Кількість абзаців - 89 Таблиця поправок


Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності
 
-1- Кармазін Ю.А.
Назву законопроекту викласти у такій редакції:
«Про умови, за наявності яких на підприємства не поширюються вимоги базового Закону України «Про здійснення державних закупівель» та встановлення нового порядку оприлюднення інформації про закупівлю за державні кошти.».
 
Відхилено   Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності
 
3. Цей Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності, визначених цим Законом.
 
   Цей Закон встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності, визначених цим Законом.
 
4. РОЗДІЛ І
 
   РОЗДІЛ І
 
5. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
6. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
7. 1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
 
-2- Кармазін Ю.А.
У статті 1:
1) виключити частину першу, а саме:
«1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
1) замовники:
розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;
суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
- органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб'єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб'єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб'єкта господарювання;
- наявність спеціальних або ексклюзивних прав;».
 
Відхилено   1. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
 
    -3- Кармазін Ю.А.
У разі не підтримання попередньої пропозиції щодо виключення частини першої у частині першій статті 1:
1) пункт 1 викласти у такій редакції:
«1) замовники:
розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;
суб'єкти господарювання, які утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50, відсотків об'єднання таких підприємств (господарських товариств)».
 
Відхилено    
8. 1) замовники:
 
   замовники:
 
9. розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;
 
-4- Глущенко І.М.
В абзаці другому пункту 1) частини 1 статті 1 проекту Закону після слів «які провадять діяльність» додати слова «у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" та/або».
 
Враховано   розпорядники державних коштів, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" та/або у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону;
суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії";
 
    -5- Глущенко І.М.
Після абзацу другого пункту 1) частини 1 статті 1 проекту Закону додати новий абзац такого змісту: «суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії";»
 
Враховано    
10. суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
 
-6- Дубіль В.О.
Абзац третій пункту 1 статті 1 проекту викласти в такій редакції:
«підприємства, утворені в установленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування та уповноважені на отримання державних коштів, взяття за ними зобов'язань і здійснення платежів, у тому числі державні, казенні, комунальні підприємства, а також господарські товариства, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, їх дочірні підприємства, а також підприємства, господарські товариства, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить державним, у тому числі казенним, комунальним підприємствам та господарським товариствам, у статутному капіталі яких державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків, об'єднання таких підприємств (господарських товариств)
 
Відхилено   суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у будь-якій із сфер, визначених статтею 2 цього Закону, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
 
11. - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;
 
   - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування чи іншим розпорядникам державних коштів належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання у розмірі більш як 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу чи наглядової ради суб’єкта господарювання;
 
12. - наявність спеціальних або ексклюзивних прав;
 
-7- Глущенко І.М.
Абзац п'ятий пункту 1) частини 1 статті 1 проекту Закону викласти у такій редакції:
«суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку товарів;»
 
Враховано   - суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на відповідному ринку товарів.
 
13. 2) спеціальні або ексклюзивні права — права, надані в межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, які обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Особливості віднесення зазначених актів до таких, що передбачають наявність спеціальних або ексклюзивних прав, установлюються Кабінетом Міністрів України.
 
-8- Глущенко І.М.
Виключити пункт 2) частини 1 статті 1 проекту Закону такого змісту:
«2) спеціальні або ексклюзивні права — права, надані в межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, які обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Особливості віднесення зазначених актів до таких, що передбачають наявність спеціальних або ексклюзивних прав, установлюються Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано      
    -9- Кармазін Ю.А.
Пункт 2 виключити, а саме:
«2) спеціальні або ексклюзивні права — права, надані в межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, які обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Особливості віднесення зазначених актів до таких, що передбачають наявність спеціальних або ексклюзивних прав, установлюються Кабінетом Міністрів України.».
 
Враховано    
14. 2. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про здійснення державних закупівель».
 
-10- Кармазін Ю.А.
Із тексту частини другої виключити слово: «Інші» та вважати цю частину частиною першою.
 
Відхилено   2. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про здійснення державних закупівель».
 
15. Стаття 2. Сфера застосування цього Закону
 
-11- Кармазін Ю.А.
Виключити, змінивши відповідно подальшу нумерацію статей, статтю 2, а саме:
«Стаття 2. Сфера застосування цього Закону
1. Цей Закон застосовується замовниками, які провадять діяльність у таких сферах:
забезпечення транспортування, розподілу, постачання, зберігання природного та нафтового газу;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об'єктів для надання послуг з перевезення;
надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
надання послуг поштового зв'язку;
геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв'язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.
2. Замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Замовники здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, визначених пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення державних закупівель", коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених цим Законом (далі — власні кошти).
3. Дія цього Закону поширюється на всіх замовників та закупівлі
товарів, робіт і послуг, які:
повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень;
здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 2,5 мільйона гривень, а робіт — 5,5 мільйона гривень.
У разі коли закупівля здійснюється замовником частково за рахунок державних коштів та частково за рахунок власних коштів, застосовується абзац другий цієї частини.».
 
Відхилено   Стаття 2. Сфера застосування цього Закону
 
16. 1. Цей Закон застосовується замовниками, які провадять діяльність у таких сферах:
забезпечення транспортування, розподілу, постачання, зберігання природного та нафтового газу;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
 
-12- Глущенко І.М.
Абзаци перший - п'ятий частини 1 статті 2 проекту Закону
викласти у такій редакції:
«1. Дія цього Закону поширюється на суб'єктів, які є замовниками відповідно до статті 1 цього Закону, та провадять діяльності у сферах визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" та/або у таких сферах:
постачання природного та нафтового газу;
виробництво, постачання теплової енергії;
виробництво, постачання електричної енергії;
виробництво питної води;»
 
Враховано частково Узгодження з ЗУ від 12 квітня 2012 року № 4648-VІ  1. Дія цього Закону поширюється на суб'єктів, які є замовниками відповідно до статті 1 цього Закону, та провадять діяльності у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії", та/або у таких сферах:
забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
 
17. забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
 
-13- Глущенко І.М.
Виключити абзац шостий частини 1 статті 2 проекту Закону такого змісту:
«забезпечення функціонування централізованого водовідведення;»
 
Відхилено   забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
 
18. надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
 
-14- Глущенко І.М.
Виключити абзац сьомий частини 1 статті 2 проекту Закону такого змісту:
«надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;»
 
Відхилено   надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
 
19. забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення;
 
   забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення;
 
20. надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
 
   надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
 
21. надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
 
-15- Глущенко І.М.
Виключити абзац десятий частини 1 статті 2 проекту Закону такого змісту:
«надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;»
 
Відхилено   надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
 
22. надання послуг поштового зв’язку;
 
   надання послуг поштового зв’язку;
 
23. геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
 
   геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
 
24. забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
 
   забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
 
25. забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.
 
-16- Глущенко І.М.
В абзаці чотирнадцятому частини 1 статті 2 проекту Закону виключити слово «транспортування».
 
Відхилено   забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.
 
26. 2. Замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
 
   2. Замовники здійснюють закупівлі відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
 
27. Замовники здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, визначених пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених цим Законом (далі — власні кошти).
 
-17- Палиця І.П.
У статті 2 проекту:
а) у абзаці другому частини другої виключити слова «коштів юридичних
осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених цим Законом (далі - власні
кошти)»;
 
Відхилено   Замовники здійснюють закупівлі за рахунок державних коштів, визначених пунктом 4 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель», коштів юридичних осіб, які провадять діяльність у сферах, визначених цим Законом (далі — власні кошти).
 
    -18- Глущенко І.М.
Абзац другий частини другої статті 2 проекту Закону після слів "Про здійснення державних закупівель" доповнити словами «та/або»;
 
Відхилено    
28. 3. Дія цього Закону поширюється на всіх замовників та закупівлі товарів, робіт і послуг, які:
 
-19- Глущенко І.М.
Абзац перший частини 3 статті 2 проекту Закону викласти у такій редакції:
«3. Дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" або статтею 2 цього Закону, які:»
 
Враховано   3. Дія цього Закону поширюється на закупівлі замовниками товарів, робіт і послуг для здійснення ними діяльності у сферах, визначених статтею 5 Закону України "Про природні монополії" або статтею 2 цього Закону, які:
 
    -20- Палиця І.П.
б) частину третю викласти у такій редакції:
«3. Дія цього Закону поширюється на всіх замовників та закупівлі товарів, робіт і послуг, які повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві - 300 тисяч гривень), а робіт - 1 мільйон гривень».
 
Відхилено    
29. повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — 1 мільйон гривень;
 
-21- Кармазін Ю.А.
У разі не підтримання попередньої пропозиції щодо виключення статті 2 у абзацах другому та третьому частини третьої статті 2 після слова: «вартість» доповнити словом: «предмета» і далі - за текстом.
 
Відхилено   повністю або частково здійснюються за рахунок державних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві — дорівнює або перевищує 300 тисяч гривень), робіт — дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень;
 
    -22- Глущенко І.М.
В абзаці другому частини 3 статті 2 проекту Закону перед словами і цифрами «300 тисяч гривень» і «1 мільйон гривень» додати слова «дорівнює або перевищує», сполучник «а» виключити.
 
Враховано    
30. здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 2,5 мільйона гривень, а робіт — 5,5 мільйона гривень.
 
-23- Глущенко І.М.
В абзаці третьому частини 3 статті 2 проекту Закону слова та цифри «2,5 мільйона» замінити словами і цифрами «5 мільйонів», а слова та цифри «5,5 мільйона» замінити словами та цифрами «10 мільйонів».
 
Враховано   здійснюються за рахунок власних коштів за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 5 мільйонів гривень, а робіт — 10 мільйонів гривень.
 
31. У разі коли закупівля здійснюється замовником частково за рахунок державних коштів та частково за рахунок власних коштів, застосовується абзац другий цієї частини.
 
   У разі якщо закупівля здійснюється замовником частково за рахунок державних коштів та частково за рахунок власних коштів, застосовується абзац другий цієї частини.
 
32. РОЗДІЛ ІІ
 
   РОЗДІЛ ІІ
 
33. ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
 
   ОСОБЛИВОСТІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ
 
34. Стаття 3. Оприлюднення, опублікування інформації про закупівлю
 
-24- Глущенко І.М.
У назві статті 3 проекту Закону після слів «про закупівлю» додати слова «, укладання договору та оскарження процедур закупівлі»
 
Відхилено   Стаття 3. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю
 
    -25- Кармазін Ю.А.
Статтю 3 виключити, а саме:
«1. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю здійснюється у порядку та строки, що встановлені Законом України "Про здійснення державних закупівель", з урахуванням особливостей, передбачених частиною другою цієї статті.
2. Річний план та зміни до нього (у разі наявності) обов'язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого- органу протягом 5 робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Замовники не зобов'язані надсилати річний план та зміни до нього до Уповноваженого органу, Державної казначейської служби України.»
 
Відхилено    
35. 1. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю здійснюється у порядку та строки, що встановлені Законом України «Про здійснення державних закупівель», з урахуванням особливостей, передбачених частиною другою цієї статті.
 
   1. Оприлюднення та опублікування інформації про закупівлю здійснюється у порядку та строки, встановлені Законом України «Про здійснення державних закупівель», з урахуванням особливостей, передбачених частиною другою цієї статті.
 
36. 2. Річний план та зміни до нього (у разі наявності) обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом 5 робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Замовники не зобов’язані надсилати річний план та зміни до нього до Уповноваженого органу, Державної казначейської служби України.
 
-26- Глущенко І.М.
Статтю 3 проекту Закону доповнити новими частинами 3-5 такого змісту:
«3. Публікація інформації про закупівлі, передбаченої Законом України "Про здійснення державних закупівель", здійснюється державним офіційним друкованим виданням з питань державних закупівель не пізніше трьох робочих днів з дня надання замовником відповідної інформації для публікації.
4. Рішення замовника, прийняте за розглядом звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, може бути оскаржене до органу оскарження або до суду протягом 10 днів з дня його прийняття. Цей строк не може бути поновлено.
Скарги щодо процедури закупівлі подаються до органу оскарження не пізніше 10 днів з дня отримання суб'єктом оскарження повідомлення про відповідне рішення чи дію замовника, що порушує права чи законні інтереси суб'єкта скарження, або з дня, коли суб'єкту оскарження стало відомо про порушення його прав чи законних інтересів прийнятим рішенням, дією чи бездіяльністю замовника, але до моменту укладення договору про закупівлю.
Подання скарги не призупиняє процедуру закупівлі. Укладення договору про закупівлю під час процедури оскарження забороняється.
Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення протягом 20 робочих днів з дня отримання скарги.
5. За результатами закупівель, здійснених відповідно до вимог цього Закону, між замовником та учасником - переможцем процедури закупівлі укладається договір відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
Вимоги Закону України «Про здійснення державних закупівель» стосовно необхідності укладання Типового договору про закупівлю, затвердженого Уповноваженим органом, не застосовується до процедур, проведених замовниками, що здійснюють закупівлю за рахунок власних коштів.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися за погодженням сторін після його підписання у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель", а також у наступних випадках:
1) зменшення обсягів закупівлі;
2) зменшення ціни закупівлі за умови незмінності предмету та обсягу закупівлі;
3) збільшення обсягів закупівлі товарів за умови збереження або зменшення ціни за одиницю товару;
4) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень абзацу восьмого частини 5 цієї статті.
Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році.
За результатами застосування процедури відкритих торгів, двоступеневих торгів чи попередньої кваліфікації учасників замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицій) конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 10 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. :
Під час здійснення закупівель за скороченою процедурою з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції у строк не раніше ніж через п'ять днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту.
За результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника замовник має право укласти договір про закупівлю у строк не раніше ніж через 10 днів (п'ять робочих днів у разі застосування процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель») з дня опублікування у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника.
За результатами застосування процедури запиту цінових пропозицій замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору, зазначених у запиті, у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення! про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.»
 
Відхилено   2. Річний план та зміни до нього (у разі наявності) обов’язково безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану або змін до нього. Замовники не зобов’язані надсилати річний план та зміни до нього до Уповноваженого органу, Державної казначейської служби України.
 
37. Стаття 4. Здійснення закупівель без застосування процедур, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель»
 
-27- Кармазін Ю.А.
Статтю 4 виключити, а саме:
«Стаття 4. Здійснення закупівель без застосування процедур, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель"
1. Без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель", замовник здійснює закупівлі:
товарів, робіт і послуг, які безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності у сферах, визначених статтею 2 цього Закону, їх дочірніми підприємствами; підприємствами, господарськими товариствами, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить цьому замовнику; підприємствами, установами в межах єдиного виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування та господарськими товариствами, 100 відсотків акцій (часток, паїв) яких належить державі, метою діяльності яких є забезпечення перевізного процесу;
паливно-енергетичних ресурсів для виробництва електричної, теплової енергії, проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин (в тому числі неопромінених паливних елементів (твелів) для ядерних реакторів);
3) товарів, що закуповуються для перепродажу третім сторонам, за умови, що замовник не має спеціального або ексклюзивного права на продаж таких товарів та інші суб'єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник;
4) нафти сирої та/або газового конденсату, які були імпортовані (ввезені) на територію України для виробництва готових нафтопродуктів для їх подальшої переробки і реалізації.
2. Інформація про закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, відображається замовником в річному плані, який підлягає оприлюдненню в порядку, встановленому цим Законом.
3. Замовник зобов'язаний за результатами здійснення закупівлі, передбаченої частиною першою цієї статті, оприлюднити звіт про результати здійснення закупівлі в порядку і строки, що визначені Законом України "Про здійснення державних закупівель". Форма звіту про результати здійснення закупівлі затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.».
 
Відхилено   Стаття 4. Здійснення закупівель без застосування процедур, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» та цим Законом
 
38. 1. Без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель», замовник здійснює закупівлі:
 
-28- Глущенко І.М.
Абзац перший частини 1 статті 4 проекту Закону після слів
"Про здійснення державних закупівель" доповнити словами «та цим Законом»;
 
Враховано   1. Без застосування процедур закупівель, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» та цим Законом, замовник здійснює закупівлі:
 
39. 1) товарів, робіт і послуг, які безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності у сферах, визначених статтею 2 цього Закону, їх дочірніми підприємствами; підприємствами, господарськими товариствами, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить цьому замовнику; підприємствами, установами в межах єдиного виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування та господарськими товариствами, 100 відсотків акцій (часток, паїв) яких належить державі, метою діяльності яких є забезпечення перевізного процесу;
 
-29- Глущенко І.М.
Пункт 1) частини 1 статті 4 проекту Закону викласти у такій редакції:
«1) товарів, робіт і послуг, які безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності у сферах, визначених статтею 2 цього Закону:
їх дочірніми підприємствами;
підприємствами, господарськими товариствами, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить цьому замовнику;
підприємствами, господарськими товариствами, яким належить 50 і більше відсотків статутного капіталу замовника, що здійснює закупівлю за рахунок власних коштів;
підприємствами, господарськими товариствами, 50 і більше відсотків у статутному капіталі яких належить підприємству, якому належить 50 і більше відсотків у статутному капіталі замовника, що здійснює закупівлю за рахунок власних коштів;
підприємствами, господарськими товариствами, яким належить 50 і більше відсотків у статутному капіталі підприємств чи господарських товариств, частка яких у статутному капіталі замовника, що здійснює закупівлю за рахунок власних коштів, становить 50 і більше відсотків;
підприємствами, установами в межах єдиного виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування та господарськими товариствами, 100 відсотків акцій (часток, паїв) яких належить державі, метою діяльності яких є забезпечення перевізного процесу;»
 
Враховано частково   1) товарів, робіт і послуг, які безпосередньо виробляються, виконуються, надаються виключно для забезпечення діяльності у сферах, визначених статтею 2 цього Закону:
їх дочірніми підприємствами;
підприємствами, господарськими товариствами, у статутному капіталі яких 50 і більше відсотків належить цьому замовнику;
підприємствами, господарськими товариствами, яким належить 50 і більше відсотків статутного капіталу замовника, що здійснює закупівлю за рахунок власних коштів;
підприємствами, установами в межах єдиного виробничо-технологічного комплексу залізничного транспорту загального користування та господарськими товариствами, 100 відсотків акцій (часток, паїв) яких належить державі, метою діяльності яких є забезпечення перевізного процесу;
 
40. 2) паливно-енергетичних ресурсів для виробництва електричної, теплової енергії, проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин (в тому числі неопромінених паливних елементів (твелів) для ядерних реакторів);
 
-30- Глущенко І.М.
Пункт 2) частини 1 статті 4 проекту Закону викласти у такій
редакції:
«2) паливно-енергетичних ресурсів для виробництва електричної, теплової енергії, проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин (кам'яного і бурого вугілля, торфу, інших видів первинного твердого палива, кам'яновугільних брикетів, інших видів вторинного твердого палива, буровугільних і торф'яних брикетів, газу нафтопереробки, нафтопродуктів, природного газу, мазуту, неопромінених паливних елементів (твелів) для ядерних реакторів)»;
 
Відхилено   2) паливно-енергетичних ресурсів для виробництва електричної, теплової енергії, проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин (у тому числі неопромінених паливних елементів (твелів) для ядерних реакторів);
 
41. 3) товарів, що закуповуються для перепродажу третім сторонам, за умови, що замовник не має спеціального або ексклюзивного права на продаж таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник;
 
-31- Глущенко І.М.
В пункті 3) частини 1 статті 4 проекту Закону слова «не має спеціального або ексклюзивного права на продаж таких товарів» замінити словами «не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів»;
 
Враховано   3) товарів, що закуповуються для перепродажу третім сторонам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник;
 
42. 4) нафти сирої та/або газового конденсату, які були імпортовані (ввезені) на територію України для виробництва готових нафтопродуктів для їх подальшої переробки і реалізації.
 
-32- Горіна І.А.
Підпункт 4) частини 1 статті 4 проекту викласти в такій редакції:
«4) вуглеводневої сировини для подальшої її переробки і реалізації, та пов'язаних і необхідних для цього супутніх послуг: з переробки, виробництва, транспортування фрахтування, страхування, переміщення, вантажних перевезень, зберігання, зливу/наливу, інспекції кількості та якості, митно-брокерських, інформаційно-аналітичних послуг щодо ринкових цін та біржових котирувань, фінансових послуг, послуг бірж, аукціонів, систем електронних торгів.»;
 
Враховано   4) вуглеводневої сировини, нафтопродуктів для їх подальшої переробки і реалізації, та пов'язаних і необхідних для цього супутніх послуг: з переробки, виробництва, транспортування фрахтування, страхування, переміщення, вантажних перевезень, зберігання, зливу/наливу, інспекції кількості та якості, митно-брокерських, інформаційно-аналітичних послуг щодо ринкових цін та біржових котирувань, фінансових послуг, послуг бірж, аукціонів, систем електронних торгів;
5) товарів, робіт та послуг повністю або частково за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — не перевищує 1 мільйон гривень;
6) товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 5 мільйонів гривень, а робіт — не перевищує 10 мільйонів гривень. У разі здійснення замовником закупівлі)товарів робіт та послуг частково за рахунок державних коштів застосовується пункт 5 цієї частини;
7) товарів, робіт та послуг, якщо спеціальними законами визначений єдиний продавець (постачальник, виконавець) таких товарів, робіт та послуг;
8) товарів, робіт та послуг, якщо ціни (тарифи) на них затверджуються Державними колегіальними органами, іншими органами влади відповідно до їх повноважень, або визначаються у порядку, встановленому зазначеними органами, у тому числі якщо визначення таких цін здійснюється на аукціонах.
 
    -33- Горіна І.А.
«5) нафтопродуктів для подальшої їх реалізації, та пов'язаних і необхідних для цього супутніх послуг: з транспортування, фрахтування, страхування, переміщення, вантажних перевезень, зберігання, зливу/наливу, інспекції кількості та якості, митно-брокерських, інформаційно-аналітичних послуг щодо ринкових цін та біржових котирувань, фінансових послуг, послуг бірж, аукціонів, систем електронних торгів.».
 
Враховано по суті   
    -34- Глущенко І.М.
Частину першу статті 4 проекту Закону доповнити пунктами 5)- 8) такого змісту:
«5)товарів, робіт та послуг повністю або частково за рахунок державних коштів за умови, що вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 100 тисяч гривень (в будівництві — 300 тисяч гривень), а робіт — не перевищує 1 мільйон гривень;
6)товарів, робіт та послуг за рахунок власних коштів за умови, що вартість предмету закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 5 мільйона гривень, а робіт — не перевищує 10 мільйона гривень. У разі здійснення замовником закупівлі)товарів робіт та послуг частково за рахунок державних коштів застосовується пункт 5 цієї частини;
7) товарів, робіт та послуг, якщо спеціальними законами визначений єдиний продавець (постачальник, виконавець) таких товарів, робіт та послуг;
8) товарів, робіт та послуг, якщо ціни (тарифи) на них затверджуються Державними колегіальними органами, іншими органами влади відповідно до їх повноважень, або визначаються у порядку, встановленому зазначеними органами, у т.ч. якщо визначення таких цін здійснюється на аукціонах».
 
Враховано    
43. 2. Інформація про закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, відображається замовником в річному плані, який підлягає оприлюдненню в порядку, встановленому цим Законом.
 
   2. Інформація про закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, відображається замовником в річному плані, який підлягає оприлюдненню в порядку, встановленому цим Законом.
 
44. 3. Замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівлі, передбаченої частиною першою цієї статті, оприлюднити звіт про результати здійснення закупівлі в порядку і строки, що визначені Законом України «Про здійснення державних закупівель». Форма звіту про результати здійснення закупівлі затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.
 
   3. Замовник зобов’язаний за результатами здійснення закупівлі, передбаченої частиною першою цієї статті, оприлюднити звіт про результати здійснення закупівлі в порядку і строки, визначені Законом України «Про здійснення державних закупівель». Форма звіту про результати здійснення закупівлі затверджується Уповноваженим органом з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.
 
45. Стаття 5. Особливості застосування процедури запиту цінових пропозицій
 
-35- Глущенко І.М.
Назву статті 5 проекту Закону викласти у такій редакції:
«Стаття 5. Особливості проведення процедур закупівель, що здійснюються за власні кошти замовників»
 
Відхилено      
    -36- Кармазін Ю.А.
Статтю 5 виключити, а саме:
«Стаття 5. Особливості застосування процедури запиту цінових пропозицій
1. У разі здійснення закупівлі за власні кошти замовник застосовує процедуру запиту цінових пропозицій щодо товарів і послуг, для яких існує постійно діючий ринок, за умови, що їх вартість не перевищує З мільйони гривень.».
 
Відхилено    
    -37- Палиця І.П.
Статтю 5 проекту виключити.
 
Враховано    
46. 1. У разі здійснення закупівлі за власні кошти замовник застосовує процедуру запиту цінових пропозицій щодо товарів і послуг, для яких існує постійно діючий ринок, за умови, що їх вартість не перевищує 3 мільйони гривень.
 
-38- Глущенко І.М.
Статтю 5 проекту Закону доповнити новими частинами 2-3 такого змісту:
«2. Замовник, що здійснює закупівлі за власні кошти, може прийняти рішення про передачу повноважень комітету з конкурсних торгів замовника іншій юридичній особі шляхом укладення договору доручення для організації та проведення процедур закупівель. Юридична особа, з якою укладено договір доручення, може здійснювати організацію та проведення процедур закупівель декільком юридичним особам одночасно. Утворений юридичною особою комітет з конкурсних торгів діє відповідно до вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.
Склад комітету з конкурсних торгів та положення про комітет з конкурсних торгів затверджуються рішенням уповноваженого органу юридичної особи, з якою укладено договір доручення для організації та проведення процедур закупівель.
До складу комітету з конкурсних торгів, утвореного юридичною особою на підставі договору доручення для організації та проведення процедур закупівель входить не менше п'яти осіб. До складу комітету з конкурсних торгів, утвореного юридичною особою на підставі договору доручення можуть входити працівники замовника.
Члени комітету з конкурсних торгів, утвореного юридичною особою на виконання договору доручення для організації та проведення процедур закупівель, несуть персональну відповідальність за:
1) застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, у тому числі за оформлення документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації) з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг;
2)оцінку пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій) не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), що міститься у документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації);
3) неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог законодавства;
4) неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури, непроходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону;
5) ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом.
Посадові особи замовника, який уклав договір доручення для організації та проведення процедур закупівель, несуть персональну відповідальність за:
1) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законом процедур;
2) укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації).
3. У разі порушення учасником зобов'язань щодо термінів та обсягів поставки товарів, надання послуг, виконання робіт за укладеним договором про закупівлі замовник без проведення процедур закупівель може прийняти рішення про укладення договору про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів (або цінову пропозицію) якого визнано другою за ступенем економічної вигідності, якщо на день прийняття такого рішення пропозиція конкурсних торгів (або цінова пропозиція) є дійсною. У такому випадку замовник безоплатно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому законом, інформацію про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника) - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення, але не пізніш як через сім днів з дня укладення договору про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів (або цінову пропозицію) якого визнано другою за ступенем економічної вигідності.»
 
Відхилено      
47. РОЗДІЛ ІІІ
 
-39- Кармазін Ю.А.
Виключити Розділ ІІІ «Прикінцеві положення», а саме: «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім абзацу п'ятого пункту 1, пункту 2 частини першої статті 1 та пункту З частини першої статті 4 цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2013 року.
2.Процедури закупівлі, розпочаті до дня набрання чинності цим Законом, завершуються відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель".
Внести зміни до таких законів України:
1)абзац другий частини третьої статті 2 Закону України "Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб" (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 3, ст. 9; 2000 р., № 4, ст. 28;
2006р., № 14, ст. 118; 2010 р., № 33, ст. 471) після слів "Про здійснення державних закупівель" доповнити словами ", крім послуг з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням";
2)частину третю статті 10 Закону України "Про природні монополії"" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № ЗО, ст. 238;
2007р., № 9, ст. 67; 2011 р., № 34, ст. 343) виключити;
3)у Законі України "Про здійснення державних закупівель" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 33, ст. 471, № 35—36, ст. 491; із змінами, внесеними Законами України від 7 липня 2011 року №3612-УІ, від 8 липня 2011 року №3681-УІ та від 22 грудня 2011 року №4220- VІ):
у статті 2:
частину третю доповнити абзацом такого змісту:
"послуги з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням.";
у частині четвертій:
пункт 1 викласти в такій редакції:
"1) юридичними особами, які провадять діяльність у таких сферах:
забезпечення транспортування, розподілу, постачання, зберігання природного та нафтового газу;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об'єктів для надання послуг з перевезення;
надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
надання послуг поштового зв'язку;
геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв'язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.";
абзаци третій — десятий, дванадцятий, тринадцятий пункту 2 виключити;
частину першу статті 4 доповнити абзацом такого змісту:
"Річний план закупівель та зміни до нього оприлюднюються замовником шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом 5 робочих днів з дати їх затвердження.";
у статті 16:
частину першу викласти у такій редакції:
"1. Замовники у разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті, визначають кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті. ;
абзац перший частини другої викласти у такій редакції:
"2. Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:";
частину третю доповнити абзацами такого змісту:
"Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі:
1)проведення процедури запиту цінових пропозицій;
2)закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання, послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.";
частину шосту статті 38 доповнити абзацом такого змісту: "Замовник може не вимагати від учасників попередньої кваліфікації, які пройшли кваліфікаційний відбір, повторного подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям під час подальшого проведення процедури."; абзац другий частини третьої статті 39 після слів "цієї статті" доповнити словами ", а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання, послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування".»
 
Відхилено   РОЗДІЛ ІІІ
 
48. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
49. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім абзацу п’ятого пункту 1, пункту 2 частини першої статті 1 та пункту 3 частини першої статті 4 цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2013 року.
 
-40- Осика С.Г.
У частині 1 Розділу ІІІ «Прикінцеві положення» слова «та пункту 3 частини першої статті 4» виключити.
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
    -41- Палиця І.П.
У пункті 1 розділу ІІІ «Прикінцеві положення» виключити слова «та пункту 3 частини першої статті 4 цього Закону».
 
Враховано    
    -42- Кармазін Ю.А.
У разі відхилення попередньої пропозиції щодо виключення Розділу ІІІ «Прикінцеві положення» у частині першій Розділу ІІІ після слів «з дня» через кому доповнити словами: «наступного за днем» і далі - за текстом.
 
Враховано    
    -43- Дубіль В.О.
У пункті 1 розділу ІІІ «Прикінцеві положення» виключити слова «та пункту 3 частини першої статті 4 цього Закону».
 
Враховано    
50. 2. Процедури закупівлі, розпочаті до дня набрання чинності цим Законом, завершуються відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель».
 
   2. Процедури закупівлі, розпочаті до дня набрання чинності цим Законом, завершуються відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель».
 
51. 3. Внести зміни до таких законів України:
 
   3. Внести зміни до таких законів України:
 
52. 1) абзац другий частини третьої статті 2 Закону України «Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 3, ст. 9; 2000 р., № 4, ст. 28; 2006 р., № 14, ст. 118; 2010 р., № 33, ст. 471) після слів «Про здійснення державних закупівель» доповнити словами «, крім послуг з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням»;
 
   1) абзац другий частини третьої статті 2 Закону України «Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 3, ст. 9; 2000 р., № 4, ст. 28; 2006 р., № 14, ст. 118; 2010 р., № 33, ст. 471) після слів «Про здійснення державних закупівель» доповнити словами «крім послуг з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням»;
 
53. 2) частину третю статті 10 Закону України «Про природні монополії» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 30, ст. 238; 2007 р., № 9, ст. 67; 2011 р., № 34, ст. 343) виключити;
 
   2) частину третю статті 10 Закону України «Про природні монополії» (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 30, ст. 238; 2007 р., № 9, ст. 67; 2011 р., № 34, ст. 343) виключити;
 
54. 3) у Законі України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 33, ст. 471, № 35—36, ст. 491; із змінами, внесеними Законами України від 7 липня 2011 року № 3612-VІ, від 8 липня 2011 року № 3681-VІ та від 22 грудня 2011 року № 4220-VІ):
 
   3) у Законі України «Про здійснення державних закупівель» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 33, ст. 471, № 35—36, ст. 491; 2012 р., № 12-13, ст. 81 із змінами, внесеними Законами від 8 липня 2011 року № 3681-VІ та від 22 грудня 2011 року № 4220-VІ):
 
55. у статті 2:
 
   у статті 2:
 
56. частину третю доповнити абзацом такого змісту:
 
   частину третю доповнити абзацом такого змісту:
 
57. «послуги з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням.»;
 
   «послуги з підготовки фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів (післядипломна освіта) за державним замовленням»;
 
58. у частині четвертій:
 
   у частині четвертій:
 
59. пункт 1 викласти в такій редакції:
 
   пункт 1 викласти в такій редакції:
 
60. «1) юридичними особами, які провадять діяльність у таких сферах:
 
   «1) юридичними особами, які провадять діяльність у таких сферах:
 
61. забезпечення транспортування, розподілу, постачання, зберігання природного та нафтового газу;
 
      
62. забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
 
   забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії;
 
63. забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
 
   забезпечення виробництва, передачі та постачання електричної енергії;
 
64. забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
 
   забезпечення виробництва, транспортування та постачання питної води;
 
65. забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
 
   забезпечення функціонування централізованого водовідведення;
 
66. надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
 
   надання послуг з користування інфраструктурою залізничного транспорту загального користування;
 
67. забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення;
 
   забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення;
 
68. надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
 
   надання послуг автостанцій, портів, аеропортів;
 
69. надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
 
   надання послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден;
 
70. надання послуг поштового зв’язку;
 
   надання послуг поштового зв’язку;
 
71. геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
 
   геологічне вивчення (у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ) нафтогазоносних надр, родовищ вугілля та інших видів твердого палива;
 
72. забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
 
   забезпечення функціонування та експлуатація телекомунікаційних мереж фіксованого зв’язку загального користування або надання загальнодоступних телекомунікаційних послуг;
 
73. забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих.»;
 
   забезпечення транспортування, зберігання, переробки нафти та нафтопродуктів сирих»;
 
74. абзаци третій — десятий, дванадцятий, тринадцятий пункту 2 виключити;
 
-44- Глущенко І.М.
Виключити абзац двадцять перший пункту 3) частини 3 Розділу ІІІ Прикінцевих положень проекту Закону наступного змісту: «абзаци третій — десятий, дванадцятий, тринадцятий пункту 2 виключити»;
 
Враховано      
75. частину першу статті 4 доповнити абзацом такого змісту:
 
   частину першу статті 4 доповнити абзацом такого змісту:
 
76. «Річний план закупівель та зміни до нього оприлюднюються замовником шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом 5 робочих днів з дати їх затвердження.»;
 
-45- Горіна І.А.
Доповнити проект у частині внесення змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» абзацом такого змісту:
«Пункт 19 частини першої статті 8 доповнити абзацом сьомим такого змісту:
«порядку конкурсного відбору товарних бірж для здійснення закупівель в одного учасника відповідно до пункту шостого частини другої статті 39 Закону;»
 
Відхилено   «Річний план закупівель та зміни до нього оприлюднюються замовником шляхом розміщення на власному веб-сайті або за його відсутності на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження»;
 
77. у статті 16:
 
   у статті 16:
 
78. частину першу викласти у такій редакції:
 
   частину першу викласти в такій редакції:
 
79. «1. Замовники у разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті, визначають кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті.»;
 
   «1. Замовники у разі проведення процедур закупівель, крім випадків, установлених частиною третьою цієї статті, визначають кваліфікаційні критерії до учасників або учасників попередньої кваліфікації з числа тих, що встановлені частиною другою цієї статті»;
 
80. абзац перший частини другої викласти у такій редакції:
 
   абзац перший частини другої викласти в такій редакції:
 
81. «2. Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії:»;
 
   «2. Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії»;
 
82. частину третю доповнити абзацами такого змісту:
 
   частину третю доповнити абзацами такого змісту:
 
83. «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі:
 
   «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі:
 
84. 1) проведення процедури запиту цінових пропозицій;
 
   1) проведення процедури запиту цінових пропозицій;
 
85. 2) закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.»;
 
-46- Глущенко І.М.
В абзаці тридцять другому пункту 3) частини 3 Розділу ІІІ Прикінцевих положень проекту Закону виключити слова «електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання,» та слова «послуг з централізованого водопостачання та водовідведення,».
 
Враховано частково   2) закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування»;
 
86. частину шосту статті 38 доповнити абзацом такого змісту:
 
   частину шосту статті 38 доповнити абзацом такого змісту:
 
87. «Замовник може не вимагати від учасників попередньої кваліфікації, які пройшли кваліфікаційний відбір, повторного подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям під час подальшого проведення процедури.»;
 
-47- Горіна І.А.
Доповнити проект у частині внесення змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» абзацом такого змісту:
«Пункт шостий частини другої статті 39 після слова «біржах» доповнити
словами «,відібраних на конкурсних засадах у порядку, затвердженому Уповноваженим органом».
 
Відхилено   «Замовник може не вимагати від учасників попередньої кваліфікації, які пройшли кваліфікаційний відбір, повторного подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям під час подальшого проведення процедури»;
 
88. абзац другий частини третьої статті 39 після слів «цієї статті» доповнити словами «, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».

-48- Глущенко І.М.
В абзаці тридцять п'ятому пункту 3) частини 3 Розділу ІІІ Прикінцевих положень проекту Закону виключити слова «електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, природного і нафтового газу та послуг з його транспортування, розподілу і постачання,» та слова «послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та».
 
Враховано частково   абзац другий частини третьої статті 39 після слів «цієї статті» доповнити словами «а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».