Кількість абзаців - 65 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства (у таблиці враховані поправки до законопроектів №8640 та №9033) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунального господарства
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
5. 1. У Законі України "Про питну воду та питне водопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 16, ст. 112; 2005 р., № 4, ст. 95; 2010 р., № 49, ст. 571):
 
   1. У Законі України "Про питну воду та питне водопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 16, ст. 112; 2005 р., № 4, ст. 95; 2007 р., № 33, ст. 440; 2010 р., № 49, ст. 571; 2011 р., № 23, ст. 160; із змінами внесеними Законом України від 7 липня 2011 року № 3610-VІ):
 
6. 1) у статті 1:
 
   1) статтю 1 доповнити з урахуванням алфавітного порядку термінами такого змісту:
 
7. доповнити статтю після абзацу п’ятого новим абзацом такого змісту:
 
      
8. "інвестиційна програма — комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого водопостачання і водовідведення, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання;".
 
   "інвестиційна програма — комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого водопостачання і водовідведення, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання";
 
9. У зв’язку з цим абзаци шостий — двадцятий вважати відповідно абзацами сьомим — двадцять першим;
 
      
10. доповнити статтю після абзацу дванадцятого новим абзацом такого змісту:
 
      
11. "поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків за інвестиційними програмами (далі — спеціальні рахунки) — рахунки суб’єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, призначені для накопичення та використання коштів виключно для виконання інвестиційних програм у зазначеній сфері;".
 
   "поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків за інвестиційними програмами (далі — спеціальні рахунки) — рахунки суб’єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, призначені для накопичення та використання коштів виключно для виконання інвестиційних програм у зазначеній сфері";
 
12. У зв’язку з цим абзаци тринадцятий — двадцять перший вважати відповідно абзацами чотирнадцятим — двадцять другим;
 
      
13. 2) статтю 13 після абзацу тринадцятого доповнити новими абзацами такого змісту:
 
   2) статтю 13 після абзацу тринадцятого доповнити новими абзацами такого змісту:
 
14. "погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів централізованого водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності;
 
   "погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів централізованого водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності;
 
15. сприяння провадженню інвестиційної діяльності у сфері централізованого водопостачання та водовідведення;".
 
   сприяння провадженню інвестиційної діяльності у сфері централізованого водопостачання та водовідведення".
 
16. У зв’язку з цим абзац чотирнадцятий вважати абзацом шістнадцятим;
 
   У зв’язку з цим абзац чотирнадцятий вважати абзацом шістнадцятим;
 
17. 3) доповнити Закон статтею 18-1 такого змісту:
 
   3) доповнити статтею 18-1 такого змісту:
 
18. "Стаття 18-1. Інвестиційна діяльність у сфері централізованого водопостачання та водовідведення
 
   "Стаття 18-1. Інвестиційна діяльність у сфері централізованого водопостачання та водовідведення
 
19. Інвестиційні програми розробляються суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення строком на п’ять років.
 
-1- Шкутяк З.В.
З абзацу другого пункту 3 частини першої законопроекту вилучити слова "строком на п’ять років".
 
Враховано   Інвестиційні програми розробляються суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення.
 
20. Порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення встановлюється спільним рішенням центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, центрального органу виконавчої влади у сфері інвестиційної діяльності та національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
 
   Порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення встановлюється спільним рішенням центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, центрального органу виконавчої влади у сфері інвестиційної діяльності та національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
 
21. Суб’єкти господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення для проведення в установленому законодавством порядку розрахунків за інвестиційними програмами відкривають спеціальні рахунки.
 
   Суб’єкти господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення для проведення в установленому законодавством порядку розрахунків за інвестиційними програмами відкривають спеціальні рахунки.
 
22. На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти в обсязі, передбаченому в установлених тарифах для виконання інвестиційних програм.
 
-2- Семинога А.І.
Абзац шостий підпункту 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти в такій редакції: "частину четверту статті 18-1 викласти у такій редакції:
"На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти, які надходять від включених до тарифу витрат з ремонту, реконструкції та іншого відновлення основних фондів, а також скорочення питимих витрат матеріальних, паливно-енергетичних та трудових ресурсів".
 
Відхилено   На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти в обсязі, передбаченому в установлених тарифах для виконання інвестиційних програм.
 
23. Порядок зарахування коштів на спеціальний рахунок, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
   Порядок зарахування коштів на спеціальний рахунок, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
24. Суб’єкти господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення — власники спеціальних рахунків зобов’язані використовувати кошти, що перебувають на таких рахунках, виключно для виконання інвестиційних програм. Використання зазначених коштів в будь-яких інших цілях забороняється.".
 
-3- Кармазін Ю.А.
Підпункт 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту доповнити новим абзацом: "статті 18-1 після частини шостої доповнити новою частиною сьомою такого змісту:
"Порядок контролю за реалізацією інвестиційних програм у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційним програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов'язань за ними, встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано   Суб’єкти господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення — власники спеціальних рахунків зобов’язані використовувати кошти, що перебувають на таких рахунках, виключно для виконання інвестиційних програм. Використання зазначених коштів в будь-яких інших цілях забороняється.
Порядок контролю за реалізацією інвестиційних програм у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційними програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов'язань за ними встановлюються Кабінетом Міністрів України".
 
25. 2. У Законі України "Про теплопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2005р., № 28, ст. 373; 2010 р., № 49, ст. 571):
 
   3. У Законі України "Про теплопостачання" (Відомості Верховної Ради України, 2005р., № 28, ст. 373; 2010 р., № 49, ст. 571; 2011 р. № 10, ст. 63; із змінами внесеними законами України від 5 липня 2011 року № 3569-VІ, від 7 липня 2011 року № 3610-VІ та 22 грудня 2011 року № 4222-VІ):
 
26. 1) у статті 1:
 
   1) статтю 1 доповнити з урахуванням алфавітного порядку термінами такого змісту:
 
27. доповнити статтю після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
 
      
28. "інвестиційна програма — комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого теплопостачання, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого теплопостачання щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання;".
 
   "інвестиційна програма - комплекс заходів, затверджений в установленому порядку, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи систем централізованого теплопостачання, який містить зобов’язання суб’єкта господарювання у сфері централізованого теплопостачання щодо будівництва (реконструкції, модернізації) об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання";
 
29. У зв’язку з цим абзаци п’ятий — двадцять сьомий вважати відповідно абзацами шостим — двадцять восьмим;
 
      
30. доповнити статтю після абзацу десятого новим абзацом такого змісту:
 
      
31. "поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків за інвестиційними програмами (далі — спеціальні рахунки) — рахунки суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, призначені для накопичення та використання коштів виключно для виконання інвестиційних програм у зазначеній сфері;".
 
   "поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків за інвестиційними програмами (далі - спеціальні рахунки) - рахунки суб’єктів господарювання у сфері централізованого теплопостачання, призначені для накопичення та використання коштів виключно для виконання інвестиційних програм у зазначеній сфері";
 
32. У зв’язку з цим абзаци одинадцятий — двадцять восьмий вважати відповідно абзацами дванадцятим — двадцять дев’ятим;
 
      
33. 2) статтю 13 доповнити абзацами такого змісту:
 
   2) статтю 13 доповнити абзацами восьмим та дев’ятим такого змісту:
 
34. "погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, крім тих, що виробляють теплову енергію на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії;
 
   "погодження інвестиційних програм стосовно об’єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, крім тих, що виробляють теплову енергію на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії;
 
35. сприяння провадженню інвестиційної діяльності у сфері теплопостачання.";
 
   сприяння провадженню інвестиційної діяльності у сфері теплопостачання";
 
36. 3) доповнити Закон статтею 26-1 такого змісту:
 
   3) доповнити статтею 26-1 такого змісту:
 
37. "Стаття 26-1. Інвестиційна діяльність у сфері теплопостачання
 
   "Стаття 26-1. Інвестиційна діяльність у сфері теплопостачання
 
38. Інвестиційні програми розробляються суб’єктами господарювання у сфері теплопостачання строком на п’ять років.
 
-4- Шкутяк З.В.
З абзацу другого пункту 3 частини другої законопроекту вилучити слова "строком на п’ять років".
 
Враховано   Інвестиційні програми розробляються суб’єктами господарювання у сфері теплопостачання.
 
39. Порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання встановлюється спільним рішенням центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, центрального органу виконавчої влади у сфері інвестиційної діяльності та національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
 
   Порядок розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання встановлюється спільним рішенням центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, центрального органу виконавчої влади у сфері інвестиційної діяльності та національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг.
 
40. Суб’єкти господарювання у сфері теплопостачання для проведення в установленому законодавством порядку розрахунків за інвестиційними програмами відкривають спеціальні рахунки.
 
   Суб’єкти господарювання у сфері теплопостачання для проведення в установленому законодавством порядку розрахунків за інвестиційними програмами відкривають спеціальні рахунки.
 
41. На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти в обсязі, передбаченому в установлених тарифах для виконання інвестиційних програм у сфері теплопостачання
 
-5- Семинога А.І.
Абзац шостий підпункту 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту викласти у такій редакції: "частину четверту 26-1 викласти у такій редакції:
"На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти, які надходять від включених до тарифу витрат з ремонту, реконструкції та іншого відновлення основних фондів, а також скорочення питимих витрат матеріальних, паливно-енергетичних та трудових ресурсів".
 
Відхилено   На зазначені рахунки суб’єкти господарювання перераховують кошти в обсязі, передбаченому в установлених тарифах для виконання інвестиційних програм у сфері теплопостачання.
 
42. Порядок зарахування коштів на спеціальний рахунок, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
   Порядок зарахування коштів на спеціальний рахунок, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
43. Суб’єкти господарювання у сфері теплопостачання – власники спеціальних рахунків зобов’язані використовувати кошти, що перебувають на таких рахунках, виключно для виконання інвестиційних програм. Використання зазначених коштів в будь-яких інших цілях забороняється.".
 
-6- Кармазін Ю.А.
Підпункт 3 пункту 1 розділу Ізаконопроекту доповнити абзацом такого змісту: "статтю 26-1 після частини шостої доповнити частиною сьомою такого змісту:
"Порядок контролю за реалізацією інвестиційних програм у сфері теплопостачання, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційним програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов'язань за ними, встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано   Суб’єкти господарювання у сфері теплопостачання - власники спеціальних рахунків зобов’язані використовувати кошти, що перебувають на таких рахунках, виключно для виконання інвестиційних програм. Використання зазначених коштів у будь-яких інших цілях забороняється.
Порядок контролю за реалізацією інвестиційних програм у сфері теплопостачання, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційним програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов'язань за ними встановлюються Кабінетом Міністрів України".
 
44. ІІ. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
 
      
45. Проект (доопрацьований)
 
      
46. Закон України
 
      
47. Про внесення змін до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (щодо регулювання інвестиційної діяльності у сфері житлово-комунальних послуг та вдосконалення механізму тарифоутворення)
 
      
48. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
      
49. І. Внести наступні зміни до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2004, № 47, ст. 514):
 
   2. У Законі України "Про житлово-комунальні послуги" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 47, ст. 514; 2010 р., № 40, ст. 524, № 49, ст. 571; із змінами внесеними законами України від 7 липня 2011 року № 3610-VІ та 22 грудня 2011 року № 4231-VІ):
 
50. частину першу статті 30 доповнити новим пунктом такого змісту:
 
   1) частину першу статті 30 доповнити пунктом 8 такого змісту:
 
51. "створення умов для залучення, використання за призначенням та повернення вкладених інвестицій, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на скорочення собівартості виробництва (надання) житлово-комунальних послуг, енергозбереження, модернізації виробництва, та підвищення якості послуг, що надаються.";
 
   "8) створення умов для залучення, використання за призначенням та повернення вкладених інвестицій, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на скорочення собівартості виробництва (надання) житлово-комунальних послуг, енергозбереження, модернізації виробництва, та підвищення якості послуг, що надаються";
 
52. у статті 31:
 
   2) у статті 31:
 
53. частину другу доповнити новими абзацами такого змісту:
 
   частину другу доповнити абзацами третім – сьомим такого змісту:
 
54. "Ціна/тариф на житлово-комунальні послуги може включати інвестиційну складову - витрати на відшкодування залучених інвестиційних ресурсів за інвестиційними програмами та їх вартості в межах і за рахунок зниження фактичної собівартості житлово-комунальних послуг в результаті залучення таких інвестиційних ресурсів.
 
-7- Корж П.П.
Абзац шостий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"Ціна/тариф на житлово-комунальні послуги має включати інвестиційну складову, витрати на відшкодування залучених для виконання інвестиційних програмам інвестицій та витрат на відшкодування вартості залучення таких інвестицій".
 
Відхилено   "До складу економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг включається інвестиційна складова - витрати на відшкодування інвестиційних ресурсів, залучених за інвестиційними програмами, та їх вартості.
 
    -8- Кармазін Ю.А.
В абзаці шостому розділу Ізаконопроекту слова "Ціна/тариф на житлово-комунальні послуги може включати" замінити словами "До складу економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг можуть включатися",. (далі – за текстом).
 
Враховано частково у абзаці третьому підпункту 2 пункту 2 законопроекту   
    -9- Шкутяк З.В.
Абзац шостий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"До складу економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг включається інвестиційна складова - витрати на відшкодування залучених інвестиційних ресурсів за інвестиційними програмами та їх вартості".
 
Враховано редакційно у абзаці третьому підпункту 2 пункту 2 законопроекту   
55. Порядок розробки, погодження і затвердження інвестиційних програм (комплекс заходів, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи/експлуататції систем централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, конструктивних елементів житлових будинків і гуртожитків, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків, який містить зобов’язання виконавця/виробника щодо будівництва чи реконструкції або модернізації об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг), порядок контролю за їх реалізацією, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційними програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов’язань за ними затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
-10- Корж П.П.
Абзац сьомий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"Порядок розробки, погодження і затвердження інвестиційних програм (комплекс заходів, для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи/експлуатації конструктивних елементів житлових будинків і гуртожитків, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків, який містить зобов’язання виконавця/виробника щодо будівництва чи реконструкції або модернізації об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг), порядок контролю за їх реалізацією затверджуються Кабінетом Міністрів України".
 
Відхилено   Порядок розроблення, погодження і затвердження інвестиційних програм (комплекс заходів для підвищення рівня надійності та забезпечення ефективної роботи/експлуататції систем централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення, конструктивних елементів житлових будинків і гуртожитків, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків, який містить зобов’язання виконавця/виробника щодо будівництва чи реконструкції або модернізації об’єктів у цій сфері, поліпшення якості послуг), що реалізуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також за рахунок кредитів, наданих під державні гарантії, порядок контролю за їх реалізацією, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційними програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов’язань за ними затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
56. Інвестиційна програма повинна містити перелік заходів, строки та графік їх реалізації з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та порядку погашення інвестицій.
 
-11- Корж П.П.
Абзац восьмий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"Інвестиційна програма повинна містити перелік заходів, строки та графік їх реалізації з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування".
 
Враховано   Інвестиційна програма повинна містити перелік заходів, строки та графік їх реалізації з відповідними розрахунками та обґрунтуванням, а також зазначенням джерел фінансування.
 
57. Розмір інвестиційної складової ціни/тарифу, що включається до собівартості житлово-комунальних послуг, затверджується органом, уповноваженим здійснювати встановлення цін/тарифів.
 
-12- Корж П.П.
Абзац дев’ятий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"Розмір інвестиційної складової ціни/тарифу затверджується органом, уповноваженим здійснювати встановлення цін/тарифів".
 
Враховано   Розмір інвестиційної складової ціни/тарифу затверджується органом, уповноваженим здійснювати встановлення цін/тарифів.
 
58. Включення до складу економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг інвестиційної складової ціни/тарифу не є підставою для перегляду ціни/тарифу на відповідні послуги у бік їх зростання. Після повернення вкладеної інвестиції ціна/тариф на відповідну житлово-комунальну послугу підлягає зменшенню на величину зменшення собівартості внаслідок реалізації відповідної інвестиційної програми.
 
-13- Корж П.П.
Абзац десятий розділу І проекту закону викласти у такій редакції:
"У разі зменшення собівартості виробництва (надання) житлово-комунальних послуг внаслідок реалізації відповідної інвестиційної програми, отримані кошти спрямовуються на відновлення активів підприємства за переліком, визначеним фінансовим планом, за погодженням з органом, уповноваженим здійснювати встановлення цін/тарифів".
 
Враховано   У разі зменшення собівартості виробництва (надання) житлово-комунальних послуг внаслідок реалізації відповідної інвестиційної програми, отримані кошти спрямовуються на відновлення активів підприємства за переліком, визначеним фінансовим планом, за погодженням з органом, уповноваженим здійснювати встановлення цін/тарифів";
 
59. Рівень рентабельності, що застосовується при розрахунку економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг, затверджується Кабінетом Міністрів України.".
 
-14- Шкутяк З.В.
Абзац одинадцятий розділу І проекту закону вилучити.
 
Враховано   абзац перший частини третьої доповнити словом " (надання)";
 
    -15- Кармазін Ю.А.
Розділ 1 законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
"Суб'єкти господарювання у сфері надання житлово-комунальних послуг для проведення в установленому законодавством порядку розрахунків за інвестиційними програмами відкривають спеціальні рахунки.
На зазначені рахунки суб'єкти господарювання перераховують кошти в обсязі, передбаченому в установлених тарифах для виконання інвестиційних програм.
Порядок зарахування коштів на спеціальний рахунок, використання зазначених коштів і здійснення контролю за їх витрачанням встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Суб'єкти господарювання у сфері надання житлово-комунальних послуг — власники спеціальних рахунків зобов'язані використовувати кошти, що перебувають на таких рахунках, виключно для виконання інвестиційних програм. Використання зазначених коштів в будь-яких інших цілях забороняється.
Порядок контролю за реалізацією інвестиційних програм у сфері надання житлово-комунальних послуг, а також граничний рівень вартості інвестицій, які можуть залучатися за інвестиційним програмами, що включаються при розрахунку економічно обґрунтованих витрат, та граничний термін дії інвестиційних програм до моменту повного погашення зобов'язань за ними, встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
Відхилено    
    -16- Корж П.П.
Розділ І проекту закону після абзацу одинадцятого доповнити новим абзацом такого змісту: "абзац перший частини третьої після слів "витрат на їх виробництво" доповнити словом " (надання)".
 
Враховано редакційно у абзаці восьмому підпункту 2 пункту 2 розділу Ізаконопроекту   
60. доповнити частиною десятою такого змісту:
 
   доповнити частиною десятою такого змісту:
 
61. "У випадку зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів. При цьому перерахунок цін/тарифів може проводитися шляхом коригування лише тих складових структури цін/тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення.".
 
-17- Кармазін Ю.А.
У абзаці тринадцятому розділу І законопроекту (зміни до пропонованої проектом частини 10) після слова "окремих" додати слова "складових економічно обґрунтованих" і далі за текстом.
 
Враховано   "10. У разі зміни протягом строку дії цін/тарифів обсягу окремих складових економічно обґрунтованих витрат з причин, які не залежать від виконавця/виробника, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, виконавці/виробники проводять коригування встановлених цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, і подають на затвердження до органу, уповноваженого здійснювати встановлення таких цін/тарифів. При цьому перерахунок цін/тарифів може проводитися шляхом коригування лише тих складових структури цін/тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення".
 
    -18- Корж П.П.
Після абзацу тринадцятого розділу І проекту закону додати нові абзаци такого змісту:
"При коригуванні додатково враховується компенсація втрат (або вилучення необґрунтовано отриманих прибутків) від застосування не скоригованої на зміну вартості окремих витрат ціни/тарифу в період до встановлення скоригованих цін/тарифів.
Орган, уповноважений здійснювати встановлення цін/тарифів, зобов’язаний прийняти рішення про коригування тарифу не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідного подання".
 
Відхилено    
62. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
63. 1. Цей Закон набирає чинності через шість місяців з дня його опублікування.
 
-19- Кармазін Ю.А.
У пункті 1 розділу ІІ "Прикінцеві положення" слова "шість місяців" замінити на слова "три місяці" і далі - за текстом.
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
 
64. 2. Кабінету Міністрів України забезпечити приведення своїх нормативно-правових актів, а також нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.

-20- Кармазін Ю.А.
Пункт 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення" викласти у такій редакції:
"2. Кабінету Міністрів України забезпечити приведення своїх нормативно-правових актів, а також нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом".
 
Враховано частково у пункті 2 розділу ІІ "Прикінцеві положення"  2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.