Кількість абзаців - 18 Розмітка (ліва колонка)


Про внесення змін до Закону України ''Про рекламу'' (щодо уточнення поняття ''спеціалізовані видання'' та усунення протиріч між окремими положеннями Закону) (Друге читання)

0. Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо уточнення поняття «спеціалізовані видання» та усунення протиріч між окремими положеннями Закону)
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до Закону України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62, № 16, ст.238; 2005р., № 52, ст.566; 2006 р., № 5-6, ст.75, № 31, ст.268; 2007 р., № 34, ст.445; 2008 р., № 18, ст.197; 2009 р., № 19, ст. 257):
 
5. 1) статтю 14 після частини другої доповнити новим частинами такого змісту:
 
6. «3. Для спеціалізованих видань (спеціалізованих друкованих засобів масової інформації) цим Законом можуть встановлюватись особливі правила рекламування деяких видів товару.
 
7. 4. У свідоцтві про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, яке для цілей цього Закону вважається спеціалізованим виданням, мають міститись дані щодо особливостей цільового призначення, визначено спеціальну категорію читачів (споживачів продукції друкованого засобу масової інформації) та/або спеціальну тематичну спрямованість.
 
8. 5. Наявність у свідоцтві зазначених даних, в сукупності або кожного окремо, в залежності від вимог цього Закону, є підставою для поширення на відповідні друковані засоби масової інформації дії положень, які встановлюють особливі правила рекламування деяких видів товару у спеціалізованих виданнях.
 
9. 6. Продукція друкованих засобів масової інформації, які для цілей цього Закону вважаються спеціалізованими виданнями, що містить рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, може розповсюджуватися лише за умови непрозорої упаковки і за наявності на упаковці спеціального повідомлення «продукція містить рекламу алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів»;
 
10. 2) у статті 22:
 
11. у частині першій абзаци третій, четвертий викласти у такій редакції:
 
12. «на обкладинках, на перших і останніх сторінках видань, які відповідно до чинного законодавства не є друкованими засобами масової інформації;
 
13. в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, призначених для осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу тютюнових виробів)»;
 
14. у частині другій абзаци третій, четвертий викласти у такій редакції:
 
15. «на обкладинках, на перших і останніх сторінках видань, які відповідно до чинного законодавства не є друкованими засобами масової інформації;
 
16. в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, призначених для осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та/або які мають спеціальну тематичну спрямованість висвітлення питань виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв)».
 
17. ІІ. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.