Кількість абзаців - 6 Таблиця поправок


Про внесення змін до статті 14 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
З А К О Н У К Р А Ї Н И
„ Про внесення змін до статті 14 Закону України „ Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»
 
   Проект
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про внесення зміни до статті 14 Закону України „ Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»
 
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
2. І. Внести до Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 21, ст.252; ВВР, 2006, N 2-3, ст.35; ВВР, 1996, N 52, ст.301) такі зміни:
 
   І. Статтю 14 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 21, ст. 252; Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 52, ст.301; 2006 р., N 2-3, ст.35) після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
3. .
;  
-1- Семинога А.І.
В частині 1 законопроекту слова «та підприємств інших форм власності» виключити, а текст після слів «50 відсотків під середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік» доповнити словами «та фонд оплати праці таких інвалідів становить не менше 25% витрат на оплату праці підприємств за рік».
 
Враховано частково .     
4. .
;  
-2- Сушкевич В.М.
Абзац другий статті 14 законопроекту замінити абзацами другим і третім у такій редакції:
„Продукція підприємств і організацій громадських організацій інвалідів включається до державного замовлення в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
Продукція, безпосередньо виготовлена підприємствами інших форм власності, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить протягом попереднього звітного періоду не менше 50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, і за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менше 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці, що відносяться до складу валових витрат виробництва, також включається до державного замовлення. Безпосереднім вважається виготовлення продукції, унаслідок якого сума витрат, понесених на переробку (обробку, інші види перетворення) сировини, комплектуючих, складових частин, інших покупних товарів, які використовуються у виготовленні такої продукції, становить не менше 8 відсотків продажної ціни такої виготовленої продукції».
 
Враховано .  „Продукція, безпосередньо виготовлена підприємствами інших форм власності, де кількість інвалідів, для яких це місце роботи є основним, становить не менше 50 відсотків середньооблікової кількості штатних працівників за попередній рік, за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів протягом звітного періоду становить не менше 25 відсотків суми фактичних витрат на оплату праці, також включається до державного замовлення в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Безпосереднім вважається виготовлення продукції, унаслідок якого сума витрат на переробку (обробку та інші види перетворення) сировини, комплектуючих, складових частин, інших покупних товарів, які використовуються для виготовлення такої продукції, становить не менше 8 відсотків продажної ціни такої продукції».
У зв’язку з цим частини третю і четверту вважати відповідно частинами четвертою і п’ятою.
 
    -3- Додаткового обґрунтування (з точки зору можливості практичної реалізації зазначеної норми) потребує запропонований відсоток працюючих інвалідів на підприємствах інших форм власності, продукція яких включається до державного замовлення. Крім того, з метою запобігання можливим зловживанням доцільно встановити додаткові умови запровадження запропонованої норми. Зокрема, можна застосувати підхід, передбачений Законом України «Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування», в якому, крім визначення питомої ваги кількості інвалідів у загальній чисельності працюючих, додатковою умовою надання пільги є вимога, щоб фонд оплати праці таких інвалідів становив не менше 25 відсотків суми витрат на оплату праці.
 
Враховано .   
    -4- Червонописький С.В.
Підтримуючи законопроект, фракція Соціалістичної партії разом з тим вважає за доцільне висловити застереження з метою запобігання можливим зловживанням з боку «спритних ділків».
 
Враховано .   
5. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

-5- Розділ ІІ Прикінцеві положення викласти в такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з часу набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідності із цим Законом».
 
Враховано .  ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.