Проект Закону про професійну (професійно-технічну) освіту
- Номер, дата реєстрації:
- 4207 від 12.10.2020
- Сесія реєстрації:
- 4 сесія IX скликання
- Проходження
- Опрацювання комітетами
- Зв'язані законопроекти
- Альтернативні законопроекти
- Хронологія розгляду
- Результати голосування
Дати та стан проходження: | Знято з розгляду |
---|---|
05.09.2023 | Знято з розгляду |
14.08.2023 | Надано висновок Комітету про відхилення |
15.10.2020 | Надано для ознайомлення |
13.10.2020 | Направлено на розгляд Комітету |
12.10.2020 | Передано на розгляд керівництву |
12.10.2020 | Одержано Верховною Радою України |
Проект Закону від 12.10.2020
Комітет | Передано | Отримано |
---|---|---|
Комітет Верховної Ради України з питань інтеграції України з Європейським Союзом | 13.10.2020 | |
Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, національних меншин і міжнаціональних відносин | 13.10.2020 | 13.10.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій у Донецькій, Луганській областях та Автономної Республіки Крим, міста Севастополя, національних меншин і міжнаціональних відносин | 13.10.2020 | 13.10.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій | 13.10.2020 | 22.10.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування | 13.10.2020 | |
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики | 13.10.2020 | |
Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів | 13.10.2020 | |
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету | 13.10.2020 | |
Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики | 13.10.2020 | 19.10.2020 |
Номер реєстрацiї | Дата реєстрацiї | Назва законопроекту |
---|---|---|
26.10.2020 | Проект Закону про професійну освіту |