Кількість абзаців - 32 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про оборону України", прийнятого Верховною Радою України 13 липня 2000 року, з пропозиціями Президента України від 08.08.2000 р. (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України      Закон України  
1. Про внесення змін до Закону України      Про внесення змін до Закону України  
2. "Про оборону України"      "Про оборону України"  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
4. Внести зміни до Закону України "Про оборону України" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 9, ст. 106; 1993 р., N 44, ст.420; 1994 р., N 45, ст.410; 1995 р., N 38, ст.284), виклавши його у такій редакції:      Внести зміни до Закону України "Про оборону України" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., N 9, ст. 106; 1993 р., N 44, ст.420; 1994 р., N 45, ст.410; 1995 р., N 38, ст.284), виклавши його у такій редакції:  
5. "ЗАКОН УКРАЇНИ      "ЗАКОН УКРАЇНИ  
6. Про оборону України      Про оборону України  
7. Цей Закон встановлює засади оборони України, а також повноваження органів державної влади, основні функції та завдання органів військового управління, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, обов'язки підприємств, установ, організацій, посадових осіб, права та обов'язки громадян України у сфері оборони.      Цей Закон встановлює засади оборони України, а також повноваження органів державної влади, основні функції та завдання органів військового управління, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, обов'язки підприємств, установ, організацій, посадових осіб, права та обов'язки громадян України у сфері оборони.  
8. Розділ І. ЗАСАДИ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ТА ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВИ ДО ОБОРОНИ      Розділ І. ЗАСАДИ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ТА ПІДГОТОВКИ ДЕРЖАВИ ДО ОБОРОНИ  
9. Стаття 1. Визначення основних термінів      Стаття 1. Визначення основних термінів  
10. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:      У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:  
11. воєнний стан - особливий правовий режим функціонування органів державної влади, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності і недоторканності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також обмеження, які визначено Конституцією України;   -1- Президент України
Абзац дванадцятий статті 1 викласти в такій редакції: "воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень".  
Враховано   воєнний стан - це особливий правовий режим, що вводиться в Україні або в окремих її місцевостях у разі збройної агресії чи загрози нападу, небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності та передбачає надання відповідним органам державної влади, військовому командуванню та органам місцевого самоврядування повноважень, необхідних для відвернення загрози та забезпечення національної безпеки, а також тимчасове, зумовлене загрозою, обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина та прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;  
12. Стаття 2. Основи оборони України      Стаття 2. Основи оборони України  
13. Оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх ланок воєнної організації України, органів місцевого самоврядування, Цивільної оборони України, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройної агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.   -2- Президент України
У частині першій статті 2 слова "усіх ланок воєнної організації України" замінити словами "Збройних Сил України, інших військових формувань".  
Відхилено   Оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх ланок воєнної організації України, органів місцевого самоврядування, Цивільної оборони України, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройної агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.  
14. Правовою основою оборони держави є Конституція України, цей Закон, інші законодавчі акти України та відповідні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.   -3- Президент України
У частині другій статті 2: слова "згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України" виключити; після слів "інші законодавчі акти України" доповнити словами "акти Президента України та Кабінету Міністрів України".  
Відхилено   Правовою основою оборони держави є Конституція України, цей Закон, інші законодавчі акти України та відповідні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.  
15. Для організації оборони держави Президент України за поданням Кабінету Міністрів України затверджує військово-адміністративний поділ території України.      Для організації оборони держави Президент України за поданням Кабінету Міністрів України затверджує військово-адміністративний поділ території України.  
16. З метою запобігання збройній агресії та збройному конфлікту, забезпечення національних інтересів і реалізації власної воєнної політики Україна, дотримуючись норм відповідальної і заснованої на співробітництві поведінки в галузі безпеки, бере участь у міжнародних системах безпеки та міжнародному співробітництві у сфері оборони відповідно до міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.   -4- Президент України
У частині четвертій статті 2 слова "відповідно до міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України" замінити словами "на підставі міжнародних договорів України та в порядку і на умовах, визначених законодавством України".  
Враховано   З метою запобігання збройній агресії та збройному конфлікту, забезпечення національних інтересів і реалізації власної воєнної політики Україна, дотримуючись норм відповідальної і заснованої на співробітництві поведінки в галузі безпеки, бере участь у міжнародних системах безпеки та міжнародному співробітництві у сфері оборони на підставі міжнародних договорів України та в порядку і на умовах, визначених законодавством України.  
17. Визначаючи способи забезпечення власної безпеки у процесі підготовки держави до оборони та під час воєнних дій, Україна додержується принципів і норм міжнародного права, враховує законні інтереси безпеки інших держав.      Визначаючи способи забезпечення власної безпеки у процесі підготовки держави до оборони та під час воєнних дій, Україна додержується принципів і норм міжнародного права, враховує законні інтереси безпеки інших держав.  
18. Фінансування потреб національної оборони держави здійснюється виключно за рахунок Державного бюджету України в обсягах, розмір яких визначається щорічно Законом України "Про Державний бюджет України", які забезпечують належне виконання завдань оборони, але не менше трьох відсотків від запланованого обсягу валового внутрішнього продукту.   -5- Президент України
Із останньої частини статті 2 слова "але не менше трьох відсотків від запланованого обсягу валового внутрішнього продукту" виключити.  
Відхилено   Фінансування потреб національної оборони держави здійснюється виключно за рахунок Державного бюджету України в обсягах, розмір яких визначається щорічно Законом України "Про Державний бюджет України", які забезпечують належне виконання завдань оборони, але не менше трьох відсотків від запланованого обсягу валового внутрішнього продукту.  
19. Стаття 3. Підготовка держави до оборони      Стаття 3. Підготовка держави до оборони  
20. формування та реалізацію стратегії воєнної безпеки, воєнної, воєнно-економічної, військово-технічної та військово-промислової політики держави;   -6- Президент України
В абзаці четвертому статті 3 слова "стратегії воєнної безпеки" виключити.  
Враховано   формування та реалізацію воєнної, воєнно-економічної, військово-технічної та військово-промислової політики держави;  
21. Стаття 5. Повноваження Верховної Ради України у сфері оборони   -7- Президент України
Статтю 5 викласти в такій редакції: "Стаття 5. Верховна Рада України Верховна Рада України в межах повноважень, визначених Конституцією України, здійснює законодавче регулювання питань сфери оборони."  
Враховано   Стаття 5. Верховна Рада України Верховна Рада України в межах повноважень, визначених Конституцією України, здійснює законодавче регулювання питань сфери оборони.  
22. Стаття 6. Повноваження Президента України у сфері оборони   -8- Президент України
Статтю 6 викласти в такій редакції: "Стаття 6. Президент України Президент України здійснює повноваження у сфері оборони відповідно до Конституції України. Президент України як Верховний Головнокомандувач Збройних Сил України у межах повноважень, визначених Конституцією України, видає укази, розпорядження, директиви і накази з питань оборони."  
Враховано   Стаття 6. Президент України Президент України здійснює повноваження у сфері оборони відповідно до Конституції України. Президент України як Верховний Головнокомандувач Збройних Сил України у межах повноважень, визначених Конституцією України, видає укази, розпорядження, директиви і накази з питань оборони.  
23. Стаття 7. Повноваження Ради національної безпеки і оборони України у сфері оборони   -9- Президент України
Статтю 7 викласти в такій редакції: "Стаття 7. Рада національної безпеки і оборони України Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері оборони в межах повноважень, визначених Конституцією України та Законом України "Про Раду національної безпеки і оборони України".  
Враховано   Стаття 7. Рада національної безпеки і оборони України Рада національної безпеки і оборони України координує і контролює діяльність органів виконавчої влади у сфері оборони в межах повноважень, визначених Конституцією України та Законом України "Про Раду національної безпеки і оборони України.  
24. Стаття 9. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері оборони      Стаття 9. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері оборони  
25. забезпечує здійснення державного контролю за експортом, імпортом та іншими видами міжнародних передач озброєння, військової та спеціальної техніки, інших товарів, які відповідно до законодавства підлягають державному експортному контролю;   -10- Президент України
Абзац одинадцятий статті 9 виключити.  
Враховано    
26. Стаття 10. Основні функції Міністерства оборони України      Стаття 10. Основні функції Міністерства оборони України  
27. бере участь у формуванні оборонного бюджету Верховною Радою України, звітує перед Кабінетом Міністрів України про використання виділених коштів;   -11- Президент України
В абзаці п'ятому частини другої статті 10 слова "Верховною Радою України" виключити.  
Враховано   бере участь у формуванні оборонного бюджету, звітує перед Кабінетом Міністрів України про використання виділених коштів;  
28. Стаття 14. Діяльність Верхової Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій у сфері оборони   -12- Президент України
З назви статті 14 слова "Верховна Рада Автономної Республіки Крим" виключити.  
Враховано   Стаття 14. Діяльність Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій у сфері оборони  
29. Рада міністрів Автономної Республіки Крим та місцеві державні адміністрації, забезпечуючи на відповідній території виконання підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами і громадянами Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади з питань оборони: організовують і виконують завдання територіальної оборони; вирішують питання організації цивільної оборони, виконання органами управління у справах цивільної оборони покладених на них завдань;      Рада міністрів Автономної Республіки Крим та місцеві державні адміністрації, забезпечуючи на відповідній території виконання підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами і громадянами Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади з питань оборони: організовують і виконують завдання територіальної оборони; вирішують питання організації цивільної оборони, виконання органами управління у справах цивільної оборони покладених на них завдань;  
30. Стаття 19. Захист населення у воєнний час      Стаття 19. Цивільна оборона України  
31. Захист населення у воєнний час від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, катастроф воєнного характеру є обов'язком всіх державних органів, органів військового управління, військ, органів місцевого самоврядування і здійснюється відповідно до законодавства про цивільну оборону України.   -13- Президент України
Статтю 19 викласти в такій редакції: "Стаття 19. Цивільна оборона України Цивільна оборона України є державною системою органів управління, сил та засобів, що створюється для організації та забезпечення захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, екологічного, природного та воєнного характеру. Завдання та організація цивільної оборони визначаються законодавством."  
Враховано   Цивільна оборона України є державною системою органів управління, сил та засобів, що створюється для організації та забезпечення захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, екологічного, природного та воєнного характеру. Завдання та організація цивільної оборони визначаються законодавством.