Проект Закону про внесення доповнень до Закону України "Про рекламу" (щодо застосування таймерів зворотного відліку рекламного часу)


Номер, дата реєстрації:
8535 від 05.12.2005
Сесія реєстрації:
8 сесія IV скликання
Редакція законопроекту:
Основний
Рубрика законопроекту:
Галузевий розвиток
Суб'єкт права законодавчої ініціативи:
Народний депутат України
Ініціатор(и) законопроекту:
  • Ткаленко Олександр Сергійович (IV скликання)
  • Авторський колектив
    Головний комітет:
  • Правденко С.М. Комітет з питань свободи слова та інформації
  • Інші комітети:
  • Пустовойтенко В.П. Комітет з питань будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства і зв'язку
  • Супрун Л.П. Комітет з питань бюджету
  • Зарубінський О.О. Комітет з питань Європейської інтеграції
  • Текст законопроекту та супровідні документи:
  • Проект Закону 05.12.2005
  • Подання 05.12.2005
  • Пояснювальна записка 05.12.2005
  • Авторський колектив 05.12.2005
  • Документи, пов'язані із роботою:
  • Висновок Головного науково-експертного управління 16.01.2006
  • Висновок комітету 14.02.2006


  • Дати та стан проходження: Очікує розгляду
    21.02.2006 Вручено подання Комітету про розгляд
    13.12.2005 Вручено для ознайомлення
    08.12.2005 Направлено на розгляд Комітету
    05.12.2005 Передано на розгляд керівництву
    05.12.2005 Одержано Верховною Радою

    Проект Закону від 05.12.2005
    Комітет Передано Отримано
    Комітет Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації08.12.200509.12.2005
    Комітет Верховної Ради України з питань будівництва, транспорту, житлово-комунального господарства і зв'язку08.12.200509.12.2005
    Комітет Верховної Ради України з питань бюджету08.12.200508.12.2005
    Комітет Верховної Ради України з питань Європейської інтеграції08.12.200509.12.2005

    Номер
    реєстрацiї
    Дата
    реєстрацiї
    Назва законопроекту
    15.02.2006 Проект Постанови про прийняття за основу проекту Закону України про внесення доповнень до Закону України "Про рекламу" (щодо застосування таймерів зворотного відліку рекламного часу)