Кількість абзаців - 10 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо державної підтримки літакобудівної промисловості в Україні (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0.

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо державної підтримки літакобудівної промисловості в Україні

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1. У Законі України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, N 50, ст.261):
1) статтю 2 викласти в такій редакції:
„Стаття 2. Цей Закон застосовується до таких підприємств літакобудівної промисловості:
- державне підприємство „Авіаційний науково-технічний комплекс імені О.К. Антонова”, м. Київ
- державне підприємство „Київський авіаційний завод „Авіант”
- державне підприємство „Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро „Івченко-Прогрес”
- відкрите акціонерне товариство „Мотор Січ”, м. Запоріжжя
- Харківське державне авіаційне виробниче підприємство
- відкрите акціонерне товариство „Науково-технічний комплекс „Електронприлад”, м. Київ
- відкрите акціонерне товариство „Український науково-дослідний комплекс інститут авіаційної технології”, м. Київ
- державне підприємство „Харківський машинобудівний завод „ФЕД ”
- державне підприємство „Харківське агрегатне конструкторське бюро”
- державне підприємство „Укравіалізинг” м. Київ
- відкрите акціонерне товариство „Авіаконтроль”, м. Харків
- державне підприємство „Науково-дослідний інститут „Буран”, м. Київ
- державне підприємство „Київський завод „Радар”
- державне Київське конструкторське бюро „Луч”
- державна акціонерна холдингова компанія „Артем”, м. Київ
- державне підприємство „Машинобудівна фірма „Артем”, м. Київ
- державне виробниче об'єднання „Новатор”, м. Хмельницький
- державне підприємство „Красилівський агрегатний завод”, Хмельницька область
- відкрите акціонерне товариство „Дніпропетровський агрегатний завод”
- відкрите акціонерне товариство „Вовчанський агрегатний завод”, Харківська область
- державне підприємство „Закарпатське вертолітне виробниче об'єднання", смт. Дубове
- державне підприємство „Конструкторське бюро авіації загального призначення”, м. Київ
- державне підприємство „Завод №410 цивільної авіації”, м. Київ
- державне підприємство „Вінницький авіаційний завод”
- державне підприємство „Науково-дослідний інститут аеропружних систем”, м. Феодосія
- державне підприємство „Науково-дослідний центр „Вертоліт”,
м. Феодосія
- казенне льотно-випробувальне підприємство „Взліт”, м. Феодосія.
 
-1- Терьохін С.А.
Богуслаєв В.О.
Підпункти 1) – 4) пункту 1 розділу І замінити підпунктами 1) – 3), виклавши їх в такій редакції:
"1) Назву Закону та преамбулу викласти в такій редакції:
"Закон України
"Про розвиток літакобудівної промисловості"
Цей Закон створює умови для розвитку авіаційної промисловості, забезпечує виконання суверенних зобов’язань держави, спрямованих на розвиток авіаційної промисловості, збереження та збільшення робочих місць на підприємствах суміжних галузей.
Цей Закон має на меті посилення цивільної та військової безпеки України, забезпечення конкурентоспроможності літаків, двигунів для них та авіаційного обладнання
2) Статтю 2 викласти в такій редакції:
"Стаття 2. Цей Закон застосовується до юридичних осіб - резидентів України, які здійснюють діяльність у галузі літакобудівної промисловості, та згідно із законом мають відповідні ліцензії, а також відповідні сертифікати на право розробки, або виробництва, або ремонту, або модифікації, або технічне обслуговування авіаційної техніки, авіаційних двигунів (далі – суб’єкти літакобудування) та відповідають хоча б двом з таких критеріїв:
а) здійснюють розробку авіаційної техніки та авіаційних двигунів, виробництво авіаційної техніки та авіаційних двигунів, ремонт авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
б) виконують державне або оборонне замовлення на розробку авіаційної техніки та авіаційних двигунів, виробництво авіаційної техніки та авіаційних двигунів, ремонт авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
в) забезпечують виконання Україною міжнародних зобов'язань з реалізації міжнародних контрактів з розробки авіаційної техніки та авіаційних двигунів, постачання авіаційної техніки та авіаційних двигунів, виробництва авіаційної техніки та авіаційних двигунів, ремонту авіаційної техніки та авіаційних двигунів.
Перелік суб’єктів літакобудування, щодо яких запроваджено тимчасові заходи державної підтримки, формує Міністерство промислової політики України та затверджує Кабінет Міністрів України.
Суб’єкти літакобудування, які не відповідають встановленим критеріям, за поданням Міністерства промислової політики України виключаються Кабінетом Міністрів України із затвердженого Переліку.
3) Статтю 3 викласти в такій редакції:
Стаття 3. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, з метою створення належних умов для забезпечення виконання Україною зобов’язань, передбачених міжнародними договорами (угодами) України, до суб’єктів літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 цього Закону, застосовуються особливості сплати ввізного мита щодо товарів за кодами Української товарної номенклатури зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) згідно з нормами пункту "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф", особливості здійснення розрахунків в іноземній валюті згідно з нормами статті 6 Закону України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті", а також особливості сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств, встановлені відповідними податковими законами."вітчизняного виробництва";
 
Враховано за змістом  Проект
Закон України
Про внесення змін до деяких законів України щодо державної підтримки літакобудівної промисловості в Україні

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
I. Внести зміни до таких законів України:
1. У Законі України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 50, ст. 261):
1) назву та преамбулу викласти в такій редакції:
"Про розвиток літакобудівної промисловості
Цей Закон створює умови для розвитку авіаційної промисловості, забезпечує виконання суверенних зобов’язань держави, спрямованих на розвиток авіаційної промисловості, збереження та збільшення робочих місць на підприємствах суміжних галузей.
Цей Закон має на меті посилення цивільної та військової безпеки України, забезпечення конкурентоспроможності літаків, двигунів для них та авіаційного обладнання вітчизняного виробництва";
 
1. 3) доповнити статтею 3 такого змісту:
„Стаття 3.
На період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року запроваджується державна фінансова підтримка будівництва літаків і реконструкції основних виробничих фондів підприємств літакобудівної промисловості через механізм здешевлення кредитів шляхом часткової компенсації ставки за кредитами комерційних банків. Кошти на здійснення такої фінансової підтримки літакобудівної галузі щорічно, і урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, передбачаються у законі про державний бюджет та виділяються підприємствам, визначеним відповідно до статті 2 цього Закону."
 
   Стаття 3. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, з метою створення належних умов для забезпечення виконання Україною зобов’язань, передбачених міжнародними договорами (угодами) України, до суб’єктів літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 цього Закону, застосовуються особливості сплати ввізного мита щодо товарів за кодами Української товарної номенклатури зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) згідно з нормами пункту "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф", особливості здійснення розрахунків в іноземній валюті згідно з нормами статті 6 Закону України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті", а також особливості сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств, встановлені відповідними податковими законами".
 
2. 4) статтю 4 викласти в такій редакції:
„Стаття 4. Прикінцеві положення.
3. Внести зміни до таких законів України:
1) У Законі України „Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 19, ст. 259 із змінами і доповненнями, внесеними Декретами Кабінету Міністрів України від 11 січня 1993 року N 4-93, ..., від 19 квітня 2007 року N 962-V):
відновити дію пункту „р" статті 19 і викласти її в новій редакції:
"р) у період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року при ввезенні на митну територію України матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання (далі - товари), що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг підприємствами, визначеними статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні", якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або коли ті, що виробляються, не відповідають міжнародним класифікаційним вимогам чи вимогам замовників продукції (послуг), визначених умовами контрактів. Перелік та обсяги цих товарів (крім підакцизних) щороку затверджуються Кабінетом Міністрів України відповідно до контрактів, укладених цими підприємствами.
У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів платник податку зобов'язаний сплатити ввізне мито в установленому законодавством порядку".
2) У Законі України „Про плату за землю" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 38, ст. 560 із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 9 квітня 1993 року N 3091-ХІІ, ..., від 28 грудня 2007 року N 107-VІ):
1) відновити дію пункту 23 частини першої статті 12 і викласти її в новій редакції:
„23) підприємства літакобудівної промисловості, визначені статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні", у період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року"
3) У Законі України „Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 21, ст. 156, із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 27 червня 1997 року N 403/97-ВР, ..., від 28 грудня 2007 року N 107-VІ):
1) відновити дію пункту 5.11, статті 5 і викласти її в новій редакції:
„Встановити, що тимчасово, з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року, термін погашення податкового векселя з податку на додану вартість для підприємств літакобудівної промисловості, визначених статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні ", настає після закінчення строку дії вищезгаданого закону",
2) відновити дію підпункту 6.2.2, пункту 6.2, статті 6 і викласти її в новій редакції:
„6.2.2. поставки робіт (послуг), призначених для використання та споживання за межами митної території України.
У тому числі за нульовою ставкою оподатковуються операції з:
поставки нерезидентам в оренду, чартер, фрахт повітряних суден, що використовуються на міжнародних маршрутах або лініях поставки послуг персоналу з обслуговування повітряних об'єктів, зазначених у підпункті 6.2.1 цієї статті"
3) пункт 6.2 статті 6 доповнити підпунктом 6.2.10 в такій редакції:
„6.2.10. Поставки в лізинг нових повітряних суден виробництва підприємств, визначених статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні", для резидентів, що виконують внутрішні або міжнародні рейси для перевезення пасажирів або вантажів за плату."
4) відновити дію пункту 11.34 статті 11 і викласти її в новій редакції:
„11.34. У період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року для підприємств літакобудівної промисловості, визначених статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні ", звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення (пересилання) на митну територію України матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання (далі - товарів), крім підакцизних, що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають міжнародним класифікаційним вимогам чи вимогам замовників продукції (послуг), визначених умовами контрактів. Перелік та обсяги цих товарів щороку затверджуються Кабінетом Міністрів України відповідно до контрактів, укладених цими підприємствами.
У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів платник податку зобов'язаний збільшити податкові зобов'язання за наслідками діяльності у податковий період, на який припадає таке порушення, на суму податку на додаткову вартість, що мала бути сплачена в момент ввезення (пересилання) на митну територію України, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до законодавства.
У встановлений період:
- операції з продажу продукції (послуг), яка вироблена зазначеними підприємствами літакобудівної промисловості за рахунок коштів Державного бюджету, оподатковується податком на додану вартість за нульовою ставкою
- проектно-конструкторські роботи, які виконуються вітчизняними розробниками за контрактами підприємств літакобудівної промисловості, які визначені статтею 2 Закону України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" звільняються від оподаткування."
 
-2- Кармазін Ю.А.
1. Відновити чинну частину 1 статті 2 щодо переліку підприємств літакобудівної промисловості, оскільки відповідно до 2 цієї ж частини "У разі необхідності зміни до цього переліку можуть бути внесені за поданням Кабінету Міністрів України у встановленому порядку.", а також те, що у проекті відсутні обґрунтування щодо доцільності вилучення із списку 6 підприємств.
 
Враховано по суті     
    -3- Кармазін Ю.А.
2. Відновити, вилучений без будь-яких обґрунтувань під час голосування у 1 читанні, другий абзац частину 1 статті 2 " У разі необхідності зміни до цього переліку можуть бути внесені за поданням Кабінету Міністрів України у встановленому порядку.", оскільки пропозиція позбавити Кабінет Міністрів України таких повноважень суперечить статті 20 Закону України "Про Кабінет Міністрів України", яка відносить визначення пріоритетних галузей промисловості, які потребують прискореного розвитку до основних повноважень Кабінету Міністрів України.
 
Враховано по суті   
    -4- Кармазін Ю.А.
3. Першу частину статті 3 викласти в такій редакції: "на період з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2012 року впроваджуються такі заходи державної підтримки літакобудівної промисловості:"
Пропозиція почати період з 1 липня 2008 року є неприйнятним, бо не можна заднім числом вводити заходи, які будуть мати збільшення навантаження на Державний бюджет.
 
Враховано по суті   
    -5- Кармазін Ю.А.
4. Статтю 3 викласти в такій редакції:
"Стаття 3-1. На період з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2012 року запроваджується державна фінансова підтримка будівництва літаків і реконструкції основних виробничих фондів літакобудівних підприємств через механізм здешевлення кредитів шляхом часткової компенсації ставки за кредитами комерційних банків, відповідно до порядку, встановленого Законом України "Про оподаткування прибутку підприємств". Кошти на здійснення такої фінансової підтримки літакобудівних підприємств щорічно, із урахуванням вимог Бюджетного кодексу України, передбачаються у законі про державний бюджет та виділяються підприємствам, визначеним відповідно до статті 2 цього Закону."
 
Враховано частково    
    -6- Богуслаєв В.О.
У підпункті 1) пункту 1 розділу І до переліку підприємств, що здійснюють діяльність у галузі літакобудівної промисловості включити такі підприємства:
Державне підприємство "Орізон-Навігація", м. Сміла;
Акціонерне товариство закритого типу "Український науково-дослідний інститут радіоапаратури", м. Київ;
Товариство з обмеженою відповідальністю "Конструкторське бюро "Аерокоптер", м. Полтава;
Державне підприємство "Жулянський машинобудівний завод "Візар", м.Київ;
Відкрите акціонерне товариство "ФЕД" м. Харків;
Костянтинівське казенне науково-виробниче підприємство "Кварсит" м. Костянтинівка, Донецька область;
Державне підприємство "ПівдендіпроНДІавіапром" м. Харків;
Казенне підприємство "Радіовимірювач", м. Київ.
 
Враховано по суті   
    -7- Богуслаєв В.О.
У підпунктах 2) та 3) пункту 1 розділу І слова "На період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року" замінити словами "Тимчасово на період до 31 грудня 2015 року"
 
Враховано редакційно    
    -8- Богуслаєв В.О.
У підпункті 4) пункту 1 розділу І текст щодо внесення змін у Закон України "Про Єдиний митний тариф" викласти у такій редакції:
"Відновити дію пункту „р" статті 19 і викласти його в наступній редакції:
"р) у період з 1 січня 2010 року по 31 грудня 2015 року при ввезенні на митну територію України товарів таких товарних груп: 27, 28, 32, 36, 37, 38, 39, 40, 49, 70, 72, 73, 74, 75, 76, 79, 80, 81, 83, 84, 85, 88, 90, 93, 94 УКТ ЗЕД, що використовуються підприємствами, визначеними у Додатку 1 до Закону України "Про внесення змін до деяких законів України стосовно питань розвитку літакобудівної промисловості України", для розробки, виробництва, переобладнання, ремонту, модифікування авіаційної техніки, проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, пов’язаних із літакобудуванням, а також розвитку та модернізації виробництва. Перелік таких товарів наводиться у Додатку 2 до Закону України "Про внесення змін до деяких законів України стосовно питань розвитку літакобудівної промисловості України".
Перелік та обсяги цих товарів (крім підакцизних) щороку затверджуються Кабінетом Міністрів України відповідно до контрактів, укладених цими підприємствами.
У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів платник податку зобов'язаний сплатити ввізне мито в установленому законодавством порядку".
 
Враховано частково    
    -9- Круць М.Ф.
В абзаці другому пункту 1 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту (де мова йде про пункт "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф") слова "в новій редакції" замінити словами "в такій редакції".
 
Враховано редакційно    
    -10- Круць М.Ф.
В абзаці другому пункту 2 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту (де мова йде про статтю 12 Закону України "Про плату за землю") слова "в новій редакції" замінити словами "в такій редакції".
 
Враховано редакційно    
    -11- Круць М.Ф.
В абзаці другому пункту 3 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту (де мова йде про статтю 5 Закону України "Про податок на додану вартість") слова "в новій редакції" замінити словами "в такій редакції".
 
Враховано редакційно    
    -12- Круць М.Ф.
В абзаці четвертому пункту 3 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "в новій редакції" замінити словами "в такій редакції".
 
Враховано редакційно    
    -13- Круць М.Ф.
В абзаці одинадцятому пункту 3 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "в новій редакції" замінити словами "в такій редакції".
 
Враховано редакційно    
    -14- Круць М.Ф.
В абзаці 2 частини другої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -15- Круць М.Ф.
В абзаці 3 частини третьої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -16- Круць М.Ф.
В абзаці 3 пункту першого частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -17- Круць М.Ф.
В абзаці 3 пункту другого частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -18- Круць М.Ф.
В абзаці 3 пункту третього частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -19- Круць М.Ф.
В абзаці 12 пункту третього частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту слова "з 1 липня 2008 року" замінити словами "з 1 січня 2010 року ".
 
Враховано редакційно    
    -20- Круць М.Ф.
12. Пункт 4 частини четвертої статті 1 розділу 1 законопроекту викласти у такій редакції:
"частину четверту статті 6 Закону України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті" (ВВР, 1994, № 40, ст.364) доповнити реченням такого змісту:
"Прирівняти підприємства літакобудівної промисловості до суб’єктів космічної діяльності у збільшенні термінів розрахунків за експортно-імпортними операціями до 500 днів".
 
Враховано по суті   
    -21- Богуслаєв В.О.
У підпункті 4) пункту 1 розділу І текст щодо внесення змін у Закон України "Про плату за землю" викласти у такій редакції:
Відновити дію пункту 23 частини першої статті 12 і викласти її в новій редакції:
"23) підприємства літакобудівної промисловості, визначені у Додатку 1 до Закону України „Про внесення змін до деяких законів України щодо держаної підтримки літакобудівної промисловості в Україні", що виконують державні програми чи оборонні замовлення, у період з 1 січня 2010 року до 31 грудня 2015 року".
 
Враховано по суті   
    -22- Богуслаєв В.О.
У підпункті 4) пункту 1 розділу І текст щодо внесення змін у Закон України "Про податок на додану вартість":
у пункті 11.34 статті 11 слова
"У період з 1 липня 2008 року до 31 грудня 2012 року" замінити словами "Тимчасово на період до 31 грудня 2015 року";
операції, які відповідно до норм цього законопроекту мають особливості щодо оподаткування податком на додану вартість доповнити словами "та авіаційних двигунів".
 
Враховано по суті   
3. 4) У Законі України „Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 40, ст.364 із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 7 травня 1996 року N 184/96-ВР, від 10 вересня 1999 року N 1034-ХІV, від 16 березня 2000 року N 1559-ІІІ, від 15 травня 2003 року N 762-ІV, від 5 лютого 2004 року N 1454-ІV, від 15 червня 2004 року N 1766-ІV, від 31 травня 2007 року N 1108-V):
1) доповнити статтю 6, четвертий абзац, наступним:
„Прирівняти підприємства літакобудівної промисловості до суб'єктів космічної діяльності у збільшенні термінів розрахунків за експортно-імпортними операціями до 500 днів".
 
      
4. 5) У Законі України „Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1995, N 32, ст.255 із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 15 липня 1999 року N 958-ХІV, від 21 червня 2001 року N 2555-ІІІ, від 4 жовтня 2001 року N 2761-ІІІ, від 1 липня 2004 року N 1959-ІV, від 25 березня 2005 року N 2505-ІV, від 3 червня 2005 року N 2642-ІV, від 7 липня 2005 року N 2771-ІV, від 28 грудня 2007 року N 107-VІ):
 
      
5. 1) другий абзац, пункту 2, статті 2 після слів "вантажної митної декларації " доповнити текстом наступного змісту:
„... а для підприємств літакобудівної промисловості, визначених статтею 2 Закону України „Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" - 720 календарних днів."
 
-23- Терьохін С.А.
Богуслаєв В.О.
Розділ І доповнити пунктами 2-6 в такій редакції:
2. Пункт "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 19, ст. 259) викласти у такій редакції:
"р) до 1 січня 2016 року товари, які ввозяться у митному режимі імпорту (реімпорту) суб’єктами літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", за такими кодами Української товарної номенклатури зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД):
2707 20 90 00, 2707 30 10 00, 2707 60 00 00, 2710 11 21 00, 2710 19 81 00, 2710 19 99 00, 2712 20 90 00, 2805 30 90 00, 2818 10 90 00, 2827, 2835, 3204 90 00 00, 3207 40 30 00, 3208, 3209, 3211 00 00, 3214 10 10 10, 3603 00, 3604 90 00 00, 3703 10 00 00, 3703 90 10 00,
3824 10 00 90, 3824 90 35 00, 3824 90 40 00, 3824 90 50 00, 3824 90 65 00, 3901, 3909, 3911, 3917, 3919, 3920, 3921, 4002, 4005, 4006 90 00 00, 4006 90 00 90, 4008, 4009, 4011 30 10 00, 4016, 4017 00, 7003, 7007, 7019, 7202 ,7205 10 00 00, 7205 29 00 7207, 7208, 7209 ,7211, 7212, 7213 ,7214, 7215, 7217, 7218, 7219, 7220, 7221 00 10 00, 7222, 7223, 7224 90 18 00, 7225, 7226, 7227, 7228, 7229, 7304, 7311 00 10 00, 7312, 7315, 7318, 7326, 7407, 7409, 7411 ,7413 00, 7419, 7502, 7504 00 00 00, 7505, 7506, 7507, 7508, 7601, 7603, 7604, 7605, 7606, 7607 11 90 00, 7607 19 99 00, 7607 20 91 00, 7608, 7609 00 00 00, 7616, 8101, 8102, 8104, 8105, 8108, 8111 00 90 00, 8112, 8307, 8409 10 10 00, 8411 11 10 00, 8411 12 11 00, 8411 12 13 00, 8411 12 19 00, 8411 12 90 00, 8411 21 10 00, 8411 22 11 00, 8411 22 19 00, 8411 81 10 00, 8411 82 10 00, 8411 91 10 10, 8411 91 10 90, 8411 91 90 00, 8411 99 10 00, 8412 10 10 00, 8412 21 10 00,8412 29 10 00, 8412 31 10 00, 8412 39 10 00, 8412 80 91 00, 8412 90 10 00, 8413 19 10 00, 8413 20 10 00, 8413 30 10 00, 8413 50 10 00, 8413 60 10 00, 8413 70 10 00, 8413 81 10 00, 8413 91 10 00, 8414 10 10 00, 8414 20 10 00, 8414 30 10 00, 8414 51 10 00, 8414 59 10 00, 8414 80 10 00, 8414 90 10 00, 8415 81 10 00, 8415 82 10 00, 8415 83 10 00, 8415 90 10 00, 8419 50 10 00, 8419 81 10 00, 8419 90 10 00, 8421 19 10 00, 8421 21 10 00, 8421 23 10 00, 8421 29 10 00, 8421 31 10 00, 8421 39 10 00, 8424, 8425 11 10 00, 8425 19 10 00, 8425 31 10 00, 8425 39 10 00, 8425 42 10 00, 8425 49 10 00, 8456, 8457, 8458, 8459, 8460, 8461, 8462, 8463, 8466, 8471 10 10 00, 8471 41 10 00, 8471 49 10 00, 8471 60 10 00, 8471 70 10 00, 8473 30, 8479 89 10 00, 8481, 8482, 8483, 8501 20 10 00, 8501 31 10 00, 8501 32 10 00, 8501 33 10 00, 8501 34 10 00, 8501 40 10 00, 8501 51 10 00, 8501 52 10 00, 8501 53 10 00, 8501 61 10 00, 8501 62 10 00, 8501 63 10 00, 8502 11 10 00, 8502 12 10 00, 8502 13 10 00, 8502 20 10 00, 8502 39 10 00, 8502 40 10 00, 8504 10 10 00, 8504 31 10 00, 8504 32 10 00, 8504 33 10 00, 8504 40 10 00, 8504 50 1000, 8505, 8506, 8507 10 10 00, 8507 20 10 00, 8507 30 10 00, 8507 40 10 00, 8507 80 10 00, 8507 90 10 00, 8511 10 10 00, 8511 20 10 00, 8511 30 10 00, 8511 40 10 00, 8511 50 10 00, 8511 80 10 00, 8515, 8525 10 10 00, 8525 20 10 00, 8526 10 10 00, 8526 91 11 00, 8526 91 19 00, 8526 91 90 00, 8526 92 10 00, 8528 21 90 00, 8529 10 10 00, 8529 90 10 00, 8531 10 10 00, 8531 20 10 00, 8531 80 10 00, 8532, 8533, 8535, 8536, 8537, 8538 10 00 00, 8538 90 99 00, 8541, 8542, 8543, 8544, 8545, 8546, 9014 10 10 00, 9014 20 13 00, 9014 20 18 00, 9014 20 90 00, 9014 90 90 00, 9017 20, 9017 30, 9017 80, 9020 00, 9023, 9024, 9025 11 10 00, 9025 19 10 00, 9025 80 15 00, 9025 90 10 00, 9026 10 10 00, 9026 20 10 00, 9026 80 10 00, 9026 90 10 00, 9027, 9029 10 10 00, 9029 20 10 00, 9030 10 10 00, 9030 20 10 00, 9030 31 10 00, 9030 39 10 00, 9030 40 10 00, 9030 83 10 00, 9030 89 10 00, 9030 90 10 00, 9031 80 10 00, 9031 90 10 00, 9032 10 10 00, 9032 20 10 00, 9032 81 10 00, 9032 89 10 00, 9033
Обсяг та порядок ввезення таких товарів визначаються Кабінетом Міністрів України.
У разі порушення цільового використання таких товарів або перевищення граничного обсягу їх ввезення у митному режимі імпорту (реімпорту), до суб’єктів літакобудування застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
3. Частину першу статті 12 Закону України "Про плату за землю" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 45, ст. 238 із наступними змінами) доповнити пунктом 27 в такій редакції:
"27) до 1 січня 2016 року звільняються від земельного податку суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", земельні ділянки яких безпосередньо використовуються для цілей виробництва кінцевої продукції, а саме літальних апаратів, їх корпусів, двигунів, включаючи місця, призначені для їх зберігання (склади, ангари, місця для відстоювання), посадково-злітні смуги, а також місця, в яких розташовано пункти заправки (дозаправки) моторних літальних апаратів та контролю над польотами".
4. Пункт 11.34 статті 11 Закону України „Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156, із наступними змінами) викласти в такій редакції:
„11.34. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", звільняється від сплати податку на додану вартість операції з:
ввезення (пересилання) на митну територію України під митним режимом імпорту (реімпорту) товарів, крім підакцизних, що використовуються для потреб авіаційної промисловості, якщо такі товари є звільненими від оподаткування ввізним митом згідно із нормами пункту "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф";
поставки на митній території України результатів науково-дослідних і дослідницько-конструкторських робіт, які виконуються для потреб авіаційної промисловості.
У разі порушення вимог, встановлених цим пунктом, до платників податку-суб’єктів літакобудування застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
5. У Законі України "Про оподаткування прибутку підприємств" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 27, ст. 181; 2000 р., № 22, ст. 172 із наступними змінами):
1) у статті 8:
підпункт 8.1.1 пункту 8.1 доповнити абзацами другим-дванадцятим такого змісту:
"З метою оподаткування амортизація поділяється на звичайну, бонусну та прискорену.
Звичайною вважається амортизація основного фонду, що здійснюється за нормами, встановленими підпунктом 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Бонусною вважається амортизація основного фонду, яка передбачає віднесення частки витрат на його придбання (спорудження) до складу валових витрат платника податку та подальшої амортизації частки витрат, що залишається після такого віднесення (залишкової вартості основного фонду), за загальними правилами та нормами, встановленими підпунктом 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Прискореною вважається амортизація основного фонду, що здійснюється за подвійними нормами, встановленими у підпункті 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті (крім основного фонду групи 4). При застосуванні прискореної амортизації податковий облік основного фонду ведеться окремо у підгрупі відповідної групи основних фондів у розрізі норм такої прискореної амортизації.
Підстави для застосування бонусної або прискореної амортизації визначаються виключно цим Законом. Якщо в інших податкових законах вживається термін "амортизація", то вона вважається звичайною.
Якщо платник податку, який прийняв рішення про застосування бонусної або прискореної амортизації основного фонду, в подальшому продає (відчужує) або передає його у фінансовий лізинг (оренду), то покупець (отримувач) такого основного фонду застосовує стандартні (загальні) норми амортизації, визначені у підпункті 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Якщо до одного й того самого основного фонду можуть бути застосовані різні норми бонусної амортизації у зв’язку з його одночасним використанням у різних видах господарської діяльності, платник податку має право застосувати найменшу норму бонусної амортизації, встановлену цим Законом.
Якщо до одного й того самого основного фонду можуть бути застосовані норми як прискореної, так і звичайної амортизації у зв’язку з його одночасним використанням у різних видах господарської діяльності, для цілей оподаткування цим податком приймаються звичайні норми амортизації.
Не дозволяється одночасне застосування бонусної та прискореної амортизації до одного й того самого основного фонду.
Для цілей калькулювання цін на товари (послуги), які підлягають державному регулюванню, застосування бонусної або прискореної амортизації не може бути підставою для їх підвищення.
До платника податку, який скористався правом на застосування бонусної або прискореної амортизації, але використовує відповідні об’єкти основних фондів не за призначенням, застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами";
пункт 8.6 доповнити новими підпунктами 8.6.4 та 8.6.5 такого змісту:
"8.6.4. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", мають право застосовувати бонусну амортизацію до нових (що не були в експлуатації) основних фондів у розмірі 50 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 3 та у розмірі 100 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 4 за наслідками першого звітного періоду, в якому введено в експлуатацію об’єкти таких основних фондів, якщо такі об’єкти призначаються виключно для:
а) розробки та виробництва авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
б) переобладнання, ремонту та модифікування авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
в) проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, пов’язаних із літакобудуванням.
8.6.7. Тимчасово, до 1 січня 2019 року платникам податку дозволяється застосування бонусної амортизації до нових (що не були в експлуатації) основних фондів (обладнання, що працює на альтернативних видах палива, та устаткування для виробництва альтернативних видів палива) за наслідками першого звітного періоду, в якому введено в експлуатацію об’єкти таких основних фондів у розмірі:
50 відсотків до балансової вартості таких об’єктів основних фондів групи 3;
100 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 4, що використовуються суб’єктами, які є виробниками альтернативних видів палива, виробництво якого підтверджується відповідним документом про ідентифікацію такого палива відповідно до норм статті 6 Закону України "Про альтернативні види палива"."
2) у статті 22:
а) пункт 22.30 виключити;
б) доповнити пунктом 22.31-2 такого змісту:
"22.31-2. Установити, що до 1 січня 2016 року суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", по операціях з розробки, виробництва, переобладнання, ремонту, модифікування авіаційної техніки та авіаційних двигунів, а також проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, пов’язаних із літакобудуванням, включають до складу валових доходів вартість товарів (робіт, послуг), поставлених замовнику таких товарів (робіт, послуг) у податковому періоді, в якому здійснена фактична поставка таких товарів (робіт, послуг), без урахування отриманих від платника податку - покупця авансових платежів, а до складу валових витрат - вартість товарів (робіт, послуг), фактично отриманих (оприбуткованих) платником податку, без урахування наданих платнику податку - продавцю авансових платежів".
6. У Законі України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 40, ст. 364 із наступними змінами):
1) у першому реченні статті 1 цифри та слова "90 календарних днів" замінити цифрами та словами "180 календарних днів";
2) у абзаці першому статті 2 цифри та слова "90 календарних днів" замінити цифрами та словами "180 календарних днів";
3) перше речення абзацу четвертого статті 6 викласти в такій редакції:
"Розрахунки за експортно-імпортними операціями після перерахування суб'єктами космічної діяльності та суб’єктами літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", авансу за виконання робіт з виготовлення (розробки) агрегатів, систем космічних ракетних комплексів (космічних ракет-носіїв), космічних апаратів, наземного сегмента космічних систем та їх агрегатів, систем і комплектуючих, а також з розробки, виробництва, переобладнання, ремонту, модифікування авіаційної техніки та авіаційних двигунів, здійснюються у строк до 500 календарних днів."
 
Враховано   2. Пункт "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 19, ст. 259) викласти в такій редакції:
"р) до 1 січня 2016 року товари, які ввозяться у митному режимі імпорту (реімпорту) суб’єктами літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", за такими кодами Української товарної номенклатури зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД):
2707 20 90 00, 2707 30 10 00, 2707 60 00 00, 2710 11 21 00, 2710 19 81 00, 2710 19 99 00, 2712 20 90 00, 2805 30 90 00, 2818 10 90 00, 2827, 2835, 3204 90 00 00, 3207 40 30 00, 3208, 3209, 3211 00 00, 3214 10 10 10, 3603 00, 3604 90 00 00, 3703 10 00 00, 3703 90 10 00, 3824 10 00 90, 3824 90 35 00, 3824 90 40 00, 3824 90 50 00, 3824 90 65 00, 3901, 3909, 3911, 3917, 3919, 3920, 3921, 4002, 4005, 4006 90 00 00, 4006 90 00 90, 4008, 4009, 4011 30 10 00, 4016, 4017 00, 7003, 7007, 7019, 7202 , 7205 10 00 00, 7205 29 00 7207, 7208, 7209 , 7211, 7212, 7213 , 7214, 7215, 7217, 7218, 7219, 7220, 7221 00 10 00, 7222, 7223, 7224 90 18 00, 7225, 7226, 7227, 7228, 7229, 7304, 7311 00 10 00, 7312, 7315, 7318, 7326, 7407, 7409, 7411 ,7413 00, 7419, 7502, 7504 00 00 00, 7505, 7506, 7507, 7508, 7601, 7603, 7604, 7605, 7606, 7607 11 90 00, 7607 19 99 00, 7607 20 91 00, 7608, 7609 00 00 00, 7616, 8101, 8102, 8104, 8105, 8108, 8111 00 90 00, 8112, 8307, 8409 10 10 00, 8411 11 10 00, 8411 12 11 00, 8411 12 13 00, 8411 12 19 00, 8411 12 90 00, 8411 21 10 00, 8411 22 11 00, 8411 22 19 00, 8411 81 10 00, 8411 82 10 00, 8411 91 10 10, 8411 91 10 90, 8411 91 90 00, 8411 99 10 00, 8412 10 10 00, 8412 21 10 00,8412 29 10 00, 8412 31 10 00, 8412 39 10 00, 8412 80 91 00, 8412 90 10 00, 8413 19 10 00, 8413 20 10 00, 8413 30 10 00, 8413 50 10 00, 8413 60 10 00, 8413 70 10 00, 8413 81 10 00, 8413 91 10 00, 8414 10 10 00, 8414 20 10 00, 8414 30 10 00, 8414 51 10 00, 8414 59 10 00, 8414 80 10 00, 8414 90 10 00, 8415 81 10 00, 8415 82 10 00, 8415 83 10 00, 8415 90 10 00, 8419 50 10 00, 8419 81 10 00, 8419 90 10 00, 8421 19 10 00, 8421 21 10 00, 8421 23 10 00, 8421 29 10 00, 8421 31 10 00, 8421 39 10 00, 8424, 8425 11 10 00, 8425 19 10 00, 8425 31 10 00, 8425 39 10 00, 8425 42 10 00, 8425 49 10 00, 8456, 8457, 8458, 8459, 8460, 8461, 8462, 8463, 8466, 8471 10 10 00, 8471 41 10 00, 8471 49 10 00, 8471 60 10 00, 8471 70 10 00, 8473 30, 8479 89 10 00, 8481, 8482, 8483, 8501 20 10 00, 8501 31 10 00, 8501 32 10 00, 8501 33 10 00, 8501 34 10 00, 8501 40 10 00, 8501 51 10 00, 8501 52 10 00, 8501 53 10 00, 8501 61 10 00, 8501 62 10 00, 8501 63 10 00, 8502 11 10 00, 8502 12 10 00, 8502 13 10 00, 8502 20 10 00, 8502 39 10 00, 8502 40 10 00, 8504 10 10 00, 8504 31 10 00, 8504 32 10 00, 8504 33 10 00, 8504 40 10 00, 8504 50 1000, 8505, 8506, 8507 10 10 00, 8507 20 10 00, 8507 30 10 00, 8507 40 10 00, 8507 80 10 00, 8507 90 10 00, 8511 10 10 00, 8511 20 10 00, 8511 30 10 00, 8511 40 10 00, 8511 50 10 00, 8511 80 10 00, 8515, 8525 10 10 00, 8525 20 10 00, 8526 10 10 00, 8526 91 11 00, 8526 91 19 00, 8526 91 90 00, 8526 92 10 00, 8528 21 90 00, 8529 10 10 00, 8529 90 10 00, 8531 10 10 00, 8531 20 10 00, 8531 80 10 00, 8532, 8533, 8535, 8536, 8537, 8538 10 00 00, 8538 90 99 00, 8541, 8542, 8543, 8544, 8545, 8546, 9014 10 10 00, 9014 20 13 00, 9014 20 18 00, 9014 20 90 00, 9014 90 90 00, 9017 20, 9017 30, 9017 80, 9020 00, 9023, 9024, 9025 11 10 00, 9025 19 10 00, 9025 80 15 00, 9025 90 10 00, 9026 10 10 00, 9026 20 10 00, 9026 80 10 00, 9026 90 10 00, 9027, 9029 10 10 00, 9029 20 10 00, 9030 10 10 00, 9030 20 10 00, 9030 31 10 00, 9030 39 10 00, 9030 40 10 00, 9030 83 10 00, 9030 89 10 00, 9030 90 10 00, 9031 80 10 00, 9031 90 10 00, 9032 10 10 00, 9032 20 10 00, 9032 81 10 00, 9032 89 10 00, 9033
Обсяг та порядок ввезення таких товарів визначаються Кабінетом Міністрів України.
У разі порушення цільового використання таких товарів або перевищення граничного обсягу їх ввезення у митному режимі імпорту (реімпорту), до суб’єктів літакобудування застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
3. Частину першу статті 12 Закону України "Про плату за землю" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 45, ст. 238; доповнити пунктом 27 такого змісту:
"27) до 1 січня 2016 року звільняються від земельного податку суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", земельні ділянки яких безпосередньо використовуються для цілей виробництва кінцевої продукції, а саме літальних апаратів, їх корпусів, двигунів, включаючи місця, призначені для їх зберігання (склади, ангари, місця для відстоювання), посадково-злітні смуги, а також місця, в яких розташовано пункти заправки (дозаправки) моторних літальних апаратів та контролю над польотами".
4. Пункт 11.34 статті 11 Закону України „Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 21, ст. 156 із наступними змінами) викласти в такій редакції:
„11.34. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", звільняється від сплати податку на додану вартість операції з:
ввезення (пересилання) на митну територію України під митним режимом імпорту (реімпорту) товарів, крім підакцизних, що використовуються для потреб авіаційної промисловості, якщо такі товари є звільненими від оподаткування ввізним митом згідно із нормами пункту "р" статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф";
поставки на митній території України результатів науково-дослідних і дослідницько-конструкторських робіт, які виконуються для потреб авіаційної промисловості.
У разі порушення вимог, встановлених цим пунктом, до платників податку-суб’єктів літакобудування застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами".
5. У Законі України "Про оподаткування прибутку підприємств" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 27, ст. 181; 2000 р., № 22, ст. 172 із наступними змінами):
1) у статті 8:
підпункт 8.1.1 пункту 8.1 доповнити абзацами другим-дванадцятим такого змісту:
"З метою оподаткування амортизація поділяється на звичайну, бонусну та прискорену.
Звичайною вважається амортизація основного фонду, що здійснюється за нормами, встановленими підпунктом 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Бонусною вважається амортизація основного фонду, яка передбачає віднесення частки витрат на його придбання (спорудження) до складу валових витрат платника податку та подальшої амортизації частки витрат, що залишається після такого віднесення (залишкової вартості основного фонду), за загальними правилами та нормами, встановленими підпунктом 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Прискореною вважається амортизація основного фонду, що здійснюється за подвійними нормами, встановленими у підпункті 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті (крім основного фонду групи 4). При застосуванні прискореної амортизації податковий облік основного фонду ведеться окремо у підгрупі відповідної групи основних фондів у розрізі норм такої прискореної амортизації.
Підстави для застосування бонусної або прискореної амортизації визначаються виключно цим Законом. Якщо в інших податкових законах вживається термін "амортизація", то вона вважається звичайною.
Якщо платник податку, який прийняв рішення про застосування бонусної або прискореної амортизації основного фонду, в подальшому продає (відчужує) або передає його у фінансовий лізинг (оренду), то покупець (отримувач) такого основного фонду застосовує стандартні (загальні) норми амортизації, визначені у підпункті 8.6.1 пункту 8.6 цієї статті.
Якщо до одного й того самого основного фонду можуть бути застосовані різні норми бонусної амортизації у зв’язку з його одночасним використанням у різних видах господарської діяльності, платник податку має право застосувати найменшу норму бонусної амортизації, встановлену цим Законом.
Якщо до одного й того самого основного фонду можуть бути застосовані норми як прискореної, так і звичайної амортизації у зв’язку з його одночасним використанням у різних видах господарської діяльності, для цілей оподаткування цим податком приймаються звичайні норми амортизації.
Не дозволяється одночасне застосування бонусної та прискореної амортизації до одного й того самого основного фонду.
Для цілей калькулювання цін на товари (послуги), які підлягають державному регулюванню, застосування бонусної або прискореної амортизації не може бути підставою для їх підвищення.
До платника податку, який скористався правом на застосування бонусної або прискореної амортизації, але використовує відповідні об’єкти основних фондів не за призначенням, застосовуються норми підпункту 17.1.6-1 пункту 17.1 статті 17 Закону України "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами";
пункт 8.6 доповнити новими підпунктами 8.6.6 та 8.6.7 такого змісту:
"8.6.6. Тимчасово, до 1 січня 2016 року, суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", мають право застосовувати бонусну амортизацію до нових (що не були в експлуатації) основних фондів у розмірі 50 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 3 та 100 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 4 за наслідками першого звітного періоду, в якому введено в експлуатацію об’єкти таких основних фондів, якщо такі об’єкти призначаються виключно для:
а) розробки та виробництва авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
б) переобладнання, ремонту та модифікування авіаційної техніки та авіаційних двигунів;
в) проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, пов’язаних із літакобудуванням.
8.6.7. Тимчасово, до 1 січня 2019 року платникам податку дозволяється застосування бонусної амортизації до нових (що не були в експлуатації) основних фондів (обладнання, що працює на альтернативних видах палива, та устаткування для виробництва альтернативних видів палива) за наслідками першого звітного періоду, в якому введено в експлуатацію об’єкти таких основних фондів у розмірі:
50 відсотків до балансової вартості таких об’єктів основних фондів групи 3;
100 відсотків до балансової вартості основних фондів групи 4, що використовуються суб’єктами, які є виробниками альтернативних видів палива, виробництво якого підтверджується відповідним документом про ідентифікацію такого палива відповідно до норм статті 6 Закону України "Про альтернативні види палива"."
2) у статті 22:
а) пункт 22.30 виключити;
б) доповнити пунктом 22.31-2 такого змісту:
"22.31-2. Установити, що до 1 січня 2016 року суб’єкти літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", по операціях з розробки, виробництва, переобладнання, ремонту, модифікування авіаційної техніки та авіаційних двигунів, а також проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт, пов’язаних із літакобудуванням, включають до складу валових доходів вартість товарів (робіт, послуг), поставлених замовнику таких товарів (робіт, послуг) у податковому періоді, в якому здійснена фактична поставка таких товарів (робіт, послуг), без урахування отриманих від платника податку - покупця авансових платежів, а до складу валових витрат - вартість товарів (робіт, послуг), фактично отриманих (оприбуткованих) платником податку, без урахування наданих платнику податку - продавцю авансових платежів".
6. У Законі України "Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 40, ст. 364 із наступними змінами):
1) у першому реченні частини першої статті 1 цифри та слова "90 календарних днів" замінити цифрами та словами "180 календарних днів";
2) у частині першій статті 2 цифри та слова "90 календарних днів" замінити цифрами та словами "180 календарних днів";
3) перше речення частини четвертої статті 6 викласти в такій редакції:
"Розрахунки за експортно-імпортними операціями після перерахування суб'єктами космічної діяльності, а також суб’єктами літакобудування, що підпадають під дію норм статті 2 Закону "Про розвиток літакобудівної промисловості", авансу за виконання робіт з виготовлення (розробки) агрегатів, систем космічних ракетних комплексів (космічних ракет-носіїв), космічних апаратів, наземного сегмента космічних систем та їх агрегатів, систем і комплектуючих, а також з розробки, виробництва, переобладнання, ремонту, модифікування, технічного обслуговування авіаційної техніки та авіаційних двигунів, здійснюються у строк до 500 календарних днів".
 
6. ІІ. Прикінцеві положення
 
-24- Терьохін С.А.
Богуслаєв В.О.
Пункти 1 та 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення" викласти в такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення.
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Норми пунктів 2 і 4 розділу І цього Закону застосовуються з першого числа місяця, наступного за місяцем, на який припадає день опублікування цього Закону, а пунктів 3, 5 і 6 - починаючи з податкового періоду на який припадає день опублікування цього Закону.
2. Кабінету Міністрів України:
1) при підготовці проектів закону про Державний бюджет України на черговий рік передбачати повну компенсацію відповідних втрат доходів місцевих бюджетів у розмірі зменшення надходжень до таких бюджетів у разі застосування особливостей сплати земельного податку підприємствами, що підпадають під дію статті 2 Закону України "Про розвиток літакобудівної промисловості".
2) протягом місяця з дня опублікування цього Закону:
розробити та привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом."
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
 
7. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Норми пунктів 2 і 4 розділу І цього Закону застосовуються з першого числа місяця, наступного за місяцем, на який припадає день опублікування цього Закону, а пунктів 3, 5 і 6 - починаючи з податкового періоду на який припадає день опублікування цього Закону.
 
8. 2. Кабінету Міністрів України протягом двох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом
забезпечити перегляд центральними органами виконавчої влади України нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
   2. Кабінету Міністрів України:
при підготовці проекту закону про Державний бюджет України на наступний рік передбачати повну компенсацію відповідних втрат доходів місцевих бюджетів у розмірі зменшення надходжень до таких бюджетів у разі застосування особливостей сплати земельного податку підприємствами, що підпадають під дію статті Закону України 2 "Про розвиток літакобудівної промисловості".
2) протягом місяця з дня опублікування цього Закону:
розробити та привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом."
 
9. 3. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

   3. Законодавчі та інші нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.