|
Редакція, прийнята в першому читанні
|
Зауваження та пропозиції до проекту
|
Висновки, обґрунтування
|
Законопроект, запропонований головним
комітетом в остаточній редакції
|
0.
|
Проект
|
|
|
|
1.
|
ЗАКОН УКРАЇНИ
|
|
|
З А К О Н У К Р А Ї Н И
|
2.
|
ПРО ДОРОЖНІЙ РУХ
|
|
|
ПРО ДОРОЖНІЙ РУХ
|
3.
|
Цей закон визначає правові та соціальні основи
організації дорожнього руху з з метою захисту життя та здоров'я громадян,
створення безпечних і комфортних умов для учасників руху й охорони
навколишнього середовища.
|
Загальні зауваження
Народний депутат Задорржний (в.о.139)
пропонує в Законі передбачити відповідальність за стан
охорони іавколишнього середовища. (Розділ IХ “Охорона навколишнього
середовища").
|
Враховано у подальших статтях.
|
Цей Закон визначає правові та соціальні основи
дорожнього руху з метою захисту життя та здоров'я громадян, створення
безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього
природного середовища.
|
4.
|
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
|
|
|
Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
|
5.
|
Стаття 1. Завдання Закону України про дорожній рух
|
|
|
Стаття 1. Завдання Закону України "Про дорожній
рух"
|
6.
|
Закон регулює суспільні відносини у сфері дорожнього
руху з метою забезпечення його безпеки, визначає права, обов'язки і
відповідальність суб'єктів - учасників дорожнього руху, міністерств, інших
центральних органів державної виконавчої влади, об'єднань, підприємств,
установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання (надалі
- міністерств, інших центральних органів державної виконавчої влади та
об'єднань).
|
Народний депутат Бандурка (в.о. 388)
вважає, що в Законі необхідно іередбачити механізм
відшкодування іатеріальних збитків від крадіжок ранспортних засобів, дорожніх
при-од, тілесних ушкоджень. Необхідно іередбачити у Законі страхування на
іиипадок дорожньої пригоди.
|
Враховано у подальших статтях.
|
Закон регулює суспільні відносини у сфері дорожнього
руху та його безпеки, визначає права, обов'язки і відповідальність суб'єктів
- учасників дорожнього руху, міністерств, інших центральних органів державної
виконавчої влади, об'єднань, підприємств, установ і організацій незалежно від
форм власності та господарювання (далі - міністерств, інших центральних
органів державної виконавчої влади та об'єднань).
|
|
|
Народні депутати Дубенков (в.о. 33)
та Степенко (в.о.330)
пропонують.Закон доповнити розділом "Про
відповідальність служб за безпеку дорожнього руху".
|
Враховано у подальших статтях.
|
|
7.
|
Стаття 2. Законодавство про дорожній рух
|
|
|
Стаття 2. Законодавство про дорожній рух
|
8.
|
Законодавство про дорожній рух складається з цього
Закону та актів законодавства України, що видаються відповідно до нього.
|
Комісія у питаннях екології та заціонального
природокористування
пропонує у статтю 2 дописати гаке речення: "Закону
про охорону «вколишнього природного середовища, інших законодавчих
актів".
|
Враховано.
|
Законодавство про дорожній рух складається з цього
Закону та актів законодавства України, що видаються відповідно до нього.
|
9.
|
Стаття 3. Державне управління у сфері дорожнього руху
|
|
|
Стаття 3. Державне управління у сфері дорожнього руху
|
10.
|
Державне управління у сфері дорожнього руху та
забезпечення його безпеки здійснюються Президентом України, Кабінетом
Міністрів України, Урядом Республіки Крим, місцевими органами державної
виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також спеціально
уповноваженими на те державними органами.
|
|
|
Державне управління у сфері дорожнього руху та його
безпеки здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади
Республіки Крим, місцевими органами державної виконавчої влади, органами
місцевого самоврядування та спеціально уповноваженими на це державними
органами.
|
11.
|
Загальні зауваження
|
|
|
|
12.
|
Разліл 2. КОМПЕТЕНЦІЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ,
РЕСПУБЛІКИ КРИМ. ОБЛАСНИХ. МІСЬКИХ, РАЙОННИХ ТА ІНШИХ МІСЦЕВИХ РАД НАРОДНИХ
ДЕПУТАТІВ, МІНІСТЕРСТВ ІНШИХ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
ТА ОБ'ЄДНАНЬ
|
|
|
Розділ II. КОМПЕТЕНЦІЯ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ,
ЗАКОНОДАВЧОЇ І ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ РЕСПУБЛІКИ КРИМ, ОБЛАСНИХ, МІСЬКИХ, РАЙОННИХ
ТА ІНШИХ МІСЦЕВИХ РАД НАРОДНИХ ДЕПУТАТІВ, МІНІСТЕРСТВ, ІНШИХ ЦЕНТРАЛЬНИХ
ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ОБ'ЄДНАНЬ
|
13.
|
Стаття 4. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері
дорожнього руху
|
|
|
Стаття 4. Компетенція Кабінету Міністрів України у сфері
дорожнього руху
|
14.
|
До відання Кабінету Міністрів України у сфері дорожнього
руху належить:
|
Народні депутати Рева, Рибальченко разом з
Державтоооінспекцісю України пропонують:
|
|
До компетенції Кабінету Міністрів України у сфері
дорожнього руху належить:
|
15.
|
підготовка законів та інших нормативних актів з питань
дорожнього руху і забезпечення його безпеки на території України;
|
у статті 4. "Компетенція Кабінету Міністрів України
у сфері дорожнього руху"Абзац 2: - після слів "... його
безпеки" доповнити речен-ням"а також відповідальності за їх
порушення" далі за текстом.
|
|
підготовка проектів законів, нормативних актів з питань
дорожнього руху та його безпеки, а також відповідальності за їх порушення на
території України;
|
16.
|
визначення повноважень органів виконавчої влади і
управління;
|
Абзац 5: - слова "автомобільних лорогах і
вулицях" замінити на слова "автомобільних дорогах, вулицях і
залізничних переїздах".
|
|
визначення повноважень органів виконавчої влади і
управління;
|
17.
|
формування державних органів управління у сфері
дорожнього руху,
|
Абзац 10: - слова "автомобільних дорогах і
вулицях" замінити на слова " автомобільних дорогах, вулицях і
залізничних переїздах".
|
|
формування державних органів управління у сфері
дорожнього руху, керівництво їх діяльністю;
|
18.
|
керівництво їх діяльністю;
|
Абзац 12: .- слова "автомобільних дорогах і
вулицях" змінити на слова "автомобільних дорогах, вулицях і
залізничних переїздах, розробкою генеральних планів, проектів детального
планування та забудови населених пунктів, комплексних транспортних схем і
планами окремих забудов", далі за текстом.
|
|
|
19.
|
розробка і затвердження державних програм розвитку дорожнього
руху та забезпечення його безпеки на автомобільних дорогах і вулицях, а також
програм координації використання всіх видів транспорту загального
користування (автомобільний, залізничний, повітряний, водний);
|
Доповнити статтю абзацем: "установлення єдиних
вимог розробки та впровадження генеральних планів, проектів детального
планування та забудови населених пунктів, комплексних транспортних схем і
планів окремих забудов";
|
Враховано.
|
розробка і затвердження державних програм розвитку
дорожнього руху та його безпеки на автомобільних дорогах, вулицях і
залізничних переїздах, вимог екологічної безпеки, а також програм координації
використання всіх видів транспорту загального користування (автомобільний,
залізничний, повітряний, водний);
|
20.
|
фінансування, керівництво і контроль за виконанням
державних програм розвитку дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
|
|
фінансування, керівництво і контроль за виконанням
державних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки;
|
21.
|
координація діяльності міністерств інших центральних
органів державної виконавчої влади, об'єднань та місцевого самоврядування у
сфері дорожнього руху;
|
Комісія у питаннях екології та раціонального
природокористування
пропонує в статті 4 абзац 5 після першої коми дописати
слова "вимог екологічної безпеки" і далі за текстом, а абзац 6
дописати словами "а також вимог екологічної безпеки”. Абзаци 18, 19
дописати слова ми "вимог екологічної безпеки".
|
Враховано.
|
координація діяльності міністерств, інших центральних
органів державної виконавчої влади, об'єднань та місцевого самоврядування у
сфері дорожнього руху, а також вимог екологічної безпеки;
|
22.
|
контроль за виконанням законодавства про дорожній рух;
|
Народний депутат Яценко (в.о.117)
пропонує реформувати у законі низову ланку, надати їй
більш прав та відповідальності за безпеку дорожнього руху. Це стосується 4,
5, 6 статтей.
|
Враховано у подальших статтях.
|
контроль за виконанням законодавства про дорожній рух;
визначення єдиного порядку організації дорожнього руху
та його безпеки;
|
23.
|
визначення єдиного порядку організації дорожнього руху
та забезпечення його безпеки;
|
|
|
встановлення єдиних вимог щодо проектування,
будівництва, реконструкції, ремонту, утримання та охорони автомобільних
доріг, вулиць і залізничних переїздів, затвердження програм їх будівництва;
|
24.
|
установлення єдиних вимог щодо проектування,
будівництва, реконструкції, ремонту, утримання та охорони автомобільних доріг
і вулиць, затвердження програм їх будівництва;
|
|
|
встановлення єдиних вимог щодо конструкції та технічного
стану транспортних засобів, що експлуатуються в Україні;
|
25.
|
установлення єдиних вимог щодо конструкції та
технич-ного стану транспортних засобів, що підлягають експлуатації на
автомобільних дорогах і вулицях;
|
|
|
визначення порядку видачі ліцензій і сертифікатів на
здійснення діяльності, пов'язаної з виготовленням, ремонтом і експлуатацією
транспортних засобів, перевезеннями вантажів і пасажирів, підготовкою водіїв,
будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг,
вулиць і залізничних переїздів, іншими видами діяльності, що впливають на
безпеку руху.
|
26.
|
визначення порядку видачі ліцензій і сертифікатів на
здійснення діяльності, пов'язаної з виготовленням, ремонтом і експлуатацією
транспортних засобів, перевезеннями вантажів і пасажирів, підготовкою водіїв,
будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг і
вулиць, іншими видами діяльності, що впливають на безпеку руху;
|
|
|
|
27.
|
установлення прав і обов'язків учасників дорожного руху,
вимог і критеріїв медичних протипоказань, що заважають безпечному керуванню
транспортними засобами, єдиного порядку обліку та реєстрації транспортних
засобів, затвердження правил дорожнього руху;
|
Народний депутат Ізмалков (в.о. 185)
пропонує у статті 4 вилучити з тексту Закону абзац 2 -
"визначення повноважень органів виконавчої влади і управління", із
абзацу 12 вилучити слова "прав і обов"язків учасників дорожнього
руху".
|
Враховано частково.
|
|
28.
|
установлення вимог щодо підготовки та підвищення ква
ліфікайІЇ водіїв порядку надання та позбавлення права на керування
транспортними засобами, затвердження зразків реєстраційних документів на
право управління транспортними засобами, серій номерних знаків тощо;
|
|
|
|
29.
|
установлення вимог щодо порядку перевезення небезпечних,
надгабаритних і великовагових вантажів;
|
|
|
|
30.
|
визначення загальних принципів обов'язкового страхування
транспортних засобів водіїв і пасажирів, ('а також обов'язкового страхування
цивільної відповідальності власників транспортних засобів;
|
|
|
|
31.
|
створення єдиної системи обліку основних статистичних
показників дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
|
|
|
32.
|
організація науково-дослідних і
конструкторсько-технологічних робіт у сфері дорожнього руху та забезпечення
його безпеки;
|
|
|
|
33.
|
створення єдиної інформаційно-пошуковгії системи обліку
водіїв, транспортних засобів адміністративних правопорушень, дорожньо-транспортних
пригод та їх наслідків, інших показників;
|
|
|
|
34.
|
установлення відповідальності за порушення законодавства
про дорожній рух та забезпечення його безпеки;
|
|
|
|
35.
|
участь у діяльності міжурядових і міжнародних
організацій з питань дорожнього руху та забезпечення його безпеки.
|
|
|
|
36.
|
Стаття 5. Компетенція Республіки Крим, областей та міст
республіканського підпорядкування
|
|
|
Стаття 5. Компетенція органів законодавчої та виконавчої
влади Республіки Крим, областей та міст республіканського підпорядкування
|
37.
|
До компетенції Республіки Крим, областей та міст
республіканського підпорядкування у сфері дорожнього руху належить:
|
|
|
До компетенції органів законодавчої та виконавчої влади
Республіки Крим, областей та міст республіканського підпорядкування у сфері
дорожнього руху належить:
|
38.
|
прийняття нормативних актів з питань дорожнього руху та
забезпечення його безпеки, за винятком тих, що належать до компетенції
Кабінету Міністрів України;
|
|
|
прийняття нормативних актів з питань дорожнього руху та
його безпеки, за винятком тих, що належать до компетенції Верховної Ради
України, Кабінету Міністрів України;
|
39.
|
затвердження програм розвитку дорожнього руху та
забезпечення його безпеки;
|
пропонують у статті 5 "Компетенція Республіки Крим,
областей та міст республіканського підпорядкування"
Абзац 3: - після слова "затвердження. .."
доповнити словом "регіональних" і далі за текстом.
Доповнити статтю абзацем: "організація забезпечення
індивідуальних власників транспортних засобів платними стоянками та колективними
гаражами";
|
Враховано.
|
затвердження регіональних програм розвитку дорожнього
руху та його безпеки;
|
40.
|
державний нагляд і контроль за дотримання законодавства
про дорожній рух та забезпечення його безпеки, за діяльністю підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власност і та господарювання щодо
планування та 'виконання заходів з безпеки дорожнього руху;^
|
|
|
державний нагляд та контроль за дотриманням
законодавства про дорожній рух та його безпеку, за діяльністю підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності та господарювання щодо
планування та виконання заходів з безпеки дорожнього руху, вимог екологічної
безпеки;
|
41.
|
формування фондів для фінансування державних програм і
окремих заходів, спрямованих на розвиток дорожнього руху та підвищення його
безпеки;
|
Комісія у питаннях екології та раціонального
природокористування
пропонує в статті 5 абзаци 3, 4 та 12 дописати речення
"вимог екологічної безпеки".
|
Враховано.
|
формування фондів для фінансування державних програм і
окремих заходів, спрямованих на розвиток дорожнього руху та його безпеки;
|
42.
|
забезпечення розвитку мережі місцевих автомобільних
доріг, їх утримання та охорони;
|
|
|
забезпечення розвитку мережі місцевих автомобільних
доріг, вулиць та залізничних переїздів, їх утримання та охорони;
|
43.
|
керівництво діяльністю по організації дорожнього руху;
|
|
|
керівництво діяльністю по організації дорожнього руху;
|
44.
|
організація навчання населення правил дорожнього руху,
проведення виховних заходів серед різних соціально-вікових груп населення з
його безпеки;
|
|
|
організація навчання населення Правил дорожнього руху,
проведення виховних заходів серед різних соціально-вікових груп населення
щодо його безпеки;
|
45.
|
організація підготовки та підвищення кваліфікації водіїв
транспортних засобів і розвиток мережі відповідних навчальних закладів;
|
|
|
організація підготовки та підвищення кваліфікації водіїв
транспортних засобів і розвиток мережі відповідних навчальних закладів;
|
46.
|
організація та здійснення заходів для надання медичної
допомоги потерпілим під час дорохньо-транспортних пригод та медичного
забезпечення безпеки дорожнього руху;
|
|
|
організація та здійснення заходів для подання медичної
допомоги потерпілим під час дорожньо-транспортних подій та медичного забезпечення
безпеки дорожнього руху;
|
47.
|
організація та фінансування заходів, пов'язаних із
профілактикою дитячого дорохньо-транспортного травматизму; керівництво
роботою по пропаганді безпеки дорожнього руху;
|
|
|
організація та фінансування заходів, пов'язаних із
профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму;
керівництво роботою по пропаганді безпеки дорожнього
руху, вимог екологічної безпеки;
|
48.
|
контроль за стягненням державних і місцевих податків,
зборів та інших обов'язкових платежів у сфері дорожнього руху; вирішення
інших питань дорохнього руху.
|
Народний депутат Коробко (в.о. 93)
пропонує більш чіткіше визначити відповідальність
низових ланок за безпеку дорожнього руху. Це стосується 5, 6 статтей.
|
Враховано у подальших статтях.
|
контроль за справлянням державних і місцевих податків,
зборів та інших обов'язкових платежів у сфері дорожнього руху;
організація забезпечення індивідуальних власників
транспортних засобів платними стоянками та колективними гаражами;
вирішення інших питань дорожнього руху.
|
49.
|
Стаття 6. Компетенція міської та районної Ради народних
депутатів і міської та районної виконавчої влади
|
|
|
Стаття 6. Компетенція міської та районної Ради народних
депутатів і міської та районної
виконавчої влади
|
50.
|
До компетенції міської та районної Ради народних
депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху
належить:
|
Народні депутати Рева, Рибальченко, Попов разом з
Державтоінспекцією України
пропонують у статті 6. "Компетенція міської та
районної Ради народних депутатів і міської та районної виконавчої
влади".
|
|
До компетенції міської та районної Ради народних
депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху
належить:
|
|
|
Враховано.
|
|
|
51.
|
виконання вимог законодавства й рішень органів державної
виконавчої влади про дорожній рух і забезпечення його безпеки;
|
Абзац 8 доповнити словами: "проектами детального
планування та забудови населених пунктів, комплексних транспортних
схем";
|
|
виконання вимог законодавства та рішень органів
державної виконавчої влади про дорожній рух і його безпеку;
|
52.
|
визначення компетенції підвідомчих адміністрацій, що
створюються згідно із схемою управління містом чи районом, у сфері дорожнього
руху та забезпечення його безпеки;
|
Абзац 12: - слова "...на спеціальних
стоянках"; змінити на слова "на платних стоянках та в колективних
гаражах";
|
|
визначення компетенції підвідомчих адміністрацій, що
створюються згідно із схемою управління містом чи районом, у сфері дорожнього
руху та його безпеки;
|
53.
|
розробка, затвердження й реалізація міських і районних
програм розвитку дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
Доповнити статтю абзацем: "контроль за виявленням
та впровадженням заходів на аварійно-небезпечних дглянках вулиць і
доріг".
|
|
розробка, затвердження та реалізація міських і районних
програм розвитку дорожнього руху та його безпеки;
|
54.
|
формування міських і районних фондів, у тому числі
позабюджетних, для фінансування програм і окремих заходів, спрямованих на
розвиток дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
Народний депутат Істратенко (в.о. 86)
пропонує у ст.6, абзац 8 після слів: "із відповідними
генеральними планами", додати: "та екологічно безпечними
умовами".
|
Враховано.
|
формування міських і районних фондів, у тому числі
позабюджетних, для фінансування програм і окремих заходів, спрямованих на
розвиток дорожнього руху та його безпеки;
|
55.
|
контроль за організацією навчання різних соціально-вікових
груп населення правил дорохнього руху, планування заходів, пов'язаних із
профілактикою його безпеки, та контроль за їх виконанням;
|
|
|
контроль за організацією навчання різних
соціально-вікових груп населення Правил дорожнього руху, планування заходів,
пов'язаних із профілактикою його безпеки, та контроль за їх виконанням;
|
56.
|
контроль за підготовкою і підвищенням кваліфікації
водіїв, технічним обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів,
забезпеченням розвитку сфери цих послуг;
|
|
|
контроль за підготовкою і підвищенням кваліфікації
водіїв, технічним обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів,
забезпеченням розвитку сфери цих послуг;
|
57.
|
організація дорохнього руху на території міста і району
згідно із відповідними генеральними планами;
|
|
|
організація дорожнього руху на території міста і району
згідно з відповідними генеральними планами, пректами детального планування та
забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом,
комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з
екологічно безпечними умовами;
|
58.
|
здійснення та фінансування заходів, пов'язаних із
профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму;
|
|
|
здійснення та фінансування заходів, пов'язаних із
профілактикою дитячого дорожньо-транспортного травматизму;
|
59.
|
проведення роботи по пропаганді безпеки дорожнього
|
|
|
проведення роботи по пропаганді безпеки дорожнього руху;
організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних
доріг, вулиць, залізничних переїздів;
|
60.
|
руху;
|
|
|
встановлення порядку і здійснення заходів щодо
забезпечення охорони транспортних засобів на платних стоянках та в
колективних гаражах;
|
61.
|
організація будівництва, реконструкції, ремонту та
|
|
|
|
62.
|
утримання автомобільних доріг і вулиць;
|
|
|
|
63.
|
установлення порядку і здійснення заходів щодо
забезпечення охорони транспортних засобів на спеціальних стоянках;
|
|
|
|
64.
|
керівництво та контроль за діяльністю підприсмств,
установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання за
виконанням вимог законодавства, рішень органів державної виконавчої влади про
дорожній рух і забезпечення його безпеки;
|
|
|
керівництво та контроль за діяльністю підприємств,
установ і організацій незалежно від форм власності та господарювання за
виконанням вимог законодавства, рішень органів державної виконавчої влади про
дорожній рух і його безпеку;
|
65.
|
організація та контроль за реалізацією системи заходів
щодо медичного забезпечення безпеки дорожнього руху;
|
|
|
контроль за виявленням дорожньо-транспортних подій та
впровадженням заходів у місцях їх концентрації на аварійно-небезпечних
ділянках вулиць, доріг та залізничних пенреїздах;
організація системи заходів щодо медичного забезпечення
безпеки дорожнього руху та контроль за їх реалізацією;
|
66.
|
накладення у межах своєї компетенції адміністративних
стягнень за порушення законодавства у сфері дорожнього руху та забезпечення
його безпеки;
|
|
|
накладання у межах своєї компетенції адміністративних
стягнень за порушення законодавства у сфері дорожнього руху та його безпеки;
|
67.
|
керівництво роботою по стягненню податків, зборів та
інших обов'язкових платежів у сфері дорожнього руху.
|
|
|
керівництво роботою по справлянню податків, зборів та
інших обов'язкових платежів у сфері дорожнього руху.
|
68.
|
Міська та районна Ради народних депутатів мають право
розглядати й випішувати інші питання, які відповідно до чинного законодавства
належать до їх відання.
|
|
|
Міська та районна Ради народних депутатів мають право
розглядати і вирішувати інші питання, які відповідно до чинного законодавства
належать до їх відання.
|
69.
|
Стаття 7. Компетенція селищної та сільської Ради
народних депутатів та їх виконавчих органів
|
|
|
Стаття 7. Компетенція селищної та сільської Ради
народних депутатів та їх виконавчих органів
|
70.
|
До компетенції селищної та сільської Ради народних
депутатів та їх виконавчих органів у сфері дорожнього руху належить:
|
Зауважень і пропозицій до статті не надійшло.
|
|
До компетенції селищної та сільської Ради народних
депутатів та їх виконавчих органів у сфері дорожнього руху належить:
|
71.
|
забезпечення виконання вимог законодавства та рішень
центральних органів державної виконавчої влади України з питань дорожнього
руху та його безпеки;
|
|
|
забезпечення виконання вимог законодавства та рішень
центральних органів державної виконавчої влади України з питань дорожнього
руху та його безпеки;
|
72.
|
розробка, затвердження та виконання місцевих програм
безпеки дорожнього руху;
|
|
|
розробка, затвердження та виконання місцевих програм
безпеки дорожнього руху;
створення позабюджетних фондів для додаткового
фінансування заходів щодо безпеки дорожнього руху;
|
73.
|
створення позабюджетних фондів для додаткового
фінансування заходів щодо безпеки дорожнього руху;
|
|
|
організація та контроль за діяльністю підприємств з
питань дорожнього руху і його безпеки;
сприяння створенню на території селищної або сільської
Ради народних депутатів підприємств і організацій для надання платних послуг,
пов'язаних з підготовкою та підвищенням кваліфікації водіїв, технічним
обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів;
|
74.
|
організація та контроль за діяльністю підприємств з
питань дорожнього руху і його безпеки;
|
|
|
сприяння діяльності по утриманню у безпечному для
дорожнього руху стані автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів та
їх облаштуванню об'єктами сервісу;
сприяння організації та здійсненню медичної допомоги потерпілим
у дорожньо-транспортних подіях та інших заходів щодо медичного забезпечення
безпеки дорожнього руху;
|
75.
|
сприяння створенню на території селищної або сільської
Ради народних депутатів підприємств і організацій для надання платних послуг,
пов'язаних з підготовкою та підвищенням кваліфікації водіїв, технічним
обслуговуванням і ремонтом транспортних засобів;
|
|
|
проведення серед різних соціально-вікових груп населення
профілактичних заходів щодо безпеки дорожнього руху;
|
76.
|
сприяння діяльності по утриманню у безпечному для
дорожнього руху стані автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів та
їх облаштуванню об'єктами сервісу;
|
|
|
навчання населення Правил дорожнього руху;
|
77.
|
сприяння організації та здійсненню медичної допомоги
потерпілим у дорожньо-транспортних подіях та інших заходів щодо медичного
забезпечення безпеки дорожнього руху;
|
|
|
здійснення заходів щодо профілактики дитячого
дорожньо-транспортного травматизму.
|
78.
|
проведення серед різних соціально-вікових груп населення
профілактичних заходів щодо безпеки дорожнього руху;
|
|
|
|
79.
|
навчання населення Правил дорожнього руху;
|
|
|
|
80.
|
здійснення заходів щодо профілактики дитячого
дорожньо-транспортного травматизму.
|
|
|
|
81.
|
Стаття 8. Компетенція органів територіального
громадського самоврядування
|
|
|
Стаття 8. Компетенція органів територіального
громадського самоврядування
|
82.
|
Компетенція органів територіального громадського
самоврядування у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху встановлюється
відповідними місцевими Радами народних депутатів у межах наданих їм цим
Законом повноважень.
|
Комісія у питаннях екології та раціонального
природокористування
пропонує в статті 8 абзац 1 дописати речення "вимог
екологічної безпеки".
|
Враховано.
|
Компетенція органів територіального громадського
самоврядування у сфері безпеки дорожнього руху встановлюється відповідними
місцевими Радами народних депутатів у межах наданих їм цим Законом
повноважень, вимог екологічної безпеки.
|
83.
|
Стаття 9. Компетенція Державного Комітету України з
безпеки дорожнього руху
|
|
|
Стаття 9. Компетенція Державного Комітету України з
безпеки дорожнього руху
|
84.
|
Державний комітет України з безпеки дорожнього руху є
центральним органом державної виконавчої влади у сфері дорожнього руху та
забезпечення його безпеки.
|
Народні депутати Рева, Рибальченко, Попов,
Державтоінспекція України
пропонують у статті 9 "Компетенція Державного
Комітету України з безпеки дорожнього руху".
|
|
Державний комітет України з безпеки дорожнього руху є
центральним органом державної виконавчої влади у сфері дорожнього руху та
забезпечення його безпеки.
|
85.
|
Державний комітет України з безпеки дорожнього руху в
межах своєї компетенції здійснює:
|
Абзац 13: - слова "...вулично-дорожньої
мережі" замінити на слова "вулиць, доріг та залізничних переїздів,
розробки та впровадження генеральних планів, проектів детального планування
та забудови населених пунктів, комплексних транспортних схем і планів окремих
забудов";
|
|
Державний комітет України з безпеки дорожнього руху в
межах своєї компетенції здійснює:
|
86.
|
аналіз ефективності чинного законодавства, підготовку
проектів законодавчих актів і пропозицій про їх удосконалення;
|
Абзац 15: - слова "автомобільних доріг і
вулиць" замінити на слова "автомобільних доріг, вулиць і
залізничних переїздів", далі за текстом.
|
Враховано.
|
аналіз ефективності чинного законодавства, підготовку проектів
законодавчих актів і пропозицій про їх удосконалення;
|
87.
|
проведення єдиної державної політики та координації дій
міністерств інших центральних органів державної виконавчої влади та
об'єднань;
|
Комісія у питаннях екології та раціонального
природокористування
пропонує в статті 9 абзац 25 доповнити речення
"вимог екологічної безпеки".
|
Враховано.
|
проведення єдиної державної політики та координації дій
міністерств пЗііих центральних органів державної виконавчої влади та
об'єднань;
|
88.
|
розробку та реалізацію національних і цільових програм
розвитку дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
|
|
розробку та реалізацію національних і цільових програм
розвитку дорожнього руху та забезпечення його безпеки, заходів по досягненню
екологічно безпечних умов експлуатації транспортних засобів та контролю за їх
дотриманням;
|
89.
|
розробку та затвердження заходів з питань діяльності по
профілактиці аварійності в міністерствах, інших центральних органах державної
виконавчої влади та об'сданнях, а також оцінку цієї діяльності;
|
Народний депутат Істратенко (в.о. 86)
пропонує у ст. 9 - після абзацу 5 додати: "розробку
та реалізацію заходів по досягненню екологічно безпечних умов експлуатації
транспортних засобів та контролю за їх дотриманням".
|
Враховано.
|
розробку та затвердження заходів з питань діяльності по
профілактиці аварійності в міністерствах, інших центральних органах державної
виконавчої влади та об'єданнях, а також оцінку цієї діяльності;
|
90.
|
участь у розробці проектів державних стандардів щодо
конструкції транспортних засобів, технічних засобів навчання і контролю за
станом здоров'я водіїв, регулювання дорожнього руху тощо, а також у нагляді
за додержанням їх вимог;
|
|
|
участь у розробці проектів державних стандардів щодо
конструкції транспортних засобів, технічних засобів навчання і контролю за
станом здоров'я водіїв, регулювання дорожнього руху тощо, а також у нагляді
за додержанням їх вимог;
|
91.
|
організацію випробувань конструкції транспортних засобів
на їх відповідність вимогам безпеки дорожнього руху;
|
|
|
організацію випробувань конструкції транспортних засобів
на їх відповідність вимогам безпеки дорожнього руху;
|
92.
|
збір, аналіз і узагальнення претензій та пропозицій, що
стосуються недоліків у конструкції транспортних засобів, вжиття заходів для
внесення до неї необхідних змін;
|
|
|
збір, аналіз і узагальнення претензій та пропозицій, що
стосуються недоліків у конструкції транспортних засобів, вжиття заходів для
внесення до неї необхідних змін;
|
93.
|
установлення вимог щодо допуску транспортних засобів до
експлуатації, порядку та технології перевезень пасажирів і вантажів;
|
|
|
установлення вимог щодо допуску транспортних засобів до
експлуатації, порядку та технології перевезень пасажирів і вантажів;
|
94.
|
координацію роботи по створенню безпечних і комфортних
умов для учасників дорожнього руху та надійної охорони і зберігання
транспортних засобів;
|
|
|
координацію роботи по створенню безпечних і комфортних
умов для учасників дорожнього руху та надійної охорони і зберігання
транспортних засобів;
|
95.
|
регламентування основних принципів організації та
керування дорожнім рухом;
|
|
|
регламентування основних принципів організації та
керування дорожнім рухом;
|
96.
|
участь у розробці вимог щодо проектування, будівництва,
реконструкції, експлуатації та охорони вулично-дорожньої мереж і;
|
|
|
участь у розробці вимог щодо проектування, будівництва,
реконструкції, експлуатації та охорони вулиць, доріг та залізничних
переїздів, розробці та впровадженні генеральних планів, проектів детального
планування та забудови населенних пунктів, комплексних транспортних схем і
планів окремих забудов;
|
97.
|
розробку вимог щодо створення безпечних умов для руху
пішоходів і велосипедистів, враховуючи особливості участі у русі дітей, людей
похилого віку та інвалідів;
|
|
|
розробку вимог щодо створення безпечних умов для руху
пішоходів і велосипедистів, враховуючи особливості участі у русі дітей, людей
похилого віку та інвалідів;
|
98.
|
розробка нормативів і порядку оцінки відповідності стану
автомобільних доріг і вулиць діючим вимогам безпеки дорожнього руху;
|
|
|
розробка нормативів і порядку оцінки відповідності стану
автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів діючим вимогам безпеки
дорожнього руху;
|
99.
|
установлення порядку підготовки, перепідготовки та
підвищення кваліфікації водіїв;
|
|
|
установлення порядку підготовки, перепідготовки та
підвищення кваліфікації водіїв;
організацію в містах центрів ситуаційного навчання та
контраварійної підготовки водіїв усіх категорій транспортних засобів;
|
100.
|
організацію в містах центрів експлуатаційного навчання
та контраварійної підготовки водіїв усіх категорій транспортних засобів;
|
|
|
створення і забезпечення ефективного функціонування
системи навчання та профілактичної роботи по запобіганню
дорожньотранспортному травматизмові серед різних верств населення;
організацію та створення умов для ефективного навчання
дітей правил дорожнього руху в дитячих дошкільних закладах, загальноосвітніх
школах, виробничо-технічних та інших училищах, підготовки вихователів і
вчителів з цього предмету;
|
101.
|
створення і забезпечення ефективного функціонування
системи навчання та профілактичної роботи по запобіганню
дорожньотранспортному травматизмові серед різних верст населення;
|
|
|
використання можливостей засобів масової інформації для
профілактики дорожньо-транспортного травматизму;
|
102.
|
організацію та створення умов для ефективного навчання
дітей правил дорожнього руху в дитячих дошкільних закладах, загальноосвітніх
школах, виробничо-технічних та інших училищах, підготовки вихователів і
вчителів з цього предмету;
|
|
|
розробку і впровадження системи обліку основних
показників дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
103.
|
використання можливостей засобів масової інформації для
профілактики дорожньо-трднспортного травматизну;
|
|
|
науково-технічне забезпечення безпеки дорожнього руху та
координацію здійснюваних в Україні наукових розробок з цієї проблеми;
|
104.
|
розробку і впровадження системи обліку основних
показників дорожнього руху та забезпечення його безпеки;
|
|
|
аналіз стану дорожньо-транспортного травматизму,
забезпечення діяльності необхідною інформацією, розробка та реалізація
пропозицій про підвищення безпеки дорожнього руху;
забезпечення зфективного використання фінансових і
матеріально-технічних ресурсів у галузі безпеки дорожнього руху;
|
105.
|
науково-технічне забезпечення безпеки дорожнього руху та
координацію здійснюваних в Україні наукових розробок з цієї проблеми;
|
|
|
подання методичної допомоги Урядові Республіки Крим,
місцевим органам державної виконавчої влади та органам місцевого
самоврядування у розробці та реалізації регіональних комплексних програм
забезпечення безпеки дорожнього руху, програм екологічної безпеки;
вивчення та впровадження міжнародного досвіду, участь у
розробці проектів міждержавних і міжнародних угод.
|
106.
|
аналіз стану дорожньо-транспортного травматизму,
забезпечення діяльності необхідною інформацією, розробка та реалізація
пропозицій про підвищення безпеки дорожнього руху;
|
|
|
На Державний комітет України з безпеки дорожнього руху
Уряд України може покласти й інші функції по забезпеченню безпеки дорожнього
руху.
|
107.
|
забезпечення ефективного використання фінансових і
матеріально-технічних ресурсів у галузі безпеки дорожнього руху;
|
|
|
Положення про Державний комітет України з безпеки
дорожнього руху, його стуктуру і штатну численність затверд-т.ус Комітет
Міністрів України.
|
108.
|
подання методичної допомоги Урядові Республіки Крим,
місцевим органам державної виконавчої влади та органам місцевого
самоврядування у розробці та реалізації регіональних комплексних програм
забезпечення безпеки дорожнього руху;
|
|
|
|
109.
|
вивчення та впровадження міжнародного досвіду, участь у
розробці проектів міждержавних і міжнародних угод.
|
|
|
|
110.
|
На Державний комітет України з безпеки дорожнього руху
Уряд України може покласти й інші функції по забезпеченню безпеки дорожнього
руху.
|
|
|
|
111.
|
Положення про Державний комітет України з безпеки
дорожнього руху, його стуктуру і штатну численність затверджує Комітет
Міністрів України.
|
|
|
|