Про внесення змін до Закону України"Про телебачення і радіомовлення" щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. |
Проект |
Проект |
||
1. |
ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами |
ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами |
||
2. |
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: |
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: |
||
3. |
І. Внести до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради, 1994, N 10, ст. 43; в редакції Закону N 3317-ІV від 12.01.2006, ВВР, 2006, N 18, ст.155; із змінами, внесеними згідно із Законом № 145-VІ від 18.03.2008, ВВР, 2008, № 18, ст.197) такі зміни: |
1. Внести до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради України, 2006р., N 18, ст.155; із наступними змінами) такі зміни: |
||
4. |
1. Статтю 6 Закону після частини другої доповнити новою частиною такого змісту: |
1) статтю 6 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту: |
||
5. |
«3. Трансляція, окрім як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, забороняється. |
-1- Круць М.Ф. В абзаці другому статті 1 розділу І слова «окрім як на каналах з обмеженим доступом» виключити. | Враховано |
«3. Трансляція програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають платне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам та/або радіослухачам з метою отримання ними виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити sms-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову за ціною, що не відповідає обраному абонентом тарифному плану, або отримання додаткової послуги оператора телекомунікацій, не включеної до переліку послуг, передбачених договором (тарифним планом), забороняється. |
-2- Кармазін Ю.А. Абзац 1 частини 3 статті 6 викласти в такій редакції: «3. Забороняється трансляція, окрім, як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами): 1) у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу в грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації в будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити коротке текстове повідомлення на мобільний телефон тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову; 2) та/або умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника. Дане положення не поширюється на трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів державних лотерей, що були придбані їхніми учасниками в установленому законом порядку.». Згадування інших видів конкурсів, ігор, вікторин, спортивних змагань тощо, де є грошовий або майновий виграш для їхніх учасників, але це не вимагає від них попередньої сплати коштів, згадувати в цій статті є недоцільним. | Відхилено | |||
6. |
Дане положення не поширюється на: |
-3- Круць М.Ф. Абзац тертій та четвертий статті 1 розділу І викласти у такій редакції: «Ця заборона не поширюється на: канали з обмеженим доступом; «. | Враховано |
Ця заборона не поширюється на: канали з обмеженим доступом; |
7. |
трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів лотерей; |
трансляцію програм та/або передач з проведення лотерей; |
||
8. |
трансляцію програм та/або передач з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш; |
трансляцію програм та/або передач з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш; |
||
9. |
трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі; |
трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі; |
||
10. |
трансляцію програм та/або передач з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу; |
трансляцію програм та/або передач з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу; |
||
11. |
трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей». |
трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей». |
||
12. |
У зв’язку з цим частини третю-шосту статті вважати відповідно частинами четвертою-сьомою. |
У зв’язку з цим частини третю-шосту вважати відповідно частинами четвертою-сьомою. |
||
13. |
2. Доповнити статтею 55-1 такого змісту: |
2) розділ V доповнити статтею 55-1 такого змісту: |
||
14. |
«Стаття 55-1. Програми та передачі з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) |
«Стаття 55-1. Особливості розповсюдження програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) на каналах з обмеженим доступом |
||
15. |
1. Телерадіоорганізаціям дозволяється розповсюджувати програми та передачі з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, лише на каналах з обмеженим доступом. |
|||
16. |
2. Трансляція програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії. Такі програми або передачі повинні супроводжуватися текстами попередження про те, що вони є платними. Кожне попередження має займати не менше 20 відсотків площі (обсягу) екрана. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження. |
-4- Кармазін Ю.А. Частину 2 статті 55-1 викласти в такій редакції: «2. Під час трансляції програм та передач із платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) на екрані, у реальному часі, має постійно знаходитися інформація, колір тексту якої має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не меншим, ніж розмір номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити: 1) у нижній частині екрану - про вартість дзвінка до студії, чи іншого способу оплати участі в конкурсі (грі, вікторині), обсягу дзвінків та шанси підключення до студії; 2) у верхній лівій частині екрану - попередження про те, що вони є платними.» | Відхилено |
1. Трансляція програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії. Такі програми або передачі повинні супроводжуватися текстами попередження про те, що вони є платними. Кожне попередження має займати не менше 20 відсотків площі (обсягу) екрана. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження. |
17. |
3. Інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі у інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі». |
-5- Кармазін Ю.А. Частину 3 статті 55-1 викласти в такій редакції: «3. Інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі в інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі у вигляді: дикторського тексту та/або звукового супроводу, також тексту, який повинен розміщатися по центру екрану, і колір якого має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не меншим, ніж розмір номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити.» | Враховано |
2. Інформація щодо умов платного набуття статусу учасника та інших умов участі в інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у разі, якщо виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитися кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі у вигляді: дикторського тексту та/або звукового супроводу, та тексту, який повинен розміщатися в центрі екрана, колір якого має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не менше розміру номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити». |
18. |
ІІ. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування. |
2. Цей Закон набирає чинності через десять днів з дня його опублікування. |