Кількість абзаців - 9 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження автоматизованої системи документообігу в адміністративних судах (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
щодо запровадження автоматизованої системи документообігу в адміністративних судах
Верховна Рада України постановляє:
I.Внести зміни до таких законодавчих актів України:
1.У Кодексі адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України вiд 09.09.2005 - 2005 р., № 35, (№№ 35-36, 37), стор. 1358, стаття 446):
1)доповнити Кодекс статтею 15-1 такого змісту:
«Стаття 15-1 Автоматизована система документообігу суду
1.В адміністративних судах функціонує автоматизована система документообігу суду, основними завданнями якої є:
1) об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями
 
-1- Кармазін Ю.А.
Об’єднати частини 1 і 2 статті 15-1 та викласти їх у такій редакції:
"1. В адміністративних судах функціонує автоматизована система документообігу суду, що забезпечує:
1) об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості та однакової кількості справ для кожного судді;
2) надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ щодо них;
3) централізоване зберігання текстів судових рішень, ухвал та інших процесуальних документів;
4) підготовку статистичних даних;
5) реєстрацію всієї вхідної кореспонденції та етапів її руху;
6) розподіл справ між суддями;
7) видачу виконавчих листів на підставі наявних в системі даних щодо судового рішення та реєстрації заяви особи, на користь якої воно ухвалено;
8) передачу справ до електронного архіву."
 
Враховано   Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження автоматизованої системи документообігу в адміністративних судах
Верховна Рада України постановляє:
І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
2. У Кодексі адміністративного судочинства України (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., №№ 35-37, ст. 446):
1)доповнити статтею 15-1 такого змісту:
"Стаття 15-1 Автоматизована система документообігу суду
1. В адміністративних судах функціонує автоматизована система документообігу суду, що забезпечує:
1) об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості та однакової кількості справ для кожного судді;
2) надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ щодо них;
3) централізоване зберігання текстів судових рішень та інших процесуальних документів;
4) підготовку статистичних даних;
5) реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції та етапів її руху;
6) розподіл справ між суддями;
7) видачу судових рішень та виконавчих листів на підставі наявних у системі даних щодо судового рішення та реєстрації заяви особи, на користь якої воно ухвалено;
8) передачу справ до електронного архіву.
 
1.

 
-2- Кармазін Ю.А.
Змінити нумерацію інших частин статті 15-1.
 
Враховано      
2. 2) надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ щодо них
 
      
3. 3) централізоване зберігання текстів судових рішень, ухвал та інших процесуальних документів
 
-3- Шустік О.Ю.
У п. 3 ч. 1 ст. 15-1 слово "ухвала" виключити.
 
Враховано      
4. 4) підготовка статистичних даних.
2.За допомогою автоматизованої системи документообігу суду здійснюється:
1) реєстрація вхідної кореспонденції
 
-4- Льовочкіна Ю.В.
П. 1 ч. 2 ст. 15-1 викласти у такій редакції: "реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції".
 
Враховано      
5. 2) розподіл справ між суддями
3) видача виконавчих листів на підставі наявних в системі даних
 
-5- Льовочкіна Ю.В.
П. 3 ч. 2 ст. 15-1 викласти у такій редакції: "видача судових рішень та виконавчих листів на підставі наявних в системі даних".
 
Враховано      
6. 4) передача справ до електронного архіву.
3.Позовні заяви, скарги, подання та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, в порядку їх надходження підлягають обов’язковій реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду, яка здійснюється працівниками апарату відповідного суду в день надходження документів. До автоматизованої системи документообігу суду в обов’язковому порядку вносяться: дата надходження документів, інформація про предмет спору та сторони по справі, прізвище працівника апарату суду, який проводив реєстрацію, та інші дані, передбачені Положенням про автоматизовану систему документообігу суду.
4.Визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу суду під час реєстрації відповідних документів за принципом вірогідності, який враховує кількість справ, що знаходиться на розгляді у суддів. Справи розподіляються незалежно від спеціалізації суддів. Після визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи, внесення змін до реєстраційних даних щодо цієї справи, а також видалення цих даних з автоматизованої системи документообігу суду не допускається, крім випадків, встановлених законом.
5.Доступ до автоматизованої системи документообігу суду надається суддям та працівникам апарату відповідного суду в залежності від їх функціональних обов’язків.
6.Несанкціоноване втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду має наслідком відповідальність, встановлену законом.
7.Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу суду, у тому числі видачі виконавчих листів, передачі справ до електронного архіву, зберігання текстів судових рішень, ухвал та інших процесуальних документів, надання інформації фізичним та юридичним особам та підготовки статистичних даних визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, яке затверджується Державною судовою адміністрацією України."
2)статтю 23 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Суддя для розгляду конкретної справи визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
3)у статті 24:
доповнити частину другу новим реченням такого змісту:
"У випадку подання клопотання про колегіальний розгляд справи або відповідної ініціативи судді, склад колегії суддів визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
 
-6- Шустік О.Ю.
Частину 3 статті 15-1 після слів "який проводив реєстрацію" доповнити словами "інформація про рух судових документів, дані про суддю, який розглядав справу".
 
Враховано   2. Позовні заяви, скарги, подання та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, в порядку їх надходження підлягають обов’язковій реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду, яка здійснюється працівниками апарату відповідного суду в день надходження документів. До автоматизованої системи документообігу суду в обов’язковому порядку вносяться: дата надходження документа, інформація про предмет спору та сторони у справі, прізвище працівника апарату суду, який здійснив реєстрацію, інформація про рух судових документів, дані про суддю, який розглядав справу, та інші дані, передбачені Положенням про автоматизовану систему документообігу суду.
3. Визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу суду під час реєстрації відповідних документів за принципом вірогідності, який враховує кількість справ, що перебувають на розгляді у суддів, заборону брати участь у перегляді рішень для судді, який брав участь в ухваленні судового рішення, про перегляд якого ставиться питання, перебування суддів у відпустці, на лікарняному, у відрядженні та закінчення терміну повноважень. Після визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи внесення змін до реєстраційних даних щодо цієї справи, а також видалення цих даних з автоматизованої системи документообігу суду не допускається, крім випадків, встановлених законом. Голова суду несе персональну відповідальність за забезпечення дотримання у судах порядку розподілу судових справ між суддями, передбаченого цією статтею.
4. Доступ до автоматизованої системи документообігу суду надається суддям та працівникам апарату відповідного суду відповідно до їхніх функціональних обов’язків.
5. Несанкціоноване втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду має наслідком відповідальність, встановлену законом.
6. Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу суду, у тому числі видачі судових рішень та виконавчих листів, передачі справ до електронного архіву, зберігання текстів судових рішень та інших процесуальних документів, надання інформації фізичним та юридичним особам, підготовки статистичних даних визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, що затверджується Державною судовою адміністрацією України";
2) статтю 23 доповнити частиною другою такого змісту:
"2. Суддя для розгляду конкретної справи визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
3) у статті 24:
частину другу доповнити новим реченням такого змісту: "У разі подання клопотання про колегіальний розгляд справи або відповідної ініціативи судді склад колегії суддів визначається у порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
 
    -7- Кармазін Ю.А.
Частину 3 статті 15-1 викласти у такій редакції:
"Позовні заяви, скарги, подання та інші передбачені законом процесуальні документи, що подаються до суду і можуть бути предметом судового розгляду, в порядку їх надходження підлягають обов’язковій реєстрації в автоматизованій системі документообігу суду, яка здійснюється працівниками апарату відповідного суду в день надходження документів. До автоматизованої системи документообігу суду в обов’язковому порядку вносяться: дата надходження документів, інформація про предмет спору та сторони по справі, прізвище працівника апарату суду, який проводив реєстрацію, та інші дані, передбачені Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженим рішенням Ради суддів України".
 
Відхилено    
    -8- Шустік О.Ю.
З частини 4 статті 15-1 виключити речення "Справи розподіляються незалежно від спеціалізації суддів".
 
Враховано    
    -9- Льовочкіна Ю.В.
Частину 4 статті 15-1 викласти у такій редакції:
"Визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу суду під час реєстрації відповідних документів за принципом вірогідності, який враховує кількість справ, що знаходиться на розгляді у суддів. Справи розподіляються незалежно від спеціалізації суддів. Після визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи, внесення змін до реєстраційних даних щодо цієї справи, а також видалення цих даних з автоматизованої системи документообігу суду не допускається, крім випадків, встановлених законом. Голова суду несе персональну відповідальність за забезпечення дотримання у судах порядку розподілу судових справ між суддями, передбаченого цією статтею."
 
Враховано частково    
    -10- Кармазін Ю.А.
Частину 4 статті 15-1 викласти у такій редакції:
"Визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою документообігу суду під час реєстрації відповідних документів за принципом вірогідності, який враховує кількість справ, що знаходиться на розгляді у суддів, заборону брати участь у перегляді рішень для судді, який брав участь в ухваленні судового рішення, про перегляд якого ставиться питання, перебування суддів у відпустці, на лікарняному, у відрядженні та закінчення терміну повноважень. Справи розподіляються незалежно від спеціалізації суддів. Після визначення судді або колегії суддів для розгляду конкретної справи, внесення змін до реєстраційних даних щодо цієї справи, а також видалення цих даних з автоматизованої системи документообігу суду не допускається, крім випадків, встановлених законом."
 
Враховано    
    -11- Льовочкіна Ю.В.
Частину 7 статті 15-1 викласти у такій редакції:
"Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу суду, у тому числі видачі судових рішень, ухвал, постанов, виконавчих листів, передачі справ до електронного архіву, зберігання текстів судових рішень, ухвал та інших процесуальних документів, надання інформації фізичним та юридичним особам та підготовки статистичних даних визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, яке затверджується Державною судовою адміністрацією України"
 
Враховано    
    -12- Кармазін Ю.А.
Частину 7 статті 15-1 викласти у такій редакції:
"Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу суду, у тому числі видачі виконавчих листів, передачі справ до електронного архіву, зберігання текстів судових рішень та інших процесуальних документів, надання інформації фізичним та юридичним особам та підготовки статистичних даних визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, яке затверджується Державною судовою адміністрацією України."
 
Враховано    
7. доповнити статтю частиною сьомою такого змісту:
"7. Персональний склад колегії суддів для розгляду конкретної справи визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
4)у статті 26:
частину першу після слів "інстанції незмінний" доповнити словами "крім випадків, встановлених законом"
 
   доповнити частиною сьомою такого змісту:
"7. Персональний склад колегії суддів для розгляду конкретної справи визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
4) у статті 26:
частину першу доповнити словами "крім випадків, встановлених законом";
 
8. перше речення частини другої після слів "інший суддя" доповнити словами "який визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
5)частину першу статті 27 доповнити пунктом 5 такого змісту:
"5) у випадку порушення порядку визначення судді для розгляду справи, встановленого частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
6)частину першу та другу статті 32 доповнити словами "який визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу."
7)частину першу статті 189 викласти в такій редакції: "1. Адміністративна справа Реєстр.картка №25), стаття 131) статтею 376-1 такого змісту:
"Стаття 376-1 Несанкціоноване втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду
Умисне внесення неправдивих відомостей чи несвоєчасне внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду, несанкціоновані дії з інформацією, що містяться в автоматизованій системі документообігу суду, чи інше несанкціоноване втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду, вчинене службовою особою, яка має право доступу до цієї системи, або іншою особою шляхом несанкціонованого доступу до автоматизованої системи документообігу суду, -
караються штрафом від шестисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років."
ІІ.Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування.
2. Рекомендувати Державній судовій адміністрації України до набрання чинності цим Законом розробити Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

-13- Льовочкіна Ю.В.
Назву статті 376-1 викласти у такій редакції:
"Незаконне втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду".
 
Враховано   перше речення частини другої доповнити словами "який визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
5) частину першу статті 27 доповнити пунктом 5 такого змісту:
"5) у разі порушення порядку визначення судді для розгляду справи, встановленого частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
6) частини першу і другу статті 32 доповнити словами "який визначається в порядку, встановленому частиною четвертою статті 15-1 цього Кодексу";
7) частину першу статті 189 викласти в такій редакції: "1. Адміністративна справа Реєстр.картка №25)
-26, ст. 131) статтею 376-1 такого змісту:
"Стаття 376-1. Незаконне втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду
Умисне внесення неправдивих відомостей чи несвоєчасне внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду, несанкціоновані дії з інформацією, що міститься в автоматизованій системі документообігу суду, чи інше втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду, вчинене службовою особою, яка має право доступу до цієї системи, або іншою особою шляхом несанкціонованого доступу до автоматизованої системи документообігу суду, -
караються штрафом від шестисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років".
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року.
2. Державній судовій адміністрації України до набрання чинності цим Законом:
забезпечити суди матеріально-технічними ресурсами, необхідними для запровадження та функціонування системи автоматичного розподілу судових справ між суддями відповідно до цього Закону;
затвердити Положення про автоматизовану систему документообігу суду.

    -14- Льовочкіна Ю.В.
Статтю 376-1 викласти у такій редакції:
"Умисне внесення неправдивих відомостей чи несвоєчасне внесення відомостей до автоматизованої системи документообігу суду, несанкціоновані дії з інформацією, що містяться в автоматизованій системі документообігу суду, чи інше втручання в роботу автоматизованої системи документообігу суду, вчинене службовою особою, яка має право доступу до цієї системи, або іншою особою шляхом несанкціонованого доступу до автоматизованої системи документообігу суду, -
караються штрафом від шестисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від двох до п'яти років, або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від одного до трьох років.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені за попередньою змовою групою осіб, -
караються обмеженням волі на строк від трьох до п'яти років або позбавленням волі на строк від трьох до шести років, з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від двох до трьох років."
 
Враховано    
    -15- Шустік О.Ю.
У п. 1 Розділу "Прикінцеві положення" слова "через три місяці з дня його опублікування" замінити словами "з 1 січня 2011 року".
 
Враховано    
    -16- Льовочкіна Ю.В.
Прикінцеві положення викласти у такій редакції:
"1. Цей Закон набирає чинності з 1 червня 2010 року.
2. Державній судовій адміністрації України забезпечити суди матеріально-технічними ресурсами, необхідними для введення та функціонування системи автоматичного розподілу судових справ між суддями відповідно до цього Закону.
3. Рекомендувати Державній судовій адміністрації України до набрання чинності цим Законом розробити Положення про автоматизовану систему документообігу суду".
 
Враховано частково    
    -17- Писаренко В.В.
Прикінцеві положення викласти у такій редакції:
"1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2010 року.
 
Враховано