Державні будівельні норми не підлягають реєстрації в Міністерстві юстиції України.
 
-29- Берташ В.М.
Статтю 9 доповнити абзацами такого змісту:
Державні, відомчі і територіальні будівельні норми після їх затвердження, протягом одного місяця, підлягають реєстрації у центральному органі виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
Будівельні норми можуть містити вимоги для оцінки відповідності у сфері будівництва.
Правила підтвердження придатності будівельних виробів для застосування, на які відсутні вимоги будівельних норм, інших нормативних актів і нормативних документів, встановлює Кабінет Міністрів України.
 
Враховано частково у відповідних абзацах статті 10 та статті 11  Державні будівельні норми не підлягають реєстрації в Міністерстві юстиції України.
Затверджені державні будівельні норми, зміни до них набирають чинності не раніше ніж через 90 днів з дня їх опублікування в офіційному виданні центрального органу виконавчої влади з питань будівництва та архітектури.
Затверджені галузеві і територіальні будівельні норми, зміни до них набирають чинності після їх реєстрації центральним органом виконавчої влади з питань будівництва та архітектури, якщо інше не передбачено документом про їх затвердження.
 
    -30- Удовенко Г.Й.
Статтю 9 доповнити абзацом такого змісту:
Якщо у будівельних нормах є посилання на стандарти, то ці стандарти є обов’язковими до застосування.
 
Враховано у відповідному абзаці статті 11   
65. Стаття 10. Застосування будівельних норм
 
 
65. Стаття 10. Застосування будівельних норм
 
   Стаття 11. Застосування будівельних норм
 
66. Застосування та дотримання будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадських організацій.
 
 
66. Застосування та дотримання будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення, органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, громадських організацій.
 
-31- Савосін Г.А.
Абзац 1 статті 10 викласти у такій редакції:
Застосування та дотримання будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення.
 
Враховано   Застосування будівельних норм або їх окремих положень обов’язкове для всіх суб’єктів господарювання незалежно від форми власності, які провадять будівельну, містобудівну, архітектурну діяльність та забезпечують виготовлення продукції будівельного призначення.
Будівельні норми можуть містити вимоги щодо оцінки відповідності будівельної продукції вимогам законодавства.
Правила підтвердження придатності нових будівельних виробів для застосування, на які відсутні вимоги будівельних норм, інших нормативних актів і документів у сфері будівництва, встановлює Кабінет Міністрів України.
Якщо у будівельних нормах є посилання на стандарти, то ці стандарти є обов’язковими до застосування.
Відповідальність за недотримання вимог будівельних норм визначається законом.
 
    -32- Берташ В.М.
Статтю 10 доповнити абзацом 2, такого змісту:
Відповідальність за недотримання вимог будівельних норм визначається Законом.
 
Враховано    
67. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
 
67. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
68. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
 
68. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
-33- Берташ В.М.
Розділ ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ викласти у такій редакції:
Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1) у Законі України «Про основи містобудування» (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 52, ст. 683; 2001 р., № 16, ст. 76):
в назві розділу 3 слова «Державні стандарти» замінити словами «Будівельні норми, державні стандарти»;
в статті 16:
в назві, частинах першій і другій слова «Державні стандарти» замінити словами «Будівельні норми, державні стандарти»;
в частині другій слова «в порядку, визначеному законом» замінити словами «Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями відповідно до компетенції»;
2) у Законі України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 46, ст. 411; 2000 р., № 46, ст. 398; 2006 р., № 22, ст. 184):
в абзацах третьому і п’ятому частини першої статті 1 слова «державним стандартам» замінити словами «будівельним нормам, державним стандартам»;
в абзаці одинадцятому частини першої статті 1, частині другій та абзаці третьому частини третьої статті 2 слова «державних стандартів» замінити словами «будівельних норм, державних стандартів»;
абзац п’ятий частини третьої статті 2 після слів «які не відповідають вимогам» доповнити словами «будівельних норм».
3) частину третю статті 2 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 20, ст. 148; 2007 р., № 9, ст. 67) доповнити абзацом такого змісту:
«роботи із нормування у будівництві»;
4) в абзаці сьомому пункту 1 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 27, ст. 289; 2005 р., № 51, ст. 557) слова «державні будівельні норми і правила, а також» виключити.
3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців після набрання чинності цим Законом забезпечити відповідно до своєї компетенції прийняття нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1) у назві та абзаці першому частини першої статті 96 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) слова «державних стандартів» замінити словами «будівельних норм, державних стандартів»;
2) у статті 39 Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 3-4, ст. 27) слова «державних стандартів» замінити словами «будівельних норм, державних стандартів»;
3) у Законі України «Про основи містобудування» (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 52, ст. 683; 2001 р., № 16, ст. 76):
у назві розділу 3 слова «Державні стандарти» замінити словами «Будівельні норми, державні стандарти»;
у статті 16:
у назві, частинах першій і другій слова «Державні стандарти» замінити словами «Будівельні норми, державні стандарти»;
у частині другій слова «в порядку, визначеному законом» замінити словами «Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями відповідно до компетенції»;
4) у Законі України «Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 46, ст. 411; 2000 р., № 46, ст. 398; 2006 р., № 22, ст. 184):
в абзацах третьому та п’ятому частини першої статті 1 слова «державним стандартам» замінити словами «будівельним нормам, державним стандартам»;
в абзаці одинадцятому частини першої статті 1, частині другій та абзаці третьому частини третьої статті 2 слова «державних стандартів» замінити словами «будівельних норм, державних стандартів»;
абзац п’ятий частини третьої статті 2 після слів «які не відповідають вимогам» доповнити словами «будівельних норм»;
5) частину третю статті 2 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 20, ст. 148; 2007 р., № 9, ст. 67) доповнити абзацом такого змісту:
«роботи з нормування у будівництві»;
6) частину другу статті 23 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., N 49, ст. 517) після слів «а також установлених» доповнити словами «будівельних норм»;
7) у пункті 6 статті 11 та пункті 2 статті 19 Закону України «Про автомобільні дороги» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., N 51, ст. 556) після слів «за встановленими для них» доповнити словами «будівельними нормами»;
8) в абзаці сьомому пункту 1 статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 27, ст. 289; 2005 р., № 51, ст. 557) слова «державні будівельні норми і правила, а також» виключити.
3. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців після набрання чинності цим Законом забезпечити відповідно до своєї компетенції прийняття нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.
 
    -34- Одарченко Ю.В.
Розділ ІV доповнити абзацом другим такого змісту:
Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців після набрання чинності цим Законом :
підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;
забезпечити відповідно до своєї компетенції прийняття нормативно-правових актів, що випливають з цього Закону.
 
Враховано частково    
69. До приведення законодавства у відповідність з цим Законом нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

 
69. До приведення законодавства у відповідність з цим Законом нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

-35- Савосін Г.А.
Абзац другий розділу ІV виключити
 
Враховано