Кількість абзаців - 91 Таблиця поправок


Про столицю України - місто-герой Київ (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України Про столицю України - місто-герой Київ   -1- Президент України
Цей Закон не може бути підписаний у зв`язку з невідповідністю багатьох його норм Конституції України.  
Немає висновку   Проект Закон України Про столицю України - місто-герой Київ  
1. Цей Закон відповідно до Конституції України визначає правовий статус міста Києва як столиці України, особливості здійснення місцевого самоврядування, історичний досвід якого нараховує більше 500 років з часу одержання містом Магдебурзького права, та особливості здійснення виконавчої влади у місті Києві.      Цей Закон відповідно до Конституції України визначає правовий статус міста Києва як столиці України, особливості здійснення місцевого самоврядування, історичний досвід якого нараховує більше 500 років з часу одержання містом Магдебурзького права, та особливості здійснення виконавчої влади у місті Києві.  
2. Стаття 1. Місто Київ - столиця України      Стаття 1. Місто Київ - столиця України  
3. Місто Київ відповідно до Конституції України є столицею України.      Місто Київ відповідно до Конституції України є столицею України.  
4. Місто Київ як столиця України є:      Місто Київ як столиця України є:  
5. політичним та адміністративним центром держави;      політичним та адміністративним центром держави;  
6. місцем розташування резиденції глави держави - Президента України, а також вищих органів державної влади України у випадках, визначених законом;      місцем розташування резиденції глави держави - Президента України, а також вищих органів державної влади України у випадках, визначених законом;  
7. духовним, культурним, історичним, науково-освітнім центром України;      духовним, культурним, історичним, науково-освітнім центром України;  
8. місцем розташування дипломатичних представництв іноземних держав та міжнародних організацій в Україні.      місцем розташування дипломатичних представництв іноземних держав та міжнародних організацій в Україні.  
9. Стаття 2. Територія столиці України та адміністративно-територіальний устрій міста Києва      Стаття 2. Територія столиці України та адміністративно-територіальний устрій міста Києва  
10. Територією столиці України є територія міста Києва та селища Пуща-Водиця.      Територією столиці України є територія міста Києва та селища Пуща-Водиця.  
11. Межі міста Києва можуть змінюватися виключно Верховною Радою України за поданням Київської міської ради.      Межі міста Києва можуть змінюватися виключно Верховною Радою України за поданням Київської міської ради.  
12. Систему адміністративно-територіального устрою міста Києва складають райони в місті та селище Пуща-Водиця.      Систему адміністративно-територіального устрою міста Києва складають райони в місті та селище Пуща-Водиця.  
13. Межі міста Києва, районів в місті встановлюються Верховною Радою України за поданням Київської міської ради з урахуванням історичних, соціально-економічних та інших особливостей відповідних територій.      Межі міста Києва, районів в місті встановлюються Верховною Радою України за поданням Київської міської ради з урахуванням історичних, соціально-економічних та інших особливостей відповідних територій.  
14. Стаття 3. Символіка міста Києва, районів у місті та селища Пуща-Водиця      Стаття 3. Символіка міста Києва, районів у місті та селища Пуща-Водиця  
15. Місто Київ, райони в місті, селище Пуща-Водиця можуть мати герб, прапор та іншу символіку. Зміст, опис, порядок використання символіки визначаються положенням, яке затверджується відповідною радою згідно із законом.      Місто Київ, райони в місті, селище Пуща-Водиця можуть мати герб, прапор та іншу символіку. Зміст, опис, порядок використання символіки визначаються положенням, яке затверджується відповідною радою згідно із законом.  
16. Стаття 4. Органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади у місті Києві   -2- Президент України
Згідно з частиною другою статті 133 Конституції України місто Київ, як адміністративно-територіальна одиниця і складова частина Україна, має такий же статус, як і область. Саме тому відповідно до статей 118 та 140 Конституції України виконавча влада та місцеве самоврядування у місті Києві організовані як і в будь-якій області, тобто діють місцеві державні адміністрації, обрані відповідні ради і голови цих рад. Тому встановлення у Києві іншої системи місцевих органів влади є порушенням статей 118, 133 та 140 Конституції України. Без врахування цього статтями 4, 8, а також статтею 2 Заключних та перехідних положень Закону, що розглядається, передбачається утворення у місті Києві виконавчого органу міської ради, його паралельне існування з міською державною адміністрацією, запроваджується посада міського голови, визначаються його повноваження (стаття 11), що не узгоджується із зазначеними статтями Основного Закону держави і неминуче призведе до дублювання виконавчих та інших функцій, створення умов для конфліктних ситуацій та конфронтації, постійного з`ясування відносин між органами влади та посадовими особами. Згідно з ч.2 ст.118, ч.3 ст.133 та ч.2 ст.140 Конституції України.  
Відхилено   Стаття 4. Органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади у місті Києві  
17. Місцеве самоврядування у місті Києві здійснюється територіальними громадами міста, районів у місті, селища Пуща-Водиця, обраними ними представницькими органами - міською, районними в місті, селищною радами та їх виконавчими органами, відповідно до Конституції України і Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" з особливостями, встановленими цим Законом.      Місцеве самоврядування у місті Києві здійснюється територіальними громадами міста, районів у місті, селища Пуща-Водиця, обраними ними представницькими органами - міською, районними в місті, селищною радами та їх виконавчими органами, відповідно до Конституції України і Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" з особливостями, встановленими цим Законом.  
18. Головною посадовою особою в місті Києві є обраний територіальною громадою міста міський голова, який крім здійснення повноважень, передбачених Конституцією України і Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.   -3- Президент України
При цьому міський голова визначається Законом як головна посадова особа в місті. Такий статус посадової особи не передбачається Конституцією України і є особливо незрозумілим, коли мова йде про столицю, в якій знаходяться парламент, уряд України, працює глава держави, багато посадових осіб загальнодержавного і регіонального рівня.  
Враховано   Міський голова міста Києва обирається територіальною громадою міста та здійсненює повноваження, передбачені Конституцією України і Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.  
19. Виконавчу владу у місті Києві здійснює Київська міська державна адміністрація. Голова міської державної адміністрації призначається на посаду і звільняється з посади Президентом України.   -4- Президент України
Не відповідає Конституції України, зокрема пункту 10 частини першої статті 106, і частина третя статті 4 Закону, оскільки нею не враховано, що голова міської державної адміністрації призначається на посаду за поданням Прем`єр-міністра України.  
Враховано   Виконавчу владу у місті Києві здійснює Київська міська державна адміністрація. Голова міської державної адміністрації призначається на посаду і звільняється з посади Президентом України за поданням Прем`єр-міністра України.  
20. Київська міська державна адміністрація забезпечує:   -5- Президент України
Частиною четвертою статі 4 Закону не тільки не визначені особливості здійснення виконавчих функцій міською державною адміністрацією у зв`язку із столичним статусом міста, а й суттєво обмежені її повноваження, визначені у статті 119 Конституції України. Зокрема Законом не передбачено здійснення адміністрацією забезпечення підготовки та виконання відповідного бюджету, звітування про виконання бюджету та програм, реалізації інших наданих державою повноважень. Особливості визначено у статті 5 цього Закону.  
Відхилено .  Київська міська державна адміністрація забезпечує:  
21. 1) виконання Конституції України та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади;      1) виконання Конституції України та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади;  
22. 2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;      2) законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;  
23. 3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля;      3) виконання державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, програм охорони довкілля;  
24. 4) взаємодію з органами місцевого самоврядування;      4) взаємодію з органами місцевого самоврядування;  
25. 5) реалізацію інших повноважень, визначених цим Законом.      5) реалізацію інших повноважень, визначених цим Законом.  
26. Київська міська рада може делегувати Київській міській державній адміністрації окремі свої повноваження в межах і порядку, визначених цим Законом. З питань делегованих повноважень міська державна адміністрація підконтрольна і підзвітна міській раді.      Київська міська рада може делегувати Київській міській державній адміністрації окремі свої повноваження в межах і порядку, визначених цим Законом. З питань делегованих повноважень міська державна адміністрація підконтрольна і підзвітна міській раді.  
27. Стаття 5. Особливості здійснення виконавчої влади у місті Києві      Стаття 5. Особливості здійснення виконавчої влади у місті Києві  
28. Київська міська державна адміністрація, крім власних повноважень, передбачених статтею 4 цього Закону, здійснює повноваження Київської міської ради, якщо вони делеговані Київською міською радою відповідно до статті 9 цього Закону, а також вирішує в установленому законом порядку питання, віднесені до компетенції виконавчої влади, щодо розміщення органів державної влади, дипломатичних представництв іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні на території міста Києва.      Київська міська державна адміністрація, крім власних повноважень, передбачених статтею 4 цього Закону, здійснює повноваження Київської міської ради, якщо вони делеговані Київською міською радою відповідно до статті 9 цього Закону, а також вирішує в установленому законом порядку питання, віднесені до компетенції виконавчої влади, щодо розміщення органів державної влади, дипломатичних представництв іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні на території міста Києва.  
29. Голова Київської міської державної адміністрації бере участь у засіданнях Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу з питань, що стосуються здійснення виконавчої влади у місті Києві.   -6- Президент України
Законом обмежуються і повноваження голови міської державної адміністрації щодо забезпечення виконання Конституції і законів України, передбачені статтею 119 Конституції України. За статтею 5 Закону голова міської державної адміністрації може звернутися із заявою до суду про визнання незаконним акта органу місцевого самоврядування лише за умови внесення ним відповідного подання на розгляд даного органу та відхилення цього подання двома третинами голосів.  
Відхилено   Голова Київської міської державної адміністрації бере участь у засіданнях Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу з питань, що стосуються здійснення виконавчої влади у місті Києві.  
30. Голова Київської міської державної адміністрації розглядає заяви та інші повідомлення про невідповідність Конституції або законам України актів органів місцевого самоврядування в місті Києві. За наслідками їх розгляду або з власної ініціативи він має право звернутися до органу місцевого самоврядування в місті Києві з поданням про усунення порушень закону.      Голова Київської міської державної адміністрації розглядає заяви та інші повідомлення про невідповідність Конституції або законам України актів органів місцевого самоврядування в місті Києві. За наслідками їх розгляду або з власної ініціативи він має право звернутися до органу місцевого самоврядування в місті Києві з поданням про усунення порушень закону.  
31. У разі, якщо орган місцевого самоврядування двома третинами голосів від його загального складу відхилив подання, голова Київської міської державної адміністрації може звернутися з заявою до суду про визнання акта органу місцевого самоврядування незаконним. Подача такої заяви зупиняє дію правового акта.      У разі, якщо орган місцевого самоврядування двома третинами голосів від його загального складу відхилив подання, голова Київської міської державної адміністрації може звернутися з заявою до суду про визнання акта органу місцевого самоврядування незаконним. Подача такої заяви зупиняє дію правового акта.  
32. Стаття 6. Столичні функції      Стаття 6. Столичні функції  
33. Столичними функціями є:      Столичними функціями є:  
34. створення умов для проведення політичних, культурних та інших заходів загальнодержавного та міжнародного значення;      створення умов для проведення політичних, культурних та інших заходів загальнодержавного та міжнародного значення;  
35. створення умов для діяльності державних органів України, дипломатичних представництв іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні, розташованих на території міста Києва.      створення умов для діяльності державних органів України, дипломатичних представництв іноземних держав та представництв міжнародних організацій в Україні, розташованих на території міста Києва.  
36. Київська міська рада, Київський міський голова та Київська міська державна адміністрація можуть здійснювати й інші столичні функції відповідно до законів України, міжнародних договорів України.      Київська міська рада, Київський міський голова та Київська міська державна адміністрація можуть здійснювати й інші столичні функції відповідно до законів України, міжнародних договорів України.  
37. Стаття 7. Сприяння держави здійсненню столичних функцій      Стаття 7. Сприяння держави здійсненню столичних функцій  
38. Держава сприяє здійсненню столичних функцій шляхом:      Держава сприяє здійсненню столичних функцій шляхом:  
39. передачі в установленому законом порядку до комунальної власності територіальної громади міста Києва об'єктів державної власності;      передачі в установленому законом порядку до комунальної власності територіальної громади міста Києва об'єктів державної власності;  
40. передачі в управління Київської міської державної адміністрації підприємств, установ та організацій державної власності, а також частки державного майна в акціонерних господарських товариствах;      передачі в управління Київської міської державної адміністрації підприємств, установ та організацій державної власності, а також частки державного майна в акціонерних господарських товариствах;  
41. надання субвенцій, виділення необхідних ресурсів для виконання програм, проектів та на інші витрати, пов'язані із здійсненням столичних функцій;      надання субвенцій, виділення необхідних ресурсів для виконання програм, проектів та на інші витрати, пов'язані із здійсненням столичних функцій;  
42. компенсації витрат на проведення в столиці заходів загальнодержавного та міжнародного значення;      компенсації витрат на проведення в столиці заходів загальнодержавного та міжнародного значення;  
43. надання телерадіокомунікацій і каналів зв'язку, необхідних для здійснення столичних функцій.      надання телерадіокомунікацій і каналів зв'язку, необхідних для здійснення столичних функцій.  
44. Кошти на здійснення передбачених законом столичних функцій визначаються у Державному бюджеті України окремим рядком і спрямовуються до бюджету міста Києва.      Кошти на здійснення передбачених законом столичних функцій визначаються у Державному бюджеті України окремим рядком і спрямовуються до бюджету міста Києва.  
45. Стаття 8. Система місцевого самоврядування у місті Києві      Стаття 8. Система місцевого самоврядування у місті Києві  
46. Система місцевого самоврядування у місті Києві включає:      Система місцевого самоврядування у місті Києві включає:  
47. територіальні громади міста Києва, районів у місті, селища;      територіальні громади міста Києва, районів у місті, селища;  
48. міську, районні в місті, селищну ради;      міську, районні в місті, селищну ради;  
49. міського, селищного голову;      міського, селищного голову;  
50. виконавчі комітети та інші виконавчі органи міської, районних у місті та селищної рад;      виконавчі комітети та інші виконавчі органи міської, районних у місті та селищної рад;  
51. органи самоорганізації населення.      органи самоорганізації населення.  
52. Стаття 9. Делегування повноважень Київської міської ради      Стаття 9. Делегування повноважень Київської міської ради  
53. Київська міська рада в межах повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", своїм рішенням, прийнятим двома третинами від її загального складу, може делегувати Київській міській державній адміністрації окремі повноваження, пов'язані з виконанням столичних функцій стосовно:   -7- Президент України
На порушення статті 140 Конституції України, якою місцеве самоврядування визначається як право територіальної громади самостійно вирішувати питання місцевого значення, статтею 9 Закону передбачається делегування Київською міською радою міській державній адміністрації повноважень стосовно забезпечення необхідних умов для діяльності центральних органів державної влади України, дипломатичних представництв іноземних держав, міжнародних організацій в Україні, а також сприяння організації та проведення заходів загальнодержавного і міжнародного характеру. Тобто йдеться про делегування органом місцевого самоврядування повноважень, які не є питаннями місцевого значення і тому не належать до сфери місцевого самоврядування.  
Відхилено   Київська міська рада в межах повноважень, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", своїм рішенням, прийнятим двома третинами від її загального складу, може делегувати Київській міській державній адміністрації окремі повноваження, пов'язані з виконанням столичних функцій стосовно:  
54. 1) забезпечення необхідних умов для діяльності центральних органів державної влади України, дипломатичних представництв іноземних держав, міжнародних організацій в Україні;      1) забезпечення необхідних умов для діяльності центральних органів державної влади України, дипломатичних представництв іноземних держав, міжнародних організацій в Україні;  
55. 2) сприяння організації та проведення заходів загальнодержавного і міжнародного характеру.      2) сприяння організації та проведення заходів загальнодержавного і міжнародного характеру.  
56. Стаття 10. Здійснення управління районами в місті Києві      Стаття 10. Здійснення управління районами в місті Києві  
57. Питання організації управління районами в місті Києві належать до компетенції міської ради і вирішуються шляхом прийняття нею у межах повноважень, наданих законом, рішень, обов'язкових для виконання на всій території міста, участі відповідно до закону у формуванні бюджету районів, координації діяльності створених районними радами органів при вирішенні питань, які знаходяться у віданні міської ради.      Питання організації управління районами в місті Києві належать до компетенції міської ради і вирішуються шляхом прийняття нею у межах повноважень, наданих законом, рішень, обов'язкових для виконання на всій території міста, участі відповідно до закону у формуванні бюджету районів, координації діяльності створених районними радами органів при вирішенні питань, які знаходяться у віданні міської ради.  
58. Стаття 11. Київський міський голова      Стаття 11. Київський міський голова  
59. Київський міський голова виконує повноваження, передбачені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", а також повноваження, пов'язані із здійсненням столичних функцій, а саме:      Київський міський голова виконує повноваження, передбачені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", а також повноваження, пов'язані із здійсненням столичних функцій, а саме:  
60. 1) бере участь у засіданнях Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу при розгляді питань, які стосуються столиці України - міста Києва;      1) бере участь у засіданнях Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу при розгляді питань, які стосуються столиці України - міста Києва;  
61. 2) за дорученням Київської міської ради чи за власною ініціативою вносить на розгляд Кабінету Міністрів України проекти відповідних правових актів;      2) за дорученням Київської міської ради чи за власною ініціативою вносить на розгляд Кабінету Міністрів України проекти відповідних правових актів;  
62. 3) бере участь у розгляді питань щодо розміщення у місті Києві органів та представництв, визначених у цьому Законі, проведення у місті заходів загальнодержавного та міжнародного характеру;      3) бере участь у розгляді питань щодо розміщення у місті Києві органів та представництв, визначених у цьому Законі, проведення у місті заходів загальнодержавного та міжнародного характеру;  
63. 4) вносить до відповідних органів державної виконавчої влади пропозиції щодо передачі або продажу у комунальну власність міста Києва, майна підприємств, організацій, установ, що належать до державної та інших форм власності, якщо це має важливе значення для забезпечення столичних функцій;      4) вносить до відповідних органів державної виконавчої влади пропозиції щодо передачі або продажу у комунальну власність міста Києва, майна підприємств, організацій, установ, що належать до державної та інших форм власності, якщо це має важливе значення для забезпечення столичних функцій;  
64. 5) одержує в порядку, передбаченому законодавством, необхідну інформацію щодо діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності в частині, що стосується виконання столичних функцій;      5) одержує в порядку, передбаченому законодавством, необхідну інформацію щодо діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності в частині, що стосується виконання столичних функцій;  
65. 6) координує участь органів місцевого самоврядування у місті Києві щодо здійснення столичних функцій.      6) координує участь органів місцевого самоврядування у місті Києві щодо здійснення столичних функцій.  
66. Київський міський голова регулярно інформує Київську міську раду на пленарних засіданнях про рішення державних органів, які стосуються діяльності органів місцевого самоврядування у місті Києві, видані ним у міжсесійний період розпорядження.      Київський міський голова регулярно інформує Київську міську раду на пленарних засіданнях про рішення державних органів, які стосуються діяльності органів місцевого самоврядування у місті Києві, видані ним у міжсесійний період розпорядження.  
67. Стаття 12. Голова, заступник голови районної у місті ради      Стаття 12. Голова, заступник голови районної у місті ради  
68. Порядок обрання, статус, повноваження голови районної у місті ради та заступника голови районної у місті ради визначаються Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".      Порядок обрання, статус, повноваження голови районної у місті ради та заступника голови районної у місті ради визначаються Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".  
69. На голову районної у місті ради за рішенням міської ради або за розпорядженням Київського міського голови може покладатися виконання й інших повноважень, пов'язаних із здійсненням столичних функцій.      На голову районної у місті ради за рішенням міської ради або за розпорядженням Київського міського голови може покладатися виконання й інших повноважень, пов'язаних із здійсненням столичних функцій.  
70. Стаття 13. Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради      Стаття 13. Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради  
71. Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради входить до складу виконавчого комітету і затверджується радою відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".      Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради входить до складу виконавчого комітету і затверджується радою відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".  
72. Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради виконує обов'язки, покладені на нього радою та виконавчим комітетом.      Керуючий справами виконавчого комітету районної у місті ради, секретар селищної ради виконує обов'язки, покладені на нього радою та виконавчим комітетом.  
73. Стаття 14. Фінансування столичних функцій      Стаття 14. Фінансування столичних функцій  
74. Держава фінансує у повному обсязі здійснення органами місцевого самоврядування у місті Києві столичних функцій.      Держава фінансує у повному обсязі здійснення органами місцевого самоврядування у місті Києві столичних функцій.  
75. Рішення органів державної влади, які тягнуть за собою додаткові видатки органів місцевого самоврядування у місті Києві, супроводжуються передачею їм необхідних для цього матеріальних та фінансових ресурсів.      Рішення органів державної влади, які тягнуть за собою додаткові видатки органів місцевого самоврядування у місті Києві, супроводжуються передачею їм необхідних для цього матеріальних та фінансових ресурсів.  
76. За рішенням Київської міської ради з бюджету міста до бюджетів районів міста, селища Пуща-Водиця передаються кошти для фінансування заходів, пов`язаних із здійсненням столичних функцій.      За рішенням Київської міської ради з бюджету міста до бюджетів районів міста, селища Пуща-Водиця передаються кошти для фінансування заходів, пов`язаних із здійсненням столичних функцій.  
77. Стаття 15. Участь органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади в Київській області у здійсненні столичних функцій      Стаття 15. Участь органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади в Київській області у здійсненні столичних функцій  
78. Органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади в Київській області сприяють здійсненню столичних функцій шляхом участі:      Органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади в Київській області сприяють здійсненню столичних функцій шляхом участі:  
79. у розробці цільових програм розвитку міста Києва, які виконуються на території Київської області;      у розробці цільових програм розвитку міста Києва, які виконуються на території Київської області;  
80. у будівництві, реконструкції і утриманні на території Київської області об'єктів, необхідних для здійснення столичних функцій;      у будівництві, реконструкції і утриманні на території Київської області об'єктів, необхідних для здійснення столичних функцій;  
81. в утриманні і розвитку систем зв'язку, державних автомобільних шляхів загального користування та інших транспортних систем на території Київської області, пов'язаних із здійсненням столичних функцій;      в утриманні і розвитку систем зв'язку, державних автомобільних шляхів загального користування та інших транспортних систем на території Київської області, пов'язаних із здійсненням столичних функцій;  
82. у розвитку об'єктів соціально-культурного та комунального призначення, необхідних для потреб міста Києва і Київської області;      у розвитку об'єктів соціально-культурного та комунального призначення, необхідних для потреб міста Києва і Київської області;  
83. у забезпеченні міста продовольством;      у забезпеченні міста продовольством;  
84. у проведенні спеціальних природоохоронних заходів у місті Києві і Київській області;      у проведенні спеціальних природоохоронних заходів у місті Києві і Київській області;  
85. у вирішенні інших питань, пов'язаних із здійсненням столичних функцій.      у вирішенні інших питань, пов'язаних із здійсненням столичних функцій.  
86. Витрати органів місцевого самоврядування в Київській області, пов'язані з їх участю у здійсненні столичних функцій, компенсуються за рахунок коштів, виділених з Державного бюджету України місту Києву на виконання цих функцій.      Витрати органів місцевого самоврядування в Київській області, пов'язані з їх участю у здійсненні столичних функцій, компенсуються за рахунок коштів, виділених з Державного бюджету України місту Києву на виконання цих функцій.  
87. ЗАКЛЮЧНІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ      ЗАКЛЮЧНІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ  
88. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.  
89. 2. Виконання Київською міською державною адміністрацією повноважень, віднесених законом до повноважень виконавчого комітету Київської міської ради, припиняються наступного дня після утворення виконавчого комітету Київської міської ради відповідно до Закону "Про місцеве самоврядування в Україні".      2. Виконання Київською міською державною адміністрацією повноважень, віднесених законом до повноважень виконавчого комітету Київської міської ради, припиняються наступного дня після утворення виконавчого комітету Київської міської ради відповідно до Закону "Про місцеве самоврядування в Україні".  
90. 3. Районні у місті Києві державні адміністрації ліквідуються відповідно до пункту 10 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України.   -8- Президент України
Статтею 3 Заключних та перехідних положень Закону передбачається ліквідація у Києві районних державних адміністрацій, а також утворення та функціонування виконавчих комітетів районних рад (стаття 4, 8, 13). Однак статтею 118 Конституції України встановлено, що виконавчу владу в місті Києві, як і в областях та районах України, здійснюють місцеві державні адміністрації. При цьому безумовно передбачаються і районні державні адміністрації в місті Києві, які діяли на момент прийняття Конституції України і продовжують свою діяльність в даний час. Жодних винятків чи застережень, які б породжували сумніви щодо функціонування державних адміністрацій в районах столиці України ні ця, ні інші статті Конституції України, зокрема 106, 119, а також статті 7 та 10 Перехідних положень, не містять. Вважаю за необхідне наголосити також на тому , що цей надзвичайно важливий Закон приймався поспіхом, практично без врахування обгрунтованих пропозицій й Кабінету Міністрів України, багатьох народних депутатів України, з порушенням процедур, передбачених Конституцією та Регламентом Верховної Ради України. До тексту Закону, поданого на підпис Президенту України, вже після його прийняття Верховною Радою України, внесено суттєві зміни, не проголосовані на пленарному засіданні. Виходячи з наведеного, на підставі того, що прийнятий Верховною Радою України Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" не відповідає Конституції України, не створює належної правовї бази для забезпечення стабільного та ефективного функціонування місцевого самоврядування т а органів виконавчої влади, гармонійного поєднання їх зусиль в інтересах як столиці, так і всієї держави пропоную скасувати цей Закон і на базі внесених законопроектів та пропозицій Кабінету Міністрів України, народних депутатів України підготувати та прийняти новий закон, який би повної мірою узгоджувався з Конституцією України, визначав спеціальний статус міста Києва, як столиці України, особливості здійснення в ньому виконавчої влади та місцевого самоврядування, створив належні правоті засади для їх реалізації.  
Відхилено   3. Районні у місті Києві державні адміністрації ліквідуються відповідно до пункту 10 розділу XV "Перехідні положення" Конституції України.