Кількість абзаців - 51 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування питань соціального захисту населення, яке проживає на території зони спостереження підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких Законів України щодо впорядкування питань соціального захисту населення, яке проживає в зонах спостереження підприємств по видобуванню уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами
 
-1- Тулуб С.Б.
У зв’язку з внесеними і врахованими пропозиціями назву Закону викласти в такій редакції:
Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування питань соціального захисту населення, яке проживає на території зони спостереження підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами
 
Враховано   Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законів України щодо впорядкування питань соціального захисту населення, яке проживає на території зони спостереження підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами
 
1. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
2. I. Внести такі зміни до Закону України “Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку” (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 12, ст. 81; 1998 р., № 11 - 12, ст. 50; 2000 р., № 30, ст. 236; 2003 р., № 37, ст. 307; 2004 р., № 19, ст. 257; 2005 р., № 27, ст. 362, 2006, № 49, ст. 486):
 
-2- Викласти в такій редакції:
І. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., №12, ст. 81; 1997 р., №4, ст. 20; 1998 р., №11-12, ст. 50; 1999 р., №34, ст. 274; 2000 р., №9, ст. 68, №30, ст. 236; 2003 р., №29, ст. 236, №37, ст. 307; 2004 р., №6, ст. 38, №19, ст. 257, №46, ст. 511; 2005 р., №1, ст. 10, №27, ст. 362; 2006 р., №49, ст. 486; 2008 р., №52, ст. 394; 2009 р.№5, ст.8):
 
Враховано   І. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., №12, ст. 81; 1997 р., №4, ст. 20; 1998 р., №11-12, ст. 50; 1999 р., №34, ст. 274; 2000 р., №9, ст. 68, №30, ст. 236; 2003 р., №29, ст. 236, №37, ст. 307; 2004 р., №6, ст. 38, №19, ст. 257, №46, ст. 511; 2005 р., №1, ст. 10, №27, ст. 362; 2006 р., №49, ст. 486; 2008 р., №52, ст. 394; 2009 р.№5, ст.8):
 
3. 1. Виключити пункт 25 частини першої статті 1.
 
-3- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Абзац 22 частини першої статті викласти у такій редакції:
зона спостереження - територія, на якій можливий радіактивний вплив підприємств з видобування та переробки уранових руд, у тому числі і тих, що будуються, ядерної установки та об'єктів, призначених для поводження з
радіоактивними відходами, на населення, що проживає в цій зоні.
Розміри та межі зазначеної зони визначаються відповідно до частини
четвертої статті 45 цього Закону
 
Відхилено . Розміри зони спостереження уранових об’єктів визначаються у відповідності із ст.15 Закону України "Про видобування та переробку уранових руд".     
4.

 
-4- Викласти в такій редакції:
1) у частині першій статті 1:
абзац двадцять п’ятий виключити;
 
Враховано   1) у частині першій статті 1:
абзац двадцять п’ятий виключити;
доповнити абзацом такого змісту:
"монофункціональні міста - супутники ядерних установок та підприємств з видобування і переробки уранових руд – адміністративно-територіальні одиниці, спеціалізація праці населення в яких визначається підприємствами, що експлуатують ядерні установки та уранові об’єкти";
 
    -5- Тулуб С.Б.
Доповнити частину першу статті 1 новим абзацом такого змісту:
"монофункціональні міста-супутники ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд – це адміністративно-територіальні одиниці, спеціалізація праці населення в яких визначається підприємствами, які експлуатують ядерні установки та уранові об’єкти".
 
Враховано    
5. 2. Статтю 12 викласти в такій редакції:
 
   2) статтю 12 викласти в такій редакції:
 
6. "Стаття 12. Соціально-економічні умови проживання та праці громадян
 
-6- Викласти в такій редакції:
"Стаття 12. Соціально-економічні умови проживання та праці громадян у місцях розміщення підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами
 
Враховано .  "Стаття 12. Соціально-економічні умови проживання та праці громадян у місцях розміщення підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами
 
7. у місцях розміщення підприємств по видобуванню
 
      
8. уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених
 
      
9. для поводження з радіоактивними відходами
 
      
10. Населення територій, на яких розміщуються підприємства по видобуванню та переробці уранових руд, ядерні установки, об'єкти, призначені для поводження з радіоактивними відходами, має право на соціально-економічну компенсацію ризику від їх діяльності, в тому числі на:
 
-7- Викласти в такій редакції:
Населення територій, на яких розміщуються підприємства з видобування і переробки уранових руд, ядерні установки, об'єкти, призначені для поводження з радіоактивними відходами, має право на соціально-економічну компенсацію ризику від їх діяльності, у тому числі на:
 
Враховано   Населення територій, на яких розміщуються підприємства з видобування і переробки уранових руд, ядерні установки, об'єкти, призначені для поводження з радіоактивними відходами, має право на соціально-економічну компенсацію ризику від їх діяльності, у тому числі на:
 
11. використання частини коштів, які інвестуються в будівництво установок і об'єктів, для будівництва об'єктів соціального призначення;
 
-8- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
використання частини коштів, які інвестуються в будівництво підприємства з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, для будівництва об'єктів соціального призначення ;
 
Враховано   використання частини коштів, що інвестуються в будівництво підприємства з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, на будівництво об'єктів соціального призначення ;
 
12. створення спеціальної соціальної інфраструктури;
 
-9- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
створення та підтримання у справному стані спеціальної соціальної інфраструктури, у тому числі захисних споруд, що використовуються при аваріях, забезпечення препаратами стабільного йоду;
 
Враховано   створення та підтримання у справному стані спеціальної соціальної інфраструктури, у тому числі захисних споруд, що використовуються під час аварій, забезпечення препаратами стабільного йоду;
 
13. встановлення пільгового режиму енергоспоживання для населення що проживає в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій;
 
-10- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
пільги з оплати за спожиту електричну енергію за тарифом, що встановлюється відповідно до Закону України "Про електроенергетику" для населення, яке постійно проживає в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій;
 
Враховано   пільги з оплати за спожиту електричну енергію за тарифом, що встановлюється відповідно до Закону України "Про електроенергетику" для населення, яке постійно проживає в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій;
 
    -11- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Викласти в такій редакції:
"встановлення пільгового режиму енергоспоживання для населення що проживає в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій та регіонів уранодобувної та переробної промисловості;"
 
Відхилено . Згідно із Законом України "Про видобування і переробку уранових руд", що визначає особливості соціального захисту персоналу уранових об'єктів та населення, дана пільга не передбачена. Крім того компенсація негативного впливу виробничої діяльності уранових об'єктів у зв'язку із впливом іонізуючого випромінювання обмежується зоною спостереження.   
14. здійснення заходів, передбачених законодавством про охорону навколишнього природного середовища.
 
-12- Тулуб С.Б.
Вилучити
 
Враховано   виконання заходів з поліпшення умов проживання та праці громадян, які мешкають на означених територіях, за процедурами, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Соціально-економічна компенсація ризику від діяльності об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, здійснюється за рахунок коштів Державного фонду поводження з радіоактивними відходами відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.
 
    -13- Тулуб С.Б.
Додати абз.6 у наступній редакції:
"виконання заходів з поліпшення умов проживання та праці громадян означених територій за процедурами, встановленими Кабінетом Міністрів України.
Соціально-економічна компенсація ризику від діяльності об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, здійснюється за рахунок коштів Державного фонду поводження з радіоактивними відходами у відповідності до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано    
    -14- Литвин Ю.О.
Викласти пропозицію 8 в такій редакції:
"виконання невідкладних заходів з поліпшення умов проживання, оздоровлення та праці громадян означених територій за процедурами, встановленими Кабінетом Міністрів України."
 
Враховано частково    
15. Напрями та порядок надання соціально-економічної компенсації ризику, а також визначення територій, на які поширюються заходи соціально-економічної компенсації ризику, встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування".
 
-15- Тулуб С.Б.
Частину 2 статті 12 викласти в редакції
Напрями та порядок надання соціально-економічної компенсації ризику, а також визначення адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюються заходи соціально-економічної компенсації ризику, встановлюються Кабінетом Міністрів України, окремо для кожного ліцензіата.
 
Враховано   Напрями та порядок надання соціально-економічної компенсації ризику, а також визначення адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюються заходи соціально-економічної компенсації ризику, встановлюються Кабінетом Міністрів України, окремо для кожного ліцензіата.
Соціально-економічна компенсація ризику здійснюється в межах коштів, отриманих від ліцензіата, і може бути використана тільки для фінансування адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється зона спостереження, на якій можливий вплив відповідних об’єктів ліцензіата";
 
    -16- Тулуб С.Б.
Доповнити статтю 12 частиною 3 такого змісту:
Соціально-економічна компенсація ризику здійснюється в межах коштів, отриманих від ліцензіата, та може бути використана тільки для фінансування адміністративно-теріториальних одиниць, на територію яких поширюється зона спостереження, на якій можливий вплив відповідних об’єктів ліцензіата
 
Враховано    
16. 3. Доповнити статтями 12-1 та 12-2 такого змісту:
 
   3) доповнити статтями 12-1 та 12-2 такого змісту:
 
17. Стаття 12-1. Порядок фінансування заходів соціально-економічної
 
-17- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції: Порядок визначення і сплати збору (обов'язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження
 
Враховано   "Стаття 12-1. Порядок визначення і сплати збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження
 
18. компенсації ризику населення, яке проживає на території
 
      
19. зони спостереження
 
      
20. Фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, здійснюється зі спеціального фонду Державного бюджету України за рахунок коштів, що надходять від підприємств по видобуванню та переробці уранових руд, експлуатуючих організацій (операторів) ядерних установок та сховищ для радіоактивних відходів, спеціалізованих підприємств по поводженню з радіоактивними відходами, а також підприємств, які є замовниками будівництва таких установок (об’єктів).
 
-18- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції: Фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, здійснюється зі спеціального фонду Державного бюджету України за рахунок збору (обов'язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження.
Платниками збору (обов'язкового платежу) є підприємства по видобуванню та переробці уранових руд, експлуатуючі організації (оператори) ядерних установок, а також підприємства, які є замовниками будівництва таких установок (об'єктів).
 
Враховано   Фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, здійснюється зі спеціального фонду Державного бюджету України за рахунок збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження.
Платниками збору (обов’язкового платежу) є підприємства з видобування і переробки уранових руд, експлуатуючі організації (оператори) ядерних установок, а також підприємства, які є замовниками будівництва таких установок (об’єктів).
 
    -19- Кармазін Ю.А.
У статті 12-1 термін "спеціальний фонд Державного бюджету України" замінити на "спеціальний Державний фонд поводження з радіоактивними відходами", передбачений чинною статтею 52 ЗУ "Про використаня ядерної енергії та радіаційну безпеку", за рахунок якого здійснюється фінансування поводження з радіоактивними відходами. У прикінцевих положеннях слід доручити Кабінету міністрів України внести відповідні зміни щодо порядку використання коштів цього фонду на фінансування заходів соціально-економічних компенсації ризику населення»
 
Відхилено . Відповідно до ЗУ "Про внесення змін до деяких законів України щодо поводження з радіоактивними відходами" № 515-VІ фінансування загальнодержавної цільової екологічної програми поводження з РАВ здійснюється за рахунок коштів Державного фонду поводження з радіоактивними відходами, який формується за рахунок коштів, які надходять за забруднення навколишнього природного середовища, що справляється за утворення РАВ. Таким чином, цей фонд має інші джерела надходжень та напрямки використання, ніж передбачений законопроектом №2174 збір (обов'язковий платіж). Державний фонд поводження з радіоактивними відходами призначений для фінансування довготермінових відкладених рішень фінансування по поводженню з радіоактивними відходами. У разі запропонованої заміни переплутається функціональне призначення коштів.   
21. Перерахування вказаними підприємствами коштів на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення до спеціального фонду Державного бюджету України здійснюється в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.
 
-20- Тулуб С.Б.
Частину другу статті 12-1 викласти в редакції
Перерахування коштів збору (обов'язкового платежу) на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення здійснюється кожним платником збору щомісячно, відповідно до порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано   Перерахування коштів збору (обов’язкового платежу) на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення здійснюється платником збору щомісячно, відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.
 
    -21- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Добавити таке речення:
Обсяги надходжень та умови розмежування зазначеного збору між місцевими бюджетами територій зон спостереження та державним бюджетом визначаються щороку Законом України про затвердження Державного бюджету України на відповідний бюджетний рік.
 
Враховано у поправці 31   
22. Прогнозовані надходження до спеціального фонду Державного бюджету України визначаються при складанні проекту Державного бюджету України, виходячи з одного відсотку від обсягу коштів, отриманих експлуатуючою організацією від реалізації електроенергії, за результатами роботи за минулий податковий період (календарний рік), підлягає уточненню за результатами роботи місяця поточного бюджетного року і додатково враховується в тарифі.
 
-22- Тулуб С.Б.
Вилучити даний абзац.
 
Враховано      
23. Відрахування коштів експлуатуючої організації (оператора) об’єктів до спеціального фонду Державного бюджету, за зберігання відпрацьованого ядерного палива у спеціалізованих сховищах, визначається у розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, як розрахунок величини відрахувань за одиницю відпрацьованого ядерного палива і виплачується одноразово при передачі на зберігання, а також за одиницю часу зберігання, які виплачуються щомісячно. Розмір відрахувань експлуатуючої організації (оператора) до спеціального фонду Державного бюджету враховується при визначенні розміру тарифу, для інших організацій (у тому числі бюджетних і неприбуткових) підлягає обов’язковому врахуванні в кошторисі витрат.
 
-23- Тулуб С.Б.
Частину четверту статті 12-1 викласти в редакції:
Експлуатуючі організації (оператори) ядерних установок сплачують збір (обов’язковий платіж) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, в таких розмірах:
один відсоток обсягу реалізації електроенергії, що виробляється на атомних електростанціях України, за відповідний період (без урахування ПДВ);
за зберігання відпрацьованого ядерного палива у спеціалізованих сховищах - у розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, що визначається як величина відрахувань за одиницю відпрацьованого ядерного палива, що передається на зберігання.
Обсяг відрахувань експлуатуючої організації (оператора) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, враховується при визначенні тарифу на електроенергію.
 
Враховано   Експлуатуючі організації (оператори) ядерних установок сплачують збір (обов’язковий платіж) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, в таких розмірах:
один відсоток обсягу реалізації електроенергії, що виробляється на атомних електростанціях України, за відповідний період (без урахування ПДВ);
за зберігання відпрацьованого ядерного палива у спеціалізованих сховищах - у розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, що визначається як величина відрахувань за одиницю відпрацьованого ядерного палива, що передається на зберігання.
Обсяг відрахувань експлуатуючої організації (оператора) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, враховується при визначенні тарифу на електроенергію.
 
    -24- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Викласти в такій редакції:
Відрахування коштів експлуатуючої організації (оператора) об’єктів до спеціального фонду Державного бюджету, за зберігання відпрацьованого ядерного палива та шламів від переробки уранових руд у спеціалізованих сховищах, визначається у розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, як розрахунок величини відрахувань за одиницю відпрацьованого ядерного палива та за одиницю відходів, закладених у сховище.
 
Відхилено . Витрати, пов'язані із зберіганням шламів від переробки уранових руд, враховуються при визначенні ціни на кінцеву продукцію   
24. Відрахування коштів експлуатуючої організації (оператора) об’єкту до спеціального фонду Державного бюджету за захоронення радіоактивних відходів, для фінансування зазначених заходів, визначається у розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України як розрахунок величини відрахувань за одиницю утвореного продукту та виплачується одноразово, при передачі на захоронення. Розмір відрахувань експлуатуючої організації (оператора) до спеціального фонду Державного бюджету враховується при визначенні розміру тарифу, для інших організацій (у тому числі бюджетних і неприбуткових) підлягає обов’язковому врахуванні в кошторисі витрат.
 
-25- Тулуб С.Б.
Вилучити частину 5 статті 12-1
 
Враховано      
    -26- Семинога А.І.
Вилучити абз.7 п.3 розділуІ.
 
Враховано    
25. Відрахування коштів підприємств по видобуванню і переробці уранових руд до спеціального фонду Державного бюджету визначається у розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України як розрахунок величини відрахувань за одиницю реалізованої (переробленої) уранової руди. Розмір відрахувань таких підприємств до спеціального фонду Державного бюджету враховується при визначенні ціни на уранову руду (або її переробки), для інших організацій (у тому числі бюджетних і неприбуткових) підлягає обов’язковому врахуванні в кошторисі витрат.
 
-27- Тулуб С.Б.
Частину шосту статті 12-1 викласти в редакції:
Підприємства з видобування і переробки уранових руд сплачують збір (обов’язковий платіж) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, у розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, що визначається як величина відрахувань за одиницю реалізованої кінцевої продукції (без урахування ПДВ).
Обсяг відрахувань підприємств з видобування і переробки уранових руд на соціально-економічну компенсацію населення, яке проживає на території зони спостереження, враховується при визначенні ціни кінцевої продукції.
 
Враховано   Підприємства з видобування і переробки уранових руд сплачують збір (обов’язковий платіж) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, у розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, що визначається як величина відрахувань за одиницю реалізованої кінцевої продукції (без урахування ПДВ).
Обсяг відрахувань підприємств з видобування і переробки уранових руд на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, враховується при визначенні ціни кінцевої продукції.
 
    -28- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Викласти в такій редакції:
Відрахування коштів збору підприємств по видобуванню і переробці уранових руд до спеціального фонду Державного бюджету визначаються в розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, як розрахунок величини відрахувань за одиницю кінцевої продукції (концентрат окису-закису урану), але не менше 3% вартості цієї продукції.
 
Відхилено . Питання розміру відрахувань є компетенцією Кабінету Міністрів України відповідно до ст.116 Конституції України.   
    -29- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Добавити речення:
Обсяги відрахувань таких підприємств до спеціального фонду Державного бюджету враховуються при визначенні ціни на кінцевий продукт переробки уранової руди.
 
Враховано .   
26. При будівництві нових підприємств по видобуванню та переробці уранових руд, ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами частина коштів, які інвестуються в будівництво, в обсязі, встановленому Кабінетом Міністрів України, спрямовується замовником будівництва до спеціального фонду Державного бюджету пропорційно освоєним капітальним вкладенням. Зазначені кошти враховуються в кошторисі будівництва нових об’єктів.
 
-30- Тулуб С.Б.
Частину сьому статті 12-1 викласти в редакції:
Розмір збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, при будівництві нових підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок встановлюється Кабінетом Міністрів України окремо для кожного об’єкта на підставі пропозицій органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади за погодженням із замовником будівництва. Зазначені кошти враховуються в кошторисі будівництва нових об’єктів. Перерахування здійснюється пропорційно до освоєних капітальних інвестицій.
 
Враховано   Розмір збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, при будівництві нових підприємств з видобування і переробки уранових руд, ядерних установок встановлюється Кабінетом Міністрів України окремо для кожного об’єкта на підставі пропозицій органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади за погодженням із замовником будівництва. Зазначені кошти враховуються в кошторисі будівництва нових об’єктів. Перерахування здійснюється пропорційно до освоєних капітальних інвестицій.
 
27. Стаття 12-2. Порядок і умови використання коштів
 
-31- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
Порядок і умови використання коштів збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження
 
Враховано   Стаття 12-2. Порядок і умови використання коштів збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження
 
28. соціально- економічної компенсації ризику населення, яке проживає
 
      
29. на території зони спостереження
 
-32- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Викласти статтю 12-2 у такій редакції:
Напрями використання коштів спеціальних фондів місцевих бюджетів, які отримуються від збору на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування, а спеціального фонду державного бюджету – Кабінетом Міністрів України відповідно до порядку використання цих коштів, визначеного Кабінетом Міністрів України, а також вимог статті 12 цього Закону. Контроль за цільовим використанням коштів на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування або за їх дорученням місцевими органами виконавчої влади відповідно до чинного законодавства.
 
Відхилено . Порядок і умови використання коштів збору, які спрямовуються до спеціальних фондів місцевих бюджетів на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає в зоні спостереження, врегульовано пунктом 29.     
30. Обсяги соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, затверджуються Кабінетом Міністрів України щорічно при складанні проекту Державного бюджету на наступний рік, на підставі пропозицій обласних, районних та міських рад, на територію яких розповсюджується зона спостереження. Вказані пропозиції узагальнюються та подаються до Кабінету Міністрів України обласними радами після погодження з підприємствами, зони спостереження установок чи об’єктів яких розповсюджуються на територію відповідних областей, та які сплачують кошти на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику до спеціального фонду Державного бюджету України.
 
-33- Тулуб С.Б.
Частину першу статті 12-2 викласти в редакції:
Кошти від збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, спрямовуються у вигляді субвенції із спеціального фонду Державного бюджету України до спеціальних фондів бюджетів обласних, районних, міських рад монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд, на територію яких поширюються відповідні зони спостереження платників збору, і розподіляються між цими бюджетами у такому співвідношенні:
- обласні бюджети - 30 відсотків;
- бюджети районів та міст обласного підпорядкування зон спостереження (за винятком монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд)- 55 відсотків;
- бюджети монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємства з видобування і переробки уранових руд - 15 відсотків.
Розподіл коштів збору між спеціальними фондами бюджетів обласних, районних та міських рад міст обласного підпорядкування здійснюється з урахуванням питомої ваги чисельності населення, яке проживає в зонах спостереження цих адміністративно-територіальних одиниць, та пропорційно до обсягу товарної продукції підприємств ліцензіата, розташованого на відповідній території, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано   Кошти від збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, спрямовуються у вигляді субвенції із спеціального фонду Державного бюджету України до спеціальних фондів бюджетів обласних, районних, міських рад монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд, на територію яких поширюються відповідні зони спостереження платників збору, і розподіляються між цими бюджетами у такому співвідношенні:
- обласні бюджети - 30 відсотків;
- бюджети районів та міст обласного підпорядкування зон спостереження (за винятком монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємств з видобування і переробки уранових руд)- 55 відсотків;
- бюджети монофункціональних міст - супутників ядерних установок і підприємства з видобування і переробки уранових руд - 15 відсотків.
Розподіл коштів збору між спеціальними фондами бюджетів обласних, районних та міських рад міст обласного підпорядкування здійснюється з урахуванням питомої ваги чисельності населення, яке проживає в зонах спостереження цих адміністративно-територіальних одиниць, та пропорційно до обсягу товарної продукції підприємств ліцензіата, розташованого на відповідній території, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
31. Кошти на фінансування соціально-економічної компенсації ризику перераховуються зі спеціального фонду Державного бюджету України до спеціальних фондів, які утворюються в місцевих бюджетах обласних, районних, міських рад, на територію яких поширюватимуться заходи соціально-економічної компенсації ризику, в обсягах, затверджених Кабінетом Міністрів України.
 
-34- Тулуб С.Б.
Частину другу статті 12-2 виключити.
 
Враховано      
32. Використання коштів на фінансування заходів щодо соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів місцевих бюджетів здійснюється виключно за напрямами і в порядку, встановленими Кабінетом Міністрів України відповідно до статті 12 цього Закону.
 
-35- Тулуб С.Б.
Частину третю статті 12-2 викласти в редакції :
Використання коштів на фінансування заходів щодо соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів місцевих бюджетів здійснюється виключно за напрямами і в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
 
Враховано   Використання коштів на фінансування заходів щодо соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів місцевих бюджетів здійснюється виключно за напрямами і в порядку, встановленими Кабінетом Міністрів України.
 
33. Контроль за цільовим використанням коштів на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюється відповідно до законодавства України.
 
   Контроль за цільовим використанням коштів на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику місцевими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюється відповідно до закону.
 
34. Обласні, районні та міські ради зобов’язані опубліковувати в засобах масової інформації щоквартальні звіти про використання коштів соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів відповідних місцевих бюджетів.
 
-36- Тулуб С.Б.
Обласні, районні та міські ради щоквартально звітують перед населенням про використання коштів соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів відповідних місцевих бюджетів шляхом публікації звітів у періодичних виданнях органів місцевого самоврядування.
 
Враховано   Обласні, районні та міські ради щоквартально звітують перед населенням про використання коштів соціально-економічної компенсації ризику з спеціальних фондів відповідних місцевих бюджетів шляхом публікації звітів у періодичних виданнях органів місцевого самоврядування".
 
    -37- Литвин Ю.О.
Кальченко В.М.
Яворівський В.О.
Горошкевич О.С.
Внести такі зміни до статті 45:
абзац перший: "У місцях розташування ядерної установки чи об'єкта, призначених для поводження з радіоактивними відходами, підприємств з видобування та переробки уранових руд, у тому числі і тих, що будуються, може бути встановлено особливий режим території.";
абзац третій: "У місцях розташування ядерної установки чи об'єкта, призначеного для поводження з радіоактивними відходами, підприємств з видобування та переробки уранових руд, у тому числі і тих, що будуються, встановлюються санітарно-захисна зона і зона спостереження.
 
Відхилено Особливий режим територій у місцях розташування уранових об'єктів встановлюється у відповідності із ст. 15 Закону України "Про видобування та переробку уранових руд".   
35. ІІ. В Законі України "Про електроенергетику" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 1, ст. 1, 2000 р., № 38, ст. 319, 2005 р., № 20, ст. 278, № 28, ст. 373, 2006 р., № 49, ст. 486, 2007 р., №№ 7-8, ст. 66, 2007 р., № 33, ст. 440, Офіційний вісник України, 2008 р., № 1, ст. 1):
 
-38- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
3. Частину першу статті 17 Закону України "Про електроенергетику" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., №1, ст. 1; 2000 р., № 38, ст. 319; 2005 р., №20, ст. 278, №28, ст. 373; 2006 р., №№9-11, ст. 96, №49, ст. 486; 2007 р., №7-8, ст. 66; 2008 р., №№5-8, ст. 78, №27-28, ст.253; із змінами внесеними Законом України від 1 квітня 2009 року №1220-VІІ) замінити трьома частинами такого змісту:
"Формування оптових тарифів на електричну енергію здійснюється
на оптовому ринку електричної енергії України згідно з договором.
Оптові тарифи можуть передбачати видатки на спільне фінансування
розвитку нетрадиційних джерел електричної енергії.
Тариф на електроенергію для населення, яке постійно проживає у 30-кілометровій зоні атомних електростанцій, встановлюється у розмірі 70 відсотків від рівня діючого тарифу для відповідної групи населення.
У зв’язку з цим частини другу – дев’яту вважати відповідно четвертою - одинадцятою ".
 
Враховано   3. Частину першу статті 17 Закону України "Про електроенергетику" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., №1, ст. 1; 2000 р., № 38, ст. 319; 2005 р., №20, ст. 278, №28, ст. 373; 2006 р., №№9-11, ст. 96, №49, ст. 486; 2007 р., №7-8, ст. 66; 2008 р., №№5-8, ст. 78, №27-28, ст.253; із змінами внесеними Законом України від 1 квітня 2009 року №1220-VІІ) замінити трьома частинами такого змісту:
 
36. частину 2 статті 17 викласти в такій редакції:
 
      
37. Формування оптових тарифів на електричну енергію здійснюється на оптовому ринку електричної енергії України згідно з договором.
 
   "Формування оптових тарифів на електричну енергію здійснюється на оптовому ринку електричної енергії України згідно з договором.
 
38. Оптові тарифи можуть передбачати витрати на спільне фінансування розвитку нетрадиційних джерел електричної енергії. На фінансування будівництва вітрових електростанцій згідно з Комплексною програмою будівництва вітрових електростанцій встановлюється цільова надбавка в розмірі 0, 75 відсотка до діючого тарифу на електричну енергію, що продається виробниками електричної енергії на оптовому ринку електричної енергії України, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками.
 
   Оптові тарифи можуть передбачати видатки на спільне фінансування розвитку нетрадиційних джерел електричної енергії.
 
39. Відпуск електроенергії населенню, яке проживає в 30-кілометровій зоні атомних електростанцій, проводиться за тарифом у розмірі 70 відсотків від рівня діючого тарифу для відповідної групи населення. Зазначений тариф застосовується тільки за місцем постійного проживання.
 
   Тариф на електроенергію для населення, яке постійно проживає у 30-кілометровій зоні атомних електростанцій, встановлюється у розмірі 70 відсотків діючого тарифу для відповідної групи населення.
У зв’язку з цим частини другу – дев’яту вважати відповідно четвертою - одинадцятою"
 
40. ІІІ. В Законі України "Про систему оподаткування" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 16, ст. 119; 2003 р., № 38, ст. 319, 2006, № 27, ст. 234) частину першу статті 14 доповнити пунктом 29 такого змісту:
 
-39- Викласти в такій редакції:
2. У Законі України "Про систему оподаткування" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 46, ст. 119; №22, ст.159; 1998 р., №14, ст. 60; 1999 р., №5-6, ст. 42, №7, ст. 47; 2000 р., №20, ст. 149; 2002 р., № 5, ст. 30; 2003 р., №33-34, ст. 267; 2005 р., №№17-19, ст. 267; 2006 р., №2-3, ст.35):
 
Враховано .  2. У Законі України "Про систему оподаткування" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 16, ст. 119; №22, ст.159; 1998 р., №14, ст. 60; 1999 р., №5-6, ст. 42, №7, ст. 47; 2000 р., №20, ст. 149; 2002 р., № 5, ст. 30; 2003 р., №33-34, ст. 267; 2005 р., №№17-19, ст. 267; 2006 р., №2-3, ст.35):
1) статтю 1 після частини шостої доповнити новою частиною такого змісту:
"Розмір та механізм справляння збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, встановлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку".
У зв’язку з цим частини сьому-дев’яту вважати відповідно частинами восьмою-десятою;
2) частину першу статті 14 доповнити пунктом 29 такого змісту:
 
    -40- Тулуб С.Б.
статтю 1 доповнити частиною 7 такого змісту:
"Розмір та механізм справляння збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, встановлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку".
Відповідно частини 7-9 вважати частинами 8-10.
 
Враховано .   
    -41- Викласти в такій редакції:
2) частину першу статті 14 доповнити пунктом 29 такого змісту:
 
Враховано    
41. 29) збір (обов’язковий платіж) до спеціального фонду Державного бюджету України на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, від радіаційного впливу ядерних установок і об'єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами.
 
-42- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
"29) збір на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження".
 
Враховано   "29) збір на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження".
 
    -43- Кармазін Ю.А.
Новий пункт 29 частини першої статті 14 проекту Закону України "Про систему оподаткування" викласти в такій редакції:
29) збір (обов’язковий платіж) до спеціального Державного фонду поводження з радіоактивними відходами" на соціально-економічну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, від радіаційного впливу ядерних установок і об`єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами.
 
Відхилено . Обгрунтування викладене до поправки 18. Крім того, врахована поправка №43 відповідає пропозиціям Міністерства фінансів України, враховує зауваження Головного науково-експертного управління Верховної Ради України, відповідає нормам законів України "Про внесення змін до деяких законів України щодо повод-ження з радіоак-тивними відходами" №515-VІ та "Про Загальнодержавну цільову екологічну програму повод-ження з радіоак-тивними відходами" №516-VІ.   
42. ІV. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
43. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року, крім пункту 2 прикінцевих положень, які набирають чинність з моменту його опублікування.
 
-44- Викласти в такій редакції:
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року, крім пункту 3 цього розділу, який набирає чинності з дня опублікування цього Закону.
 
Враховано .  1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року, крім пункту 3 цього розділу, який набирає чинності з дня опублікування цього Закону.
 
44. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня опублікування цього Закону:
 
-45- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня опублікування цього Закону:
 
Враховано   3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін з дня опублікування цього Закону:
 
45. затвердити Порядок перерахування коштів соціально-економічної компенсації ризику до спеціального фонду Державного бюджету України;
 
-46- Тулуб С.Б.
Абзац перший пункту 2 викласти в редакції: забезпечити прийняття нормативно-правових актів щодо визначення напрямів та порядку надання соціально-економічної компенсації ризику, порядку визначення розмірів відрахувань та порядку перерахування коштів збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику;
 
Враховано   - забезпечити прийняття нормативно-правових актів щодо визначення напрямів та порядку надання соціально-економічної компенсації ризику, порядку визначення розмірів відрахувань та порядку перерахування коштів збору (обов’язкового платежу) на соціально-економічну компенсацію ризику;
 
46. затвердити Порядок надання соціально-економічної компенсації ризику;
 
-47- Тулуб С.Б.
Абзац другий пункту 2 виключити.
 
Враховано      
47. відповідно до повноважень забезпечити прийняття інших нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
 
-48- Тулуб С.Б.
Виключити.
 
Враховано      
48. привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону;
 
   - привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
49. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
-49- Тулуб С.Б.
Виключити.
 
Враховано      
50. 3. Сума коштів, перерахованих експлуатуючою організацією (оператором) до спеціального фонду Державного бюджету України відповідно до цього Закону, не враховується при визначенні чистого прибутку експлуатуючої організації (оператора),
частина якого підлягає відрахуванню, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України, до загального фонду Державного бюджету України.

-50- Тулуб С.Б.
Викласти в такій редакції:
Сума коштів, перерахованих платником збору (обов’язкового платежу) на соціально-компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, відповідно до цього Закону, не враховується при визначенні чистого прибутку такого платника збору (обов’язкового платежу), частина якого підлягає відрахуванню до загального фонду Державного бюджету України відповідно до рішення Кабінету Міністрів України.
 
Враховано   2. Сума коштів, перерахованих платником збору (обов’язкового платежу) на соціально-компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження, відповідно до цього Закону, не враховується при визначенні чистого прибутку такого платника збору (обов’язкового платежу), частина якого підлягає відрахуванню до загального фонду Державного бюджету України відповідно до рішення Кабінету Міністрів України.