ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
Розгляд питання порядку денного:
№6437
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг
16.05.2017 р. - Включено до порядку денного
17:10:01 Поіменне голосування про включення до порядку денного сесії проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (№6437)
(За-231 Проти-1 Утрималось-5 Не голосувало-104 Рішення прийняте)
 
23.05.2017 р. - Прийнято в цілому
10:36:21 Поіменне голосування про розгляд за скороченою процедурою проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (№6437)
(За-138 Проти-9 Утрималось-40 Не голосувало-174 Рішення не прийняте)
10:37:12 Поіменне голосування про розгляд за скороченою процедурою проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (№6437)
(За-145 Проти-10 Утрималось-43 Не голосувало-164 Рішення не прийняте)
10:38:07 Поіменне голосування про розгляд за скороченою процедурою проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (№6437)
(За-156 Проти-10 Утрималось-44 Не голосувало-151 Рішення прийняте)
10:41:19Співаковський Олександр Володимирович
10:43:36Ляшко Олег Валерійович
10:45:48Немировський Андрій Валентинович
10:46:05Фролов Микола Олександрович
10:47:48Литвин Володимир Михайлович
10:50:05Кириленко Іван Григорович
10:52:58Березюк Олег Романович
10:54:15Павленко Юрій Олексійович
10:58:15 Поіменне голосування про проект Закону про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг (№6437) - за основу та в цілому
(За-297 Проти-0 Утрималось-0 Не голосувало-71 Рішення прийняте)
10:58:48Герасимов Артур Володимирович