Кількість абзаців - 41 Розмітка (ліва колонка)


Про Національну систему конфіденційного зв'язку (Друге читання)

0. Проект Закон України Про Національну систему конфіденційного зв'язку  
1. Цей Закон регулює суспільні відносини, пов'язані із створенням, функціонуванням, розвитком та використанням Національної системи конфіденційного зв'язку.  
2. Стаття 1. Визначення термінів  
3. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:  
4. спеціальна система (мережа) зв'язку - система (мережа) зв'язку, призначена для обміну інформацією з обмеженим доступом;  
5. спеціальна система (мережа) зв'язку подвійного призначення - спеціальна система (мережа) зв'язку, призначена для забезпечення зв'язку в інтересах органів виконавчої влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, частина ресурсу якої використовується для надання послуг іншим споживачам;  
6. Національна система конфіденційного зв'язку (далі - Національна система) - спеціальна система зв'язку подвійного призначення, яка за допомогою криптографічних та/або технічних засобів забезпечує обмін конфіденційною інформацією в інтересах органів виконавчої влади, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, їх взаємодію в мирний час та у разі введення надзвичайного і воєнного стану;  
7. суб'єкти Національної системи - органи виконавчої влади, інші державні органи та органи місцевого самоврядування, юридичні та фізичні особи, що беруть участь у створенні, функціонуванні, розвитку та використанні цієї системи;  
8. ресурс спеціальної системи (мережі) зв'язку - показники, які характеризують технічні можливості мережі зв'язку, що стосуються надання послуг зв'язку.  
9. Стаття 2. Сфера дії Закону  
10. Дія цього Закону поширюється на відносини між суб'єктами Національної системи, що виникають у зв'язку з її створенням, функціонуванням, розвитком та використанням.  
11. Стаття 3. Законодавство у сфері конфіденційного зв'язку  
12. Відносини, пов'язані із створенням, функціонуванням, розвитком та використанням Національної системи, регулюються Конституцією України, законами України "Про інформацію", "Про захист інформації в автоматизованих системах", "Про зв'язок", "Про підприємництво", "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", іншими законами і нормативно-правовими актами, а також цим Законом.  
13. Стаття 4. Склад Національної системи  
14. Національна система входить до складу Єдиної національної системи зв'язку України.  
15. Складовими Національної системи є спеціальні мережі зв'язку, їх стаціонарні і мобільні компоненти, централізовані системи захисту інформації та оперативно-технічного управління.  
16. Централізовані системи захисту інформації та оперативно-технічного управління перебувають у державній власності і не підлягають приватизації.  
17. Власниками інших складових Національної системи можуть бути суб'єкти господарської діяльності незалежно від форми власності.  
18. Стаття 5. Управління Національною системою  
19. Управління Національною системою, її функціонування, розвиток, використання та захист інформації забезпечується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері конфіденційного зв'язку відповідно до законодавства.  
20. Стаття 6. Надання послуг конфіденційного зв'язку  
21. Послуги конфіденційного зв'язку надаються органам виконавчої влади, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям, іншим юридичним та фізичним особам на платній основі.  
22. Порядок надання послуг конфіденційного зв'язку державним органам та органам місцевого самоврядування, державним підприємствам, установам та організаціям встановлюється Кабінетом Міністрів України.  
23. Надання послуг конфіденційного зв'язку іншим юридичним та фізичним особам здійснюється відповідно до законодавства на підставі договору між споживачем та оператором.  
24. Послуги конфіденційного зв'язку надаються операторами, які є юридичними особами та мають ліцензії на право надання послуг телефонного зв'язку та/або радіозв'язку, а також надання послуг у галузі криптографічного та/або технічного захисту інформації відповідно до законодавства.  
25. Стаття 7. Відповідальність за порушення законодавства у сфері конфіденційного зв'язку  
26. Особи, винні у порушенні законодавства у сфері конфіденційного зв'язку, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.  
27. Стаття 8. Державна підтримка Національної системи  
28. Державна підтримка Національної системи здійснюється шляхом створення сприятливих правових, економічних та інших умов для стимулювання процесу створення, функціонування, розвитку і використання цієї системи.  
29. Стаття 9. Фінансове забезпечення Національної системи  
30. Фінансування витрат, пов'язаних із створенням, функціонуванням та розвитком Національної системи, здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, інших джерел фінансування, не заборонених законодавством, і передбачається під час формування проекту Державного бюджету України на поточний рік у відповідних розділах окремим рядком.  
31. Стаття 10. Міжнародне співробітництво  
32. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері конфіденційного зв'язку може брати участь у міжнародному науково-технічному, зовнішньоекономічному та інших формах міжнародного співробітництва з питань конфіденційного зв'язку відповідно до державних програм, міжнародних договорів та законодавства України.  
33. Міжнародне співробітництво у сфері конфіденційного зв'язку здійснюється на основі законодавства та відповідних міжнародних договорів України.  
34. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародного договору.  
35. Стаття 11. Прикінцеві положення  
36. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
37. 2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:  
38. привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;  
39. відповідно до своєї компетенції забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;  
40. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.