Кількість абзаців - 108 Таблиця поправок


Про особливості передачі в концесію об'єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Про особливості передачі в концесію об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності
 
-1- Шкутяк З.В.
Уточнити назву проекту на «Про особливості концесії на експлуатацію та будівництво об‘єктів теплопостачання»
 
Відхилено   Про особливості передачі в концесію об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності
 
2. Цей Закон визначає особливості регулювання відносин концесії об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, в інтересах економіки України.
 
   Цей Закон визначає особливості регулювання відносин концесії об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, в інтересах економіки України.
 
3. Розділ І. Загальні засади
 
   Розділ І. Загальні засади
 
4. Стаття 1. Сфера застосування Закону
 
   Стаття 1. Сфера застосування Закону
 
5. У рамках дії Закону України „Про концесії» цей Закон визначає особливості передачі в концесію об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності.
 
-2- Круць М.Ф.
Слова «У рамках дії Закону України „Про концесії»« замінити словами «Відповідно до Закону України «Про концесії»
 
Враховано   Цей Закон визначає особливості передачі в концесію об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, відповідно до Закону України «Про концесії».
 
    -3- Воропаєв Ю.М.
У частині першій статті 1 слова «в рамках дії Закону України «Про концесії» замінити на «відповідно до Закону України «Про концесії».
 
Враховано    
    -4- Шкутяк З.В.
У частині першій статті 1 слова «в рамках дії Закону України «Про концесії» замінити на «відповідно до Закону України «Про концесії».
 
Враховано    
6. Концесійна діяльність має на меті залучення інвестицій на модернізацію, реконструкцію, розвиток та експлуатацію діючих об’єктів теплопостачання.
 
   Концесійна діяльність має на меті залучення інвестицій на модернізацію, реконструкцію, розвиток та експлуатацію діючих об’єктів теплопостачання.
 
7. Нові форми господарювання на об'єктах теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, можуть застосовуватись тільки у формі, передбаченій цим Законом.
 
-5- Круць М.Ф.
Частину третю статті 1 виключити
 
Враховано   Концесійну діяльність здійснює концесійне підприємство – суб’єкт підприємницької діяльності - юридична особа, створений відповідно до законодавства України, який отримує об’єкт теплопостачання в концесію.
 
    -6- Шкутяк З.В.
Частину третю статті 1 вилучити
 
Враховано    
    -7- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 1 виключити.
 
Враховано    
    -8- Королевська Н.Ю.
У частині третій статті після слів «у комунальній власності,» додати слова: «і перебувають у сфері дії цього Закону,»
 
Відхилено    
8. Стаття 2. Визначення термінів
 
      
9. Для цілей цього Закону терміни вживаються в такому значенні:
 
      
10. 2.1. Теплопостачання (постачання теплової енергії) – сфера діяльності з виробництва, транспортування, постачання теплової енергії споживачам.
 
      
11. 2.2. Об'єкти у сфері теплопостачання – теплогенеруючі станції чи установки, теплові електростанції, теплоелектроцентралі, котельні, когенераційні установки, теплові мережі, які призначені для виробництва і транспортування теплової енергії.
 
-9- Шкутяк З.В.
Пункти 2.1 та 2.2 статті 2 об’єднати та викласти у такій редакції:
«2.1. Терміни «теплопостачання» та «об‘єкти у сфері теплопостачання» вживаються у значенні, визначеному Законом України «Про теплопостачання».
 
Відхилено      
    -10- Королевська Н.Ю.
Пункт 2.2. статті 2 викласти у такій редакції:
«Об’єкти у сфері теплопостачання – теплові електростанції і теплоелектроцентралі місцевого значення, теплогенеруючі станції чи установки, котельні, когенераційні установки, теплові мережі, які призначені для виробництва і транспортування теплової енергії.»
 
Відхилено    
12. 2.3. Концесія, договір концесії (концесійний договір), концесіонер, концесієдавець, претендент, концесійні платежі, концесійний конкурс розуміються у значенні, визначеним Законом України „Про концесії».
 
      
13. 2.4. Концесійне підприємство – суб'єкт підприємницької діяльності (юридична або фізична особа), який отримує об'єкт комунального майна в концесію.
 
-11- Круць М.Ф.
Слова «або фізична» вилучити
 
Враховано редакційно      
    -12- Королевська Н.Ю.
Вилучити слова « (юридична або фізична особа)»
 
Відхилено    
    -13- Шкутяк З.В.
Слова « (юридична або фізична особа)» замінити на « (вітчизняна юридична або іноземна юридична особа)»
 
Враховано редакційно    
14. 2.5. Прибуток вживається у значенні, визначеним Законом України „Про оподаткування прибутку підприємств».
 
      
15. Стаття 3. Правові засади
 
   Стаття 2. Правові засади
 
16. Відносини щодо передачі в концесію об’єктів теплопостачання регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Земельним кодексом України, законами України «Про концесії», «Про житлово-комунальні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про теплопостачання", «Про інформацію», „Про державну таємницю», «Про заходи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про ціни та ціноутворення», Кодексом законів України про працю, Генеральною угодою між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками і профоб (єднаннями, цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють цю сферу діяльності.
 
-14- Воропаєв Ю.М.
У частині першій статті 3 виключити слова «Генеральною угодою між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками і профоб’єднаннями»
 
Враховано   Відносини щодо передачі в концесію об’єктів теплопостачання регулюються Господарським, Земельним кодексами України, законами України «Про концесії», «Про житлово-комунальні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про теплопостачання", «Про ціни і ціноутворення», цим Законом та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють діяльність у цій сфері.
 
    -15- Шкутяк З.В.
Із частини першої статті 3 з переліку законів вилучити Конституцію України, Закони України «Про інформацію», «Про державну таємницю», «Про заходи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, Цивільний кодекс та КЗоТ України, а також вилучити Генеральну угоду між Кабінетом Міністрів України, Конфедерацією роботодавців України та Всеукраїнськими профспілками та профоб‘єднаннями.
 
Враховано    
17. Розділ ІІ. Передача об'єктів ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ, в концесію
 
   Розділ ІІ. Передача об'єктів ТЕПЛОПОСТАЧАННЯ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ, в концесію
 
18. Стаття 4. Основні принципи концесійної діяльності у сфері теплопостачання
 
   Стаття 3. Основні принципи концесійної діяльності у сфері теплопостачання
 
19. Діяльність концесіонера направлена на поліпшення техніко-економічних показників підприємств, якості надання послуг з теплопостачання, модернізацію систем опалення та гарячого водопостачання порівняно з показниками, що існували на момент передачі майна у концесію за рахунок вкладення інвестиційних коштів.
 
-16- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 4 виключити
 
Враховано      
20. Основними принципами концесійної діяльності у сфері комунальної теплоенергетики, крім визначених Законом України «Про концесії», є:
 
-17- Шкутяк З.В.
У частині другій статті 4 після слів «крім визначених» доповнити словами: «Законами України «Про концесії» та «Про теплопостачання»,»
 
Відхилено   Основними принципами концесійної діяльності у сфері комунальної теплоенергетики є:
 
21. забезпечення сталого та безпечного постачання теплової енергії;
 
   забезпечення сталого та безпечного постачання теплової енергії;
 
22. забезпечення балансу інтересів споживачів, територіальних громад, інвесторів та держави;
 
   забезпечення балансу інтересів споживачів, територіальних громад, інвесторів та держави;
 
23. дотримання чинних стандартів, норм і правил надання послуг з теплопостачання;
 
   дотримання чинних стандартів, норм і правил надання послуг з теплопостачання;
 
24. надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати обов'язкових податків і зборів.
 
-18- Королевська Н.Ю.
Викласти у такій редакції:
«надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати обов’язкових податків і зборів відповідно до законодавства України».
 
Враховано редакційно   надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати концесійного платежу та податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до законів України.
 
    -19- Семинога А.І.
слова «обов'язкових податків і зборів» замінити словами «податків, зборів та обов’язкових платежів»;
 
Враховано редакційно    
    -20- Шкутяк З.В.
Викласти у такій редакції:
«надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати обов’язкових податків і зборів відповідно до законодавства України».
 
Враховано редакційно    
    -21- Петросов В.А.
Викласти у такій редакції:
«надання концесіонеру на період концесійної діяльності пільг щодо сплати концесійного платежу на період дії концесійного договору та пільг щодо сплати обов’язкових податків і зборів відповідно до законодавства України.»
 
Враховано редакційно    
25. Стаття 5. Умови передачі об'єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, в концесію
 
   Стаття 4. Умови передачі об'єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, в концесію
 
26. Об'єкти теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб'єктам підприємницької діяльності за рішенням органу місцевого самоврядування, до повноважень якого входить управління комунальною власністю відповідної територіальної громади, за умови попереднього проведення громадських слухань та за погодженням органів Антимонопольного комітету України згідно законодавства.
 
-22- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 5 викласти у такій редакції»
«Об’єкти теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб’єктам підприємницької діяльності за рішенням уповноваженого органу місцевого самоврядування, із дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції.»
 
Відхилено   Об'єкти теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, можуть надаватися в концесію суб'єктам підприємницької діяльності за рішенням органу місцевого самоврядування, до повноважень якого належить управління комунальною власністю відповідної територіальної громади, за умови попереднього проведення громадських слухань та за погодженням з органами Антимонопольного комітету України згідно із законодавством.
 
27. Об'єкти теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, надаються в концесію на підставі концесійного договору. Відповідний орган місцевого самоврядування, уповноважений на укладення концесійного договору, виступає в такому договорі концесієдавцем, а суб'єкт підприємницької діяльності, який на підставі такого договору отримав у концесію об'єкт теплопостачання, – концесіонером.
 
   Об'єкти теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, передаються в концесію на підставі концесійного договору. Відповідний орган місцевого самоврядування, уповноважений на укладення концесійного договору, виступає в такому договорі концесієдавцем, а суб'єкт підприємницької діяльності, який на підставі такого договору отримав у концесію об'єкт теплопостачання, – концесіонером.
 
28. Зміна цільового призначення усіх об’єктів, які входять до складу майнового комплексу підприємства теплопостачання, заборонена.
 
   Зміна цільового призначення об’єктів, які входять до складу майнового комплексу підприємства теплопостачання, заборонена.
До складу конкурсної комісії залучаються фахівці, які безпосередньо працюють на підприємстві теплопостачання, яке надається в концесію, експерти в галузі комунальної теплоенергетики, які складають не менше 50 % від загального складу конкурсної комісії.
 
29. Стаття 6. Оцінка об'єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію
 
   Стаття 5. Оцінка об'єкта концесії
 
30. Оцінка об'єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до Порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
 
-23- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
«Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна і майнових прав та професійну оціночну діяльність.»
 
Враховано частково   Оцінка об’єкта концесії здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна та майнових прав і професійну оціночну діяльність.
 
    -24- Круць М.Ф.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
«Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна та майнових прав і професійну оціночну діяльність»
 
Враховано частково    
    -25- Шкутяк З.В.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
"Оцінка об'єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна і майнових прав та професійну оціночну діяльність".
 
Враховано частково    
    -26- Петросов В.А.
Частину першу статті 6 викласти у такій редакції:
«Оцінка об’єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються у концесію, здійснюється відповідно до законодавства про оцінку майна та майнових прав і професійну оціночну діяльність.»
 
Враховано частково    
31. Оцінка об'єкта концесії, майна та майнових прав комунальних підприємств, які надаються в концесію, передує укладенню договору концесії.
 
   Оцінка об'єкта концесії передує укладенню договору концесії.
 
32. Стаття 7. Право на участь у концесійному конкурсі та особливі вимоги до концесіонера
 
   Стаття 6. Право на участь у концесійному конкурсі та особливі вимоги до претендента
 
33. Вибір концесіонера проводиться виключно на конкурсній основі.
 
-27- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 7 викласти у такій редакції:
«Вибір концесіонерів проводиться переважно на конкурсній основі.»
 
Відхилено   Вибір концесіонера проводиться виключно на конкурсній основі.
У разі якщо на участь у конкурсі претендує лише один суб’єкт підприємницької діяльності, орган місцевого самоврядування переносить проведення конкурсу на місяць і повторно повідомляє про його проведення через центральні та місцеві засоби масової інформації.
 
    -28- Королевська Н.Ю.
Доповнити частину першу статті 7 реченням такого змісту:
«У разі, якщо на участь у конкурсі претендує лише один суб’єкт підприємництва, орган місцевого самоврядування переносить проведення конкурсу на місяць і повторно повідомляє про його проведення через центральні та місцеві засоби масової інформації.»
 
Враховано    
34. Крім визначених законодавством України вимог, претендент повинен:
 
   Крім вимог, визначених законодавством України, претендент повинен:
 
35. 1) мати високий професійний рівень та наявний позитивний досвід роботи на ринку зазначених послуг не менше п’яти років;
 
-29- Воропаєв Ю.М.
Пункт перший частини другої статті 7 викласти у такій редакції: «мати досвід роботи на ринку надання послуг у сфері теплопостачання не менше п’яти років;»
 
Відхилено   1) мати високий професійний рівень та позитивний досвід роботи на ринку зазначених послуг не менше п’яти років;
 
    -30- Королевська Н.Ю.
Доповнити пункт перший частини другої статті 7 реченням такого змісту:
«У разі відсутності такого досвіду концесіонер повинен взяти на себе зобов’язання щодо залучення на керівні посади висококваліфікованих фахівців з позитивним досвідом роботи на ринку вказаних послуг не менше десяти років у місячний термін з дня укладення концесійного договору;»
 
Відхилено    
36. 2) надати бізнес-план, розроблений згідно з вимогами регіональної програми реформування та розвитку підприємств теплопостачання;
 
-31- Воропаєв Ю.М.
Пункт другий частини другої статті 7 викласти у такій редакції: «надати бізнес-план;»
 
Відхилено   2) надати бізнес-план, розроблений згідно з вимогами регіональної програми реформування та розвитку підприємств теплопостачання;
 
    -32- Королевська Н.Ю.
Доповнити частину другу статті 7 пунктом другим такого змісту:
«2) мати ліцензію на здійснення діяльності у сфері виробництва та постачання теплової енергії, а у випадку, якщо об’єктом концесії є теплові електростанції і теплоелектроцентралі місцевого значення – також і ліцензію на виробництво електричної енергії;» з відповідною зміною нумерації наступних пунктів.
 
Відхилено    
37. 3) надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річного фінансового звіту відповідно до Закону.
 
-33- Семинога А.І.
Пункт третій статті 7 викласти у такій редакції:
«надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річних фінансових звітів за 5 років, що передують моменту укладання концесійного договору відповідно до Закону, що засвідчені аудиторськими висновками»
 
Враховано   3) надати інформацію про фінансову та інвестиційну спроможність у формі річних фінансових звітів за п’ять років, що передують моменту проведення концесійного конкурсу відповідно до цього Закону, засвідчених аудиторськими висновками.
Концесієдаваць має право встановлювати додаткові умови концесійного конкурсу.
 
    -34- Петросов В.А.
Частину другу статті 7 доповнити пунктом 4 такої редакції:
«4) мати ліцензію на здійснення діяльності у сфері виробництва та постачання теплової енергії, а у випадку, якщо об’єктом концесії є теплові електростанції і теплоелектроцентралі місцевого значення – також і ліцензію на виробництво теплової енергії.»
 
Відхилено    
38. Стаття 8. Особливі вимоги до складу конкурсної комісії
 
      
39. До складу конкурсної комісії обов’язково залучаються фахівці, які безпосередньо працюють на підприємстві теплопостачання, яке надається в концесію, експерти в галузі комунальної теплоенергетики, які повинні складати не менш як 50 % від загального складу. Заява на участь у конкурсі розглядається за поданням відповідного уповноваженого органу місцевого самоврядування, у разі делегування таких повноважень відповідною радою.
 
-35- Воропаєв Ю.М.
Статтю 8 викласти у такій редакції:
"Організація і проведення концесійного конкурсу, утворення конкурсної комісії здійснюється концесієдавцем відповідно до вимог чинного законодавства"
 
Відхилено      
40. Порядок створення конкурсної комісії та проведення концесійного конкурсу визначається Кабінетом Міністрів України.
 
      
41. З переможцем конкурсу укладається концесійний договір на підставі типового договору, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
-36- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 7 викласти у такій редакції:
«З переможцем конкурсу укладається концесійний договір. Кабінетом Міністрів України може бути затверджено типовий концесійний договір щодо передачі у концесію об'єктів теплопостачання комунальної власності».
 
Враховано у статті 9     
    -37- Воропаєв Ю.М.
Доповнити статтю 7 новою частиною п'ятою такого змісту: «Концесієдаваць має право встановлювати додаткові умови концесійного конкурсу.»
 
Враховано    
42. Стаття 9. Права та особливі обов’язки концесієдавця
 
   Стаття 7. Права та обов’язки концесієдавця
 
43. При передачі в концесію об'єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, концесієдавець зобов’язаний:
 
   При передачі в концесію об'єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, концесієдавець зобов’язаний
 
44. забезпечити передбачені чинним законодавством України повноваження власника щодо задоволення інтересів територіальної громади та працівників підприємства, яке ліквідується в процесі концесійної діяльності;
 
   здійснювати передбачені законодавством України повноваження власника щодо задоволення інтересів територіальної громади та працівників підприємства, яке ліквідується в процесі концесійної діяльності.
 
45. створити на громадських засадах орган з контролю за діяльністю концесійного підприємства з обов’язковим залученням фахівців та незалежних експертів, представників профспілок та громадських об'єднань.
 
-38- Воропаєв Ю.М.
Абзац другий частини першої статті 9 вилучити.
 
Враховано      
46. Концесієдавець, відповідно до затвердженої Програми розвитку і модернізації (далі Програма) на підставі типового договору, готує проект концесійного договору.
 
-39- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 9 викласти у такій редакції: «Концесієдавець готує проект концесійного договору, який повинен відповідати типовому договору, затвердженому Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано редакційно   Концесієдавець відповідно до затвердженої Програми розвитку і модернізації (далі - Програма) на підставі типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, готує проект концесійного договору.
 
47. Концесієдавець має право в односторонньому порядку змінити умови договору у випадках, коли діяльність концесіонера вступає в протиріччя із суспільними інтересами, вимагати їх виконання та дострокового розірвання дії договору з компенсацією концесієдавцю збитків.
 
-40- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 9 викласти у такій редакції: «Концесієдавець має право вимагати зміни умов концесійного договору, дострокового розірвання концесійного договору у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством та умовами концесійного договору. Концесієдавець має право вимагати від концесіонера відшкодування збитків у разі погіршення стану об’єкта концесії, яке сталося з вини концесіонера.»
 
Відхилено      
48. Фінансування Програми є основною умовою концесійного конкурсу.
 
-41- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 9 вилучити.
 
Відхилено      
49. Проект рішення про надання концесії на об’єкт права комунальної власності як регуляторний акт оприлюднюється для обговорення відповідно до закону і проходить процедуру громадських слухань.
 
-42- Воропаєв Ю.М.
Частину п'яту статті 9 вилучити.
 
Відхилено   Проект рішення про надання концесії на об’єкт права комунальної власності оприлюднюється для обговорення і проходить процедуру громадських слухань.
 
50. Після укладення договору концесії, невід’ємною частиною якого є кошториси, згідно Програми, концесієдавець приймає рішення про перегляд тарифів на послуги з теплопостачання. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до чинних нормативно-правових актів.
 
-43- Семинога А.І.
Частину шосту статті 9 доповнити реченням «Розроблені тарифи підлягають обов’язковій експертизі на предмет їх обґрунтованості та відповідності чинному законодавству, що оформлюється аудиторським висновком».
 
Відхилено   Після укладення договору концесії, концесієдавець згідно з Програмою приймає рішення про перегляд тарифів на послуги з теплопостачання. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до нормативно-правових актів.
 
    -44- Воропаєв Ю.М.
Частину шосту статті 9 викласти у такій редакції:
«Після укладення договору концесії концесієдавець (або інший уповноважений орган) приймає рішення про перегляд тарифів на послуги з теплопостачання з метою урахування витрат на будівництво (поліпшення, ремонт, реконструкцію, модернізацію) та експлуатацію об’єктів теплопостачання, наданих у концесію. Тарифи розраховуються і затверджуються відповідно до чинних нормативно-правових актів.»
 
Відхилено    
51. Тарифи містять у собі розмір інвестиційної складової, ураховуючи амортизаційні відрахування і відсотки за отримані кредити, розмір яких не повинен перевищувати діючі відсотки Національного Банку України.
 
   До тарифів включається інвестиційна складова, з урахуванням амортизаційних відрахувань і відсотків за отримані кредити, розмір яких не повинен перевищувати діючі відсотки Національного банку України.
 
52. Стаття 10. Особливі вимоги до діяльності концесіонера
 
   Стаття 8. Основні вимоги до діяльності концесіонера
 
53. Крім визначених законодавством України обов’язків, концесіонер зобов’язаний:
 
   Концесіонер зобов’язаний:
 
54. утримувати та експлуатувати переданий об’єкт концесії в технічному стані згідно з вимогами державних стандартів, нормативів, норм і правил утримання та експлуатації об’єктів теплопостачання;
 
   утримувати та експлуатувати переданий об’єкт концесії в належному технічному стані згідно з вимогами державних стандартів, нормативів, норм і правил утримання та експлуатації об’єктів теплопостачання;
 
55. забезпечити збереження виробничих потужностей;
 
-45- Королевська Н.Ю.
Викласти абзац другий частини першої статті 10 у такій редакції: «забезпечити збереження, а у разі потреби – нарощування виробничих потужностей, проведення їх модернізації та необхідних ремонтно-відновлювальних робіт;»
 
Враховано   забезпечувати збереження, а у разі потреби – нарощування виробничих потужностей, проведення їх модернізації та необхідних ремонтно-відновлювальних робіт;
 
56. здійснювати заходи з поліпшення показників енергозбереження устаткування, підвищення коефіцієнту корисної дії обладнання;
 
-46- Воропаєв Ю.М.
Викласти абзац третій частини першої статті 10 у такій редакції:
«забезпечити експлуатацію об’єкта концесії згідно цільового призначення, дотримання встановлених чинним законодавством вимог щодо енергозбереження;»
 
Враховано   забезпечувати експлуатацію об’єкта концесії згідно з цільовим призначенням, дотриманням встановлених законодавством вимог щодо енергозбереження;
 
57. списувати активні основні засоби об’єкта концесії, балансова вартість яких перевищує 50 тис. грн., лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань та, за наявності доцільності, гарантій заміни таких основних засобів на з поліпшеними експлуатаційними якостями;
 
-47- Воропаєв Ю.М.
Абзац четвертий частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «списувати основні фонди об’єкта концесії, балансова вартість яких перевищує 50 тис. грн., лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань;»
 
Відхилено   списувати отримані у концесію основні фонди, балансова вартість яких перевищує 50 тисяч гривень, лише за згодою власника з наданням відповідних обґрунтувань та, за наявності доцільності, гарантій заміни таких основних фондів на аналогічні з поліпшеними експлуатаційними якостями;
 
    -48- Шкутяк З.В.
В абзаці четвертому статті 10 слова «основні засоби» замінити словами «основні фонди».
 
Враховано    
58. відшкодовувати споживачам завдані з його вини збитки у порядку, встановленому законодавством України;
 
   відшкодовувати споживачам завдані з його вини збитки в порядку, встановленому законодавством України;
 
59. після закінчення строку дії концесійного договору або у разі дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії в технічному стані, який відповідає вимогам норм і правил будівництва, ремонту, утримання та експлуатації цих об’єктів, що діють на час передачі, а також надати документи, що підтверджують відсутність будь-яких боргових зобов’язань. При цьому встановлені виробничі потужності мають бути не нижчими, ніж на момент передачі в концесію.
 
-49- Воропаєв Ю.М.
Абзац шостий частини першої статті 10 викласти у такій редакції: «після закінчення строку дії концесійного договору або у разі дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії у технічному стані, не гіршому, ніж на момент його передачі у концесію, з урахуванням норм природного зносу.»
 
Відхилено   після закінчення строку дії концесійного договору або у разі його дострокового розірвання передати концесієдавцю об’єкт концесії в технічному стані, який відповідає вимогам норм і правил будівництва, ремонту, утримання та експлуатації цих об’єктів, що діють на час передачі, а також надати документи, що підтверджують відсутність боргових зобов’язань щодо об’єкта концесії. При цьому встановлені виробничі потужності концесійного підприємства мають бути не нижчими, ніж на момент передачі в концесію.
 
60. Концесіонер відповідає за ризики загибелі або випадкового пошкодження об’єкта. Концесіонер повинен за свій рахунок укласти договір страхування об’єктів теплопостачання.
 
-50- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 10 викласти у такій редакції:
«Ризик випадкової загибелі або пошкодження об’єкта концесії несе концесієдавець, якщо інше не встановлено концесійним договором. Майно, отримане концесіонером або створене відповідно до умов концесійного договору, страхується концесіонером на користь того учасника концесійного договору, який несе ризик випадкової загибелі чи пошкодження об’єкта концесії.»
 
Відхилено      
61. У кожному випадку, коли комунальна система, яка обслуговує населення чисельністю більш як 5000 осіб, концесіонер здійснює оцінку вразливості цієї системи по відношенню до терористичної атаки або інших навмисних дій, які мають на меті значне порушення здатності системи забезпечувати надійне та безпечне опалення та гаряче водопостачання.
 
-51- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 10 вилучити.
 
Відхилено   У разі, коли комунальна система обслуговує населення чисельністю більш як 5000 осіб, концесіонер здійснює оцінку вразливості цієї системи щодо терористичної атаки або інших навмисних дій, які мають на меті значне порушення здатності системи забезпечувати надійне та безпечне опалення та гаряче водопостачання.
 
62. У разі невиконання концесіонером з його вини графіка проведення робіт відповідно до Програми, до концесіонера застосовуються штрафні санкції у розмірі від 10 до 50 процентів від обсягу невиконаних робіт, залежно від терміну їх невиконання.
 
-52- Воропаєв Ю.М.
Частину четверту статті 10 викласти у такій редакції:
«Концесіонер несе відповідальність за порушення умов договору концесії у розмірах та у порядку, передбачених чинним законодавством та умовами договору.»
 
Враховано у статті 10     
63. При невиконанні протягом одного року робіт, передбачених Програмою, концесієдавець має право в односторонньому порядку розірвати концесійний договір без відшкодування концесіонеру понесених затрат.
 
-53- Воропаєв Ю.М.
Частину п’яту статті 10 викласти у такій редакції:
«У випадку порушення концесіонером з його вини умов договору концесії концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у порядку, встановленому законодавством та концесійним договором.»
 
Враховано у статті 10     
64. Стаття 11. Укладення концесійного договору
 
   Стаття 9. Укладення концесійного договору
 
65. Після визначення концесіонера у відповідності з вимогами законодавства України про концесії орган місцевого самоврядування протягом десяти робочих днів укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації у виконавчому органі відповідної ради та в Реєстрі концесійних договорів, що ведеться Фондом державного майна України.
 
-54- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 11 викласти у такій редакції:
«Після визначення переможця концесійного конкурсу (концесіонера) у відповідності з вимогами чинного законодавства України про концесії орган місцевого самоврядування протягом десяти робочих днів укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації у виконавчому органі відповідної ради в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. Про укладання такого концесійного договору орган місцевого самоврядування повідомляє Фонд державного майна України. Порядок ведення обліку концесійних договорів, укладених органами місцевого самоврядування, визначається Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано частково   Після визначення переможця концесійного конкурсу (концесіонера) орган місцевого самоврядування протягом десяти робочих днів укладає з концесіонером у письмовій формі концесійний договір, який підлягає реєстрації відповідно до вимог Закону України «Про концесії». Про укладення такого концесійного договору орган місцевого самоврядування повідомляє Фонд державного майна України.
Порядок ведення обліку концесійних договорів, укладених органами місцевого самоврядування, визначається Кабінетом Міністрів України.
З переможцем конкурсу укладається концесійний договір. Кабінет Міністрів України затверджує типовий концесійний договір щодо передачі в концесію об'єктів теплопостачання комунальної власності.
 
66. Якщо для здійснення концесійної діяльності необхідна земельна ділянка, одночасно з укладенням концесійного договору з концесіонером укладається договір оренди земельної ділянки на термін дії концесійного договору, відповідно до положень Земельного кодексу України. Договір оренди земельної ділянки додається до концесійного договору.
 
      
67. Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер наділяється правом володіння і правом користування щодо наданого йому в концесію об'єкта.
 
-55- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статі 11 викласти у такій редакції:
«Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер створює (будує) об’єкт концесії чи суттєво його поліпшує та (або) здійснює його управління (експлуатацію) з метою задоволення потреб територіальних громад та отримання прибутку. Концесіонер наділяється правом володіння і правом користування наданим йому в концесію об’єктом.»
 
Відхилено      
    -56- Королевська Н.Ю.
У другому реченні частини третьої статті 11 вилучити слова «правом володіння і».
 
Враховано    
68. Стаття 12. Обов’язкові умови концесійного договору
 
   Стаття 10. Обов’язкові умови концесійного договору
 
69. 1) Концесійний договір повинен містити, крім встановлених законодавством умов договору концесії комунального майна, також перелік майна, яке отримує концесіонер на виконання умов концесійного договору і яке повертається у власність територіальної громади після закінчення строку дії концесійного договору.
 
   Концесійний договір повинен містити істотні умови договору концесії відповідно до вимог Закону України «Про концесії», цього Закону.
 
70. 2) Обов’язковими умовами концесійного договору є:
 
   До обов’язкових умов концесійного договору належать:
 
71. обов’язок концесіонера щодо надання переважного права на працевлаштування на концесійному підприємстві 90 % працівників, звільнених у зв'язку з ліквідацією комунального підприємства, майновий комплекс якого переданий в концесію;
 
-57- Воропаєв Ю.М.
Абзац перший частини другої статті 12 виключити.
 
Відхилено   Зобов’язання щодо обов’язкового працевлаштування працівників підприємства, майно якого передається в концесію, шляхом їх переведення згідно з законодавством на концесійне підприємство та заборона протягом року проведення скорочення чисельності або штату робітників;
 
    -58- Петросов В.А.
Абзац перший частини другої статті 12 викласти у такій редакції:
«обов’язкове працевлаштування працівників підприємства, майно якого надається у концесію, шляхом їх переведення згідно діючого законодавства на концесійне підприємство та заборона протягом року проведення скорочення чисельності або штату робітників;»
 
Враховано    
72. заборона передачі концесіонером права на управління (експлуатацію) об'єкта теплопостачання третім особам;
 
   заборона передачі концесіонером права на управління (експлуатацію) об'єкта теплопостачання третім особам;
 
73. створення резервного фонду в сумі не менше 25% від експертної вартості основних фондів підприємства, що надається в концесію;
 
-59- Воропаєв Ю.М.
Абзац третій частини другої статті 12 виключити.
 
Відхилено   створення резервного фонду не менше 25 відсотків експертної вартості основних фондів, що надаються в концесію;
зобов’язання щодо фінансування Програми концесіонером;
 
74. спрямування інвестицій на розвиток послуг з теплопостачання;
 
-60- Воропаєв Ю.М.
Абзац четвертий частини другої статті 12 викласти у такій редакції:
«Спрямування інвестицій на розвиток об’єктів теплопостачання, наданих у концесії, в обсягах, визначених договором;»
 
Враховано   спрямування інвестицій на розвиток переданих в концесію об’єктів теплопостачання в обсягах, визначених договором;
 
75. вступ у дію концесійного договору – тільки після одержання ліцензії в установленому порядку;
 
-61- Королевська Н.Ю.
Абзац п’ятий частини другої статті 12 вилучити.
 
Відхилено   концесійний договір вступає в дію тільки після одержання ліцензії в установленому порядку;
 
76. відповідальність сторін, у тому числі з відшкодування матеріальних збитків, як наслідок невиконання чи неналежного виконання умов договору, встановлення штрафних санкцій за рахунок створеного резервного фонду та майна концесіонера згідно чинного законодавства;
 
   відповідальність сторін, у тому числі відшкодування матеріальних збитків, внаслідок невиконання чи неналежного виконання умов договору, встановлення штрафних санкцій за рахунок створеного резервного фонду та майна концесіонера згідно з законодавством;
 
77. при затриманні повернення концесієдавцеві об'єкта, переданого в концесію, ризик знищення або пошкодження такого об'єкту несе сторона, з вини якої сталося затримання.
 
   при затримці повернення концесієдавцеві об'єкта, переданого в концесію, ризик знищення або пошкодження такого об'єкта несе сторона, з вини якої сталася затримка.
 
78. У разі виконання бізнес-плану, складеного на підставі Програми, менш як на 80 % від запланованих обсягів робіт дія договору може бути припинена в односторонньому порядку з ініціативи концесієдавця.
 
-62- Воропаєв Ю.М.
Частину третю статті 12 викласти у такій редакції:
«Концесієдавець та концесіонер мають право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у випадках та в порядку, передбачених чинним законодавством та умовами концесійного договору.»
 
Відхилено      
79. Стаття 13. Строк дії концесійного договору
 
   Стаття 11. Строк дії концесійного договору
 
80. Концесійний договір укладається на строк до двадцяти п’яти років з правом пролонгації у разі виконання умов договору.
 
-63- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 13 викласти у такій редакції:
«Концесійний договір укладається на строк, визначений у договорі, але не більше п'ятдесяти років, з правом продовження строку договору у разі належного виконання умов договору.»
 
Відхилено   Концесійний договір укладається на строк до двадцяти п’яти років з правом продовження у разі виконання умов договору.
 
81. Концесійний договір може бути достроково розірваний з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, прямо передбачених цим Законом.
 
-64- Воропаєв Ю.М.
Частину другу статті 13 викласти у такій редакції:
«Концесійний договір може бути достроково розірвано з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, передбачених цим Законом та іншими законами України.»
 
Враховано у статті 12     
82. Стаття 14. Підстави одностороннього розірвання
концесійного договору
 
-65- Воропаєв Ю.М.
Назву статті 14 викласти у такій редакції:
«Стаття 14. Підстави розірвання концесійного договору»«
 
Враховано редакційно   Стаття 12. Підстави для дострокового розірвання концесійного договору
Концесійний договір може бути достроково розірвано з ініціативи концесієдавця та концесіонера у випадках, передбачених законом та договором.
Концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у разі:
систематичного (більше трьох разів) порушення концесіонером строків здійснення концесійних платежів;
використання концесіонером об’єкта концесії всупереч умовам договору та його цільовому призначенню;
передачі концесіонером без дозволу концесієдавця об’єкта концесії іншій особі;
створення концесіонером своєю недбалою поведінкою загрози пошкодження або втрати об’єкта концесії;
 
    -66- Воропаєв Ю.М.
Статтю 14 викласти у такій редакції:
«Концесієдавець має право вимагати дострокового розірвання концесійного договору у випадках:
Систематичне (більше трьох разів) порушення концесіонером строків здійснення концесійних платежів.
Використання концесіонером об’єкту концесії всупереч умовам договору та його цільовому призначенню.
Концесіонер без дозволу концесієдавця передав об’єкт концесії іншій особі.
Концесіонер своєю недбалою поведінкою створює загрозу пошкодження або втрати об’єкта концесії.
В інших випадках, передбачених чинним законодавством.
Концесіонер має право вимагати дострокового розірвання договору, якщо концесієдавець передав майно, якість якого не відповідає умовам договору концесії та призначенню майна, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством та умовами договору концесії.»
 
Враховано редакційно    
83. Концесійний договір може бути достроково розірваний у випадках:
 
      
84. Коли концесійна діяльність вступає у протиріччя з громадськими інтересами територіальної громади.
 
   коли концесійна діяльність вступає у протиріччя з громадськими інтересами територіальної громади;
 
85. Погіршення техніко-економічних показників підприємства порівняно з показниками, що існували на момент передачі майна в концесію.
 
   погіршення техніко-економічних показників підприємства у порівнянні з показниками, що існували на момент передачі майна в концесію;
 
86. Погіршення якості послуг та режиму надання послуг.
 
   погіршення якості послуг та режиму надання послуг;
 
87. Порушення вимог законодавства щодо охорони навколишнього середовища.
 
   порушення вимог законодавства щодо охорони навколишнього середовища;
 
88. Необґрунтоване подорожчання послуг, що надаються.
 
   необґрунтованого подорожчання послуг, що надаються;
 
89. Відсутність або часткове фінансування Програми розвитку і технічного переобладнання протягом одного року.
 
   відсутності або часткового фінансування Програми розвитку і технічного переобладнання протягом одного року;
 
90. Встановлення фактів нецільового використання інвестиційної складової та амортизаційних відрахувань.
 
   встановлення фактів нецільового використання інвестиційної складової та амортизаційних відрахувань;
в інших випадках, передбачених законом та концесійним договором.
Концесіонер має право вимагати дострокового розірвання договору якщо концесієдавець передав майно, якість якого не відповідає умовам договору концесії та призначенню майна, а також в інших випадках, передбачених законодавством та умовами договору концесії.
 
91. Стаття 15. Правовий режим майна
 
   Стаття 13. Правовий режим майна, переданого у концесію
 
92. Право комунальної власності зберігається відповідно за територіальною громадою протягом дії договору концесії на об»єкт теплопостачання. Майно, отримане у концесію, після проведення ліквідаційної процедури згідно законодавства, передається концесіонеру.
 
-67- Воропаєв Ю.М.
Частину першу статті 15 викласти у такій редакції:
"Право комунальної власності зберігається відповідно за територіальною громадою протягом дії договору концесії на об'єкт теплопостачання, переданий у концесію. Комунальне підприємство, цілісний майновий комплекс якого переданий у концесію, підлягає ліквідації згідно вимог чинного законодавства".
 
Враховано   Право комунальної власності зберігається відповідно за територіальною громадою протягом дії договору концесії на об'єкт теплопостачання, переданий в концесію. Комунальне підприємство, цілісний майновий комплекс якого переданий в концесію, підлягає ліквідації згідно з вимогами законодавства.
Відповідно до умов укладеного концесійного договору концесіонер має право користування наданим йому в концесію об'єктом.
 
93. Концесіонер має право на контрактній основі залучати до виконання робіт на наданому в концесію об'єкті третіх осіб, залишаючись відповідальним за виконання такими особами умов концесійного договору та законодавства України.
 
   Концесіонер має право на контрактній основі залучати до виконання робіт на переданому в концесію об'єкті третіх осіб, залишаючись відповідальним за виконання такими особами умов концесійного договору та законодавства України.
 
94. Прибуток, отриманий від експлуатації переданого в концесію об'єкта теплопостачання, а також продукція, отримана в результаті виконання умов концесійного договору, є власністю концесіонера.
 
   Прибуток, отриманий від експлуатації переданого в концесію об'єкта теплопостачання, а також продукція, отримана в результаті виконання умов концесійного договору, є власністю концесіонера.
 
95. Концесієдавець може надавати пільги щодо концесійних платежів згідно Порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
      
96. Відшкодування витрат, зроблених концесіонером у зв'язку з модернізацією, реконструкцією, капітальним ремонтом наданого в концесію об'єкта теплопостачання, здійснюється за рахунок отриманого прибутку або в іншому порядку, передбаченому концесійним договором.
 
   Відшкодування витрат, понесених концесіонером у зв'язку з модернізацією, реконструкцією, капітальним ремонтом переданого в концесію об'єкта теплопостачання, здійснюється за рахунок отриманого прибутку або в іншому порядку, передбаченому концесійним договором.
 
97. Стаття 16. Додержання соціально-економічних прав трудового колективу концесійного підприємства
 
   Стаття 14. Додержання соціально-економічних прав трудового колективу концесійного підприємства
 
98. Для регулювання виробничих, трудових та соціальних відносин трудового колективу з керівництвом концесійного підприємства укладається, згідно чинного законодавства, колективний договір.
 
   Для регулювання виробничих, трудових та соціальних відносин трудового колективу з керівництвом концесійного підприємства укладається колективний договір згідно з законодавством.
 
99. Рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, розроблюються та приймаються його органами управління з участю трудового колективу та уповноважених ним органів.
 
   Рішення щодо соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, розробляються та приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів.
 
100. Стаття 17. Контроль за діяльністю концесіонера
 
   Стаття 15. Контроль за діяльністю концесіонера
 
101. Контроль за діяльністю суб'єктів, які одержали у концесію об'єкти теплопостачання, за використанням ними відповідних об'єктів, за дотриманням ними вимог відповідних договорів і законодавства здійснюють у межах своєї компетенції органи місцевого самоврядування, у тому числі спеціально створені, Антимонопольний комітет України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, інші органи згідно діючого законодавства.
 
   Контроль за діяльністю суб'єктів, які одержали в концесію об'єкти теплопостачання, за використанням ними відповідних об'єктів, за дотриманням ними вимог відповідних договорів і законодавства здійснюють у межах своєї компетенції органи місцевого самоврядування, у тому числі спеціально створені, Антимонопольний комітет України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів, інші органи згідно з законодавством.
 
102. Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ ІІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
103. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
104. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
 
105. розробити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
   розробити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
106. підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом;
 
   підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом;
 
107. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.