Кількість абзаців - 46 Розмітка (ліва колонка)


Про спеціальний режим інвестиційної діяльності на території міста Харкова (Друге читання)

0. Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на територiї мiста Харкова  
3. Цей Закон визначає спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова.  
4. Стаття 1. Мета запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова  
5. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова (далi - спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi) запроваджується з метою залучення iнвестицiй для розвитку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiї мiста Харкова.  
6. Стаття 2. Запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
7. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi запроваджується з 1 сiчня 2000 року строком на 30 рокiв на територiї мiста Харкова для реалiзацiї iнвестицiйних проектiв у прiоритетних видах економiчної дiяльностi, перелiк яких визначається Кабiнетом Мiнiстрiв України.  
8. Стаття 3. Особливостi дiї законодавства України на перiод запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
9. Законодавство України на перiод запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi на територiї мiста Харкова дiє з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.  
10. Держава гарантує стабiльнiсть установленого спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi на весь строк, визначений вiдповiдно до цього Закону.  
11. Якщо внаслiдок змiни законодавства України протягом перiоду запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi змiнюється режим, передбачений статтею 6 цього Закону, на вимогу суб'єкта пiдприємницької дiяльностi, який реалiзує iнвестицiйнi проекти у прiоритетних видах економiчної дiяльностi, застосовуються умови, що дiяли на момент укладення договору (контракту) з виконавчим комiтетом Харкiвської мiської ради.  
12. Стаття 4. Повноваження органiв мiсцевого самоврядування та органiв виконавчої влади щодо запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi  
13. Органи мiсцевого самоврядування та органи виконавчої влади виконують свої функцiї на територiї мiста Харкова, вiдповiдно до законодавства України з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.  
14. Крiм того, до повноважень виконавчого комiтету Харкiвської мiської ради належить також укладення та реєстрацiя договорiв (контрактiв) iз суб'єктами пiдприємницької дiяльностi, якi реалiзують iнвестицiйнi проекти у прiоритетних видах економiчної дiяльностi.  
15. Стаття 5. Повноваження органу управлiння спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi  
16. Органом управлiння спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi є Рада з питань спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi (далi - Рада), яка утворюється Харкiвською обласною державною адмiнiстрацiєю та виконавчим комiтетом Харкiвської мiської ради.  
17. До повноважень Ради належать:  
18. розгляд i схвалення iнвестицiйних проектiв у порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України;  
19. надання Мiнiстерству економiки України, Мiнiстерству фiнансiв України та Агентству з питань спецiальних (вiльних) економiчних зон iнформацiї щодо наслiдкiв запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi.  
20. Стаття 6. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi  
21. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi передбачає встановлення податкових i митних пiльг вiдповiдно до цього Закону для суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi зареєстрованi на територiї мiста Харкова i за укладеним з виконавчим комiтетом Харкiвської мiської ради договором (контрактом) реалiзують на територiї мiста Харкова у прiоритетних видах економiчної дiяльностi iнвестицiйнi проекти кошторисною вартiстю не менше:  
22. 500 тис. доларiв США - у харчовiй промисловостi та переробленнi сiльськогосподарських продуктiв, текстильнiй промисловостi та пошиттi одягу, виробництвi готового одягу, хутра, шкiри та шкiряного взуття, фармацевтичному виробництвi, сферi освiти, охорони здоров'я та соцiальної допомоги;  
23. 700 тис. доларiв США - у будiвництвi, виробництвi будiвельних матерiалiв, транспортi, сферi асенiзацiї та оброблення вiдходiв;  
24. 1 млн. доларiв США - у сферi дослiджень i розробок в галузi природничих та технiчних наук, виробництвi електроенергiї, газу та води;  
25. 3 млн. доларiв США - у металургiї та обробленнi металу, виробництвi машин i устаткування, електричного, електронного i транспортного устаткування.  
26. Спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi передбачає:  
27. а) звiльнення на перiод до здачi об'єкта iнвестування в експлуатацiю, але не бiльше нiж на п'ять рокiв, вiд обкладення ввiзним митом сировини, матерiалiв ( перелiк яких визначається у порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України), устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв) i податком на додану вартiсть - устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них(крiм пiдакцизних товарiв) пiд час їх ввезення в Україну з метою використання виключно для реалiзацiї iнвестицiйних проектiв на територiї мiста Харкова.  
28. У разi нецiльового використання зазначених сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них (крiм пiдакцизних товарiв) платник податку зобов'язаний збiльшити податкове зобов'язання за наслiдками податкового перiоду, в якому вiдбулося таке порушення, на суму податку на додану вартiсть, що мала б бути сплачена при ввезеннi (пересиланнi) на митну територiю України таких товарiв, сплатити пеню, нараховану на таку суму податку, виходячи з 120 вiдсоткiв облiкової ставки Нацiонального банку України, що дiяла на день збiльшення податкового зобов'язання, а також сплатити ввiзне мито згiдно з чинним законодавством.  
29. Усi суб'єкти пiдприємницької дiяльностi, що реалiзують iнвестицiйнi проекти, щомiсяця складають звiт про цiльове використання ними ввезених сировини, матерiалiв, устаткування, обладнання та комплектуючих виробiв до них вiдповiдно до порядку, встановленого Державною податковою адмiнiстрацiєю України та Державною митною службою України;  
30. б) звiльнення на три роки вiд оподаткування прибутку, одержаного вiд реалiзацiї iнвестицiйних проектiв на територiї мiста Харкова новоствореними пiдприємствами та дiючими пiдприємствами, на яких проведено реструктуризацiю, реконструкцiю, перепрофiлювання, в частинi, одержанiй вiд освоєння iнвестицiй, на пiдставi документiв окремого (бухгалтерського, податкового) облiку.  
31. Порядок обчислення прибутку, одержаного вiд освоєння iнвестицiй на дiючих пiдприємствах, установлюється Державною податковою адмiнiстрацiєю України.  
32. Прибуток визначених в абзацi першому цього пункту пiдприємств, одержаний вiд реалiзацiї iнвестицiйних проектiв у перiод з четвертого по шостий рiк, оподатковується за ставкою в розмiрi 50 вiдсоткiв дiючої ставки оподаткування.  
33. Зазначена пiльга застосовується з моменту одержання першого прибутку;  
34. в) невключення до валового доходу пiдприємства з метою оподаткування суми iнвестицiй, одержаної вiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту, у виглядi коштiв, матерiальних цiнностей та нематерiальних активiв, вартiсть яких у конвертованiй валютi пiдтверджено згiдно iз законами (процедурами) держави iнвестора або мiжнародними торговельними звичаями, а також експертною оцiнкою в Українi, включаючи легалiзованi на територiї України авторськi права, права на винаходи, кориснi моделi, промисловi зразки, знаки для товарiв i послуг, ноу-хау тощо.  
35. У разi коли протягом звiтного (податкового) перiоду зазначенi iнвестицiї були частково або повнiстю вiдчуженi, суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який одержав iнвестицiю, зобов'язаний сплатити податок з прибутку, одержаного в такому звiтному (податковому) перiодi;  
36. г) несправляння плати за землю у перiод освоєння земельної дiлянки (планування територiї, облаштування iнфраструктури тощо), визначених iнвестицiйним проектом, але не бiльше п'яти рокiв.  
37. Пiльги, передбаченi цiєю статтею, застосовуються з моменту укладення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi договору (контракту) з виконавчим комiтетом Харкiвської мiської ради.  
38. Пiльги щодо сплати податку на прибуток, передбаченi цiєю статтею, не поширюються на частину прибутку, одержаного суб'єктом пiдприємницької дiяльностi вiд освоєння iнвестицiй, що були здiйсненi за рахунок бюджетних коштiв усiх рiвнiв, у тому числi за рахунок Державного iнновацiйного фонду.  
39. Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi, якi реалiзують iнвестицiйнi проекти у прiоритетних видах економiчної дiяльностi, суми збору до Державного iнновацiйного фонду перераховують до Харкiвського мiського iнновацiйного фонду.  
40. Стаття 7. Прикiнцевi положення  
41. 1. Кабiнету Мiнiстрiв України:  
42. у двомiсячний строк подати пропозицiї щодо приведення законодавчих актiв у вiдповiднiсть з цим Законом;  
43. привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть з цим Законом;  
44. забезпечити прийняття у межах своїх повноважень нормативно-правових актiв, передбачених цим Законом.  
45. 2. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.