Кількість абзаців - 68 Розмітка (ліва колонка)


Про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період (Друге читання)

0. Проект Закон України Про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період  
1. Цей Закон виходячи з положень Законів України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", "Про транспорт", "Про оборону України" та інших нормативних актів з питань мобілізаційної підготовки та мобілізації встановлює правові та організаційні основи функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період.  
2. РОЗДІЛ 1 Функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період  
3. Стаття 1. Склад єдиної транспортної системи України в особливий період  
4. Єдину транспортну систему України в особливий період становлять транспорт та транспортні інфраструктури, які залишаються після завершення їх передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням відповідно до мобілізаційних завдань.  
5. Для забезпечення потреб держави в перевезеннях в особливий період використовується весь транспорт та транспортні інфраструктури незалежно від форм власності, за винятком транспорту, що належить чи переданий Збройним Силам України та іншим військовим формуванням.  
6. Стаття 2. Основні завдання єдиної транспортної системи України в особливий період  
7. Основними завданнями єдиної транспортної системи України в особливий період є:  
8. повне забезпечення потреб Збройних Сил України та інших військових формувань, народного господарства і цивільної оборони в перевезеннях;  
9. своєчасна поставка в повному обсязі відповідно до мобілізаційних завдань технічно справних, у тому числі й переобладнаних транспортних засобів Збройним Силам України та іншим військовим формуванням під час мобілізації;  
10. проведення ремонту транспортних засобів для Збройних Сил України та інших військових формувань, а також тих, що залишаються після передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням;  
11. технічне прикриття та відбудова найважливіших об'єктів і споруд оборонного значення;  
12. виробництво промислової продукції військового та загального призначення, необхідної для функціонування транспорту.  
13. Стаття 3. Керівництво єдиною транспортною системою України в особливий період  
14. Із запровадженням в державі особливого періоду працівники усіх ланок єдиної транспортної системи України вважаються мобілізованими відповідно до законодавства про мобілізацію.  
15. Загальне керівництво транспортною системою в частині забезпечення функціонування усіх видів транспорту, технічного прикриття та відбудови шляхів сполучення в особливий період покладається на Міністерство транспорту України, якому надається право залучати для виконання цих завдань структурні підрозділи та транспортні засоби підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності.  
16. Керівництво трубопровідним транспортом в особливий період здійснюється відповідно до законодавства про трубопровідний транспорт.  
17. Керівництво міським електротранспортом, в тому числі метрополітенами, в частині перевезень в особливий період покладається на відповідні місцеві органи виконавчої влади та виконавчі органи рад.  
18. Міністерство транспорту України, підприємства (об'єднання), установи та організації, що входять до сфери його управління, а також підприємства (об'єднання), установи і організації як транспорту, так і ті, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією транспортних комунікацій, незалежно від форм власності планують і забезпечують переведення своїх підрозділів на режим роботи в умовах особливого періоду, а їх керівники несуть персональну відповідальність за виконання мобілізаційних завдань і функціонування транспортної системи України в особливий період.  
19. Стаття 4. Планування роботи транспорту в особливий період  
20. Планування роботи транспорту в особливий період здійснюється Міністерством транспорту України на підставі завдань, які встановлюють Кабінет Міністрів України, місцеві органи виконавчої влади та виконавчі органи рад виходячи з можливостей підприємств (об'єднань), установ і організацій транспорту.  
21. При плануванні та забезпеченні в особливий період транспортних перевезень установлюється їх черговість:  
22. військові перевезення всіх видів;  
23. перевезення, пов'язані з евакуацією населення;  
24. перевезення, пов'язані з евакуацією вантажів;  
25. народногосподарські перевезення.  
26. РОЗДІЛ 2 Підготовка єдиної транспортної системи України до функціонування в особливий період  
27. Стаття 5. Порядок підготовки єдиної транспортної системи України до функціонування в особливий період  
28. Підготовка єдиної транспортної системи України до функціонування в особливий період здійснюється в мирний час у рамках народногосподарських програм, у тому числі довгострокових і річних програм мобілізаційної підготовки галузей народного господарства, безпосередньо пов'язаних з розвитком вантажних і пасажирських перевезень, підвищенням ефективності роботи транспортних засобів, впровадженням раціональних схем вантажопотоків, розвитком комунікацій, посиленням координації функціонування транспорту.  
29. Загальне керівництво і відповідальність за стан підготовки підприємств (об'єднань), установ і організацій єдиної транспортної системи України незалежно від форм власності покладається на їх керівників, а також на місцеві органи виконавчої влади та виконавчі органи рад.  
30. Відповідальність за координацію та методичне забезпечення заходів підготовки єдиної транспортної системи України до стійкого її функціонування в особливий період несе Міністерство транспорту України.  
31. Стаття 6. Основні заходи щодо підготовки єдиної транспортної системи України до функціонування в особливий період  
32. Основними організаційними заходами для забезпечення стійкого функціонування транспорту в особливий період є:  
33. створення системи наукового забезпечення функціонування транспорту;  
34. створення системи підготовки та перепідготовки кадрів з питань управління транспортом;  
35. раціональне розміщення транспорту та транспортної інфраструктури на території країни;  
36. розроблення комплексних програм розвитку вантажних і пасажирських перевезень з урахуванням його функціонування в особливий період;  
37. готовність до функціонування транспорту в особливий період;  
38. оновлення матеріально-технічної бази державного і мобілізаційного резерву для функціонування транспорту в особливий період;  
39. створення, розвиток та збереження мобілізаційних потужностей.  
40. Стаття 7. Основні інженерно-технічні заходи підготовки транспорту для його роботи в особливий період  
41. Основними інженерно-технічними заходами забезпечення готовності усіх видів транспорту для його роботи в особливий період є:  
42. збільшення пропускної спроможності найважливіших транспортних комунікацій і провізної спроможності всіх видів транспорту, забезпечення широкого маневру і дублювання перевезень;  
43. створення дублюючих мостових переходів і організація переправ через важливі водні перешкоди, тимчасових перевантажувальних районів поблизу найбільш можливих ділянок руйнування комунікацій;  
44. будівництво обхідних доріг міст, віднесених до категорованих об'єктів і відповідних груп цивільної оборони;  
45. підвищення надійності забезпечення транспорту електроенергією, пальним, водою, запасними частинами, мастильними та іншими матеріалами, підготовка сил і засобів до технічного прикриття, створення мобільного резерву пересувних ремонтних засобів для підтримання в працездатному стані транспортних засобів і споруд;  
46. пристосування всіх видів транспортних засобів для евакуації населення, поранених, уражених і хворих, розвиток пакетних і контейнерних перевезень вантажів, уніфікація засобів, які при цьому використовуються, для всіх видів транспорту;  
47. підготовка транспортних засобів для виконання перевезень в умовах радіоактивного, хімічного і бактеріологічного зараження, а також для роботи в умовах світломаскування.  
48. Стаття 8. Створення і підготовка спеціальних формувань транспорту для його роботи в особливий період  
49. На підприємствах (об'єднаннях), в організаціях і установах транспорту, незалежно від форм власності, у мирний час створюються спеціальні формування, призначені для передачі до складу Збройних Сил України та інших військових формувань під час мобілізації, і спеціальні формування для забезпечення власних потреб транспорту.  
50. Порядок створення, підготовки та підтримання в готовності до передачі Збройним Силам України та іншим військовим формуванням спеціальних формувань визначається Положенням про спеціальні формування, що затверджується Кабінетом Міністрів України.  
51. Порядок створення, підготовки та підтримання в готовності інших спеціальних формувань визначається Міністерством транспорту України за узгодженням з іншими центральними органами виконавчої влади, що мають відношення до функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період.  
52. Стаття 9. Фінансове і матеріально-технічне забезпечення  
53. Фінансування заходів щодо підготовки функціонування транспорту в особливий період здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих бюджетів.  
54. Матеріально-технічне забезпечення єдиної транспортної системи України в особливий період здійснюється за рахунок державних і мобілізаційних резервів, які створюються на підприємствах (об'єднаннях), в установах та організаціях, що входять до сфери управління Міністерства транспорту України, а також підприємств (об'єднань), установ і організацій як транспорту, так і тих, діяльність яких пов'язана з будівництвом та експлуатацією транспортних комунікацій, незалежно від форм власності.  
55. Стаття 10. Контроль готовності до виконання завдань в особливий період  
56. Порядок організації контролю за станом готовності до виконання завдань в особливий період на підприємствах (об'єднаннях), в установах і організаціях транспорту та транспортної інфраструктури визначається Кабінетом Міністрів України.  
57. РОЗДІЛ 3 Управління єдиною транспортною системою України в особливий період  
58. Стаття 11. Порядок організації та здійснення управління єдиною транспортною системою України в особливий період  
59. Управління єдиною транспортною системою України в особливий період здійснює Міністерство транспорту України.  
60. Для здійснення управління використовуються пункти управління, автоматизовані системи управління Міністерства транспорту України та державні канали зв'язку.  
61. Безпосереднє управління ланками транспортної системи здійснюють їх керівники, місцеві органи виконавчої влади та виконавчі органи рад. Оповіщення Міністерства транспорту України та інших ланок транспортної системи здійснюється через загальну систему оповіщення держави відповідно до порядку, який затверджується Кабінетом Міністрів України.  
62. Стаття 12. Взаємодія єдиної транспортної системи України з іншими центральними органами виконавчої влади та установами і організаціями в особливий період  
63. В ході підготовки та функціонування в особливий період Міністерство транспорту України, підприємства (об'єднання), установи і організації, що входять до сфери його управління, взаємодіють з Міністерством оборони України, іншими центральними органами виконавчої влади, штабами військових округів, військовими комісаріатами і штабами Цивільної оборони України.  
64. Взаємодія здійснюється шляхом спільного розроблення планових і організаційно-методичних документів, штатів і табелів спеціальних формувань, попереднього узгодження заходів щодо забезпечення стійкого функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період, мобілізаційних та інших заходів, матеріально-технічного забезпечення, а також відповідних нормативних документів, передбачених законодавством.  
65. Взаємодія з відповідними структурами транспорту інших держав з питань функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період здійснюється відповідно до міжнародних договорів України.  
66. Стаття 13. Дотримання режиму таємності  
67. Усі роботи, пов'язані з підготовкою та виконанням заходів щодо функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період, проводяться з дотриманням Закону України "Про державну таємницю".