Кількість абзаців - 19 Розмітка (ліва колонка)


Про внесення змін до Закону України"Про телебачення і радіомовлення" щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами (Друге читання)

0. Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України
«Про телебачення і радіомовлення»
щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради, 1994, N 10, ст. 43; в редакції Закону N 3317-ІV від 12.01.2006, ВВР, 2006, N 18, ст.155; із змінами, внесеними згідно із Законом № 145-VІ від 18.03.2008, ВВР, 2008, № 18, ст.197) такі зміни:
 
4. 1. Статтю 6 Закону після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
5. «3. Трансляція, окрім як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, забороняється.
 
6. Дане положення не поширюється на:
 
7. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів лотерей;
 
8. трансляцію програм та/або передач з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш;
 
9. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі;
 
10. трансляцію програм та/або передач з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу;
 
11. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей».
 
12. У зв’язку з цим частини третю-шосту статті вважати відповідно частинами четвертою-сьомою.
 
13. 2. Доповнити статтею 55-1 такого змісту:
 
14. «Стаття 55-1. Програми та передачі з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами)
 
15. 1. Телерадіоорганізаціям дозволяється розповсюджувати програми та передачі з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, лише на каналах з обмеженим доступом.
 
16. 2. Трансляція програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії. Такі програми або передачі повинні супроводжуватися текстами попередження про те, що вони є платними. Кожне попередження має займати не менше 20 відсотків площі (обсягу) екрана. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження.
 
17. 3. Інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі у інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі».
 
18. ІІ. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.