Кількість абзаців - 18 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України ''Про рекламу'' (щодо уточнення поняття ''спеціалізовані видання'' та усунення протиріч між окремими положеннями Закону) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» (щодо уточнення поняття «спеціалізовані видання» та усунення протиріч між окремими положеннями Закону)
 
   Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо уточнення поняття «спеціалізовані видання» та усунення суперечностей між окремими положеннями Закону
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до Закону України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62, № 16, ст.238; 2005р., № 52, ст.566; 2006 р., № 5-6, ст.75, № 31, ст.268; 2007 р., № 34, ст.445; 2008 р., № 18, ст.197; 2009 р., № 19, ст. 257):
 
   1. Внести до Закону України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62; 2005 р., № 52, ст. 566; 2008 р., № 18, ст. 197) такі зміни:
 
5. 1) статтю 14 після частини другої доповнити новим частинами такого змісту:
 
   1) статтю 14 доповнити частинами третьою-шостою такого змісту:
 
6. «3. Для спеціалізованих видань (спеціалізованих друкованих засобів масової інформації) цим Законом можуть встановлюватись особливі правила рекламування деяких видів товару.
 
   «3. Для спеціалізованих видань (спеціалізованих друкованих засобів масової інформації) цим Законом можуть встановлюватися особливі правила рекламування деяких видів товарів.
 
7. 4. У свідоцтві про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, яке для цілей цього Закону вважається спеціалізованим виданням, мають міститись дані щодо особливостей цільового призначення, визначено спеціальну категорію читачів (споживачів продукції друкованого засобу масової інформації) та/або спеціальну тематичну спрямованість.
 
   4. У свідоцтві про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації, яке для цілей цього Закону вважається спеціалізованим виданням, мають міститися дані щодо особливостей цільового призначення, визначатися спеціальна категорія читачів (споживачів продукції друкованого засобу масової інформації) та/або спеціальна тематична спрямованість.
 
8. 5. Наявність у свідоцтві зазначених даних, в сукупності або кожного окремо, в залежності від вимог цього Закону, є підставою для поширення на відповідні друковані засоби масової інформації дії положень, які встановлюють особливі правила рекламування деяких видів товару у спеціалізованих виданнях.
 
   5. Наявність у свідоцтві зазначених даних в сукупності або кожного окремо, залежно від вимог цього Закону, є підставою для поширення на відповідні друковані засоби масової інформації дії положень, що встановлюють особливі правила рекламування деяких видів товарів у спеціалізованих виданнях.
 
9. 6. Продукція друкованих засобів масової інформації, які для цілей цього Закону вважаються спеціалізованими виданнями, що містить рекламу алкогольних напоїв та тютюнових виробів, може розповсюджуватися лише за умови непрозорої упаковки і за наявності на упаковці спеціального повідомлення «продукція містить рекламу алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів»;
 
-1- Кондратюк О.К.
Абзац п’ятий пункту 1 розділу І проекту викласти у такій редакції:
«6. Продукція друкованих засобів масової інформації, які для цілей цього Закону вважаються спеціалізованими виданнями, що містить рекламу алкогольних напоїв, може розповсюджуватися лише за умови наявності на упаковці спеціального повідомлення «продукція містить рекламу алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів».
 
Враховано частково З пропозиції виключено згадування про тютюнові вироби, оскільки відповідна вимога щодо заборони реклами тютюнових виробів міститься у Законі України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів»  6. Продукція друкованих засобів масової інформації, які для цілей цього Закону вважаються спеціалізованими виданнями, що містить рекламу алкогольних напоїв, може розповсюджуватися лише за умови наявності на упаковці тексту попередження «продукція містить рекламу алкогольних напоїв»;
 
10. 2) у статті 22:
 
      
11. у частині першій абзаци третій, четвертий викласти у такій редакції:
 
-2- Кондратюк О.К.
Абзаци другий - четвертий пункту 2 Розділу І проекту вилучити.
 
Враховано      
12. «на обкладинках, на перших і останніх сторінках видань, які відповідно до чинного законодавства не є друкованими засобами масової інформації;
 
      
13. в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, призначених для осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу тютюнових виробів)»;
 
      
14. у частині другій абзаци третій, четвертий викласти у такій редакції:
 
   2) абзаци третій і четвертий частини другої статті 22 викласти в такій редакції:
 
15. «на обкладинках, на перших і останніх сторінках видань, які відповідно до чинного законодавства не є друкованими засобами масової інформації;
 
   «на обкладинках, на перших і останніх сторінках видань, які відповідно до чинного законодавства не є друкованими засобами масової інформації;
 
16. в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, призначених для осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та/або які мають спеціальну тематичну спрямованість висвітлення питань виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв)».
 
   в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, призначених для осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та/або які мають спеціальну тематичну спрямованість висвітлення питань виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв)».
 
17. ІІ. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.

-3- Кондратюк О.К.
Абзац перший Розділу ІІ проекту викласти у такій редакції:
«ІІ. Цей закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування».
 
Враховано   2. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.