Проект Закону про харчування у закладах загальної середньої освіти
- Номер, дата реєстрації:
- 2664 від 20.12.2019
- Сесія реєстрації:
- 2 сесія IX скликання
- Проходження
- Опрацювання комітетами
- Зв'язані законопроекти
- Альтернативні законопроекти
- Хронологія розгляду
- Результати голосування
Дати та стан проходження: | Повернуто на доопрацювання |
---|---|
19.02.2021 | Повернуто на доопрацювання ініціатору внесення |
15.06.2020 | Надано висновок Комітету про доопрацювання |
04.02.2020 | Направлено на розгляд Комітету |
04.02.2020 | Одержано повторну резолюцію |
28.12.2019 | Надано для ознайомлення |
27.12.2019 | Направлено на розгляд Комітету |
20.12.2019 | Передано на розгляд керівництву |
20.12.2019 | Одержано Верховною Радою України |
Проект Закону від 20.12.2019
Комітет | Передано | Отримано |
---|---|---|
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань інтеграції України з Європейським Союзом | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань аграрної та земельної політики | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій | 28.12.2019 | 04.02.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань здоров'я нації, медичної допомоги та медичного страхування | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики | 27.12.2019 | 08.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань бюджету | 27.12.2019 | 03.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики | 27.12.2019 | 09.01.2020 |
Комітет Верховної Ради України з питань антикорупційної політики | 27.12.2019 | 05.05.2023 |
Номер реєстрацiї |
Дата реєстрацiї |
Назва законопроекту |
---|---|---|
12.06.2020 | Проект Постанови про направлення на доопрацювання проекту Закону України про харчування у закладах загальної середньої освіти |