Кількість абзаців - 83 Таблиця поправок


Про міжнародну технічну допомогу (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про міжнародну технічну допомогу
 
   Про міжнародну технічну допомогу
 
2. Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку із залученням і використанням міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, а також наданням Україною міжнародної технічної допомоги.
 
   Цей Закон регулює відносини, що виникають у зв’язку із залученням і використанням міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, а також наданням Україною міжнародної технічної допомоги.
 
3. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
4. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
 
   У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
 
5. бенефіціар міжнародної технічної допомоги (далі – бенефіціар) – орган державної влади, до компетенції якого належить проведення державної політики у відповідній галузі чи регіоні, в якому передбачається реалізація проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
-1- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Абз. 2 та 3 ст. 1 викласти в такій редакції:
«бенефіціар міжнародної технічної допомоги (далі – бенефіціар) – орган виконавчої, законодавчої або судової влади, державна установа або організація, до компетенції якої належать та інтересів якої стосуються питання реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги»;
 
Враховано   бенефіціар міжнародної технічної допомоги (далі – бенефіціар) – орган виконавчої, законодавчої або судової влади, державна установа або організація, до компетенції якої належать та інтересів якої стосуються питання реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
6. виконавець проекту (програми) міжнародної технічної допомоги (далі – виконавець) – будь-яка особа (резидент або нерезидент), яка на підставі письмової угоди, укладеної між нею та донором або уповноваженою донором особою, забезпечує реалізацію проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
-2- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
«виконавець-підрядник проекту (програми) міжнародної технічної допомоги (далі – підрядник) – будь-яка особа (резидент або нерезидент України), яка на підставі письмової угоди, укладеної між нею та виконавцем і донором, забезпечує реалізацію проекту (програми) міжнародної технічної допомоги в цілому або в частині»;
 
Враховано   виконавець-підрядник проекту (програми) міжнародної технічної допомоги (далі – підрядник) – будь-яка особа (резидент або нерезидент України), яка на підставі письмової угоди, укладеної між нею та виконавцем і донором, забезпечує реалізацію частини або в цілому проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
7. донор міжнародної технічної допомоги (далі – донор) – держава, уряд або уповноважений ним орган, муніципальний орган або міжнародна організація, що надають міжнародну технічну допомогу відповідно до міжнародних договорів України;
 
   донор міжнародної технічної допомоги (далі – донор) – держава, уряд або уповноважений ним орган, муніципальний орган або міжнародна організація, що надають міжнародну технічну допомогу відповідно до міжнародних договорів України;
 
8. міжнародна технічна допомога – ресурси, у тому числі товари та фінансові ресурси, а також об’єкти права інтелектуальної власності, роботи і послуги, які відповідно до міжнародних договорів України надаються донорами на безоплатній і безповоротній основі Україні або Україною іншим державам;
 
-3- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
В абз. 4 ст. 1 у визначенні терміну «міжнародна технічна допомога» в частині «надаються донорами на безоплатній і безповоротній основі» слово «і» замінити на сполучення «та/або».
 
Враховано   міжнародна технічна допомога – ресурси, у тому числі товари та фінансові ресурси, а також об’єкти права інтелектуальної власності, роботи і послуги, які відповідно до міжнародних договорів України надаються донорами на безоплатній та/або безповоротній основі Україні або Україною іншим державам з метою надання підтримки в соціальних і економічних перетвореннях, охороні навколишнього середовища, ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС, розвитку інфраструктури шляхом проведення досліджень, навчання, обміну фахівцями, аспірантами і студентами, передачі досвіду і технологій, надання грошових коштів, постачання устаткування та інших товарів (майна) відповідно до міжнародних договорів України;
 
    -4- Шаманов В.В.
У статті 1 визначення термінів, визначення «міжнародна технічна допомога» викласти у наступній редакції «міжнародна технічна допомога - один з видів допомоги, а саме ресурси, у тому числі товари та фінансові ресурси, а також об'єкти права інтелектуальної власності, роботи і послуги, які надаються донорами міжнародної технічної допомоги на безоплатній і безповоротній основі Україні або Україною іншим державам з метою надання підтримки в соціальних і економічних перетвореннях, охороні навколишнього середовища, ліквідації наслідків катастрофи на Чорнобильській АЕС, розвитку інфраструктури шляхом проведення досліджень, навчання, обміну фахівцями, аспірантами і студентами, передачі досвіду і технологій, грошових коштів, постачання устаткування і інших товарів (майна) відповідно до міжнародних договорів України.»
 
Враховано редакційно    
9. програма міжнародної технічної допомоги – проекти міжнародної технічної допомоги, об'єднані для досягнення спільної мети;
 
   програма міжнародної технічної допомоги – проекти міжнародної технічної допомоги, об'єднані для досягнення спільної мети;
 
10. проект міжнародної технічної допомоги – документ, яким визначаються спільні дії учасників проекту (донорів, виконавців, бенефіціарів, реципієнтів), а також ресурси, необхідні для досягнення цілей надання міжнародної технічної допомоги протягом установленого строку;
 
   проект міжнародної технічної допомоги – документ, яким визначаються спільні дії учасників проекту (донорів, виконавців, бенефіціарів, реципієнтів), а також ресурси, необхідні для досягнення цілей надання міжнародної технічної допомоги протягом установленого строку;
 
11. проектна пропозиція – документ, в якому містяться аналіз проблеми, мета, завдання, перелік видів діяльності, стисла інформація про потенційного реципієнта, очікувана вартість проекту (програми) міжнародної технічної допомоги і строк його реалізації, очікувані результати його реалізації та вплив на розвиток відповідної галузі або регіону;
 
   проектна пропозиція – документ, в якому містить аналіз проблеми, мету, завдання, перелік видів діяльності, стислу інформацію про потенційного реципієнта, очікувану вартість проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, строк його реалізації, очікувані результати та вплив на розвиток відповідної галузі або регіону;
 
12. реципієнт міжнародної технічної допомоги (далі – реципієнт) – резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо отримує міжнародну технічну допомогу відповідно до проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
   реципієнт міжнародної технічної допомоги (далі – реципієнт) – резидент (фізична або юридична особа), який безпосередньо отримує міжнародну технічну допомогу відповідно до проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
 
13. товари – будь-яке рухоме майно, в тому числі матеріали, обладнання, устаткування та транспортні засоби, призначені для реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
   товари – будь-яке рухоме майно, у тому числі матеріали, обладнання, устаткування та транспортні засоби, призначені для реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
14. Стаття 2. Види міжнародної технічної допомоги
 
-5- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Статтю 2 викласти в такій редакції:
«Стаття 2. Види міжнародної технічної допомоги
Міжнародна технічна допомога може залучатися та надаватися у вигляді:
товарів, які ввозяться або придбаваються в Україні;
робіт і послуг, у тому числі консультацій та досліджень, послуг з навчання та інших освітніх послуг;
об’єктів права інтелектуальної власності, у тому числі результатів науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;
фінансових ресурсів у національній чи іноземній валюті (у тому числі грантів (безповоротної фінансової допомоги), фінансування витрат на навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації спеціалістів, навчання студентів, обмін спеціалістами);
інших ресурсів, використання яких не заборонено законодавством України».
 
Враховано   Стаття 2. Види міжнародної технічної допомоги
 
15. Міжнародна технічна допомога може залучатися у вигляді:
 
   Міжнародна технічна допомога може залучатися та надаватися у вигляді:
 
16. товарів, які ввозяться або придбаваються в Україні;
 
   товарів, які ввозяться або придбаваються в Україні;
 
17. робіт і послуг, у тому числі консультацій та досліджень;
 
   робіт і послуг, у тому числі консультацій та досліджень, послуг з навчання та інших освітніх послуг;
 
18. об’єктів права інтелектуальної власності;
 
   об’єктів права інтелектуальної власності, у тому числі результатів науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт;
 
19. фінансових ресурсів у національній чи іноземній валюті (у тому числі грантів (безповоротної фінансової допомоги), фінансування витрат на навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації спеціалістів, навчання студентів, обмін спеціалістами);
 
   фінансових ресурсів у національній чи іноземній валюті (у тому числі грантів (безповоротної фінансової допомоги), фінансування витрат на навчання, підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації спеціалістів, навчання студентів, обмін спеціалістами);
 
20. інших ресурсів, використання яких не заборонено законодавством України.
 
   інших ресурсів, використання яких не заборонено законодавством України.
 
21. Стаття 3. Нормативно-правове регулювання у сфері міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 3. Нормативно-правове регулювання у сфері міжнародної технічної допомоги
 
22. Відносини, що виникають у процесі залучення, використання та надання міжнародної технічної допомоги, регулюються Конституцією України, цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, міжнародними договорами України.
 
   Відносини, що виникають у процесі залучення, використання та надання міжнародної технічної допомоги, регулюються Конституцією України, цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, міжнародними договорами України.
 
23. Стаття 4. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері міжнародної технічної допомоги
 
-6- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Назву статті 4 викласти в такій редакції:
«Стаття 4. Отримання Україною міжнародної технічної допомоги»
 
Враховано   Стаття 4. Отримання Україною міжнародної технічної допомоги
 
24. 1. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна (далі – уповноважений орган), координує діяльність щодо залучення та використання міжнародної технічної допомоги.
 
   1. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна (далі – уповноважений орган), координує діяльність щодо залучення та використання міжнародної технічної допомоги.
 
25. 2. Уповноважений орган:
 
   2. Уповноважений орган:
 
26. забезпечує виконання міжнародних зобов’язань України, передбачених міжнародними договорами України;
 
   забезпечує виконання міжнародних зобов’язань України, передбачених міжнародними договорами України;
 
27. координує діяльність бенефіціарів та реципієнтів, потенційних отримувачів міжнародної технічної допомоги і представників урядів держав, міжнародних організацій щодо співробітництва у сфері міжнародної технічної допомоги, її залучення в Україну та ефективного використання, а також центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо розроблення та реалізації єдиної державної політики, стратегії, пріоритетів, планів дій, стратегічних і щорічних програм у сфері міжнародної технічної допомоги відповідно до пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку України;
 
   координує діяльність бенефіціарів та реципієнтів, потенційних отримувачів міжнародної технічної допомоги і представників урядів держав, міжнародних організацій щодо співробітництва у сфері міжнародної технічної допомоги, її залучення в Україну та ефективного використання, а також центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо розроблення та реалізації єдиної державної політики, стратегії, пріоритетів, планів дій, стратегічних і щорічних програм у сфері міжнародної технічної допомоги відповідно до пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку України;
 
28. розробляє пропозиції стосовно формування і вдосконалення механізму проведення єдиної державної політики з питань співробітництва з донорами;
 
   розробляє пропозиції стосовно формування і вдосконалення механізму здійснення єдиної державної політики з питань співробітництва з донорами;
 
29. проводить експертну оцінку пропозицій та запитів щодо залучення і використання міжнародної технічної допомоги, сприяння погодженню технічних завдань її проектів (програм) відповідно до узгоджених з донорами процедур;
 
   проводить експертну оцінку пропозицій та запитів щодо залучення і використання міжнародної технічної допомоги, сприяння погодженню технічних завдань її проектів (програм) відповідно до узгоджених з донорами процедур;
 
30. готує звернення до донорів стосовно залучення та використання міжнародної технічної допомоги.
 
   готує звернення до донорів стосовно залучення та використання міжнародної технічної допомоги.
 
31. 3. Уповноважений орган готує та подає на розгляд Кабінету Міністрів України Стратегію залучення міжнародної технічної допомоги, в якій визначаються пріоритетні напрями її реалізації.
 
   3. Уповноважений орган готує та подає на розгляд Кабінету Міністрів України Стратегію залучення міжнародної технічної допомоги, в якій визначаються пріоритетні напрями її реалізації.
 
32. Стаття 5. Державна реєстрація проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 5. Державна реєстрація проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
33. 1. Проекти (програми) міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, підлягають обов'язковій державній реєстрації уповноваженим органом у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
   1. Проекти (програми) міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, підлягають обов'язковій державній реєстрації уповноваженим органом у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
34. 2. Державна реєстрація проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, є підставою для акредитації виконавців, а також надання підтвердження щодо наявності відповідних пільг, привілеїв та імунітетів, передбачених законодавством і міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
 
   2. Державна реєстрація проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, яку отримує Україна, є підставою для акредитації виконавців, а також надання підтвердження щодо наявності відповідних пільг, привілеїв та імунітетів, передбачених законодавством і міжнародними договорами України, які набрали чинності в установленому порядку.
 
35. Стаття 6. Акредитація виконавців
 
   Стаття 6. Акредитація виконавців
 
36. 1. Акредитація виконавців – юридичних осіб-нерезидентів проводиться уповноваженим органом в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
   1. Акредитацію виконавців – юридичних осіб-нерезидентів здійснює уповноважений орган у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
 
37. 2. Акредитація є підтвердженням спеціального статусу виконавця – юридичної особи-нерезидента як такого, що забезпечує реалізацію проекту (програми) міжнародної технічної допомоги і має право на пільги, привілеї та імунітети, передбачені законодавством і міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
 
   2. Акредитація є підтвердженням спеціального статусу виконавця – юридичної особи-нерезидента як такого, що забезпечує реалізацію проекту (програми) міжнародної технічної допомоги і має право на пільги, привілеї та імунітети, передбачені законодавством і міжнародними договорами України, які набрали чинності в установленому порядку.
 
38. 3. Акредитований виконавець – юридична особа-нерезидент має право на відкриття в банках України відповідних рахунків у національній та іноземній валюті, що використовуються для реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
   3. Акредитований виконавець – юридична особа-нерезидент має право на відкриття в банках України відповідних рахунків у національній та іноземній валюті, що використовуються для реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
39. 4. Акредитація виконавців – фізичних осіб-нерезидентів здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.
 
-7- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Статтю 7 викласти в такій редакції:
«Стаття 7 «Оподаткування та митне оформлення
1. Міжнародна технічна допомога, яку отримує Україна, звільняється від оподаткування в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
:
2. Товари, призначені для забезпечення реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, власником (розпорядником) яких протягом періоду реалізації цього проекту (програми) є донор, виконавець, або інша особа, переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення.
3. Митне оформлення товарів, що надходять для реципієнта, а також переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення, звільнення від оподаткування в рамках зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги здійснюється за наявності відповідного підтвердження, яке видається у порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади разом з іншими центральними органами виконавчої влади, які забезпечують здійснення державної політики у сфері оподаткування і митної справи.
4. Після закінчення проекту (програми) міжнародної технічної допомоги товари, що переміщувались через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення, можуть передаватися реципієнтам у власність із звільненням від оподаткування, виконавцям інших діючих проектів (програм) міжнародної технічної допомоги в режимі тимчасового ввезення, вивозитися за межі України або знищуватися (за умови перебування у стані, що унеможливлює чи виключає їх подальше використання) відповідно до порядку, вставленого митним законодавством України. У випадку, коли реципієнти або виконавці інших проектів (програм) міжнародної технічної допомоги відмовляються прийняти такі товари, то за погодженням з донором, вони можуть бути оформлені як гуманітарна допомога та передані отримувачам гуманітарної допомоги згідно з законодавством України про гуманітарну допомогу.
5. Особисте майно іноземних працівників виконавців ввозиться для використання такими особами чи членами їх сімей в Україну на період реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги відповідно до чинного законодавства України.
6. Товари, що ввозять (пересилаються) як міжнародна технічна допомога, підлягають першочерговому безкоштовному спрощеному декларуванню митним органам України відповідними установами та організаціями незалежно від форми власності. Інструкція про першочергове безкоштовне спрощене декларування міжнародної технічної допомоги затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, який забезпечує здійснення державної політики у сфері митної справи.
Строк перебування вантажів міжнародної технічної допомоги під митним контролем без митного оформлення встановлюється Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано   4. Акредитація виконавців – фізичних осіб-нерезидентів здійснюється у порядку, визначеному законодавством України.
 
40. Стаття 7. Оподаткування та митне оформлення
 
   Стаття 7. Оподаткування та митне оформлення
 
41. 1. Міжнародна технічна допомога, яку отримує Україна відповідно до законодавства і міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, не оподатковується.
 
   1. Міжнародна технічна допомога, яку отримує Україна, звільняється від оподаткування в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
:
 
42. 2. Іноземні працівники виконавців, що перебувають в Україні у зв'язку з реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, звільняються відповідно до законодавства і міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, від сплати податку з доходів фізичних осіб, відрахувань до соціальних фондів у межах сум, отриманих ними у зв'язку з реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
      
43. 3. Товари, призначені для забезпечення реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, власником (розпорядником) яких протягом періоду реалізації такого проекту (програми) є донор, виконавець або інша особа, переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення.
 
   2. Товари, призначені для забезпечення реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, власником (розпорядником) яких протягом періоду реалізації цього проекту (програми) є донор, виконавець або інша особа, переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення.
 
44. 4. Митне оформлення товарів, що надходять для реципієнта, а також переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення, звільнення від оподаткування у рамках зареєстрованого проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, здійснюється за наявності відповідного підтвердження, яке видається у порядку, встановленому уповноваженим органом разом зі спеціально уповноваженими центральними органами виконавчої влади з питань податкової політики і митної справи.
 
   3. Митне оформлення товарів, що надходять для реципієнта, а також переміщуються через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення, звільнення від оподаткування в рамках зареєстрованого проекту міжнародної технічної допомоги здійснює за наявності відповідного підтвердження, що видається у порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади разом з іншими центральними органами виконавчої влади, які забезпечують здійснення державної політики у сфері оподаткування і митної справи.
 
45. 5. Після закінчення періоду реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги товари, що переміщувались через митний кордон України як міжнародна технічна допомога, можуть передаватися реципієнтам у власність, виконавцям інших діючих проектів (програм) міжнародної технічної допомоги для їх реалізації із звільненням від оподаткування, а також вивозитися за межі митної території України або знищуватися (за умови перебування у стані, що унеможливлює чи виключає їх подальше використання) відповідно до законодавства України.
 
   4. Після закінчення проекту (програми) міжнародної технічної допомоги товари, що переміщувалися через митний кордон України в режимі тимчасового ввезення, можуть передаватися реципієнтам у власність із звільненням від оподаткування, виконавцям інших діючих проектів (програм) міжнародної технічної допомоги – в режимі тимчасового ввезення, вивозитися за межі України або знищуватися (за умови перебування у стані, що унеможливлює чи виключає їх подальше використання) відповідно до порядку, вставленого митним законодавством України. У разі якщо реципієнти або виконавці інших проектів (програм) міжнародної технічної допомоги відмовляються прийняти такі товари, за погодженням з донором вони можуть бути оформлені як гуманітарна допомога та передані отримувачам гуманітарної допомоги згідно із законодавством України.
 
46. 6. Особисте майно іноземних працівників виконавців ввозиться для використання такими особами чи членами їх сімей в Україну на період реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги відповідно до міжнародних договорів України.
 
   5. Особисте майно іноземних працівників – виконавців ввозиться в Україну для використання такими особами чи членами їхніх сімей на період реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги відповідно до чинного законодавства України.
6. Товари, що ввозяться (пересилаються) як міжнародна технічна допомога, підлягають першочерговому безоплатному спрощеному декларуванню митним органам України відповідними установами та організаціями незалежно від форми власності. Інструкція про першочергове безоплатне спрощене декларування міжнародної технічної допомоги затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, який забезпечує здійснення державної політики у сфері митної справи.
Граничний строк перебування вантажів міжнародної технічної допомоги під митним контролем без митного оформлення встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
47. Стаття 8. Особливості регулювання трудових відносин у процесі реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 8. Особливості регулювання трудових відносин у процесі реалізації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
48. 1. Право приймати на роботу осіб, які є громадянами України та постійно проживають на її території, виникає у виконавця, який не є резидентом, з дня його акредитації відповідно до статті 6 цього Закону. Працевлаштування громадян України здійснюється виконавцем відповідно до законодавства України.
 
   1. Виконавець-неризидент має право приймати на роботу осіб, які є громадянами України та постійно проживають на її території, з дня його акредитації відповідно до статті 6 цього Закону. Працевлаштування громадян України здійснюється виконавцем відповідно до законодавства України.
 
49. 2. Працевлаштування в Україні іноземців, найнятих виконавцем, у межах і за посадами (спеціальністю), що визначені проектами (програмами) міжнародної технічної допомоги, здійснюється без отримання дозволу на працевлаштування, якщо це передбачено законодавством чи міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
 
-8- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
В ч. 2 ст. 8 слова «Працевлаштування в Україні іноземців, найнятих виконавцем» замінити словами «Працевлаштування в Україні іноземців та інших осіб (окрім осіб, які є громадянами України та постійно проживають на її території), найнятих виконавцем».
 
Враховано   2. Працевлаштування в Україні іноземців та інших осіб (окрім осіб, які є громадянами України та постійно проживають на її території), найнятих виконавцем, у межах і за посадами (спеціальністю), що визначені проектами (програмами) міжнародної технічної допомоги, здійснюється без отримання дозволу на працевлаштування, якщо це передбачено законодавством чи міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
 
50. Стаття 9. Використання міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 9. Використання міжнародної технічної допомоги
 
51. 1. Міжнародна технічна допомога використовується тільки для цілей, визначених відповідними проектами (програмами), і не може бути відчужена (у тому числі шляхом продажу, обміну), передана у заставу або в оренду протягом періоду реалізації таких проектів (програм), якщо інше не передбачено проектами (програмами) міжнародної технічної допомоги.
 
   1. Міжнародна технічна допомога використовується винятково для цілей, визначених відповідними проектами (програмами), і не може бути відчужена (у тому числі шляхом продажу, обміну), передана у заставу або в оренду протягом періоду реалізації таких проектів (програм), якщо інше не передбачено проектами (програмами) міжнародної технічної допомоги.
 
52. 2. Реципієнт несе відповідальність відповідно до законодавства України за цільове використання міжнародної технічної допомоги, яка є у його користуванні або набута ним у власність в результаті реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, дотримання обов'язкових вимог, правил, норм та стандартів, передбачених законодавством України.
 
-9- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Доповнити законопроект новою статтею 10 наступного змісту:
«Стаття 10. Бенефіціар міжнародної технічної допомоги.
Бенефіціар міжнародної технічної допомоги:
разом з донором проводить моніторинг проекту (програми) міжнародної технічної допомоги у випадку, коли реципієнтом виступає державна установа чи організація, державне підприємство, орган державної влади або орган місцевого самоврядування;
здійснює нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги реципієнтом протягом терміну реалізації проекту (програми) у випадку, коли реципієнтом виступає державна установа чи організація, державне підприємство, орган державної влади або орган місцевого самоврядування.»
У зв’язку з цим нумерація наступних статей змінюється на одиницю.
 
Враховано , статті 10 – 13 вважати відповідно статтями 11 - 14  2. Реципієнт несе відповідальність відповідно до законодавства України за цільове використання міжнародної технічної допомоги, яка надана тому у користування або набута ним у власність в результаті реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, а також за дотримання обов'язкових вимог, правил, норм і стандартів, передбачених законодавством України.
Стаття 10. Повноваження бенефіціара міжнародної технічної допомоги
У разі якщо реципієнтом виступає державна установа чи організація, державне підприємство, орган державної влади або орган місцевого самоврядування бенефіціар міжнародної технічної допомоги здійснює:
спільно з донором – моніторинг проекту (програми) міжнародної технічної допомоги;
нагляд за цільовим використанням міжнародної технічної допомоги реципієнтом протягом терміну реалізації проекту (програми).
 
53. Стаття 10. Державний нагляд за реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 11. Державний нагляд за реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги
 
54. 1. Державний нагляд за реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, а також оцінка їх відповідності Стратегії залучення міжнародної технічної допомоги проводиться уповноваженим органом.
 
   1. Державний нагляд за реалізацією проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, оцінку їх відповідності Стратегії залучення міжнародної технічної допомоги здійснює уповноважений орган.
 
55. 2. У разі порушення виконавцями, реципієнтами або бенефіціарами законодавства і міжнародних договорів України, нецільового використання міжнародної технічної допомоги уповноважений орган зобов'язаний порушити перед донорами питання щодо зупинення реалізації відповідного проекту (програми) до усунення виконавцями, реципієнтами або бенефіціарами виявлених порушень, а в разі неусунення зазначених порушень – щодо її припинення.
 
-10- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
У ч. 2 ст. 10 слова «реципієнтами або бенефіціарами» замінити словами «або реципієнтами».
 
Враховано   2. У разі порушення виконавцями або реципієнтами законодавства і міжнародних договорів України, нецільового використання міжнародної технічної допомоги уповноважений орган зобов'язаний порушити перед донорами питання щодо зупинення реалізації відповідного проекту (програми) до усунення виконавцями, реципієнтами або бенефіціарами виявлених порушень, а в разі неусунення зазначених порушень – щодо його припинення.
 
56. Стаття 11. Надання Україною міжнародної технічної допомоги
 
   Стаття 12. Надання Україною міжнародної технічної допомоги
 
57. 1. Україна може надавати міжнародну технічну допомогу іншим державам відповідно до укладених міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
 
   1. Україна може надавати міжнародну технічну допомогу іншим державам відповідно до укладених міжнародних договорів України, які набрали чинності в установленому порядку.
Істотними умовами договору про надання міжнародної технічної допомоги є:
предмет, вид та обсяг допомоги;
мета, для досягнення якої надаються кошти, ресурси або послуги;
права і обов'язки донора та реципієнта;
строк надання допомоги;
порядок координації надання міжнародної технічної допомоги;
календарний графік здійснення заходів з реалізації проекту міжнародної технічної допомоги;
порядок використання переданого обладнання або його придбання;
порядок звітності перед донором, кошторис витрат на реалізацію проекту;
відповідальність реципієнта за нецільове використання допомоги;
інші умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
 
58. 2. Порядок надання міжнародної технічної допомоги Україною іншим державам визначається Кабінетом Міністрів України.
 
-11- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Ч. 3 та 4 ст. 11 викласти в такій редакції:
«3. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади реалізує державну політику у сфері міжнародної технічної допомоги, яку надає Україна, через спеціальний урядовий орган державного управління (далі – уповноважений орган).
Уповноважений орган:
координує діяльність, пов’язану з наданням міжнародної технічної допомоги;
узагальнює практику застосування законодавства України з відповідних питань і розробляє пропозиції щодо його вдосконалення;
забезпечує формування державної політики у сфері надання міжнародної технічної допомоги;
готує та подає в установленому порядку пропозиції стосовно укладення міжнародних договорів України про надання міжнародної технічної допомоги та бере участь у підготовці їх проектів;
вживає заходів до розвитку співробітництва з міжнародними організаціями, відповідними установами та громадськими організаціями іноземних держав.
«4. Уповноважений орган розробляє та подає на затвердження Кабінету Міністрів України Програму надання Україною міжнародної технічної допомоги іноземним державам.»
 
Враховано   2. Порядок надання міжнародної технічної допомоги Україною іншим державам визначається Кабінетом Міністрів України.
 
59. 3. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міжнародної технічної допомоги, яку надає Україна:
 
   3. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади реалізує державну політику у сфері міжнародної технічної допомоги, яку надає Україна, через спеціальний урядовий орган державного управління (далі – уповноважений орган).
Уповноважений орган:
 
60. координує діяльність, пов’язану з наданням міжнародної технічної допомоги;
 
   координує діяльність, пов’язану з наданням міжнародної технічної допомоги;
 
61. узагальнює практику застосування законодавства України з відповідних питань і розробляє пропозиції щодо його вдосконалення;
 
   узагальнює практику застосування законодавства України з відповідних питань і розробляє пропозиції щодо його вдосконалення;
 
62. забезпечує формування державної політики у сфері надання міжнародної технічної допомоги;
 
   забезпечує формування державної політики у сфері надання міжнародної технічної допомоги;
 
63. готує та подає в установленому порядку пропозиції стосовно укладення міжнародних договорів України про надання міжнародної технічної допомоги та бере участь у підготовці їх проектів;
 
   готує та подає в установленому порядку пропозиції стосовно укладення Україною міжнародних договорів про надання міжнародної технічної допомоги та бере участь у підготовці їх проектів;
 
64. вживає заходів до розвитку співробітництва з міжнародними організаціями, відповідними установами та громадськими організаціями іноземних держав.
 
-12- Шаманов В.В.
Частину 3 абзац 5 статті 11 після слів «про надання міжнародної технічної допомоги» доповнити наступним текстом: «визнати істотними умовами договору про надання міжнародної технічної допомоги такі:
предмет (вид та обсяг допомоги);
мета, для досягнення якої надаються кошти, ресурси та послуги;
права й обов'язки донора та реципієнта;
строк надання допомоги ;
порядок координації надання міжнародної технічної допомоги;
-календарний графік здійснення заходів для реалізації проекту міжнародної
технічної допомоги;
порядок використання переданого обладнання або його придбання;
порядок звітності перед донором; кошторис витрат на реалізацію проекту;
відповідальність реципієнта за нецільове використання допомоги;
інші умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.» і
далі за текстом.
 
Враховано у частині першій  вживає заходів до розвитку співробітництва з міжнародними організаціями, відповідними установами та громадськими організаціями іноземних держав.
Уповноважений орган розробляє та подає на затвердження Кабінету Міністрів України Програму надання Україною міжнародної технічної допомоги іноземним державам
Стаття 13. Відповідальність учасників відносин з надання міжнародної технічної допомоги
1. Учасники відносин щодо міжнародної технічної допомоги, які її одержують або на яких законодавством покладено обов'язок виконання проекту (програми) і моніторингу в разі невиконання або неналежного виконання обов'язків несуть цивільно-правову відповідальність відповідно до міжнародного договору України, який набрав чинності в установленому порядку.
2. Учасник договірних зобов'язань, який їх порушив, несе відповідальність за збитки, завдані іншій стороні, за наявності його вини, якщо інше не встановлено договором або законом.
3. Донор має право розірвати договір про надання міжнародної технічної допомоги у разі її нецільового використання реципієнтом.
4. У разі порушення договору донором реципієнт має право частково або в повному обсязі відмовитися від виконання договірних зобов'язань.
5. Сторона, яка порушила договірне зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що це порушення сталося випадково або внаслідок дії обставин непереборної сили.
 
    -13- Шаманов В.В.
Текст законопроекту доповнити статтею "Відповідальність учасників відносин з надання міжнародної технічної допомоги" такого змісту:
"1. Учасники відносин щодо міжнародної технічної допомоги, які її одержують та на яких законодавством покладено обов'язок виконання і моніторингу в разі невиконання або неналежного виконання обов'язків несуть цивільно-правову відповідальність.
2. Учасник договірних зобов'язань, який порушив свій обов'язок, несе відповідальність
за збитки, завдані іншій стороні за наявності його вини, якщо інше не встановлено договором або законом.
3. Донор має право розірвати договір про надання міжнародної технічної допомоги у разі її нецільового використання реципієнтом.
4. У разі порушення договору донором реципієнт має право частково або в повному обсязі відмовитися від виконання договірного зобов'язання.
5. Сторона, яка порушила договірне зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що це порушення сталося випадково або внаслідок непереборної сили."
 
Враховано    
65. Стаття 12. Гарантії у разі зміни законодавства України
 
   Стаття 14. Гарантії у разі зміни законодавства України
 
66. У разі зміни протягом періоду реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги законодавства України, яке впливає на умови реалізації зазначеного проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, на письмову вимогу донора застосовується законодавство, що діяло на момент державної реєстрації відповідного проекту (програми), якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України.
 
-14- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
В ст. 5, 6, 12 проекту слова «згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України» замінити словами «які набрали чинності в установленому порядку».
 
Враховано   У разі внесення протягом періоду реалізації проекту (програми) міжнародної технічної допомоги змін до законодавства України, які впливають на умови реалізації зазначеного проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, на письмову вимогу донора застосовуються законодавчі норми, що діяли на момент державної реєстрації відповідного проекту (програми), якщо інше не передбачено міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку.
 
67. Стаття 13. Прикінцеві положення
 
   Стаття 15. Прикінцеві положення
 
68. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
69. 2. Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
 
-15- Каракай Ю.В.
Плотніков О.В.
Частину другу Прикінцевих положень доповнити новим абзацом такого змісту:
«Для цілей застосування положень цього Закону міжнародні договори України, які набрали чинності в установленому порядку до набрання чинності Конституції України, вважатимуться обов’язковими договорами України.»
 
Враховано   2. Закони України та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону.
Для цілей застосування положень цього Закону міжнародні договори України, які набрали чинності в установленому порядку до набуття чинності Конституцією України, вважатимуться обов’язковими договорами України.
 
70. 3. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   3. Внести зміни до таких законів України:
 
71. 1) доповнити статтю 19 Закону України «Про Єдиний митний тариф» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992, №19, ст.259; із змінами, внесеними згідно з Декретами Кабінету Міністрів України від 11.01.1993 №4-93, ВВР, 1993, №12, ст.107; від 23.04.1993 №36-93, ВВР, 1993, №24, ст.270; Законами України від 10.07.1996 №303/96-ВР, ВВР, 1996, №41, ст.192; від 03.04.1997 №170/97-ВР, ВВР, 1997, №20, ст.144; від 22.12.1998 №334-ХІV, ВВР, 1999, №7, ст.48; від 15.01.1999 №403-ХІV, ВВР, 1999, №15, ст.83; від 18.03.1999 №515-ХІV, ВВР, 1999, №18, ст.140; від 03.06.1999 №720-ХІV, ВВР, 1999, №31, ст.253; від 03.06.1999 №722-ХІV, ВВР, 1999, №32, ст.264; від 15.07.1999 №971-ХІV, ВВР, 1999, №38, ст.352; від 15.07.1999 №973-ХІV, ВВР, 1999, №39, ст.356; від 18.11.1999 №1242-ХІV, ВВР, 2000, №3, ст.20; від 03.12.1999 №1278-ХІV, ВВР, 2000, №2, ст.16; від 22.02.2000 №1480-ІІІ, ВВР, 2000, №13, ст.109; від 16.03.2000 №1562-ІІІ, ВВР, 2000, №21, ст.163; від 23.03.2000 №1606-ІІІ, ВВР, 2000, №25, ст.197; від 23.03.2000 №1608-ІІІ, ВВР, 2000, №26, ст.209; від 11.05.2000 №1715-ІІІ, ВВР, 2000, №32, ст.260; від 01.06.2000 №1749-ІІІ, ВВР, 2000, №35, ст.283; від 08.06.2000 №1807-ІІІ, ВВР, 2000, №38, ст.318; від 21.09.2000 №1991-ІІІ, ВВР, 2000, №48, ст.406; від 21.12.2000 №2199-ІІІ, ВВР, 2001, №7, ст.36; від 11.01.2001 №2211-ІІІ, ВВР, 2001, №11, ст.46; від 22.03.2001 №2323-ІІІ, ВВР, 2001, №20, ст.1996; від 05.04.2001 №2355-ІІІ, ВВР, 2001, №23, ст.114; від 17.05.2001 №2410-ІІІ, ВВР, 2001, №30, ст.143; від 12.07.2001 №2660-ІІІ, ВВР, 2001, №50, ст.261; від 04.10.2001 №2744-ІІІ, ВВР, 2002, №5, ст. 31; від 04.10.2001 №2751-ІІІ, ВВР, 2002, №5, ст. 34; від 13.12.2001 №2888-ІІІ, ВВР, 2002, №11, ст.81; від 07.03.2002 №3111-ІІІ, ВВР, 2002, №33, ст.236; від 07.03.2002 №3118-ІІІ, ВВР, 2002, №33, ст.238; від 04.07.2002 №40-ІV, ВВР, 2002, №36, ст.266; від 04.07.2002 №43-ІV, ВВР, 2002, №35, ст.259; від 24.12.2002 №347-ІV, ВВР, 2003, №6, ст. 50; від 16.01.2003 №440-ІV, ВВР, 2003, №14, ст.1999; від 06.03.2003 №601-ІV, ВВР, 2003, №24, ст.162; від 15.05.2003 №745-ІV, ВВР, 2003, №29, ст.235; від 20.11.2003 №1300-ІV, ВВР, 2004, №14, ст.195; від 27.11.2003 №1344-ІV, ВВР, 2004, №17-18, ст.250; від 04.03.2004 №1595-ІV, ВВР, 2004, №25, ст.346; від 18.03.2004 №1637-ІV, ВВР, 2004, №29, ст.368; від 15.06.2004 №1766-ІV, ВВР, 2005, №3, ст.77; від 23.12.2004 №2285-ІV, ВВР, 2005, №7-8, ст.162; від 25.03.2005 №2505-ІV, ВВР, 2005, №17, №18-19, ст.267; від 07.07.2005 №2775-ІV, ВВР, 2005, №46-47, ст.468; від 15.12.2005 №3200-ІV, ВВР, 2006, №14, ст.116; від 22.12.2005 №3269-ІV, ВВР, 2006, №15, ст.130; від 12.01.2006 №3333-ІV; від 17.01.2006 №3351-ІV) новим пунктом «ч» такого змісту:
 
   1) частину першу статті 19 Закону України «Про Єдиний митний тариф» (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., №19, ст.259 з наступними змінами) доповнити пунктом «ч» такого змісту:
 
72. «ч) товари та інші предмети, що ввозяться на митну територію України для забезпечення відповідно до міжнародних договорів України реалізації зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
   «ч) товари та інші предмети, що ввозяться на митну територію України для забезпечення відповідно до міжнародних договорів України реалізації зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
 
73. У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів та інших предметів платник податку зобов’язаний сплатити ввізне мито в порядку і розмірах, установлених законом»;
 
   У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів та інших предметів платник податку зобов’язаний сплатити ввізне мито в порядку і розмірі, встановлених законом»;
 
74. 2) доповнити статтю 5 Закону України «Про податок на додану вартість» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1997, №21, ст.156; із змінами, внесеними згідно із Законами від 27.06.1997 №403/97-ВР, ВВР, 1997, №37, ст.239; від 16.07.1997 №460/97-ВР, ВВР, 1997, №38, ст.250; від 19.09.1997 №535/97-ВР, ВВР, 1997, №47, ст.294; від 26.09.1997 №550/97-ВР, ВВР, 1997, №51, ст.305; від 15.10.1997 №573/97-ВР, ВВР, 1997, №51, ст.307; від 19.11.1997 №644/97-ВР, ВВР, 1998, №10, ст. 37; від 05.12.1997 №698/97-ВР, ВВР, 1998, №14, ст. 55; від 23.12.1997 №770/97-ВР, ВВР, 1998, №17, ст. 83; від 30.12.1997 №794/97-ВР, ВВР, 1998, №18, ст. 95; від 30.12.1997 №799/97-ВР, ВВР, 1998, №20, ст.100; від 15.01.1998 №25/98-ВР, ВВР, 1998, №25, ст.147; від 04.03.1998 №169/98-ВР, ВВР, 1998, №33, ст.224; від 24.03.1998 №208/98-ВР, ВВР, 1998, №36-37, ст.244; від 06.10.1998 №163-ХІV, ВВР, 1998, №48, ст.292; від 20.11.1998 №277-ХІV, ВВР, 1998, №52, ст.328; від 01.12.1998 №285-ХІV, ВВР, 1999, №2-3, ст.21; від 11.12.1998 №309-ХІV, ВВР, 1999, №4, ст. 33; від 24.12.1998 №362-ХІV, ВВР, 1999, №7, ст. 53; від 25.12.1998 №368-ХІV, ВВР, 1999, №7, ст.54; від 15.01.1999 №403-ХІV, ВВР, 1999, №15, ст.83; від 18.02.1999 №442-ХІV, ВВР, 1999, №15, ст.88; від 18.03.1999 №515-ХІV, ВВР, 1999, №18, ст.140; від 19.03.1999 №522-ХІV, ВВР, 1999, №18, ст.142; від 06.05.1999 №624-ХІV, ВВР, 1999, №26, ст.214; від 13.05.1999 №645-ХІV, ВВР, 1999, №26, ст.216; від 02.06.1999 №714-ХІV, ВВР, 1999, №31, ст.250; від 03.06.1999 №722-ХІV, ВВР, 1999, №32, ст.264; від 07.07.1999 №854-ХІV, ВВР, 1999, №35, ст.302; від 14.07.1999 №932-ХІV, ВВР, 1999, №37, ст.334; від 14.07.1999 №942-ХІV, ВВР, 1999, №38, ст.340; від 14.07.1999 №943-ХІV, ВВР, 1999, №38, ст.341; від 15.07.1999 №946-ХІV, ВВР, 1999, №38, ст.343; від 15.07.1999 №971-ХІV, ВВР, 1999, №38, ст.352; від 15.07.1999 №973-ХІV, ВВР, 1999, №39, ст.356; від 15.07.1999 №977-ХІV, ВВР, 1999, №39, ст.357; від 20.10.1999 №1172-ХІV, ВВР, 1999, №51, ст.446; від 18.11.1999 №1242-ХІV, ВВР, 2000, №3, ст.20; від 03.12.1999 №1274-ХІV, ВВР, 2000, №2, ст.14; від 03.12.1999 №1278-ХІV, ВВР, 2000, №2, ст.16; від 14.12.1999 №1288-ХІV, ВВР, 2000, №5, ст.34; від 21.12.1999 №1330-ХІV, ВВР, 2000, №4, ст.29; від 13.01.2000 №1375-ХІV, ВВР, 2000, №10, ст.78; від 17.02.2000 №1460-ІІІ, ВВР, 2000, №13, ст.103; від 02.03.2000 №1523-ІІІ, ВВР, 2000, №20, ст.149; від 16.03.2000 №1559-ІІІ, ВВР, 2000, №22, ст.172; від 16.03.2000 №1561-ІІІ, ВВР, 2000, №23, ст.177; від 23.03.2000 №1606-ІІІ, ВВР, 2000, №25, ст.197; від 23.03.2000 №1608-ІІІ, ВВР, 2000, №26, ст.209; від 11.05.2000 №1712-ІІІ, ВВР, 2000, №32, ст.258; від 11.05.2000 №1715-ІІІ, ВВР, 2000, №32, ст.260; від 01.06.2000 №1749-ІІІ, ВВР, 2000, №35, ст.283; від 01.06.2000 №1783-ІІІ, ВВР, 2000, №36, ст.300; від 08.06.2000 №1807-ІІІ, ВВР, 2000, №38, ст.318; від 22.06.2000 №1841-ІІІ, ВВР, 2000, №46, ст.393; від 13.07.2000 №1874-ІІІ, ВВР, 2000, №40, ст.339; від 13.07.2000 №1926-ІІІ, ВВР, 2000, №43, ст.363; від 14.09.2000 №1954-ІІІ, ВВР, 2000, №43, ст.370; від 14.09.2000 №1955-ІІІ, ВВР, 2000, №43, ст.371; від 21.09.2000 №1969-ІІІ, ВВР, 2000, №45, ст.377; від 21.09.2000 №1991-ІІІ, ВВР, 2000, №48, ст.406; від 07.12.2000 №2120-ІІІ, ВВР, 2001, №2-3, ст.10; від 07.12.2000 №2133-ІІІ, ВВР, 2001, №4, ст.15; від 21.12.2000 №2181-ІІІ, ВВР, 2001, №10, ст.44; від 21.12.2000 №2199-ІІІ, ВВР, 2001, №7, ст.36; від 11.01.2001 №2211-ІІІ, ВВР, 2001, №11, ст.46; від 18.01.2001 №2233-ІІІ, ВВР, 2001, №11, ст.50; від 22.03.2001 №2323-ІІІ, ВВР, 2001, №20, ст.1996; від 05.04.2001 №2355-ІІІ, ВВР, 2001, №23, ст.114; від 17.05.2001 №2410-ІІІ, ВВР, 2001, №30, ст.143; від 11.07.2001 №2649-ІІІ, ВВР, 2001, №45, ст.238; від 12.07.2001 №2660-ІІІ, ВВР, 2001, №50, ст.261; від 04.10.2001 №2744-ІІІ, ВВР, 2002, №5, ст. 31; від 15.11.2001 №2779-ІІІ, ВВР, 2002, №9, ст. 68; від 29.11.2001 №2831-ІІІ, ВВР, 2002, №8, ст. 63; від 20.12.2001 №2899-ІІІ, ВВР, 2002, №15, ст.100; від 20.12.2001 №2905-ІІІ, ВВР, 2002, №12-13, ст.1992; від 10.01.2002 №2921-ІІІ, ВВР, 2002, №16, ст.114; від 07.02.2002 №3045-ІІІ, ВВР, 2002, №29, ст.192; від 07.03.2002 №3073-ІІІ, ВВР, 2002, №31, ст.214; від 07.03.2002 №3118-ІІІ, ВВР, 2002, №33, ст.238; від 04.07.2002 №40-ІV, ВВР, 2002, №36, ст.266; від 24.12.2002 №346-ІV, ВВР, 2003, №6, ст. 49; від 26.12.2002 №380-ІV, ВВР, 2003, №10-11, ст.86; від 16.01.2003 №440-ІV, ВВР, 2003, №14, ст.1999; від 16.01.2003 №469-ІV, ВВР, 2003, №14, ст.103; від 06.03.2003 №601-ІV, ВВР, 2003, №24, ст.162; від 22.05.2003 №856-ІV, ВВР, 2003, №36, ст.280; від 22.05.2003 №857-ІV, ВВР, 2003, №36, ст.281; від 09.07.2003 №1028-ІV, ВВР, 2004, №5, ст. 23; від 02.10.2003 №1218-ІV, ВВР, 2004, №10, ст.105; від 23.10.2003 №1240-ІV, ВВР, 2004, №10, ст.110; від 20.11.2003 №1300-ІV, ВВР, 2004, №14, ст.195; від 27.11.2003 №1344-ІV, ВВР, 2004, №17-18, ст.250; від 28.11.2003 №1352-ІV, ВВР, 2004, №15, ст.219; від 04.03.2004 №1595-ІV, ВВР, 2004, №25, ст.346; від 11.05.2004 №1701-ІV, ВВР, 2004, №35, ст.412; від 11.05.2004 №1702-ІV, ВВР, 2004, №32, ст.393; від 15.06.2004 №1766-ІV, ВВР, 2005, №3, ст.77; від 15.06.2004 №1779-ІV, ВВР, 2004, №37, ст.457; від 15.06.2004 №1782-ІV, ВВР, 2004, №37, ст.460; від 17.06.2004 №1801-ІV, ВВР, 2004, №43-44, ст.493; від 24.06.2004 №1878-ІV, ВВР, 2004, №49, ст.528; від 29.06.2004 №1924-ІV, ВВР, 2004, №51, ст.549; від 01.07.2004 №1965-ІV, ВВР, 2005, №1, ст.4; від 18.11.2004 №2188-ІV, ВВР, 2005, №5, ст.110; від 16.12.2004 №2264-ІV, ВВР, 2005, №5, ст.122; від 23.12.2004 №2285-ІV, ВВР, 2005, №7-8, ст.162; від 23.12.2004 №2287-ІV, ВВР, 2005, №6, ст.137; від 15.03.2005 №2470-ІV, ВВР, 2005, №14, ст.242; від 25.03.2005 №2505-ІV, ВВР, 2005, №17, №18-19, ст.267; від 03.06.2005 №2642-ІV, ВВР, 2005, №27, ст.363; від 23.06.2005 №2711-ІV, ВВР, 2005, №33, ст.430; від 07.07.2005 №2771-ІV, ВВР, 2005, №34, ст.441; від 07.07.2005 №2772-ІV, ВВР, 2005, №34, ст.442; від 06.10.2005 №2960-ІV, ВВР, 2006, №2-3, ст.35; від 18.10.2005 №2987-ІV, ВВР, 2006, №2-3, ст.38; від 12.01.2006 №3333-ІV; від 19.01.2006 №3370-ІV) пунктом 5.18 такого змісту:
 
   2) статтю 5 Закону України «Про податок на додану вартість» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., №21, ст.156 з наступними змінами) доповнити пунктом 5.19 такого змісту:
 
75. «5.18. Звільняються від оподаткування операції, які здійснюються відповідно до міжнародних договорів України та зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, з:
 
   «5.19. Звільняються від оподаткування операції, які здійснюються відповідно до міжнародних договорів України та зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, з:
 
76. імпорту товарів, призначених для забезпечення реалізації зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги;
 
   імпорту товарів, призначених для забезпечення реалізації зареєстрованих в установленому порядку проектів (програм) міжнародної технічної допомоги;
 
77. поставки товарів (робіт, послуг) виконавцю проекту (програми) міжнародної технічної допомоги за кошти міжнародної технічної допомоги та/або реципієнту міжнародної технічної допомоги, який отримав право розпоряджатися коштами міжнародної технічної допомоги в порядку, передбаченому міжнародними договорами України.
 
   поставки товарів (робіт, послуг) виконавцю проекту (програми) міжнародної технічної допомоги за кошти міжнародної технічної допомоги та/або реципієнту міжнародної технічної допомоги, який отримав право розпоряджатися коштами міжнародної технічної допомоги в порядку, передбаченому міжнародними договорами України.
 
78. У разі порушення вимог щодо цільового використання товарів (робіт, послуг) платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, на суму податку на додану вартість, що повинна бути сплачена на момент імпорту товарів, поставки товарів (робіт, послуг) або нарахована на загальних підставах, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до закону».
 
   У разі порушення вимог щодо цільового використання товарів (робіт, послуг) платник податку зобов’язаний збільшити податкові зобов’язання за результатами податкового періоду, на який припадає таке порушення, на суму податку на додану вартість, що повинна бути сплачена на момент імпорту товарів, поставки товарів (робіт, послуг) або нарахована на загальних підставах, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до закону».
 
79. 4. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк після опублікування цього Закону:
 
   4. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк після опублікування цього Закону:
 
80. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
81. забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
 
   забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
 
82. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

   забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.