Кількість абзаців - 46 Таблиця поправок


Про санкції (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
Закон України
 
   Проект
Закон України
 
1. Про санкції
 
   Про санкції
 
2. Верховна Рада України,
 
   Верховна Рада України,
 
3. виходячи з положень Конституції України, Декларації про державний суверенітет України та загальновизнаних міжнародних норм і правил,
 
   виходячи з положень Конституції України, Декларації про державний суверенітет України та загальновизнаних міжнародних норм і правил,
 
4. констатуючи, що пріоритетами національних інтересів України є, зокрема, гарантування конституційних прав і свобод людини і громадянина, захист державного суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності державних кордонів, недопущення втручання у внутрішні справи України, розвиток рівноправних взаємовигідних відносин з іншими державами світу в інтересах України,
 
   констатуючи, що пріоритетами національних інтересів України є, зокрема, гарантування конституційних прав і свобод людини і громадянина, захист державного суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності державних кордонів, недопущення втручання у внутрішні справи України, розвиток рівноправних взаємовигідних відносин з іншими державами світу в інтересах України,
 
5. заявляючи, що пряме або опосередковане втручання у внутрішні і зовнішні справи України під будь-яким приводом є неприпустимим,
 
   заявляючи, що пряме або опосередковане втручання у внутрішні і зовнішні справи України під будь-яким приводом є неприпустимим,
 
6. усвідомлюючи потребу невідкладного та ефективного реагування на наявні і потенційні загрози національним інтересам і національній безпеці України, включаючи ворожі дії, збройний напад інших держав чи недержавних утворень, завдання шкоди життю та здоров’ю населення, захоплення заручників, експропріацію власності держави, фізичних та юридичних осіб, завдання майнових втрат та створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод,
 
-1- Кабінет Міністрів України
Преамбулу після абзацу п’ятого доповнити новим абзацом шостим такого змісту: "у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, незаконною окупацією та анексією частини території України – Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, організацією збройного сепаратизму та міжнародного тероризму на території Донецької і Луганської областей України та подальшою загрозою територіальній цілісності, суверенітету і національній безпеці України, правам і свободам, життю і здоров’ю громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства".
 
Відхилено   усвідомлюючи потребу невідкладного та ефективного реагування на наявні і потенційні загрози національним інтересам і національній безпеці України, включаючи ворожі дії, збройний напад інших держав чи недержавних утворень, завдання шкоди життю та здоров’ю населення, захоплення заручників, експропріацію власності держави, фізичних та юридичних осіб, завдання майнових втрат та створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод,
 
7. прийняла Закон про нижченаведене:
 
   прийняла Закон про нижченаведене:
 
8. Стаття 1. Суверенне право України на захист
 
   Стаття 1. Суверенне право України на захист
 
9. 1.З метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, а також запобігання порушенню чи відновленню порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватись спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі – санкції).
 
   1. З метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню чи відновленню порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі – санкції).
 
10. 2.Санкції можуть застосовуватись з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, громадян України, юридичних осіб, створених за законодавством України, а також інших суб’єктів.
 
-2- Кабінет Міністрів України
Частину другу статті 1 викласти в такій редакції:
"Санкції можуть застосовуватись з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, у якій іноземна юридична чи фізична особа є власником істотної участі, іноземців, осіб без громадянства, громадян України, юридичних осіб, створених за законодавством України, а також інших суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність".
 
Враховано   2. Санкції можуть застосовуватися з боку України по відношенню до іноземної держави, іноземної юридичної особи, юридичної особи, в якій іноземна юридична чи фізична особа є власником істотної участі, іноземців, осіб без громадянства, громадян України, юридичних осіб, створених за законодавством України, а також інших суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність.
 
11. 3.Застосування санкцій не виключає застосування інших заходів захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави.
 
   3. Застосування санкцій не виключає застосування інших заходів захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, її економічної самостійності, прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави.
 
12. Стаття 2. Правова основа застосування санкцій
 
   Стаття 2. Правова основа застосування санкцій
 
13. 1.Правову основу застосування санкцій становлять Конституція України, міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, Закони України, нормативні акти Президента України, Кабінету Міністрів України, рішення Ради національної безпеки та оборони України, відповідні принципи та норми міжнародного права.
 
   1. Правову основу застосування санкцій становлять Конституція України, міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, закони України, нормативні акти Президента України, Кабінету Міністрів України, рішення Ради національної безпеки та оборони України, відповідні принципи та норми міжнародного права.
 
14. Стаття 3. Підстави та принципи застосування санкцій
1.Підставами для застосування санкцій є:
 
   Стаття 3. Підстави та принципи застосування санкцій
1. Підставами для застосування санкцій є:
 
15. 1)дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, її економічній самостійності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод;
2)резолюції Генеральної Асамблеї та Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй;
3)рішення та регламенти Ради Європейського Союзу;
4)факти порушень Загальної декларації прав людини, Статуту Організації Об’єднаних Націй;
2.Застосування санкцій ґрунтується на принципах законності, прозорості, об’єктивності, відповідності меті та ефективності застосування.
3.Підставою застосування санкцій також є вчинення іноземною державою, іноземною юридичною чи фізичною особою, іншими суб’єктами, дій, вказаних у підпункті 1 пункту 1 цієї статті, відносно іншої іноземної держави, громадян чи юридичних осіб останньої.
 
-3- Національний банк України
В пункті 1 частини 1 статті 3 слова "реальні та" замінити словами "реальні або".
 
Враховано редакційно   1) дії іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод;
2) резолюції Генеральної Асамблеї та Ради Безпеки Організації Об’єднаних Націй;
3) рішення та регламенти Ради Європейського Союзу;
4) факти порушень Загальної декларації прав людини, Статуту Організації Об’єднаних Націй;
2. Застосування санкцій ґрунтується на принципах законності, прозорості, об’єктивності, відповідності меті та ефективності застосування.
3. Підставою застосування санкцій також є вчинення іноземною державою, іноземною юридичною особою, іноземцем, особою без громадянства, суб’єктами, які здійснюють терористичну діяльність, дій, зазначених у пункті 1 частини першої цієї статті, стосовно іншої іноземної держави, громадян чи юридичних осіб останньої.
 
16. Стаття 4. Види санкцій
 
   Стаття 4. Види санкцій
 
17. 1.Видами санкцій за цим Законом є:
 
-4- Тягнибок А.Я.
Частину першу статті 4 доповнити пунктами 3, 4, 5, 6 такого змісту: "3) повна або часткова заборона (повне або часткове ембарго) на торгівлю; 4) повна або часткова заборона укладення правочинів, що стосуються цінних паперів, емітентами яких особи, до яких застосовано санкції; 5) обмеження, зупинення чи припинення здійснення банками окремих видів банківських операцій; 6) заборона надавати кредити особам, у тому числі, банкам та фінансовим установам, до яких застосовано санкції". У зв’язку з пункти 3-29 вважати пунктами 7-33.
 
Немає висновку   1.Видами санкцій згідно з цим Законом є:
 
18. 1)блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;
2)обмеження торговельних операцій;
3)обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України;
4)запобігання виведенню капіталів за межі України;
5)зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань;
6)анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;
7)заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
8)обмеження або припинення надання послуг поштового зв’язку;
9)заборона або обмеження ретрансляції теле- та радіоканалів;
10)заборона користування радіочастотним ресурсом України;
11)обмеження або припинення діяльності засобів масової інформації та інших суб’єктів інформаційної діяльності, в тому числі, в мережі Інтернет;
12)обмеження або заборона виробництва або розповсюдження друкованої продукції та інших інформаційних матеріалів;
13)обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування;
 
   1) блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном;
2) обмеження торговельних операцій;
3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України;
4) запобігання виведенню капіталів за межі України;
5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань;
6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;
7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
8) обмеження або припинення надання послуг поштового зв’язку;
9) заборона або обмеження ретрансляції теле- та радіоканалів;
10) заборона користування радіочастотним ресурсом України;
11) обмеження або припинення діяльності засобів масової інформації та інших суб’єктів інформаційної діяльності, у тому числі в мережі Інтернет;
12) обмеження або заборона виробництва або розповсюдження друкованої продукції та інших інформаційних матеріалів;
13) обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування;
 
19. 14)заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання;
 
-5- Кабінет Міністрів України
Пункт 14 частини 1 статті 4 доповнити словами "що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції за цим законом".
 
Враховано   14) заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;
 
20. 15)заборона або обмеження входу морських суден до територіальних вод або портів України та повітряних суден до повітряного простору України, або здійснення посадки на території України;
 
-6- Кабінет Міністрів України
Частину 1 статті 4 після пункту 15 доповнити новим пунктом 16 такого змісту: "16) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції за цим Законом".У зв’язку з цим пункти 16–29 вважати відповідно пунктами 17–30.
 
Враховано   15) заборона або обмеження входу морських суден до територіальних вод або портів України та повітряних суден до повітряного простору України, або здійснення посадки на території України;
16) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом;
 
21. 16)заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави;
 
   17) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави;
 
22. 17)припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;
 
   18) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави;
 
23. 18)заборона здійснення Національним банком України реєстрації учасника міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент іноземної держави;
 
   19) заборона здійснення Національним банком України реєстрації учасника міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент іноземної держави;
 
24. 19)заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, банків, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент, або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
 
-7- Національний банк України
У підпункті 19 частини 1 статті 4 Законопроекту слова «господарських товариств, підприємств, банків у яких» пропонуємо замінити словами «господарських товариств (крім банків), підприємств, у яких».
 
Враховано   20) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент, або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
 
25. 20)запровадження додаткових заходів у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю;
 
   21) запровадження додаткових заходів у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю;
 
26. 21)припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема, у сфері безпеки та оборони;
 
   22) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони;
 
27. 22)заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності;
 
   23) заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності;
 
28. 23)припинення культурних обмінів, наукового співробітництва, освітніх та спортивних контактів, розважальних програм з іноземними державами та іноземними юридичними особами;
 
   24) припинення культурних обмінів, наукового співробітництва, освітніх та спортивних контактів, розважальних програм з іноземними державами та іноземними юридичними особами;
 
29. 24)заборона діяльності партій, рухів та інших громадських об’єднань та фондів;
 
-8- Кабінет Міністрів України
Пункт 24 частини першої статті 4 вилучити. У зв’язку з цим пункти 25–30 вважати відповідно пунктами 24–29.
 
Враховано      
30. 25)відмова у наданні і скасування віз резидентам іноземних держав, застосування інших заборон в’їзду на територію України;
 
   25) відмова в наданні та скасування віз резидентам іноземних держав, застосування інших заборон в’їзду на територію України;
 
31. 26)припинення дії міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
 
   26) припинення дії міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
 
32. 27)анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів із питань укладання договорів чи угод;
 
   27) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод;
 
33. 28)позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;
 
   28) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;
 
34. 29)інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом.
 
   29) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом.
 
35. 2.Санкції за цим Законом не є заходами захисту прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, порядок та умови застосування яких регулюються спеціальним законом.
 
   2. Санкції згідно з цим Законом не є заходами захисту прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, порядок та умови застосування яких регулюються спеціальним законом.
 
36. Стаття 5. Застосування, скасування та внесення змін до санкцій
 
   Стаття 5. Застосування, скасування та внесення змін до санкцій
 
37. 1.Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
 
-9- Національний банк України
З метою уточнення механізму застосування санкцій пропонуємо частину 1 статті 5 Законопроекту доповнити словами «у визначеному нею порядку».
 
Немає висновку   1. Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
 
38. 2.Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України у встановленому законом порядку і є обов’язковим до виконання.
 
-10- Кабінет Міністрів України
Частину другу статті 5 викласти в такій редакції:
"2. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави, або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), які передбачені пунктами 1, 2, 3, 4, 5, 8, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 29 частини першої статті 1 цього Закону, приймаються Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дати видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набуває чинності з моменту прийняття Постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання".
 
Враховано   2. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 8, 17-19, 21-24, 29 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання.
3. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичної особи, у якій іноземна юридична чи фізична особа є власником істотної участі, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-25, 27, 28 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
 
    -11- Кабінет Міністрів України
Статтю 5 після частини другої доповнити новою частиною третьою такого змісту: "3. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичної особи, у якій іноземна юридична чи фізична особа є власником істотної участі, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), які передбачені пунктами 1-25, 27, 28 частини 1 статті 4 цього закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набуває чинності з моменту видання Указу Президента України і є обов’язковим до виконання".
У зв’язку з цим частини третю-шосту вважати відповідно частинами четвертою-сьомою.
 
Враховано    
39. 3.Припинення дії міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, як санкція за цим Законом здійснюється Верховною Радою України за поданням Ради національної безпеки та оборони України;
 
-12- Тарасюк Б.І.
У статті 5, частині третій слова «Припинення дії міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, як санкція за цим Законом здійснюється Верховною Радою України за поданням Ради національної безпеки та оборони України» замінити словами «Припинення дії міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, як санкція за цим Законом здійснюється Верховною Радою України за поданням Президента України або іншого суб'єкта законодавчої ініціативи».
 
Враховано   4. Припинення дії міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, як санкція згідно з цим Законом здійснюється Верховною Радою України за поданням Президента України або іншого суб'єкта законодавчої ініціативи.
 
40. 4.Рішення щодо застосування санкцій повинно містити строк їх застосування, окрім як у випадках застосування санкцій, що призводять до припинення прав, та інших санкцій, які за змістом не можуть застосовуватись тимчасово.
 
   5. Рішення щодо застосування санкцій повинно містити строк їх застосування, крім випадків застосування санкцій, що призводять до припинення прав, та інших санкцій, які за змістом не можуть застосовуватись тимчасово.
 
41. 5.Рішення про внесення змін до санкцій приймається Радою національної безпеки та оборони України за власною ініціативою, або на підставі пропозицій органів державної влади, вказаних у частині 1 цієї статті.
 
-13- Кабінет Міністрів України
Частину п’яту викласти в такій редакції: "Рішення про внесення змін до санкцій приймається органом, який прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, за власною ініціативою, або на підставі пропозицій органів державної влади, вказаних у частині 1 цієї статті".
 
Враховано   6. Рішення про внесення змін до санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, за власною ініціативою або на підставі пропозицій органів державної влади, зазначених у частині першій цієї статті.
 
42. 6.Рішення про скасування санкцій приймається Радою національної безпеки та оборони України у разі, якщо застосування санкцій призвело до досягнення мети їх застосування.
 
-14- Кабінет Міністрів України
Частину шосту викласти в такій редакції: "Рішення про скасування санкцій приймається органом, який прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, у разі, якщо застосування санкцій призвело до досягнення мети їх застосування".
 
Враховано   7. Рішення про скасування санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, у разі, якщо застосування санкцій призвело до досягнення мети їх застосування.
 
43. Стаття 6. Прикінцеві положення
 
   Стаття 6. Прикінцеві положення
 
44. 1.Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
45. 2.Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

-15- Тягнибок А.Я.
Текст законопроекту доповнити новою статтею такого змісту: "Стаття 6. Фінансова відповідальність за порушення режиму санкцій 1. Кабінет Міністрів України накладає штрафи на юридичних та фізичних осіб: а) за укладання угод, договорів, інших правочинів з особами, по відношенню до яких або їхнього майна застосовано санкції; б) за здійснення господарських, фінансових, банківських операцій, учасником якої або вигодоодержувачем за нею є особа, по відношенню до якої застосовано санкції. 2. Штрафи накладаються на осіб, визначених пунктом першим цієї статті, у подвійному розмірі від ціни угоди, договору, іншого правочину або суми господарської, фінансової, банківської операції". У зв’язку з чим, статтю 6 вважати статтею 7.
 
Немає висновку   2. Закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.