|
|
|
|
|
Узагальнюючий
розрахунок до проекту Закону України "Про внесення змін до Митного
тарифу України"
|
Запропоновані умови:
ставки ввізного мита на імпортні автомобілі - 30% від митної вартості (від
0,8 до 2,6 євро за куб.см.);
на матеріали та комплектуючі вироби для промислового складання автомобілів -
(0,1-1 %)
- кузови для великовузлового складання - 20 % від митної
вартості |
|
|
|
|
|
|
В діючих умовах
на прогноз 2004 р. |
При запровадженні
запропонованих ставок ввізного мита |
Всього ринок, тис.шт. |
276,7 |
296,7 |
Реалізація українських автомобілів |
176,0 |
183,0 |
|
в т.ч.
виробництва ЗАТ "ЗАЗ" |
113,0 |
120,0 |
Імпорт, в т.ч: |
100,7 |
113,7 |
|
Офіційне
ввезення |
87,7 |
103,7 |
|
- торговий обіг, всього |
71,4 |
98,0 |
|
|
- з країн СНД |
27,9 |
55,0 |
|
|
= у тому числі у
межах квоти |
20,8 |
20,8 |
|
|
- з інших країн |
43,5 |
43,0 |
|
- неторговий обіг (вживані авто), всього |
16,3 |
5,7 |
|
|
- віком до 5 років |
10,6 |
3,7 |
|
|
- віком понад 5
років |
5,7 |
2,0 |
|
Агрегатне ввезення |
|
5,0 |
Неофіційне ввезення (без сплати податків) |
13 |
5 |
Всього ринок, % |
100 |
100 |
Реалізація українських автомобілів |
63,6 |
61,7 |
|
в т.ч.
виробництва ЗАТ "ЗАЗ" |
40,8 |
40,4 |
Імпорт, в т.ч: |
36,4 |
38,3 |
|
Офіційне
ввезення |
31,7 |
35,0 |
|
- торговий обіг, всього |
25,8 |
33,0 |
|
|
- з країн СНД |
10,1 |
18,5 |
|
|
= у тому числі у
межах квоти |
7,5 |
7,0 |
|
|
- з інших країн |
15,7 |
14,5 |
|
- неторговий обіг (вживані авто), всього |
5,9 |
1,9 |
|
|
- віком до 5 років |
3,8 |
1,2 |
|
|
- віком понад 5
років |
2,1 |
0,7 |
|
Агрегатне ввезення |
|
1,7 |
Неофіційне ввезення (без сплати податків) |
4,7 |
1,7 |
Надходження до бюджету, млн. грн |
5 026,5 |
5 814,9 |
Реалізація українських автомобілів |
2 297,0 |
2 625,7 |
Імпорт автомобілів: |
2 729,5 |
3 189,2 |
Економічний ефект, млн. грн. |
788,4 |
Надходження до бюджету від постачальників
вітчизняних автомобілевиробників і підприємств-суміжників, млн. грн. |
1 123,6 |
1 293,3 |
Економічний ефект, млн. грн. |
169,7 |
Всього економічний ефект від запровадження нових
ставок ввізного мита, млн.грн. |
958,1 |
Умови зміни законодавства:
- ввізне мито на
нові автомобілі - 20%
- ввізне мито на б/в автомобілі:
- до 5 років - 18%
- понад 5 років 30%
- акцизний збір -
без змін
- ПДВ - 0 ставка для СП
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|