Проект Закону про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" щодо збереження методичних кабінетів
- Номер, дата реєстрації:
- 2056 від 06.02.2015
- Сесія реєстрації:
- 2 сесія VIII скликання
- Проходження
- Опрацювання комітетами
- Зв'язані законопроекти
- Альтернативні законопроекти
- Хронологія розгляду
- Результати голосування
Дати та стан проходження: | Знято з розгляду |
---|---|
29.08.2019 | Проект відкликано |
01.09.2015 | Вручено подання Комітету про доопрацювання |
10.02.2015 | Надано для ознайомлення |
09.02.2015 | Направлено на розгляд Комітету |
06.02.2015 | Передано на розгляд керівництву |
06.02.2015 | Одержано Верховною Радою України |
Проект Закону від 06.02.2015
Комітет | Передано | Отримано |
---|---|---|
Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань європейської інтеграції | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення | 09.02.2015 | 11.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення | 09.02.2015 | 11.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Комітет Верховної Ради України з питань європейської інтеграції | 09.02.2015 | 10.02.2015 |
Номер реєстрацiї |
Дата реєстрацiї |
Назва законопроекту |
---|---|---|
05.08.2015 | Проект Постанови про повернення на доопрацювання проекту Закону України про внесення змін до Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" щодо збереження методичних кабінетів |