Кількість абзаців - 92 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім'ї (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення законодавства України щодо протидії насильству в сім'ї)   -1- Круць М.Ф.
Пропоную назву законопроекту викласти у такій редакції: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім‘ї».
 
Враховано   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення законодавства стосовно протидії насильству в сім‘ї
 
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР (ВВР) 1984, додаток до N 51, ст.1122) такі зміни:
 
   1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) :
 
5. 1.Ч. 1 статті 24 (Види адміністративних стягнень) доповнити п. 8 такого змісту:
 
-2- Круць М.Ф.
Відповідно до правил законодавчої техніки:
- назви статей після їх нумерації пропоную виключити;
- слова «частина» і «пункт» писати не скорочуючи у відповідних відмінках;
- слова «у наступній редакції» замінити словами «у такій редакції».
Крім того, частину першу статті 24 необхідно доповнити пунктом 6-1 у редакції, запропонованій авторами законопроекту.
 
Враховано   1) частину першу статті 24 доповнити пунктом 6-1 такого змісту:
 
6. «зобов’язання проходження курсу лікування від алкоголізму».
 
-3- Шевчук С.В.
Статті 1, 2, 3 розділу І проекту виключити
 
Відхилено   «6-1) зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії»;
 
7. 2.Ч. 1 статті 25 (Основні і додаткові адміністративні стягнення) після слів «конфіскація предметів» доповнити словами:
 
-4- Круць М.Ф.
Пункт другий законопроекту викласти у такій редакції: « у частині першій статті 25 слова «та конфіскація предметів» замінити словами «конфіскація предметів та зобов‘язання проходження курсу лікування від алкоголізму та наркоманії»;
 
Враховано   2) у частині першій статті 25 слова «та конфіскація предметів» замінити словами «конфіскація предметів і зобов‘язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії»;
 
8. «зобов’язання проходження курсу лікування від алкоголізму»
 
      
9. 3.Доповнити статтею 32-1 у наступній редакції:
 
-5- Круць М.Ф.
У зв‘язку із змінами у статті 1 розділу І проекту, абзац перший статті 3 розділу І проекту викласти у такій редакції: «3. Доповнити кодекс статтею 31-1 такого змісту»
 
Враховано   3) доповнити статтею 31-1 такого змісту:
 
10. «Стаття 32-1. Зобов’язання проходження курсу лікування від алкоголізму
 
   «Стаття 31-1. Зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії
 
11. Зобов’язання проходження курсу лікування від алкоголізму є видом адміністративного стягнення, яке полягає в примусовому направленні особи, яка зловживає спиртними напоями до спеціалізованих медичних установ для проходження курсу лікування від алкоголізму. Зобов’язання проходження лікування від алкоголізму як захід адміністративного стягнення виноситься в письмовій формі».
 
-6- Малишев В.С.
Статтю 31-1 викласти в такій редакції:.
«Зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії встановлюється за окремі види адміністративних правопорушень і полягає в направленні особи, яка зловживає спиртними напоями або наркотичними засобами чи психотропними речовинами, до спеціалізованих закладів охорони здоров‘я для проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії.
Зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії призначається районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею) на підставі медичного висновку».
 
Враховано   Зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії встановлюється за окремі види адміністративних правопорушень і полягає в направленні особи, яка зловживає спиртними напоями або наркотичними засобами чи психотропними речовинами, до спеціалізованого закладу охорони здоров‘я, діяльність якого пов‘язана з наданням психіатричної допомоги, для проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії.
Зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії призначається районним, районним у місті, міським чи міськрайонним судом (суддею) на підставі медичного висновку»;
 
12. 4.Статтю 173-2 (Вчинення насильства в сім’ї або невиконання захисного припису) викласти у такій редакції:
 
   4) статтю 173-2 викласти в такій редакції:
 
13. «Стаття 173-2. Вчинення насильства в сім’ї, невиконання захисного припису або непроходження корекційної програми
 
   «Стаття 173-2. Вчинення насильства в сім’ї, невиконання захисного припису або непроходження корекційної програми
 
14. Вчинення насильства в сім'ї, тобто умисне вчинення будь-яких дій фізичного, психологічного чи економічного характеру (погрози, образи чи переслідування, позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна або коштів, на які потерпілий має передбачене законом право, тощо), внаслідок чого могла бути чи була завдана шкода фізичному або психічному здоров'ю потерпілого, а так само невиконання захисного припису особою, стосовно якої він винесений, непроходження корекційної програми, особою, яка вчинила насильство в сім’ї, -
 
   Вчинення насильства в сім'ї, тобто умисне вчинення будь-яких дій фізичного, психологічного чи економічного характеру (застосування фізичного насильства, що не завдало фізичного болю і не спричинило тілесних ушкоджень, погрози, образи чи переслідування, позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна або коштів, на які потерпілий має передбачене законом право, тощо), внаслідок чого могла бути чи була завдана шкода фізичному або психічному здоров'ю потерпілого, а так само невиконання захисного припису особою, стосовно якої він винесений, непроходження корекційної програми особою, яка вчинила насильство в сім’ї, -
 
15. тягнуть за собою виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, а в разі якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника, застосування цих заходів буде визнано недостатнім, - адміністративний арешт на строк до трьох діб.
 
   тягнуть за собою накладення штрафу від трьох до п‘яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, а в разі якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника, застосування цих заходів буде визнано недостатнім, - адміністративний арешт на строк до п‘яти діб.
 
16. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, а так само, якщо ці дії вчинені в стані алкогольного сп’яніння, -
 
   Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, а так само вчинені у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння, -
 
17. тягнуть за собою виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку із зобов’язанням проходження курсу лікування від алкоголізму, а в разі якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника, застосування цих заходів буде визнано недостатнім, та в разі непроходження курсу лікування від алкоголізму, - адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб».
 
-7- Прокопчук Ю.В.
Пропоную санкцію частини другої статті 173-2 викласти у такій редакції: «тягнуть за собою виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку або зобов‘язання проходження курсу лікування від алкоголізму, а в разі якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника, застосування цих заходів буде визнано недостатнім, - адміністративний арешт на строк до п‘ятнадцяти діб».
 
Враховано   тягнуть за собою накладення штрафу від п‘яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк від одного до двох місяців з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку або зобов‘язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії, а в разі якщо за обставинами справи, з урахуванням особи порушника, застосування цих заходів буде визнано недостатнім, - адміністративний арешт на строк до п‘ятнадцяти діб»;
 
18. 5.Статтю 262 (Органи (посадові особи), правомочні здійснювати адміністративне затримання) після слів «при вчиненні дрібного хуліганства», доповнити словами:
«вчинені насильства в сім’ї або невиконанні захисного припису».
 
-8- Круць М.Ф.
Статтю 5 викласти в такій редакції:
«5. Пункт 1 частини другої статті 262 після слів «при вчиненні дрібного хуліганства» доповнити словами «вчиненні насильства в сім‘ї, невиконанні захисного припису або непроходження корекційної програми».
 
Враховано   5) пункт 1 частини другої статті 262 після слів «при вчиненні дрібного хуліганства» доповнити словами «вчиненні насильства в сім‘ї»;
 
19. 6.Статтю 263 (Строки адміністративного затримання) в абзаці четвертому після слів «осіб, які вчинили дрібне хуліганство», доповнити словами:
«насильство в сім’ї або невиконання захисного припису».
 
-9- Круць М.Ф.
Статтю 6 розділу І законопроекту пропоную викласти у такій редакції: «6. Абзац четвертий статті 263 після слів «осіб, які вчинили дрібне хуліганство» доповнити словами «насильство в сім‘ї»,
 
Враховано   6) частину четверту статті 263 після слів «Осіб, які вчинили дрібне хуліганство» доповнити словами «насильство в сім‘ї»;
7) частину другу статті 277 після цифр «173-1» доповнити цифрами «173-2»;
8) розділ V доповнити главою 31-1 такого змісту:
«Глава 31-1
Провадження по виконанню постанови про зобов‘язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії
Стаття 325-1. Виконання постанови про зобов‘язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії
Постанова районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду (судді) про застосування зобов‘язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії надсилається посадовим особам відповідних підрозділів органів внутрішніх справ.
Лікування від алкоголізму чи наркоманії здійснюється у спеціалізованому закладі охорони здоров‘я, діяльність якого пов‘язана з наданням психіатричної допомоги.
Стаття 325-2. Обчислення строку проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії
Строк проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії встановлюється комісією лікарів-психіатрів (наркологів), та не може перевищувати шести місяців.
Особа, на яку судом покладено зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії має оглядатися комісією лікарів-психіатрів (наркологів) не рідше одного разу на місяць з метою встановлення наявності підстав для продовження чи припинення такого лікування.
Продовження лікування від алкоголізму чи наркоманії в примусовому порядку понад шість місяців або припинення такого лікування здійснюється судом за заявою лікаря-психіатра (нарколога), який надає особі психіатричну допомогу, до якої додається висновок комісії лікарів-психіатрів (наркологів), що обґрунтовує необхідність продовження або припинення такого лікування».
 
    -10- Круць М.Ф.
Необхідно внести зміни і в частину другу статті 277, а саме після цифр «173-1» доповнити цифрами «173-2».
 
Враховано    
    -11- Мойсик В.Р.
У зв‘язку із запровадженням нового виду адміністративного стягнення необхідно доповнити КУпАП новою главою 31-1 «Провадження по виконанню постанови про зобов‘язання проходження курсу лікування від алкоголізму та наркоманії» виклавши її в такій редакції:
Стаття 325-1. Виконання постанови про зобов‘язання проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії
Постанова районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду (судді) про застосування зобов‘язання проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії надсилається посадовим особам відповідних підрозділів органів внутрішніх справ.
Лікування від алкоголізму чи наркоманії відбувається у спеціалізованому закладі охорони здоров‘я, діяльність якого пов‘язана з наданням психіатричної допомоги.
Стаття 325-2. Обчислення строку проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії.
Строк проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії встановлюється комісією лікарів-психіатрів (наркологів), але не може перевищувати шести місяців.
Особа, на яку судом покладено зобов’язання пройти курс лікування від алкоголізму чи наркоманії має оглядатися комісією лікарів-психіатрів (наркологів) не рідше одного разу на місяць з метою встановлення наявності підстав для продовження чи припинення такого лікування.
Продовження лікування від алкоголізму чи наркоманії в примусовому порядку понад шість місяців або припинення такого лікування здійснюється судом за заявою лікаря-психіатра (нарколога), який надає особі психіатричну допомогу, до якої додається висновок комісії лікарів-психіатрів (наркологів), що обґрунтовує необхідність продовження або припинення застосування такого лікування».
 
Враховано    
20. ІІ. Внести до Закону України «Про попередження насильства в сім’ї» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002, N 10, ст.70)такі зміни:
 
   2. У Законі України «Про попередження насильства в сім’ї» (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., N 10, ст. 70; 2007 р., № 15, ст. 194):
 
21. 1.Статтю 1 (Визначення термінів) доповнити такими термінами:
 
-12- Круць М.Ф.
Малишев В.С.
Пропонуємо статті 1 і 2 розділу ІІ законопроекту об‘єднати та викласти у такій редакції:
«1. У статті 1:
абзац одинадцятий виключити;
після абзацу десятого доповнити абзацами такого змісту:
«корекційна робота з особою, яка вчинила насильство в сім’ї - це робота з особою, яка вчинила насильство в сім’ї, з метою зміни поведінки та формування ненасильницької моделі поведінки;
корекційна програма - це програма спрямована на формування цінностей та ненасильницької моделі поведінки в сім’ї особи, яка вчинила насильство в сім’ї;
притулок для жертв насильства в сім’ї-це соціально-адаптаційна установа, призначенадля тимчасового перебування осіб, які зазнали насильства в сім’ї».
 
Враховано частково в статтях 1, 5 та 9-1  у статті 1:
після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
«члени сім‘ї – особи, які перебувають у шлюбі; проживають однією сім'єю, але не перебувають у шлюбі між собою; їхні діти; особи, які перебувають під опікою чи піклуванням; є родичами прямої або непрямої ліній споріднення за умови спільного проживання».
У зв‘язку з цим абзаци сьомий – одинадцятий вважати відповідно абзацами восьмим – дванадцятим;
абзац дванадцятий виключити і доповнити абзацами тринадцятим та чотирнадцятим такого змісту:
 
22. «Корекційна робота з особою, яка вчинила насильство в сім’ї - це робота з особою, яка вчинила насильство в сім’ї, з метою зміни поведінки та формування ненасильницької моделі поведінки»
 
   «корекційна програма – програма, спрямована на формування гуманістичних цінностей та ненасильницької моделі поведінки в сім’ї особи, яка вчинила насильство в сім’ї;
 
23. «Корекційна програма - це програма спрямована на формування цінностей та ненасильницької моделі поведінки в сім’ї особи, яка вчинила насильство в сім’ї»
 
      
24. «Притулок для жертв насильства в сім’ї - це соціально-адаптаційна установа, призначена для тимчасового перебування осіб, які зазнали насильства в сім’ї»
 
-13- Боднар-Петровська О.Б.
пропоную у статті 1 Закону:
після абзацу дванадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
« порядок та методичні рекомендації з підготовки та проведення корекційної роботи та складання корекційної програми затверджуються органом виконавчої влади у цій сфері, який визначається Кабінетом Міністрів України»;
абзац тринадцятий відповідно вважати абзацом чотирнадцятим та викласти його у такій редакції:
«притулок для жінок, які стали жертвами насильства в сім‘ї – це соціально адаптаційна установа, призначена для надання допомоги жінкам в подоланні наслідків вчиненого щодо них насильства в сім‘ї, створення безпечного середовища для відновлення фізичного, психологічного здоров‘я».
 
Враховано частково в статті 5 та в статті 9-1  агресор насильства в сім’ї – особа, яка вчиняє насильницькі дії стосовно членів своєї сім’ї « ;
 
    -14- Прокопчук Ю.В.
Статтю 1 Закону України доповнити таким терміном:
«Агресор насильства в сім’ї – особа, яка вчинює насильницькі дії по відношенню до членів своєї сім’ї «.
 
Враховано    
25. 2.Виключити зі статті 1 (Визначення термінів) наступне поняття:
 
      
26. «віктимна поведінка щодо насильства в сім’ї»
 
-15- Круць М.Ф.
Доповнити Закон статтями 1-1 та 2-2 такого змісту:
«Стаття 1-1. Суб‘єкти насильства в сім‘ї
1. Суб’єктами насильства в сім’ї є агресор та жертва, громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, які проживають на території України.
2. В якості суб’єктів насильства в сім’ї можуть виступати:
1) за умови спільного проживання – особи, які знаходяться у відносинах шлюбу, розлучені, проживають однією сім'єю жінки та чоловіка без реєстрації шлюбу, знаходяться у відносинах опіки та піклування, є родичами по прямій або боковій лініях;
2) за умови окремого проживання – особи які знаходяться у шлюбі, їх діти, включаючи прийомних дітей, інші особи, які знаходяться на утримання.
Стаття 2-2. Сфера дії Закону
1. Положення цього Закону застосовуються однаково до громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства, які проживають на території України.
2. Дія чинного Закону розповсюджуються також на сім’ї, що проживають однією сім'єю жінки та чоловіка без реєстрації шлюбу органами громадянського стану, а також особи, які продовжують спільно проживати після розлучення».
 
Враховано частково у статті 1     
27. 3.П. 4 ч.1 статті 3 (Органи та установи, на які покладається здійснення заходів щодо попередження насильства в сім’ї) викласти у наступній редакції:
 
-16- Круць М.Ф.
У зв‘язку із необхідністю внесення змін і до пункту 2 частини першої статті 3 Закону, пропоную статтю 3 розділу ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
«3. У частині першій статті 3:
пункти 2 та 4 викласти у такій редакції:
«2) відповідні підрозділи органів внутрішніх справ»;»4) спеціалізовані установи для осіб, які вчинили насильство в сім‘ї, та жертв такого насильства:
кризові центри для членів сімей, в яких вчинено насильство в сім’ї, або існує реальна загроза його вчинення (далі - кризові центри);
центри медіко-соціальної реабілітації жертв насильства в сім‘ї;
соціальне житло (соціальні гуртожитки) для постраждалих від насильства в сім‘ї, типове положення про які затверджується Кабінетом Міністрів України».
доповнити пунктами 5-9 у такій редакції:
«5) служби у справах дітей, державні соціальні служби у справах сім‘ї, дітей та молоді;
6) органи освіти;
7) органи охорони здоров‘я;
8) органи прокуратури;
9) суди».
 
Враховано частково , оскільки при доповненні статті пунктами 4-9, у редакції автора, необхідно розписати повноваження кожного з цих органів чи установ.  2) пункти 2 та 4 частини першої статті 3 викласти в такій редакції:
«2) відповідні підрозділи органів внутрішніх справ»;
 
28. «4) спеціалізовані установи для жертв насильства в сім’ї:
 
   «4) спеціалізовані установи для осіб, які вчинили насильство в сім‘ї, та жертв такого насильства:
 
29. кризові центри допомоги сім’ям, в яких скоєно насильство в сім’ї або існує реальна загроза його вчинення (далі - (кризові центри);
 
   кризові центри для членів сімей, в яких вчинено насильство в сім’ї або існує реальна загроза його вчинення (далі - кризові центри);
 
30. центри медико-соціальної реабілітації жертв насильства в сім’ї;
 
   центри медико-соціальної реабілітації жертв насильства в сім‘ї;
 
31. притулки для жертв насильства в сім’ї».
 
   притулки для жертв насильства в сім’ї»;
 
32. 4.Статтю 4 (Підстави для вжиття заходів з попередження насильства в сім’ї) доповнити ч. 3 у наступній редакції:
 
-17- Круць М.Ф.
Немає необхідності доповнювати новою частиною статтю 4, оскільки викладене в ній передбачено в абзацах першому та другому частини першої статті 4.
 
Враховано      
33. «Повідомлення про факти насильства в сім’ї можуть надсилатися як жертвами насильства, особами до яких існує ризик вчинення насильства, членами таких сімей, так і іншими особами, які мають інформацію про факти скоєння насильства в сім’ї, або ризик його скоєння».
 
      
34. Відповідно п. 3 та 4 статті 4 вважати пунктами 4 та 5.
 
      
35. 5.П. 3 Ч.1 Статті 5 (Повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї) викласти у наступній редакції:
 
-18- Круць М.Ф.
Малишев В.С.
Пропоную статті 5 та 6 розділу ІІ законопроекту об‘єднати та викласти в такій редакції:»6. У статті 5:
абзац третій викласти у такій редакції: «координує діяльність органів внутрішніх справ, органів опіки та піклування у питаннях попередження насильства в сім‘ї»;
абзац четвертий викласти у такій редакції: «визначає потребу регіонів у створенні спеціалізованих установ для жертв насильства в сім'ї та організовує роботу по їх створенню»;
після абзацу п‘ятого доповнити абзацами шостим, сьомим та восьмим такого змісту:
«здійснює організацію корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
здійснює контроль за організацією та проведенням відповідними структурними підрозділами обов’язкової корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї»;
здійснює контроль за виконанням захисних приписів»;
абзаци шостий – дев‘ятий вважати відповідно абзацами дев‘ятим – дванадцятим;
після абзацу дванадцятого доповнити абзацами тринадцятим та чотирнадцятим такого змісту:
«організовує і проводить просвітницьку та роз'яснювальну роботу серед загальної громадськості про проблему насильства в сім’ї, заходи і послуги, які існують щодо протидії насильству в сім’ї;
здійснює наукове-методичне забезпечення структурних підрозділів та кризових центрів моделями щодо проведення корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї»;
абзаци дванадцятий – чотирнадцятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим – шістнадцятим;
після абзацу шістнадцятого доповнити абзацом такого змісту:
направляє осіб, які вчинили насильство в сім’ї, до відповідних структурних підрозділів або кризових центрів для проходження корекційних програм».
 
Враховано частково   3) у статті 5:
 
36. «визначає потребу регіонів у створенні спеціалізованих установ для жертв насильства в сім'ї та організовує роботу по їх створенню»
 
   абзаци третій та четвертий викласти в такій редакції:
«координує діяльність відповідних підрозділів органів внутрішніх справ, органів опіки і піклування у питаннях попередження насильства в сім‘ї;
визначає потребу регіонів у створенні спеціалізованих установ для жертв насильства в сім'ї та організовує роботу з їх створення»;
 
37. 6.Ч. 1 статті 5 (Повноваження спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї) доповнити реченнями такого змісту:
 
   після абзацу п‘ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
38. «організовує і проводить просвітницьку та роз'яснювальну роботу серед загальної громадськості, групи ризику про проблему насильства в сім’ї, права, які порушуються при вчиненні насильства в сім’ї, заходи і послуги, які існують в державі щодо протидії насильству в сім’ї;
 
   «розробляє і затверджує методичні рекомендації щодо проходження корекційної програми та організовує забезпечення кризових центрів такими методичними рекомендаціями».
 
39. здійснює наукове-методичне забезпечення структурних підрозділів та кризових центрів моделями щодо проведення корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
   У зв‘язку з цим абзаци шостий – дванадцятий вважати відповідно абзацами сьомим – тринадцятим;
після абзацу десятого доповнити двома новими абзацами такого змісту:
 
40. здійснює організацію корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
   «організовує і проводить просвітницьку та роз'яснювальну роботу серед громадськості про проблему насильства в сім’ї та заходи, які існують з попередження насильства в сім’ї;
 
41. здійснює контроль за організацією та проведенням відповідними структурними підрозділами обов’язкової корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
   організовує проходження корекційної програми особами, які вчинили насильство в сім‘ї».
У зв‘язку з цим абзаци одинадцятий – тринадцятий вважати відповідно абзацами тринадцятим – п‘ятнадцятим;
 
42. направляє осіб, які вчинили насильство в сім’ї, до відповідних структурних підрозділів або кризових центрів для проходження корекційних програм»
 
      
43. 7. Доповнити статтею 5-1 такого змісту:
 
-19- Круць М.Ф.
Цю статтю необхідно виключити, оскільки повноваження структурного підрозділу записуються у положенні про такий підрозділ, що затверджується відповідним органом виконавчої влади
 
Враховано      
44. «Стаття 5-1 Повноваження структурного підрозділу спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї щодо проведення корекційної роботи з особами, які скоїли насильство в сім’ї
 
      
45. Структурний підрозділ спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї:
 
      
46. розробляє план проведення корекційної роботи з особою, яка вчинила насильство в сім’ї;
 
      
47. здійснює прийом осіб, які вчинили насильство в сім'ї;
 
      
48. організують проведення корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
      
49. повідомляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
 
      
50. вивчають і узагальнюють причини та умови конкретних проявів насильства в сім'ї;
 
      
51. надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
 
      
52. взаємодіють із засобами масової інформації, громадськими організаціями у проведенні просвітницької та виховної роботи з питань попередження насильства в сім'ї».
 
      
53. 8.Ч.1 статті 6 доповнити реченням такого змісту:
 
-20- Круць М.Ф.
Малишев В.С.
У зв‘язку із внесенням змін до пункту 2 частини першої статті 3 Закону, необхідно викласти у новій редакції назву та частину першу статті 6 Закону, а тому пропонуємо статті 8 та 9 розділу ІІ законопроекту об‘єднати та викласти у такій редакції:
«8. Назву статті 6 та частину першу викласти у такій редакції::
« Стаття 6. Повноваження відповідних підрозділів органів внутрішніх справ щодо попередження насильства в сім‘ї
1. В органах внутрішніх справ заходи щодо попередження насильства в сім‘ї здійснюють служба дільничних інспекторів міліції та кримінальна міліція у справах дітей, які:
виявляють причини і умови, що сприяють проявам насильства в сім'ї, вживають у межах своїх повноважень заходи щодо їх усунення;
беруть на профілактичний облік осіб, схильних до вчинення насильства в сім'ї, та проводять виховно-попереджувальну роботу з ними;
відвідують сім'ї, члени яких перебувають на профілактичному обліку, за місцем їх проживання і проводять з ними профілактичну роботу;
виносять офіційні попередження членам сім'ї про неприпустимість вчинення насильства в сім'ї;
приймають та розглядають у межах своїх повноважень, визначених законом, заяви і повідомлення про насильство в сім'ї або про реальну загрозу його вчинення;
вживають відповідних заходів щодо припинення насильства в сім'ї, а також дій членів сім'ї, що направлені на виконання реальної загрози вчинення насильства в сім'ї;
повідомляють членів сім'ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
направляють жертв насильства в сім'ї до спеціалізованих установ для жертв насильства в сім'ї;
направляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, до відповідних структурних підрозділів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї або до кризових центрів для проходження корекційних програм;
контролюють виконання вимог захисних приписів;
взаємодіють із спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї, з органами опіки і піклування та спеціалізованими установами для жертв насильства в сім'ї у питаннях попередження насильства в сім'ї;
надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
здійснюють інші повноваження щодо попередження насильства в сім'ї, передбачені законом».
 
Враховано частково   4) назву та частину першу статті 6 викласти в такій редакції:
«Стаття 6. Повноваження відповідних підрозділів органів внутрішніх справ щодо попередження насильства в сім‘ї
1. В органах внутрішніх справ заходи щодо попередження насильства в сім‘ї здійснюють служба дільничних інспекторів міліції та кримінальна міліція у справах дітей, які:
 
54. «направляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, до відповідних структурних підрозділів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї або до кризових центрів для проходження корекційних програм»
 
   виявляють причини і умови, що сприяють проявам насильства в сім'ї, вживають у межах своїх повноважень заходів щодо їх усунення;
беруть на профілактичний облік осіб, схильних до вчинення насильства в сім'ї, та проводять виховно-попереджувальну роботу з ними;
відвідують сім'ї, члени яких перебувають на профілактичному обліку, за місцем їх проживання і проводять з ними профілактичну роботу;
виносять офіційні попередження членам сім'ї про неприпустимість вчинення насильства в сім'ї;
приймають та розглядають у межах своїх повноважень, визначених законом, заяви і повідомлення про насильство в сім'ї або про реальну загрозу його вчинення;
вживають відповідних заходів щодо припинення насильства в сім'ї, а також дій членів сім'ї, що направлені на виконання реальної загрози вчинення насильства в сім'ї;
повідомляють членів сім'ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
направляють жертв насильства в сім'ї до спеціалізованих установ для осіб, які вчинили насильство в сім’ї, та жертв такого насильства;
виносять захисні приписи у випадках, передбачених цим Законом;
контролюють виконання вимог захисних приписів;
направляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, до кризових центрів для проходження корекційної програми чи до спеціалізованого закладу охорони здоров‘я, діяльність якого пов’язана з наданням психіатричної допомоги (за рішенням суду) для проходження курсу лікування від алкоголізму чи наркоманії;
взаємодіють із спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї, з органами опіки і піклування та спеціалізованими установами для осіб, які вчинили насильство в сім’ї та жертв такого насильства у питаннях попередження насильства в сім'ї;
надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
здійснюють інші повноваження щодо попередження насильства в сім'ї, передбачені законом»;
 
55. 9.З ч. 1 п. 4 статті 6 (Повноваження служби дільничних інспекторів міліції та кримінальної міліції у справах неповнолітніх щодо попередження насильства в сім'ї) після слів «вчинення насильства в сім’ї» виключити наступні слова:
 
      
56. «та про неприпустимість віктимної поведінки»
 
      
57. 10.Статтю 7 (Повноваження органів опіки і піклування щодо попередження насильства в сім’ї) доповнити реченням такого змісту:
 
   5) абзац третій статті 7 після слова «які» доповнити словами «вчинили насильство в сім‘ї або»;
 
58. «представляють в суді інтереси неповнолітніх, які скоїли насильство в сім’ї».
 
      
59. 11.Ч. 3 статті 8 (Кризові центри) викласти у наступній редакції:
 
-21- Боднар-Петровська О.Б.
Пропоную частину третю статті 8 викласти у такій редакції:»3. Працівники кризових центрів:
здійснюють прийом членів сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
здійснюють прийом осіб, які вчинили насильство в сім’ї;
організують надання необхідної психологічної, педагогічної, медичної, юридичної допомоги членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
надають допомогу у догляді за дітьми особам, які постраждали від насильства в сім’ї;
надають допомогу по влаштуванню на професійні курси особам, які постраждали від насильства в сім’ї;
надають пропозиції по працевлаштуванню особам, які постраждали від насильства в сім’ї;
розробляють програми та організують проведення корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
надають психологічну та педагогічну допомогу особам, які вчинили насильство в сім’ї;
відповідно до можливостей надають притулок для тимчасового перебування членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
повідомляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, членів сім'ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
повідомляють службу дільничних інспекторів міліції чи кримінальну міліцію у справах неповнолітніх про виявлені факти реальної загрози застосування насильства у сім'ї або про факти вчинення такого насильства;
вивчають і узагальнюють причини та умови конкретних проявів насильства в сім'ї;
надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
забезпечують збереження конфіденційної інформації щодо осіб, які звернулись до кризового центру про допомогу;
взаємодіють із засобами масової інформації, громадськими організаціями у проведенні просвітницької та виховної роботи з питань попередження насильства в сім'ї».
 
Враховано частково   6) частину третю статті 8 викласти в такій редакції:
 
60. «3. Працівники кризових центрів:
 
   «3. Працівники кризових центрів:
 
61. здійснюють прийом членів сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
   здійснюють прийом членів сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
62. здійснюють прийом осіб, які вчинили насильство в сім’ї;
 
   здійснюють прийом осіб, які вчинили насильство в сім’ї, для проходження корекційної програми;
 
63. організують надання необхідної психологічної, педагогічної, медичної, юридичної допомоги членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
   організують надання необхідної психологічної, педагогічної, медичної, юридичної допомоги членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
64. розробляють програми та організують проведення корекційної роботи з особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
   розробляють корекційні програми та організовують їх проходження особами, які вчинили насильство в сім’ї;
 
65. надають психологічну та педагогічну допомогу особам, які вчинили насильство в сім’ї;
 
      
66. відповідно до можливостей надають притулок для тимчасового перебування членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
   відповідно до можливостей надають притулок для тимчасового перебування членам сім'ї, які можуть стати або стали жертвами насильства в сім'ї;
 
67. повідомляють осіб, які вчинили насильство в сім’ї, членів сім'ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
 
   повідомляють членів сім'ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім'ї або де було вчинено насильство в сім'ї, про права, заходи і послуги, якими вони можуть скористатися;
 
68. повідомляють службу дільничних інспекторів міліції чи кримінальну міліцію у справах неповнолітніх про виявлені факти реальної загрози застосування насильства у сім'ї або про факти вчинення такого насильства;
 
   повідомляють службу дільничних інспекторів міліції чи кримінальну міліцію у справах дітей про виявлені факти реальної загрози застосування насильства в сім'ї або про факти вчинення такого насильства;
 
69. вивчають і узагальнюють причини та умови конкретних проявів насильства в сім'ї;
 
   вивчають і узагальнюють причини та умови конкретних проявів насильства в сім'ї;
 
70. надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
 
   надають інформацію з питань попередження насильства в сім'ї на запит уповноважених органів;
 
71. взаємодіють із засобами масової інформації, громадськими організаціями у проведенні просвітницької та виховної роботи з питань попередження насильства в сім'ї».
 
   забезпечують збереження конфіденційної інформації щодо осіб, які звернулися до кризового центру про допомогу;
взаємодіють із засобами масової інформації, громадськими організаціями у проведенні просвітницької та виховної роботи з питань попередження насильства в сім'ї»;
 
72. 12.П. 2 статті 9 після слів «опікуна чи піклувальника» доповнити словами:
«в разі, якщо вони не зазнали насильства від одного з них»
 
   7) частину другу статті 9 після слів «опікуна чи піклувальника» доповнити словами «у разі, якщо вони не зазнали насильства від одного з них»;
 
73. 13. Додати статтю 8-1 у наступній редакції:
 
-22- Круць М.Ф.
Відповідно до правил законодавчої техніки абзац перший статті 12 розділу ІІ проекту пропоную викласти у такій редакції:
«12) доповнити статтею 9-1 такого змісту».
 
Враховано   8) розділ ІІ доповнити статтею 9-1 такого змісту:
 
74. «Стаття 8-1. Притулки для жертв насильства в сім’ї
 
-23- Круць М.Ф.
Також пропоную статтю 9-1 доповнити новою частиною першою такого змісту: «1. Притулок для жертв насильства в сім’ї – соціально-адаптаційна установа, призначена для тимчасового перебування осіб, які зазнали насильства в сім’ї.».
 
Враховано   «Стаття 9-1. Притулки для жертв насильства в сім’ї
1. Притулки для жертв насильства в сім’ї – соціально-адаптаційні установи, призначені для тимчасового перебування членів сім‘ї, які стали жертвами насильства в сім’ї.
 
75. 1. Притулки для жертв насильства в сім’ї створюються місцевими державними адміністраціями за поданням спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї відповідно до соціальних потреб регіону.
 
   2. Притулки для жертв насильства в сім’ї створюються місцевими державними адміністраціями за поданням спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї відповідно до соціальних потреб регіону.
 
76. 2. Притулки для жертв насильства в сім’ї також можуть створюватися органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, благодійними фондами, об'єднаннями громадян і окремими громадянами за погодженням із спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї і реєструються в порядку, визначеному законом.
 
   3. Притулки для жертв насильства в сім’ї можуть також створюватися органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, благодійними фондами, громадськими організаціями та окремими громадянами за погодженням із спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї і реєструються в порядку, визначеному законом.
 
77. 3. Притулки для жертв насильства в сім’ї створюється з метою:
 
   4. Притулки для жертв насильства в сім’ї створюються з метою надання:
 
78. надання тимчасового місця перебування особам, які зазнали насильства в сім’ї;
 
   тимчасового місця перебування членам сім‘ї, які стали жертвами насильства в сім’ї;
 
79. надання першої необхідної юридичної, психологічної та медико-соціальної допомоги особам, які зазнали насильства в сім’ї.
 
   необхідної юридичної, психологічної та медичної допомоги членам сім‘ї, які стали жертвами насильства в сім’ї.
 
80. 4. З метою соціальної адаптації жінок в Притулках для жертв насильства в сім’ї створюється медично-лікувальна служба, організовуються консультації психологів, юристів.
 
-24- Круць М.Ф.
Частину четверту статті 9-1 необхідно виключити, оскільки викладені в ній положення охоплюються попередніми частинами цієї статті.
 
Враховано      
81. 5. Притулки для жертв насильства в сім’ї взаємодіють з іншими установами системи охорони здоров’я, МВС України, громадськими об’єднаннями, благодійними фондами в інтересах ефективної соціальної адаптації потерпілих від насильства в сім’ї, які перебувають в притулках.
 
   5. Притулки для жертв насильства в сім’ї взаємодіють із закладами охорони здоров’я, відповідними підрозділами органів внутрішніх справ, громадськими організаціями, благодійними фондами в інтересах ефективної соціальної адаптації жертв насильства в сім’ї, які перебувають у притулках.
 
82. 6. Притулки для жертв насильства в сім’ї є неприбутковими організаціями.
 
-25- Круць М.Ф.
Частину шосту статті 9-1 викласти в такій редакції:
«6. Притулки для жертв насильства в сім’ї є неприбутковими організаціями, користуються правами юридичної особи, мають власні бланки, печатку з зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням».
 
Враховано   6. Притулки для жертв насильства в сім’ї є неприбутковими організаціями, користуються правами юридичної особи, мають власні бланки, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням»;
 
    -26- Боднар-Петровська О.Б.
Доповнити Закон статтею 8-1 в такій редакції: «Стаття 8-1.
1. Притулки для жінок, що стали жертвами насильства в сім’ї реєструються державними адміністраціями за поданням спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї.
2. Притулки для жінок, що стали жертвами насильства в сім’ї створюються підприємствами, установами, організаціями, благодійними фондами, об'єднаннями громадян і окремими громадянами за погодженням із спеціально уповноваженим органом виконавчої влади з питань попередження насильства в сім'ї і реєструються в порядку, визначеному законом.
3. Метою створення та діяльності притулків є допомога жінкам в подоланні психологічних наслідків вчиненого щодо них насильства, створення безпечного середовища для відновлення фізичного, психологічного здоров’я, соціальна адаптація.»
4. Притулки здійснюють наступні функції:
- надання тимчасового місця перебування жінкам, які зазнали насильства в сім’ї, у випадку необхідності і їх дітям;
забезпечення безпечного перебування жінок, що стали жертвами насильства в сім’ї;
- забезпечення конфіденційності інформації щодо жінок, які звернулися до притулків;
- надання юридичної, психологічної, медичної допомоги;
- надання допомоги у догляді за дітьми;
- надання допомоги по влаштуванню на професійні курси;
- надання пропозицій по працевлаштуванню.
5. З метою соціальної адаптації жінок в Притулках для жінок, що стали жертвами насильства в сім’ї, створюється медично-лікувальна служба, організовуються консультації психологів, юристів.
6. Інформація про жінок, які звернулися до Притулків, є конфіденційною.
7. Притулки для жінок, що стали жертвами насильства в сім’ї є неприбутковими організаціями».
 
Враховано частково    
83. 14.У ч. 2 статті 10 (Офіційне попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім’ї) слово «осудній» змінити на «дієздатній»
 
-27- Круць М.Ф.
Малишев В.С.
Пропонуємо статті 14 та 15 розділу ІІ законопроекту об‘єднати та викласти у такій редакції:
«14) у статті 10:
частину другу викласти у такій редакції:
«2. Офіційне попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім‘ї може бути винесено дієздатній (частково дієздатній) особі, яка на момент його винесення досягла 16-ти річного віку»; доповнити частиною четвертою такого змісту:
«4. У разі вчинення особою насильства в сім'ї, після отримання нею офіційного попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім'ї, щодо цієї особи у порядку, передбаченим цим Законом, застосовується примусове направлення особи до відповідних структурних підрозділів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї для проходження корекційної програми».
 
Враховано частково , оскільки спеціальні заходи з попередження насильства в сім‘ї можуть бути застосовані тільки по відношенню осудної особи, а терміни «дієздатний» чи «недієздатний» більш властиві цивільному праву.  9) частину третю статті 10 викласти в такій редакції:
 
84. 15.Статтю 10 (Офіційне попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім’ї) доповнити ч. 4 у такій редакції:
 
      
85. «У разі вчинення особою насильства в сім'ї, після отримання нею офіційного попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім'ї, щодо цієї особи у порядку, передбаченим цим Законом, застосовується примусове направлення особи до відповідних структурних підрозділів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї для проходження корекційної програми».
 
   «3. У разі вчинення особою насильства в сім‘ї, після отримання нею офіційного попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім‘ї, ця особа направляється до кризового центру для проходження корекційної програми, а також щодо неї у випадках і порядку, передбачених цим Законом, може бути винесено захисний припис.
Проходження корекційної програми для такої особи є обов‘язковим»;
 
86. 16.Виключити ст. 11 (Офіційне попередження про неприпустимість віктимної поведінки щодо насильства в сім’ї)
 
-28- Круць М.Ф.
Статтю 16 розділу ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«16. Статтю 11 виключити».
 
Враховано   10) статтю 11 виключити;
 
87. 17.У ч. 3 статті 13 (Захисний припис) слово «осудної» замінити на: «дієздатної»
 
-29- Мойсик В.Р.
Такої необхідності немає, оскільки терміни «дієздатний» чи «недієздатний» більш властиві цивільному праву.
 
Враховано   11) у частині п‘ятій статті 13 цифри «30» замінити цифрами «90».
 
    -30- Круць М.Ф.
Пропоную у частині п‘ятій цифри «30» замінити цифрами «90»;
 
Враховано    
88. 18.Статтю 13 (Захисний припис) доповнити ч. 6 у такій редакції:
 
-31- Круць М.Ф.
Стаття 13 не можу бути доповнена частиною шостою у запропонованій редакції, оскільки із змісту закону випливає, що особі, яка вчинила насильство в сім‘ї після отримання офіційного попередження про неприпустимість вчинення насильства в сім‘ї може бути винесений захисний припис або така особа може бути направлена для проходження корекційної програми
 
Враховано      
89. «при винесені захисного припису, особу, яка вчинила насильство в сім’ї направляють до відповідних структурних підрозділів спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань попередження насильства в сім’ї для проходження корекційної програми»
 
      
90. 19. Цей закон набирає чинності в частині І - 5, 6 та ІІ - 1-6, 9-19 з дня опублікування, в частині І - 1-4, ІІ - 7, 8 з 1 січня 2008 року.
 
-32- Круць М.Ф.
Пропоную нумерацію статті 19 розділу ІІ законопроекту замінити на розділ ІІІ та викласти його в такій редакції:
«ІІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом».
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року.
2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність
із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
    -33- Макієнко В.П.
Прийняття Закону призведе до збільшення витрат Державного бюджету, а тому його норми можуть застосовуватись не раніше початку бюджетного періоду, наступного за плановим.
 
Враховано    
91. Голова Верховної Ради України

   Голова Верховної Ради України