Кількість абзаців - 30 Таблиця поправок


Про внесення змін до статей 21 та 33 Закону України ''Про охорону праці'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до статей 21 та 33 Закону України "Про охорону праці"
 
   Про внесення змін до статей 21 та 33 Закону України "Про охорону праці"
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести до Закону України "Про охорону праці" (Відомості Верховної Ради України, 1992, № 49, ст. 668; 2003, № 2, ст. 10) такі зміни:
 
-1- Шмельова С.О.
По тексту законопроекту слова "Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади" замінити словами "Центральний орган виконавчої влади" у відповідних відмінках.
 
Враховано   І. Внести до Закону України "Про охорону праці" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 2, ст. 10; 2007 р., №34, ст. 444) такі зміни:
 
5. 1. У статті 21:
 
   1. Частину третю статті 21 замінити п’ятьма частинами такого змісту:
 
6. 1) частину третю викласти в такій редакції:
 
      
7. "Роботодавець повинен одержати дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Такі дозволи видає на безоплатній основі спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці та його територіальні органи на підставі висновків за результатами експертизи, проведеної експертно-технічними центрами, науково-дослідними інститутами, дослідними, випробувальними лабораторіями та іншими підрозділами (групами) технічної підтримки, що функціонують у складі органів державного нагляду за охороною праці відповідно до завдань інспекційної служби або створюються і діють як незалежні експертні організації, що здійснюють науково-технічну підтримку державного нагляду за господарською діяльністю у сфері виробництва і праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, у тому числі тих, початок проведення або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися за декларативним принципом, а також граничні розміри тарифів на проведення експертизи, результати якої є підставою для видачі документів дозвільного характеру, визначає Кабінет Міністрів України.";
 
-2- Семинога А.І.
В тексті підпункту 1 пункту 1 частини 1 законопроекту, слова "на безоплатній основі" виключити.
 
Відхилено   "Роботодавець повинен одержати дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці та його територіальні органи видають дозволи на безоплатній основі, на підставі висновків за результатами експертизи, проведеної експертно-технічними центрами, науково-дослідними інститутами, дослідними, випробувальними лабораторіями та іншими підрозділами (групами) технічної підтримки, що функціонують у складі органів державного нагляду за охороною праці відповідно до завдань інспекційної служби або створюються і діють як незалежні експертні організації. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, початок проведення або експлуатація (застосування) яких потребує отримання дозволу, а також граничні розміри тарифів на проведення експертизи незалежними експертними організаціями, результати якої є підставою для видачі дозволів, визначає Кабінет Міністрів України.
 
    -3- Кармазін Ю.А.
Друге речення частини 3 статті 21 викласти в такій редакції:
"Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці та його територіальні органи, на підставі висновків за результатами експертизи, проведеної експертно-технічними центрами, науково-дослідними інститутами, дослідними, випробувальними лабораторіями та іншими підрозділами (групами) технічної підтримки, що функціонують у складі органів державного нагляду за охороною праці відповідно до завдань інспекційної служби або створюються і діють як незалежні експертні організації, що здійснюють науково-технічну підтримку державного нагляду за господарською діяльністю у сфері виробництва і праці, видає такі дозволи на безоплатній основі.".
 
Враховано частково    
8. 2) після частини третьої доповнити новими частинами такого змісту:
 
      
9. "Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці протягом 15 робочих днів після реєстрації заяви видає роботодавцю відповідний дозвіл або повідомляє у письмовій формі про відмову в його видачі з відповідним обґрунтуванням.
 
-4- Шмельова С.О.
У абзаці другому пункту 2 частини першої цифру "15" замінити цифрою "10".
 
Враховано   Центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви на одержання дозволу та необхідних документів приймає рішення про видачу дозволу або про відмову в його видачі з зазначенням підстав, визначених цією статтею.
 
    -5- Герасим'юк О.В.
Частину 4 статті 21 викласти у такій редакції:
"Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви та всіх необхідних документів від заявника повинен прийняти рішення про видачу відповідного дозволу або про відмову у його видачі. В разі прийняття рішення про видачу дозволу спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці має видати даний дозвіл не пізніше трьох робочих днів з дня прийняття рішення. Повідомлення про відмову у видачі дозволу надсилається заявникові у письмовій формі з викладенням підстав для відмови протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про відмову".
 
Враховано частково    
10. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці приймає рішення про відмову у видачі зазначеного дозволу у разі:
 
   Центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці приймає рішення про відмову у видачі дозволу в разі:
 
11. неподання роботодавцем необхідних документів та (або) їх оформлення з порушенням встановлених вимог;
 
   неподання роботодавцем необхідних документів та (або) їх оформлення з порушенням встановлених вимог;
 
12. подання недостовірних даних або висновку за результатами експертизи, який затверджено чи складено більше ніж за рік до дати реєстрації заяви;
 
   подання недостовірних відомостей або висновку за результатами експертизи, який затверджено чи складено більш як за рік до дня подання заяви;
 
13. встановлення згідно з висновком за результатами експертизи невідповідності об'єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці.
 
   встановлення згідно з висновком за результатами експертизи невідповідності об'єкта експертизи вимогам законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці.
 
14. Дозвіл може бути анульовано наказом органу, який його видав (про що роботодавець повідомляється у письмовій формі), у разі:
 
   Дозвіл може бути анульовано наказом органу, який його видав (про що роботодавець повідомляється у письмовій формі), у разі:
 
15. подання роботодавцем або уповноваженою ним особою заяви про анулювання дозволу;
 
   подання роботодавцем або уповноваженою ним особою заяви про анулювання дозволу;
 
16. припинення діяльності роботодавця;
 
   припинення діяльності роботодавця;
 
17. виявлення у поданих роботодавцем документах недостовірних відомостей щодо об'єкта, на який видається документ дозвільного характеру;
 
   виявлення у поданих роботодавцем документах недостовірних відомостей щодо виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл;
 
18. видачі посадовими особами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці або його територіального органу припису про повторне порушення вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл;
 
   видачі посадовими особами центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці або його територіального органу припису про повторне порушення вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл;
 
19. виникнення аварії, вибуху, пожежі, нещасного випадку, якщо в акті розслідування такої події зазначено, що однією з її причин є недодержання вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл;
 
   виникнення аварії, вибуху, пожежі, нещасного випадку, якщо в акті розслідування такої події зазначено, що однією з її причин є недодержання вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл;
 
20. створення перешкод під час проведення посадовими особами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці або його територіального органу перевірок додержання вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл.
 
-6- Семинога А.І.
Текст підпункту 2 пункту 1 частини 1 законопроекту доповнити абзацом такого змісту:
"Розмір тарифів за видачу дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, у тому числі їх граничні розміри, на проведення дозвільними органами обстежень (експертиз), які є підставою для видачі документів дозвільного характеру, затверджується Кабінетом Міністрів України".
 
Відхилено   створення перешкод під час проведення посадовими особами центрального органу виконавчої влади з нагляду за охороною праці або його територіального органу перевірок додержання вимог законодавства про охорону праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки або експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, на які видано дозвіл.
 
21. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці оприлюднює інформацію про всі видані та анульовані дозволи у засобах масової інформації".
 
-7- Кармазін Ю.А.
Нову частину 7 статті 21 викласти в такій редакції:
"Спеціально уповноважений орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці оприлюднює інформацію про видані та анульовані дозволи на своєму офіційному веб-сайті невідкладно після прийняття рішення про видачу чи анулювання дозволів, а у засобах масової інформації – не пізніше ніж наступного дня.".
 
Відхилено   Центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці оприлюднює інформацію про всі видані та анульовані дозволи у засобах масової інформації".
 
    -8- Герасим'юк О.В.
Частину 7 статті 21 викласти у такій редакції:
"Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з нагляду за охороною праці оприлюднює інформацію про всі видані та анульовані дозволи у визначених законодавством засобах масової інформації".
 
Відхилено    
22. У зв'язку з цим частини четверту восьму вважати відповідно частинами восьмою - тринадцятою.
 
-9- Шмельова С.О.
У останньому абзаці пункту 2 частини першої слова "частинами восьмою – тринадцятою." замінити словами "частинами восьмою – дванадцятою."
 
Враховано   У зв'язку з цим частини четверту - восьму вважати відповідно частинами восьмою - дванадцятою.
 
23. 3. Частину першу статті 33 доповнити абзацом такого змісту:
 
-10- Шмельова С.О.
У абзаці першому пункту 3 частини першої слова "Частину першу" замінити словами "Частину четверту".
 
Враховано   2. Частину четверту статті 33 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
    -11- Герасим'юк О.В.
У абзаці першому пункту 3 частини першої слова "3. Частину першу" замінити словами "2. Частину четверту".
 
Враховано    
24. „видають дозволи на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки".
 
   „видають дозволи на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки".
У зв’язку з цим абзац сьомий вважати абзацом восьмим.
3. У тексті Закону слова „спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади" у всіх відмінках замінити словами „центральний орган виконавчої влади" у відповідному відмінку.
 
25. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
26. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2009 року.
 
-12- Круць М.Ф.
Статтю 1 розділу ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
"1. Цей закон набирає чинності з 1 січня 2010 року.".
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року.
 
    -13- Семинога А.І.
Пункт 1 частини 2 законопроекту викласти в такій редакції:
"1. Цей закон набирає чинності через три місяці після дня його опублікування.".
 
Відхилено    
27. 2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк із дня опублікування цього Закону:
 
   2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня опублікування цього Закону:
 
28. привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;
 
29. забезпечити перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

   забезпечити перегляд міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.