Про внесення змін до Закону України ''Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства'' (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. |
Проект |
Проект |
||
1. |
ЗАКОН УКРАЇНИ |
ЗАКОН УКРАЇНИ |
||
2. |
Про внесення змін до Закону України "Про збір на |
Про внесення змін до Закону України "Про збір на |
||
3. |
розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" |
-1- Кармазін Ю.А. Назву Закону викласти в новій редакції: «Про збір на розвиток виноградарства і садівництва». | Відхилено |
розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" |
4. |
Верховна Рада України постановляє: |
Верховна Рада України постановляє: |
||
5. |
І. Внести до Закону України "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1999, № 20-21, ст. 191) такі зміни: |
-2- Круглов М.П. Статтю 1 та 2 Закону України «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства» викласти в такій редакції: «Стаття 1 Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб’єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують у оптово-роздрібній торговельній мережі та у мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво. Виробники алкогольних напоїв та пива є платниками збору лише у разі реалізації продукції в роздрібній торгівлі безпосередньо споживачам. У разі поставки продукції суб’єктам оптової та роздрібної торгівлі власного виробництва, вони не є платниками збору. У разі реалізації алкогольних напоїв та пива за договорами комісії (консигнації), платниками збору є суб’єкт підприємницької діяльності (крім виробників-комітентів у разі у разі здійснення оптової торгівлі) який отримує на свій рахунок грошову виручку або інші види компенсації. Стаття 2. Об’єктом обкладення збором є виручка – торговельний оборот, одержаний на всіх етапах реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі та у мережі громадського харчування алкогольних напоїв та пива, в тому числі, по операціях, що не передбачають оплати в грошовій формі». | Враховано |
І. Внести до Закону України "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 191) такі зміни: 1) статті 1 і 2 викласти в такій редакції: «Стаття 1. Платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб’єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво. Виробники алкогольних напоїв та пива є платниками збору лише за умови реалізації ними цієї продукції в роздрібній торгівлі безпосередньо споживачам. У разі постачання такої продукції суб’єктам оптової та роздрібної торгівлі власного виробництва вони не є платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. У разі реалізації алкогольних напоїв та пива за договорами комісії (консигнації) платниками збору є суб’єкти підприємницької діяльності (крім виробників-комітентів у разі здійснення ними оптової торгівлі алкогольних напоїв та пива), які отримують на свій рахунок кошти або інші види компенсації за продаж цієї продукції. Стаття 2. Об’єктом оподаткування збором є виручка – товарооборот, одержаний на всіх етапах реалізації в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольних напоїв та пива, у тому числі за операціями, що не передбачають оплати у грошовій формі»; |
6. |
1. У статті 3 слова "один відсоток" замінити словами "півтора відсотки". |
-3- Жебрівський П.І. Статтю 3 залишити в редакції діючого Закону. | Враховано | |
-4- Кармазін Ю.А. У статті 3 слова «півтора відсотки» замінити словами «два відсотки». | Відхилено | |||
7. |
2. Частину третю статті 4 викласти у такій редакції: |
2) частину третю статті 4 викласти в такій редакції: |
||
8. |
"Нараховані суми збору залишаються на спеціальному рахунку Державного казначейства України. Розпорядником цих коштів є центральний орган виконавчої влади, який здійснює державну політику у сфері виноградарства, садівництва і хмелярства. Суми збору розподіляються та використовуються таким чином: дев’яносто відсотків - на розвиток виноградарства і садівництва, десять відсотків - на розвиток хмелярства". |
-5- Жебрівський П.І. У частині третій статті 4 після слів «таким чином» викласти у такій редакції: «вісімдесят п’ять – на розвиток виноградарства і садівництва, п'ятнадцять відсотків – на розвиток хмелярства». | Відхилено |
«Нараховані суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства залишаються на спеціальному рахунку Державного казначейства України. Головним розпорядником цих коштів є центральний орган виконавчої влади, який здійснює державну політику у сфері виноградарства, садівництва і хмелярства. Суми збору розподіляються та використовуються таким чином: дев’яносто відсотків - на розвиток виноградарства і садівництва, десять відсотків - на розвиток хмелярства»; |
-6- Семинога А.І. У частині третій статті 4 перед словом «розпорядник» доповнити словом «головним». | Враховано | |||
-7- Кармазін Ю.А. У частині третій статті 4 слова «Суми збору розподіляються та використовуються таким чином: дев’яносто відсотків - на розвиток виноградарства і садівництва, десять відсотків - на розвиток хмелярства» замінити на слова: «Суми збору розподіляються та використовуються на підставі конкурсу таким чином: сто відсотків - на розвиток виноградарства і садівництва для виробництва соків та безалкогольної продукції». | Відхилено | |||
-8- Кармазін Ю.А. Частину п’яту статті 4 викласти у такій редакції: «Механізм справляння збору на розвиток виноградарства і садівництва та порядок використання цих коштів затверджується Кабінетом Міністрів України». | Відхилено | |||
9. |
3. У пункті 1 статті 5 слова та цифри "31 грудня 2009 року" замінити словами та цифрами "31 грудня 2014 року ". |
-9- Круглов М.П. Підпункт 4.2.14 пункту 4.2. статті 4 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» викласти в такій редакції: «4.2.14. Капітальні трансфери, які надаються платнику податку в інших, ніж державне регулювання цін, цілях (відмінні від дотацій та субсидій), зокрема на придбання капітальних активів, компенсації втрат, пов’язаних з пошкодженням основного капіталу, або збільшення капіталу такого платника, тощо. Витрати, проведені (компенсовані) за рахунок таких коштів на придбання, будівництво (спорудження), ремонт, реконструкцію, модернізацію або інші поліпшення основних фондів та/чи інших активів не відносяться до складу валових витрат платника податку та не підлягають амортизації». | Відхилено |
3) у пункті 1 статті 5 «Прикінцеві положення» цифри та слова "31 грудня 2009 року" замінити цифрами та словами "31 грудня 2014 року ". |
10. |
ІІ. Прикінцеві положення. |
ІІ. Прикінцеві положення |
||
11. |
1. Цей Закон набирає чинності з 1січня 2009 року. |
-10- Круць М.Ф. Семинога А.І. У пункті першому Прикінцевих положень слова «з 1 січня 2009 року» замінити словами «з 1 січня 2010 року». | Враховано |
1. Цей Закон набирає чинності з 1січня 2010 року. |
12. |
2. Кабінету Міністрів України впродовж трьох місяців: |
2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: |
||
13. |
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; |
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; |
||
14. |
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. |
забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом. |