Кількість абзаців - 53 Розмітка (ліва колонка)


про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні (Друге читання)

0. Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про державну підтримку літакобудувної промисловості в Україні  
3. Цей Закон спрямований на створення сприятливих умов для ефективного використання виробничого, науково-технічного потенціалу та підвищення експортних можливостей вітчизняного літакобудування, модернізації авіаційних підприємств, активізації інвестиційної діяльності, в тому числі іноземної, збільшення обсягів виробництва та експорту конкурентоспроможних на світовому ринку вітчизняних літаків, двигунів та авіаційного обладнання.  
4. Стаття 1. Визнати літакобудування пріоритетною галуззю економіки України і віднести науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи по створенню нової авіаційної техніки до категорії критичних технологій.  
5. Стаття 2. На період з 1 січня 2002 року до 1 січня 2007 року впроваджуються такі заходи державної підтримки літакобудівної промисловості:  
6. суми авансових платежів та попередньої оплати за контрактами підприємств літакобудівної промисловості, визначених згідно із частиною третьою цієї статті, отримані від замовників продукції (послуг), зараховуються на окремі рахунки цих підприємств, не підлягають безспірному списанню та використовуються лише за цільовим призначенням відповідно до контрактних зобов'язань зазначених підприємств. Ці суми включаються до складу валових доходів таких підприємств з метою визначення прибутку, що підлягає оподаткуванню відповідно до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", в момент здачі продукції (послуг) замовнику, а витрати літакобудівних підприємств, здійснені ними в рахунок авансових платежів та попередньої оплати відповідно до їх цільового призначення, включаються до складу валових витрат з метою визначення прибутку, що підлягає оподаткуванню в податковому періоді, на який припадає дата збільшення валових доходів на суму зазначених платежів;  
7. зазначеним підприємствам надається відстрочка на 60 місяців щодо сплати заборгованості перед Державним бюджетом України і державними цільовими фондами станом на 1 січня 2001 року, відстрочена заборгованість підлягає щомісячному погашенню рівними частками, починаючи з 1 січня 2002 року.  
8. До підприємств літакобудівної промисловості, для яких запроваджуються зазначені заходи, віднести:  
9. - Авіаційний науково-технічний комплекс ім.О.К.Антонова, м.Київ;  
10. - Київський державний авіаційний завод "Авіант";  
11. - Запорізьке машинобудівне конструкторське бюро "Прогрес";  
12. - ВАТ "Мотор-Січ", м. Запоріжжя;  
13. - Харківське державне авіаційне виробниче підприємство;  
14. - ВАТ "Науково-технічний комплекс "Електронприлад", м. Київ;  
15. - ВАТ "Український науково-дослідний інститут авіаційної технології", м. Київ;  
16. - Державне підприємство Харківський машинобудівний завод "ФЕД";  
17. - Харківське агрегатне конструкторське бюро;  
18. - Харківський державний приладобудівний завод ім. Т.Г.Шевченко;  
19. - ВО "Орізон", м.Сміла Черкаської обл;  
20. - Державне підприємство "Укравіалізинг", м. Київ;  
21. - ВАТ "Авіаконтроль", м. Харків;  
22. - Державне підприємство "Харківський завод транспортного устаткування";  
23. - Науково-дослідний інститут "Буран", м. Київ;  
24. - Київський завод "Радар";  
25. - Державне київське конструкторське бюро "Луч";  
26. - Державну акціонерну холдінгову компанію "Артем", м.Київ;  
27. - Машинобудівну фірму "Артем", м.Київ;  
28. - Виробниче об'єднання "Новатор", м. Хмельницький;  
29. - Красилівський агрегатний завод, Хмельницька обл.;  
30. - ВАТ "Дніпропетровський агрегатний завод";  
31. - ВАТ "Первомайський машинобудівний завод", Луганська обл.;  
32. - ВАТ "Вовчанський агрегатний завод", Харківська обл.;  
33. - Закарпатське вертолітне виробниче об'єднання, смт. Дубове;  
34. - Державне конструкторське бюро авіації загального призначення, м. Київ;  
35. - Завод N 410 цивільної авіації, м. Київ;  
36. - Вінницький авіаційний завод;  
37. - Науково-дослідний інститут аеропружних систем, м. Феодосія;  
38. - Науково-дослідний центр "Вертоліт", м. Феодосія;  
39. - Казенне льотно-випробувальне підприемство "Взліт", м.Феодосія;  
40. - Казенний завод "Радіовимірювач", м. Київ.  
41. В разі необхідності зміни в цей перелік можуть бути внесені за поданням Кабінету Міністрів України у встановленому порядку.  
42. Стаття 3. Внести зміни до таких законів України з питань оподаткування:  
43. 1) статтю 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 19, ст.259; 1993 р., N 31, ст.253) доповнити пунктом "к" такого змісту:  
44. "к) у період з 1 січня 2002 року до 1 січня 2007 року при ввезенні на митну територію України матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання (далі - товарів), що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг підприємствами, визначеними статтею 2 Закону України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні", якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або коли ті, що виробляються, не відповідають міжнародним класифікаційним вимогам чи вимогам замовників продукції (послуг), визначених умовами контрактів. Перелік та обсяги цих товарів (крім підакцизних) затверджуються Кабінетом Міністрів України відповідно до контрактів, укладених цими підприємствами.  
45. У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів платник податку зобов'язаний сплатити ввізне мито в установленому законодавством порядку";  
46. 2) частину першу статті 12 Закону України "Про плату за землю" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 38, ст.560; 1996 р., N 45, ст.238; 1997 р., N 47, ст.294; 1999 р., N 15, ст.83, N 18, ст.140, N 32 ст.264, N 38, ст.352, N 39, ст.356) доповнити пунктом 14 такого змісту:  
47. "14) підприємства літакобудівної промисловості, визначені статтею 2 Закону України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" у період з 1 січня 2002 року по 1 січня 2007 року.  
48. 3) статтю 11 Закону України "Про податок на додану вартість" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., N 21, ст. 156 , N 37, ст.239, N 38, ст.250, N 47 ст.294, N 51, ст.305, ст. 307; 1998 р., N 10, ст.37, N 17, ст.83, N 18, ст.95, N20 ст.100, N 33, ст.224; 1999 р., N 4, ст.33, N 7 ст.53, ст.54, N 15, ст.83, ст.88, N 18, ст.140, ст.142, N 26, ст.214, ст.216, N 32, ст.264, N 35, ст.302, N 38, ст.338, ст.341, ст.352, N 39, ст.356, ст.357 зі змінами, внесеними Законом України від 20 жовтня 1999 р.) доповнити новим пунктом 11.27 такого змісту:  
49. "11.27. У період з 1 січня 2002 року до 1 січня 2007 року для підприємств літакобудівної промисловості, визначених статтею 2 Закону України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні", звільняються від обкладання податком на додану вартість операції з ввезення (пересилання) на митну територію України матеріалів, комплектуючих виробів і обладнання (далі - товарів, крім підакцизних), що використовуються для потреб розробки, виробництва авіаційної техніки та надання послуг, якщо такі товари не виробляються підприємствами на території України або ті, що виробляються, не відповідають міжнародним класифікаційним вимогам чи вимогам замовників продукції (послуг), визначених умовами контрактів. Перелік та обсяги цих товарів затверджуються Кабінетом Міністрів України відповідно до контрактів, укладених цими підприємствами.  
50. У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів платник податку зобов'язаний збільшити податкові зобов'язання за наслідками діяльності у податковий період, на який припадає таке порушення, на суму податку на додану вартість, що мала бути сплачена в момент їх ввезення (пересилання) на митну територію України, а також сплатити пеню, нараховану відповідно до законодавства.  
51. У зазначений період операції з продажу продукції (послуг), яка вироблена зазначеними підприємствами літакобудівної промисловості за рахунок коштів Державного бюджету України, оподатковуються податком на додану вартість за нульовою ставкою.  
52. Стаття 4. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2002 року.