Кількість абзаців - 79 Таблиця поправок


Про особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, в господарські товариства (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, в господарські товариства
 
-1- Кармазін Ю.А.
Назву законопроекту після слів: «господарські товариства» доповнити через кому словами: «та їх приватизацію».
 
Відхилено Стосовно комунального майна вживається термін «відчуження» (частина 4 статті ЗУ «Про приватизацію державного майна»)  Про особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, у господарські товариства
 
3. Цей Закон визначає особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, в господарські товариства.
 
   Цей Закон визначає особливості перетворення комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення, у господарські товариства.
 
4. Стаття 1. Сфера дії цього Закону
 
   Стаття 1. Сфера дії Закону
 
5. 1. Дія цього Закону поширюється на організаційні та майнові відносини, пов’язані з перетворенням в установленому законодавством порядку в господарські товариства комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення (далі — комунальні підприємства) та утворені на базі майна:
 
-2- Кармазін Ю.А.
У частині першій статті 1 після слів «поширюється на» доповнити словом: «приватизацію,» і далі - за текстом.
 
Відхилено   Дія цього Закону поширюється на організаційні та майнові відносини, пов’язані з перетворенням в установленому законодавством порядку в господарські товариства комунальних унітарних підприємств, які провадять діяльність у сфері централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення (далі — комунальні підприємства) та утворені на базі майна:
 
6. що є власністю однієї територіальної громади;
 
   що є власністю однієї територіальної громади;
 
7. спільної власності територіальних громад і перебувають в управлінні районної або обласної ради.
 
   спільної власності територіальних громад і перебувають в управлінні районної або обласної ради.
 
8. Стаття 2. Органи, уповноважені приймати рішення про перетворення комунальних підприємств в господарські товариства
 
-3- Корж П.П.
У назві статті 2 слова «Органи, уповноважені приймати» замінити словами «Порядок прийняття».
 
Враховано частково   Стаття 2. Прийняття рішення про перетворення комунальних підприємств у господарські товариства
 
    -4- Семинога А.І.
Статтю 2 законопроекту викласти у такій редакції:
«Стаття 2. Прийняття рішення про перетворення комунальних підприємств в господарські товариства.
Рішення про перетворення комунальних підприємств у господарські товариства приймається на місцевому референдумі :
сільському, селищному, міському — щодо комунальних підприємств, які утворені на базі майна, що є власністю однієї територіальної громади;
районному, обласному — щодо комунальних підприємств, які утворені на базі майна спільної власності територіальних громад і перебувають в управлінні районної, обласної ради.».
 
Враховано частково    
9. 1. Рішення про перетворення комунальних підприємств у господарські товариства приймає:
 
   Рішення про перетворення комунальних підприємств у господарські товариства приймає:
 
10. відповідна сільська, селищна, міська рада — щодо комунальних підприємств, які утворені на базі майна, що є власністю однієї територіальної громади;
 
   відповідна сільська, селищна, міська рада — щодо комунальних підприємств, які утворені на базі майна, що є власністю однієї відповідної територіальної громади;
 
11. відповідна районна, обласна рада — щодо комунальних підприємств, які утворені на базі майна спільної власності територіальних громад і перебувають в управлінні районної, обласної ради.
 
-5- Кармазін Ю.А.
Абзац третій частини першої статті 2 викласти у такій редакції: «районні та обласні ради приймають рішення про перетворення комунальних підприємств, які утворені на базі майна спільної власності територіальних громад у випадку, якщо територіальні громади делегували їм право на відчуження такого майна. У разі, якщо таке право обласним та районним радам не передано, рішення про перетворення вказаних комунальних підприємств мають приймати відповідні сільські, селищні або міські ради.».
 
Враховано редакційно   районна або обласна рада - щодо перетворення комунальних підприємств, які утворені на базі майна спільної власності територіальних громад, у разі, якщо відповідні територіальні громади делегували їм повноваження на відчуження такого майна. Якщо таке повноваження не передано обласним або районним радам, рішення про перетворення зазначених комунальних підприємств приймає відповідна сільська, селищна або міська рада.
 
    -6- Корж П.П.
Статтю 2 проекту Закону доповнити частиною 2 такого змісту:
«2. Рішення про перетворення комунальних підприємств у господарські товариства та внесення до їх статутних капіталів об'єктів централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення (або майнових прав на такі об'єкти) приймається виключно за умови неможливості застосування щодо об'єктів централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення механізмів державно-приватного партнерства. Для цілей цього закону застосування механізмів державно-приватного партнерства вважається неможливим, якщо під час проведення відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності» нового конкурсу не було зареєстровано жодного учасника конкурсу або не було прийнято рішення про визнання єдиного учасника конкурсу переможцем.»
 
Відхилено Питання регулюється Господарським кодексом України в частини форм ведення господарської діяльності та законами України і не є предметом регулювання цього проекту, обмежує повноваження місцевих рад щодо вибору форм відчуження комунального майна   
12. Стаття 3. Види господарських товариств, в які можуть бути перетворені комунальні підприємства
 
   Стаття 3. Види господарських товариств, в які можуть бути перетворені комунальні підприємства
 
13. 1. Комунальні підприємства можуть бути перетворені в акціонерне товариство (публічне або приватне) або в товариство з обмеженою відповідальністю.
 
-7- Кармазін Ю.А.
Статтю 3 після слова: «відповідальністю» доповнити через кому словами: «якщо стосовно них не прийнято рішення про передачу в оренду чи концесію».
 
Враховано редакційно   Комунальні підприємства можуть бути перетворені в акціонерне товариство (публічне або приватне) або товариство з обмеженою відповідальністю.
Комунальні підприємства не можуть бути перетворені в акціонерне товариство (публічне або приватне) або товариство з обмеженою відповідальністю, якщо стосовно них відповідною радою прийнято рішення про передачу в оренду чи концесію та така передача вже здійснена.
 
    -8- Майборода С.Ф.
Статтю 3 доповнити абзацом такого змісту:
«Комунальні підприємства не можуть бути перетворені в акціонерне товариство (публічне або приватне) або в товариство з обмеженою відповідальністю, якщо стосовно них прийнято рішення відповідною радою про передачу в оренду чи концесію та така передача вже відбулася».
 
Враховано    
14. Стаття 4. Формування статутного капіталу господарських товариств, утворених шляхом перетворення комунальних підприємств
 
   Стаття 4. Формування статутного капіталу господарських товариств, утворених шляхом перетворення комунальних підприємств
 
15. 1. Статутний капітал господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства (далі — господарське товариство) формується в розмірі та за рахунок майна, що визначене радою, яка відповідно до статті 2 цього Закону прийняла рішення про перетворення комунального підприємства. Розмір статутного капіталу такого господарського товариства повинен бути не менше мінімального розміру, встановленого законом.
 
-9- Семинога А.І.
Частину 1 статті 4 викласти у такій редакції:
«1. Статутний капітал господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства (далі — господарське товариство) формується в розмірі та за рахунок майна, що визначається відповідною радою. Розмір статутного капіталу такого господарського товариства повинен бути не менше мінімального розміру, встановленого законом.».
 
Враховано   1. Статутний капітал господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства (далі — господарське товариство), формується в розмірі та за рахунок майна, що визначаються відповідною радою. Розмір статутного капіталу такого господарського товариства має бути не менше мінімального розміру, встановленого законом.
 
    -10- Корж П.П.
Частину 1 статті 4 доповнити абзацом другим такого змісту:
«Об'єкти централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення (або майнові права на такі об'єкти), щодо яких застосування механізмів державно-приватного партнерства неможливо з підстав, передбачених частиною 2 статті 2 цього Закону, вносяться до статутного капіталу господарського товариства на засадах використання таких об'єктів відповідно до їх цільового призначення та на умовах, які передбачались умовами конкурсу з визначення приватного партнера.»
 
Відхилено Питання регулюється Господарським кодексом України в частини форм ведення господарської діяльності та законами України і не є предметом регулювання цього проекту   
16. 2. Забороняється формування статутного капіталу господарського товариства за рахунок:
 
   2. Забороняється формування статутного капіталу господарського товариства за рахунок:
 
17. комунального майна, яке не підлягає приватизації:
 
-11- №6063
Частину доповнити словами: «комунального майна, переданого в оренду чи концесію»
 
Враховано   комунального майна, яке не підлягає приватизації;
комунального майна, переданого в оренду чи концесію;
 
18. бюджетних коштів, коштів, одержаних у кредит та під заставу.
 
-12- Матчук В.Й.
Абзац третій частини другої статті 4 слова «та під заставу» замінити словом «позику».
 
Відхилено Норма відповідає частині третій статті 86 Господарського кодексу України  бюджетних коштів, коштів, отриманих у кредит та під заставу.
 
19. 3. Комунальне майно (в тому числі право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації) вноситься до статутного капіталу господарського товариства за вартістю, визначеною в результаті проведення незалежної оцінки майна відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність.
 
-13- Матчук В.Й.
Частину третю статті 4 після слів «професійну оціночну діяльність» доповнити словами «та затвердженою рішенням відповідної ради».
 
Відхилено орма відповідає частині третій статті 86 Господарського кодексу України  3. Комунальне майно вноситься до статутного капіталу господарського товариства за вартістю, визначеною в результаті проведення незалежної оцінки майна відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність.
 
    -14- Майборода С.Ф.
Слава у скобках (в тому числі право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації) вилучити.
 
Враховано Норма протирічить частині другій цієї статті   
20. 4. Порядок, підстави та умови передачі земельних ділянок у власність або користування господарському товариству, визначаються земельним законодавством.
 
-15- Кармазін Ю.А.
Статтю 4 після частини четвертої доповнити новою частиною п'ятою такого змісту:
«5. Комунальне майно, що має стратегічне значення для економіки та безпеки держави, не підлягає приватизації.».
 
Відхилено Врегульовано Законом України «Про приватизацію державного майна»  4. Порядок, підстави та умови передачі земельних ділянок у власність або користування господарському товариству, визначаються земельним законодавством.
 
21. Стаття 5. Використання комунального майна, яке не підлягає приватизації, господарським товариством
 
   Стаття 5. Використання господарським товариством комунального майна, яке не підлягає приватизації
 
22. 1. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, може бути за рішенням відповідної ради, що визначена статтею 2 цього Закону, внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства (далі — публічне акціонерне товариство). Внесення такого права до статутного капіталу господарського товариства іншого виду забороняється.
 
-16- Кармазін Ю.А.
у першому реченні абзацу першого слово: «може» замінити на слово: «має» і далі - за текстом.
 
Враховано редакційно   1. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, за рішенням відповідної ради, визначеної статтею 2 цього Закону, вноситься до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства (далі — публічне акціонерне товариство). Внесення такого права до статутного капіталу приватного акціонерного товариства або господарського товариства іншого виду забороняється.
 
    -17- Корж П.П.
Перше речення абзацу першого частини 1 статті 5 після слів «не підлягає приватизації» доповнити словами «та щодо якого застосування механізмів державно-приватного партнерства неможливо з підстав, передбачених частиною 2 статті 2 цього Закону,».
 
Відхилено Норма не є предметом регулювання цього проекту   
    -18- Потапчук М.Л.
У другому реченні частини 1 статті 5 законопроекту після слів «статутного капіталу» додати слова «приватного акціонерного товариства або».
 
Враховано    
23. Разом з прийняттям рішення про внесення права користування таким майном до статутного капіталу публічного акціонерного товариства відповідна рада повинна визначити:
 
   Разом з прийняттям рішення про внесення права користування комунальним майном до статутного капіталу публічного акціонерного товариства відповідна рада визначає спосіб і мету використання цього майна.
 
24. межі реалізації такого права (спосіб і мету використання майна);
 
-19- Круць М.Ф.
В абзаці третьому частини першої статті 5 слова «межі реалізації такого права» виключити.
«спосіб і мету використання майна;»
 
Враховано      
25. строк, на який надається таке право.
 
-20- Кармазін Ю.А.
абзац третій викласти у такій редакції:
 
Враховано      
    -21- Кармазін Ю.А.
виключити абзац четвертий, а саме: «строк, на який надається таке право.»
 
Враховано    
    -22- Матчук В.Й.
Абзац четвертий частини першої статті 5 слова «строк, на який надається таке право» виключити.
 
Враховано    
26. 2. Передача права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, до статутного капіталу публічного акціонерного товариства не тягне за собою переходу права власності на зазначене майно.
 
-23- Корж П.П.
Статтю 5 проекту Закону доповнити частиною 3 такого змісту:
«3. Рішення про внесення до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування об'єктами централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення повинне визначати ті ж умови використання таких об'єктів публічним акціонерним товариством, які передбачались умовами конкурсу з визначення приватного партнера.»
 
Відхилено ропозиція звужує повноваження місцевих рад  2. Передача права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, до статутного капіталу публічного акціонерного товариства не тягне за собою переходу права власності на зазначене майно.
 
    -24- Матчук В.Й.
Доповнити пунктом третім статтю 5 такого змісту:
«3. Порядок передачі права користування комунальним майном та форма передавального акта затверджуються Кабінетом міністрів України.».
 
Відхилено Питання врегульовується статтею 6 законопроекту та визначено законодавством про місцеве самоврядування   
27. Стаття 6. Умови реалізації внесеного до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації
 
   Стаття 6. Умови реалізації внесеного до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації
 
28. 1. У разі внесення до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, межі реалізації та строк надання такого права повинні бути зазначені у статуті товариства.
 
-25- Матчук В.Й.
У частині першій статті 6 слова «та строк надання» виключити.
 
Враховано редакційно   1. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, зазначається у статуті товариства.
 
29. 2. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, надається публічному акціонерному товариству на визначений відповідною радою строк, але не менш як на десять років.
 
-26- Матчук В.Й.
Абзац перший частини другої статті 6 виключити.
 
Враховано      
30. У разі грубого або систематичного порушення товариством умов використання комунального майна, яке не підлягає приватизації і право користування яким внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, суд за позовом відповідної ради може достроково припинити таке право користування.
 
-27- Корж П.П.
В абзаці другому частини 2 статті 6 слова «суд за позовом відповідної ради може достроково припинити таке право користування» замінити словами «відповідна рада зобов'язана звернутися до суду з позовом про дострокове припинення права користування».
 
Враховано редакційно   2. У разі грубого або систематичного порушення товариством умов використання комунального майна, яке не підлягає приватизації і право користування яким внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, відповідна рада зобов'язана звернутися до суду з позовом про припинення права користування.
 
31. 3. Публічне акціонерне товариство, реалізуючи внесене до його статутного капіталу право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, використовує таке майно відповідно до його цільового призначення в спосіб, визначений у рішенні відповідної ради та статуті товариства.
 
   3. Публічне акціонерне товариство, реалізуючи внесене до його статутного капіталу право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, використовує таке майно відповідно до його цільового призначення в спосіб, визначений у рішенні відповідної ради та статуті товариства.
 
32. 4. Обов’язок щодо утримання комунального майна, яке не підлягає приватизації і право користування яким внесено до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, ризик його випадкового знищення і випадкового пошкодження несе таке товариство.
 
   4. Обов’язок щодо утримання комунального майна, яке не підлягає приватизації, і право користування яким внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, ризик його випадкового знищення і випадкового пошкодження несе це товариство.
 
33. 5. Публічне акціонерне товариство має право за згодою відповідної ради проводити поліпшення комунального майна, яке не підлягає приватизації і право користування яким внесено до статутного капіталу публічного акціонерного товариства. Відчуження чи передача в заставу поліпшень зазначеного майна забороняється.
 
   5. Публічне акціонерне товариство має право за згодою відповідної ради проводити поліпшення комунального майна, яке не підлягає приватизації і право користування яким внесено до статутного капіталу публічного акціонерного товариства. Відчуження чи передача в заставу поліпшень зазначеного майна забороняється.
 
34. 6. Публічне акціонерне товариство не має права відчужувати або передавати в заставу право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації.
 
   6. Публічне акціонерне товариство не має права відчужувати або передавати в заставу право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, і право користування яким внесено до його статутного капіталу.
 
35. 7. Право користування комунальним нерухомим майном, яке не підлягає приватизації, підлягає державній реєстрації відповідно до законодавства.
 
   7. Право користування комунальним нерухомим майном, яке не підлягає приватизації, підлягає державній реєстрації відповідно до законодавства.
 
36. 8. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, протягом строку, на який воно надане, зберігається за публічним акціонерним товариством незалежно від переходу права власності на зазначене майно.
 
-28- Круць М.Ф.
Частину восьму статті 6 доповнити словами «або зміни особи, яка здійснює повноваження власника відповідного майна».
 
Враховано   8. Право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, внесеним до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, зберігається за ним незалежно від переходу права власності на зазначене майно або зміни особи, яка здійснює повноваження власника відповідного майна.
 
    -29- Кармазін Ю.А.
У статті 6 частину 8 після слів «зазначене майно» доповнити словами «або зміни особи, яка здійснює повноваження власника відповідного майна».
 
Враховано    
    -30- Матчук В.Й.
Частину восьму статті 6 слова «протягом строку, на який воно надане» виключити.
 
Враховано    
37. 9. Забороняється вчинення органами місцевого самоврядування правочинів, які передбачають надання права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, іншим фізичним і юридичним особам (укладення договорів оренди, концесії тощо), протягом строку, на який публічному акціонерному товариству надано зазначене право.
 
-31- Матчук В.Й.
Частину дев’ять статті 6 викласти в такій редакції:
«Протягом строку користування публічним акціонерним товариством комунальним майном, яке не підлягає приватизації органам місцевого самоврядування забороняється вчинення правочинів щодо надання права користування цим майном, іншим фізичним і юридичним особам (укладення договорів оренди, концесії тощо).».
 
Враховано редакційно   9. Під час користування публічним акціонерним товариством комунальним майном, яке не підлягає приватизації, органам місцевого самоврядування забороняється вчинення правочинів щодо надання права користування цим майном іншим фізичним і юридичним особам (укладення договорів оренди, концесії тощо).
 
38. 10. У разі внесення до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, на строк менший, ніж строк існування товариства, таке товариство не пізніше ніж за один рік до закінчення строку, на який надано таке право, зобов’язане розпочати з власником майна переговори щодо умов і підстав подальшого його використання.
 
-32- Матчук В.Й.
Частину 10 статті 6 виключити, змінивши відповідно нумерацію.
 
Відхилено   10. У разі можливої зміни правового режиму комунального майна з такого, що не підлягає приватизації, на таке, що підлягає приватизації, власник майна зобов’язаний повідомити про це публічне акціонерне товариство не пізніш як за один місяць. У такому випадку товариство має першочергове право на подальшу приватизацію цього майна.
 
    -33- Майборода С.Ф.
Частину 10 викласти в редакції :
«10. У разі можливої зміни правового режиму комунального майна з такого, що не підлягає приватизації, на таке, що підлягає приватизації, власник майна зобов’язаний повідомити про це публічне акціонерне товариство не пізніш як за один місяць. У такому випадку товариство має першочергове право на подальшу приватизацію цього майна».
 
Враховано    
39. Товариство зобов’язане повідомити своїм акціонерам та кредиторам про результати переговорів не пізніше як за три місяці до закінчення зазначеного строку.
 
      
40. 11. Після закінчення строку, на який публічному акціонерному товариству надавалося право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, в тому числі у разі його дострокового припинення відповідно до частини другої цієї статті, а також у разі введення щодо товариства процедури розпорядження майном боржника відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», припинення товариства (незалежно від підстав такого припинення, наявності у товариства правонаступників та строку, на який надавалося право), зміни типу товариства на приватне, зазначене право припиняється, і відповідне майно повертається територіальній громаді (громадам) разом з усіма проведеними поліпшеннями.
 
-34- Матчук В.Й.
Абзац перший частини 10 викласти в такій редакції:
«У разі дострокового припинення публічного акціонерного товариства (незалежно від підстав такого припинення, наявності у товариства правонаступників), в тому числі відповідно до частини другої цієї статті, а також у разі введення щодо товариства процедури розпорядження майном боржника відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом «, зміни типу товариства на приватне, зазначене право припиняється, і відповідне майно повертається територіальній громаді (громадам) разом з усіма проведеними поліпшеннями.».
 
Враховано редакційно   11. У разі припинення публічного акціонерного товариства (незалежно від підстав такого припинення, наявності у товариства правонаступників), введення щодо товариства відповідно до законодавства процедури розпорядження майном боржника, зміни типу товариства на приватне акціонерне товариство право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, припиняється і відповідне майно повертається територіальній громаді (громадам) разом з усіма проведеними поліпшеннями.
 
41. Право власності на поліпшення майна, яке не підлягає приватизації, здійснене публічним акціонерним товариством у період користування майном, належить відповідній раді.
 
-35- Потапчук М.Л.
Другий абзац частини 11 доповнити словами: «якщо інше не передбачено статутом товариства або договором».
 
Враховано   Право власності на поліпшення майна, яке не підлягає приватизації, здійснене публічним акціонерним товариством у період користування майном, належить відповідній раді, якщо інше не передбачено статутом товариства або договором.
 
42. Стаття 7. Процедура перетворення комунальних підприємств у господарські товариства
 
   Стаття 7. Процедура перетворення комунальних підприємств у господарські товариства
 
43. 1. Перетворення комунального підприємства в господарське товариство здійснюється у такій послідовності:
 
-36- Корж П.П.
Частину 1 статті 7 проекту Закону після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:
«з'ясування можливості застосування щодо об'єктів централізованого водо-, теплопостачання та водовідведення механізмів державно-приватного партнерства шляхом прийняття рішення про передачу об'єктів на умовах державно-приватного партнерства та проведення конкурсу з визначення приватного партнера відповідно до вимог Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебувають у комунальній власності;»
 
Відхилено Державно-приватне партнерство щодо передачі в концесію цих об’єктів не є предметом регулювання цього проекту  1. Перетворення комунального підприємства в господарське товариство здійснюється у такій послідовності:
 
44. прийняття рішення про припинення підприємства шляхом перетворення;
 
   прийняття рішення про припинення підприємства шляхом перетворення;
 
45. визначення переліку та проведення оцінки майна, на базі якого буде сформовано статутний капітал господарського товариства;
 
   визначення переліку та проведення оцінки майна, на базі якого буде сформовано статутний капітал господарського товариства;
 
46. вчинення дій, пов’язаних з перетворенням комунального унітарного підприємства у господарське товариство, та реєстрація суб’єкта господарювання нової організаційно-правової форми;
 
   вчинення дій, пов’язаних з перетворенням комунального унітарного підприємства у господарське товариство, та державна реєстрація суб’єкта господарювання нової організаційно-правової форми;
 
47. формування органів управління господарського товариства.
 
   формування органів управління господарського товариства.
 
48. 2. Рішення про перетворення комунального підприємства в господарське товариство приймається відповідною радою за результатами розгляду обґрунтування необхідності такого перетворення, підготовленого органом, уповноваженим управляти комунальним майном. Обґрунтування повинне містити результати аналізу показників господарської діяльності підприємства за останні три роки.
 
-37- Майборода С.Ф.
в частині 2 статті 7 законопроекту необхідно слова «рішення про перетворення» замінити словами «рішення про припинення підприємства шляхом перетворення».
 
Враховано   2. Рішення про припинення підприємства шляхом перетворення комунального підприємства в господарське товариство приймається відповідною радою за результатами розгляду обґрунтування необхідності такого перетворення, підготовленого органом, уповноваженим управляти комунальним майном. Обґрунтування повинне містити результати аналізу показників господарської діяльності підприємства за останні три роки.
Господарське товариство, утворене в результаті перетворення з використанням майна комунального підприємства, що має заборгованість перед бюджетами всіх рівнів, фондами соціального страхування, Пенсійним фондом України, є правонаступником за зобов’язаннями щодо погашення боргів такого підприємства, пропорційно переданому майну.
 
    -38- Семинога А.І.
Частину 2 статті 7 викласти у такій редакції:
«2. Рішення про перетворення комунального підприємства в господарське товариство виноситься на місцевий референдум за результатами громадського обговорення обґрунтування необхідності такого перетворення, підготовленого органом, уповноваженим управляти комунальним майном. Обґрунтування повинне містити результати аналізу показників господарської діяльності підприємства за останні три роки.».
 
Відхилено Питання віднесено до компетенції відповідних рад   
    -39- -- Н.д.Сушкевич В.М. (Реєстр.картка №214) - Перевірте, не співпадає номер і прізвище!!
частину другу статті 7 доповнити новим абзацом такого змісту: "Господарське товариство, створене з використанням майна комунального підприємства, яке має заборгованість перед бюджетами всіх рівнів, фондами соціального страхування, Пенсійним фондом України, є правонаступником щодо погашення ним боргів такого підприємства, пропорційно переданому майну";
 
Враховано редакційно    
49. 3. У рішенні про перетворення відповідна рада повинна визначити:
 
-40- Семинога А.І.
Перший абзац частини 3 статті 7 викласти у такій редакції:
«3. У разі прийняття позитивного рішення за результатами місцевого референдуму про перетворення відповідна рада своїм рішенням повинна визначити:».
 
Відхилено   3. У рішенні про перетворення відповідна рада повинна визначити:
 
50. організаційно-правову форму майбутнього господарського товариства, а у разі перетворення комунального підприємства в акціонерне товариство також тип акціонерного товариства;
 
   організаційно-правову форму господарського товариства, що створюється, а у разі перетворення комунального підприємства в акціонерне товариство, також тип акціонерного товариства;
 
51. строк та умови передачі господарському товариству комунального майна, яке не підлягає приватизації;
 
-41- Корж П.П.
Абзац третій частини 3 статті 7 після слів «не підлягає приватизації» доповнити словами «та щодо якого неможливо застосування механізмів державно-приватного партнерства з підстав, передбачених частиною 2 статті 2 цього Закону».
 
Відхилено      
    -42- Матчук В.Й.
Абзац 3 частини третьої статті 7 слова «строк та» виключити.
 
Враховано    
52. склад комісії з припинення комунального підприємства та порядок її роботи.
 
-43- Кармазін Ю.А.
у частині третій після абзацу четвертого доповнити новим абзацом п'ятим такого змісту:
«майно, що вноситься до статутного капіталу господарського товариства, яке утворюється внаслідок перетворення комунального підприємства».
 
Враховано редакційно   склад комісії з припинення комунального підприємства та порядок її роботи;
перелік майна, що вноситься до статутного капіталу господарського товариства, яке утворюється в результаті перетворення комунального підприємства.
 
    -44- Яворівський В.О.
Частину 3 статті 7 доповнити новим абзацом:
"перелік майна, що вноситься до статутного капіталу господарського товариства, яке утворюється внаслідок перетворення комунального підприємства".
 
Враховано    
53. 4. Забезпечення визначення переліку та проведення оцінки майна, на базі якого буде сформовано статутний капітал господарського товариства, покладається на комісію з припинення комунального підприємства, яка утворюється радою, що прийняла рішення про перетворення підприємства. До складу комісії включаються представники відповідної ради, органу, уповноваженого управляти комунальним підприємством, адміністрації підприємства, інших органів та установ за погодженням з ними. Матеріальне та організаційне забезпечення роботи комісії, оплата послуг з проведення незалежної оцінки, аудиту здійснюється за рахунок підприємства, що перетворюється, якщо інше не визначено рішенням відповідної ради.
 
-45- Бондик В.А.
Частину четверту статті 7 викласти у такій редакції:
«4. Забезпечення визначення переліку та проведення оцінки майна, на базі якого буде сформовано статутний капітал господарського товариства, покладається на комісію з припинення комунального підприємства, яка утворюється радою, що прийняла рішення про перетворення підприємства. До складу комісії включаються представники відповідної ради, органу, уповноваженого управляти комунальним підприємством, адміністрації підприємства, репрезентативних об'єднань організацій роботодавців у сфері житлово-комунальних послуг, що є стороною, або приєдналися до Галузевої угоди, інших органів та установ за погодженням з ними. Матеріальне та організаційне забезпечення роботи комісії, оплата послуг з проведення незалежної оцінки, аудиту здійснюється за рахунок підприємства, що перетворюється, якщо інше не визначено рішенням відповідної ради».
 
Враховано редакційно   4. Забезпечення визначення переліку та проведення оцінки майна, на базі якого буде сформовано статутний капітал господарського товариства, покладається на комісію з припинення комунального підприємства, яка утворюється радою, що прийняла рішення про перетворення підприємства. До складу комісії включаються представники відповідної ради, органу, уповноваженого управляти комунальним підприємством, адміністрації підприємства, всеукраїнських об'єднань організацій роботодавців на галузевому рівні у сфері житлово-комунальних послуг і професійних спілок, що є стороною, або приєдналися до Галузевої угоди. Матеріальне та організаційне забезпечення роботи комісії, оплата послуг з проведення незалежної оцінки, аудиту здійснюється за рахунок підприємства, що перетворюється, якщо інше не визначено рішенням відповідної ради.
 
    -46- Яворівський В.О.
У частині 4 статті 7 після слів "управляти комунальним підприємством, адміністрації підприємства" доповнити частину такими словами:
"громадські організації та асоціації органів місцевого самоврядування та їх об'єднання"
 
Відхилено    
    -47- Матчук В.Й.
Частину четверту статті 7 слова «інших органів та установ за погодженням з ними» виключити.
 
Враховано    
54. 5. Комісія з припинення комунального підприємства організує і забезпечує в шестимісячний строк:
 
   5. Комісія з припинення комунального підприємства організує і забезпечує в шестимісячний строк:
 
55. інвентаризацію майна комунального підприємства і відокремлення майна, яке не підлягає приватизації, від майна, що не заборонене до приватизації;
 
   інвентаризацію майна комунального підприємства і відокремлення майна, яке не підлягає приватизації, від майна, що не заборонено до приватизації;
 
56. проведення незалежної оцінки майна підприємства (в тому числі права користування майном, яке не підлягає приватизації, в разі коли відповідна рада в рішенні про перетворення передбачила внесення його до статутного капіталу публічного акціонерного товариства) відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність;
 
   проведення незалежної оцінки майна підприємства (у тому числі права користування майном, яке не підлягає приватизації, у разі коли відповідна рада в рішенні про перетворення передбачила внесення його до статутного капіталу публічного акціонерного товариства) відповідно до законодавства про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність;
 
57. проведення аудиторської перевірки господарської діяльності підприємства за останній фінансовий рік та станом на останній звітний період;
 
   проведення аудиторської перевірки господарської діяльності підприємства за останній фінансовий рік та станом на останній звітний період;
 
58. підготовку проекту статуту господарського товариства;
 
   підготовку проекту статуту господарського товариства;
 
59. підготовку проекту передавального акта щодо майна, прав і обов’язків підприємства.
 
-48- Сушкевич В.М.
абзац шостий частини п'ятої після слова "обов'язків" доповнити словами "в тому числі щодо погашення заборгованості перед бюджетами всіх рівнів, фондами соціального страхування, Пенсійним фондом України".
 
Відхилено   підготовку проекту акта прийому-передачі щодо майна, прав і обов’язків підприємства.
 
60. 6. Після завершення роботи комісія з припинення комунального підприємства подає відповідній раді звіт про свою діяльність, результати оцінки майна і аудиторської перевірки діяльності комунального підприємства, а також проект статуту господарського товариства і проект передавального акта.
 
   6. Після завершення роботи комісія з припинення комунального підприємства подає відповідній раді звіт про свою діяльність, результати оцінки майна і аудиторської перевірки діяльності комунального підприємства, а також проекти статуту господарського товариства і передавального акта.
 
61. 7. Відповідна рада розглядає подані комісією з припинення комунального підприємства документи, затверджує перелік об’єктів (майна) підприємства, яке не підлягає приватизації, затверджує передавальний акт і статут створюваного господарського товариства, призначає його тимчасового керівника.
 
-49- Кармазін Ю.А.
у частині сьомій слова: «тимчасовий керівник господарського товариства» у всіх відмінках замінити на слова: «генеральний директор» у відповідному відмінку.
 
Відхилено   7. Відповідна рада розглядає подані комісією з припинення комунального підприємства документи, затверджує перелік об’єктів (майна) підприємства, яке не підлягає приватизації, затверджує передавальний акт і статут створюваного господарського товариства, призначає особу, уповноважену на вчинення дій, пов’язаних з його державною реєстрацією, та вчинення інших дій, необхідних для початку функціонування товариства як юридичної особи.
 
    -50- Матчук В.Й.
Частину сьому статті 7 слова «його тимчасового керівника» замінити словами «особу уповноважену на вчинення дій пов’язаних з його державною реєстрацією та вчинення інших дій необхідних для початку функціонування товариства, як юридичної особи.».
 
Враховано    
62. Засновником (учасником) створюваного господарського товариства виступає відповідна територіальна громада (громади) в особі відповідної ради. При цьому на ради та створені ними у процесі перетворення комунальних підприємств господарські товариства не поширюється обмеження, передбачене абзацом другим частини другої статті 141 Цивільного кодексу України.
 
-51- Кармазін Ю.А.
у другому реченні абзацу другого частини сьомої слова: «господарські товариства» замінити на слова: «товариства з обмеженою відповідальністю» і далі - за текстом.
 
Враховано   Засновником (учасником) створюваного господарського товариства виступає відповідна територіальна громада (громади) в особі відповідної ради. При цьому на ради та створені ними у процесі перетворення комунальних підприємств товариства з обмеженою відповідальністю не поширюється обмеження, передбачене абзацом другим частини другої статті 141 Цивільного кодексу України.
 
63. 8. Вчинення необхідних фактичних і юридичних дій щодо державної реєстрації припинення комунального підприємства шляхом перетворення покладається на комісію з припинення комунального підприємства, а щодо державної реєстрації створюваного господарського товариства — на його тимчасового керівника.
 
-52- Кармазін Ю.А.
у частині восьмій слова: «тимчасовий керівник господарського товариства» у всіх відмінках замінити на слова: «генеральний директор» у відповідному відмінку.
 
Відхилено   8. Вчинення необхідних фактичних і юридичних дій щодо державної реєстрації припинення комунального підприємства шляхом перетворення покладається на комісію з припинення комунального підприємства, а щодо державної реєстрації створюваного господарського товариства — на його уповноважену особу.
 
    -53- Матчук В.Й.
Частину восьму статті 7 слова «його тимчасового керівника» замінити словами «уповноважену особу».
 
Враховано    
64. 9. Тимчасовий керівник господарського товариства в місячний строк після державної реєстрації такого товариства і державної реєстрації припинення у результаті перетворення комунального підприємства подає на розгляд загальних зборів акціонерів (учасників) пропозиції щодо створення органів господарського товариства та їх персонального складу. Функції загальних зборів акціонерів (учасників) виконує відповідна рада. При цьому в акціонерних товариствах обов’язково утворюються наглядова рада та ревізійна комісія у складі не менш як три особи кожна.
 
-54- Потапчук М.Л.
перше та друге речення частини 9 статті 7 законопроекту викласти в такій редакції:
«Тимчасовий керівник господарського товариства в місячний строк після державної реєстрації такого товариства і державної реєстрації - припинення у результаті перетворення комунального підприємства подає на розгляд відповідної ради пропозиції щодо створення органів господарського товариства та їх персонального складу. Результати розгляду оформляються рішенням відповідної ради».
 
Враховано редакційно   9. Особа, уповноважена на вчинення дій, пов’язаних з його державною реєстрацією, та вчинення інших дій, необхідних для початку функціонування товариства як юридичної особи,. у місячний строк після державної реєстрації такого товариства і припинення державної реєстрації комунального підприємства подає на розгляд відповідної ради пропозиції щодо створення органів управління господарським товариством та їх персонального складу. Результати розгляду оформляються рішенням відповідної ради. Функції загальних зборів акціонерів (учасників) виконує відповідна рада. Комунальне підприємство може бути перетворено в акціонерне товариство або у товариство з обмеженою відповідальністю, при цьому обов’язково утворюються наглядова рада та ревізійна комісія у складі не менше трьох осіб кожна.
 
    -55- Кармазін Ю.А.
у частині дев'ятій слова: «тимчасовий керівник господарського товариства» у всіх відмінках замінити на слова: «генеральний директор» у відповідному відмінку та після речення третього доповнити новим реченням четвертим такого змісту:
«Комунальне підприємство може бути перетворено у акціонерне товариство або у товариство з обмеженою відповідальністю.».
 
Враховано частково    
    -56- Матчук В.Й.
Частину дев’яту статті 7 слова «тимчасовий керівник» замінити словами «уповноважена особа» та слова «загальних зборів акціонерів (учасників)» замінити словами «єдиного акціонера (учасника) на загальних зборах такого товариства».
 
Враховано частково    
65. 10. У разі перетворення комунального підприємства в акціонерне товариство протягом 30 календарних днів з дня його державної реєстрації таке товариство подає Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку заяву та всі необхідні документи для реєстрації випуску акцій.
 
   10. У разі перетворення комунального підприємства в акціонерне товариство протягом 30 календарних днів з дня його державної реєстрації таке товариство подає Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку заяву та всі необхідні документи для реєстрації випуску акцій.
 
66. 11. Створення та державна реєстрація акціонерного товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства, здійснюється відповідно до вимог законодавства про акціонерні товариства з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
 
   11. Створення та державна реєстрація акціонерного товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства, здійснюється відповідно до вимог законодавства про акціонерні товариства з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
 
67. Стаття 8. Розпорядження корпоративними правами господарського товариства
 
   Стаття 8. Розпорядження корпоративними правами господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства
 
68. 1. Власником корпоративних прав господарського товариства є відповідна територіальна громада (громади) в особі відповідної ради, яка прийняла рішення про перетворення, а також інші суб’єкти, що набули корпоративних прав товариства.
 
-57- Кармазін Ю.А.
У частині першій статті 8 виключити слова: «а також інші суб'єкти, що набули корпоративних прав товариства.».
 
Враховано   1. Власником корпоративних прав господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства є відповідна територіальна громада (громади) в особі відповідної ради, яка прийняла рішення про перетворення.
 
69. 2. Розпорядження належними відповідній територіальній громаді (громадам) корпоративними правами господарського товариства здійснюють відповідна рада або уповноважені нею орган чи особа в порядку, визначеному законодавством.
 
   2. Розпорядження належними відповідній територіальній громаді (громадам) корпоративними правами господарського товариства здійснюють відповідна рада або уповноважені нею орган чи особа в порядку, визначеному законодавством.
 
70. 3. Відчуження акцій (часток) господарського товариства, які належать територіальній громаді (громадам), здійснюється відповідно до законодавства про приватизацію. У разі відчуження акцій або розміщення додаткових акцій публічного акціонерного товариства, до статутного капіталу якого внесене право користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, у власності відповідної територіальної громади (громад) повинно залишатися понад шістдесят відсотків акцій такого товариства. При цьому частка акцій, що належать відповідній територіальній громаді (громадам), не повинна бути меншою за частку, що становить вартість зазначених прав у майні товариства.
 
-58- Потапчук М.Л.
Перше речення частини третьої статті 8 викласти в редакції:
«Відчуження акцій (часток) господарського товариства, які належать територіальній громаді (громадам) повинно здійснюватись відповідно до законодавства про приватизацію та захист економічної конкуренції» та доповнити частину словами «в тому числі з урахуванням додаткових емісій, не повинна бути меншою за оціночну вартість майна, яке не підлягає амортизації».
 
Враховано частково   3. Відчуження акцій (часток) господарського товариства, що належать територіальній громаді (громадам), повинно здійснюватися відповідно до законодавства про приватизацію та захист економічної конкуренції.
 
    -59- Корж П.П.
У другому реченні частини 3 статті 8 проекту Закону слова «шістдесят відсотків» замінити словами «сорок відсотків».
 
Відхилено    
    -60- Яворівський В.О.
Частину 3 статті 8 вилучити.
 
Відхилено    
    -61- Матчук В.Й.
Частину третю статті 8 після слів «про приватизацію» доповнити словами «та рішень ради» та слово «шістдесят» замінити словами «двадцять п’ять».
 
Відхилено    
71. Стаття 9. Особливості роботи господарського товариства
 
   Стаття 9. Особливості роботи господарського товариства, утвореного шляхом перетворення комунального підприємства
 
72. 1. Господарське товариство зобов’язане забезпечувати виробництво (надання) належних рівня та якості житлово-комунальних послуг у достатніх для забезпечення споживачів обсягах, які виробляло (надавало) відповідне комунальне підприємство в межах відповідної територіальної громади (громад).
 
-62- Семинога А.І.
В абзаці 1 частини 1 статті 9 законопроекту після слів «належних рівня та якості житлово-комунальних послуг» додати слова «за економічно обґрунтованими тарифами».
 
Відхилено Рівень тарифів визначається Нацкомісією регулювання ЖКП  1. Господарське товариство зобов’язано забезпечувати виробництво (надання) належних рівня та якості житлово-комунальних послуг у достатніх для забезпечення споживачів обсягах, які виробляло (надавало) відповідне комунальне підприємство в межах відповідної територіальної громади (громад).
 
73. Відповідна рада може вимагати від органу, який приймає рішення про припинення господарського товариства, відкладення такого припинення до налагодження роботи іншого суб’єкта господарювання, який зможе забезпечити надання споживачам на території відповідної територіальної громади (громад) належних рівня та якості житлово-комунальних послуг у достатніх для забезпечення споживачів обсягах.
 
-63- Матчук В.Й.
Абзац другий частини першої статті 9 слова «вимагати від органу» замінити словами «вносити клопотання до органу» та після слів «господарського товариства» включити слово «про»
 
Відхилено      
    -64- Майборода С.Ф.
Абзац другий частини першої виключити
 
Враховано    
74. 2. У разі внесення до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, таке товариство зобов’язане здійснювати його поточний, капітальний ремонт та реконструкцію, вживати необхідних заходів до збереження зазначеного майна.
 
   2. У разі внесення до статутного капіталу публічного акціонерного товариства права користування комунальним майном, яке не підлягає приватизації, таке товариство зобов’язано здійснювати його поточний, капітальний ремонт та реконструкцію, вживати необхідних заходів щодо збереження зазначеного майна.
 
75. Нарахування амортизації на майно (основні засоби), яке не підлягає приватизації і право користування яким було внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, здійснюється таким товариством. Амортизаційні відрахування залишаються в розпорядженні товариства та використовуються виключно для відновлення такого майна (основних засобів).
 
-65- Потапчук М.Л.
Доповнити частину другу статті 9 абзацом такого змісту: «Ліквідація господарського товариства здійснюється у порядку та підставах, визначених законодавством.»
 
Враховано   Нарахування амортизації на майно (основні засоби), яке не підлягає приватизації і право користування яким було внесене до статутного капіталу публічного акціонерного товариства, здійснюється таким товариством. Амортизаційні відрахування залишаються в розпорядженні товариства та використовуються виключно для відновлення такого майна (основних засобів).
Ліквідація господарського товариства здійснюється у порядку та на підставах, визначених законодавством.
 
76. Стаття 10. Прикінцеві положення
 
   Стаття 10. Прикінцеві положення
 
77. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
-66- Круць М.Ф.
Частину першу статті 10 викласти в редакції: «Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування».
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
    -67- Кармазін Ю.А.
Частину першу статті 10 викласти в редакції: «Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування».
 
Враховано    
78. 2. В абзаці п’ятнадцятому пункту «г» частини другої статті 5 Закону України «Про приватизацію державного майна» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 17, ст. 122 із наступними змінами) слово «міст» замінити словами «населених пунктів».

-68- Майборода С.Ф.
Частину другу статті 10 викласти в редакції:
«2. В абзаці п’ятнадцятому пункту «г» частини другої статті 5 Закону України «Про приватизацію державного майна» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 17, ст. 122 із наступними змінами) слова «міст, іншими» виключити.»
 
Враховано   2. В абзаці п’ятнадцятому пункту «г» частини другої статті 5 Закону України «Про приватизацію державного майна» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 17, ст. 122 із наступними змінами) слова «міст, інших» виключити.